snel contact en accuraat.

Berichtje ingestuurd voor juridische bijstand, vrijwel meteen duidelijke reacties met pragmatisch gevolg! toegewezen aan prima advocaat die op haar beurt weer uitstekend en duidelijk communiceert. e.e.a. stelt gerust en dat is al heel veel waard.

erg fijne club

die je snel kan helpen met het zoeken naar een passende oplossing wanneer je bent opgelicht, Klasse

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Heb het gevoel dat ik niet serieus genomen ben

Heb om hulp gevraagd voor het opstellen van een contract op aanraden van een advocaat vroeger met het kopen van een badkamer wat voor de rechtbank eindigde, ze zouden contact met mij opnemen maar dat moet nu nog gebeuren terwijl ik gevraagd had of ze het voor aanstaande vrijdag klaar konden hebben ivm black friday welke mijn onderhandelingspositie goed zou versterken, maar helaas ik heb ondanks alles nog niets gehoord of ontvangen Dus dit is voor mij een grote tegenvallende reactie en behandeling terwijl ik verschillende keren een mailtje kreeg dat ik niet verder hoefde te zoeken Met vriendelijke groet Peter vd Berg

Top snel geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Omnibus heeft mij snel geholpen en professionele advocaat voor mij gevonden! Hartelijk bedank!

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Mijn vraag werd razendsnel beantwoord

Binnen een uur werd ik al gebeld door een advocaat

Echt goed

Was snel geholpen

Verkeerde begrepen???

Er zou een advocaat bij mij in de buurt gezocht worden. De advocaat die mij belde hield kantoor 1 uur bij mij vandaan!! Niet echt in de buurt toch??

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

En zo contact worden opgenomen maar dat is niet gebeurd

Jammer

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Deskundig en effectief tevens vriendelijk.

Zeer te vreden, enige opmerking is de geluidskwaliteit van de telefonische verbinding of door de headset erg slecht.

Heel goed ervaren

Prima opgepakt mijn klacht

Helaas wordt het te kostbaar om de zaak te starten. Met dank! Gé Kok

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Zeer snelle en vakkundige begeleiding

Ik werd vrijwel direct na doorverwijzing teruggebeld door intakejurist, die mijn dossier doorspeelde aan advocaat die binnen no time contact opnam en de juiste vragen stelde.

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Ondanks last minute hulpvraag snelle reactie

Fijn als je tegenwoordig nog prettig en vlot een reactie krijgt !

Niet OK!

Hier is de gecorrigeerde tekst: Meneer Franssen was tijdens het eerste intakegesprek aardig. Na het versturen van de benodigde documenten ontving ik een voorstel dat naar mijn werkgever gestuurd kon worden. Ik ben echter niet akkoord gegaan met het voorstel, omdat er enkele aanpassingen nodig waren. Vervolgens vroeg ik om een exemplaar van de aangepaste versie voordat deze werd verstuurd. Helaas is dit niet gebeurd en is het rechtstreeks naar mijn werkgever gestuurd, wat nu voor meer problemen heeft gezorgd. Meneer Franssen heb ik ervaren als een correcte en geduldige persoon voordat ik mijn opdrachtcontract had ondertekend. Nadat ik dat had gedaan, was hij erg geïrriteerd en boos als ik om aanpassingen vroeg of als ik zei dat het financiële plaatje met betrekking tot de extra ontslagvergoeding niet nodig was. Ik wilde slechts de reden voor mijn ontslag laten nakijken en geen extra geld bij mijn werkgever weghalen.maar hij dacht hier telefonisch heel anders over en zei dat het hele nette brief is! Nou dat bepaal ik toch als een cliënt zijnde. Nu ben ik naast mijn ontslag nog is 750 euro lichter voor iets waar ik juist in problemen en stress ben in beland . Bedankt meneer Fransen voor u geduld!

Fantastisch !!!!

Ik ben zo blij dat ze zo snel een advocaat voor mij hebben kunnen regelen minder stress bedankt.

Tot nu toe tevreden

Slecht

Niet genoeg geholpen

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Nee

Ik ken jullie nog niet lang maar de responstijd is geweldig

Teleurgesteld

De dag van aanmelding bij Omnius teruggebeld door advocaat. Verhaal uitgelegd, gevraagde stukken ge-appt. Volgende ochtend tussen 9 en 10 zou ik teruggebeld worden. Daar zit je dan met je toestel bij de hand op te wachten maar het is niet gebeurd......heel jammer. Of de dienst gratis is en of een aanbeveling terecht is laat ik graag in het midden....

goed geholpen

snelle reactie, zij hebben gezorgd dat ik snel beij een advocaat terecht kan.

Quick response

Mijn verhaal uitgelegd en binnen 3 uur had ik contact met een advocaat die snel reageerde en zei wat hij ging doen en dat ook daadwerkelijk deed.

Waardeloze hulp.!

Mijn dochter had der teen open gehaald Was al snel verbonden ik had nog niet gezien Badmeester zei hoeft niet naar de Dockter toe. Avond nog bloeden naar de hap Had het achteraf toch echt gehecht moeten worden. Belachelijk Als je iets niet weet geef dan geen advies 4 maanden terug mijn moeder was gevallen zegt de badmeester uw schouder is gekneusd voelde niet goed voor mijn moeder dus toch naar de hap gegaan blijkt haar schouder gebroken te zijn

• Dienst is gratis geleverd door Omnius Ja

Duidelijk, helder en vriendelijk!

Een duidelijke website, vriendelijke medewerker. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn verzoek.

Helder en duidelijk

Fijn- prettig - duidelijk