Vlotte bestelling, vlotte afhandeling, vlotte levering. Snel & correct = perfect!

Een ervaring zoals het hoort

Correcte afhandeling

Vlotte service en goeie producten

Ik zocht 1 bepaald product. De site is overzichtelijk opgebouwd, de prijzen zijn goed en je krijgt wat je verwacht te krijgen.

Correct

Vlotte uitvoering van bestelling.

Snelle levering en vriendelijk onthaal

Snelle levering en super vriendelijke klantendienst

Goed product en een snelle levering.

Goede producten en een snelle levering. De leveringskosten naar België zijn aan de hoge kant.

Snel, betrouwbaar, vlotte en vriendelijke levering, correcte prijzen, reageren snel mocht er iets ontbreken of foutgaan. Al vaker besteld en nog steeds even tevreden ✅

de goedkoopste en meeste keuze

snelle levering, verzendingskosten te hoog, ook bij grote levering

sommige items al een tijdje niet meer voorradig over de geleverde kwaliteit heb ik geen opmerkingen

perfect

besteld, geleverd ..gewoon perfect!!

goede kwaliteit, snel, correct!

De goederen werden een dag later reeds geleverd geleverd. De borden die we bestelden zijn ecologisch, stevig en super handig. Top service én kwaliteit!

Grote keuze, zeer vlugge levering.

Het is een heel duidelijke site met voldoende uitleg. Bestellen is heel simpel en de levering is er de volgende dag.

De beste

Goeie producten De besteling gaat ook super snel

Zeer goede en snelle service

Zeer tevreden over de service ! Is zeker 5 sterren waard ! :)

Snelle en correcte levering

Na betaling van het bedrag werden onze producten snel en correct geleverd op het juiste adres! Wij kunnen dit bedrijf alleen maar aanraden!

FANTASTISCH

Alle bestellingen verlopen vlekkeloos, dag erop wordt geleverd !! Een en al lof over jullie firma !

Top !!

Duidelijke website Zeer vlot voor bijbestelling Vriendelijke mensen Snelle levering.

Wat een complimenten, wauw! Bedankt voor de mooie beoordeling en hopelijk zien we je weer terug in onze shop, Thierry.

Snel en makkelijk

Vlotte bestelling en levering.

Bedankt voor je beoordeling, Kurt!

Prijs kwaliteit goed

Goede service, correcte levering

Bedankt voor de beoordeling en de mooie woorden, Lien!

Fijne klantenervaring

Door stockbreuk karton was ons product helaas niet leverbaar, we kregen meteen enkele alternatieven aangeboden. Deze voldeden niet aan onze vraag, maar er werd wel mee naar een oplossing gezocht. Daarnaast werd beloofd dat we op de hoogte zouden gehouden worden wanneer het product terug op voorraad was.

Ilke, bedankt! Fijn dat je onze service weet te waarderen. Uiteraard hadden we het liefst het product geleverd waar je om vroeg, maar wanneer dit niet mogelijk is denken we graag met je mee. Hopelijk tot de volgende keer!

Geweldige service

De hele bestelling is perfect afgelopen Defecte bekers werden ook onmiddellijk vervangen

Super dat je onze service waardeert, Francis. Tot de volgende bestelling!

Topservice en correct! Snel geleverd!

Bedankt voor je mooie complimenten, Jef! Tot de volgende bestelling!

Heel snele levering

Snel he! Bedankt voor je beoordeling, Julia.

Geleverd tijdens het weekend dan is onze firma gesloten!

Volgens mij is het raadzaam om aan de klant te vragen wat zijn sluitingsdagen zijn. Zo kan u hiermede rekening houden!

Bedankt voor je reactie, Eric. Op onze shop hebben wij op zo ongeveer iedere pagina vermeld staan: Voor 13u besteld op werkdagen - dezelfde dag verstuurd. Dit betekent dat de zending dan de volgende dag in huis zal zijn. De klant kan hierdoor zelf inschatten of het raadzaam is de bestelling te plaatsen, of wellicht een paar dagen te wachten. Daarnaast is het altijd mogelijk een opmerking bij de bestelling te plaatsen, bijvoorbeeld over een voorkeur wat betreft verzenden. Hopelijk werkt deze werkwijze voor jullie de volgende keer helemaal goed!

Over PackagingDirect.BE

PackagingDirect.be BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100