Perfecte spullen, snel geleverd

Prima houder voor op de motor. Tasje is perfect voor de iPhone 6s, de siliconen bumper kan er om blijven en dan past het perfect in het tasje. Afleesbaarheid in het tasje is niet optimaal, maar voldoet prima.

Gewoon uitstekend

Het is snel geleverd maar de doos was wel een beetje groot verder goed gegaan met de levering

Snelle reactie en verzending

op mijn mail werd zeer snel gereageerd en vervolgens ook snelle levering

Snelle levering.

Duidelijke productomschrijving, snelle levering, voordelig

Wij hadden een tuigje besteld voor onze hond die in een rolstoel zit wat na een week kapot ging, gebeld en er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en de andere welk kapot was mochten we houden en zelf laten repareren. Gewoon weg top service.

Goed assortiment Snelle levering

Zoals altijd weer een snelle levering.

Heel handig

Top de spanbanden voor de peuterschaal.

We zijn erg tevreden over de klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en het gestelde vertrouwen.

Super te woord gestaan, voorbeelden en ervaring met ons gedeeld, en bij de aankoop geholpen. Heel fijn.

Ongeloofelijk goed op alle fronten!

Ik had een iphone cover en regen cover besteld, volgende dag in huis, helaas mezelf vergist in type. Meteen een nieuwe bestelling geplaatst, ook deze had ik de volgende dag ontvangen. De 1e bestelling direct teruggestuurd en binnen een week was het bedrag gecrediteerd. Klasse hoor. Een aanrader dus!

Verzendkosten duur

Vind de verzendkosten duur, want mijn bestelling had makkelijk door de brievenbus gekund en daarom had ik hem bijna niet besteld. Vond de koppelstuk sowiezo erg duur.

Raar, dat u de verzendkosten duur vindt. Verzendkosten zijn voor ons zelf € 5,95 excl. BTW, dus wij schieten hier behoorlijk bij in. Brievenbuspakketjes verzenden we normaal gesproken niet. Als een brievenbuspakketje zoek raakt, dan is deze onverzekerd en krijgen we niets vergoedt. Helaas hebben wij dit te vaak meegemaakt.

Doggyride original aangeschaft. Levering was snel. Helaas was één van de ritsen niet goed. Één keer gemaild met foto en nieuwe hoes opgestuurd gekregen. Op het einde van de rit gaat het niet over hoe snel je levert, maar hoe je aftersales is. Deze is bij dit bedrijf perfect

Goed geregeld

Goede en snelle levering van een Burley Flatbed. Vriendelijk

Over de Burley Flatbed: prima karretje. In 4 dagen 230 km mee gereden. Is zo licht als een veertje, rijdt soepel. Ook makkelijk in te kleine schuur op te bergen. Meegeleverde reflectoren liet ik achterwege, zijn heel kwetsbaar. En kunststof doppen op aluminium "hekwerk" vliegen er, wanneer niet gemonteerd, makkelijk af. Dus zelf maar "verzegelen" met elastiekje, of later met lijm? Een bagagenet meeleveren zou fijn zijn geweest. Nu met spinnen gewerkt. Gaat ook wel. Oppassen met draaien vanuit stilstand en achteruitrijden . Trekstang zit dan snel in de weg en icm zware fiets bezeerde ik me een paar keer. Kwestie van wennen. Garantieregeling met persoonlijke gegevens naar VS moeten sturen vind ik minder prettig ivm avg. Voorlopig ben ik zeker tevreden met deze weloverwogen aanschaf.

Bijzonder snelle levering en een lage prijs voor een perfect product

Goed product, snelle levering

Prima online webshop, nette service

Goed advies en een snelle levering

Navraag over onderdelen van Doggyride fietskar leerde mij dat deze geleverd werden inclusief toebehoren die ook los te koop staan op de website. ( bij alle leveranciers). Fietskarretje wist mij te vertellen dat ik de toebehoren niet extra hoefde te kopen maar die standaard worden meegeleverd met het nieuwe onderdeel. Daarbij levering de volgende dag zoals beloofd.

Goed geregeld

Via internet een doggy ride besteld. De kar kon ik de volgende dag al ophalen in Oostwold. Ze hebben laten zien hoe alles werkt en ook het trekhaakje op de fiets vast gemaakt. Met onze labrador hebben we al vele fietstochten gemaakt en hij bevalt uitstekend. In de vakantie hebben we hem ook als Bench gebruikt In ons vakantie huisje. Jan

Product is zeer snel geleverd en is geheel naar verwachting.

Snelle reactie op de e-mail en spullen netjes verzorgd opgestuurd.

Goede aankoop. Netjes en snel geleverd.

Fijne service

Bijzonder prettige ervaring

snelle service en volgens afspraak geleverd.

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl