Snelle reactie, vriendelijk en meedenkend

Ik werd snel teruggebeld, werd erg vriendelijk benaderd en waren erg meedenkend. Ben daarna doorverwezen naar de juiste persoon die mij kon helpen. Zeer tevreden!

goed,

Ik heb een probleem waar ik toch met goede raad en hulp ben bij gestaan.

Waren klantvriendelijk

De medewerk(st)er was vriendelijk, nam mijn vraag serieus en dacht met mij mee

Binnen een kwartier een advocaat die gelijk de voogd ging benaderen en alles gaat uitzoeken

Snelle reactie ..gaat serieus naar het probleem kijken.

Snel en vakkundig geholpen

Snel en vakkundig geholpen en doorverwezen.

Geen woorden

Geachte Andrade, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent. Graag zouden wij willen weten waarom u niet tevreden bent. Is er wat is er mis gegaan met uw aanvraag? Is uw beoordeling gebaseerd op het gesprek met de intake of op basis van de advocaat? We horen het graag, zodat we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Alvast bedankt voor uw tijd. Met vriendelijke groeten, Customer Support José support@omnius.nl

Meteen goed geholpen

Ik heb eigenlijk meteen kontakt gehad met de persoon die mij verder gaat helpen Perfect

10. Ik ben snel geholpen.

Duilekheid wat ik zeer op prijs stel

Had snel een advocaat nodig en binnen een werkdag al reactie super service en zeker aan te raden

Snelle, correcte opvolging zonder zorgen

Na het invullen van het contactformulier op de website, kreeg ik binnen het uur telefoon van Omnius. Een kort gesprek over de casus, wat praktische informatie en tegen de avond was ik al in gesprek met een Nederlandse advocaat die mijn zaak verder zal behartigen. Gewoon handig!

Zeer snelle reactie na aanmelding

Prettig om te ervaren dat er met je meegedacht wordt. Wij kregen zeer snel een prima advocaat aanbevolen. Hulde voor het platform van Omnius advocaten.

Snel en doeltreffend. Fijne telefonische afgandeling

Goed contact helpen en bellen ook terug met nummer

Geven advies dat ze je doorverwijzen met een gespecialiseerd persoon en doen dat ook in een korte tijd. Alvast bedankt hiervoor

Professioneel

Zeer accuraat en snel! Probleem voorgelegd en zeer snel een advocate gesproken!

Duidelijk en adequaat

Ik werd binnen een uur teruggebeld na het invullen van het formulier op de site. Meteen een goeie match. Ik kon mijn verhaal kwijt aan een advocaat die met aandacht met me mee dacht en duidelijke adviezen heeft gegeven. De adviezen hebben direct resultaat opgeleverd. Helder in prijsafspraken wij zijn uitstekend geholpen

Slecht

Ja ben niks verder gekomen

Beste Patrick, Jammer om te lezen dat u niet verder gekomen bent. Heeft u inmiddels contact gehad met de advocaat en kan hij u niet verder helpen? We zouden graag willen waarom u niet tevreden bent zodat we u verder kunnen helpen. Met vr groet, Marjolein Customer Support support@omnius.nl

Goede ervaringen je wordt goed geholpen

Goede ervaringen

Netjes

Er is accuraat gereageerd en dat wordt erg gewaardeerd. Er is ook gelijk actie ondernomen. Snelheid icm juridische onderbouwing is heel fijn.

Snelle en goede communicatie

Ik kreeg gelijk een reactie en er was ook snel een link gelegd met een advocaat. Met de advocaat heb ik ondertussen al een afspraak gehad. Dus allemaal helder en duidelijk.

Snel terug gebelt en super snel geholpen en advocaat rubin van meer heeft super goed geviel gegeven

matig

Op zich fijne, snelle mogelijkheid om aan te melden. Vervolgens is de 'korting' die je via Omnius zou krijgen, alléén gekoppeld aan het hoogste uurtarief van de advocaten, en niet voor de 'lagere' tarieven. Dit is misleidende informatie die je als 1e krijgt via de Omnius-website krijgt. Vervolgens heb je géén enkele vrije keuze in de tariefstelling; voor mijn zaak heb ik geen zwaar gecertificeerde advocaat nodig, maar ik kon geen andere keuze maken, anders dan die van het hoogste tarief. De advocaat in kwestie is prima, daarover heb ik geen klagen. Maar de ondoorzichtige procedure en informatievoorziening van tariefstelling via de Omnius-site is mij zeer slecht bevallen.

Beste Jelmond, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat uw contact met Omnius niet naar verwachting is geweest. De door u genoemde korting geldt niet alleen voor de hoogste tarieven maar voor alle tarieven. Onze advocaten hanteren 3 verschillende uurtarieven Afhankelijk van de inhoud van de zaak wordt bekeken welke juridische dienstverlener qua kennis en ervaring het beste past en welk uurtarief geldt. Dit is ook afhankelijk van welk kantoor in de gelegenheid is om een zaak op te pakken. Het is niet mogelijk om een keuze te maken uit een bepaald tarief. Als u vragen heeft over het tarief van de advocaat en/of de korting, neemt u dan gerust contact op met ons of met de advocaat. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support support@omnius.nl

Slecht

De intakers doen alsof zij advocaten zijn.

Beste Nathali, Jammer dat het gesprek met de medewerker van de Intakebalie niet volgens uw verwachting is verlopen. De medewerkster heeft in het gesprek aangegeven dat ze geen advocaat is maar juridisch medewerkster. Onze medewerkers doen de intakegesprekken voor de advocaten en indien nodig gaan wij voor u een advocaat zoeken. De medewerkster geeft aan dat ze uw verwachting wilt bijstellen met betrekking tot uw verzoek tot bijstand. Inmiddels hebben wij uw aanvraag doorgezet naar een gespecialiseerde advocaat binnen ons netwerk. Wij wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Top bedrijf

Klant vriendelijk, snel actie onder nemen,dezelfde dag al contact met de advocaat.echt een aanrader.