Mooi karretje

Gemakkelijk uit te vouwen. De wielen gaan er snel op en af, wat heel praktisch is. Ik heb een elektrische driewielfiets en daar past hij ook achter. Fijn kleine draaicirkel. Nu op fietsvakantie met mijn hond!

Na bestellen was het volgende dag al binnen.

super service

ik had een goede ervaring op de site , alles duidelijk en snel gevonden. veel keuze. levering perfect verlopen. ik ga hier zeker nog bestellen.

Goed aan te raden, ik had nieuwe pads besteld voor mijn katten loopwiel en zijn van goede kwaliteit en zeer makkelijk aan te brengen. Bij een foutje zijn ze makkelijk los te trekken en opnieuw te plakken. Ben zeer tevreden vandaar mijn 5 sterren.

Prima spullen

Prima spullen voor je huisdier en snelle levering.

Hondenkar: Betaalbaar, snel en volledig geleverd, goede kwaliteit!

We hebben een hondenkar gekocht, als aanhanger voor de fiets. Het karretje is snel geleverd, 100% conform de aangegeven tijd. De levering was volledig en onbeschadigd. De aanhanger is wellicht best een uitgave, maar het is in één woord een superapparaat. Onze hond (type windhond) past er goed in, en vermaakt zich kostelijk in de aanhanger. (Hoofd naar buiten, lekker kijken, beetje blaffen van plezier, echt top). Over de stevigheid van de aanhanger zat ik aanvankelijk wel een beetje in, maar eerlijk is eerlijk, de kwaliteit is buitengewoon goed. Wordt geleverd inclusief 'veiligheidsvlag', ook leuk! Ook het rijklaar maken viel enorm mee. We hebben de uitvoering met een 'imperial', wat een paar extra handelingen oplevert, maar al met al staat het geheel met een halfuur in elkaar. Ook het meenemen in de auto valt mee. De constructie van het geheel is dusdanig dat je supersnel de wielen kan afkoppelen, de imperial er af kunt halen, dan is het een kwestie van 2 borgpennen verwijderen en de bak zelf invouwen. Klaar. Een uitstekende ervaring!

Snel en goed geleverd

Zeer fijne levering en op tijd. Volledig zoals beschreven en zeer mooi.

Duidelijk, makkelijk, niet te duur, kwaliteit.

We hebben de doggy ride pas in ons bezit. Ervaring met t fietsen is er nog niet....regen...regen. maar één geweldig degelijk luxe product. Zeer tevreden. Ik zeg niet lang zoeken......Fietskarretje bezoeken.

Prima geholpen

Snelle bezorging van fietskar en goed telefonisch advies voor bevestiging aan elektrische fiets.

Fantastisch bedrijf !!!!

Super geholpen door deskundige medewerkers.

super

Goed geholpen, eerste keer , iets wat er niet was bleek achteraf ( wat binnen zou komen wat alter werd werd direct gemeld en gecrediteerd direct na half uurtje al, advies geweldig het entousiasme en de vriendelijkheid de informatie , als oud fietsenmaker, voelde je gelijk dat je met iemand van doen hebt met een hart voor wat hij doet , super heb een account aangemaakt en mn volgende bestelling zijn ook al gedaan top ouderwetse service !

Fijn , soepel en mooie kwaliteit

Al 4x karretje gekocht; prima levering en informatie

De karretjes zelf zouden algemeen iets meer bijt proof mogen zijn ( doggy ride ….)

Netjes

Goed product en snelle levering.

Geweldige kar!

Onze kleine man is dolblij met zijn nieuwe kar. Kan nu niet alleen met zijn hoofd eruit, dus lekker met zijn haar door de wind maar ook tot de helft van zijn lichaam. Joey blij, wij blij!

Ik heb hondenbrokken besteld deze werden de andere dag al gezorgd En ook stevig verpakt Prima service en levering

Optimaal

Bestelling geplaatst voor 17.00 uur en de volgende dag in huis, goed verpakt en het produkt voldoet aan onze verwachtigingen. Deze shop doet wat het beloofd en komen online hier zeker weer een keer terug. Topper!!

Goed geholpen op vragen en vlotte levering.

Hoewel de site redelijk helder is had ik enige vragen over wat voor ons de beste keuze was voor een hondenbuggy. Het advies was de keuze die ik vooraf had gemaakt. Dit had ik niet gezegd. Niet de duurste maar meest geschikte. Na bestelling en vlotte levering voldoet de buggy aan onze wensen.

Snelle en nette levering. Wij zijn heel blij met onze nieuwe aanwinst.

snelle en adequate service

Onze bestelde fietskar was niet meer voorradig. We kregen een iets duurder alternatief aangeboden, voor dezelfde prijs. Super natuurlijk. De bestelling werd vlot en keurig verpakt geleverd. En een leuk en fijn ding. De hondt fietst nu lekker relaxed met ons mee ;-)

Prettig

Zou handig zijn als de beschrijving in nederlands kan.

We hebben u een Nederlandse beschrijving gemaild. U heeft ons terug gemaild dat u de service van ons prima vind. Het is jammer dat u ons toch een negatieve beoordeling geeft ondanks ons verzoek om de beoordeling aan te passen. Wij wensen u heel veel plezier met de aankoop van de InnoPet Sporty Dog Trailer Deluxe.

Juiste product en snelle levering

Onderdeel besteld er op voorraad was is snel geleverd toppie.

Snelle bezorging.

Product voldoet. Alleen jammer dat in de omschrijving niet staat dat het niet te gebruiken is met bagagerek vsn DoggyRide.

prima service

goede kwaliteit en ruime collectie voor elk budget wat wils

Perfect!

Het karretje is perfect en de levering was compleet zoals gepland .

Best beoordeeld uit 3 leden

- Dierenbenodigdheden Blauwestad | 9.5

- Fietskarretje.nl | 9.3

Over FDB Shops

Onder FDB Shops vallen: - Fietskarretje.nl - Dierenbenodigdheden-online.nl - Telefoonhouder-shop.nl