WAO dingetjes

De aangewezen advocaat is voor iemand die geen recht heeft op een toevoeging veel te duur. Op de website lijkt deze aantrekkelijk

Duidelijke en snelle service

Met 1 telefoontje was alles duidelijk. Ik werd de zelfde dag nog terug gebeld door een advocaat. Top service!

Hele goede service

Advoccat gevonden!

Snelle reactie, vriendelijk

Ik heb contact gehad met Omnius. Ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan. Er word snel gehandeld.

vriendelijke medewerker

Vriendelijke medewerker

De medewerkers waren heel aardig, en zijn snel mogelijk me helpen, en de reacties van hun waren snel voor mijn situatie. Met vriendelijke groeten Yamen

Netjes te woord gestaan, duidelijk en snel door een fijne advocaat terug gebeld

Ervaren en doeltreffend

Vlotte en prettige benadering. Goede terugkoppeling in korte tijd. Ze maken waar wat ze pretenderen.

heel goed

ik ben zeer tevreden hartelijke dank

Supersnelle reactie en heel toegankelijk

Snelle correcte reactie

Ben heel snel en goed geholpen

Ik ben blij dat ik zo snel en goed geholpen ben... top!!

Snelle reactie

Heel vriendelijk aan de telefoon....en snelle reactie...binnen een uur werdt ik al gebeld...

Snelle en duidelijke hulp

Tot zover heeft Omnius mij snel en goed geholpen. Ik heb dinsdag een afspraak met degene waar ze mij naar hebben door verwezen. En hoop dat ook dit goed verloopt

Ik heb een nare ervaring met huurster. Ze had een hennepplantage in de schuur. Dankzij het snelle reageren van advocaat en het mij weg wijs maken in de juridische wereld, hoop ik dat dit binnenkort achter de rug is!

Snel en accuraat

Snelle en accurate service!

Snel vriendelijk helder. Een verbeter punt als iemand zegt niet na bepaalde tijd te bellen word dit wel netjes voor jullie doorgeven alleen word daar niet naar gehandeld. Kunnen jullie niks aan doen hoor. Ben zeer tevreden als ooit weer iets is kom ik zeker terug bij jullie. Voor nu heb ik de advocaat die jullie inschakelen echt super

de doorverwijzing naar in t veen advocaten alphen a/d rijn

ZE ZIJN BIJZONDER VRIENDELIJK AAN DE TELEFOON EN DAT GEEFT HOOP DAT JE BIJ DE GOEIE ORGANISATIE AANKLOPT OM JE VERVOLGENS DOOR TE VERWIJZEN AAN EEN PARTIJ DIE ENKEL MAAR DAN OOK ENKEL LOUTER GEINTERESSEERD ZIJN OM JE OP WELKE MANIER DAN OOK GELD AFHANDIG TE MAKEN EN HET VOORAF GESPROKEN BUDGET NIET IN ACHT TE NEMEN , IK VIND DIT ERG MISLEIDEND EN DEZE STRUIKROVERPRAKTIJKEN ZOUDEN STRAFBAAR MOETEN ZIJN , ZIT JE IN DE ELLENDE EN JE ZUCHT NAAR HULP EN STEUN VAN EEN ORGANISATIE DIE VANUIT DE MENSELIJKE KANT HANDELT ,VERGEET HET DAN MAAR MET OMNIUS EN AANGESLOTEN PARTIJEN, OMNIUS IS WOLF IN SCHAAPSKLEREN EN VOORDAT JE T BESEFT BEN JE ERIN GELUISD ,NIET DOEN DUS MENSEN , KIJK RUSTIG VERDER , BEL ANDERS MET REDAKTIE RADAR OF DE OMBUDSMAN , MAAR NIET MET HUN, AFZ MARY VERPLANCKE ,LEIDEN

Geachte mevrouw Verplancke, Ik vind het erg jammer om te horen dat u ontevreden bent over de manier waarop u geholpen bent door het advocatenkantoor die uw aanvraag in behandeling heeft genomen. Dit is niet de opzet van onze dienstverlening. Ik heb daarom contact opgenomen met het desbetreffende kantoor. Zij hebben aangegeven dat vanwege beroepsgeheim niet inhoudelijk kunnen ingaan op uw klacht. Ik heb begrepen dat het kantoor nog in overleg met u is over uw klacht en dat de insteek is dat uw klacht wordt opgelost. Ik hoop dan ook dat uw klacht naar tevredenheid wordt opgelost. Mocht u er samen niet uitkomen, dan kunt u nog een klachtenprocedure opstarten. Bij vragen neemt u gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Marjolein - Customer Support Omnius

Goed informatie klaar staan om te helpen.

Vriendelijk veel. Informatie en klaar omte helpen.

niet duidelijk

Slecht

Geachte heer Aslan, Bedankt voor uw beoordeling. Graag zou ik van u willen weten wat er precies niet duidelijk voor u was. We willen graag onze dienstverlening verbeteren en uw mening is belangrijk voor ons. Alvast bedankt voor uw tijd en moeite. Met vriendelijke groeten, Customer Support José

Goede en vriendelijke service

Verder moet ik alles nog ondervinden

De dame a d telefoon bij het allereerste gesprek was super aardig en vriendelijk en beleefd

We zijn direct benaderd door een advocaat en ze gaat snel te werk

Meteen goed en vriendelijk geholpen

Ik wist meteen waar ik aan toe was. Zeer vriendelijk. Snel bericht met gegevens die ik nodig had. Zeer tevreden

Het was een goed gesprek

Het gesprek ging goed, en ik zou een mail ontvangen welke stukken ik moest opsturen. Tot heden nog niks ontvangen.