Ik word snel geholpen..dank je wel

Werdt goed geholpen

Vriendelijk en professioneel

Er werd snel contact met mij opgenomen. En duidelijk gesprek gehad over de behandeling. Ben zeer tevreden.

Duidelijk en snel

Nvt

Goed Toegankelijk

Makkelijk benaderbaar online en snelle daarop volgende reactie, Duidelijke uitleg over vervolgstappen en vriendelijke benadering . Eerlijk over de verwachtingen Ik ben erg tevreden

Naar tevredenheid geholpen

Mijn probleem werd goed aangehoord en ook begrepen, het gesprek was heel duidelijk voor mij en er werd in duidelijke taal gesproken. Heel tevreden

Vriendelijk.

Mijn ervaring was super goed en tevreden, mijn verhaal werd goed naar geluisterd en werd verder geholpen. Dank jullie wel :)

Snelle reaktie

Snelle reaktie

Snelle reactie

Bijzonder snel contact in het weekend (zaterdag). Binnen een uur belde de advocaat mij en hebben wij de zaken doorgenomen, want de maandag daarop moest ik bij de politie zijn. Prima gesprek gehad en goed voorbereid ging ik maandag naar het verhoor.

Geweldig, snelle handeling .

Heb tot nu toe nog niet veel ervaring, Al snel na mn aanvraagc , kreeg ik al snel te horen dat er een advocaat is die mij kan helpen. Alleen tot nu toe nog geen 1e contact met advocaat gehad.

Heel snel en vriendelijk geholpen

Heel fijn opgevangen en meteen doorverwezen naar de juiste advocaat, Ben erg blij dat ik naar Omnius heb gebeld, Thanks!

Goed gesprek

Ik heb een goede advies gekregen en goed gesprek gehad

Héél goed

Snelle reactie op mijn vraag. Erg vriendelijk en duidelijk aan de telefoon

snel, vriendelijk en verantwoordelijk

snel, vriendelijk en verantwoordelijk

Mooie overkoepelende dtructuur

Accuraat opgepakt en doorgezet Nasr het advocaten kantoor

Snel, vriendelijke

Super goed geholpen

Super en snel geholpen

Snel en direct

Snel en directe reactie op mijn email met vraag. Ben binnen 1 dag in contact gekomen met een specialist, die me nu verder gaat helpen.

ik heb hier nog geen ervaring mee

er is contact met mij opgenomen en daar ben ik erg blij mee want dat geroddel moet over .

Super snel

Snel en professioneel

slecht gevoel

Er belde mij een advocaat, die wilde mij bijstaan voor E 200,- Echter wilde deze advocaat het handje contant hebben. Als advocaat mag jij GEEN zwart geld aannemen. Ik ga niet met ze in zee.

Ik ben zeer netjes en vriendelijk geholpen.

ik heb gebelt en mijn probleem besproken. De vriendelijke man aan de telefoon heeft mijn probleem netjes opgenomen en mij keurig verteld wat er ging gebeuren. Dus ik vind het een prima service.

Snel contact en goede service

Ik kreeg een advocaat binnen een dag te spreken. Hij had een luisterend oor en voor mij een goed advies.

Snel duidelijk en goed

Ik werd snel gebeld en werd duidelijk gezegd wat de stappen waren. Het advies was helder. De vervolgstappen die door omnius gedaan zouden worden werden direct gedaan en had ik snel de persoon aan de lijn die ik moest hebben.

In één woord: prima. Snel en goed

Aan bovenstaande is niets toe te voegen!