Goede correcte service

We hebben bij u zaak een caravan gekocht die netjes is afgeleverd. Goed ontvangen door het personeel dat tevens zeer bekwaam is. Een aanrader voor vele mensen onder ons.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Beste G, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Goede ervaring

Alles goed afgehandeld

Beste Jfm, Bedankt. Groet Team Henk Pen

Prima ervaring.

Goed advies, camper is goed afgeleverd.

Beste Ellen, fijn te horen dat je tevreden bent! Groet Team Henk Pen

Gewoon een goed bedrijf met hele goede service

Een hele fijne goede camper gehuurd met als gevolg een zorgeloze vakantie

Beste Jos, Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

Top, niks te wensen over.

Uitermate vriendelijk en deskundig. Prettig bij de aankoop en bij het ophalen. We hebben heel veel informatie en tips gekregen. Jullie hadden alle tijd voor ons.

Beste Hans, Bedankt voor je geweldige review. Groet Team Henk Pen

Gewoon TOP !

Weer uitstekend geholpen bij de aankoop van onze (2e) camper. Vriendelijk, verstand van zaken, goede en duidelijke oplevering etc. etc. Gewoon erg blij mee en je voelt je echt welkom.

Beste Harm, hier doen we het voor! Bedankt! Groet Team Henk Pen

Nette betrouwbare zaak

Verkoper neemt de tijd zodat je alles rustig kunt overleggen Oplevering valt te verbeteren. Afspraken die gemaakt werden bij verkoop waren niet of niet goed uitgevoerd. Ook zat er een deuk in de deur van de passagiers ijdel die er in de showroom niet inzat. In overleg met de verkoper zal alles gelukkig tzt hersteld worden maar had natuurlijk verkomen kunnen als er voor de oplevering een check had plaatsgevonden.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons en deze feedback kunnen wij ons mee verbeteren. Groet Team Henk Pen

Zeer tevreden, goed geholpen. Gemotiveerd en behulpzaam personeel.

Erg mooi en net bedrijf met enorme keuze aan campers, caravans en overige kampeerartikelen. Zijn uitermate net behandeld door de verkoop. Ook bij aflevering werd heel ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. Wel hadden wij een probleem met de aansluitstekker, doch dit is door een medewerker van Henk Pen bij ons huis opgelost door deze te vervangen. Goede service/aftersales dus! De uitleg hoe om te gaan met de Knott-koppeling bij het aan- en afkoppelen had iets meer aandacht mogen hebben (was even uitzoeken m.b.v. youtube). NB: Dit laatste is er mogelijk een beetje bij in geschoten a.g.v. het probleempje met de aansluitstekker. Samengevat: Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij zijn behandeld.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Beste H W ten Tije, Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

Gewoon omdat het een super bedrijf is

Zeer klantvriendelijk goede uitleg .

Hoi Ronald, fijn te horen dat je tevreden bent! Groet Team Henk Pen

Een vertrouwd adres met kundig advies

Een prachtig bedrijf met een mooi aanbod aan campers en caravans. In onze zoektocht naar een mooie camper gaf verkoper Frank van Henk Pen ons een vertrouwd gevoel. Onze caravan hebben we goed in kunnen ruilen. Op vragen word altijd snel en duidelijk gereageerd en wordt er mee gedacht. In de aflevering vonden we wel dat er te veel aandachtspunten waren. Maar omdat ook daarin direct naar oplossingen wordt gezocht ervaren we dat niet als negatief, maar meer een aandachtspunt voor henzelf voor de toekomst. Het heerlijke drankje bij de koffie en waarvan je ook nog een fles mee naar huis krijgt.. inclusief slagroom en glaasjes is de kers op de taart!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Angelique, Bedankt voor deze review en feedback. Hier kunnen wij ons mee verbeteren. Geniet van de het lekkere drankje. Groet team Henk Pen

camper was nog niet goed afgeleverd

Goed geholpen in de winkel, de camper is thuis gebracht en voor zover wij het konden volgen is alles door Ferry goed uitgelegd. Helaas kwamen we er gisteren achter dat het rechter breedtelicht niet werkt ( geen stroom op de kabels), de wc deur klemt behoorlijk, de Heo deursloten zijn maar half gemonteerd waardoor je ze niet kunt gebruiken en de sluitplaten liggen nog in de doos. Aan Ferry heb ik ook laten zien dat de wc zou worden gereinigd maar de poep zat er nog in de urine ligt onder de wc container. Verder ziet het er mooi uit maar dat mag ook wel als een camper 4100 km heeft gereden.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Daan, Er is inmiddels contact geweest en we gaan het netjes voor jullie oplossen. Bedankt voor de review. Groet Team Henk Pen

betrouwbaar, geeft goede informatie en neemt de tijd voor je

zie hierboven

Beste Huib, hier doen we het voor! Bedankt! Groet Team Henk Pen

Prettige, behulpzame medewerkers die verstand van zaken hebben

Wij werden goed geholpen, er was een prettige sfeer bij de onderhandelingen en er werd gedaan wat er afgesproken was.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Heel goed geregeld en volgens afspraak.

Goed gevoel bij de aankoop, kwamen de afspraken keurig na. Vriendelijke mensen en gastvrij vooral.

Beste Evert, fijn te horen dat je tevreden bent! Groet Team Henk Pen

Goede informatie en voorlichting, jammer dat het kenteken bij het ophalen opnieuw aangevraagd moest

Goed, idem als hier boven

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Raymond, Bedankt voor deze waardering! We gaan deze recensie meenemen in onze verbeterpunten. Groet Team Henk Pen

Geweldige ervaring

Bij de verkoop keurig geholpen met de offerte,prima inruil prijs gekregen. Bij aflevering van de caravan persoonlijke uitleg over alles en in een tijdsbestek van 1,5 tot 2 uur. Verder heel vriendelijk personeel en is er tijd voor een goede kop koffie. Ga zo verder.

Beste Erik, hier doen we het voor! Groet Team Henk Pen

wisselende ervaring

goede ervaring bij de aankoop van de caravan werden niet op de hoogte gehouden van de levering en de vertraging daarin geen reactie op mails met vragen goede ervaring met de administratieve afhandeling uitleg van de caravan was summier

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Nee

Beste Frank, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons en deze feedback kunnen wij ons mee verbeteren. Groet Team Henk Pen

Goede ontvangst, fijn geregeld

We zijn erg goed geholpen, zowel met bezichtiging als de verkoop. Goede communicatie en service. Puntjes van aandacht goed opgelost! Echt een goede ervaring bij jullie!

Beste Frank, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Een bedrijf waar je gezien en gehoord wordt.

Bij de aankoop van onze camper door iedereen vriendelijk te woord gestaan en alle vragen waren mogelijk. Ook deskundigheid en advies waren uitstekend.

Beste Mario, Fijn te zien dat je tevreden bent. Groet Team Henk Pen

Goede ervaring bij aflevering van de gehuurde camper en ook de inlevering ging soepel.

Zeer aangenaam om een camper bij Henk Pen te huren. Helaas twee aantekeningen, te weten; Voor één maand hebben wij de camper gehuurd, de aangesloten gasfles was al de 3e dag - bij minimaal gebruik- leeg. De gasflessen kunnen toch voor aflevering gewogen worden en indien nodig bijgevuld worden? De afhandeling van de borg ging erg moeizaam, het is dat wij er ‘n paar keer achteraan gebeld hebben. Binnen 5 minuten is de prijs van ‘n wielstopper vd fietsendrager op te vragen. Jammer dat dit 14 dagen moest duren. De camper is ons uitstekend bevallen en ondanks bovenstaande kunnen wij uw bedrijf bij anderen zeker aanbevelen. Met vriendelijke groet, Angela en Norbert van Velzen.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Angela en Norbert, Bedankt voor jullie waardering. Gasflessen kunnen helaas niet bijgevuld worden, maar moeten omgeruild worden. Uit het oogpunt van duurzaamheid willen we al het gas opmaken, als we deze gasflessen tussentijd omruilen dan moeten we voor 3 dagen gas ‘weggooien’. De afhandeling van de borg is iets dat door een externe partij is afgehandeld en deze problemen zijn bekend bij ons. Wij zijn ondertussen in gesprek geweest met deze partij en deze problemen zouden vanaf nu tot het verleden moeten horen. Excuses voor het ongemak. Groet Team Henk Pen

Prettig contact

Contact is goed, personeel weet waar ze het over hebben.

Beste JJ, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Goed voor elkaar

Werden zeer klantvriendelijk geholpen en bij vragen achteraf ook zeer goede uitleg/communicatie. Bij ophalen huurvoertuig duidelijke uitleg en instructie.

Beste Fred, Bedankt voor je positieve waardering! Groet, Team Henk Pen

Top kwaliteit en klantvriendelijk

Perfecte service

Beste Rob, Bedankt voor deze waardering! Groet, Team Henk Pen

Goed geregeld

Konden de camper eerder inleveren ivm ongeluk aan knie in frankrijk. Werd netjes afgehandeld.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jose, Goed om te lezen dat je zo tevreden bent! Hopelijk gaat het met de knie weer snel beter. Groet, Team Henk Pen