Hassle Free Huren

Wat heerlijk makkelijk tafels en stoelen huren voor ons feestje. Niks geen gedoe! Makkelijk bestelproces via website, goed te bereiken locatie, vriendeijk en persoonlijke ontvangst, hulp bij in en uitladen, goed materiaal dat makkelijk in de auto past, en nergens haken en ogen in het hele proces: bestelling - inladen - feestvieren- uitladen klaar!

Vriendelijk en professioneel

Helder en vriendelijk contact vanaf het begin. Last minute aanpassingen waren geen probleem. Op en af bouwen van de tent ging super snel en kwaliteit was top. Al met al een uitstekende service.

Tent gehuurd. Netjes opgezet en afgebroken op tijd. Goed bereikbaar voor vragen. Positieve ervaring.

Snellle reactie en levering

Prima verzorgd!

Wij hadden op korte termijn een biertap nodig voor een feest. Patrick reageerde snel op apjes en kwam de tap keurig op tijd brengen en aansluiten. We hebben genoten van heerlijke biertjes. Soms heb je biertappen waarvan je de helft weg kunt gooien omdat het niet goed schuimt of juist teveel. Dit voelde echt zoals vroeger in de kroeg waar ik werkte: perfect! Het kost wat, maar dan heb je ook echt wat. Glazen, spoelbak en bierviltjes zaten er ook bij. Volgend feestje appen we Patrick weer hoor! :D

Dank je Heidi, Een geslaagd feest, daar doen we het allemaal voor. En dit is ook precies de reden waarom we geen "thuistapjes" meer in het assortiment hebben. Ook voor een volgend feest helpen we graag weer mee om dat te laten slagen.

Superservice

Denken mee met ons plan om een feestje te organiseren en hebben nog extra tips gegeven om het nog leuker te maken. Wij hebben een mooi feest gehad en dank voor de service.

Prima service, goed werkend materieel

Besteld heaters keurig op tijd geleverd en opgehaald. Apparaten werkten naar behoren.

Goede ervaring!

Eenvoudig een offerte aanvragen, tent was van goede kwaliteit en de vloer al helemaal! Ik zou ze aanraden

Fijn verhuurbedrijf

Inmiddels al voor de 3e x een tent gehuurd en altijd zonder problemen. Spullen en bezorging zijn netjes op orde.

Top service bij Partytentverhuur Flevoland

Zeer goede service en contact!

Vriendelijke service.

Last minute nog een tafel kunnen bestellen voor de kerstdagen. Super vriendelijk te woord aan de telefoon en duidelijk omschreven hoe de bestelling online ingevuld moet worden om het snel te regelen. Fijne kerstdagen!!

Vlotte en vriendelijke service

Behulpzaam en vriendelijk!

Zeer betrouwbaar

Goed en betrouwbaar bedrijf. Spullen besteld en twee dagen ernaar belden ze op over wanneer ik het kon ophalen , en terug brengen.

Goede service!

Alles goed geregeld!

Goeie service

Goed geholpen vriendelijke personeel zou iedereen aan raden

Top service en professioneel personeel.

Alles op tijd geleverd en weer opgehaald

Vriendelijke service

Ik word altijd goed geholpen en goede communicatie.

Fijne tent, netjes geplaatst, komt afspraken na!

Ik heb de tent besteld voor een feest. Keurig volgens afspraak opgebouwd en afgebroken. Netjes en heel fijn met een beschaafde prijs. Aanrader voor een volgend feest!

Superrr

Een geweldig tuinfeest kunnen organiseren met hulp van Partytentverhuur. Zeer goede hulp bij het leveren van de materialen en het opbouwen van de tent. Dit is voor ons een onvergetelijk feest geworden.

Top geregeld!

Ik had een tent, springkussen en wat tafels gehuurd. Alles netjes op tijd geleverd en opgehaald. We zullen hier vaker bestellen.

Fijne spullen voor een geslaagd feest

Prima partij, prima spullen. Flexibele opstelling. Qua communicatie was het niet altijd even vlot of duidelijk. Maar we zijn er prima uitgekomen uiteindelijk!

Goede service, fijn contact, mooie tenten!

Dit weekend heb ik voor de 2e keer gehuurd bij Partytentverhuur Hoofddorp. Samen met mijn beste vriendin hadden wij een partytent (3x4) en een statafel gehuurd. Net als vorige keer liep het contact heel soepel. Ondanks dat er even niemand in het pand was werd er toch gezorgd dat mijn spullen opgehaald konden worden. Ook kon ik de tent niet terugbrengen binnen de 4 dagen op zondag. We mochten toen zonder problemen of extra kosten de tent op maandag terugbrengen. Deze partytenten zijn makkelijk (met of zonder hulp van het bedrijf) op te zetten. De handleiding is duidelijk, alle onderdelen worden altijd compleet meegeleverd, de instructiefilmpjes op YouTube helpen enorm en de tenten zijn redelijk snel opgezet. Daarnaast hebben ze ook hele handige accessoires als warmtelampen of andere handige machines die ik zeker eens wil gebruiken. Al met al kan ik dit bedrijf opnieuw enorm aanbevelen voor alle feesten en partijen :) Top service!

Helemaal naar wens

Zonder centje pijn werd de tent opgezet en weer afgebroken en alle spullen meegenomen.

Maakt waar wat ze beloven

Heeft een ruime voorraad waaruit je kunt kiezen. Reageert snel, is netjes en komt zijn afspraken na. Het opzetten doen ze vakkundig en is zo gedaan. Ook het afbreken doen ze netjes en zijn netjes op tijd. Koelkast is nieuw en werkt als een trein. Toppers zijn het.