Ik heb mijn post niet ontvangen. 8 dagen geleden besteld.

Ervaar het zeer slecht dus. Wil ook mijn geld terug.

prima en goed

Alles is in goede orde en op tijd bezorgd en in netjes gepakt.

Makkelijk bestellen, snel geleverd

Beenmode communiceert goed en levert snel. Zeer tevreden!

Makkelijk keuze maken , groot assortiment en alle maten op voorraad. Snelle levering.

Snelle levering goede service

Mooie producten en snel geleverd!

Grote keus, prima kwaliteit, keurige verzending

Snel en correct

Makkelijk bestellen, snel in huis en goed product

Vorige week besteld, had het de volgende dag al in huis. Zo snel was het nog nooit gegaan alleen, was er 1 panty in nalevering die 2 dagen later werdt geleverd. Dan zou ik zeggen, dan lever ik alles op die dag ipv die ene panty. Scheelt weer verzenden e.d.

Pantykousjes conform bestelling.

Lief dat er ook een persoonlijk berichtje in mijn pakketje zat!

Zeer snel afgeleverd. Uiterst tevreden

Vriendelijk, snel en netjes geleverd

Veel keus op de site en mijn pakketje was de volgende dag al binnen. Nadat ik mijn kousen uitgepakt had zat er nog een heel vriendelijk persoonlijk berichtje bij, zo wordt online kopen Toch wat persoonlijker, mijn dank daarvoor.

Goede service, snelle levering

Figuur corrigerend werkt prima!

Ik draag graag figuur corrigerende kleding. Het helpt mee om me wat zelfverzekerder te voelen. Ik vind het alleen erg jammer dat al deze body's erg smalle schouderbanden hebben die snel in je schouder snijden. Jarenlang heb ik een model body gedragen met een bredere schiouder band die erg prettig voelde. Dit model lijkt echter niet meer in de collectie te zitten. Waardoor ik nu op zoek ben naar een nieuw model met hetzelfde draag comfore...

Ok

Goeie snelle service

Duidelijk en snel!

Duidelijke site, alles snel te vinden. Levering snel en correct. Ben blij dat jullie de artikelen in zo min mogelijk verpakkingsmateriaal versturen.

Super!!!! Geweldig, zeer lieve meid aan de tel gehad. Karin, Topper.

Super geweldige service, Karin een hele lieve meid. Persoonlijk berichtje bij je bestelling, echt een top bedrijf!!!!!@

Prima keus en snelle levering door de brievenbus

Prima, snelle levering

Blij verrast!!

Toen de bestelling kwam was ik blij verrast door het handgeschreven kaartje met een groet van Jan. Ik heb t ook doorverteld ook.

Prima geregeld.

Gemakkelijke site, prima geregeld en zoals vermeld op de juiste dag bezorgd.

Prima geregeld!

Goede service en snelle verzending! (Door thuiswerken ivm Corona had ik graag pantoffels waar losse zooltjes in kunnen)

Altijd betrouwbare levering

Ik blijf het handgeschreven briefje erg leuk vinden, dank je wel!

Prima site Goede kwaliteit Optijd bezorgd

Snelle en correcte levering

Ook in deze bijzondere tijd snelle levering, mooie prijs kwaliteit verhouding.

Alles is heel goed alleen 1 min puntje De verzendkosten zou gratis moeten zijn. Nu heb ik producten niet besteld omdat dat net onder het bedrag was. Gezocht waar het wel gratis werd verzonden. Anders zou het echt helemaal top zijn

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!