Direct duidelijk en geregeld

Direct duidelijk en geregeld.

Ik geef een cijfer van 9 van service

Perfect, duidelijk,snel en betrouwbaar

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Aanvraag ingediend voor contact met advocaat. Snel en accuraat behandeld

Niet echt goede advocaat

Werd niet echt geholpen en de advocaat had geen begrip voor de ernst van de zaak en was niet ondersteunend. Ik kreeg geen veilig gevoel bij de aangeraden advocaat.

Kunnen geen hulp bieden.

Helaas kon de advocaat mij niet helpen want hij ging voor langere tijd op vakantie.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

zeer snel en keurig behandelt

er is geduldig naar mij geluisterd en ze hebben mij goed te woord gestaan binnen 1 dag hadden ze al een advocaat gevonden die gespecialiseerd was op het gebied arbeidsrecht en ze kijken ook of het bij jou in de buurt een advocaat zit die voor jou aan de slag kan gaan . zou zeker weer contact opnemen als ik een advocaat nodig heb .

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snel en aquraat gereageerd; prima!

We werden dezelfde dag nog gebeld en hebben direct een afspraak kunnen maken met een door Omnius verwezen advocaat. Met dank voor de snelle reactie.

Vriendelijk

Ben zeer vriendelijk te woord gestaan en snelle reactie. Ben heel tevreden. En ze nemen de tijd voor je om je verhaal te vertellen. Dat is zeker een een dikke 10 waard. Als iemand hulp nodig heeft raad ik jullie aan zeker weten. Top

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Doorverwezen voor redelijke spoedgeval naar advocaat met doorlooptijd van 2 weken

Ik werd doorverwezen door Omnius. Het proces wat daarmee gemoeid is lijkt op een markt waarbij het maar afwachten is wat voor soort advocaat zich meldt. We hadden geen goed gevoel bij degene die zich voor onze zaak had gemeld en geen vertrouwen in deze advocaat die een doorlooptijd van minimaal 2 weken hanteerde en zich in de toegestuurde stukken totaal niet verdiept had. Hij wilde zich wel inlezen na een akkoord van 4 uur besteding tegen een zogenaamd gereduceerd tarief. En daar hebben we dan een rechtsbijstandsverzekering voor afgesloten...

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Advocaat ver uit de buurt, weinig gehad aan advies

Ik woon in Noord Limburg, de advocaat die werd toegewezen kwam uit Eindhoven. Advies was ik kreeg was een mediatorgesprek, terwijl ik wilde weten wat mijn rechten waren. En de kosten en uitkomst van een rechtszaak. Ik heb er weinig aan gehad.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Zeer snel en goed geholpen!

Binnen twee dagen had ik al advocaat aan de telefoon. Wat niet ten minste is dat het weekend was. Dus beleg professionel geholpen, Bedankt!

Gweldig

Dat er in no time werdt gereageerd op mijn vraag vind ik grote klasse.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Super snel een gemotiveerde en goede advocaat toegewezen gekregen!

Erg vriendelijke nette medewerker die mij belde en vervolgens werd ik amper een aantal uur later al teruggebeld door een top jurist/advocaat waarvan ik meteen door had dat het een goede was. Ik ben enorm goed geholpen, bedankt Omnius!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Binnen 1 uur een advocaat geregeld.

Zie boven.

Snelle en goed advies

Op internet kwam ik Omnius tegen en dacht na het lezen van de recenties, laat ik het maar proberen. De volgende dag werd ik gebeld, en mijn situatie werd besproken. Later op de dag word ik al gebeld door de persoon die mij kan helpen. Dit is een goede en snelle service.

Fantastisch en snel geholpen

Ik stelde 's ochtends een vraag waarbij ik met spoed hulp had voor het verkrijgen van reis toestemming voor mijn minderjarige kinderen. 's Middags had ik een beeldbel gesprek met een zeer kundige advocate en is het proces in gang gezet.

Adequaat en professioneel prima

Ook doorverwezen en in contact gebracht met naar goede patij

Een goed ervaring

Het was voir mij heel duidelijk ze zijn gespecialiseerd in strafrecht ik ben zelf nog niet afgeholpen maar ik ga ervanuit dat het wel gaat lukken omnius is goed met ervaren advocaten

Goede snelle service

Mederwerker stond me goed te woord en een passend advocaten kantoor die ik zocht voor de zaak was snel gevonden.

goed vertrouwen

ik heb alleen nog telefonisch contact gehad maar het voelde vertrouwd darr ik in het verleden een slechte ervaring had met een andere strafrechtelijk advocaat dus vandaag een gesprek maar heb er vertrouwen in.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Fijn gesprek gehad.

Ik heb een fijn duidelijk gesprek gehad .

Fanatisch

Super snel. Top

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Dhr Klaver van Ravelijn advocaten in Bergen op zoom heeft mij keurig door alle ellende geholpen jammer dat de wetgeving zo krom is hier in Nederland want dan had ik als enig eigen kind meer ge erft dan hoe het nu is gegaan maar de stressfactor werd te hoog dus is er n punt achter gezet.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Zeer snel contact, En heel aardig en professioneel contact. Ook van de advocaat. Heb het gevoel dat ik echt gehoord word.

Feedback

Zeer tevreden over de gesprekken die ik heb gehad. Aandachtig werd er geluisterd en ook zeer goed en duidelijk werd er gecommuniceerd. Enkel bij het vormen van omschrijving (bij dossier) was er iets dat niet expliciet overeenkwam. Op zich vrij normaal, niet alles kan altijd perfect of uitstekend zijn. Geef het alleen als feedback mee, voor het geval dat anderen met een groei mindset dit op prijs kunnen stellen en ervan kunnen leren. Bij soortgelijke beleefde feedback(s) waardeer ik het zelf in ieder geval. Voor degenen die dit als onnodige kritiek zien, blijf niet al te lang stil staan. Next!

Best beoordeeld uit 4 leden

- Omnius | 8.2