De sleutels passen en werden heel snel geleverd.

Wow, snelle service!

Minstens 10 werkdagen zegt medewerker Gamma als ik informeer naar bijmaken certificaat sleutel. Toch maar even on line gekeken. Na uploaden afbeelding certificaat presteert Slotenwereld het na 1 werkdag al de gevraagde kopieën op te sturen! Alleen jammer dat DPD dan 4 dagen de tijd neemt…..Tip: overstappen op post. nl >>>perfecte service

De profielcilinders zijn aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd

De gezochte cilinders zijn makkelijk te vinden op de website. De prijs was lager dan bij andere zaken. Eén aanrader

Snel en zorgvuldig

Nabestelling van sloten snel geleverd, eerder dan verwacht. En voor een concurrerende prijs. Dank.

Snelle en goede levering

Fijne site om je eigen cilindersets samen te stellen tegen een goede prijs. Hierbij ook een snelle en nette levering.

Dik in orde snelle levering

Goede service snelle levering

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Snelle levering

Super goed geregeld en snel geleverd

Effe sloten opmeten invullen en je krijgt presies wat je besteld

Helaas wilde het bestellen via de website niet geheel lukken, echter na telefonisch contact is mijn order direct in behandeling genomen en ook keurig afgeleverd. Uitstekende en snelle service.

Snel geleverd en de sloten werken prima

Snelle bestelprocedure en vervolgens hele vlotte levering.

Heldere site en gemakkelijke bestelprocedure. Levertijd was zelfs korter dan aangegeven.

Goed contact met klantenservice met een goed advies en oplossing. Snelle verzending

Goede service, netjes geleverd !

Scherpe prijzen, snelle levering

Vier gelijksluitende cilinders aangeschaft met zoals het bij slotenwereld denk ik standaard is, met 3 sleutels per cilinder geleverd. Met 12 sleutels !

zeer goed

Snelle levering groot assortiment

Alles binnen gekregen en geplaatst Werkt super

Een super snelle levering van sleutels, en fijne medewerkers die goede uitleg geven aan telefoon!

Snel, goed, duidelijk advies en scherpe prijs

Sloten top, verzending flop

Goeie sloten, goeie service en mooie prijs. Verzending met Post NL is verschrikkelijk. Iedere dag bericht krijgen: levering niet gehaald volgende dag proberen we opnieuw. Dit week aan een stuk. Bestel hier geen sloten als je ze dringend nodig hebt.

zeer goed

zeer goeg

alles gekregen zoals versproken

Alles past

Prima service, snel geleverd.

Verzending was goed verzorgd. Goed ingepakt. Snelle levering ondanks dat het uit Duitsland moest komen.

Top erg vriendelijk en behulpzaam

Wist niet of ik het juiste had besteld, werd daar netjes mee geholpen.

Ze leveren wat ze beloven

Uitleg op de website over de maten is perfect (en heeft me van een foute meting gered) Alleen jammer dat ze via PostNL bezorgen. Dat is allang de beste niet meer.

Slot gelijksluitend aan de sloten die ik al had laten maken in afwijkende maat (50-40). Helaas een misdruk op de sleutelkaart die ik al had van de oude sloten (fout NEMEF/ASSA ABLOY) waardoor het slot alsnog niet overeen kwam. Gelukkig goed opgelost en is het slot omgebouwd naar de sleutels van de sloten die ik al had. Thanks!!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.