Filters

7

Goed geholpen in de winkel

Wij zijn goed geholpen in de winkel met prima en eerlijk advies. Ons vloerkleed kwam eerder dan gepland, perfect. Gebeld naar de planning en zij zouden terugbellen. Niet gebeurd, volgende dag weer gebeld. U wordt teruggebeld. Weer gebeld en toen is het prima opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
10

Als poortvliet het niet heeft is het er niet

Het is de beste

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen

Positief over informatie

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed geholpen en goede service

Groot assortiment, verkopen die meedacht en ophaal service ook goed geregeld

  • Aanbevelen? Ja
10

Gezellig winkelen!

Bij woonboulevard Poortvliet kun je op je gemak winkelen. Zoveel keus, voor iedereen is er wel een juweeltje te vinden. En dan kun je daarna ook in het restaurant terecht om een kopje koffie met wat lekkers of zelfs voor een heerlijke maaltijd terecht. Het is een gezellig uitje om aan te raden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Klasse!

Complimenten over hoe de dienstverlening gaat.

  • Aanbevelen? Ja
7

Goed

Afwachten op levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Ontzettend fijne wilkel

Fijne winkel aardig en kundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel veel keuze

Klant vriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
10

we zijn goed geholpen door Medewerksters van Poortvliet

We zijn goed geholpen, ze hebben goed geluisterd naar onze wensen We hebben het juiste advies gekregen bij aanschaf van slaapkamer.

  • Aanbevelen? Ja
7

Is een mooi bank in de winkel

We zijn vriendelijk bediend . En hoop dat het allemaal naar wens verloopt

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima geholpen heel aardige verkoper

Deze keer aardige verkoper, maar ook wel eens anders mee gemaakt bij Bouman Potter.

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima dagje meubels

Fijne grote zaak. Meer dan ruime keuze. Kwalitatief goede meubelen in een grote prijs range. Bij de aankoop goed geïnformeerd en uitstekend geholpen. Had al eerder gekocht in Poortvliet en ik reken er op dat alles wederom prima zal verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Heel goed een 10

Goede service, vriendelijke verkoperster

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed advies en begeleiding

Vorig jaar een nieuw bankstel gekocht, vorige maand een nieuwe salontafel en afgelopen maand 4 eetkamerstoelen besteld. We worden iedere keer goed geholpen en goed geadviseerd.

  • Aanbevelen? Ja
10

geweldig kan niet beter

vriendeliik klant gericht produkt kennis een topper

  • Aanbevelen? Ja
10

Toppers

Geweldig geholpen door vriendelijk personeel dat uitgebreid de tijd nam om te helpen bij het uitzoeken van de gewenste meubelen.

  • Aanbevelen? Ja
9

sympatieke verkoper.

Accuraat en vakkundig geholpen bij het kopen van een ledikant.

  • Aanbevelen? Ja
8

Vriendelijk en behulpzaam

Personeel is vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze.laten je rustig kijken en als je vragen hebt dan komen ze je adviseren. Er zijn vele fabrikanten en winkels onder 1 dak. Parkeer ruimte genoeg en restaurant is fijn om even wat te eten of te drinken.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon weer Top!

Topper besteld, binnen 1 week geleverd. Top gedaan Willem

  • Aanbevelen? Ja
9

Klant vriendelijk.

Je kan op het gemak kijken en een e.v.t keus maken. Mijn ervaring is, je word goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Fantastisch en verbluft

Woonboulevard Poortvliet Vandaag een zeer bijzonder en ontzettend gastvrij bezoek gebracht aan jullie winkels in Poortvliet. Daar hebben eij ervaren dat je als klant centraal staat. Door bijzondere omstandigheden hebben we op kort termijn meubels nodig, en daar werd echt alles aan gedaan om ons te helpen en een snelle levering te realiseren. Compliment aan de verkoper van de @Fauteuil Gallery, de lieve dame van Henders @ Hazel, en de verkoper van de meubel outlet( hij opende voor ons zijn winkel, die eigenlijk vandaag gesloten was). Service bestaat nog steeds!!!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede hulp

Bij keuze voor een bank mochten we de staal met stoffen mee naar huis nemen, zodat we bij de juiste lichtinval konden kijken

  • Aanbevelen? Ja
6

Geen idee. Ik wacht nog op de levering

Geen idee. Ik wordt gevraagd een beoordeling te doen maar mijn bestelling werd nog niet geleverd. Een beetje vroeg dus :)

  • Aanbevelen? Ja
10

Voor kwaliteit en service moet u bij de woonboulevard zijn

Na 5 jaar kwamen we weer op de slaapafdeling van Poortvliet. De verkoper Willem herkende ons nog en wist zelfs mijn voornaam. Wij hebben 5 jaar geleden samen met Antje van de stofferingafdeling ons hele huis mooi ingericht. Bij de slaapafdeling kwamen we nu voor een dekbed en onderdeken. Het contact met Willem voelt vertrouwd als familie. Het advies over het dekbed en de onderdeken waren super goed, ik had mezelf ook wel goed voorbereidt. Met name de onderdeken bevalt zo goed dat ik er nog een besteld heb. Wanneer U op zoek bent naar kwaliteit en service dan kan ik U, uit eigen ervaring, Woonboulevard Poortvliet zeker aanbevelen. Vriendelijke groeten, Louis Bogers Strandgaper 42 Bergen op Zoom

  • Aanbevelen? Ja

Best beoordeeld uit 2 leden

- Woonboulevard Poortvliet | 9.1

- Bouman en Potter | 9

Over Woonboulevard Poortvliet

-

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.