Veel keus uit goede producten met snelle, uitmuntende service

Mijn positieve ervaring omschrijf ik hierboven. De reden dat het geen 10 is: ik werd plotseling geconfronteerd met verzendkosten, zag het ook te laat, omdat ik het pakketje bij ophaalpunt liet afleveren. Argument voor de kosten: het zou een brievenbuspakketje zijn en dan zijn de kosten lager. Had ik dit geweten dan had ik niet voor ophaalpunt gekozen. Ik vind dat dit duidelijk aangegeven moet worden. Controlfashion heeft onduidelijkheid erkend en beloofd mij de verzendkosten terug te betalen. Opmerking achteraf: de zending had met geen mogelijkheid door de brievenbus gepast.

Grote keus, heldere website, snelle afhandeling en levering

Slechts één woord: TOP!

Heel fijne correcte afhandeling van mijn bestelling

snel en goede service

mooie website , en duidelijke info , en snelle service.

De bestelling snel en keurig verpakt ontvangen.

goed geleverd

Ik ben zeer tevreden met de levering jammer dat jullie de kleur teint niet in het programma hebben.

Een dag ervoor besteld en de dag erna geleverd. Leuk verpakt met een persoonlijk kaaartje. Het was echt een cadeautje.

Pico bello

Snel en adekwaat

Was prima!

Voor herhaling vatbaar!

Bestelling binnen een uur klaargemaakt voor verzending. Volgende dag al in huis. De bijgeleverde persoonlijke kaart maakte het helemaal af!

flitsend

zeer snelle bezorging en een prima product

zeer correct en snelle levering

Heb zelf de verkeerde maat pantoffel besteld maar werd zeer goed opgelost en de volgende dag de goede maat geleverd

Prima service.

Ik ben heel tevreden , snelle levering .

Vlotte service en mooi assortiment!

Hele fijne service en snelle levering

Hele fijne service, snelle levering en aandacht voor de klant.

prima. ze doen wat ze beloven

perfecte service.

Prima afhandeling van mijn bestelling

Makkelijk om iets te bestellen voor oude moeder in zorginstelling. Daar werd het keurig bezorgd.

Fijne / makkelijke site, Snelle levering Kwaliteit sokken/kousen prima

Groot assortiment en persoonlijke noot

Groot assortiment, fijne en duidelijk website met verschillende opties om snel te vinden wat he zoekt. Bij elke bestelling zit een vriendelijke persoonlijke noot bijgevoegd.

Ruime keuze, razendsnel geleverd

Ik heb pantoffels nodig met uitneembaar voetbed. In gewone winkels is daar nauwelijks aan te komen. Bij Pantoffelshoppen.nl hebben ze een ruime keuze. Mijn bestelling werd binnen een dag geleverd.

De sevice is heel prima, heel fijn. Hartelijke groet Tini

De service is heel goed

Altijd perfecte levering en mooie kwaliteit

Perfect!

Super kwaliteit service , ruim aanbod, snelle levering geen . Toppie

Toppie

Snelle levering.

Heel tevreden over het assortiment.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!