Goede duidelijke website

Netjes en op tijd geleverd

Duidelijke webshop, snelle levering.

Prima service. Ik had iets verkeerd besteld en kon het snel en makkelijk omruilen. Super!

Netjes en op tijd geleverd

Snelle leverling en reactie.

Bestelling van twee cilinders (verschillende maten maar werkend op de zelfde sleutels die ik al had). Via mail snel geholpen waardoor ik de juiste kon bestellen. Levering was een aantal dagen maar was vooraf al bekend bij mij. Helemaal Top.

Goed!

Snel en volgens afspraak geleverd. Goede prijs en duidelijke website.

Mijn vraag werd duidelijk beantwoord, ik kreeg heel goed advies aan de telefoon. Mijn bestelling kon ik overzichtelijk plaatsen en alles is keurig geleverd. Ik ben tevreden.

Snelle levering. Handig dat er gelijk een extra sleutel(s) mee besteld kan worden. Slot voldoet aan de verwqchtingen, zoals de omschrijving op de website.

Goede prijs en snelle levering

Gewoon goed en geen gedoe.

Razendsnel geleverd voor een uiterst concurrerende prijs.

2 sets veiligheidsbeslag besteld. De volgende dag in huis. Goed verpakt en voor uiterst concurrerende prijs geleverd met een nette factuur. Exact hetzelfde artikel was bij andere (internet)shops duurder! Prima verzorgd, een tevreden klant ;-)

Top !!!!

Waar maak je tegenwoordig nog mee , dat je via de telefoon samen een online bestelling kan plaatsen , ik blijf dit top vinden ,

Super bedrijf

Een van de sloten werkte niet naar behoren. Email gestuurd de dag erna nieuw slot per post ontvangen. Top bedrijf ga zo door.

uitstekend

Ik had gelijksluitende cilinders besteld, maar door de afwijkende standaardmaten heeft de bestelling langer op zich moeten laten wachten doordat Nemef deze niet voorhanden had i.c.m. de certificering. Slotenwereld heeft na ontvangst direct de cilinders doorgestuurd en ze zijn kwalitatief van topkwaliteit zoals gehoopt. Voor herhaling vatbaar.

Goede kwaliteit en snelle levering.

S'avonds besteld en de volgende dag al in huis. Top!!!

Duidelijk uitleg van het product op de website en zeer snelle levering.

Heb niet lang hoeven zoeken om mijn product te vinden op de site van Slotenwereld.nl. Tevens de uitleg op de website gaf mij voldoende voldoening om het product daar te bestellen. En uiteraard paste mij de prijs ook wel. De snelheid van levering verliep ook fantastisch en supersnel.

Voldaan aan mijn vraag

Met name een oplegslot vergt enige acuratesse. Bij mijn bestelling nog de vraag gesteld of mijn metingen goed waren. Daarop werd nog gebeld en is de bestelling definitief gemaakt. Track and tracé was goed waardoor de bestelling binnen de vooraf gestelde termijn van 5 dagen geleverd was. Ik verwacht nu geen sloten meer nodig te hebben, maar beveel dit wel aan.

Alles volgens afspraak

Het artikel wat ik nodig had was volgens een andere leverancier niet in de bepaalde maat die ik nodig had leverbaar. Bij Slotenwereld was het geen probleem. Top

Super snelle levering

Super snelle levering Denken met je mee Vriendelijke mensen aan de telefoon

Super bedrijf

Keurig bedrijf snelle verzending tegen zeer aan scherpe prijzen

Snel geleverd en een overzichtelijke site, top

Waar ik op andere sites aan het worstelen ben om te vinden wat ik zoek (de juiste cylinder maat. Kon ik bij slotenwereld.nl heel makkelijk mijn weg vinden.

Suoer snelle levering, perfect.

Site is overzichtelijk alles makkelijk in te vullen en zeer snelle levering.

Geen gezeik, gewoon goed geleverd wat je besteld.

Groot assortiment. Spullen die je besteld binnen de beloofde termijn geleverd.

Duidelijke website veel keuze

Cilinderslot voor een buitendeur besteld, helaas bij de eerste levering bleek dat er een foutief product geleverd was, dit is goed opgepakt door sloten wereld.nl. product kon ik gratis retour zenden en het juiste product werd een paar dagen later geleverd.

heel goed, snelle levering, goede kwaliteit

zie boven

Wat je nodig hebt aan goede kostprijs

Geleverde materiaal zeer kwalitatief, goed te monteren met de nodige handleiding.

Bestelling geheel volgens verwachting dankzij duidelijke site.

5x gelijksluitende sloten besteld van diverse afmetingen en enkele met knoppen aan de binnenzijde. Dit heeft niemand kant en klaar op de plank en kan mag dus ook wat langer duren van mij. Na 1,5 week een mailtje gestuurd of de levering al bekend was. Binnen 10 minuten al antwoord dat ik ze over 2 dagen kon verwachten. De bestelling kwam netjes op de aangegeven tijd. Alles gelijk uitgepakt en gemonteerd. Helemaal tevreden en blij met mijn keuze en aankoop.