Topadvies

Ik werd dadelijk gerustgesteld en deskundig geholpen. De dag zelf nog had ik een afspraak op zeer korte termijn!

Snel en gerichte aanpak

Buiten 2x een advocaat toegewezen te krijgen heb ik niks te klagen

Zeer goed Advocaat die mij door gaf Dank u

Duidelijke inschatting van het dossier, zakelijke, maar correcte afhandeling.

Mijn dossier moet nog in behandeling gaan, dus beperk ik me tot de zin hierboven.

Zeer vlot verlopen, binnen enkele uren geschikte advocaat gevonden.

Zeer vlot verlopen, binnen enkele uren geschikte advocaat gevonden.

Supersnelle opvolging.

Er was een supersnelle opvolging en vooral de vriendelijkheid, de duidelijkheid en hulpzamheid via de telefoon was perfect, zowel van de dame die zorgde voor de intake als de aangewezen advocaat. Veel dank hiervoor.

Supersnelle reactie

Supersnelle reactie ,heel vriendelijk en correct. Na 15 minuten had ik al een gesprek met een advocaat. En een eventuele afspraak dezelfde dag,vlugger kan echt niet. Door omstandigheden kon ik niet op de afspraak ingaan. Indien ik in de toekomst rechtsbijstand nodig heb zal ik niet twijfelen.Mvg Noëlla Bostyn

Snelle respons.

Advocaat waar ik tot op heden erg tevreden over ben. Hij volgt mijn zaak op de voet en ik heb de indruk dat hij mij echt goed wil helpen. Ik heb het over Thomas Vertriest.

Hulpzaam

Heel vriendelijk en snel geholpen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hebben mij 2 weken aan het lijntje gehouden... moeilijk te bereiken per mail, telefonisch: 1 zeer vriendelijke dame, maar geen advocaat doorgegeven, Omnirecht belde terug op mijn vaste lijn ipv. de mobiele, terwijl ik niet thuis was; 1 onvriendelijke dame die terugbelde op mijn mobiele telefoon terwijl ik thuis was... ik heb laten weten dat ik zelf wel een geschikte advocaat zal zoeken tijdens het gesprek met die laatste. Blijkbaar ook een Nederlands filiaal of moederbedrijf Omni.nl.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Onbegrijpelijk, ik ben naar het verkeerde adres gestuurs

Pluspunten

snel

Ik ben woonachtig te Torhout. Het advocatenkantoor dat mij werd aanbevolen is gevestigd in Waregem. Ben hier niet zo tevreden mee. Hoogstwaarschijnlijk ga ik geen beroep doen op de diensten van het advocatenkantoor in Waregem. Dit is voor mij te ver en wanneer het tot een rechtszaak komt dien ik ook nog eens vervoerskosten en uurloon te betalen wanneer de advocaat zich verplaatst van Waregem naar de rechtbank in Brugge. Kon er geen advocatenkantoor aanbevolen worden in de regio Torhout/Brugge?

Pluspunten

Zeer correct en eficiënt

Pluspunten

Heb onmiddelijk antwoord gekregen Dank u wel

Nu nog kijken , als jullie me kunnen helpen of me op de goeie weg zetten , om mijn grote probleem op te lossen , want is veel te veel gebuerd met een Servische familie , ook iligalen op een jaar tijd , hebben ze ons benadeeld en zijn in de schulden , maar hebben bewijzen tegen hun en willen hun aanklagen

Pluspunten

Zeer sterke kennis To the point Zeer goed bereikbaar

Pluspunten

Fantastische mensen, had ermee gebeld ivb met problemen onze zoon, binnen het halfuur antwoord met degelijke uitleg en hoe we verder moeten. Ik beveel ze aan iedereen aan.

Verbeterpunten kan ik echt niet aangeven, zij gaan tot het uiterste.

Pluspunten

Werd vriendelijk te woord gestaan door de intake balie die voor ons een advocaat zou zoeken

Pluspunten

Dezelfde dag dat we tel contact opnamen kregen we een bevestiging iva e-mail en de volgende dag een mail met het tel nr van een advocatenkantoor waar men ons kon verderhelpen

Tijdens het tel contact zei men ons dat we ‘s avonds door een advocaat zouden gecontacteerd worden: dit was niet het geval

Pluspunten

binnen uurtje was het al geregeld

Pluspunten

Snelle hulpverlening Professionele aanpak

Pluspunten

Snelle behandeling van dossier

Filter op locatie

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.