Zo jezelf het gevoel kreeg, dat je zo snel mogelijk van je camper af moet.

Wat ze er ook voor willen geven. De verkoper ging totaal niet op je wensen, vragen in, was totaal niet empathisch. Maar.. kreeg het wel voor elkaar de camper zelf te verkopen binnen 3 uur en voor heeeeeeeeee l wat meeeeeeer Euro`s ,dan wat wij ervoor gekregen hebben. Flink in de boot genomen door hem. maar.. hij kon het uit leggen hoe het gegaan is, ook weer zo`n verhaal van het zal wel!!!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? Nee

Henk Pen... Kijken is kopen!

Henk Pen heeft mooie caravans, nieuw alswel tweedehands. Wij waren direct verkocht! Collega Henk Pen heeft stap voor stap, rustig en begrijpelijk uitleg gegeven over onze eerste caravan. Waardoor het blijft hangen. De juiste tips gegeven waar je wat aan hebt. Nu aan het genieten op de camping...

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? Ja

Prima meegedacht met de teruglevering

Door mijn ongeneeslijke ziekte kan ik niet meer kamperen met een caravan en na twee maanden hebben jullie onze caravan zonder bemiddeling direct teruggenomen waarvoor mijn dank

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Prettig personeel met goede uitleg van de gekochte caravan.

Wij kochten een kip van 1995. Kregen goede uitleg over de caravan. Het was onze eerste caravan . We hadden dus geen ervaring.

Keurig afgehandeld

Prima afhandeling

• Hoe beoordeelt u de afhandeling van uw bestelling bij Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl?
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl? N.v.t.

Wij zijn super tevreden!

Onze ervaring is geweldig. Goed aanbod, heel goed in communicatie, flexibel en alle vragen netjes en snel beantwoord. Wij zullen voor een volgende camper gerust weer terug gaan naar Henk Pen!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Zeer vriendelijke jongeman , vlotte levering.

Zeer positief...

Feu arrière camping car

Très bien, même avec un peu de difficulté à communiquer avec la langue francais/Hollande. Bon service d'échange après renvois suite à détérioration durant le transport. Attention, lors du dernier envois, l'emballage du feu arrière était une fois de plus légère, la pointe à tapée dans le carton, mais par chance,il n'a pas cassé. Cordialement. Pascalino

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Vriendelijke ontvangst en een ruim aanbod van campers

Goede planning bij aflevering en soepel bij een service actie op afstand bij een niet functionerende kachel van de camper. Prettig geregeld!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Gastvrij en goede service.

Mijn ervaring omschrijf ik als positief, we zijn twee keer gastvrij ontvangen en alles is afgehandeld volgens afspraak.

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Prima prijs kan iets gunstiger! Wel netjes gebeld wanneer producten op voorraad waren

Afspraken correct nagekomen

Afspraken correct nagekomen, keurig behandeld!

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Wijzen op (on)mogelijkheden en wenselijkheden onvoldoende

Zie boven

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Ik had een grote storing in mijn buscamper er zat een storing in de schaudt 211 het gevolg daarvan was dat de printplaatjes van de koelkast en de boiler doorgebrand zijn Alles is keurig gemaakt en zonder kosten. De camper was pas aangeschaft . Een dikke pluim voor dit bedrijf

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee u bent geholpen en de afspraak heeft plaatsgevonden?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Prima geholpen!

In April kochten wij een prima caravan, een Adria. Goede uitleg gekregen. Het was onze eerste caravan en we hadden er zin in. Helaas moesten wij deze door persoonlijke omstandigheden gelijk weer van de hand doen. E.e.a uitgelegd en de caravan is teruggenomen. Wij hopen dat de nieuwe eigenaar er veel plezier aan gaat beleven, want aan de caravan en de service mankeerde niets. Wij komen uit de Randstad en hadden de rit er met plezier voor over.

• Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van het HP verhuur personeel?
  • Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteitverhouding van onze dienstverlening?
  • Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens? N.v.t.

We kregen het product wat Peter dan was verwacht

Een prima zaak we moesten wel wat langer wachten op onze bestelling deze was niet voorradig en dit stond bied op de site.

goede service

tevreden

Goede afhandeling

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Redelijke prijs en ruim assortiment

Helaas was niet alles op voorraad en ontving daarvan een email waarin men eind die week alles te kunnen versturen. Dit duurde echter 2 weken langer zonder enig bericht. Dat laatste had beter gemoeten.

Snelle en correcte levering

Ondanks dat DHL in gebreke was gebleven over een levering had de man van de webshop het zelf weer opgelost.

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Prettige behandeling en snelle levering.

Prettige behandeling door klantenservice en snelle levering.

Goede service en materiaal

We hebben een week een camper gehuurd om deze vorm van vakantie uit te proberen. De camper was splinternieuw, schoon en luxe. De medewerkers van Henk Pen waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Voordat we vertrokken kregen we uitgebreide uitleg over de camper en ook tijdens onze reis konden we bij ze terecht voor vragen.

• Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van het HP verhuur personeel?
  • Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteitverhouding van onze dienstverlening?
  • Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Super en gastvrij

Na daags ervoor gebeld te hebben,na lekkage in de camper konden we de volgende dag al terecht en werd de camper direct gerepareerd.z'n service heb ik nog nergens meegemaakt,we konden zelfs op het terrein verblijven.Wij danken dan ook de heren van de werkplaats die uitstekend werk hebben geleverd,maar ook het vriendelijke winkelpersoneel voor de vele koppen koffie top. Komen hier zeker terug.

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Vlugge reactie en correcte bestelling en prijs

Heel goed bevallen.

Correcte en snelle levering, bestelling correct aangekomen.