Slecht

Hallo Ga andere advocaat zoeken omdat ik niets meer heb gehoord Mvg anita

Ik ben positief over de door u gedane afhandeling

Ik ben positief over de door u gedane afhandeling .

Snelle service, en juiste doorverwijzing.

Prettig en begripvol contact.

Goet

Helmaal goed van diest

Goede indruk van toegewezen advocaat, snel handelen

Goede indruk van toegewezen advocaat, snel handelen

Zeer cordaat en een plezierig gezprek

Het was een zeer positief gesprek en ook dat gedaan wat ze afgesproken hebben

Goed doorgewezen

We hebben de juiste advocaat toegewezen gekregen en zijn ook goed geïnformeerd. Dezelfde dag terug gebeld door de advocaat binnnen een week een afspraak

Een zeer goede advocaat

Een zeer goede advocaat, nam veel moeite en adviseerde gedetailleerd mondeling, maar ook achteraf per e-mail. Hij was zeer bekwaam en begreep de situatie snel.

Contact met mevr. Mr. V. Hartman hebben we als zeer positief ervaren

De contacten met Omnius waren zeer prettig op een paar schoonheidsfoutjes na. Helaas werkte de tegenpartij niet erg mee waardoor e.e.a. een slepende kwestie werd die nu door een advocaat is overgenomen.

Het is totaal geen lager tarief soms zelfs hoger.klopt dus niet

Ik vind het geen juiste inlichtingen

Geachte mevrouw Koenhein, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u geen positieve ervaring heeft met Omnius. Als het goed is heeft de advocaat haar uurtarief met u besproken. Zou u ons kunnen uitleggen wat u precies bedoelt dat u niet de juiste inlichtingen heeft gehad? Bedoelt u daarmee het gesprek met de Intake of de inlichtingen van de advocaat? U kunt ons bereiken via e-mail support@omnius.nl We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Marjolein

Goed geholpen en er werd goed en snel een juiste advocaten kantoor gezocht die me goed bijstaan

Zeer snel op de goede plek

Ik werd gelijk doorverwezen naar een goede advocaat in de buurt ik ben er content

goeie service

ben super vriendelijk geholpen

Ik beveel Anne en Milou en haar collega's van harte aan. Luisteren, meedenken en aandacht hebben ervoor gezorgd dat de afgelopen jaren voor mij een goed verloop en uitkomst hebben gekregen. Ik raad Omnius juristen dan ook aan vanwege de menselijke kant welke zij laten zien naast de vakkennis welke ik als zeer goed heb ervaren.

Super goeie advocaat

Vanaf het eerste moment dat ik meneer aan de telefoon had voelde het goed en vertrouwd hij heeft mij met mijn zaak super goed geholpen ik ben bij dat ik hem had als advocaat

Goede Service

Voor ons was het belangrijk dat wij de juiste advocaat kregen bij onze VvE problemen met de beheersmaatschappij en de bouwbedrijven waarmee zij werken. Het is ons gelukt om de juiste advocaat te krijgen en we zijn blij met hem. Daarnaast waren de gesprekken goed en ik had het idee dat er mee gedacht werd met de situatie. Heeeeeel klein minpuntje. Ik zou terug gebeld worden en dat was niet gebeurd. Nadat ik zelf weer belde, was het probleem opgelost en kregen wij de advocaat toegewezen die wij wilden.

Ik had niet verwacht om snel geholpen te worden. Super bedankt! Ik raad iedereen dit.

Via Arag naar dit bedrijf doorgezet. Na prima intake een dag later al een advocaten bureau wat contact opnam. Prima dus

zeer tevreden

Na aanvraag te hebben ingediend , ben is snel terug gebeld. Na de intake nam de betreffende jurist binnen 15 minuten contact met mij op. Zeer voortvarend, top!

Top, snel geholpen

Zeer snel reactie op mijn vraag!

Goed luisteren.informeren

Het was een eerste contact dat professioneel en prettig verliep

In de ochtend gebeld en in de middag al een advocaat gevonden naar wens

Sneller service!

gEWOON EERLIJK EN DIRECT

Heel fijn contact gehad met u. Eerlijk en direct. My kinda lawyer.

Werd gelijk goed geholpen en werd gelijk naar advocaat die gespecialiseerd is gekoppeld

Slechte bemiddeling

Helaas een advocaat aangewezen gekregen op afstand van 90km terwijl er rekening gehouden zou worden met regio.

Geachte mevrouw Jongmans, Bedankt voor uw feedback. Helaas is het uiteindelijk niet gelukt om de perfecte match voor u te vinden. Dit heeft met name te maken met de beschikbaarheid van de advocaten. Ik kan terug zien dat mijn collega eerst bij u in de regio uw aanvraag heeft aangeboden bij een aantal partners, echter hebben ze allemaal aangegeven niet beschikbaar te zijn. Om u toch van dienst te zijn is uw aanvraag uiteindelijk bij een partner buiten uw regio aangenomen. Op afstand kan er veel door de advocaat gedaan worden, maar uiteindelijk beslist u natuurlijk zelf of u dit ook wenst. We wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groeten, José Customer Support