een keertje minder ok...

Tot nu toe altijd correct geleverd, maar deze keer een verkeerde levering ontvangen. Etiket stond wel op onze naam, maar de inhoud van de pallet was verkeerd. Werd wel snel opgehaald, maar niet op zelfde tijdstip als levering van de juiste bekers...deze werden pas de dag erna geleverd.

Top kwaliteit van een top leverancier.

Men heeft altijd een oplossing en staan garant voor de snelle levering. Vandaag besteld, morgen geleverd van Nederland naar België.

Hoe een koffiebeker hoeft te zijn met mooie presentatie van mijn Qinemotion logo.

Vlotte hulp ervaren bij bekomen van mijn gewenste eindresultaat. Mijn Qinemotion logo straalt mooi op de beker. De kwaliteit van de beker voelt stevig aan.

Snel en goede kwaliteit!

Bestellen ging super vlot, de proefdruk kwam erg snel en ook de levering verliep zonder problemen en op tijd! Het eindresultaat mag er zeker zijn!

supersnelle levering en goede kwaliteit

snelle levering en geleverd wat er gevraagd is en goede kwaliteit

Zeer correcte afhandeling

Vlotte betaling en levering. Alles was netjes en zeer snel geleverd, producten conform bestelling.

goed en snel

voor herhaling vadbaar

Snel en correcte service

Snel en correcte service.

Snelle levering en correct ! Een aanrader !

Probleemloos!

Heel snelle service, zelfs sneller dan vooropgesteld! Alles OK verpakt. Ik kan geen enkel probleem melden. Onmiddellijke correcte facturatie! Wat wil een mens nog meer!

prof medewerkers en correcte info en levering

voor herhaling vatbaar, verademing in vergelijk met andere en correcte prijs

Perfecte service snelle levering

Perfecte service en snelle levering.goede prijs kwaliteit verhouding.

Onverwacht goed product tegen mooie prijs

Ik kwam de site tegen in mijn zoektocht naar proefbekertjes van 20cl. De prijs-kwaliteit is zeer mooi , het leek eerst te mooi om goed te zijn. Maar de levering is vlot ontvangen en het product is zoals nodig is. Zeer degelijke service en goeie producten!

heel correct

Heel snelle en correcte levering!

Bekers zijn heel goed en werden heel snel geleverd

Koffiebekers zijn heel kwalitatief.

Super goede en snelle service

Hele correcte en snelle service

Perfecte levering binnen 48 uur!

Perfecte levering binnen 48 uur!

Degelijke bekers

Goede-prijs kwaliteit Degelijk product Vlotte levering Correcte communicatie

Voor de 2de maal de houten roerstaafjes besteld. Duidelijke website, heel correcte prijs, goede kwaliteit en supersnelle levering.

Altijd heel tevreden. Snelle levering en goede producten!

prima bekers

niets op aan te merken, prima beker en snel geleverd

Snelle levering!

Prima producten, goede service en snelle levering. Beste

Vlotte bestelling, vlotte afhandeling, vlotte levering. Snel & correct = perfect!

Een ervaring zoals het hoort

Correcte afhandeling

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100