Perfecte service! Goede en snelle afstemming

Heerlijk springkussen, goede service

FANTASTISCH

Wat een geweldig bedrijf! Denken mee & zijn erg vriendelijk!

Goede communicatie

Alles was vlot een goed geregeld. De partytent miste wel wat onderdelen maar kon al met al prima worden opgezet

Prefect

Alles perfect geregeld

De tafels en stoelen mooi op tijd gebracht en gehaald,alles zag er goed uit

Netjes offerte doorgenomen en netjes aan de afspraken gehouden

Goede communicatie

Goede communicatie Het allerbelangrijkste, de tent was top. Flinke regenbuien gehad, maar door tent geen last van gehad. Makkelijk in elkaar te zetten L6xB4

prima geregeld

Top geregeld en goede communicatie!

prettige service

Tent was ietwat oud maar voldeed wel prima. Geluidsbox met microfoons waren een groot succes! Bram is prettig in de communicatie en regelt het betrouwbaar.

Zeer goede ervaring.

Hele duidelijk afspraken en alles volgens afspraak. Een verademing.

Goede service!

Last minute een party tent gehuurd bij deze verhuurder. Alles erg goed geregeld. Op donderdag is de tent gebracht en opgezet dit verliep erg snel en soepel. Zaterdag gebruik gemaakt van de tent. Erg veel regen gehad, de tent lekte niet dus kwam erg goed van pas. Zondag om 12.00 uur is de tent weer opgehaald.

Erg goed bedrijf

Mooie springkussen Niet duur

Kei fijn en supersnel

Vanwege onverwachte weersomstandigheden hadden we snel een grote tent nodig. De avond van tevoren gebeld en 's ochtends al opgehaald, super snel geregeld dus. Geen poespas en gewoon een fijne en stevige makkelijk op te zetten tent. Zeker een aanrader ook voor verenigingen. Locatie was even zoeken maar we zijn er toch gekomen. In een woord: top! Als we weer een tent nodig hebben weten we waar we moeten zijn.

Flexibel, klachtgericht en meedenkend

We hebben een super tof springkussen gehuurd, waar de kids erg blij mee waren. Omdat mijn leerlingen dit zelf moesten regelen was de communicatie soms wat lastig, maar daarin waren ze heel meelevend en werd de situatie begrepen. Super service.

Goede service en spullen!

Prima assortiment tegen bescheiden prijs en snel geregeld.

Al vaker gebruik gemaakt van de diensten van deze leverancier. Makkelijke website, ruim assortiment en prima in de prijs. Levering volgens afspraak en borg direct retour bij terugbrengen van de gehuurde spullen.

Goede sevice. Duidelijke afspraken. Goede en overzichtelijke website

Goede en snelle service en flexibel ik ben erg tevreden

Prima service vanaf eerste contact tot en met de afhandeling.

Direct in het eerste telefonisch contact was de reactie persoonlijk en werd er meegedacht in de situatie. Goed advies en een vlotte servicegerichte afhandeling. Alles wat geleverd is, was 'af' en heeft bijgedragen aan de sfeer van het evenement. De ballonnenboog is een echte aanrader.

Goed geregeld!

Mooie stormbaan! Super service, brengen en halen! De volgende keer weer!

Fijn bedrijf

Fijne service

Fijne website, goed telefonisch bereikbaar en super behulpzaam.

prima service, goede producten en snelle reactie !

betrouwbaar en het wat je verwacht krijg je ook !

Snelle en goede service

Materialen goed. Vriendelijk personeel en snelle service

Over Partytentverhuur Nederland

Partytentverhuur Nederland is jouw partner voor het huren van een partytent in o.a. Achterhoek, Doetinchem, Winterswijk, Amsterdam, Assen, Breda, Den Bosch, Dordrecht, Amersfoort, Soest, Eindhoven, Flevoland, Biddinghuizen, Lelystad, Hardewijk, Almere, Arnhem, Ede, Gouda, Groningen, Den Haag, Hoofddorp, Leeuwarden, Heerenveen, Drachten, Nijmegen, Heerlen, Rotterdam, Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Tilburg, Enschede, Hengelo, Utrecht, Roosendaal, Bergen op Zoom.