Goede levering maar meer flexibiliteit verwacht bij retourneren

Goede en snelle levering. helaas bij bestelling van 1 enkele cylinder met knop niet mogelijk om te ruilen. dit staat aangegeven op de site, pas gelezen na bestelling. let goed op bij het meten van binnen en buiten maten! ik ha verwacht dat als je gespecialiceerd bent en zo veel sloten verkoopt dat er bij het retourneren van sloten meer mogelijk zou zijn.

Goed product

Product helemaal volgens verwachting en snel geleverd

snelle levering, klantenservice prima

Ik heb een set gelijke sloten besteld, die waren de volgende dag binnen. Er was een foutje gemaakt met de lengte van de sloten, er was een te lange cilinder geleverd. De klantenservice heeft direct een verzendbiljet gemaild om 1 cilinder retour te sturen en deze is, na aanpassing, enkele dagen later weer toegestuurd. Foutjes kunnen gebeuren en de kracht van een bedrijf zit in hoe die worden opgelost. Dat is hier dus prima gebeurd.

Goede services alles netjes op tijd

Goede services alles netjes op tijd

Goede site en snel geleverd

Prima ervaring

Weer netjes op tijd en een goede prijs

Ik bestel vaker bij Slotenwereld. Ik maakte een keer fout (eigen schuld, trouwens) en hebben ze meteen opgelost!

levering voldoet aan mijn verwachting klasse

gisteren besteld en vandaag op tijd geleverd aanrader

Heel goed geholpen en alles was goed geregeld!

Perfect en snel geleverd

Het transport bedrijf leverde het pakket alleen op het verkeerde adres af, een straat verder op het zelfde nummer, als ik niet had opgelet was er een pakket, met een waarde van €197, - weggeweest.

Goed assortiment, goede prijs en goede service

Problemen met AXA Synchro opgelost door nieuwe te sturen waarna ik de oude kon terugsturen (antwoordnummer). Goede service van Slotenwereld en natuurlijk AXA.

Eerst even bellen voor wat extra informatie, goed geholpen en dan gaat het bestellen heel snel. Ook de levering van de cilindersloten supersnel. Na aankomst binnen 30 min gemonteerd en heel tevreden met het resultaat.

Goede communicatie. Levering op tijd.

Goed zonder meer

Niks op aan te merken!

Snelle levering en goed slot

Snel en correct

Nvt

Prima producten en levering

Goede en veel keuze aan betere producten. Levering in een week tijd dus ook prima

Duidelijke website.

Snel en voordelig

Goede prijs/kwaliteitverhouding, duidelijk systeem met betrekking tot aanpassen cilinders en snelle verzending/levering

Bijzonder klantvriendelijke medewerkers en uitmuntende service.

Voor mijn niet goed werkende deurspion, is al een nieuwe gestuurd voordat ik de defecte terug heb kunnen sturen. Snelle en oplossing gerichte mail correspondentie. Een bijzondere en onverwachte ervaring.

Veiligheid voor een scherpe prijs

Dit is mijn zoveelste bestelling via slotenwereld en ik denk er niet over elders te kijken. Ze hebben wat ik nodig heb en de beste prijs telkens die ik kon vinden. DE AANRADER voor een veilig gevoel thuis!

Heldere site

Heldere info op website. Goede toelichting met afbeeldingen. Goede prijs. Snelle levering. Goed verpakt (niet teveel en niet te weinig).

Goede zaak uitstekende service

Netjes geholpen, wordt met je meegedacht als een product niet op voorraad is. Bestelde wordt netjes nageleverd als het niet op voorraad is.

Snelle en juiste levering van mijn bestelling

Snelle juiste levering en prima verpakking van mijn bestelling.

Perfekt geregeld en snelle levering

Snelle levering en prima geregeld