kopen betalen maaar dan stopt het

nieuwe camper gekocht al direct was de afvoer van grijswater niet goed. Pas na tussenkomst van onze rechtsbijstand werd het verholpen. Na een eerste mooie reis kwamen er nog een aantal gebreken naar voren . Dit gemeld maar ze geven weer niet thiuis. We zullen helaas weer de recchtsbijstand moeten inschakelen .

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? Nee

Uitstekend!

Uitstekende service. Goed contact. Mooie campers!

AANRADER

Wij hebben voor 1 maand een camper gehuurd en kregen een prachtige splinternieuwe mee. Alles prima geregeld en zeer klantvriendelijke medewerkers.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Goede communicatie en goede afhandeling

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Een fijne vakantie in een leuke camper

Wij waarderen het dat al onze vragen in de aanloop tot het huren van de camper en tijdens de zeer uitvoerige uitleg op de dag van vertrek werden beantwoord. Het team van Henk Pen is vriendelijk en capabel.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

de geleverde camper voldeed niet aan onze verwachtingen

de camper die we besteld hadden werd niet gelevert er is ons een andere camper toegezegd ook die werd niet geleverd daarna een camper gekregen in perfecte staat alleen was het niet wat wij voor ogen hadden maar uiteindelijk hebben we er drie mooie weken mee gehad.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Arjen, Wij begrijpen dat het vervelend is dat er een andere camper 'geleverd' is. Het is echter belangrijk om te weten dat een groot deel van alle campers niet is uitgeleverd (niet alleen bij ons maar bij alle dealers). Dit alles is een optelsom van allerlei zaken die ons wereldwijd bezighouden. We hebben voor jou (en andere huurders) speciaal campers ingekocht in Duitsland om er voor te zorgen dat jullie in ieder geval met een prachtige camper op vakantie konden. Dat deze camper afweek van de camper die jullie oorspronkelijk besproken hadden is een voldongen feit en iets dat wij helaas niet helemaal in de hand hadden. Toch zijn we blij te horen dat jullie er 3 hele mooie weken mee hebben gehad. Groet Team verhuur

Geweldige service en alles tiptop geregeld!

Dit was de eerste keer dat we een camper hebben gehuurd en komen graag een volgende keer terug.

Niet professioneel, Niet klantgericht

Als je zeker wilt weten om niet op vakantie te gaan boek dan een camper bij Henk Pen.

• Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van het HP verhuur personeel? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteitverhouding van onze dienstverlening? N.v.t.
  • Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens? N.v.t.

Het is spijtig dat je ontevreden bent. Je hebt op ons online boekingsplatform een handgeschakelde camper geboekt. Later gaf je aan een camper met automatische transmissie te willen huren. Deze was echter niet beschikbaar. Je besloot op dat moment geen gebruik meer te willen maken van de door jou gereserveerde (handgeschakelde) camper. We hebben toen zonder bijkomst van de gebruikelijke annuleringskosten netjes je geld teruggegeven en de huur ontbonden. We hadden je graag op vakantie zien gaan met de door jou gereserveerde camper, maar daar heb je helaas zelf van afgezien.

Top service voor een top huurcamper

Super service ervaren bij het huren van een camper.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Hele fijne mensen om zaken mee te doen.

Zoals hierboven geschreven niet alleen hele fijne mensen zoals Luik en later Mark. Begripvol en meedenkend. Één klein minpuntje, bij onze gehuurde camper waren de gasflessen leeg. Maar desondanks een hele fijne vakantie gehad. M vr gr Ineke en Henk.

Fijne camper ( nieuw)

Deze camper voldeed aan mijn verwachtingen.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Een mooie vakantie gehad met een top camper!

We hebben een mooie camper meegekregen die van alle gemakken was voorzien. We kregen bij de uitgifte een duidelijke uitleg, zodat we goed voorbereid op weg konden. Erg leuk om een keer op deze manier op vakantie te gaan.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Hulp en nazorg bij storingen

Nadat onze vakantie vorig jaar de mist in ging als gevolg van storingen bij buitendouche en expansievat heeft Martijn dit uiteindelijk super opgelost. Nu alleen de bereikbaarheid nog dan wordt het 5 sterren.

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee u bent geholpen en de afspraak heeft plaatsgevonden?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Plezierig en vakkundig

Wij hebben onlangs een Hobby 540 WFU Excellent caravan gekocht bij Pen Caravans. Bijzonder plezierig en vakkundig geholpen. Relatief klein bedrijf waardoor je vrij snel de meesten van het personeel leert kennen. Bij aflevering een goede uitleg gehad over de caravan. Wij bevelen het bedrijf ten zeerste aan.

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? Ja

Bijzonder klantvriendelijk

We waren aangenaam verrast door de uiterst vriendelijke ontvangst en door de vakkundige wijze waarop de verkoper ons hielp. Maurice was die verkoper en hij zou wat ons betreft geen junior verkoper moeten zijn, maar de term senior past hem veel beter!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Zo jezelf het gevoel kreeg, dat je zo snel mogelijk van je camper af moet.

Wat ze er ook voor willen geven. De verkoper ging totaal niet op je wensen, vragen in, was totaal niet empathisch. Maar.. kreeg het wel voor elkaar de camper zelf te verkopen binnen 3 uur en voor heeeeeeeeee l wat meeeeeeer Euro`s ,dan wat wij ervoor gekregen hebben. Flink in de boot genomen door hem. maar.. hij kon het uit leggen hoe het gegaan is, ook weer zo`n verhaal van het zal wel!!!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Henk Pen... Kijken is kopen!

Henk Pen heeft mooie caravans, nieuw alswel tweedehands. Wij waren direct verkocht! Collega Henk Pen heeft stap voor stap, rustig en begrijpelijk uitleg gegeven over onze eerste caravan. Waardoor het blijft hangen. De juiste tips gegeven waar je wat aan hebt. Nu aan het genieten op de camping...

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Prima meegedacht met de teruglevering

Door mijn ongeneeslijke ziekte kan ik niet meer kamperen met een caravan en na twee maanden hebben jullie onze caravan zonder bemiddeling direct teruggenomen waarvoor mijn dank

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Prettig personeel met goede uitleg van de gekochte caravan.

Wij kochten een kip van 1995. Kregen goede uitleg over de caravan. Het was onze eerste caravan . We hadden dus geen ervaring.

Keurig afgehandeld

Prima afhandeling

• Hoe beoordeelt u de afhandeling van uw bestelling bij Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl? N.v.t.

Wij zijn super tevreden!

Onze ervaring is geweldig. Goed aanbod, heel goed in communicatie, flexibel en alle vragen netjes en snel beantwoord. Wij zullen voor een volgende camper gerust weer terug gaan naar Henk Pen!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Zeer vriendelijke jongeman , vlotte levering.

Zeer positief...

• Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Feu arrière camping car

Très bien, même avec un peu de difficulté à communiquer avec la langue francais/Hollande. Bon service d'échange après renvois suite à détérioration durant le transport. Attention, lors du dernier envois, l'emballage du feu arrière était une fois de plus légère, la pointe à tapée dans le carton, mais par chance,il n'a pas cassé. Cordialement. Pascalino

• Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Vriendelijke ontvangst en een ruim aanbod van campers

Goede planning bij aflevering en soepel bij een service actie op afstand bij een niet functionerende kachel van de camper. Prettig geregeld!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Gastvrij en goede service.

Mijn ervaring omschrijf ik als positief, we zijn twee keer gastvrij ontvangen en alles is afgehandeld volgens afspraak.