zeer eenvoudig en snel te bestellen

Een set cilinders besteld en naderhand nog 1 nodig, dit is geen probleem en de gelijksluitende cilinder werd meteen nagezonden.

Top! Duurzame verzending

Snel geleverd, goede kwaliteit en duidelijke communicatie. Heel blij dat er bij het verpakkingsmateriaal geen plastic is gebruikt en er geen onnodige verpakkingsmateriaal was! Enige kleine verbeterpuntje dat ik heb: Het sleutelcode kaartje hoeft niet in een plastic zakje te zitten, dit kan prima weggelaten worden.

keurige service en toen ik vragen had direct reactie

diverse sloten gekocht van verschillende formaten, duurde even voor ze klaar waren (ook vanwege feestdagen ertussen) maar bij navraag direct reactie en levering conform toezegging. sloten werken ook allemaal keurig

Keurig snelle levering

Binnen een dag geleverd en netjes bericht gehad wanneer de levering zou plaatsvinden.

Om 9 in de avond besteld al volgend dag binnen, en heb nog wat extra sleutels bij gehad super service.

Zeer klantvriendelijk en snelle levering

Even na 16:00 uur gebeld. Telefonisch de bestelling in orde gemaakt en direct een betaallink via de e-mail ontvangen. De volgende dag de sleutels in huis. De medewerker wist precies waarom ik welke sleutels nodig had, kundig en behulpzaam. Aanrader!!

Goed product eerlijke prijs en afspraken nakomen

Snel geleverd binnen de termijn en wat ik besteld heb, prima dus!

Onlangs cilinders en sleutels besteld op de overzichtelijke site, omdat ik een huissleutel kwijt was. Vind ik in de avond toch die sleutel nog terug. Het was geen probleem om de order te annuleren. Dank daarvoor! Volgende keer kom ik zeker bij jullie!

Boven verwachting

Uitgebreid assortiment en vandaag besteld, morgen in huis ook de extra mee-bestelde sleutels. Goed verpakt Top!

Goed geregeld .

Sleutels bij besteld, beter dan bij maken en snel geleverd top service.

Professioneel bedrijf met een ruim aanbod

Ruime keuze en zeer scherp geprijsd. Kwam goed verpakt en snel. Top dat jullie voor deze pakketdienst hebben gekozen. Na onderdelen weer retour te hebben gestuurd, super snel geld terug gestort. Ga zo door!!

3 sloten besteld voor een goede prijs en supersnel binnen.

duidelijke website en geen gedoe

via de website was het kiezen overzichtelijk en al snel was de juiste keuze gemaakt. De afhandeling was ook zeer correct. Ik heb de sloten zelf afgehaald.

Uitstekend service

Uitstekend service van Slotenwereld. Snel, efficient en als er iets worldt het snel opgelost en als je belt krijg je heel snel iemand aan de lijn - ik ben super tevreden!

Voordelige prijs en snelle levering

Bestelling verliep spoedig. De levering ook. De prijs was goed, daarom de aankoop bij Slotenwereld.nl gedaan. Dit was mijn tweede bestelling inmiddels. Echt een aanrader

goede prijs/kwaliteit en best snel!

Had een extra cilinder nodig van AXA. Bij de sleutelspeciaalzaak vroegen ze hier 90 euro voor, zodat ik bijna beter een hele nieuwe set van 4 cilinders had kunnen kopen voor 110 euro. Bij slotenwereld.nl was ik inclusief vervoerskosten minder dan 40 euro kwijt. Het was even spannend, maar mijn bestaande sleutels passen op de nieuwe cilinder....dus helemaal tevreden!

Complete en snelle levering

4 Knop Cilinders van DOM besteld en redelijk snel geleverd. Maten kloppen prima! Ik ben heel tevreden.

Betrouwbaar

De levering van 2x buitendeurbeslag en 2 cilinders (beide van Nemef) voor de voordeur en garagedeur duurde 1,5 week. Bij levering bleek 1 van de cilinders niet goed te werken. Na een kort telefonisch overleg is de betreffende cilinder teruggestuurd en werd een nieuwe geleverd. Weer 1,5 week verder. De levering duurde wat lang en jammer van die ene defecte cilinder. Maar ondanks dat, verder is zeer professioneel met mijn klacht omgegaan en is een goed werkende cilinder nagestuurd.

eenvoudig met bestellen

Omdat ik afwijkende maten had besteld, was de leveringsdatum niet zichtbaar via internet, dat was jammer. maar 1 telefoontje en men kon mij vertellen wanneer er geleverd werd, en alles kwam keurig op tijd binnen

goede mondelinge terugkoppeling over bestelorder

nadat ik een order had geplaatst, werd ik opgebeld of de afwijkende maat wel klopt (70 mm i.p.v. 72 mm pc maat). Vanwege de afwijkende maat werd mij verteld dat de verwachte levertijd iets langer zou duren. goede service!

Snel en duidelijk

Slot besteld met extra sleutels, snel en netjes verpakt ontvangen per postnl. Ik had 6 sleutels besteld inclusief de 3 gratis sleutels die bij het cilinderslot hoorde. Ik ontving er 9, het was dus, 3 plus 6! Voor mijn gevoel kreeg ik er dus 3 voor niets bij....en dat was fijn. Mooie website! 1 tip is om wat meer merken/typen cilinders op voorraad te hebben om zonder levertijd te kunnen verzenden. Nu was de keuze voor directe levering wat beperkt.

PDP was de foute keuze als pakketbezorger

Sleutels snel. Bezorging raakte zending kwijt

Alles ok!

Duidelijke info op website, goede prijs, levering volgens afspraak.

Een zeer duidelijke website, heel goede uitleg hoe het juiste slot te kiezen en de juiste manier om de maat te nemen. Zeer vlotte levering ook met meerdere sleutels als de standaard hoeveelheid. Geen belachelijk hoge prijzen voor extra sleutels. Indien ik nog eens een slot nodig heb zal ik zeker hier opnieuw bestellen!

Duidelijke website, volgens afspraak geleverd en werkt prima

Duidelijke website, volgens afspraak geleverd en werkt prima