Mooie vloer

Mooi laminaat. Snel geleverd. Goede communicatie. Heel mooi en snel gelegd door "De vloeren en leg centrale". Allesschoon weer achtergelaten.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn dat u naar tevredenheid geholpen bent! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard XXL

Altijd zeer tevreden bij de aankoop en de service

Wat goed om te horen dat u altijd zeer tevreden bent over ons! Hartelijk dank voor uw review. Wij zien u graag weer terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Topservice

We zijn snel en keurig geholpen. Hele goede service!

Hartelijk dank voor uw review! Goed om te horen dat u zeer tevreden bent over onze service! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

,prima geholpen

Zeer tevreden. Goede service Ga zo door

Hartelijk dank voor uw compliment. Wij zijn blij dat u zeer tevreden bent! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

super

wij zijn super geholpen de service is super

Hartelijk dank voor deze mooie woorden, daar zijn we blij mee! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prima geregeld

Na mijn melding snel contact opgenomen met mij en een afspraak ingepland. Uiteindelijk snel en adequaat aangepakt en opgelost. Chapeau.

Goed om te horen dat uw servicemelding snel en naar tevredenheid is opgelost! Hartelijk dank voor uw review. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Fijn dat er ook voor de kleine dingen veel aandacht is.

Ons uitstaplampje bleef branden en ging alleen uit als je de stekker eruit trok. Het lampje is vervangen door een nieuwe die het goed doet. We hebben nu veel gemak bij het uitstappen in de nacht en kregen voor het ongemak nog iets lekkers in de postbus.

Hartelijk dank voor uw review, fijn dat het probleem met het lampje naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Alles goed geregeld

Hartelijk dank voor deze review. Fijn dat u alles goed geregeld is! Wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Wat een enorme service. Er wordt de tijd genomen en na meerdere bezoeken om diverse meubelen uit te zoeken komen zij ook nog tegemoet met een leuke voucher om assecoires uit te zoeken en een diner bon zodat we een hapje konden eten in het restaurant. Vind de indeling van de winkel ook erg prettig en overzichtelijk.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over ons! Met vriendelijke groet, Ingrid Jansen, Woonboulevard Poortvliet XXL

Prettig zaken doen

Vriendelijke benadering naar ons toe en zeer kundig in het maken van onze keuze. Duidelijke uitleg over het verdere proces. Ga zo door.

Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Goed om te horen dat u vriendelijk en kundig geholpen bent in onze showroom. Wij zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Petra van Oost heeft ons super goed geholpen met onze aankoop ook toen we de andere dag toch nog wat veranderd hebben heeft ze ons weer goed geholpen per telefoon Groetjes Maart en Nellie Grinwis

zeer tevreden

We zijn goed geholpen, zowel bij het uitzoeken van de fauteuil als bij het ophalen ervan

Fijn om te horen dat u zeer tevreden bent en goed geholpen bent in onze showroom en ook bij onze afhaalservice. Hartelijk dank voor deze positieve woorden! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Heel vriendelijk en correct

Wij zijn erg goed en vriendelijk geholpen, echt moeite gedaan voor ons was totaal probleem.

Hartelijk dank voor uw positieve review. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Zeer goed geholpen

Een poot van onze bank was afgebroken. Dit is besteld bij de fabriek en geleverd aan huis. We konden het zelf gemakkelijk erin schroeven.

Moeten we nog afwachten

We moeten de bestelling nog krijgen, Verder zijn we in de winkel heel vriendelijk geholpen

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij dat u uw winkelbezoek positief heeft ervaren. Wij zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Goede service, mooie kwaliteit spullen

Fijn bedrijf, goede service, goede kwaliteit spullen!

Heel goed geholpen bij de afd bedden. Heel professioneel.

Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u zo goed geholpen bent op onze afdeling Slaapwereld XXL. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Altijd goed

Volop keuze voor iedereen goed en betaalbaar

Hartelijk dank voor uw positieve review, daar zijn we heel blij mee! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Klantvriendelijk en deskundig advies

Goed geholpen door personeel met kundig advies.

Fijn dat u zo goed geholpen en geadviseerd bent door onze collega. Hartelijk dank voor deze review! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet

Door niemand aangesproken en niet in deze locatie geweewt

Allereerst zijn we in uw winkel in Cruquius geweest. Ten tweede moeten we de stoelen nog ontvangen. Deze stonden als voorradig op uw website maar bleken dit achteraf niet te zijn. Wat betreft de hulp en keuze voor deze stoelen: we hebben meerdere rondjes in uw overigens prachtige showroom gelopen (prachtig ruim opgezet!) maar zijn door niemand begroet of aangesproken. We hebben wel de stoelen besteld op uw website omdat ze prachtig zijn en we niet kunnen wachten op de uiteindelijke levering. Als ik u als ondernemer één tip mag geven; spreek uw klanten aan. Ze hebben de moeite genomen om bij u binnen te komen. Verder hoop ik dat de stoelen snel geleverd kunnen worden. Met vriendelijke groet!

Woonboulevard met alles onder een dak

Woonboulevard Poorvliet is een lokatie waar je ALLES op woongebied kunt vinden.

Hartelijk dank voor uw review. Bij ons vindt u inderdaad alles onder één dak. U bent van harte welkom om nog eens terug te komen. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Gewoon perfect

Een geweldige verkoper veel begrip en denkt echt met je bespeekt alle mogelijkheden en dringt helemaal niets op nogmaals een grote pluim voordat Otte de verkoper en wees maar heel zuinig als bedrijf op zo een werknemer

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Heel fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. We zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Alles volgens afspraken en verwachting.

Hartelijk dank voor uw positieve review! We zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Wij waren op zoek naar een kledingkast voor onze slaapkamer. Heel goed geholpen door een zeer spontane, behulpzame medewerkster van de afdeling slapen.

Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn dat u zo goed geholpen bent bij het vinden van een kledingkast voor in de slaapkamer! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Gewoon goed

Optimaal geholpen door Jeroen Hermus, alle vragen werden beantwoord en de uitleg was duidelijk. Komen- Kopen- en naar huis. Was snel geregeld. Volledig tevreden. Mvg, johan en Erna Stofregen

Wat een mooi compliment voor onze collega Jeroen! "Volledig tevreden", daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL

Over Woonboulevard Poortvliet

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.