Prima tent

Fijne vent die het heeft opgebouwd en afgebouwd. Tent was perfect voor het weekend

Vlot en vakkundig geholpen.

Bij de aanvraag werd ik telefonisch goed geadviseerd en gewezen op de mogelijkheden en verschillende opties. Levering en ophalen netje en volgens afspraak.

Zeer slechte afhandeling

Zeer slechte afhandeling, onterechte schoonmaak kosten gerekend. We hebben alle gehuurde spullen schoongemaakt alvorens ingeleverd. Hij beweerde dat hij de glazen hoe hij ze van ons terug gekregen had niet gelijk kon door verhuren aan een volgende verhuurder. Dit impliceert dat hij dit normaal gesproken wel doet (zeer opmerkelijk, zeker in tijden van corona). Hij wilde vervolgens totaal niet naar ons luisteren of in discussie gaan en heeft in incassobureau op ons afgestuurd, deze heeft onterecht een verhaalsonderzoek naar mij uitgevoerd. Ook waren de barbecues die wij hebben gehuurd niet schoon.

hallo ceres, u heeft voor uw verjaardag 2 grote houtskool bbq , glazen en zo voorts gehuurd. u heeft producten vies terug gebracht en daar zijn kosten aan verbonden. u kunt lange of korte ontevreden verhaal van maken om ons zwart te maken maar u had voorwaarden gelezen en getekend en u wist producten schoon moest terug leveren . helaas heeft u vies terug geleverd en wij hebben deze producten schoon moeten maken en daar zijn er kosten aan verbonden welke u niet wilde betalen. na veel schrijven en mailen u weigerde te betalen en wij waren genoodzaakt factuur over aan incasso te dragen . als u producten netjes had terug geleverd of factuur netjes had betaald was het voor u niet zo ver gekomen. wij betreuren ook dat zover gekomen is maar u weigerde te betalen zelfs na zo vaak u te schrijven en bellen vriendelijk verzoeken factuur te betalen. op de foto's die u geplaatst heeft kunt u zelf ook zien hoe producten vies terug gebracht zijn. zand lag in de glazen omdat uw feest op strand was, u ziet ook vet en voedsel op de bodem van houtskool bbq aangebrand achter gebleven. dit moesten wij schoon maken en daar zijn kosten aan verbonden en dat wist u. u kunt ook op onze website partytentverhuur-flevoland.nl onze beoordelingen zien dat we een gemiddelde scoor hebben van 9.4 en dat is niet zo maar gescoord. enorm veel klanten zijn dik tevreden over ons. u moest schoonmaakkosten betalen omdat u producten vies terug geleverd had en daarom bent u niet tevreden en boos. wij vinden jammer en ook oneerlijk dat u uw vrienden gevraagd heeft om een negatieve review te plaatsen om ons zwart te maken terwijl ze geen klant van ons zijn geweest en ze hebben nooit iets bij ons gehuurd en ze hebben geen enkele ervaring met onze servies . ze plaatsen een review omdat ze uw kant van verhaal gehoord hebben en omdat ze uw vrienden zijn. wij gaan uw vrienden juridisch aanschrijven wegens onterechte review. met vriendelijk groet , partytentverhuur flevoland.

Fijne partij om mee samen te werken

Voor burendag hebben we dit jaar diverse easy up tenten besteld. Ze hadden niet voldoende tentjes in een bepaalde maat beschikbaar. Als alternatief kreeg ik tentjes een slag groter aangeboden tegen dezelfde prijs. Alles wordt netjes en compleet aangeleverd en weer op gehaald.

Fantastisch. Ze denken met je mee en maken het onmogelijke mogelijk!

Ik had dezelfde dag nog heaters nodig, omdat we de trouwdag van mijn zusje naar voren moesten halen. Ze hebben alle zeilen bijgezet om ervoor te zorgen dat we ze een paar uur later al konden halen. Werkelijk een fantastische service!!

Gave ster tent en super service!

Gemakkelijk te bestellen. Bij het ophalen goede hulp gekregen. Mooie stevige spullen gehuurd, die eenvoudig te vervoeren en op te zetten zijn.

Klantgericht

Het bestellen, reserveren gaat (geautomatiseerd) makkelijk en snel. Zeer prettig om te ervaren dat er zeer klant gerichte personen achter zitten. Hoop snel weer een feestje te moeten gaan organiseren. Kan ik weer een mooie tent huren!

Snelle en top service

Handelen snel en geven een top service.

prima spul tegen een nette prijs.

Verstand van zaken en snel geregeld

Meteen na de offerte reactie, persoonlijke begeleiding en snel schakelen bij verandering van wensen. Prettig werken en voor een goede prijs.

Perfect geregeld .top

Alles naar wens.

Was helemaal top

Partytent was super met de heater

Makkelijke website Vlotte reactie. Zeer vriendelijke medewerkster aan telefoon Goede haal en breng service. Prima materiaal.

Heel vriendelijk en behulpzaam geholpen.

Anneke heeft ons buitengewoon goed geholpen.

Partytentverhuur Eemland, echte persoonlijke professionals

Attente groep mensen

Alles in huis en bestelling goed en optijd geregeld

Goede communicatie en zeer behulpzaam!

Spullen kunnen terugbrengen op een andere tijd dan normaal doordat de originele tijd vergeten was. Vriendelijk te woord gestaan en goede spullen!

Top, ophalen geen probleem. Apparatuur werkte naar behoren en het terugbrengen was top service!

Partytentverhuur Assen kan snel leveren en houdt zich aan de gemaakte afspraken.

Wij organiseren gedenkavonden op de natuurbegraafplaats. Toen op woensdag de voorspellingen qua weer slechter werden zijn we op zoek gegaan naar een bedrijf waar je partytenten kan huren. Het was korte termijn werk. Geen probleem voor Partytentverhuur! De tenten stonden op tijd daar waar ze moesten staan om de muzikanten te beschermen tegen de regen.

Makkelijk

Soepele verhuur

Top !!

Hier ga ik al een paar keer naar toe wanneer ik spullen nodig heb voor mijn feestje. Elke keer ben ik vriendelijk geholpen. Klantvriendelijk en behulpzaam.

Goede materialen en uitstekende service!

Heb nu twee keer tenten gehuurd bij dit bedrijf.Goede materialen en alles wordt keurig en op tijd aangeleverd. Zeer tevreden en zeker een aanrader als je iets te vieren hebt. Wij hebben ons feest hierdoor coronaproof kunnen vieren. Buiten, op afstand en in kleine groepjes!

Hele goede service en prima prijs kwaliteitsverhouding

Goede en complete evenementenuitrusting

Bedrijf met heel veel mogelijkheden op het gebied van feesten en evenementen. Weer een mooi feestje georganiseerd mede mogelijk gemaakt door partyverhuur groene hart. Een echte aanrader voor een buitenfeestje.!!

Prima ervaring

Nette service qua opzetten en ophalen. Goede beoordeling van de situatie thuis op afstand. Fijne tent en spullen.

Over Partytentverhuur Nederland

Partytentverhuur Nederland is jouw partner voor het huren van een partytent in o.a. Achterhoek, Doetinchem, Winterswijk, Amsterdam, Assen, Breda, Den Bosch, Dordrecht, Amersfoort, Soest, Eindhoven, Flevoland, Biddinghuizen, Lelystad, Hardewijk, Almere, Arnhem, Ede, Gouda, Groningen, Den Haag, Hoofddorp, Leeuwarden, Heerenveen, Drachten, Nijmegen, Heerlen, Rotterdam, Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Tilburg, Enschede, Hengelo, Utrecht, Roosendaal, Bergen op Zoom.