Zeer snelle doorverwijzing.

Na doorverwijzing ook correcte aanpak van het gestelde probleem.

slecht

ik zou gebeld worden . wat ik had vragen nog steeds geen antwoordt gekregen dit is al voor de tweede keer

Geachte heer Tolud, Bedankt voor uw beoordeling, we vinden het jammer om te horen dat uw aanvraag niet naar wens is verlopen en dat er geen contact met u is opgenomen. We hebben u inmiddels geïnformeerd dat er helaas geen deelnemend kantoor beschikbaar is in de directe nabijheid van uw woonplaats om uw aanvraag te behandelen. U kunt ervoor kiezen om direct contact op te nemen met het Justitiehuis in de buurt van uw woonplaats. U kunt hier in eerste instantie vrijblijvend vragen stellen. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snel en efficiënt te werk

Ze hèbben meteen contact met mij opgenomen, vertelde ook duidelijk welke stappen ze gingen ondernemen in mijn situatie en wat ik kan verwachten.

Super snelle reactie

Ze zijn bezig met mij te helpen dus kon nog niet veel zeggen maar heel vriendelijk heb er vertrouwen in dank u

Werd totaal niet op de hoogte gehouden van het verloop

Na meerdere malen contact opgenomen te hebben, werden mijn berichten en mails nooit beantwoord. Uiteindelijk moest ik 5 maanden later te weten komen dat de tegenpartij in faling was en bij de currator zelfs de nodige begroting niet was ingediend.

Goede ervaring

Snel geholpen en advocaat in de buurt gevonden

Veel te lang gewacht en weinig hulp

ik heb zelf moeten terugbellen want ik kreeg geen antwoord. En dan werd ik in contact gebracht met een advocatenkantoor op 50km rijafstand.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het spijtig dat het contact niet naar wens is verlopen. We hebben uw aanvraag uitgezet bij een aantal kantoren in uw regio maar helaas was er geen advocaat in uw regio beschikbaar. Vervolgens hebben we uw aanvraag nogmaals uitgezet buiten uw regio waardoor dit langer heeft geduurd dan normaal. Uw zaak is inmiddels opgepakt door een advocatenkantoor wat verder weg ligt, afstand moet in principe geen belemmering te zijn. Belangrijker is dat uw zaak wordt behandeld door een deskundige advocaat en wensen u dan ook veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Komen professioneel over.

Heb wel gevraagd om niet via mail te communiceren en dit is wel gebeurd.

Directe hulpverlening

Ik werd binnen de 2 dagen verder geholpen

Heel snel beholpen advocaat nam direct contact

Niet correcte informatie omtrent tarieven op website.

Ben teleurgesteld in Omnirecht. Op de website staat : 'Eerlijke tarieven. 45 minuten consultatie met een advocaat. U mag alles vragen. Geen verdere kosten of verplichtingen.' Omnirecht verwijst me naar een advocaat in Westerlo terwijl ik in Tervuren woon. Dat is 1u rijden. Als ik na het eerste gesprek met de advocaat per mail laat weten dat ik niet met haar zal samenwerken, wordt ik gevraagd 90 euro te betalen. Na storting zal mij een factuur overhandigd worden. (1) Wat verstaat Omnirecht onder 'zonder kosten en verplichtingen' als ik 90 euro moet betalen voor een eerste gesprek ? (2) Waarom moet ik eerst betalen om nadien een factuur te kunnen krijgen. Dat is toch de omgekeerde wereld ? En is dit wel wettelijk ?

Geachte, Spijtig om te horen dat u niet naar wens bent geholpen. We begrijpen dat u in eerste instantie in de veronderstelling was dat er geen verdere kosten aan waren verbonden. Als u verder klikte op het kopje 45 minuten consultatie met een advocaat dan was daar wel duidelijk zichtbaar dat deze service kosten met zich mee brengt. OmniRecht is het grootste advocatenplatvorm in België en bij onze intake balie worden rechtzoekenden eerst te woord gestaan en wordt er gekeken naar een passende oplossing. Als er een advocaat aan te pas dient te komen dan schakelen wij een advocaat in die gespecialiseerd is in het betreffende rechtsgebied. Inmiddels bent U te woord gestaan door een advocaat. Normaal gesproken vindt de betaling plaats na ontvangst van de factuur. U dient deze bij de advocaat op te vragen. Met vriendelijke groet, Marjolein OmniRecht Customer Support

adequate reactie

Het kantoor van de advocaat ligt niet geheel in mijn buurt. (Riemst - Antwerpen)

Ik moet wel di nog voor een eerste afspraak naar de doorverwezen advocaat...

snelle advocaat toegewezen

na mijn laatste bericht via omnirecht ben ik op zeer korte tijd geholpen om een advocaat toegewezen te krijgen ik zal indien ik het nodig vindt toch via omnirecht mijn zaken tot zijn recht te laten komen

Snelle service !

Ik ben zeer tevreden met het zsm een advocaat te vinden die gespecialiseerd is in waarvoor ik hem nodig had.

Snel en vriendelijk

Uitstekende ervaring snel geholpen en vriendelijke mensen.

Mijn ervaring was teleurstellend.

Toen ik website contacteerde dacht ik bij een soort justitiehuis terecht te komen, doch dit was niet het geval. Om die reden wil ik dan ook geen beroep doen op OmniRecht.

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet was wat u ervan verwacht had. Wij zijn een advocatennetwerk en onze medewerkers beoordelen tijdens het intakegesprek wat de eventuele juridische stappen zouden kunnen zijn. De medewerker heeft uw aanvraag daarom doorgezet naar een advocaat. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Snel en professioneel afgehandeld.

Reeds de volgende dag een eerste gesprek met de aangeduide advokaat.

Ik hoop & wacht nog of ik goed geholpen ga worden.

Dit gaat over mijn zoontje die een vader nodig heeft.

waardeloos

na bijna 3 maanden en 3 keer contact gehad te hebben, nog steeds geen advocaat gehoord of gezien

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling. Uw mening is waardevol voor ons en naar aanleiding van uw beoordeling heb ik contact opgenomen met het advocatenkantoor die uw zaak heeft aangenomen. We hebben inmiddels contact gehad en we hebben begrepen dat uw aanvraag in behandeling is genomen. We wensen dan ook u veel succes met uw zaak! Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

onmiddellijk geholpen

zeer snel en Heel goed geholpen

ongeloofelijk goed en zeer vriendelijk geholpen

Goede comunicatie

middelmatig

eerst krijg je nen email dat mijn dossier is aanvaard en paar uur daar achter krijg je terug nen email dat er niet genoeg argumenten waren om een advocaat te krijgen en als je dan belt weten ze daar van niks top reclame zou ik zeggen

Geachte, Bedankt voor uw beoordeling, uw mening is voor ons zeer waardevol. We hebben uw aanvraag bekeken en we hebben gezien dat uw aanvraag na eerste afwijzing toch is doorgezet naar een advocatenkantoor. Zij hebben uw aanvraag in behandeling genomen. Wij wensen u veel succes met uw zaak. Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support operations@omnirecht.be

Ik werd snel gecontacteerd

Door de crisis vinden wij de plaats waar het advocatenkantoor gelegen is te ver van onze gemeente.