Super bedrijf

Keurig bedrijf snelle verzending tegen zeer aan scherpe prijzen

Snel geleverd en een overzichtelijke site, top

Waar ik op andere sites aan het worstelen ben om te vinden wat ik zoek (de juiste cylinder maat. Kon ik bij slotenwereld.nl heel makkelijk mijn weg vinden.

Suoer snelle levering, perfect.

Site is overzichtelijk alles makkelijk in te vullen en zeer snelle levering.

Geen gezeik, gewoon goed geleverd wat je besteld.

Groot assortiment. Spullen die je besteld binnen de beloofde termijn geleverd.

Duidelijke website veel keuze

Cilinderslot voor een buitendeur besteld, helaas bij de eerste levering bleek dat er een foutief product geleverd was, dit is goed opgepakt door sloten wereld.nl. product kon ik gratis retour zenden en het juiste product werd een paar dagen later geleverd.

heel goed, snelle levering, goede kwaliteit

zie boven

Wat je nodig hebt aan goede kostprijs

Geleverde materiaal zeer kwalitatief, goed te monteren met de nodige handleiding.

Bestelling geheel volgens verwachting dankzij duidelijke site.

5x gelijksluitende sloten besteld van diverse afmetingen en enkele met knoppen aan de binnenzijde. Dit heeft niemand kant en klaar op de plank en kan mag dus ook wat langer duren van mij. Na 1,5 week een mailtje gestuurd of de levering al bekend was. Binnen 10 minuten al antwoord dat ik ze over 2 dagen kon verwachten. De bestelling kwam netjes op de aangegeven tijd. Alles gelijk uitgepakt en gemonteerd. Helemaal tevreden en blij met mijn keuze en aankoop.

Snelle levering, degelijke artikelen

Ik had specifieke seriesloten nodig met knop sluiting aan de binnenkant. Snel geleverd en duidelijke aanwijzingen op de website. Extra sleutels niet duur tov concurrenten.

Goede service en snel.

Nadat ik mijn bestelling geplaatst had (4verschillende maten serie sloten) Waren direct verstuurd. En de dag daarna geleverd. Uit paniek dat ik mogelijk allemaal dezelfde sloten had besteld, even een mailtje gestuurd. Binnen 10min een reactie. Dat ik het juist had besteld. Wat een reuze service!

Zorgvuldige en snelle afhandeling

Zorgvuldige en snelle afhandeling

Kon vinden wat ik zocht

Prima service met snelle levertijd

Een extra gelijksluitende cilinder besteld voor de schuifpui en die is snel en goed geleverd, inclusief 3 extra sleutels. Iets waar hun concurrenten nog een puntje aan kunnen zuigen, die leveren ze namelijk alleen mee tegen meerprijs en vandaar ook mijn keuze voor deze leverancier. :-) Minpuntje is dat de bestelling bij de buren werd geleverd, omdat de verzendbevestiging in de spambox afgeleverd werd. Deze email iets anders opbouwen/vormgeven geeft misschien een beter afleverresultaat. Verder bestel ik zeker in de toekomst vaker hier, de algehele ervaring was uitermate positief!

Snel en accuraat

Heb sleutels bijbesteld voor mijn iseo slot met certificaat,copy van sleutel kaart nummer digitaal doorgestuurd en binnen 2 uur waren de nieuwe sleutels al gemaakt en verstuurd, petje af,kon ze de volgende dag al ophalen bij een afgifte punt in mijn woonplaats.

klant vriendelijk na te hebben gebeld...

klant vriendelijk na te hebben gebeld...

klant bewust

snelle levering en kwaliteitsproduct

Snel in huis, veilig gevoel

Had met spoed een bepaald cilinderslot nodig. De site van slotendiscounter was duidelijk en het product de volgende dag in huis. Verbeterpuntje zou nog kunnen zijn dan het aantal meegeleverde sleutels wordt vermeld. Dat helpt bij het bepalen hoeveel extra sleutels je nodig hebt. Ik koop hier zeker weer.

Nette prijs goede service

Snelle en correcte levering

Besteld en dezelfde dag geleverd.

Niks aan verbetering toe te voegen

2 sloten besteld en volgende dag geleverd. Mail correspondentie zoals het hoort. Top

Prima meegedacht en goed geregeld

Niet alles was op voorraad maar het 1e deel werd al snel geleverd , het 2e gedeelte volgde al heel snel. Goeie service en prima geregeld

Toppers

Super Sloten

Latere geleverd dan verwacht

Nette goede site. Makkelijk te bestellen. Helaas 2 weken moeten wachten op de sloten. Waarschijnlijk door de afwijkende maat. Grappig detail: Smorgen geleverd smiddags mail dat ze onderweg zijn. Savonds een mail dat de bezorger er over een uur is.(de sloten waren al gemonteerd) .

Super snelle levering, meegedacht over te bestelde cilinders, telefoontje gehad en alles toppie opgelost, mijn complimenten.

Scherpe prijs en goede service!!