Schoenen snel en in goede staat geleverd

Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van mijn aankoop. De schoenen kwamen in goede en echte staat aan, zeer tevreden!

Verkoop ging soepel

De sneaker stond best lang te koop al. Maar uiteindelijk verkocht. Betaling soepel duurde ongeveer een week. Verzenden helaas alleen via DPD. Deze moet je verplicht uitprinten en niet zoals bij DHL en Postnl alleen laten scannen.

oplichter bedrijven niet kopen

Een schoenen 165 euro gekocht, maar jij kan niet retourneren daardoor moet je weer verkopen. Maar door ze heel snel door verkocht maar ze hebben alleen maar 103 euro aan me terug gegeven. Echt oplichters ! Niet kopen bij hun !!!

Super fijn bedrijf. Alles is erg duidelijk en word goed en netjes aangegeven alles wat je wilt weten is makkelijk te vinden.

Heel goed!

Origineel en volgens afspraak afgeleverd. Ik ben heel tevreden met mijn sneakers!

Mijn zoon loopt heerlijk op zijn Foam Runners

Ik ben heel tevreden van mijn aankoop

Je wordt echt op de hoogte gehouden van alle stappen , waardoor je een veilig gevoel hebt bij je aankoop ! En uiteraard heel tevreden met mijn nieuwe sneakers !

Snelle goede service

Schoenen kwamen snel en professioneel binnen. Had eerst altijd beetje me zorgen bij resellers maar hyperboost heeft ervoor gezorgd dat ik er weer vertrouwen in heb. Klasse service en mooie schoenen!

Super tevreden!

Voor de eerste keer via Hyperboost sneakers besteld. De levering en communicatie gingen heel goed. Ik zou Hyperboost zeker aanraden.

Goede ervaring met hypeboost

Zeer snelle levering, netjes ol de hoogte gehouden over mijn bestelling

Zeer verrassende site met de nieuwste looks!!

Zeer verrassend aanbod en top service. De totaal bijkomende kosten moet je er wel voor over hebben, maar uiteindelijk wel waard als je toch op deze manier je favoriete schoenen kan kopen, die overal uitverkocht zijn .

Fijn bedrijf, komt afspraken na

Fijn bedrijf en komt afspraken na en wordt goed op de hoogte gehouden.

Dear Michel, Thank you for your kind words! We're pleased to know that you had a great experience with us and appreciated our commitment to keeping you well informed. We look forward to serving you again! Sammy | Team Hypeboost

snelle levering voor een sneaker business!

“voor echte sneakerheads liefhebbers is dit een goeie om sneakers te kopen! Vooral zie ik bij de details van de schoenen dat t echt is, en geen scam zeker een aanrader!”

Dear Jin, Thank you for your feedback! We're glad to hear you had a positive experience. Our goal is to ensure authenticity and provide fast delivery for all our sneakerhead customers. Your recommendation means a lot to us! Sammy | Team Hypeboost

Niet kunnen genieten

Dat je niet kan retourneren vind ik niet kunnen!

Blij

Zo blij met mijn slides!

İk heb mijn pakje zonder probleem en op tijd ontvangen . Dankjewel Hypeboost.

Perfect!

Prima aangekomen en een heel mıoi schoen

Niet goed

Niet goed

Geweldige sneakers, uitstekende service!

Beste Ik heb onlangs een paar sneakers besteld van deze site en ik ben zeer tevreden met mijn aankoop. De sneakers zijn van hoge kwaliteit en zien er precies zo uit als op de foto’s. De maatvoering is perfect en ze zitten ontzettend comfortabel. Wat ik ook waardeerde was de snelle levering. Mijn bestelling werd binnen enkele dagen bezorgd, wat een aangename verrassing was. De verpakking was netjes en goed beschermd, waardoor de sneakers in perfecte staat aankwamen. Daarnaast was het bestelproces eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Ik kreeg ook regelmatig updates over de status van mijn bestelling, wat ik erg op prijs stelde.

Dear Jurmain, Thank you for your feedback! It's great to hear that you are very happy with your recent purchase. It's good to know that the sneakers met your expectations in terms of quality, appearance, and comfort. We're also pleased that you found our delivery fast and the packaging secure. Enjoy your new sneakers! Sammy | Team Hypeboost

Doe wat er word gezegd

Mijn zoontje wilde de slipper hebben, je betaal wel 10 euro meer maar je weet wel of je de echte hebt. En binnen een week waren ze binnen dus een super ervaring! Hypeboost doet wat ze beloven …..

Onduidelijk

Hoge extra (service)kosten

Perfect!

Heb de schoenen besteld en werd goed en duidelijk op de hoogte gehouden waar mijn schoenen waren en wanneer ze binnen zouden komen. Zeker de moeite waard om hier iets te bestellen

controle traject van enkele dagen, maar dan piekfijne levering

Prijs - kwaliteit tevreden de controle van de zending duurde enkele dagen maar gaf zekerheid over juist en nagezien product globaal tevreden

Dear Luc, Thank you for your feedback! We're glad to hear you're satisfied with the quality and inspection process, even though it took a few days. We appreciate your understanding and are happy you received a perfect delivery. Enjoy! Sammy | Team Hypeboost

Heb geen contact gehad maar kreeg ze best snel binnen vergeleken wat ze beloven helemaal top

Dear Bink, Thanks for your review. We're delighted to hear that you had an outstanding experience with our service! It's wonderful to know that your order arrived quickly and met your expectations. Enjoy the shoes! Sammy | Team Hypeboost

Geweldige schoenen, levering precies volgens afspraak.

In eerste instantie was ik bang dat het op niets uit zou lopen, bang dat ik naar mijn geld en schoenen kon fluiten.. Maar niets was minder waar. Perfect mail contact over de gang van zaken… Levering in de originele doos… Volgende schoenen weer via Hypeboost. Super blij met mijn Nike air Max 180 ‘Ultramarine (2024)

Best beoordeeld uit 5 leden

- Hypeboost IT | 9.4