prima ervaring

De tent en overige spullen die we huurden waren compleet en zijn tijdig gebracht, opgebouwd en weer opgehaald.

Kan het zeker aanbevelen. Luchtkussen gehuurd voor kinderfeest. Kids helemaal blij.

Medewerking was top

Medewerking en communicatie was goed. We waren met een grote groep uit Gouda op een locatie in Helvoirt.

Slecht!!!

Ben al weken bezig om contact te leggen!! Reservering gemaakt maar geen bevestiging noch levering!!!!

Top springkussen gehuurd

Snelle reactie, order afhandeling en top service,

Stipt , keurige tent aardig personeel

Zeer positief

Snel en makkelijk

1 telefoontje en snel te boeken online. Als je zelf ophaalt is alles heel snel en makkelijk geregeld.

Fantastische klantervaring

Super flexibel en komt afspraken na. Daarnaast mooie spullen, een dikke 10 wat mij betreft!

Fantastisch!

Persoonlijk contact en denken graag mee om een mooi resultaat neer te zetten. Prachtige tent, die keurig op tijd werd geleverd. Korte lijntjes en ze zijn zuinig op de spullen en dat zie je zeker terug. Dikke aanrader!

1 tent goed, andere gatenkaas poten die inzakken en klittenband die niet meer werkt

Bestellen prima, ophalen en betaling prima. Maar staat van de tenten is slecht. En als je dit aangeeft helaas alleen een sorry. Na deze review is er contact opgenomen met mij door de eigenaar en zijn de klachten naar tevredenheid opgelost.

Fijne service, duidelijk en betrouwbaar

Fijne service, duidelijk en betrouwbaar.

De communicatie vooraf verliep vlot en partytentverhuur heeft ons uitstekend geholpen, volgens afspraak

Professioneel en persoonlijk

Kleine tent en tafels gehuurd . Goed bereikbaar, grote hal, geen gesleep en geholpen bij het inladen

Uitstekend geregeld

hele fijne samenwerking en communicatie. Dachten goed mee met ons en uiteindelijk alles geleverd en opgehaald volgens afspraak.

Top materiaal

Gemengde ervaring

Wij kregen een ondeugdelijk apparaat mee; konden het op de dag zelf niet meer omruilen. De financiële tegemoetkoming was meer dan goed, maar het ongemak bleef. Mijn advies zou zijn om de apparaten vooraf goed na te kijken, dan kan zoiets niet gebeuren.

Goede service handige producten.

Partytent met vloer was een geweldige aanvulling op ons feest. Lekker droog schone vloer helemaal prima.

Prima :)

Helder en duidelijk

Prima en degelijke tent verhuur. Ook voor andere verhuur zaken. Bijv koeling heaters verlichting etc

Top geregeld

Top geregeld, wordt op tijd geleverd en weer gehaald

Hassle Free Huren

Wat heerlijk makkelijk tafels en stoelen huren voor ons feestje. Niks geen gedoe! Makkelijk bestelproces via website, goed te bereiken locatie, vriendeijk en persoonlijke ontvangst, hulp bij in en uitladen, goed materiaal dat makkelijk in de auto past, en nergens haken en ogen in het hele proces: bestelling - inladen - feestvieren- uitladen klaar!

Vriendelijk en professioneel

Helder en vriendelijk contact vanaf het begin. Last minute aanpassingen waren geen probleem. Op en af bouwen van de tent ging super snel en kwaliteit was top. Al met al een uitstekende service.

Tent gehuurd. Netjes opgezet en afgebroken op tijd. Goed bereikbaar voor vragen. Positieve ervaring.

Snellle reactie en levering

Best beoordeeld uit 18 leden