Prima service et snelle levering. Stevig verpakt.

Snelle en correcte webwinkel

Zeer goede kwaliteit van bekers met een mooie bedrukking Snelle levering aan mooie prijs wat moet je nog meer he

Super snelle en correcte levering!

Vlotte bestelling en even snelle levering, dank!

Een stevige ecologisch verantwoorde beker!

Goed voor warme dranken!

Dank voor het schrijven van een review, Katrien. We gaan graag voor een dikke tien, dus als er toch zaken zijn die volgens jou beter kunnen, dan horen we het graag. We stellen de mening van onze klanten namelijk zeer op prijs en verbeteren graag waar nodig. Dank nogmaals en wellicht tot een volgende keer!

Snelle en correcte levering

Bestelling ging super vlot. Producten op tijd geleverd. Kwaliteit van de producten was top!

Zo mogen we het graag horen, Karin! Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring; we zien je graag terug in onze webshop :)

Alles prima, enkel kleine hapering bij PostNL.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Helaas hebben we niet alles zelf in de hand en gaat er ook bij PostNL wel eens iets mis waardoor de bezorging van je pakket vertraging oploopt. Schroom in ieder geval nooit om (telefonisch) contact met ons op te nemen als je je pakket nog niet hebt ontvangen; we zoeken het e.e.a. graag voor je uit. Gelukkig heb je je producten ontvangen en is het goed afgelopen. Fijne feestdagen en tot een volgende keer!

Super vlotte en correcte afhandeling.

Onze bestelling is de volgende dag geleverd. Prijs kwaliteit was het top. We hadden geen betere service kunnen denken.

Beste Karel, wat fijn om te horen :) Namens het hele team van PackagingDirect; hartelijk dank voor dit mooie compliment! We zijn je graag weer van dienst. Tot de volgende bestelling!

goede support en snelle levering

goede support en snelle levering

Fijn om te horen, Charlotte. Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Fijne feestdagen en tot een volgende keer!

Probleemloze levering en afhandeling van facturatie

Goede website met snelle levering en correcte afhandeling van de administratie

Hartelijk dank voor je beoordeling, Patrick. Mochten er toch zaken zijn die volgens jou beter kunnen, dan horen we het graag. We stellen de mening van onze klanten namelijk zeer op prijs en verbeteren graag waar nodig. Dank nogmaals en wellicht tot een volgende keer!

Stipt en correct

Eerste bestelling, maar voor herhaling vatbaar. Zeer snelle en correcte afhandeling. Misschien één minpunt. Wat uit een eerste prijscontrole niet bleek. Er wordt BTW verrekend op de transportkost. Ik heb dat nog op geen enkele andere webshop meegemaakt. Is dit wel correct.

Beste Marc, hartelijk dank voor je beoordeling. Wat betreft je opmerking over de BTW die berekend wordt over de transportkosten; dit zijn wij verplicht. Wanneer je goederen of diensten levert, moet je BTW in rekening brengen. BTW breng je altijd in rekening over het volledige bedrag dat de klant moet betalen. Hierbij horen dus ook verzendkosten. We zijn je graag nog eens van dienst en gaan dan graag voor een dikke voldoende, Marc! ;) Tot gauw?

Super tevreden

Goeie service en snelle levering

Hartelijk dank voor het mooie compliment, Jeffrey!

Ondanks de fout waar jullie niet aan konden doen hebben jullie dit super opgelost! Bedankt daarvoor!

Dag Jason, heel hartelijk dank voor het schrijven van een recensie en het delen van jouw ervaring. Fijn dat je zo tevreden bent. We zien je graag terug in onze webshop :)

zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden over de ganse lijn

Fijn om te horen, Rita! We zien je graag terug in onze webshop!

snel , correct , meer moet dat niet zijn

aanrader voor iedereen en zeker niet duur

Hartelijk dank voor het mooie compliment, Dirk! We zien je graag terug in onze webshop :)

in 1 woord : CORRECT

Dag Jos, hartelijk dank voor het schrijven van een beoordeling. 'Correct' klinkt als 'voldoende', maar wij bezorgen onze klanten graag een uiterst tevreden gevoel dus mocht er iets zijn wat volgens jou niet goed is gegaan en beter kan, dan horen we dat uiteraard graag. Wij stellen de mening van onze klanten zeer op prijs en staan altijd open voor opbouwende kritiek. Dank alvast en een fijne dag gewenst!

zeer vlotte en correcte service

zeer vlotte en correcte service met juiste prijzen

Hartelijk dank voor het mooie compliment! We zien je graag terug in onze webshop! :)

Snelle en vlotte levering!

Leuk werken met jullie. Steeds snel en vlot beleverd! Bedankt!

Wat goed om te horen, Murielle! Heel hartelijk dank voor je beoordeling en de positieve woorden! We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn. Fijne feestdagen en tot de volgende bestelling!

super, alles zeer vlot verlopen!

Zeer snelle levering en alles prima in orde!

Super om te horen, David! Hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring en tot een volgende keer!

Hartelijk dank voor deze mooie waardering!

Snelle en goed overzicht om te bestellen

dit is een site waar ik voor al mijn gerief terecht kan

Hartelijk dank voor het mooie compliment. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn :) Fijne feestdagen!

Niets op aan te merken

Niets op aan te merken.

Dag Sandra, fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Tot een volgende keer!

Zeer tevreden . Snelle levering. En de mensen die leveren ook altijd heel vriendelijk.

Dag Yolanda, hartelijk dank voor het compliment en uiteraard voor deze mooie waardering!

Helemaal wat ik verwacht had dankzij uitleg op website

Hi Sandra, wat fijn om te horen. Hartelijk dank voor het mooie compliment. We zijn je graag nog eens van dienst!

correcte levering + inhoud mooi verpakt

positieve ervaring bij bestelling.

Dag Lien, Hartelijk dank voor je beoordeling; fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Graag tot een volgende keer! :)

Snelle levering en goede service

Hi Nicolas, hartelijk dank voor het delen van jouw ervaring. Fijn dat we je zo goed van dienst zijn geweest en wellicht tot een volgende keer! :)

Filter op locatie

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirec.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100