Top service op alle vlakken

Snelle levering en top kwaliteit. Ondanks dat de bestelling niet online kon geplaatst worden omwille van een technische storing werd alles telefonisch afgehandeld en hadden we de levering de dag erna.

topservice !

Overzichtelijke site, snelle levering !!!

goede ervaring

levering en bestelling correct

Tevreden en snelle levering

Het product komt overeen met mijn bestelling en ik heb de bestelling binnen een week ontvangen.

Zeer vlotte opvolging van de orders

Alles is naar wens verlopen, goede informatie over de verzending die correct geleverd werd.

goede service

snelle en correcte service

alles perfect van A tot Z

alles perfect van A tot Z

Materiaal is heel goed, alleen heel jammer dat er bij elk artikel apart verzendkosten worden aangerekend wanneer alles in 1 bestelling geplaatst wordt

Degelijke bekers voor schoolactiviteiten

Goede prijs-kwaliteit, vlotte levering, klassieke standaardbeker... Goed voor allerlei activiteiten op onze school: soepverkoop, fuif, middagspeeltijd..

De beste oplossing voor ons probleem

Jeneverglaasjes besteld aangezien deze nog moeilijk te vinden zijn in de lokale supermarkt. Onze drankverkoop gaat weer de goede kant op met jullie bekers! Onze klanten zijn enthousiast om terug jenever te kunnen drinken. Snelle levering en voorlopig ook de goedkoopste. Goede kwaliteit van de bekers en breken niet snel.

gemakkelijk, prijs aantrekkelijk en snel

Het enige wat ik zou willen opmerken is naar mijn opinie het ingeven van facturatieadres en leveringsadres.

super klantendienst

Ik werd opgebeld met de melding dat er een dekseltje wel op het bestelde potje paste, maar niet klemde. Dit was de eerste maal dat iemand zo maar belde om me te verwittigen van een product dat toch misschien niet helemaal was wat ik dacht. Uitzonderlijk. Dit wil dus zeggen dat deze mensen een zeer goede productkennis hebben.

perfect

Zal anderen aanraden om bestellingen bij jullie te plaatsen.Korekte levering en snelle levering.Het bestelde artikel wordt goed verpakt

Super opvolging!

Bedankt voor de snelle levering en uitstekende opvolging van onze bestelling.

Snelle en zeer goede service!

Heel overzichtelijk om te bestellen en snelle afhandeling!

Snelle levering, snelle antwoorden op vragen ook dus prima service.

goede service. correcte levering.

goede informatie via mail ivm bestelling, levering enz

De geruite bekers

de geruite bekers zijn te licht van kwaliteit. Lekken gemakkelijk.

Hi Kathleen, dat is zeker niet de bedoeling! Heb je al contact gehad met onze klantenservice?

Efficient

Rap en kwaliteit

Bedankt voor je mooie review!

Goede en correcte service

We kopen regelmatig bij PackingingDirect en blijven hier steeds tevreden over

Daar worden we blij van, Kathleen: tevreden klanten. Bedankt voor je mooie woorden!

prima service !

stipte levering

Goed om te lezen dat je tevreden bent. Bedankt!

Zeer goede service

Snelle service en perfect afgeleverd

Bedankt voor je review Inge!

Correct

Goede keuze, snelle levering , zeer correcte afhandeling

Goed om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad, bedankt!

Belisimo

Besteld op 12u45 dag A, geleverd dag B. Topservice!

Kijk, daar houden we van <3 Fijn om te lezen dat je tevreden bent!

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100