super goede service

Levering gebeurde snel en correct, goederen waren goed ingepakt voor verzending.

snelle verzending

De service van de firma zelf is goed maar ik zou toch een andere pakjesleverancier nemen

correcte levering

De levering was er zeer snel en op een correcte manier

Goedkoop maar geen kwaliteit

Ik ontving de vlaggetjes grotendeels gekreukt in de verpakking. Dit is echt geen zicht om zo'n gekreukte vlag op een kaasplank te prikken.

De perfecte leverancier voor onze koffiespullen

Snelle en perfecte service aan zeer scherpe prijzen. Producten van uitstekende kwaliteit!

snelle en correcte levering

Heel tevreden bij de bestelling van koffiebekers bij koffiebekerdirect.be wij werden correct en snel de levering gebracht ons bedrijf zal in de toekomst zeker en vast nog bij koffiebekerdirect.be bestellen

correct!

volgens verwachtingen en afspraak, OK

Prima in prijs en levering

Bij het ontvangen van de goederen bleken de bekers kleiner dan gedacht. Hierdoor beslisten we om een deel terug te sturen. Hier hebben we echter nooit reactie op gehad. Achteraf hebben we toch gekozen om te bewaren maar wel wat jammer dat er geen reactie kwam op de aanvraag tot retour.

Perfect gewoon

Geen enkele negatieve ervaring te zeggen

Super goed

Op tijd geleverd en alles was in orde.

Snelle levering en goede kwaliteit. Moeilijker om account aan te maken.

Uitstekend product, snel geleverd. Het aanmaken van een account en zien van de factuur verliep evenwel niet zo vlot.

Supersnel

Prijs kwaliteit zeer goed en supersnelle levering. Top!

Zeer vlotte bestelling en levering!

De bestelling verliep zeer vlot. Het adres op de factuur moest gewijzigd worden, ik had hiervoor een mailtje gestuurd en werd ook direct en correct geholpen!

Mooi aanbod, sterke prijs

goede ervaring

goede ervaring gehad met deze firma

Meer dan prima op alle vlakken!

Snelle en correcte levering. Zeer scherpe prijs en erg goede kwaliteit.

OK

tevreden

snel en korect behadeling

Fijne service, goede communicatie en snel geleverd!

Snelle levering, goed product

top behandeling van mijn bestelling

klantvriendelijk

Goede kwaliteit, snelle levering, goede service en dienst na verkoop.

Snelle goede service en levering

Correct afgehandeld en snelle levering. Met track & trace code

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100