prof medewerkers en correcte info en levering

voor herhaling vatbaar, verademing in vergelijk met andere en correcte prijs

Perfecte service snelle levering

Perfecte service en snelle levering.goede prijs kwaliteit verhouding.

Onverwacht goed product tegen mooie prijs

Ik kwam de site tegen in mijn zoektocht naar proefbekertjes van 20cl. De prijs-kwaliteit is zeer mooi , het leek eerst te mooi om goed te zijn. Maar de levering is vlot ontvangen en het product is zoals nodig is. Zeer degelijke service en goeie producten!

heel correct

Heel snelle en correcte levering!

Bekers zijn heel goed en werden heel snel geleverd

Koffiebekers zijn heel kwalitatief.

Super goede en snelle service

Hele correcte en snelle service

Perfecte levering binnen 48 uur!

Perfecte levering binnen 48 uur!

Degelijke bekers

Goede-prijs kwaliteit Degelijk product Vlotte levering Correcte communicatie

Voor de 2de maal de houten roerstaafjes besteld. Duidelijke website, heel correcte prijs, goede kwaliteit en supersnelle levering.

Altijd heel tevreden. Snelle levering en goede producten!

prima bekers

niets op aan te merken, prima beker en snel geleverd

Snelle levering!

Prima producten, goede service en snelle levering. Beste

Vlotte bestelling, vlotte afhandeling, vlotte levering. Snel & correct = perfect!

Een ervaring zoals het hoort

Correcte afhandeling

Vlotte service en goeie producten

Ik zocht 1 bepaald product. De site is overzichtelijk opgebouwd, de prijzen zijn goed en je krijgt wat je verwacht te krijgen.

Correct

Vlotte uitvoering van bestelling.

Snelle levering en vriendelijk onthaal

Snelle levering en super vriendelijke klantendienst

Goed product en een snelle levering.

Goede producten en een snelle levering. De leveringskosten naar België zijn aan de hoge kant.

Snel, betrouwbaar, vlotte en vriendelijke levering, correcte prijzen, reageren snel mocht er iets ontbreken of foutgaan. Al vaker besteld en nog steeds even tevreden ✅

de goedkoopste en meeste keuze

snelle levering, verzendingskosten te hoog, ook bij grote levering

sommige items al een tijdje niet meer voorradig over de geleverde kwaliteit heb ik geen opmerkingen

perfect

besteld, geleverd ..gewoon perfect!!

goede kwaliteit, snel, correct!

De goederen werden een dag later reeds geleverd geleverd. De borden die we bestelden zijn ecologisch, stevig en super handig. Top service én kwaliteit!

Grote keuze, zeer vlugge levering.

Het is een heel duidelijke site met voldoende uitleg. Bestellen is heel simpel en de levering is er de volgende dag.

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100