Altijd leuk

Vriendelijke en vakkundige personen

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze collega's en dat zij u vriendelijk en vakkundig hebben kunnen helpen. Dat horen we graag! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Probleem zeer snel en accuraat opgelost,dank voor de prima service

Wat fijn om te horen dat we uw servicemelding snel en naar tevredenheid voor u op konden lossen. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Vriendelijk en oplossing gericht.

Hadden na veel zoeken een kast gevonden!. Komen we thuis bleek de breedte minder te zijn. Na telefonisch overleg een andere kast gekocht die wel de juiste breedte heeft.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat we u hebben kunnen helpen toen bleek dat de kast niet de juiste breedte had. Fijn dat u telefonisch contact opnam en dat we samen alsnog een geschikte kast voor u konden vinden. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Uiterst correct en deskundig

De bank was te breed om via de gang naar de woonkamer te brengen. De bezorgers zijn daarom via de achteruitgang en de tuin moeten komen zonder enig commentaar.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel fijn om te horen dat onze bezorgers met u meedachten en met wat extra moeite uw bank toch in de woonkamer konden plaatsen. Daar worden wij blij van! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Monteur was super mooi op tijd en het probleem was verholpen, zijn er super blij mee.

Wij zijn blij om te horen dat onze servicemonteur uw melding snel kon oplossen. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug ion onze showroom! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

prima geholpen

goed geholpen goed personeel

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn dat u tevreden bent over ons en dat onze collega's u goed hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

grote keus

prima en vriendelijk geholpen

Hartelijk dank voor uw positieve review, wij zijn blij dat wij u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Altijd goede service

Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van de service,bouwmanpotter is al meer dan 45 jaar onze woonwinkel.

Wij zijn blij dat wij uw servicemelding naar alle tevredenheid hebben kunnen oplossen voor u! En wat fijn om te horen dat u al zo lang klant van ons bent, daar zijn we heel blij mee. Hartelijk dank voor uw positieve review en u bent altijd van harte welkom in onze showroom! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet

Fijn goede service en kennis

Fijn goede service en kennis.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kennis en service die onze collega's u konden bieden, Veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Snel geholpen met vroeger niet kunnen leveren van wiellen van stoelen nu snel

Wat fijn dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen! Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Geweldig,Niks op aan te merken

Alles is wens en zijn heel blij met onze aankoop!

Hartelijk dank voor uw positieve review. Heel fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen! Veel plezier van uw aankoop en graag nog eens tot ziens in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Rustig kunnen rond kijken

Wij waren op een donderdag middag heerlijk rustig. Je kon op je gemak rond kijken, al het personeel was uiterst vriendelijk en relaxed. Als u wat wilt weten vraagt u maar, niet dat in je nek gehijg. Bij profijt een bank gekocht hier goed en vriendelijk geholpen. Komen zeker hier terug in de toekomst.

Wij zijn blij om te horen dat u op uw gemak rond heeft kunnen kijken in onze showroom en dat onze collega's van de afdeling Verkoop u konden helpen met het maken van een keuze. Hartelijk dank voor uw review. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en u bent altijd van harte welkom om nog eens langs te komen in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed advies en veel keus

Goed advies en veel keus

Hartelijk dank voor deze positieve review. Fijn om te horen dat onze collega van de afdeling Verkoop u goed heeft kunnen adviseren tijdens het maken van een keuze uit ons ruime assortiment. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Prima afhandeling

We hebben een bank gekocht, met wachttijd en alles prima op tijd volgens afspraak keurig geleverd en de oude bank meegenomen.

Wat fijn om te horen dat u bezorging van uw bank helemaal naar wens is verlopen. Hartelijk dank voor deze positieve review en wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Uitstekende opvang en ontvang

We waren op zoek naar een nieuw bed en matras. We werden voorgesteld aan ene Jeroen. Deze man gaf antwoord op al mijn vragen met een duidelijke uitleg. Heeft ons de voor en ook de nadelen verteld van de artikelen We hebben een bed met matras gekocht en gingen tevreden naar huis

Wat fijn om te horen dat onze collega Jeroen u goed heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop en u een duidelijk en eerlijk beeld heeft kunnen geven. Een mooi compliment voor hem! Hartelijk dank voor deze positieve review, wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Zeer goede service van alle personeelsleden

Dik tevreden met alles een zeer tevreden klant

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn heel blij om te horen dat u dik tevreden bent met ons, daar doen we het voor! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en graag tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Een mooie grote meubelzaak met veel keuze.

Je kan er op het gemak rond lopen en kijken; er is keuze volop. Ze doen veel moeite om samen een mooie keuze te maken , en zijn ook vriendelijk. Je kan ook gebruik maken van koffie en gebak, of een lunch. Jammer dat zo’n mooie meubelzaak niet in Limburg ligt.

Wat een mooie complimenten van u voor ons, daar zijn we heel blij mee! Hartelijk dank voor deze positieve review en wanneer u nog eens in Zeeland bent zien we u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Super geholpen door verkoper

Wij zijn enorm goed en fijn geholpen door de verkoper , hij was erg behulpzaam en had producten kennis.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat onze collega u vriendelijk , behulpzaam en met de juiste kennis heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed ontvangen door de dames

Goede uitleg van een van de verkoopsters en een prettige omgang en vriendelijk.

Wat fijn om te horen dat u op een prettige manier bent ontvangen en dat onze collega van de afdeling Verkoop u vriendelijk en goed heeft kunnen adviseren tijdens uw aankoop. Hartelijk dank voor deze positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Prachtige meubels en accesoires maar heel veel personeel loopt zo langs je heen.

Ik ben eerst zelf op vooronderzoek uitgegaan voor onze nieuwe bank en eetkamerstoelen. De tweede keer ben ik samen met mijn man gekomen voor meer info en in welke kleuren de bank leverbaar was. We hebben echt heel lang bij verschillende banken gestaan met alleen af en toe groetend personeel. Toen uiteindelijk iemand zelf ergens vandaan gehaald die ons wel hielp maar wat ook vrij vaag was. Een snelle tekening gekrabbeld van de bank met onze opties. En weg was hij weer. Geen idee van de prijs. De bank waren we helemaal weg van dus via internet maar en prijsopgave gevraagd. Deze een paar dagen later per mail binnen en na wat meetwerk wilden we de bank gaan bestellen. Dus terug naar Poortvliet. Eerst gaan zoeken naar eetkamerstoelen. Wederom duurde het een tijd voor we iemand gevonden hadden. Omdat het boek niet te vinden was met de stalen van de bank en we het wilden matchen met de stoelen vroeg ze ons om dan een andere keer maar terug te komen. Dat wilden we niet natuurlijk. Dus terug richting de afdeling waar we de bank hadden gezien. We zijn daar op de bank gaan zitten en wederom erg lang gewacht zonder personeel wat ons kwam helpen. Uiteindelijk zelf weer iemand opgezocht. Deze persoon kon ons wel goed helpen gelukkig en uiteindelijk hebben we de bank en stoelen kunnen bestellen in de gewenste stof. Maar als ik jullie 1 tip mag geven, een klant die geld uit wil geven in je zaak stuur je niet naar huis. Ik denk dat er echt iets gedaan moet worden aan het benaderen van klanten. Al is het maar : goedenavond, kan ik u misschien helpen of kijkt u even rond..... Dan weet de klant waar die heen kan en voel je je wel welkom en gezien.

Het spijt ons om te horen dat u zich niet helemaal welkom en gezien voelde in onze showroom, dat is uiteraard niet zoals u het van ons mag verwachten. Wij zullen er alles aan doen om dit in de toekomst te voorkomen en te zorgen dat onze klanten zich wel welkom en gezien voelen. Gelukkig was daar alsnog een collega die u goed kon helpen met de aankoop van de bank en stoelen zoals u deze gewenst had. Hartelijk dank voor uw eerlijke en uitgebreide beoordeling. Wij waarderen het enorm dat u de moeite neemt om aan te geven hoe uw ervaring was, positief en negatief. Wij zullen uw beoordeling gebruiken om van te leren en onze service te verbeteren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u heel graag nog eens terug in onze showroom! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

We zijn heel fijn geholpen , en goed geslaagd!

Nu wachten op de bezorging ! en hopen op lekker slapen!

Wij zijn blij dat onze verkoopadviseur u heeft kunnen helpen bij uw aankoop en wensen u alvast veel plezier van uw nieuwe meubels! Hartelijk dank voor uw positieve review en graag tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

alles volgens afspraak

De bestelde meubelen conform afspraak tijdig geleverd door vriendelijke en deskundige bezorgers.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat onze bezorgers uw meubels kundig en vriendelijk bij u afgeleverd hebben, dat horen we graag! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Opnieuw fijn geholpen en gewinkeld!

Op zoek naar een specifieke bank, model, met foto als voorbeeld, uitstekend geholpen en nu afwachten op het resultaat, wat eind augustus hopelijk in mijn woonkamer staat!

Wat fijn om te horen dat wij u opnieuw hebben kunnen helpen en dat u met hulp van de verkoopmedewerker de gewenste bank heeft kunnen vinden. Hartelijk dank voor uw positieve review en u bent altijd van harte welkom in onze showroom! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Prima Sta-op Stoel

Uitstekend geholpen om een passende stoel te vinden

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat we u op een goede manier hebben kunnen adviseren tijdens de aankoop van uw sta-op stoel. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed geholpen om een juiste keuze te maken.

Danielle had alle tijd. We konden eerst zelf even rondkijken en hadden 3 opties gezien, waarbij Danielle met ons mee ging en tips en informatie gaf. Ze nam alle tijd en na sluitingstijd ging ze gewoon rustig door met de offerte etc.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij om te horen dat onze collega Danielle alle tijd voor u nam en u goed kon adviseren tijdens uw aankoop. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Best beoordeeld uit 2 leden

- Woonboulevard Poortvliet | 9.1

- Boumanenpotter.nl | 9.1

Over Woonboulevard Poortvliet

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.