Duidelijke website, nette prijzen, snelle levering

Duidelijke website met erg veel keuze voor een nette prijs. Wat ik bij de plaatselijke bouwmarkt niet kon krijgen was bij slotenwereld gewoon voorradig.

Snel en compleet geleverd wat besteld is

Erg goed

Zeer snel geleverd en cilinders werken prima ook met originele sleutels. Vriendelijk personeel!

Goed geregeld!

Wat een fijn contact en goede service. Ik ben helemaal tevreden en blij dat ik mijn huis weer in kon. Daarbij ook goed advies gehad over betrouwbare sloten.

Makkelijk sleutels nabesteld,snel geleverd.

Snelle levering na bestellen.

Goede cilinder en sleutels

Een knopcilinder en 2 sleutels gekocht die paste bij mijn huidige cilinders en sleutels. Precies geleverd volgens levertijd en ze passen prima. Aanrader!

Vriendelijk en vakkundig

Eén artikel van mijn bestelling was niet voorradig. Ik werd snel gebeld met de keuze naleveren of geld retour. Binnen drie dagen nageleverd. Uitstekend bedrijf.

Snelle en effectieve reactie

Sleutel bleek al een beetje verouderd. Tegen een klein bedrag meer kon de sleutel toch gemaakt worden. Waarvoor mijn dank.

Als volgens afspraak, prima

Goeie service snelle levering

Snelle service. 1 cilinder verkeerd geleverd kosteloos en snel een nieuwe gekregen

Goede service en zeer behulpzaam

Goed advies en hulp, leveringstijd was wel wat lang, 4 weken. Verder niets dan lof!!!!

CORRECT

CORRECT

Ze reageerden goed op vragen

Ik was erg dankbaar voor de behulpzame en snelle service.

Na mijn vraag te hebben ingevuld kreeg ik een snelle reactie waardoor ik de bestelling kon plaatsen. Binnen 4 dagen werd er geleverd. Fijn!

Perfecte service

Na 2 foutjes op rij van AXA heeft slotenwereld dit perfect en zonder problemen opgelost. Zeker een aanrader dus.

top contact met klantenservice

Snel op en neer met wat vragen om tot een juiste bestelling te komen. Kunnen bedrijven van leren.

Goed aanbod, scherpe prijzen, snelle levering. Top!

Goed, snel en goedkoopste

Goedkoopste die ik kon vinden en snel geleverd

goede service

na contact met slotenwereld goed uitleg gekregen daarna Abus gelijksluitende cylinders besteld ,en de volgende dag geleverd

Vlotte en juiste levering

Na plaatsen van bestelling keurig met persoonlijke email en telefoontje op de hoogte gesteld ivm enkele dagen vertraging op de levering. Voor mij was levering geen enkel probleem. 3 a 4 dagen na plaatsen van de bestelling alle Multilock cylinders keurig ontvangen. Dank u wel!

Absoluut TOP

Op een feestdag Slotenwereled benaderd via de mail en tot mijn verbazing op diezelfde dag reactie terug. Ze hebben me geholpen om juiste cilinder te kunnen vaststellen en van alle kanten snel en vakkundig geholpen, geweldig ! Een week na mijn eerste vraag had ik mijn product netjes thuis bezorgd.

gemakkelijk en klantvriendelijk.

Vandaag bestellen en morgen in de brievenbus. Dit is echt waargemaakt. Top!

Super snelle service

Snel het juiste slot gevonden op de site en binnen een paar dagen in huis. Super

Nette snelle levering.

Veel keus, snelle levering