prima!

snelle service, ook goede bereikbaarheid per telefoon.

De service is snel en betrouwbaar.

Ik heb mijn sloten netjes ontvangen en ik ben er tevreden mee. En de kwaliteit is ook goed.

goede en snelle service

Slotenwereld dacht goed mee met de wensen rondom een sleutelplan. Snel offerte ontvangen, snel bijgesteld op basis van extra wensen en vervolgens een snelle levering. Uitstekend gedaan, dus 5 *****

Snelle reactie op bestelling en snelle levering

Leon

Scherp tarief en de levering gi9ng oke. Vanwege Kerst/nieuwjaar was levering vertraagd. Werd keurig opgebeld met de vraag of dat oke was.

Super Snelle levering

Prima service, snel reactie op mail daarna besteld en snel geleverd.

In ieder geval de beste website van alle slotenmakers. En daarnaast ook nog de goedkoopste in NL die ik heb kunnen vinden. Dus deze combinatie is TOP!

meer dan correcte service

kortere leveringstermijn gevraagd en op beloofde datum geleverd!

goede service , snelle levering , deskundig personeel

Ik had een digitale deurspion besteld en door eigen fout had ik een nieuw onderdeel nodig. Na gebeld te hebben kreeg ik een paar dagen later (rond oud en nieuw) een mail dat het onderdeel kostenloos kon worden na gezonden. super! Dank

Vlotte levering

Goed en vlot contact met klantenservice met mede daardoor een vlotte afhandeling van de bestelling.

Besteld product (direct leverbaar) na drie weken nog niet ontvangen

Ik had twee sloten besteld. Ik kreeg de volgende dag keurig bericht dat deze pas drie of vier weken later geleverd konden worden. Vervolgens heb ik een ander merk uitgekozen dat nog wel meteen geleverd kon worden. Ik heb deze tot op heden nog niet mogen ontvangen. Het is inmiddels 3 weken geleden, dus ik had net zo goed de eerste bestelling kunnen aanhouden (of niet als deze lever tijd nog langer duurt).

Een serieuze webwinkel voor serieuze zaken als sloten

klantvriendelijke en deskundig

Fijn dat men bij slotendiscounter goed telefonisch bereikbaar is. Omdat we de sloten via internet moesten bestellen hebben we enkele keren gebeld om advies hetgeen iedere keer klantvriendelijk en deskundig werd gegeven. Dikke pluim!! Het is alleen jammer dat het track en trace bij vervoersbedrijf DPD slecht is. Bovendien heeft het 5 dagen geduurd voordat we het pakket in ontvangst mochten nemen. Misschien overwegen om een andere vervoerder aan te stellen?

Razend snel bezorgd....onderweg ruim geïnformeerd via despatch mails...zo mag en moet het zijn !

Goed aanbod, goed advies en snel geleverd.

Zo hoort het te zijn. En nog eens een zeer compleet aanbod. Top!

zeer goed

zeer goede ervaring alles op tijd binnen ondanks de jaarwisseling.

Zeer goede service

Perfect afgehandeld Goede opvolging

Prima levering en communicatie!

Prima levering en communicatie. Alles naar tevredenheid geleverd en opgelost! (AXA Premium veiligheidsdeurbeslag)

Zeer snelle levering

Zeer goede service en zeer snelle levering

Nette prijzen en ondanks maatwerk, zeer snelle verzending!

Cilinders samengesteld van verschillende afmetingen (allen gelijksluitend) en besteld op 28-12. Het pakket werd al op 31-12 geleverd zodat we nog voor dat we het nieuwe jaar in gingen luiden alle sloten gelijksluitend hadden!

snel en goede service

Na mail contact goed advies welke er nodig was

Perfect verpakt, goede communicatie, snel geleverd, en goede garantie.

Keurig verpakt, voldoet volledig aan mijn wensen.

Makkelijk bestellen, op tijd geleverd en goed verpakt. Dit bedrijf kan ik zeker aanraden!

Alles keurig op tijd bezorgd

Filter op locatie