Heel tevreden

Snel en correcte hulp Zelfs verbaasd geweest dat zo snel kan zijn.

Snelle contactname en duidelijke uitleg over de te volgen procedure

Nadat ik mijn aanvraag had ingevuld, kreeg ik snel iemand aan de telefoon. Deze dame (Deborah) vertelde me heel duidelijk de manier van werken en de daaraan verbonden kosten. Geen praatjes, maar duidelijke communicatie

Professioneel, correct en snel to the point.

Er was een snelle tussenkomst gewenst om op een correcte en duidelijke manier mijn ontslag te kunnen geven. Telefonisch en digitaal perfect verlopen. Luisterbereidheid en oplossinggerichtheid meedenken van de toegewezen advocaat, meester Thomas Vertriest. Waarvoor dank.

Kreeg gelijk het geviel dat de juiste stap is gezet.

Na het formulier te hebben ingevuld en verstuurd, heb ik kort daarop een telefoontje gehad waar nog ontbrekende info werd opgevraagd. Dezelfde dag opgebeld door een advocaat. Het gevoel wat ik hierbij kreeg: heb de juiste keus gemaakt, feit dat men zo gauw contact opneemt toont dat men elk probleem als prioriteit ziet. En zo gauw als mogelijk aan de slag wilt gaan. Voel me sinds die dag rustiger De eerste stap is gezet en komen we dus zeker ergens...

Geweldige prestatie en snelle reactie, bedankt

Geweldige prestatie en snelle reactie, bedankt

Accuraat, bondig, vriendelijk

Mevrouw aan de balie komt heel professioneel over en was zeer vriendelijke

Een vlotte en begrip volle bediening

Als je niet weet welke advocaat te nemen dan wordt je goed bijgestaan

Na contact met jullie te hebben genomen, ben ik een dag later gecontacteerd door een advocatenkantoor die de zaak wil behandelen. Zeer tevreden over jullie aanpak .

Uitstekend!

Omnirecht heeft in één dag een advocaat gezocht die mijn probleem kon oplossen.

Er geen gras over laten groeien

Ik werd gecontacteerd door Meester Durnez, 1 dag na het verzenden van mijn noodkreet via Omnirecht. Een persoonlijk telefonisch persoonlijk gesprek komt goed bij mij over. (Bij een mail zou het wat afstandelijker kunnen lijken). Hij vertelde helder en duidelijk wat hij voor me kan doen en antwoordde op zeer concrete vragen die mij op dat moment bezighielden.

Vlugge reactie

Door omstandigheden kreeg ik een aanmaning op mijn oud adres, dank zij jullie vlugge interventie ga ik mij nog kunnen verdedigen alvast dank

Niet te vreden

Ik moet morgen op afspraak bij de politie op gesprek en ik kan de advocaat niet herijken ook niet op het nieuwe nummer dat ik gekregen heb ,wat ben je met een advocaat die. Niet te herijken is.

Snel en efficiënt

Ik werd snel verder geholpen

Ik ben niet geholpen

Er heeft me een advocaat gebeld, maar hij zegde dat hij van waregem was en geen prodeo zaken deed.

Beste Kathlijne, Spijtig dat u niet geholpen bent door de advocaat. Het is inderdaad zo dat niet elke advocaat pro deo zaken aanneemt. Als u een pro deo advocaat zoekt, kunnen we altijd bekijken of we een advocaat voor u kunnen vinden die u bij kan staan op pro deo basis. Afstand hoeft in principe geen probleem te zijn, het is ook mogelijk om een zaak telefonisch te bespreken. Met vriendelijke groet, Marjolein - Customer Support

rustgevend

je bent er niet een nummer maar een persoon, en dat geeft een goed gevoel

Zeer snel reactie

Contact gemaakt en de dag erna direkt antwoord en advies .

Snel geholpen

Na nog geen uur kreeg ik al telefoon van een advokatenkantoor

Idd zeer slecht

Dag, Ik woon in Bree(Limburg) en u/jullie vinden een strafpleiter in Turnhout(Antwerpen) dat is 1. In België in plaats van Nederland 2. Turnhout en Bree liggen bijna 100km van elkaar vandaan..

Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. Wij zoeken een beschikbare advocaat binnen ons netwerk op basis van uw postcode. Aangezien u in België woont, hebben wij voor u een Belgische advocaat gezocht aangezien dit Belgisch recht betreft. Ik begrijp dat u liever een advocaat dichterbij uw woonplaats had gewild. Helaas is dat niet altijd mogelijk en afstand behoeft geen probleem te zijn aangezien veel zaken ook telefonisch of bijvoorbeeld met beeldbellen afgehandeld kunnen worden. Ik hoop dat de advocaat u ongeacht de afstand bij kan staan. Ik wens u succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein - Omnirecht

Glasheldere website, snelle afhandeling van de aanvraag.

Via de zoekterm “strafrecht advocaat” kwam ik bij www.advocaten-strafrecht.be met info over het juridisch loket strafzaken: OmniRecht. Daar heb ik gebeld voor info.

Wachten

Ik heb nog geen respons gekregen

heel goed geholpen

snel réactie van avocaat en precise op maat

aanrader.! no nonsense aanpak . dank u

jullie hands on approach heeft mij over een drempel vrees geholpen en vooral in de goede richting gestuurd. dank u

Correcte en snelle opvolging!

Na mijn verzoek werd ik snel gecontacteerd én doorverwezen naar een advocaat. Deze advocaat nam nog dezelfde dag contact op teneinde een afspraak vast te leggen op zeer korte termijn.

zeer vriendelijk

Toen jullie mij opbelden kreeg ik een gevoel van rust. ik heb een contact doorgekregen vrijdag in de namiddag en zij zullen wel contact met me opnemen. groeten Yves Souvenir

Snel antwoord gekregen

Ze zijn snel geweest om te antwoorden, ze hebben ook snel gegevens bezorgd voor 'n intake-gesprek, ik zal dadelijk contact opnemen met de toegewezen advocaat om 'n afspraak te maken