Vriendelijk en goede informatie

Ik ken deze woonboulevard en heb er al verschillende aankopen gedaan.

Wij zijn blij om te horen dat u vaker bij ons langskomt en dat wij u al verschillende keren naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag weer terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

PERFECT

Goede service en vriendelijk personeel en veel keuze

Wat fijn om te horen dat wij u goed en vriendelijk hebben kunnen helpen en dat u te spreken bent over de keuze die u heeft bij ons. Hartelijk dank voor uw positieve review. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Keurig op tijd geleverd, en netjes geinstalleerd.

Ik ben zeer tevreden over het gehele proces vanaf aankoop t/m installatie.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn heel blij om te horen dat u zeer tevreden bent over ons en onze service vanaf het advies bij aankoop tot en met de levering van uw order bij u thuis. Een mooi compliment voor alle collega's! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Levering

Snelle levering. Petje af.

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat u tevreden bent over ons en onze service! Veel plezier van u aankoop en graag tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Graag snel beslissen.

Aardige verkoper . Maar zakelijk en snel de verkoop regelen .

Fijn om te horen dat onze verkoopmedewerker u naar tevredenheid heeft kunnen adviseren tijdens de aankoop van uw meubels. Hartelijk dank voor deze positieve review en graag tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Het product is snel omgewisseld

Goed en snel opgelost door zowel de service afdeling en de goede zorgen van de vriendelijke bezorgers.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij om te horen dat uw servicemelding goed en snel is opgelost door de collega's van het klantteam én door onze servicemonteurs/bezorgers. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Kompleet verrassend

Mooie zaak zonder interne concurrentie en goede hulp en mooi restaurant met redelijke prijzen

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij met uw compliment over onze winkel, ons restaurant en onze service. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Gezellige dagje uit

Zeer vriendelijk personeel dat gemotiveerd is en goed advies geeft bij het kopen van meubels voor een nieuw interrieur en daarvoor de tijd neemt onder het genot van koffie en de keuze in de winkel is enorm vele merken en stijlvolle meubels voor ons een geslaagde dag

Wij zijn blij om te horen dat u een dagje bij ons in de woonboulevard langskwam en daar alle tijd nam om onze showroom te bekijken, een kopje koffie te drinken en om u uitgebreid te laten adviseren door onze verkoopmedewerker. Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor deze positieve review en alvast veel plezier van uw aankoop! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

zeer goed

door een vriendelijke mevr. geholpen, zeer deskundig en prettig!!

Wat fijn om te horen dat onze verkoopmedewerker u vriendelijk en deskundig heeft kunnen helpen tijdens de aankoop van uw meubels. Hartelijk dank voor uw positieve review en graag wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Onberispelijk

Goed op de hoogte gehouden en keurig afgeleverd

Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij zijn blij dat we u van aankoop tot levering naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw meubels en graag nog eens tot ziens! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Top geregeld

Snel opgelost

Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

ik heb de servicmonteur niet meer nodig gehad ,

ik had 3 beschadigde meubelstukken ,maar mede dankzij een van de medewerkers ik mag haar Petra noemen ,krijg ik binnenkort mij t.v. kast en dat is het 3de artikel waar Petra heel erg haar best voor heeft gedaan ,dus al mijn dank en correcte handelen de vriendelijkheid en beleefdheid wat ik van Petra ondervonden heb ,alle lof voor deze dame! ik kijk er naar uit wanneer het laatste is afgehandeld zoals ik dat van bouwmanPotter ook verwachtte ,en dat ik mag genieten van de mooie meubeltjes vriendelijke groet ,J.P. Baselier

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn heel blij om te horen dat uw servicemelding naar alle tevredenheid is opgelost, mede dankzij onze collega Petra. Uw review is een mooi compliment voor haar! Veel plezier van uw meubels en graag tot ziens! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

In de winkel super goed geholpen en de bezorging was ook heel goed waren zelfs voor het afgesproken tijdstip aanwezig alles netjes binnen gezet.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij om te horen dat onze collega van de afdeling Verkoop u naar alle tevredenheid heeft geholpen en dat onze bezorgers ook alles naar wens hebben laten verlopen tijdens de aflevering. Veel plezier van uw aankoop en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Vriendelijk,behulpzaam,vakbekwaam

Wat een mooi compliment! Vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam, daar gaat het ons om. Wij zijn blij dat we u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen. Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Duidelijk advies nadat ze eerst geluisterd had naar wat we zochten

Die kan ik nog niet geven wordt pas in september geleverd

Fijn dat onze collega verkoopmedewerker de tijd voor u nam, goed naar u luisterde en u op een goede manier kon adviseren tijdens de aankoop van uw meubel. Dank voor deze positieve review en wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Fijn

Prima verlopen, op tijd, netjes, vriendelijk. Helemaal goed.

Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij zijn blij dat u tevreden bent over ons, vanaf het moment dat u bij ons in de winkel was tot en met de levering. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Deskundig en behulpzaam.

Twee STRESSLESS stoelen gekocht, de verkoopmedewerker was zeer behulpzaam haalde alles uit de kast om ons van alle informatie te voorzien. Tot volle tevredenheid hebben wij zodoende een goede keuze kunnen maken. Een minpuntje, het duurde vrij lang (één uur) voordat we, met tussenkomst van de receptie, een verkoopmedewerker ter beschikking was.

Vervelend om te horen dat u lang op een verkoopmedewerker moest wachten. Wij proberen onze klanten zo snel mogelijk te helpen maar helaas komt het wel eens voor dat dat niet lukt. Gelukkig heeft de verkoopmedewerker die tijd voor u had ook alle tijd voor u genomen en u naar tevredenheid kunnen helpen bij de aanschaf van uw Stressless stoelen. Daar gaat u vast veel plezier van hebben! Hartelijk dank voor uw positieve review en wij zien u graag nog eens terug in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

geweldig geholpen

heel erg goed wacht nog op de bestelling

Wij zijn blij dat we u naar tevredenheid hebben kunnen helpen tijdens uw aankoop in onze showroom. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Word goed geholpen vriendelijk en nemen de tijd voor je.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u vriendelijk geholpen bent bij uw aankoop door onze collega van de afdeling Verkoop en dat er alle tijd voor u genomen werd tijdens uw bezoek aan ons. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Wij zijn prima geholpen en hebben onze bestelling geplaatst.

Onze vorige kledingkasten hebben wij ruim 20 jaar geleden hier ook gekocht ( ze functioneren nog prima) en waren toen ook al heel tevreden over de service.

Wat leuk om te horen dat u als trouwe klant ruim 20 jaar geleden al bij ons kwam en u nu weer voor ons gekozen heeft. Wij zijn blij dat u zo tevreden bent over ons en onze service. Hartelijk dank voor deze positieve review. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Vriendelijk,geduldig en gewoon heel prettig geholpen!

Heel positief ,een fijne rustige winkel met heel vriendelijk personeel!

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat u graag in onze showroom langskomt en onze collega's van de afdeling Verkoop u vriendelijk te woord staan en adviseren. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug! Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Een top verkoopster/adviseuse

Natuurlijk is het afwachten hoe alles verloopt als onze hoekbank geleverd wordt. De verkoopster was in elk geval heel erg vriendelijk en kon ons goed adviseren. We waren onder de indruk van de kwaliteiten van deze nog zeer jonge verkoopster: een topvrouw!

Wij zijn heel blij om te horen dat onze collega van de afdeling Verkoop u vriendelijk en met kennis van zaken goed kon adviseren. Dat u onder de indruk bent van haar kwaliteiten is een mooi compliment! Hartelijk dank voor deze positieve review, alvast veel plezier van uw aankoop en u bent van harte welkom om nog eens langs te komen in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Alles goed geregeld

Perfect geholpen tojden het kijken naar een relektriscge relex stoel, echt overal aan denken proef zitten en uiteindelijk een prijs gemaakt. Dank aan de verkoper helemaal top.

Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn om te horen dat wij u naar alle tevredenheid hebben kunnen helpen tijdens de aanschaf van uw relaxfauteuil door de tijd voor u te nemen en met u mee te denken, dat is een mooi compliment voor onze collega van de afdeling Verkoop. Wij wensen u alvast veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Hartelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Goed geholpen

Wij zijn blij om te horen dat wij u goed hebben kunnen adviseren en kunnen helpen tijdens uw aankoop. Hartelijk dank voor uw positieve review en wij wensen u alvast veel plezier van uw meubel. Graag tot ziens in onze showroom! Met vriendelijke groet, Ingrid. Woonboulevard Poortvliet XXL.

Altijd leuk

Vriendelijke en vakkundige personen

Hartelijk dank voor uw positieve review! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze collega's en dat zij u vriendelijk en vakkundig hebben kunnen helpen. Dat horen we graag! Wij wensen u veel plezier van uw aankoop en zien u graag nog eens terug in onze showroom. Met vriendelijke groet, Ingrid, Woonboulevard Poortvliet XXL.

Best beoordeeld uit 2 leden

- Woonboulevard Poortvliet | 9.1