Ik ben heel goed behandeld.

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee u bent geholpen en de afspraak heeft plaatsgevonden?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Uitstekende nazorg en service na aankoop van StarCamp Magnum Air Force

Prima meegedacht en meegewerkt aan de aanschaf van een showroom-model StarCamp Magnum Air Force. Uitstekende nazorg en service na aankoop van de voortent.

• Hoe beoordeelt u de afhandeling van uw bestelling bij Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Wij hebben deze zomer voor het 2e jaar een caravan bij Henk Pen gehuurd. We zijn 3 weken op pad geweest met een splinternieuwe Tabbert Rossini 450e. Super fijne degelijke caravan. We zijn goed geholpen tijdens het ophalen, we konden de caravan zelfs een dag eerder ophalen. Helemaal top! Al met al voor herhaling vatbaar!

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima camper met goede voorwaarden

De camper en de voorwaarden waren prima. goed uitgeruste camper, nieuw materiaal. Niks op aan te merken en daarom hebben we voor henk pen gekozen. Nadeel vond ik (wat ik ook bij verhuur mondeling heb toegelicht) is het ontvangst. U moet zich voorstellen dat ik in 'vakantiestemming' de winkel betreed, thuis alles klaar heb staan om een welverdiende reis van 4 weken naar Noorwegen te maken.... En dat het éérste wat ik hoor is; 'hallo meneer, u heeft nog niet betaald hè, dat moeten we even nakijken!' Alles was keurig in orde van mijn kant en de collega vertelde daarna dat het om een andere man ging Had ik niet hoeven weten, maar toch... Vervolgens ging hij de camper uitleggen en tijdens onze vakantie hebben we nog veel moeten ontdekken aan de camper wat ons niet verteld is. Terwijl ik duidelijk heb aangegeven dat we voor het eerst met een camper op pad gingen. Afin, bij het inleveren van de camper hoorde ik dat vóór mijn huurperiode 2 medewerkers van Henk Pen met dié camper op pad zijn geweest. Was fijner geweest als 1 van de 2 ons had geholpen. Uiteindelijk duurde het bijna 2 uur voordat ik de camper mee kon nemen, omdat deze nog schoongemaakt moest worden tijdens de instructie. Je kan maar 1x een eerste indruk maken en die was bij het ophalen van de camper niet goed. Verder complimenten aan Luuk voor zijn manier van werken. Daar heb je een goeie aan

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Wij hebben een top vakantie gehad, er is alleen 1 minpuntje. Bij de caravan die wij mee hadden was er bij de randen kit onderuit gekomen, wat met het op de plaats zetten en opzetten van de voortent vervelend was. Ook was de buitenkant van de caravan niet schoon, wij hebben voor vertrek de ramen nog schoon gemaakt.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Was een luxe avontuurlijke ervaring samen !

We hebben een week lang kunnen genieten op 4 verschillende campings in Zuid Limburg, Duitsland en Luxemburg Dit was een mooie ervaring en zeker voor herhaling vatbaar

Prima service!

Waarschijnlijk door topdrukte verliep het administratief wat minder soepel.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Zeer teleurstellende afhandeling nadat we tot koop waren overgegaan.

Geen terugkoppeling, niet nakomen van gemaakte afspraken, zeer vervelend gesprek toen we uiteindelijk camper konden ophalen. Wederom niet nakomen van afspraken. Bij poging om bespreekbaar te maken, was het antwoord: dan laat je em toch staan. Als je al ruim een jaar wacht op aflevering, voelt dat niet als klantvriendelijk. Bij technische problemen tijdens vakantie (waar we langs de kant van de weg stonden) kregen we geen gehoor. Gelukkig wist de concurrent wel wat klantvriendelijkheid is en heeft ons kunnen helpen.

• Hoe beoordeelt u de professionaliteit & vakbekwaamheid van Henk Pen?
  • Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? Nee

Alles prima geregeld

Goede uitleg bij ophalen camper en ook de inname ging vlot. Prima camper.

Heerlijke camperreis gemaakt

De camper was helemaal in orde en het ophalen en wegbrengen ging soepel. We kregen goede uitleg. De communicatie vooraf was ook prettig. De facturering daarentegen was een drama; maar we begrepen dat dit door een externe partij werd gedaan en dat zij hier zelf ook veel last van hadden. Dit heeft de camper pret niet beïnvloed!!

Fijne Camper!

Camper is netjes afgeleverd door Luuk van Henk Pen. Hij heeft alle functionaliteiten van de camper op een rustige en duidelijke manier uitgelegd. Ook toen wij onderweg nog een vraag hadden werd deze snel beantwoord. We hadden er een inventaris pakket bij genomen, deze was van alle gemakken voorzien! Schoon en netjes. Gekozen voor een automaat deze reed zeer prettig, ook in de bergen geen probleem! Kortom we hebben een heerlijke zorgeloze vakantie gehad en waren van alle gemakken voorzien.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Goed service, uitstekende sfeer, mooi bedrijf. Moest wel 150 km rijden om een camper te huren maar was het zeker waard.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima caravan, fijne vakantie mee genoten

Caravan en bijgeleverde voortent, fietsendrager enz zijn prima bevallen. We misten wel een luifel aan de voortent. Als die er een volgende keer bij zit word het een 10.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Fijne nieuwe caravan, voor een redelijke prijs!

De administratie was een beetje rommelig, maar verder een super ervaring. Alle benodigdheden zaten bij de caravan. We kregen een nieuwe caravan mee. We hebben drie weken genoten van onze vakantie!

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Denken er met plezier aan terug, ook leermoment en beter inzicht in voor- en nadelen camper(en)

Nieuw ervaring voor ons, weg zoeken, Druk vanwege hoogseizoen (druk/vol). Steeds heel vroeg overnachting reserveren., minder spontaniteit mogelijk. Geen camperplek liefhebbers (vrachtwagenchauffeur gevoel, nauwelijks contacten). Liever op camping. Camper ok, compleet, uitstekende koelkast, goede warmwater voorziening (boiler). Lastig kook- en wasbak onder één afdekplaat- bij afwassen ook kookgedeelte nat/vies). Niet complete instructie (niet verteld: kentekenbewijs in zonneklep, wijze van vervangen/ aansluiten gasflessen, geen reserve flacon motorolie). Gemist: waterslang om drinkwater te tanken.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

kopen betalen maaar dan stopt het

nieuwe camper gekocht al direct was de afvoer van grijswater niet goed. Pas na tussenkomst van onze rechtsbijstand werd het verholpen. Na een eerste mooie reis kwamen er nog een aantal gebreken naar voren . Dit gemeld maar ze geven weer niet thiuis. We zullen helaas weer de recchtsbijstand moeten inschakelen .

• Hoe beoordeelt u de professionaliteit & vakbekwaamheid van Henk Pen?
  • Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Uitstekend!

Uitstekende service. Goed contact. Mooie campers!

AANRADER

Wij hebben voor 1 maand een camper gehuurd en kregen een prachtige splinternieuwe mee. Alles prima geregeld en zeer klantvriendelijke medewerkers.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Goede communicatie en goede afhandeling

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Een fijne vakantie in een leuke camper

Wij waarderen het dat al onze vragen in de aanloop tot het huren van de camper en tijdens de zeer uitvoerige uitleg op de dag van vertrek werden beantwoord. Het team van Henk Pen is vriendelijk en capabel.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

de geleverde camper voldeed niet aan onze verwachtingen

de camper die we besteld hadden werd niet gelevert er is ons een andere camper toegezegd ook die werd niet geleverd daarna een camper gekregen in perfecte staat alleen was het niet wat wij voor ogen hadden maar uiteindelijk hebben we er drie mooie weken mee gehad.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Arjen, Wij begrijpen dat het vervelend is dat er een andere camper 'geleverd' is. Het is echter belangrijk om te weten dat een groot deel van alle campers niet is uitgeleverd (niet alleen bij ons maar bij alle dealers). Dit alles is een optelsom van allerlei zaken die ons wereldwijd bezighouden. We hebben voor jou (en andere huurders) speciaal campers ingekocht in Duitsland om er voor te zorgen dat jullie in ieder geval met een prachtige camper op vakantie konden. Dat deze camper afweek van de camper die jullie oorspronkelijk besproken hadden is een voldongen feit en iets dat wij helaas niet helemaal in de hand hadden. Toch zijn we blij te horen dat jullie er 3 hele mooie weken mee hebben gehad. Groet Team verhuur

Geweldige service en alles tiptop geregeld!

Dit was de eerste keer dat we een camper hebben gehuurd en komen graag een volgende keer terug.

Niet professioneel, Niet klantgericht

Als je zeker wilt weten om niet op vakantie te gaan boek dan een camper bij Henk Pen.

• Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van het HP verhuur personeel? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteitverhouding van onze dienstverlening? N.v.t.
  • Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens? N.v.t.

Het is spijtig dat je ontevreden bent. Je hebt op ons online boekingsplatform een handgeschakelde camper geboekt. Later gaf je aan een camper met automatische transmissie te willen huren. Deze was echter niet beschikbaar. Je besloot op dat moment geen gebruik meer te willen maken van de door jou gereserveerde (handgeschakelde) camper. We hebben toen zonder bijkomst van de gebruikelijke annuleringskosten netjes je geld teruggegeven en de huur ontbonden. We hadden je graag op vakantie zien gaan met de door jou gereserveerde camper, maar daar heb je helaas zelf van afgezien.

Top service voor een top huurcamper

Super service ervaren bij het huren van een camper.

• Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Hele fijne mensen om zaken mee te doen.

Zoals hierboven geschreven niet alleen hele fijne mensen zoals Luik en later Mark. Begripvol en meedenkend. Één klein minpuntje, bij onze gehuurde camper waren de gasflessen leeg. Maar desondanks een hele fijne vakantie gehad. M vr gr Ineke en Henk.