totaal geen ervaring

Hoe moet het geactiveerd worden.Men moet er ook aan worden

Die Sendung der Cods erfolgt schnell und problemlos.

Die Sendung der Cods erfolgt schnell und problemlos.

Instant Delivery

I ordered from Australia and i received within minutes, thank you!!!!!!!!!!!!!!!

Zum ersten Mal dort eingekauft

Schnelle Lieferung Zahlung mit Paypal hat zwar 25ct + aber TOP

J'arrive plus

J'arrive plus à acheter carte de paiement

Excellent

Je pense que GAMECARDSERVUCE FAIS PARTIT DES MEILLEURE SITES D'ACHATS DE CARTE QUI EXISTE MERCI ENCORE POUR TOUT

***

***

My e-mail can't be accessed by me anymore. After sending verification they will not sent my order.

Het zou toch wel fijn zijn als je hem naar dit e-mail wordt versturen alsjeblieft Berend. Ik snap je procedures wel maar het zou mij echt pijn doen mocht de 150 euro in rook opgaan. Dus nog 1 x vraag ik het smekend om toch over je hart te strijken en de code naar dit e-mail adres te versturen handmatig. Gezien alle verificatie en bewijs dat ik geleverd is dat de code aan mij toebehoord. En anders inderdaad graag naar mijn eigen e-mail [email protected]. De betaling kan ik helaas niet terug krijgen op mijn rekening omdat ik dan dat bedrag gekort ga worden op mijn uitkering. Dus in het geval dat ik hem niet op dit e-mailadres kan ontvangen mag hij ondanks dat ik er niet meer in kom naar [email protected]. Hopelijk kun je je beslissing heroverwegen en verdien je daarmee een review die bij een oplossend vermogen hoort dat je dan laat zien. Bedankt alvast en excuses voor het ongemak. Met hartelijke groet, Klaartje Schaapstra

• Would you recommend us? No

Antwort des Geschäftsinhabers

Hi Lieke, Bedankt voor je bericht. Ik heb je al geprobeerd te bereiken via je e-mail, maar ik heb helaas geen reactie ontvangen. Zou je alsjeblieft op mijn e-mail kunnen reageren, zodat we dit netjes voor je kunnen regelen? We willen je graag helpen en een slechte review is echt niet nodig. Je kan mij ook even bellen : 085-0477536 Laten we samen tot een oplossing komen!

Eerste beselling kwam niet door (email). 1 mailtje op zondag, en het was meteen in orde. TOP

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je positieve feedback! 😊 Het is fijn om te horen dat ons team snel kon reageren en je bestelling meteen in orde kon maken, zelfs op zondag. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je geweldige feedback! 😊 We zijn blij te horen dat je tevreden bent. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Tip top

Super danke

Antwort des Geschäftsinhabers

Freut mich zu hören! Wenn ich noch irgendetwas für Sie tun kann, lassen Sie es mich bitte wissen. 😊

Alles gut geklappt

Alles klar

Antwort des Geschäftsinhabers

Super, das freut mich zu hören! Wenn Sie noch Hilfe benötigen oder Fragen haben, stehe ich gerne zur Verfügung. 😊

Besteld, gecheckt en per mail geleverde code erin gepompt en ready for gaming!

Antwort des Geschäftsinhabers

Geweldig om te horen dat alles goed is gegaan! 😊 Besteld, gecheckt, code ontvangen en klaar om te gamen – perfect! Heel erg bedankt voor je aanbeveling! 👍

ich kann den Gutschein nicht ausdrucken

schlecht

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Es tut mir leid zu hören, dass Sie Probleme beim Ausdrucken des Gutscheins haben. Ich möchte Ihnen gerne helfen, dieses Problem zu lösen. Könnten Sie uns bitte eine E-Mail an [email protected] senden, damit wir das gemeinsam klären können? Wir schätzen Ihr Feedback sehr und möchten sicherstellen, dass Sie eine positive Erfahrung mit uns haben.

Zuverlässig und blitzschnell

Ich habe nun zum wiederholten Mal digitale amazon-Gutscheincodes bestellt. Die Zustellung per email erfolgte bisher immer Innerhalb weniger Minuten! Bin zufrieden, bitte weiter so!

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre positive Rückmeldung! Es freut uns sehr zu hören, dass Sie mit unserem Service zufrieden sind und die Zustellung der Amazon-Gutscheincodes so schnell und zuverlässig funktioniert. Wir werden unser Bestes tun, um diesen Standard beizubehalten. Vielen Dank für Ihre Empfehlung und Ihr Vertrauen!

Gut zu handhaben

Es lief alles super

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihr positives Feedback! 😊 Es freut uns sehr zu hören, dass alles super gelaufen ist und Sie mit unserem Service zufrieden sind. Vielen Dank für Ihre Empfehlung! 👍

Love the service

Ordered many times very happy with the products and service

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je geweldige feedback! 😊 Het is fantastisch om te horen dat je zo tevreden bent met onze producten en service. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Na uren nog steeds mijn bestelling niet gekregen!

Bestelling geplaatst voor 275 euro. En bijna 10 uur later nog steeds geen bestelling. En ook geen reactie van de klantenservice. Wel vaker besteld en toen kreeg ik mijn bestelling vrijwel meteen. Hopelijk leveren ze snel!

Antwort des Geschäftsinhabers

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en het kenbaar maken van uw zorgen. Wij begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer een bestelling niet binnen de verwachte tijd aankomt, vooral gezien uw eerdere positieve ervaringen met ons. Graag licht ik toe dat in bepaalde gevallen bestellingen uit veiligheidsoverwegingen tijdelijk kunnen worden vastgehouden. Dit doen we om zowel onze klanten als ons bedrijf te beschermen tegen mogelijke fraude. Hoewel dit vertraging kan veroorzaken, is het onze intentie om de veiligheid en integriteit van het aankoopproces te waarborgen. We zijn blij te kunnen bevestigen dat uw bestelling inmiddels is verzonden. Ons team staat altijd klaar om eventuele problemen snel en naar tevredenheid op te lossen. Mocht u verdere assistentie nodig hebben of aanvullende vragen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn hier om u te helpen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je feedback! 😊 Fijn om te horen dat alles goed is. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Bezahlt, nicht erhalten und keine Antwort mehr

Ich habe für 100€ eine Karte gekauft, habe gesagt, dass ich sie nicht erhalten habe und jemand wollte sich darum kümmern, weil ich ein Bild mitgeschickt hab, dass belegt, dass das Geld bei mir abgegangen ist. Gestern mal nachgefragt, keine Antwort erhalten. Da ich mich nicht mehr mit sowas rumärgere, bemühe ich jetzt meine Rechtschutz.. ich kauf hier nie wieder ...

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Antwort des Geschäftsinhabers

Wir haben bereits ausführlichen Kontakt zu dem von Ihnen beschriebenen Problem aufgenommen. Wie bereits erwähnt, können wir Ihre Zahlung derzeit nicht in unserem System finden. Aus diesem Grund haben wir Sie um einen Zahlungsnachweis gebeten. Bis heute haben wir jedoch noch keine Antwort von Ihnen auf diese Bitte erhalten. Es ist wichtig, dass Sie uns einen Screenshot oder eine Kopie Ihrer Transaktion schicken, damit wir sie mit unserem Zahlungsanbieter überprüfen können. Ohne diesen Nachweis können wir die Zahlung leider nicht verifizieren und das Problem nicht beheben. Wir verstehen Ihre Enttäuschung und möchten die Angelegenheit so schnell wie möglich für Sie klären. Es ist jedoch von entscheidender Bedeutung, dass Sie mit uns zusammenarbeiten, indem Sie uns den angeforderten Zahlungsnachweis zur Verfügung stellen. Sobald wir diese Informationen erhalten haben, werden wir sofort Maßnahmen ergreifen, um das Problem zu lösen. Wir freuen uns auf Ihre prompte Antwort mit dem Zahlungsbeleg.

Sehr gut

Sehr schnelle Antwort

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihr tolles Feedback! 😊 Es freut uns sehr, dass Sie unsere schnelle Antwort und den Service schätzen. Vielen Dank für Ihre Empfehlung! 👍

binnen een minuut binnen

Deze gift card had ik besteld voor mijn vriendin in duitsland en zij was er blij mee

Antwort des Geschäftsinhabers

Bedankt voor je reactie! 😊 Fijn om te horen dat de gift card binnen een minuut was bezorgd en dat je vriendin in Duitsland er blij mee is. Dank je wel voor je aanbeveling! 👍

Alles schnell und gut

Antwort des Geschäftsinhabers

Vielen Dank für Ihre super Bewertung! 😊 Es ist großartig zu hören, dass alles schnell und gut geklappt hat. Ihre Empfehlung bedeutet uns sehr viel! 👍

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Antwort des Geschäftsinhabers

Fijn om te horen dat je tevreden bent! Als er nog iets is waarbij ik je kan helpen, laat het dan gerust weten. 😊

Kiyoh Bewertungen