Ik had een grote storing in mijn buscamper er zat een storing in de schaudt 211 het gevolg daarvan was dat de printplaatjes van de koelkast en de boiler doorgebrand zijn Alles is keurig gemaakt en zonder kosten. De camper was pas aangeschaft . Een dikke pluim voor dit bedrijf

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Hoe beoordeelt u de snelheid waarmee u bent geholpen en de afspraak heeft plaatsgevonden?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Prima geholpen!

In April kochten wij een prima caravan, een Adria. Goede uitleg gekregen. Het was onze eerste caravan en we hadden er zin in. Helaas moesten wij deze door persoonlijke omstandigheden gelijk weer van de hand doen. E.e.a uitgelegd en de caravan is teruggenomen. Wij hopen dat de nieuwe eigenaar er veel plezier aan gaat beleven, want aan de caravan en de service mankeerde niets. Wij komen uit de Randstad en hadden de rit er met plezier voor over.

• Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van het HP verhuur personeel?
  • Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteitverhouding van onze dienstverlening?
  • Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens? N.v.t.

We kregen het product wat Peter dan was verwacht

Een prima zaak we moesten wel wat langer wachten op onze bestelling deze was niet voorradig en dit stond bied op de site.

goede service

tevreden

Goede afhandeling

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Redelijke prijs en ruim assortiment

Helaas was niet alles op voorraad en ontving daarvan een email waarin men eind die week alles te kunnen versturen. Dit duurde echter 2 weken langer zonder enig bericht. Dat laatste had beter gemoeten.

Snelle en correcte levering

Ondanks dat DHL in gebreke was gebleven over een levering had de man van de webshop het zelf weer opgelost.

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Prettige behandeling en snelle levering.

Prettige behandeling door klantenservice en snelle levering.

Goede service en materiaal

We hebben een week een camper gehuurd om deze vorm van vakantie uit te proberen. De camper was splinternieuw, schoon en luxe. De medewerkers van Henk Pen waren allemaal vriendelijk en behulpzaam. Voordat we vertrokken kregen we uitgebreide uitleg over de camper en ook tijdens onze reis konden we bij ze terecht voor vragen.

• Hoe beoordeelt u de klantvriendelijkheid van het HP verhuur personeel?
  • Hoe beoordeelt u de prijs kwaliteitverhouding van onze dienstverlening?
  • Welk beoordeling zou u geven voor de hygiëne van onze verhuurwagens?

Super en gastvrij

Na daags ervoor gebeld te hebben,na lekkage in de camper konden we de volgende dag al terecht en werd de camper direct gerepareerd.z'n service heb ik nog nergens meegemaakt,we konden zelfs op het terrein verblijven.Wij danken dan ook de heren van de werkplaats die uitstekend werk hebben geleverd,maar ook het vriendelijke winkelpersoneel voor de vele koppen koffie top. Komen hier zeker terug.

• Hoe beoordeelt u de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Vlugge reactie en correcte bestelling en prijs

Heel goed bevallen.

Correcte en snelle levering, bestelling correct aangekomen.

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Goed ontvangen en begeleid.

Bijzonder goed.

• Hoe beoordeelt u de afhandeling van uw bestelling bij Allesvoormijnvakantie.nl? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de service vanuit Allesvoormijnvakantie.nl? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl? N.v.t.

prima service

uitstekend advies en snelle service

Alles was in orde

• Hoe beoordeelt u de gebruiksvriendelijkheid van Allesvoormijnvakantie.nl?

Nette mensen met duidelijke kennis van produckten

2 keer bezocht een keer v aankoop en een keer v onderhoud.

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? Ja

Helemaal goed

We hebben een 2e hands caravan gekocht en ze hebben daarvoor alle tijd genomen. Ook bij ophalen hebben we een uitgebreide uitleg over de caravan gehad en bij een kop koffie alle tijd voor de papieren terwijl ze het duidelijk erg druk hebben!

tot op heden zeer goed

mijn ervaring met pen campers caravan is goed bevallen je merk dat het een leuk team daar werk

ontvangst was vriendelijk

ik heb bij jullie een vouwwagen gekocht in coronatijd , er was eigenlijk geen tijd en plek om hem even uit te vouwen, het is geen broodje die je koopt dus ook voor ‘kleine’ aankopen mag wel wat meer aandacht gegeven worden voor de rest zijn wij blij met de keuze van een alpen kreuzer duet, jammer dat jullie met dit merk stoppen

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?
  • Henk Pen is de specialist in de camper - caravan markt, ervaart u dat ook zo? N.v.t.

Mooie caravan service en uitleg goed

Deskundig advies,

Er werd alle tijd en ruimte genomen voor uitleg en vragen. Een eerlijk verhaal. Nadat we een lekkende kraan hadden is dit allemaal perfect herstelt. Fantastische service. Ook telefonisch prima overleg en advies.

• Vindt u Henk Pen service en klantgericht?

Er werd tijd aan ons besteed

Alles vlgs afspraak gegaan verkoop en aflevering, ons was alleen niet verteld dat er bij aflevering volledig betaald moest worden.

Goede service en klantvriendelijkheid

Onze ervaring met Henk Pen is heel goed. Het personeel is erg klantvriendelijk en behulpzaam en de service en afhandeling is ook erg goed.

Correct en goed geholpen

Helaas ontdekten wij enige dagen na ophalen (omdat bij ophalen het luik waar gasfles staat vastgevroren was) dat hier ook de schoonwatertank stond waarin de pompjes nog zaten evenals water waardoor dit dus bevroren was. Weet nu nog niet of alles nog werkt dit zal aankomend weekend blijken. Tevens was er o.i. niet goed schoongemaakt, het dak was niet gebeurd waardoor we zelf alsnog de buitenkant moesten doen

Eerste en geweldige ervaring

Onze eerste ervaring met Henk Pen is overweldigend, van ontvangst, hulp, advies en verkoop en aflevering. Bij het ophalen stond de caravan klaar in de afleverruimte en is alle tijd genomen om alles toe te lichten en uit te leggen. Een supergeweldige service, en Henk Pen is een nieuwe klant rijker :-)