Vlotte goede service. Sleutels passen perfect voor een eerlijke prijs

Snelle levering goede service

Fantastische geholpen

Ik wilde een. nieuwe cilinder bij mijn huidige serie. Had geen serienummer, maar een foto van de originele sleutel volstond.

Klopt precies wat afmetingen en modellen zijn. Snelle levering en goed verpakt.

Voldoende

Na bellen was van belang

Prettige ervaring met dit bedrijf.

Snel, vriendelijk en verstand van zaken en kwaliteit.

Goede website, vlotte levering en meedenken bij bestelling.

Goede website, vlotte levering en meedenken bij bestelling.

Super snelle levering binnen 1 dag

Gewoon goed

Correct en snelle afhandeling

prima service

Snel geleverd maar sloten zijn van mindere kwaliteit

Ik heb een set gelijksluitende sloten besteld van abus maar is niet van geweldige kwaliteit Is 3 sterren met certificaat maar de sleutels gaan niet soepel erin

Goede zaak.....

Snel en eerlijke prijs

Eerlijke prijs en snel geleverd.

Ik ben heel erg tevreden over service en ook sueper kwaliteit

Goede informatie per telefoon, goed product

duidelijke website, goede levering

duidelijke website, goede levering

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Snel geleverd, redelijke prijs

Positief is dat de prijs van de sleutels goed was. Positief is ook dat de levering snel was en ik goed op de hoogte werd gehouden. De reden dat het toch 4 sterren zijn en geen 5 was de verpakking. Waarom 2 sleutels in een doos? Dit kan ook gewoon in een enveloppe en via de brievenbus worden bezorgd. Het is mij totaal onduidelijk waarom hiervoor een busje moet rijden. Je komt tegenwoordig als bedrijf niet meer weg als je daar wat betreft het milieu niet over na denkt.

Prima service en mooi op tijd geleverd.

Duurt lang maar klopt allemaal

Voor ons huis had ik een mix aan cilinders nodig in verschillende maten en kleuren. Op Slotenwereld.nl was dit allemaal prima te bestellen. Wat niet gecommuniceeerd werd, was dat de bestelling 2,5 maand zou duren. Als je snel een cilinder nodig hebt is dit dus niet de website die je zoekt. De bestelling klopte echter tot in detail en alles functioneert nu prima. Wat fijn zou zijn is wat meer uitleg over de verschillen tussen de verschillende merken cilinders.

Niks mis mee

Sleutels met certificaat besteld. Procedure eenvoudig, sleutels niks mis mee.

Prima ervaring zowel via mail als via telefoon

Zelf had ik een foutieve bestelling gedaan maar deze werd door het team vakkundig onderschept . Bestelling aangepast naar het juiste item en hier direct van op de hoogte gebracht. Ze zeggen wel ooit klant is koning en dit gevoel heb ik er dan ook aan overgehouden. Ik zal slotenwereld dan ook van harte aanbevelen. Groetjes Jac.

Excellent

Snelle service, perfecte sleutels en voor een veel voordelige prijs dan elders. Echt een aanrader!

Prima service en volgens afspraak.

Certificaat sleutels besteld en binnen een week geleverd tegen een goede prijs. Vriendelijke bediening.

SNELLE LEVERING

Geen bijzonder heden.