Mooie degelijke bekers voor een schappelijke prijs.

Beste Ciara, Bedankt voor je positieve beoordeling! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Niet geleverd

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen

Beste Berkay, Ik begrijp dat er wat problemen zijn ontstaan met de levering door PostNL van jouw bestelde pakket. Helaas zijn wij afhankelijk van andere partijen om te zorgen dat jouw bestelling op het juiste moment op de juiste plaats wordt afgeleverd. Je negatieve review is hier, wat ons betreft, dan ook niet op zijn plaats. We hebben voorafgaand aan deze beoordeling contact gehad waarbij de situatie van beide kanten is besproken en er een passende oplossing is geboden.

Ik had drinkbekers besteld voor warme dranken. Ze zijn zeer mooi en zeer stevig. Ben content met de aankoop.

Beste, Bedankt voor deze positieve beoordeling! Hopelijk mogen we je in de toekomst snel weer van dienst zijn!

Wunderbar!!

Angenehm !

Vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Wir hoffen, dass wir Sie bald wieder bedienen können!

Super service, directe levering

Beste Yusuf, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

perfect

communicatie was duidelijk, levering perfect in orde

Beste Kim, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

perfecte service! Correcte firma! meer dan tevreden !

Zeer leuke ervaring. Direct antwoord bij vragen en klantgerichte oplossingen. Alles netjes verpakt met de nodige zorgen! We blijven klant!

Beste Bert, Fijn dat we je zo goed van dienst hebben kunnen zijn! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze webshop!

correcte juiste snelle service...proficiat

goede prijs kwaliteits verhoudiing ... met snelle levering en correcte afhandeling

Beste Serge, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Beste Robert, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Vriendelijke snelle opvolging, lever termijn snel en goede kwaliteit

heel goed

Beste Marijn, Fijn dat je je positieve ervaring met ons deelt! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Aanrader

zeer snelle levering

Beste Josephus, Fijn dat je genoten hebt van onze snelle levertijden! Hopelijk mogen we je in de toekomst weer van dienst zijn!

Snel en correct geleverd.

Gemakkelijke website. Duidelijke omschrijving en prijs kwaliteit dik in orde.

Beste Eef, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk kunnen we je binnenkort weer van dienst zijn!

Snelle service en niet duur

Hi Bart, Bedankt voor je beoordeling! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Erbarmelijk men melk en suiker ligt in restaurant de zoete inval in bevel

Daar de chauffeur van post.nl te lam was om aan de deur te komen bellen voor aflevering ligt mijn paket bij de zoete inval in bevel ik vertrek sebiet naar Spanje en tegen ik terug ben weet ik niet wat er met m’n paket gebeurt zal zijn gisteren was normaal restaurant open maar toen ik naar daar reed eerste x om 13.00 en tweede maal om 16.15 stond ik echter voor gesloten deuren dus kortweg heb men paket betaald maar niet ontvangen

Beste Alain, Je reactie is volledig gebaseerd op je ervaring met onze vervoerder. Helaas hebben wij hier geen invloed op en kunnen we hier ook geen invloed op uitoefenen. Wanneer je klachten hebt over de verzending door in dit geval PostNL wil ik je aanraden contact op te nemen met de klantenservice van PostNL. We hebben je geprobeerd te bellen om je zo goed mogelijk verder te helpen, maar helaas werd er niet opgenomen. We houden graag contact met je om te werken aan een goede oplossing.

correct

goede service en snel

Beste Fabienne, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van de bestelling!

Correcte en stipte uitvoering van mijn bestelling.

10/10 ! Alsook een heel snel antwoord gekregen op mijn vraag gesteld via mail. Dan voel je dat dit bedrijf bezig is met hun klanten.

Beste Tonia, Bedankt voor je positieve beoordeling! We hopen je in de toekomst weer te mogen ontvangen in onze webwinkel!

gemakkelijk - snel - betrouwbaar

gemakkelijk - snel - betrouwbaar

Beste Kathleen, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

Steeds snelle levering

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze shop!

Snelle en goede service!

Bij ontvangst van de bestelling was er een foutje gebeurd, 1 stuk ipv 6 stuks geleverd. Na melding imwas er quasi direct reactie en de dag erna waren de resterende items al aangekomen! Top!

Beste Tim, Bedankt voor je beoordeling en fijn dat we het probleem naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. Graag zien we je snel weer in onze webshop!

top

Altijd stipt en de correcte prijs !

Hi Nadine, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk zien we je snel weer in onze webshop!

Perfect product en vlotte levering

Precies het product dat ik zocht !

Beste Alex, Bedankt voor je positieve review! Fijn dat je bij ons precies het product hebt kunnen vinden wat je zocht!

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Hi Nicolas, Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier van je bestelling!

Vlot besteld….vlot geleverd

Mooi assortiment aan de beste prijs

Beste Franky, Bedankt voor je positieve review. Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot binnenkort!

Snelle en uitstekende service

Ik ontving heel snel de bestelde producten waar ik tevreden over ben.

Beste Xandrine, Fijn dat het zo goed is bevallen! Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel!

Het was een heel goede ervaring

Het is de eerste keer dat ik uw producten koop en ik kan zeggen dat het een goede ervaring was, ik heb het product dat ik besteld heb op tijd ontvangen

Beste Gladys, Bedankt voor deze positieve review. Veel plezier van de bestelling en hopelijk tot snel!

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100