Fijne persoonlijke service en snelle levering

Voor mijn spoedklus kwam ik bij Loopper terecht. Het was heel fijn hoe snel ze konden leveren. En het persoonlijke contact per mail en telefoon was super! Dank Jessica :)

Satisfaction totale, tout a été parfait.

Une expérience de grande qualité : excellence relationnelle, matériau de très bonne qualité, réalisation de bon niveau, respect des délais, matériel bien emballé, réception sans faille. Nous ne pouvons que remercier l'équipe Loopper pour ce professionalisme. Nous ne manquerons pas de revenir vers cette belle équipe pour de prochains produits. Je conseille vivement cette entreprise.

tout était parfait

excellent échange avec le vendeur pour me renseigner correctement et faire au mieux pour ma commande. livraison sans problème merci pour tout

Snel, adequaat en duidelijk

Er wordt meegedacht door een voorstel te doen wat beter paste bij onze organisatie. Goede en duidelijke communicatie. En zeer snel geleverd.

Velocità di produzione, di spedizione e servizio efficace

Ho acquistato alcuni porta badge con il logo aziendale. Feedback molto positivo sia per il servizio clienti, sia per la disponibilità legata alle opzioni di stampa e acquisto. Ottima qualità dei prodotti.

Top kwaliteit

Top kwaliteit, snelle levering en goede communicatie.

quello che cercavamo

Fase di preventivo e compilazione ordine molto semplice, Davide è stato gentilissimo e sempre disponibile. Le nostre richieste particolari sono state accolte e ci hanno aiutato a trovare la soluzione migliore. I prodotti sono belli e lavorati perfettamente. La consegna è stata rapida e i gadget sono arrivati perfettamente imballati. Faremo sicuramente altri ordini!

Vielen Dank für die gute Auftragsbearbeitung

Vielen Dank für die gute und zuverlässige Auftragsbearbeitung.

Die Lieferung der Getränkeflachen entsprach genau unseren Erwartungen.

Die Zusammenarbeit war sehr professionell und auch das Problem mit der Druckbarkeit der gerasterten Vorlage wurde unkompliziert gelöst. Vielen Dank!

Professioneel bedrijf

Medewerkers denken met je mee, Hele vriendelijke communicatie. Snelle levering. Een aanrader!

schnelle Abwicklung

auch kleinere Mengen möglich

Lieferung / Bestllprozess in Ordnung, Qualität mittel

Der Druck und der Prozess zur Erstellung ist perfekt technisch gelöst und ohne Probleme. Der Kundensupport war prompt und zufriedenstellend. Auch der Druck an sich ist gut, nur die Produktqualität des Ausgangsprodukts haben wir uns deutlich hochwertiger vorgestellt.

Sehr schnell, kompetent und super preis leistungsverhältnis

Ich habe mich sehr kompetent beraten gefühlt, die Produkte wurden zu meiner Zufriedenheit bedruckt und sehr schnell geliefert! Vielen lieben DANK dafür!

Sehr gute Beratung und schnelle Lieferung

Wir haben zwei verschiedene Produkte bestellt. Die Beratung und der Verkauf verlief schnell und zuverlässig. Vor allem sehr nett. Die Ware entspricht voll und ganz meinen Vorstellungen. Danke

Goede, snelle service

Er wordt met je mee gedacht. Je krijgt snel reactie en de producten zijn snel geleverd.

prima e ultima volta

effettuato l'ordine, pagato senza che si siano prima presi la briga di controllare in magazzino. Vengo poi ricontattata perchè il prodotto non piu disponibile e morale della favola pago le commissioni due volte. Avremmo dovuto prendere altri gadget aziendali, ma sicuramente non piu da loro.

• Ci consiglieresti? No

Salve, Avendo più di 6000 prodotti nel sito, è impossibile aggiornare gli stock immediatamente per ogni prodotto. Non appena ha effettuato l'ordine è stata prontamente contattata da un nostro account manager che le ha informato che per un colore purtroppo lo stock era terminato, offrendole delle altre alternative per poter soddisfare comunque la sua richiesta. Dopo di che ha ricevuto la fattura del nuovo ordine insieme alla vecchia, pagando solo la differenza e non due volte le spese di commissione. Spero che comprenda che nonostante il piccolo imprevisto è stata seguita con tempestività garantendole un prodotto adeguato e con anche uno sconto rispetto alla normale quotazione. Team Loopper

Die Abwicklung unserer Bestellung hat super geklappt.

Wir sind sehr zufrieden.

Mooi product met persoonlijke ondersteuning

De bestelling die ik plaatste was een beetje een last minute bestelling. Online verliep het niet helemaal vlekkeloos maar werd heel goed telefonisch ondersteund. Waar het bij de meeste bedrijven al een klus is om überhaupt een telefoonnummer te vinden was hier de telefonische ondersteuning super. Het geleverde product zag er super uit en werd goed ontvangen!

Heel erg fijn geholpen

Eindproduct is helemaal naar wens. Mooie zeefdruk van mijn logo. Je hoopt altijd iets goedkoper uit te kunnen zijn, maar in dit geval is het kwaliteit naar waarde. Ik ben tevreden.

Schnell, Einfach & kompetent

War einwandfrei, danke Hanna Mause:)

Prima ervaring met Loopper

Vanaf het eerste contact tot aan de uiteindelijke levering hebben we prima en persoonlijk contact gehad.

Gebruikersvriendelijke website en persoonlijke service.

Snelle levering, goede follow-up

Door een kapotte graveermachine, dreigde mijn bidons niet op tijd geleverd te gaan worden. De klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en ook een alternatief geboden, waardoor de bidons precies op tijd binnen waren. Goede follow-up, ze zoeken het uit, waar de vertraging in zit en bellen ook daadwerkelijk je terug om uitsluitsel te geven. Bij veel online-bedrijven gebeurt dit niet, zeer frustrerend. Wij zullen zeker bij jullie terugkomen, indien nodig.

Très bien!

Commande OK, carnets de qualité bien imprimés. Emballages nickel. Livraison dans les temps. Service client réactif. Bravo.

ECCELLENTE

HO trovato ottimo il prodotto da me scelto, ma ancora più soddisfatto nel aver trovato persone comprensive e gentili. Grazie e procedo ancora a collaborare con Loopper.