Super snel en goed geregeld!

Cilinders met certificaat snel geleverd. Perfect!

Snel en goede service

Bestelling geplaatst en met een belletje toch nog paar extra sleutels bij besteld. Dit ging allemaal snel en vlekkeloos. Ook prima geprijsde producten. Levering was ook erg snel ca. 1 werkdag ertussen.

Gewoon gelijk goed

Gewoon gelijk goed..zoals het hoort ⁵

Snel en betrouwbaar.

Super en snel

Reageren heel snel. Ik had een foutje gemaakt met de sleutel nummer. Mail na de bestelling gestuurd was zelfs op zondag. Heel kort daarna kreeg ik een mail terug dat het geen probleem was en dat ze het aan gingen passen. Dinsdag de sleutels binnen en wij waren zeer gelukkig met extra werkende sleutels. Dank voor de goede en snelle service. Ga zo door

Snelle juiste levering

Snelle levering van nabestelde gelijksluitende cilinder!

Geen gedoe goed op slot.

Goede site veel keuze, alleen wordt er slecht aangegeven dat bij elk slot 3 sleutels wordt geleverd. Nu heb ik 2 sloten en 12 sleutels. Snel en niet te duur.

Vlot bestelproces en goed product

Bestelproces cilinder op sleutelnummer verliep vlot. Helaas raakte het pakket zoek bij DPD buiten schuld van Slotenwereld. Dat is uiteindelijk netjes opgelost door een vervangende cilinder toe te sturen. Dat had wat sneller gemogen.

Op voorraad & flexiblel.

Prima ervaring met Slotenwereld: producten op voorraad en afhalen geen punt en dat alles tegen een goede prijs. Wat wil je nog meer? Doorgaan zo!

Goede prijs en top service.

Ik heb enkele deurcilinders besteld. En het zou de volgende dag bezorgd worden. Ze belde gelijk om te melden dat het een dag langer zou duren omdat het niet op voorraad was. En een extra sleutel extra. Mooi verpakt.

Snel geholpen, betrouwbare levering

Ik ben technisch goed geschoold, maar natuurlijk geen sleutel/slotenspecialist. U hebt een gigantisch assortiment, waardoor je tussen de sleutels soms het slot niet meer ziet. Je mailt of belt en dan krijg je zonder lange wachttijden Nick aan de lijn, hij helpt je vriendelijk en zend je een (filter) link toe. Uitermate klantvriendelijk.

snel en correct geleverd

Goed advies bij keue van de cilinder ontvangen

Perfecte levering!

Een drietal sleutels besteld. Binnen no time handen we deze binnen! Goeie prijs-kwaliteit verhouding…

De sleutels passen en werden heel snel geleverd.

Wow, snelle service!

Minstens 10 werkdagen zegt medewerker Gamma als ik informeer naar bijmaken certificaat sleutel. Toch maar even on line gekeken. Na uploaden afbeelding certificaat presteert Slotenwereld het na 1 werkdag al de gevraagde kopieën op te sturen! Alleen jammer dat DPD dan 4 dagen de tijd neemt…..Tip: overstappen op post. nl >>>perfecte service

De profielcilinders zijn aantrekkelijk geprijsd en snel geleverd

De gezochte cilinders zijn makkelijk te vinden op de website. De prijs was lager dan bij andere zaken. Eén aanrader

Snel en zorgvuldig

Nabestelling van sloten snel geleverd, eerder dan verwacht. En voor een concurrerende prijs. Dank.

Snelle en goede levering

Fijne site om je eigen cilindersets samen te stellen tegen een goede prijs. Hierbij ook een snelle en nette levering.

Dik in orde snelle levering

Goede service snelle levering

Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Snelle levering

Super goed geregeld en snel geleverd

Effe sloten opmeten invullen en je krijgt presies wat je besteld

Helaas wilde het bestellen via de website niet geheel lukken, echter na telefonisch contact is mijn order direct in behandeling genomen en ook keurig afgeleverd. Uitstekende en snelle service.

Snel geleverd en de sloten werken prima

Snelle bestelprocedure en vervolgens hele vlotte levering.

Heldere site en gemakkelijke bestelprocedure. Levertijd was zelfs korter dan aangegeven.

Goed contact met klantenservice met een goed advies en oplossing. Snelle verzending

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.