Prima begeleiding.

Vriendelijke bejegening en hopelijk een prima product gekocht. Dat moet de tijd nog uitwijzen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

De verkoper van de camper verdient een 9, aflevering minder.

Wij vonden de verkoper zeer goed in zijn werk. Vriendelijk, geduldig en vakkundig. We hadden hem ook graag bij de aflevering gehad.

Xxx

Xxxx

geweldige ervaring

Geweldig geholpen Ze nemen de tijd voor je

Prima ontvangst

Prima ontvangst duidelijk voorlichting nieuwe camper goed gereageerd op opmerkingen Mischien nog advies klant dat bij camper boven de 75000 € verzekering Beveiliging klasse 2 Advies geven

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Nico, Bedankt voor je positieve waardering! Uw mening is enorm belangrijk voor ons en met deze feedback kunnen wij ons verbeteren. Groet Team Henk Pen

Prachtig bedrijf

Heel vriendelijk

Beste Gerrits, Bedankt voor je enthousiaste review! Groet Team Henk Pen

Goed bedrijf, fijn personeel en zeer klantvriendelijk!

We waren regelmatig langs geweest om te kijken of er een Camper te koop was die aan onze wensen voldeed. Er was iedere keer weer een andere aanbod en dat maakte de zoektocht een avontuur op zich. We kregen alle ruimte en tijd om rond te kijken en uiteindelijk heeft de verkoopadviseur gevonden wat we zochten. Er is goed met ons meegedacht! We zijn uitstekend geholpen en ook alle wijzigingen die we na de aankoop nog wilden aanbrengen waren geen probleem!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Peter en Irma, Fijn om te zien dat jullie tevreden zijn. Groet Team Henk Pen.

Supervriendelijk en behulpzaam

We zijn geweldig ontvangen en zijn erg blij met onze camper Wachten nog op n nieuwe keuken met inbouwoven

• Hoe beoordeel je de professionaliteit en vakbekwaamheid van Henk Pen? N.v.t.

Beste Toon, Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

perfect

Oke

Beste Hans, Bedankt voor het aanpassen en de mooie review! Groet Team Henk Pen

Uitstekende dienstverlening!

Vanaf het eerste contact in de showroom tot en met de aflevering van de gekochte tweedehands caravan was de dienstverlening uitstekend.

Beste Harrie, Hier doen we het voor! Bedankt. Groet Team Henk Pen

Werd netjes en correct geholpen, bij aflevering alles zoals afgesproken.

Heb de reservesleutels nog niet.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gerrit, Bedankt voor je positieve review! De reserve sleutels zijn besteld. Groet Team Henk Pen

Prettige ervaring

Vriendelijk personeel

Beste Jos, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Een leuke ontvangst.

Gewoon no nonsens. Duidelijk gezellig ontspannen en een faire deal aanbieding die we hebben genomen. Aan beide kanten wat toegegeven en allen tevreden na afsluiten deal. Bij wisselen v d voertuigen gezellig en alles zoals was afgesproken Top en fijne afsluiting

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Frans, Bedankt voor de positieve waardering. Heel veel plezier met jullie nieuwe aanwinst. Groet Team Henk Pen

Prima geholpen en alles perfect geregeld.

Prima geholpen en alles perfect geregeld.

Beste Marcel, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Goede correcte service

We hebben bij u zaak een caravan gekocht die netjes is afgeleverd. Goed ontvangen door het personeel dat tevens zeer bekwaam is. Een aanrader voor vele mensen onder ons.

Beste G, Bedankt voor je positieve waardering! Groet Team Henk Pen

Goede ervaring

Alles goed afgehandeld

Beste Jfm, Bedankt. Groet Team Henk Pen

Prima ervaring.

Goed advies, camper is goed afgeleverd.

Beste Ellen, fijn te horen dat je tevreden bent! Groet Team Henk Pen

Gewoon een goed bedrijf met hele goede service

Een hele fijne goede camper gehuurd met als gevolg een zorgeloze vakantie

• Hoe beoordeel je de klantvriendelijkheid van ons verhuur personeel?
  • Hoe beoordeel je de kwaliteit van onze dienstverlening?
  • Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jos, Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

Top, niks te wensen over.

Uitermate vriendelijk en deskundig. Prettig bij de aankoop en bij het ophalen. We hebben heel veel informatie en tips gekregen. Jullie hadden alle tijd voor ons.

Beste Hans, Bedankt voor je geweldige review. Groet Team Henk Pen

Gewoon TOP !

Weer uitstekend geholpen bij de aankoop van onze (2e) camper. Vriendelijk, verstand van zaken, goede en duidelijke oplevering etc. etc. Gewoon erg blij mee en je voelt je echt welkom.

Beste Harm, hier doen we het voor! Bedankt! Groet Team Henk Pen

Nette betrouwbare zaak

Verkoper neemt de tijd zodat je alles rustig kunt overleggen Oplevering valt te verbeteren. Afspraken die gemaakt werden bij verkoop waren niet of niet goed uitgevoerd. Ook zat er een deuk in de deur van de passagiers ijdel die er in de showroom niet inzat. In overleg met de verkoper zal alles gelukkig tzt hersteld worden maar had natuurlijk verkomen kunnen als er voor de oplevering een check had plaatsgevonden.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Rob, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons en deze feedback kunnen wij ons mee verbeteren. Groet Team Henk Pen

Zeer tevreden, goed geholpen. Gemotiveerd en behulpzaam personeel.

Erg mooi en net bedrijf met enorme keuze aan campers, caravans en overige kampeerartikelen. Zijn uitermate net behandeld door de verkoop. Ook bij aflevering werd heel ruim de tijd genomen om alles uit te leggen. Wel hadden wij een probleem met de aansluitstekker, doch dit is door een medewerker van Henk Pen bij ons huis opgelost door deze te vervangen. Goede service/aftersales dus! De uitleg hoe om te gaan met de Knott-koppeling bij het aan- en afkoppelen had iets meer aandacht mogen hebben (was even uitzoeken m.b.v. youtube). NB: Dit laatste is er mogelijk een beetje bij in geschoten a.g.v. het probleempje met de aansluitstekker. Samengevat: Wij zijn zeer tevreden over de wijze waarop wij zijn behandeld.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? N.v.t.

Beste H W ten Tije, Bedankt voor deze waardering! Groet Team Henk Pen

Gewoon omdat het een super bedrijf is

Zeer klantvriendelijk goede uitleg .

Hoi Ronald, fijn te horen dat je tevreden bent! Groet Team Henk Pen

Een vertrouwd adres met kundig advies

Een prachtig bedrijf met een mooi aanbod aan campers en caravans. In onze zoektocht naar een mooie camper gaf verkoper Frank van Henk Pen ons een vertrouwd gevoel. Onze caravan hebben we goed in kunnen ruilen. Op vragen word altijd snel en duidelijk gereageerd en wordt er mee gedacht. In de aflevering vonden we wel dat er te veel aandachtspunten waren. Maar omdat ook daarin direct naar oplossingen wordt gezocht ervaren we dat niet als negatief, maar meer een aandachtspunt voor henzelf voor de toekomst. Het heerlijke drankje bij de koffie en waarvan je ook nog een fles mee naar huis krijgt.. inclusief slagroom en glaasjes is de kers op de taart!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Angelique, Bedankt voor deze review en feedback. Hier kunnen wij ons mee verbeteren. Geniet van de het lekkere drankje. Groet team Henk Pen