goede service

prima, je wordt begrepen

Professioneel en snel

Mijn vraag over arbeidsrecht voorgelegd. Om verder te kunnen met het gesprek met mijn werkgever had ik snel uitleg nodig over mijn rechten en plichten. Dezelfde dag heb ik een advocaat gesproken.

Zeer slechte ervaring

Ik heb contact opgenomen met Omnius, in de hoop dat ik gekoppeld zou worden aan een advocaat die gespecialiseerd is in ambtenarenrecht. Helaas kreeg ik een advocaat toegewezen die totaal geen kaas had gegeten van ambtenarenrecht, maar wel heel graag mijn zaak wilde doen. Het maakt de advocaat totaal niet uit dat hij met zijn gebrek aan kennis, mijn zaak eerder zal schaden dan baten. Het gaat vaak helaas alleen maar om geld. Vanzelfsprekend heb ik de advocaat vriendelijk bedankt en heb ik mijn zoektocht vervolgd. Voor mij geen Omnius meer. Het probeer is bij hun begonnen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Snelle afwikkeling van zaken !

Correcte doorverwijzing !

Goede informatie

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Eerste contact, ‘intake’ prima, maar daarna…

Ik heb echt een serieus probleem. Een week geleden gemeld en mogelijk nog dezelfde dag of direct na het weekend zou ik benaderd worden door een advocaat met als specialisme huurrecht. Nadien kreeg ik diverse e-mails van Omnius en uiteindelijk ook met de naam van een advocaat die direct contact met op zou nemen. Ik heb vier dagen met het dossier naast de telefoon gezeten: geen enkele reactie. Op de laatste e-mail van Omnius gaf ik dat ook aan. Geen reactie. Wat blijkt: ik woon in Arnhem, de gevonden advocaat in Oss. Oftewel 45 minuten hier vandaan! Dus ben een week verloren aan kostbare tijd en heb bedankt voor de bemoeienis maar aangegeven dat ik verder afzie van deze dienstverlening/verdienmodel.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

De intake is snel doorgezet

Wij hadden nog niet eerder een advocaat ingeschakeld. Via Omnius hadden wij dezelfde dag nog een advocatenkantoor gevonden die de opdracht had geaccepteerd. Dit resulteerde er in dat wij snel een intakegesprek konden hebben met een advocaat. Uiteindelijk hadden wij met de tegenpartij geschikt, voordat wij juridische stappen hebben ondernomen.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Netjes aan de telefoon en snel voor mij een advocaat geregeld.

Slecht

Hoe ik ben behandeld tijdens mijn ziekte kk met uitzaaiingen is echt verschrikkelijk te noemen. Dankzij nijhuis. Ook zit ik al maanden te wachten of ik nieuwe deuren krijgt. Niks meer van gehoord. Erg slechte. Zaken.

hele snelle service

Best wel een groot probleem, deze mensen zijn heel snel met reageren en de juiste persoon hiervoor te zoeken.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Uitstekende en efficiente hulp in nood!

Omnius reageerde snel op de doorverwijzing van een collega bedrijf die geen advocaat had voor onze case beschikbaar had. Ze namen dezelfde dag nog contact met ons op. Daarna binnen 1 werkdag een seintje dat er een passende advocaat voor onze case was gevonden. Ook hiermee was snel te schakelen. Voorbeeld hoe het moet als je een serieus issue op je bordje hebt wat je wil zien opgelost!!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ik ben direct professioneel geholpen, geduldig en luisterend, informatie goed overfebracht naar advocaat

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Heel vriendelijk en snel geholpen dank julliewel.

Prima contact

Voor mij zeer snel goede juridische ondersteuning gevonden.

Snel en duidelijk.

Verwijzing en afspraak binnen 12 uur.

Actie word goed opgepakt

tot op heden goed contact. Heb wel een mail gestuurd met vragen maar die is nog niet beantwoord. heb geen rechtstreek mail adres, misschien is dat ook niet de bedoeling.

Top bedrijf

Ik heb op zondag ochtend een aanvraag gedaan en in de middag werd ik gebeld. Op dinsdag had ik al een afspraak bij een advocaat.

Kreeg een deskundige indruk

In mijn geval gaat het om een groep mensen die ik moet informeren. De eerste 2 reacties van collega's waren positief maar vonden het duur. Zijn ook bang meer geld kwijt te zijn aan kosten wanneer blijkt dat er weinig te halen is.

Mijn ervaring

Ik heb goed intake gesprek gehad ,dus moet ik wachten voor einde van mijn proces .

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

De intake juriste was goed, maar geen contact met advocaat gehad.

De juriste die naar mijn case luisterde om mij de juiste type advocaat aan te wijzen vond ik heel prettig in de omgang. Ik zat best in de stress, sprong van de hak op de tak, en daar ging ze goed mee om. Ik kreeg keurig bericht van wie me geaccepteerd had, en heb hun website bezocht. Mijn benodigde expertise stond er niet tussen. Ze leken gespecialiseerd in hele andere zaken. En vervolgens heb ik geen contact gehad met dat advocatenkantoor. Zij zouden mij bellen, en dat is niet gebeurd. En omdat het gaat om lekkage en bovenburen en dus veel met loodgieters etc, en ik ook nog een baan heb, is het zelf bellen er bij ingeschoten.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Wist ik dit maar eerder!

De ots-balie gecontacteerd, ik kreeg hier supersnel een telefonische reactie, waarbij goed naar me werd geluisterd! Vervolgens binnen 24 uur een advocaat gekregen. Ook het dossier van omnius is duidelijk en makkelijk hanteerbaar. Ik ben zeer tevreden. Nu maar hopen dat het goed uitpakt!

Perfect.

Perfect service, reageren gelijk!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ben snel en accuraat geholpen. Enige minpunt, ik woon in Eindhoven en de advocaat zit in Zaltbommel.

Goed geholpen

Goed geholpen

teleurgesteld

Via Arag krijgen we te horen dat een tarief voor een advocaat Euro 200 is en dat we 10% korting krijgen doordat we bij Arag verzekerd zijn. Nu worden we benadert door een advocatenkantoor via Omnius dat een tarief van Euro 315 per uur rekent... Hierdoor zijn we genoodzaakt elders te gaan zoeken. Jammer en niet geholpen.

Best beoordeeld uit 4 leden

- Omnius | 8.2