Zeer vlot

Zeer tevreden over mijn bestelling, scherpe prijs, heel snel ontvangen.

Aanrader!

Mijn bestelling werd snel en efficiënt afgehandeld, en het product voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Vanaf het moment dat ik mijn bestelling plaatste tot het moment dat ik het product in handen had, was de communicatie helder en tijdig. De levering was bijzonder snel, wat in deze tijd een aangename verrassing is. Het product zelf was precies zoals beschreven op de website en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ik zou dit bedrijf zonder aarzeling aanbevelen aan anderen en ik kijk uit naar toekomstige aankopen. Bedankt voor de geweldige service!

snel, correct, gemakkelijk

snel, correct, gemakkelijk

Zéér goede bekers

Een zeer goede beker, die goed afwasbaar is. Als ze gevuld zijn kan je ze nog goed vasthouden

Heel snelle service

Overzichtelijk website en snelle levering

snelle correcte levering

snelle correcte levering

perfect

Snel en efficiënt, kwalitatieve producten

Kwaliteit van de broodzakken nog niet getest, maar ze waren hier wel binnen enkele werkdagen.

supersnelle en correcte levering

Supersnelle en correcte levering

Snelle correcte levering en degelijk verpakt

Gemakkelijk,snel,goede kwaliteit

Eenvoudig bestellen , snel geleverd,goede kwaliteit

Snelle service voor een goede prijs

Kwaliteit Snelheid Kwaliteit Zeer tevreden van de bestelling!

Livraison rapide, prix compétitifs

Je cherchais des verres à shot 2cl pour mon entreprise. Après plusieurs recherches, c'est ici que c'est le moins cher.

Super service en snelle levering

Heel fijne begeleiding voor het bestellen en snelle, correcte levering van de producten.

Snelle en correcte levering alu BBQ bakjes

Snelle en correcte levering alu BBQ bakjes

30 rollen aluminiumfolie besteld op donderdag om 12.00 uur. Letterlijk 24 uur later werd onze bestelling geleverd in België. Ook is de prijs interessant mits deze 14 microben dik is wat voor ons heel belangrijk is. Als dit zo blijft zullen wij nog veel rollen bestellen!

alles zeer vlot verlopen, bestelling en levering

zeer positief

Vlugge en correcte levering

Beste Op de site vond ik vlug mijn gezochte product. Nadien gebeurde de levering heel snel en correct.

BTW vrij

Ik geef btw-nummer en toch wordt er BTW aangerekend en die kan ik niet in België terugkrijgen! Ik vraag een oplossing omdat ik mij herinnerd .BE bij mailadres stond, maar er komt geen antwoord.

Correcte levering met een foutje

Alles werd vlotjes geleverd, echter waren er een 10 tal bekers die beschadigd waren en niet bruikbaar zijn. Waarschijnlijk is dat gebeurd bij het verpakken. Op een aantal van 3000 bekers is dat te verwaarlozen, maar zou eigenlijk niet mogen.

Ik kan uw bedrijf geen negatieve beoordeling geven. De bestelling was volledig naar wens en werd op de vooraf bepaalde leveringsdatum geleverd, alleen niet bij mij thuis. Echter, de chauffeur van PostNL heeft geen moeite gedaan om aan te bellen,wat teleurstellend is. Ik moest daarom vanochtend naar een postpunt gaan. Dit blijft een voortdurend probleem bij PostNL en dit is niet de eerste keer dat dit mij overkomt.

Snelle service Goede prijs/kwaliteit

snel geleverd

ik werd correct verwittigd wanneer mijn pakje ging aankomen

Best beoordeeld uit 2 leden

- KoffiebekerDirect.be | 9.5

- PackagingDirect.be | 9.2

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100