Snel/fast - sleutels werken perfect/ keys work perfect

Er was een kleine vertraging - maar ze hebben mij meteen gebeld om hier over te praten. Super pro-actief. Heel tevreden. There was a small delay - but they immediately called me to discuss this with me. Super proactive. Very statisticians.

Vlotte levering. Goede kwaliteit en zeker concurrerende prijzen. Heel tevreden.

Prima levering

Binnen paar dagen bestelling in huis. Perfect

Vertrouwen wekkend bedrijf.

Zeer goede ervaring en een goede after sales.

Perfecte verkooporganisatie die met klant meedenkt!!!

Had slot besteld. Bij uitpakken werkte het niet. Na een telefoontje werd meegezocht naar een oplossing. Die kwam niet zo snel. Meteen zelfde dag nieuw slot opgestuurd, die dag erna bezorgd werd en wel perfect werkte. Echt snelle top service.

Snelle en goede service!

gewoon snelle en goede service!

Duidelijk en begrijpelijke afbeelding voor bestel info en op tijd geleverd.

Blij dat ik voor slotenwereld had gekozen. Werd ook goed telefonisch geholpen.

Prima service en snelle levering

Extra cilinders besteld, in het bestelproces wel een certificaat geüpload. Maar vergeten om aan te geven dat het extra cilinders waren. Netjes een telefoon gehad dat ik waarschijnlijk de bestelling verkeerd had geplaats.

super en snel!

Overzichtelijk en probleemloos bestellen

Via de site makkelijk de cilinders kunnen bestellen. Alles was duidelijk aangegeven. Binnen een week hebben wij onse bestelling gekregen en gelijk geinstalleerd. Goede service.

Snel en correcte levering, zeker aanbevelen.

Zal ik zeker aanraden.

snelle en goede levering

Snel alternatief geboden bij niet op voorraad

Goed en snelle levering en goede service

Je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. En goede service en garantie.

Goed, snel, redelijk geprijst en betrouwbaar!

Gewoon goed, snel, redelijk geprijst en betrouwbaar!

Wat een gemak om te bestellen

Na de bestelling was de levertijd heel acceptabel. Sloten zijn gemakkelijk te vervangen en het bestellen was een eitje.

Na dat ik het besteld had, kwam ik er achter dat het niet ging werken. Zonder problemen, is mijn bestelling omgezet. Top

Alles zoals verwacht

Snel geleverd. Prima bedrijf.

Duidelijk te monteren. Deur sluit prima, wel zwaar met openen..

1 bout niet meegeleverd. Na mailtje is deze direct nagestuurd. Top.

prima kwaliteit en snelle afhandeling/ bezorging

Prima kwaliteit/prijs verhouding en snelle levering

Duidelijk productaanbod; foto's en documentatie

Duidelijk aanbodspectrum sloten. In mij geval oplegslot met duidelijke gegevens; foto's, maten en tekeningen zodat verifieerbaar of slot wel bij deur past.

sbel geleverd indanks covid 19

op vrijdag een set van 3 gelijksluitende cilinders besteld waarvan 2 van40/40 en 1 van 35/35. was op voorraad en zoals beloofd keurig op zaterdag geleverd .goed verpakt en keurig met 9 sleutels en dit alles voor een schapelijk prijs.

alles op tijd en volgens specs geleverd

Hopelijk als ik een 5de cilinder nodig heb dat ik die dan ook gelijksluitend met de eerste 4 kan bestellen.

volgens afspraken. goede info. vriendelijk, meedenkende voor oplossingen van problemen!

Zie boven

slechte communicatie, levertijd van weken

Ik heb een order geplaatst op 4 april, deze is pas uitgeleverd op 22 april. Ik heb zelf meerdere malen navraag moeten doen omdat er vanuit Slotendiscounter zelf geen informatie werd verstrekt over deze lange levertijd.