Kwaliteit van de bovenste plank

De designer maakte echter wel een foutje, maar met de herdruk werd alles meteen rechtgezet. Toppers!

Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring, Bas! Fijn om te horen dat je tevreden bent en het netjes opgelost is. Fijne dag nog en wellicht tot een volgende bestelling!

perfect!

snelle levering,ruime keuze,goede kwaliteit!

Fijn om te horen, Roger! Dank voor het delen van je ervaring en dit mooie cijfer!

supersnel , top volgende keer weer

tijdig geleverd bekers van goede kwaliteit

Super, Ivo! Fijn om te horen en inderdaad; tot de volgende keer!

Supersnelle en correcte afhandeling!

Duidelijke prijs+productweergave op de website (BTW en verzendingskosten worden apart vermeld) Bovendien heel snelle levering , echt verrast! En mijn aangekocht product is van een degelijke kwaliteit. Ik ben heel tevreden, top!

Hi Isabel, dank voor het delen van jouw ervaring; wat fijn om te horen! Hopelijk mogen we je nog eens zo goed van dienst zijn :) Fijne dag nog!

Van bestelling tot levering perfect verlopen

Hartstikke fijn om te horen, Geert. Dank voor het delen van je ervaring met ons en wellicht tot een volgende keer!

goede prijs, makkelijk te bestellen, snel bezorgd

helemaal tevreden!

Hi Helena, Hartelijk dank voor de complimenten en uiteraard je blijk van waardering! :) Wellicht tot een volgende keer? Fijne dag!

Prima service!

Duidelijke site en snelle levering

Hi Carla, wat fijn om te horen, dank voor het delen van je ervaring :) Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

De bestelling en levering is vlekkeloos verlopen, dus zeer tevreden over dit bedrijf.

Van bestelling tot levering is alles prima verlopen. We zijn zeer tevreden over de kwaliteit van de bekers en kunnen deze firma dus ten zeerste aanbevelen.

Hi Patricia, hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring; wat ontzettend leuk en fijn om te horen! Fijn weekend alvast en wellicht tot een volgende keer :)

correct en eerlijke prijs

snelle levering, goed verpakt, eerlijke prijs en betrouwbaar

Hi Fabienne, super om te horen, dankjewel!

geen probeem alles is vlot verlopen

correct

Fijn Nancy, dank! We gaan natuurlijk graag voor die 10 dus mochten er toch zaken zijn die volgens jou beter kunnen, dan horen we dat natuurlijk graag!

Zoals altijd correct en tijdig.

Zoals altijd correct en tijdig.

Super Lore, dank! We gaan natuurlijk graag voor die 10 dus mochten er toch zaken zijn die volgens jou beter kunnen, dan horen we dat natuurlijk graag!

Prijs / kwaliteit ok, geleverd product komt overeen met wat men voorstelt op de website.

Correcte info en stipte levering.

Fijn om te horen dat we je zo goed van dienst zijn geweest, Chris! Dank voor het delen van jouw ervaring :)

Ze zoeken mee naar de beste oplossing

Ze zoeken mee naar de beste oplossing

Dat doen we zeker, Miet! Fijn dat je dit ook zo hebt ervaren :) Dank voor deze mooie waardering en wellicht tot een volgende keer!

snelle levering -goede service

Snelle levering - goede service

Dank voor dit mooie compliment, Inge! :)

Gtipte levering en overzichtelijke website.

Hi Patrick, hartelijk dank voor dit mooie compliment :) We zijn je graag nog eens van dienst!

correct, prijs kwaliteit

Altijd correct goeie service snel

Hi Rik, Dank voor het delen van jouw ervaring, heel leuk om te horen! :) Mochten er toch verbeterpunten zijn, dan horen we dit uiteraard graag. We gaan natuurlijk voor een dikke tien! ;) Tot een volgende keer!

Goed en snel

Goed maar op de webside mag ook de diameter komen te staan van de onderkant van de bekers is steeds handig om weten voor je een dispenser gebruikt of een draag schaal of ze er in passen of niet heb er reeds voor gemailt maar kan niet zeggen ze dus heel spijtig.

Dag Sven, Hartelijk dank dat je de moeite hebt genomen om je ervaring te delen. Dit wordt inderdaad niet aangegeven op de website omdat de diameter van de bovenkant gemeten relevanter is (voor deksels bijv.). Je kunt altijd even bellen of een e-mail sturen zodat we je de maat kunnen doorgeven. Ik geef je verzoek in ieder geval door hier. Fijne dag nog en wellicht tot een volgende keer!

Goede service, correcte levering, top

Goede service, correcte levering, top

Fijn om te horen, Patrick. Hartelijk dank voor deze mooie waardering en wellicht tot een volgende keer :)

Pluspunten

snelle levering duidelijke website

Pluspunten

Goede communicatie ook over de levertermijnen.

levertermijn zou korter mogen zeker als alle materiaal al in bezit is.

Hartelijk dank voor deze review, Patrick. Wij hanteren bij bedrukkingen altijd een levertermijn van 15 werkdagen na akkoord op de werktekening (bij normale levering). Mocht er spoed bij zijn, dan kan er natuurlijk sneller geproduceerd worden maar daar zijn logischerwijs wel extra kosten aan verbonden. Fijne dag nog!

Pluspunten

Snelle levering Exact geleverd wat ik besteld heb

Dank voor dit mooie compliment! :)

Pluspunten

Normaal steeds stipt laatste bestelling niet

Spijtig dat de verschillende verkoopsites niet centraliseren owv transportkosten etc Goedemiddag, transportkosten binnen NL zijn gratis bij een besteding vanaf € 200 excl. btw. Voor België geldt dit bij een besteding vanaf € 300 excl btw. Dit staat ook aangegeven op onze website. Fijne dag nog! om te reageren op uw antwoord, ik heb het erover dat jullie over verschillende sites beschikken die allemaal apart te bestellen zijn, zou interessant zijn als die centraliseren om 1 bestelling te plaatsen, dat er vanaf 300 euro per site gratis levering is weet ik en maak ik ook gebruik van, denk dat u de tip niet begrijpt.

Hartelijk dank voor dit mooie cijfer, Carla! We zijn je graag nog eens zo goed van dienst :)

Hartelijk dank voor deze mooie waardering!

Pluspunten

Karton zonder coating is zeer millieuvriendelijk en kan terug bij oud papier.Ideaal voor joggings bij drankbevoorrading.

Bekers van 20 cl zouden perfekt zijn.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling!

Filter op locatie

Over PackagingDirect.BE

<P> PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij.</P> <P> Schumanpark 67 7336 AS </P> <P> APELDOORN </P> <P> Telefoon: 055 76 76 100 </P> <P> www.packagingdirect.be </P>