Helpen je snel en adequaat aan de juiste advocaat.

Komen afspraken na en reageren snel.

Goed zeer vriendelijk

Heel goed werd gebeld kon mijn verhaal kwijt en had sins lange tijd weer het gevoel dat er geluisterd werd naar mijn probleem

Snelle behandeling

Op zoek naar een goede advocaat die mij op zeer korte termijn bij kon staan. Dankzij omnius snel gevonden en zeer tevreden.

No comment.

Top !!!!

Zeer goede communicatie.

Ik werd vriendelijk, deskundig en zeer snel geholpen in een arbeitsrecht kwestie.

Weet ik nog niet

Ik weet nog niet wat het kost en wat mijn recht is

Supersnel

Goede en effectieve hulp gehad. Had snel een advocaat. Dank!

Snel en goede services

Het was snel duidelijk wat de mogelijkheden zijn.

tevreden

zeer tevreden

Ik vind ze heel erg spontaan

Heb nog geen ervaring maar mijn gevoel zegt dat ze heel postief zijn en vriendelijk

Goed geholpen een luisterend oor en snelle reactie gekregen ben zeer tevreden en mijn nieuwe advocaat die jullie hebben uitgezocht ook zeer tevreden top.

Goede begeleiding en advies

Het was erg fijn dat ik gelijk dezelfde middag, zoals toegezegd, gebeld werd door een advocaat uit de buurt. Bedankt daarvoor.

Snelle reactie

Snelle reactie

ben goed teruggebeld

pensioe misere zal je maar gebeuren

Zoek een advocaat. die betaalbaar is ga je gewoon naar Omnius Keurig gedaan. Heb aanbieduingen gehad van ruim 500 euro per uur. Heb ik toch het verkeerde beroep geko\zen

Snel geholpen in een uur tijd dank je wel

Snel geholpen super in een uur tijd dank je wel mevr zelissen

prima geholpen

Kort contact gehad waarin alles zeer duidelijk werd toegelicht. De diverse mogelijkheden zijn uitstekend uitgelegd en besproken. Mocht ik weer iemand nodig hebben zou ik zeker van deze gebruik maken.

Perfecte snelle en duidelijke hulp

Perfecte snelle en duidelijke hulp

Uitstekent

Ik werd snel geholpen geen lang wacht tijd bij het bellen, alvast bedankt en tot ziens

Goede adequate intake

Ik had direct een goed gevoel. De juiste vragen werden gesteld en er heeft een 1e verkennend contact plaatsgevonden. Het toegezegde 2e gesprek heeft nog niet plaatsgevonden. Ik zou nog worden teruggebeld. Een eventuele aanbeveling kan ik nog niet geven omdat dit grotendeels afhankelijk is van het vervolg.

Prima advies

Prima advies

Wij voelden ons ondersteund en voorbereid het gesprek ingaan.

Mijn zoon werd als verdachte uitgenodigd voor verhoor. Aangezien mijn zoon minderjarig is konden wij ondersteuning krijgen. Er werd gelijk contact opgenomen met het politiebureau om inzicht te krijgen waar het om ging. In een telefonisch overleg met mijn zoon is helder uitgelegd hoe hij er voor stond en hoe het gesprek zou gaan verlopen. Hierdoor kon mijn zoon rustiger het gesprek in gaan.

fantastisch!

via google terecht gekomen bij Omnius, er werd goed naar mijn vraag geluisterd en meegedacht. Mij werd toegezegd de juiste advocaat voor mijn zaak te zoeken en ik zou de volgende dag teruggebeld worden. Via email werd ons gesprek direct na telefonisch contact bevestigd en zoals beloofd werd ik de volgende dag teruggebeld door desbetreffend advocatenkantoor en is er een afspraak gemaakt. Zeer vakkundig, echt een aanrader!

Vriendelijke service, spoed geholpen

Meteen hulp gekregen, vriendelijke service.

Snel, zakelijk, correct

Het proces liep via de ARAG naar Omnius naar de advokaat voor mijn zaak. Omnius was in dit proces een goedwerkende schakel