Gewoon goed!

Goede dienstverlening, vriendelijke mensen. Goed materieel.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Vriendelijk en correcte afwikkeling bij verkoop.

Fijne ervaring zowel met de onderhandeling als bij de aflevering en de nazorg..

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Prachtige camper

Mooie reis gehad met een erg mooie camper waarin niets ontbrak om onze vakantie tot succes te maken.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Peter, Goed om te horen dat jullie reis met onze huurcamper zo goed bevallen is! We zien jullie graag nog eens terug bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Goed met 1 aantekening

Knaus boxlife 6.0 gehuurd. Prima bevallen 1 AANTEKENING : wij hebben 9 dagen betaald, echter op de eerste dag kun je camper pas na 15.00 ophalen én op de laatste dag moet je camper voor 11 uur inleveren. En de nieuwe klant idem., en de volgende dag idem Kassa Kassa Voelt niet goed.

Goed jong materiaal!

Mis een trekhaak en mogelijkheid om fatsoenlijk tv te kunnen kijken!

Vakkundige verkopersteam

Verkoper was met gerichte vragen te weten te komen wat we wensten.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Jan, Bedankt voor je review en dit mooie compliment aan het verkoopteam. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Top ervaring

Alles conform afspraak Top materiaal caravan en toebehoren. Caravan was voor 3 personen. Desondanks nog af en toe hele toer om caravan zonder mover gied op de plek te krijgen bij zachte en glooiende ondergrond. Mover was geen overbodige luxe geweest.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Prima camper echter met schade en slechte voorbanden afgeleverd.

De camper was prima, kwam er na een paar dagen achter dat de voorbanden versleten waren en aangezien we meer dan 5000 km gingen rijden was dit niet verantwoord. Gebeld en foto gestuurd, dit was echter niet voldoende, er heen gereden en ter plekke bleek dat de banden inderdaad versleten waren, helaas niet op voorraad dus de andere dag nogmaals naar Haaksbergen om ze te laten wisselen. De km stand was dusdanig dat er eigenlijk een beurt nodig was binnen 5000 km, kwam er na een paar weken achter dat het oliepeil bijna aan het minimum stond, is dan geen fijn gevoel om het risico te lopen dat het oliepeillampje zou kunnen gaan branden. Camper liep verder voortreffelijk ook in de bergen, vermogen voldoende.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Jan, Bedankt voor deze uitgebreide review. We controleren de banden regelmatig en vervangen deze indien nodig. Fijn dat je zelf hebt aangegeven dat de staat van de banden voor jouw reisbestemming niet afdoende waren. We proberen je in dat geval weer zo snel mogelijk op weg te helpen en gelukkig is dat gelukt. Natuurlijk streven wij ernaar om iedereen met een schadevrije camper op pad te sturen. Schade aan een huurcamper kan nou eenmaal voorkomen. Dit is al erg vervelend voor degene die de schade rijdt, maar natuurlijk ook voor degene die ná deze schade met de camper op pad gaat. Helaas kunnen wij, wanneer er tussen huurperiodes niet voldoende tijd zit, de schades soms niet volledig herstellen. Hiervoor vragen we om begrip. Vaak voeren we een noodreparatie uit, zodat je in ieder geval op vakantie kunt. Dat is in dit geval ook gebeurd. Bij controle nadien bleek het oliepeil volledig in orde. Te veel olie is schadelijker voor de motor dan een laag oliepeil. Bij een minimum oliepeil gaat het oliepeillampje nog niet branden en kun je er nog een heel ruim aantal kilometers mee rijden. En gelukkig heb je jouw vakantie er ook prima mee kunnen uitrijden. Fijn om te horen dat de camper verder goed is bevallen. We hopen je op een ander moment weer terug te zien bij Henk Pen, zodat we van de nu beoordeelde 6 een 10 kunnen maken! Groet, team Henk Pen

Fantastische service!

Afgelopen maand mei hebben wij voor een aantrekkelijk tarief een gloednieuwe caravan gehuurd bij Henk Pen. Bij het ophalen kregen we uitgebreide uitleg en er werd fijn met ons meegedacht. We hebben fantastische weken gehad met de huurcaravan en het gaf een geruststellend gevoel dat we hen altijd konden bellen bij vragen of problemen. Wij gaan zeker nog eens een caravan of camper huren bij Henk Pen!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Kim, Bedankt voor deze enthousiaste en positieve review! Fijn om te horen dat jullie huurcaravan zo goed bevallen is en dat we jullie in de toekomst nog eens terug gaan zien. Tot dan! Groet, team Henk Pen

geweldige vakantie gehad

Mooi bedrijf, goed geholpen, het online verhuur platform werkt ook perfect. wij werden netjes op de hoogte gehouden. Daarnaast mooie campers z.g.a.n. bij Henk Pen Verhuur. En een persoonlijke uitleg bij het af halen. Kortom, aanrader!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Zakelijk doch vriendelijk en ruime keus

Goede afspraken kunnen maken omtrent aanschaf camper. Uitvoerige voorlichting tijdens aflevering.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Cor, Bedankt voor deze mooie review! We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe camper. Groet, team Henk Pen

Prachtige caravan gehuurd, goede communicatie. Borg snel terug ontvangen. Het is geen maatwerk en elke optie kost geld. Als je de caravan in de ochtend op wil halen betaal je een dag extra idem in de middag terug brengen en elke extra optie kost 100 euro

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Fijne ontvangst, duidelijke uitleg.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Linda, Bedankt voor dit mooie cijfer! Fijn om te horen dat het naar wens is geweest. Groet, team Henk Pen

Zeer goed. Aanrader

Goede uitleg. Goede service en uitstekende vakkennis bij het personeel. Vriendelijk en geduldig. Zeer fijne ervaring bij de aankoop van onze nieuwe caravan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Ruud, Bedankt voor dit mooie cijfer! Goed om te horen dat de aankoop zo'n positieve ervaring is geweest. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Super gaaf met de Sunlight Cliff RT van Henk Pen!

Wij hebben een geweldige vakantie gehad met de buscamper Sunlight Cliff RT van Henk Pen verhuur. Vooraf was de boeking via het online platform, het bezichtigen op de verhuurkijkdag en de communicatie zeer goed. Onze verwachtingen zijn overtroffen! Volgende vakantie staat al geboekt. m.v.g. Lotte

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Lotte, Bedankt voor deze geweldige review! De Sunlight Cliff is zeker een gave camper! Fijn dat de communicatie zo naar wens is geweest en leuk om te horen dat de volgende vakantie al weer staat gepland. Groet, team Henk Pen

Fijne snelle reactie

Tot nu toe goed. Hebben wat aflever puntjes en ga er van uit dat die netjes worden opgelost.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Irma, Bedankt voor je positieve review! We gaan ons best doen om ook de laatste puntjes naar wens op te lossen en wensen je alvast veel vakantieplezier! Groet, team Henk Pen

Omdat we van fietsen houden is het met de camper makkelijker om meerdere plekken te bezoeken in een bepaalde periode en dat hebben we dan ook gedaan, op naar de volgende….

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Henry, Bedankt voor deze mooie review! Leuk om te horen dat de camper zo goed bevallen is voor jullie (fiets)vakantie. We zien jullie graag weer terug! Groet, team Henk Pen

Goed, stipt en duidelijk.

Fijne caravan, hij past ons precies. Goede begeleiding vanuit Pen. Er was een kleine vergissing met de levering van het uitrustingspakket, maar dat hebben we zelf opgelost.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Moritz, Bedankt voor deze review! Fijn dat jullie het hebben kunnen oplossen. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Goede begeleiding en uitleg

Wij zijn zeer goed geholpen en begeleid voor onze eerste keer op reis met een camper.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Clemens, Het blijft toch altijd een beetje spannend: een eerste reis met de camper. Fijn om te horen dat alles zo goed bevallen is en de begeleiding en uitleg naar wens was. Bedankt voor jullie beoordeling! Groet, team Henk Pen

Geweldige caravan gehuurd voor een lang weekend

Fijne caravan en een goed advies gekregen. Vriendelijke en deskundige medewerkers

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Henk, Bedankt voor de 10! Fijn om te horen dat een caravan huren voor jullie weekend zo goed bevallen is. Graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Geweldige service

Zeer vriendelijk ontvangen zowel bij ophalen als bij terugbrengen van de gehuurde caravan!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Richard, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zien jullie graag nog eens terug bij Henk Pen Verhuur! Groet, team Henk Pen

Betrokken verkopers, kundig en alle tijd.

Aflevering top. Alles uitgelegd en wederom alle tijd. Behulpzaam.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Wim, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We wensen jullie veel reisplezier toe met jullie nieuwe aankoop! Groet, team Henk Pen

Heerlijk genieten van een top kwaliteit camper!

Super vakantie gehad met een top camper van Henk Pen!! Begon al met het vriendelijke ontvangst en goede uitleg van de camper! De informatie die je van te voren en tijdens de verhuurperiode ontvangt zijn duidelijk en to the point! Heerlijk onbezorgd en verzorgd een campervakantie gehad! Henk Pen Bedankt!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Bas, Goed om te horen dat jullie een heerlijke campervakantie gehad en dat de ontvangst en uitleg naar wens is geweest! We willen je dan ook bedanken voor deze positieve review! We zouden het erg leuk vinden om deze review te delen op onze website. Zou je ons een paar reisfoto's willen sturen via [email protected]? Alvast bedankt en graag tot ziens! Groet, team Henk Pen

Heerlijk ontspannen toeren met een buscamper.

Het is super om met een buscamper er op uit te gaan. Nieuwe steden en mooie plekken ontdekken. De vrijheid is geweldig: waar gaan we morgen naartoe? Gaan we morgen ergens naartoe of blijven we staan… Top. Met de buscamper heb je alles bij je en ben je compleet onafhankelijk. Zelfs het mooie(re) weer kun je zelf opzoeken en heb je (nou ja, bijna) helemaal in eigen hand.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Joost, Fantastisch om te horen dat jullie avonturen met de buscamper zo goed bevallen zijn! We zouden het erg leuk vinden om jouw review op onze website te delen. Zou je wat reisfoto's met ons willen delen via [email protected]? Alvast bedankt en we hopen je in de toekomst zeker nog eens terug te zien bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Zeer behulpzame en kundige medewerkers.

Werd vriendelijk te woord gestaan, zonder dat men opdringerig was. Goede uitleg op alle vragen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Bert, Fijn om te horen dat je het advies van onze adviseurs zo kon waarderen. We zullen deze complimenten aan de afdeling doorgeven. Bedankt voor je review! Groet, team Henk Pen

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.