Voor herhaling vatbaar.

Voor de eerste keer op vakantie met de camper. Fijne contacten met het personeel. Goede instructie gekregen hoe het een en ander werkt. De caravan was geheel nieuw, 28 km op de teller. Ook administratief loopt de procedure op rolletjes.

Positief

Netjes, kwaliteit en zorgvuldig.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?
  • Henk Pen is dé specialist in de camper- en caravanmarkt, ervaar je dat ook zo? Ja

Perfect!

Heb het huren van een Camper bij Henk Pen als zeer prettig ervaren, alles liep op rolletjes en alle afhandelingen waren zeer fijn. Vera heeft mij in zowel als mail contact dan wel telefonisch en bij afleveren en ontvangen zeer goed en kundig te woord gestaan! Daarvoor dank! Zoals ik bij afleveren ook benoemd hebt. Ga het zeker een keer weer doen bij Henk Pen!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Sjors, Bedankt voor je geweldige review! We zijn blij dat alles naar wens is verlopen en dat Vera je zo goed heeft geholpen. We kijken ernaar uit je weer te mogen verwelkomen bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Geweldig, hebben na twee keer huren nu knaus Van Wave gekocht

Omdat we veel fietsen hebben we een rondrit door Duitsland en Oostenrijk gedaan met de Sunlight t68. En uiteraard veel gefietst. Nu dus de knaus van wave gekocht. Dank Henk Pen voor alle hulp en goede service, blijven zeker bij jullie.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Henry, Hartelijk dank voor je mooie review! Heel veel plezier met jullie nieuwe camper. We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

perfect

perfect

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Eric, Hartelijk dank voor je positieve feedback! We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Goede uitleg, super klantvriendelijk! Top bedrijf!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Amber, Hartelijk dank voor je review! We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Vriendelijk deskundig

Vriendelijk deskundig en men neemt de tijd

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Gert, Bedankt voor je positieve review. We kijken ernaar uit je in de toekomst weer van dienst te zijn! Groet, team Henk Pen

Tevreden zijn we over de camper en over deze ervaring opdoen.

Als jarenlange caravangebruikers valt ons op dat je binnen een kwartier reisvaardig bent. Dat je met z'n 3'en goed overzicht hebt over de rijweg en de omgeving. Het rijden met de camper went in een paar dagen. Hij is breder dan een auto. Het is een log voertuig, maar dat went. Het dieselverbruik valt ons mee. 1 op 14 op de snelweg. Alles bij elkaar 1 op 11. Bij een rustige rijstijl. Bedden met vierkante rubbers zijn waarschijnlijk beter dan met lattenbodem. Douche vinden we niet nodig. We gaan toch altijd naar campings. De stoelen zitten goed. Automatische versnelling is heel fijn. De eerste keer inventaris huren is ook prettig. De tijd tussen het inleveren voor 11 uur en verhuren om 12 uur geeft stress bij het personeel en bij de klant.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Ignes, Bedankt voor je review! Fijn dat je tevreden bent met de camper en de ervaring. We waarderen je tip voor het inleverproces. We zullen dit meenemen voor verbetering. Bedankt voor je aanbeveling! Groet, team Henk Pen

Soepele en vriendelijke uitleg en afhandeling.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Hartelijk dank voor je positieve feedback! Jouw complimenten worden zeer gewaardeerd en zullen zeker worden gedeeld met ons team. We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Positief

Ik kwam de Weinsberg 390QD tegen op marktplaats. Via MP kwam ik bij Henk Pen terecht waar ik goed contact had met Sebastiaan. Ook gekeken bij dealers dichter bij huis. Maar ik viel toch voor de behulpzaamheid en klantgerichtheid van Sebastiaan. We hebben een mooie deal gemaakt waarbij de mover ook werd overgezet. Super! Twee dagen voor oplevering bedacht ik dat ik ook een luifel wilde. Zo kort voor de oplevering is dit zelfs ook nog gelukt. Top! Toch heb ik ook wat tips voor verbetering. Bij het omzetten van de mover is de schakelaar binnen in de caravan geplaatst. Helaas aan de voorzijde van de bank waardoor de dop volledig in het zicht is. Jammer dat deze niet aan de zijkant is geplaatst, uit het zicht. Ik had overigens aangegeven hem aan de buitenzijde te willen. Jammer dat daar geen gehoor aan is gegeven. Ook wilde ik graag stabilisatie voetjes onder de poten. Mij werd verteld dat deze eronder zitten bij aflevering. Dat was niet zo. Ze lagen onder het bed. Tot slot merkte ik dat de caravan schokte bij optrekken en remmen. Herkenbaar probleem als je hier naar zoekt op internet. Ik moest aan drie monteurs uitleggen wat het probleem was en mij werd gevraagd of ik weleens eerder met een caravan heb gereden. Ik ben een alleenstaande vrouw die al jaren met de caravan door Europa reist. Heb dus de nodige rij-ervaring. Zou deze vraag ook gesteld worden aan een man? Ik vraag het mij af en voelde me door deze vraag behoorlijk beledigd. Het bleek dat de oplooprem niet goed was afgesteld. Duurde drie uur. om dit te herstellen waardoor ik uiteindelijk pas einde middag naar huis kon met de caravan.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Annet, Bedankt voor je review. Fijn dat je tevreden bent over de klantgerichtheid van Sebastiaan en de flexibele service bij Henk Pen. Jammer dat de mover schakelaar niet op de gewenste plek zit en de stabilisatie voetjes niet direct gemonteerd waren. Ook je ervaring met de monteurs is belangrijk feedback. We zullen deze punten zeker meenemen om onze service verder te verbeteren. We wensen je nog veel plezierige reizen met je nieuwe caravan. Groet, team Henk Pen

Volgens afspraak, snel en goed geholpen.

Telefonisch slecht bereikbaar, maar eenmaal bij de werkplaats vlot geholpen.

• Hoe beoordeel je de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Hoe beoordeel je de snelheid waarmee je bent geholpen en de afspraak heeft plaatsgevonden?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Hoge rekening

Tijdens een reparatie wordt er een prijsopgave gemaakt en aan ons doorgegeven a €590,00. Bij het ophalen van de caravan blijkt dat de rekening ineens €857,00 te zijn. Daar wordt je dan mee geconfronteerd. Dat is niet prettig en dan voel je je als klant niet serieus genomen, maar een nummer. Dan staat er op de rekening €99,00 onderzoekskosten, wat ik absurd vind, je laat de reparatie toch doen ! Dit is niet de service die we jaren lang gewend waren van Henk Pen. De service loopt hard achteruit !

• Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Ja

Baggerslecht,

Men is niet klantgericht. Zodra de camper gekocht is, ben je aan ze overgeleverd. Service verlenen ze niet. Laten je constant wachten, uitstelgedrag. APK afspraak: om niet heen en weer te rijden ( men komt tenslotte niet van om de hoek) maak je een passende afspraak en neemt aan dat je vlot geholpen wordt. Nee hoor… afspraak om 10.15u en uiteindelijk om 16.00 klaar. Zonder een lunch aangeboden te krijgen. De reparatie van de APK mogen ze gratis doen. Hier komen we nooit meer terug. We geven ook geen advies aan anderen om naar Henk pen te gaan. Sterker nog, we raden het af.

• Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? Nee

Toch regelmatig problemen of probleempjes

Alles leek prima bij het ophalen van de camper, maar toch hadden we al aan het begin vaak problemen om stroom in de camper te krijgen, op de 3e camping bleek dit aan de meegeleverde stroomkabel te liggen en hebben we zelf een kabel moeten kopen. Daarnaast konden we na 1 x onze fietsen weer op de fietsdrager te hebben gezet, deze er niet meer afkrijgen, de vergrendeling van de fietsdrager was defect en door ons niet open te krijgen. Henk Pen is bij het inleveren 45 minuten druk geweest om onze fietsen eraf te krijgen, er bleek iets afgebroken te zijn. Ook toch wel een aantal kleine problemen zoals verduisteringsgordijnen die uit elkaar vielen, lichtschakelaars die soms wel en soms niet werken. Helaas bood Henk Pen ons op eigen initiatief niets aan, zelfs geen vergoeding voor de stroomkabel en kregen we pas na enig aandringen een tegoedbon ter hoogte van de aanschafwaarde van de stroomkabel.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Robert, Bedankt voor uw review. Het spijt ons te horen dat u enkele problemen heeft ervaren tijdens uw huurperiode. De stroomkabel was functioneel bij het meegeven van de camper. Helaas is deze tijdens uw reis defect geraakt. Dit geldt ook voor de fietsdrager, wat ronduit pech is en uitzonderlijk voorkomt. Tijdens uw vakantie is er uitvoerig contact geweest met onze verhuurafdeling en technisch specialist om op afstand te proberen een oplossing te vinden, wat altijd een uitdaging blijft. Bij terugkomst hebben we samen gesproken over een compensatie voor de ongemakken. Hoewel de problemen het gevolg zijn van domme pech en tijdens de vakantie zijn ontstaan, hebben we toch een compensatie aangeboden. Normaal gesproken bieden wij dit niet aan, maar we vonden het belangrijk u tegemoet te komen. Naar ons idee was u tevreden met de aangeboden tegoedbon ter hoogte van de aanschafwaarde van de stroomkabel. Desalniettemin zijn we blij dat onze verdere service in de smaak is gevallen en we hopen dat we u met de uitgifte van de voucher in de toekomst weer mogen verwelkomen bij Henk Pen Verhuur. Groet, team Henk Pen

klantvriendelijk

een nieuwe caravan mee gekregen alles er op en aan en met professioneel uitleg we hebben een heerlijke vakantie gehad

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Guus ten Brinke, Het is goed om te horen dat jullie zo'n fijne vakantie hebben gehad. We zijn blij dat de caravan aan al jullie verwachtingen voldeed en dat onze professionele uitleg heeft bijgedragen aan een zorgeloze reis. We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Zo of zo

Slecht gecontroleerd voor de aflevering. Allerlei kleine gebreken. In december geboekte caravan bleek in juni niet voorradig. Was zelfs in de folder aangeboden!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Reny Schippers, Hartelijk dank voor uw feedback. Wij betreuren het dat u ongemakken heeft ervaren tijdens uw huurperiode. Het door u gewenste voertuig wordt niet op tijd uitgeleverd door de fabrikant en hebben wij noodgedwongen een andere voertuig bij u ingezet zodat u wel gewoon op vakantie kon. Hoewel we deze voertuigwissel duidelijk met u hebben gecommuniceerd en het voertuig uitvoerig hebben gecontroleerd, is het jammer dat dit toch niet naar wens was. We waarderen uw feedback echter zeer en zullen deze meenemen om onze dienstverlening te optimaliseren. Met vriendelijke groet, Team Henk Pen Verhuur

Geweldige ervaring

Geweldig team, meedenken en afspraken nakomen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Toon, Bedankt voor je positieve woorden. Graag tot ziens bij Henk Pen! Groet, team Henk Pen

Veel duidelijke voorinformatie. Schone en mooie camper inclusief uitvoerige uitleg door uiterst vriendelijke mensen. Gewoon Top!

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Rudi, Bedankt voor deze fantastische review! We zijn erg blij te horen dat jullie tevreden zijn met onze service en de camper. Nogmaals bedankt en we hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen! Groet, team Henk Pen

van eerste bezoek tot oplevering als klant alle aandacht gekregen.

Het eerste bezoek was goed. Niels nam de tijd voor uitleg enz.., maar voelde ook aan dat wij een moment samen wilden hebben. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor de telefoontjes die ik heb gehad heb met Niels. De prijs was goed, advies was goed, vragen werden vakkundig beantwoord, koffie met likeur was top. De oplevering waar twee uur voor werd uitgetrokken was uitgebreid en er was voldoende mogelijkheid tot het stellen van vragen. Kortom van de eerste binnenkomst tot het moment dat we met de camper wegreden was een hele mooie reis. Twee weken na oplevering zijn we gebeld of we tevreden waren over het gehele traject.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Peter, Bedankt voor je positieve review! We zullen je complimenten doorgeven aan Niels. We wensen jullie veel plezierige reizen met jullie camper! De koffie met likeur staat klaar bij een volgend bezoek. Groet, team Henk Pen

Slechte communicatie met het belteam

Het bel team luistert niet naar mij , ter wijl ik vraag naar de werkplaats , en ze niemand aan de lijn krijgt , ik hé meerdere malen gezegd dat ik deze week weg ga op vakantie, terwijl mij is beloofd dat de caravan vrijdag gereed zal zijn , er belt je niemand. Zodat ik zelf moet bellen met het bel team die niet luisteren, zij wilde een bericht doorgeven dat ik terug gebeld zal worden dat kon dan volgens haar pas maandag na het weekend worden, ik heb de dame meerdere malen verteld dat ik weg ga op vakantie en de caravan moet hebben. Hier wordt je boos van dat mensen niet naar je luisteren .

• Hoe beoordeel je de communicatie vanuit Henk Pen?
  • Is de daadwerkelijke opdracht naar tevredenheid uitgevoerd? N.v.t.

Beste Henk, We laten door de extreme drukte een deel van de werkplaats communicatie via een extern bureau verlopen, maar dat is natuurlijk nooit hetzelfde als direct contact. Onze excuses dat onze communicatie via het belteam niet optimaal is geweest. Ondertussen hebben we contact met u gezocht en hebben we alles besproken. Bedankt voor uw feedback Team Henk Pen

WIJ HEBBEN EEN PRACHTIGE VAKANTIE GEHAD.

DIT WAS ONZE EERSTE CAMPERREIS. VOOR ONS EEN NIEUW AVONTUUR, WE HEBBEN ERVAN GENOTEN EN IS ZEKER VOOR HERHALING VATBAAR. DE SERVICE BIJ HENK PEN HEBBEN WE ALS ZEER PLEZIERIG ERVAREN.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Paul, Bedankt voor jullie positieve review! Zo te lezen zijn jullie zeer enthousiast over jullie eerste camperreis, leuk! We zien jullie graag weer terug bij Henk Pen. Groet, team Henk Pen

Fijne uitleg voor aflevering

Goede en duidelijke uitgebreide uitleg bij aflevering. Caravan kon schoner aan de binnenkant, met name de kastjes. Tijdensu de eerste keer dat we konden kijken aangegeven dat de spiegelkast niet naar behoren sloot en dat het gordijn geen stopper had, daar is niets mee gedaan bleek bij het eerste gebruik. Verder tot nu toe nog geen verdere opmerkingen.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Cobi, Bedankt voor deze positieve review! We zullen de feedback meenemen om onszelf te blijven verbeteren. We wensen jullie veel plezier met jullie nieuwe caravan! Groet, team Henk Pen

Onze eerste ervaring om te kamperen met een caravan is mede dankzij Henk Pen een groot succes.

Na een uitgebreide uitleg van de mogelijkheden met de caravan, voor het eerst onderweg. Heerlijk geslapen, en een top tijd gehad. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Robin, Bedankt voor jullie review! Het blijft toch altijd een beetje spannend, voor de eerste keer kamperen met een caravan. Fijn om te horen dat het zo'n groot succes is geweest en jullie nog eens met een caravan op stap willen gaan! Groet, team Henk Pen

Geslaagd.

Is zeer goed.

• In welke mate vind je Henk Pen service- en klantgericht?

Beste Pieter, Fijn om te horen dat jullie aankoop is geslaagd! Bedankt voor de review! Groet, team Henk Pen

Uitstekend verhuurbedrijf

Henk Pen is een uitstekend caravan verhuurbedrijf. De caravan was schoon en fris. Wij werden door het personeel van Henk Pen erg goed geholpen en voorzien van allerlei nuttige informatie en handige tips.

• Hoe beoordeel je de hygiëne van onze verhuurwagens?

Beste Mohamed en Anna, Bedankt voor jullie geweldige review! Fijn dat jullie zo goed geholpen zijn en blij waren met de informatie en tips. We zien jullie graag nog eens terug! Groet, team Henk Pen

Best beoordeeld uit 4 leden

- Henk Pen Verhuur | 8.9