Prima service en goede kwaliteit

In het totaal 2 set sloten aangekocht (9 cylinders & 2 cylinders Mul-T-Lock). Duidelijke website en goede service, bestelde sloten zijn perfect. Ook een extra voordeel is dat de prijs 50% lager was dan bij de slotenmaker.

Helemaal super

Met spoed een complete set gelijksluitende sloten nodig in diverse maten en uitvoeringen. Volgende dag in huis, perfect!

Smooth

Big range of products, quick delivery. Received correct order. All good.

Snelle levering,goede prijs, goede sloten

Prima service en goede kwaliteit

Na aankoop van 4 cilindersloten bleek er 1 niet in orde te zijn. Deze is zonder problemen hersteld. Goede kwaliteit, service is prima. Telefonische bereikbaarheid is uitstekend.

alles prima

alles snel en goed geleverd top maar toch 1 minpunt de spullen beter verpakken door kwam open en geschuurd aan een plakbandje meer had die verkomen maar voor de rest alles top en zeer aan te bevelen

Degelijk slot voor prima prijs.

Na een heel goede specifieke uitleg op internet direct het juiste slot kunnen kiezen voor een prima prijs. Lager dan de reguliere bouwmarkt en slotenhandel.

Goed en snel

Op tijd en goed geleverd

Goede service, ga zo door

We moesten helaas wat omruilen door verschillende omstandigheden. dat is zeer prettig verlopen. Het product voldoet volledig aan de verwachting.

Prima en snel geholpen ook nadat bleek dat ik het verkeerde had besteld. Top service.

Zeer vriendelijk geholpen ook in tweede instantie na fouten van mijzelf.

Helaas ging er een hoop mis

Qua service helemaal okay. Helaas is er met mijn bestelling het e.e.a. mis gegaan. Mijn bestelling is niet zoals beloofd de volgende dag geleverd en wat er geleverd was klopte niet ( 2 orders omgewisseld) Ook kreeg ik de factuur erg laat toegestuurd......helaas dus. Ondanks dit ongemak is er alles aan gedaan om het netjes op te lossen.

Vlot en goed

Mooi product, vlot geleverd

Direct na het bestellen van NEMEF 3577 AK seniorenbeslag werd ik gebeld dat de voorraad van 6 stuks die op voorraad waren allemaal net besteld waren, maar gelukkig had U direct de laatste voorraad van 4 stuks bij NEMEF besteld zodat ik slechts 1 dag hoefde te wachten op mijn bestelling. Heel hartelijk dank hiervoor. Direct na bezorging het beslag op de toegangsdeur van de flat van mijn dochter in Almere aangebracht zodat zij zich gelijk een stuk veiliger voelde !

Jammer van de ontbrekende M&C Service pen

Uitstekende kwaliteit en snelle verzending. Allemaal prima. Maten klopten ook allemaal dus het was snel gemonteerd. Beetje jammer van de ontbrekende M&C Cilinder Service Pen die volgens de plaatjes erbij zou zitten.

Sneller binnen dan verwacht.

Snelle levering, mooi deurbeslag

Duidelijke website, voldoende keuze. Zeer snelle levering!

priema

zeer goed en coorect

Prima slot voor een goede prijs

Nadat er aanvankelijk een verkeerd slot was aangemaakt werd de juiste na ongeveer een week geleverd. Communicatie was prima, ik had ook aangegeven dat ik geen haast had.

Goede snelle service

Sloten besteld en snel geleverd. Wilde achteraf iets ruilen, ook dit was geen probleem. Via de mail goede zaken kunnen doen.

Goede prijs, snelle levering

2 gelijksluitende cilinders besteld die binnen enkele dagen werden geleverd. De leverdatum werd helaas niet gecommuniceerd. Ook was de adressering onvolledig zodat bij levering (bij het bedrijf waar ik werk) het onduidelijk was voor ie het pakje was.

Voorlopig niet slecht, enkel

Slot snel aangekregen en direct gemonteerd. Op het eerste zicht werk het goed maar enkel mijn bedenkingen bij de sleutels. Deze zijn precies speelgoedsleutels, zeer licht en onhandig groot. Hopelijk breken ze niet snel af, dat zal de toekomst uitwijzen.

Geweldig goede snelle levering

Ook een bestel foutje van mij perfect door Slotenwereld opgelost.

Goede service en een snel response

Zeer goede ervaringen gehad met dit bedrijf.

snelle en goede service

Goedkoper dan bij andere aanbieders en snel en netjes geleverd .

Perfect!!

Goede en snelle service, bestelde goederen zijn perfect.