Geweldige sokken!

Ik gebruik al jaren de Bonnie Doon sokken en de sokken blijven goed zitten, erg prettig. Ze zijn er in alle kleuren. Ook zijn ze erg sterk!

Super service!!

Bestelling van 3 panty’s geplaatst. Waarvan ik er een per ongeluk in een andere maat aan had geklikt en dus besteld. Ik werd gebeld of dit wel klopte en of ze het moesten aanpassen, super initiatief van deze beste meneer! Bedankt!

fantastisch en snel!

correct.

Fijne sloffen, snel bezorgd.

Op zich heel positief. Ik heb mooie warme sloffen ontvangen. Ik he. Alleen een heel andere kleur dan op de foto ontvangen. Op de foto waren de sloffen heel donker grijs/ richting zwart. Maar ik ontving licht grijze pantoffels. Toen ik op de site keek zag ik dat de andere donkere sloffen niet meer beschikbaar waren in mijn maat. Dus toch de lichte maar gehouden. Ze zijn wel mooi en warm, en dat is het belangrijkste.

Snelle service en mooie kwaliteit

Onlangs zocht ik online naar panties. Ik kwam uit bij Pantyshoppen.nl en heb er een paar mooie panties van Kunert gekocht. Veel keuze, goede prijzen en snelle service. Een aanrader.

Fantastische sokken.

Boven verwachting!!!

Super dat ik even gebeld werd om na te vragen dat het klopte dat ik een panty had besteld in een compleet andere maat dan de andere panties. Vervolgens bleek er iets niet meer leverbaar te zijn maar kreeg ik meteen een andere optie aangeboden, heel erg prettig! Echt fantastische service, bedankt :D Panties, zitten ook goed...niet onbelangrijk.

snelle levering tegen gunstige prijs

Precies wat ik zocht tegen gunstige prijs. En snel geleverd

In één woord geweldig

Ik heb 3 60 denier panty’s gekocht, prachtig. De kwaliteit is prima, evenals jullie kleuren aanbod. Ik kom zeker terug!

Netjes vlot geen wachttijd afgeleverd.

Goed.

goede service

goede communicatie over nazending net verzorgd postpakket snelle levering

Snelle goede levering

Het was zeer goed

Goede kwaliteit sokken en een redelijke prijs, snelle bezorging en zeer communicatief. Ga zo door, zo hoort het!

Beenmode verzorgt altijd mijn bestelling heel snel en erg netjes. Ik ben erg tevreden mee.

Snelle levering en service. Was al een tijdje aan het zoeken naar ons merk Rhode. Maar hier de juiste maat en uitvoering gevonden. Top. Voortaan bestel ik bij de Pantoffelshop.

Prettig webshop en snelle service

De website is prettig in gebruik. De bestelling verloopt soepel en je wordt goed op de hoogte gehouden van de levering. Levering volgt spoedig en het pakketje kon fijn in de brievenbus.

Fijne keuze, snel geleverd

Goede keuze aan producten, heldere omschrijving. Soms zou een aanvullende foto van een kleurstelling prettig zijn, maar geen groot gemis op het moment. De bestelling was zeer netjes verpakt, met persoonlijk briefje erbij en snel geleverd. Ik ben een tevreden klant en kom zeker terug.

Helemaal top!

Gisteren besteld en vandaag binnen. Groot assortiment met hele fijne merken dus top!

Snel geleverd, kwaliteit, tevreden!

Hele snelle service

Site is zeer overzichtelijk. Besteld en de volgende dag al in huis.

Alles o.k.

Prima website, vlotte levering. Kleur van de sloffen viel wat donkerder uit, maar kan ook aan onze apparaten liggen. Geen probleem.

Geweldige service

Ik heb meerdere malen een bestelling bij Beenmode gedaan. Zeer tot mijn tevredenheid. Decsnelle levering, de keurige verzorging en verpakking. Perfect. Ik zal jullie bedrijf van harte aanbevelen.

Besteld en geleverd gekregen, Dus prima

Pantoffels zijn kwalitatief prima in orde.

heel veel keuze en goed service

Mijn dochter was op zoek naar sokjes/kniekousjes voor dochtertje van 7 maanden en kon die niet vinden. Al zoekend kwam ik op jullie site terecht en vond de juiste sokjes en kniekousjes in effen kleuren. Ze passen heel goed dus dochter en kleindochter blij. Klein minpuntje, op de site gaven ze aan dat ze op voorraad waren maar bij invullen van de bestelling stond een langere levertijd. Deze aanduiding zou ik liever bij het artikel zelf al zien. Het artikel wordt bij bestelling van meer dingen gratis na geleverd dus dat is weer super.

Super service en snelle terugkoppeling

Enorm goed geholpen met de bestelling van twee producten die niet gelijktijdig op voorraad waren. Dankzij snelle communicatie is het helemaal goed gekomen om de bestelling af te ronden. Top!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!