Warm bad.

Veel persoonlijke aandacht. Betrouwbaar. Correct

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Prima, klantgericht bedrijf

Kennis van zaken, klantgericht.

Prettig en goed geholpen

We hebben onze camper die nog maar kort hadden goed kunnen inruilen voor een compactere camper. Goed advies en ondersteuning gehad. Helaas verliep de aflevering niet helemaal goed. De gasfles ontbrak en ook een (groente)bak uit de koelkast. Toch een slordigheidje, vandaar net geen 10. Maar het is wel goed opgelost en dat is kenmerkend voor Pen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Aukje, Bedankt voor deze beoordeling! Jammer dat er bij de aflevering een aantal onderdelen ontbraken, maar fijn om te horen dat dit inmiddels naar wens is opgelost. Veel plezier met jullie nieuwe camper! Groet, team Henk Pen

Goed advies helder verhaal

Op een regenachtige dag vorig jaar augustus bij Henk Pen beland, na jarenlang met de vouwwagen te hebben gekampeerd tijd voor iets anders. Elders de Weinsberg 390QD al gezien maar daar hadden ze geen tijd om een nieuwe caravan te verkopen. Netjes te woord gestaan in de showroom na eerst rustig rondgekeken te hebben. Daarna keurig en enthousiast door verkoper Frank geholpen uitleg gehad over de verschillen en 2 uur later een nieuwe caravan met voortent gekocht. Deze is zoals afgesproken 25 maart geleverd.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Patrick, Bedankt voor deze uitgebreide review! Fijn om te horen dat jullie zo'n positieve ervaring hebben gehad met de aankoop. We zullen de complimenten doorgeven aan Frank en wensen jullie veel mooie vakanties toe met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Leuk team hebben jullie Leukeleu almoal. En het extra gereedschap bij aankoop was meer dan welkom Alleen geen koekje bij de koffie das jammer. En ga zo door met elkaar mvg fam Elferink.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Louis, Jammer van het koekje, maar fijn om te horen dat de rest zo goed bevallen is! Bedankt voor deze review en veel kampeerplezier met jullie aankoop! Groet, team Henk Pen

Prima, beleefd en netjes ontvangen en afgehandeld

Ervaring prima, echter wel een opmerking waar ik nog wel contact over wil is dat de linker voorbumper blijkbaar schade geeftcgehad en slecht is overgespoten. Was niet te zien door regen en later het wassen.

Soepel

Vriendelijk en duidelijk

Beste Jeroen, Bedankt voor deze positieve review! Groet, team Henk Pen

Vriendelijk,kennis van zaken

Goed geholpen,duidelijk en correct. Geen opdringere verkoop.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste familie Leferink, Bedankt voor jullie positieve review! Groet, team Henk Pen

Klantvriendelijk

Wij kwamen om half zes binnen en werden vriendelijk geholpen. Ze gingen eigenlijk om 6 uur dicht. Maar dat was geen probleem werd ons verteld.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Wilma, Bedankt voor dit mooie cijfer! Natuurlijk zijn jullie altijd van harte welkom, al is het drie minuten voor sluitingstijd. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Goede sfeer, behulpzame en vriendelijk mensen

We wonen op 2 uur rijden maar willen geen andere caravandealer. We zijn zeer tevreden. Ook de mensen van de administratie zijn top in hun werk!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Petra, Fijn om te horen dat jullie, ondanks de afstand, zo tevreden zijn over Henk Pen. We zullen de complimenten doorgeven aan onze collega's op de administratie. Bedankt voor de review! Groet, team Henk Pen

Kopen van een caravan bij henk pen is zeker een feestje

Zie hier boven

Beste Henk, Bedankt voor dit mooie cijfer! Groet, team Henk Pen

Goed en fijn geholpen

Prettig behandeld.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Herman, Bedankt voor deze beoordeling! Fijn om te horen dat jullie goed geholpen zijn. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Wij zijn zeer tevreden over de vakkundige hulp om een nieuwe caravan te kopen.

De ervaren medewerker, Niels Konings, heeft ons goed geholpen bij de eerste kennismaking om deze caravan (Dethleffs C-Yoj 460LE) te kopen. Bij het ophalen werden we door Ferry geholpen die alles heeft uitgelegd over de punten die belangrijk zijn om met de caravan op pad te gaan. We gaan het in april ervaren.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Hans, Bedankt voor deze positieve review! We zullen de complimenten doorgeven aan Niels en Ferry en wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Een warm welkom

Het aangeleerde wantrouwen naar autoverkopers kun je bij Henk Pen vergeten. Ondanks de koude ontvangstruimte word je vriendelijk ontvangen, inclusief warme koffie. De persoonlijke aandacht, de professionaliteit en eerlijke verkoopprijzen geven het vertrouwen dat nodig is om een beslissing te nemen. Daarvoor krijg je ook alle tijd en aandacht. We kijken met een goed gevoel terug op het aan-en verkoopproces bij Henk Pen. Datum van ervaring: 07 maart 2024

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Marianne, Bedankt voor je uitgebreide en hartelijke review! Fijn om te horen dat de ontvangst, de professionaliteit en het advies zo goed bevallen zijn. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe aankoop!

Verkoop en aflevering prima

De verkoop en nadien de aflevering zijn keurig gedaan! Na aflevering een probleem ontdekt. Gebeld en ik zou dezelfde dag teruggebeld worden. Dit gebeurt dus niet. Zelf opnieuw andere dag gebeld en nog steeds weinig actie!

Prima maar …..

We missen ondanks een aantal telefoontjes nog steeds de tweede sleutel van de gekochte camper

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen

Het was best wel spannend om een caravan op afstand te kopen. Maar de foto’s waren duidelijk en uiteindelijk bleek de caravan exact te zijn zoals omschreven op de website. Ook de inruil op afstand geregeld door middel van foto’s en beschrijvingen. Het getuigt van wederzijds vertrouwen en dat heb ik ook gekregen bij Mark Mink. De aflevering was prettig. Ze nemen bij Henk Pen de tijd om een caravan af te leveren. Alles wordt duidelijk uitgelegd. Dit is mijn eerste ervaring bij Henk Pen maar ik denk dat ik voor een evt. volgende caravan zeker ook weer daar ga kijken.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Jos, Bedankt voor deze geweldige review! Fijn om te horen dat het zo goed bevallen is, we zullen je complimenten aan Mark doorgeven. Geniet van jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Prima advies, geweldige service

Na aangeven van onze wensen en eisen hebben we advies gekregen waar we echt wat aan hebben gehad. Vervolgens word er goed meegedacht over de aflevering.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste André, Fijn om te horen dat ons advies zo bruikbaar voor jullie was en dat er goed is meegedacht over de aflevering. We wensen jullie mooie vakanties toe met jullie nieuwe kampeervoertuig! Groet, team Henk Pen

Een goed, vriendelijk en professioneel bedrijf

We zijn vriendelijk en professioneel geholpen bij de inruil van de caravan en de koop van de camper.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gerard, Bedankt voor deze positieve beoordeling! We wensen jullie veel mooie reizen toe met de nieuwe camper! Groet, team Henk Pen

Alles prima geregeld.

Beste Marcel, Bedankt voor je review! Groet, team Henk Pen

Goed ontvangen, prima begeleid en uitleg van de caravan. Top

Erg fijn geholpen en goed opgevangen. We hebben een camper ingeruild voor een (nieuwe) caravan. Helaas gaf de camper een storing toen wij hem uit de stalling wilden halen. Moest eerst voor reparatie naar de garage. Uiterst begripvol en de caravan werd netjes zonder dat we in de eerste instantie zonder camper mee konden nemen, afgeleverd.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Albert, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat om te lezen dat jullie zo goed begeleid zijn. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Via top klantbeleving naar de ultieme vrijheid op wielen!

Zeer gastvrij, luisteren naar de klant, ontspannen sfeer en merkbaar gemotiveerd en vrolijk personeel. De 'vakantie-vibe' begint meteen al in de showroom bij Henk Pen. Mark Mink heeft ons op een kundige en enthousiaste manier onze eerste eigen camper verkocht. Van aankoop tot en met aflevering beleef je dat jij als klant ertoe doet. En dat de levertijd uiteindelijk langer was dan voorzien, deed daar niets aan af. En het was de dealer geenszins te verwijten. Waar ze bij Henk Pen wel invloed op hebben organiseren ze met klantbelang voor ogen. Het is geen gewone caravan of camper dealer, maar een recreatiebedrijf dat ingrediënten verkoopt waarmee klanten de optimale vakantiebeleving kunnen beleven. Top bedrijf!

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Robbert en Tamara, Wat leuk om jullie uitgebreide en positieve review te lezen! Bedankt! Onze klanten staan bij ons altijd hoog in het vaandel, goed om te horen dat dit ook jullie ervaring is geweest. We wensen jullie heel veel plezier met jullie nieuwe camper. Daarmee komt het vast goed om de ultieme vrijheid van kamperen te ervaren! Groet, team Henk Pen

Prima sfeer

Vriendelijke mensen met goede voorlichting.

Netjes, geduld en deskundig

hartelijke open benadering

Beste Tim, Bedankt voor deze positieve review! Groet, team Henk Pen

Superfijn en klantvriendelijk geholpen

Bij het inruilen van mijn camper en het kopen van een nieuwe caravan zijn wij uiterst professioneel en klantvriendelijk behandeld. Heel vriendelijk personeel in alle geledingen van het bedrijf en alles volgens afspraak gedaan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gerard, Bedankt voor je review! Fijn dat het zo goed bevallen is bij Henk Pen. We wensen jullie veel mooie reizen toe met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen