Professioneel

Zeer accuraat en snel! Probleem voorgelegd en zeer snel een advocate gesproken!

Duidelijk en adequaat

Ik werd binnen een uur teruggebeld na het invullen van het formulier op de site. Meteen een goeie match. Ik kon mijn verhaal kwijt aan een advocaat die met aandacht met me mee dacht en duidelijke adviezen heeft gegeven. De adviezen hebben direct resultaat opgeleverd. Helder in prijsafspraken wij zijn uitstekend geholpen

Slecht

Ja ben niks verder gekomen

Beste Patrick, Jammer om te lezen dat u niet verder gekomen bent. Heeft u inmiddels contact gehad met de advocaat en kan hij u niet verder helpen? We zouden graag willen waarom u niet tevreden bent zodat we u verder kunnen helpen. Met vr groet, Marjolein Customer Support support@omnius.nl

Goede ervaringen je wordt goed geholpen

Goede ervaringen

Netjes

Er is accuraat gereageerd en dat wordt erg gewaardeerd. Er is ook gelijk actie ondernomen. Snelheid icm juridische onderbouwing is heel fijn.

Snelle en goede communicatie

Ik kreeg gelijk een reactie en er was ook snel een link gelegd met een advocaat. Met de advocaat heb ik ondertussen al een afspraak gehad. Dus allemaal helder en duidelijk.

Snel terug gebelt en super snel geholpen en advocaat rubin van meer heeft super goed geviel gegeven

matig

Op zich fijne, snelle mogelijkheid om aan te melden. Vervolgens is de 'korting' die je via Omnius zou krijgen, alléén gekoppeld aan het hoogste uurtarief van de advocaten, en niet voor de 'lagere' tarieven. Dit is misleidende informatie die je als 1e krijgt via de Omnius-website krijgt. Vervolgens heb je géén enkele vrije keuze in de tariefstelling; voor mijn zaak heb ik geen zwaar gecertificeerde advocaat nodig, maar ik kon geen andere keuze maken, anders dan die van het hoogste tarief. De advocaat in kwestie is prima, daarover heb ik geen klagen. Maar de ondoorzichtige procedure en informatievoorziening van tariefstelling via de Omnius-site is mij zeer slecht bevallen.

Beste Jelmond, Bedankt voor uw beoordeling. We vinden het jammer dat uw contact met Omnius niet naar verwachting is geweest. De door u genoemde korting geldt niet alleen voor de hoogste tarieven maar voor alle tarieven. Onze advocaten hanteren 3 verschillende uurtarieven Afhankelijk van de inhoud van de zaak wordt bekeken welke juridische dienstverlener qua kennis en ervaring het beste past en welk uurtarief geldt. Dit is ook afhankelijk van welk kantoor in de gelegenheid is om een zaak op te pakken. Het is niet mogelijk om een keuze te maken uit een bepaald tarief. Als u vragen heeft over het tarief van de advocaat en/of de korting, neemt u dan gerust contact op met ons of met de advocaat. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support support@omnius.nl

Slecht

De intakers doen alsof zij advocaten zijn.

Beste Nathali, Jammer dat het gesprek met de medewerker van de Intakebalie niet volgens uw verwachting is verlopen. De medewerkster heeft in het gesprek aangegeven dat ze geen advocaat is maar juridisch medewerkster. Onze medewerkers doen de intakegesprekken voor de advocaten en indien nodig gaan wij voor u een advocaat zoeken. De medewerkster geeft aan dat ze uw verwachting wilt bijstellen met betrekking tot uw verzoek tot bijstand. Inmiddels hebben wij uw aanvraag doorgezet naar een gespecialiseerde advocaat binnen ons netwerk. Wij wensen u veel succes met uw zaak. Met vriendelijke groet, Marjolein Customer Support

Top bedrijf

Klant vriendelijk, snel actie onder nemen,dezelfde dag al contact met de advocaat.echt een aanrader.

Efficient

Bijzonder efficiënt en binnen een paar uur was ik geaccepteerd en ben ik doorverwezen.

Goed to the point contact en snelle benadering, bedankt!

Super goed, aardig en professioneel, complimenten

Super goed, aardig en professioneel

Ik kreeg mijn oplossing snel en professioneel! Dank jullie veel!!!

Ik heb juridische hulp om mijn problemen met UWV op te lossen, en ik zag “Pro Deo” advocaten hulp. Ik kreeg snel antwoord met het hoogste kwaliteit mogelijk. Met een goede, begrijpelijke taal kreeg ik het juiste uitleg en heel snel kreeg ik antwoord. Ik was doorverbonden met de juiste advocaat voor mijn ingewikkelde casus. Ik ben heel erg tevreden van jullie diensten. Dankzij jullie hulp zijn de mensenrechten beschermd en het leven van de mensen zijn gered. Soms is zo’n hulp cruciaal. Dank jullie wel.

Ik ben heel erg blij met zijn eerlijke mening of het wel zin had om een advocaat in handen te nemen

Ik beveel deze advocaat zeker aan. Hij is eerlijk en wilt geld verdienen op een eerlijke manier. En niet te zeggen dat er wat te winnen valt als je geen kans heb. Gr willem

Goed en snel geholpen

De persoon die ik aan de telefoon had wist snel wat ik nodig had. Ik werd de zelfde dag nog gebeld door de advocaat.

Snelle reactie en actie van 1 van de adviseurs

Na melding bij Omnius had ik binnen een half uur een adviseur aan de lijn en kreeg ik advies over mijn zaak. Betrokken adviseur is ervaren en pakt gelijk door. Zeer blij met deze doorverwijzing.

Goede en snelle hulp

Snel en goed geholpen

Goede ervaring

Erg klantgericht en meedenkend.

Positief goed en duidelijk geholpen

Duidelijkheid over mijn vragen Duidelijkheid over de zaak Goed advies over de de zaak

Snelle reactie

Er werd de tijd genomen om mijn verhaal te doen tijdens het telefoon gesprek. Ik werd snel terug gebeld om een afspraak in te plannen en dat kon al binnen 1 week.

Eerste contact op zondag en goed opgevolgd.

Goede vragen en mijn "case" begrepen en door gegeven naar de advocaat faillissement wetgeving.

Tot nu toe zijn we goed geholpen , vriendelijk en begripvol.

aardige mensen

Was een aardig persoon die ik de eerste keer sprak, de andere keren ook wel hoor. De eerste persoon heeft me denk ik in al z'n enthousiasme wat dingen belooft die niet zijn nagekomen, maar het is allemaal opgelost dus dat maakt niet meer uit.