Positief over product (Giesswein sloffen), goed geholpen en service is top!

Giesswein sloffen besteld, goed advies gekregen over de maat, zeer vriendelijk personeel en de service is top!

heel tevreden

Voldoen volledig aan de verwachtingen !

service verslapt

Had goede ervaringen in het verleden maar bemerk dat de levertijden en voorraden erop achteruit gaan. Er staat een artikel op nalevering staan maar deze is volgens de website gewoon leverbaar. Ander artikel heeft een levertijd van 15-20 dagen , ben benieuwd wanneer deze komt. Ben voor sommige artikelen nu uitgeweken naar een andere leverancier, helaas !

Goede en snelle service

Goede sloffen Landurig plezier van Snelle service

Super snelle levering!

Product in goede staat, geleverd met dustbag

Snelle levering goed product

Ruime keuze, product werd snel geleverd

Betrouwbaar en snel

Netjes verpakt, fijn dat het door de brievenbus past. Bij het openmaken voelt het als een cadeautje waar zorg aan besteed is, met handgeschreven kaart waarop mij veel plezier met de aankoop gewenst wordt. Super attent

Goed en snel

Ook telefonisch goed te woord gestaan, toen mijn betaling niet direct lukte. Alleen de postbode heeft enorm staan proppen om de doos in mijn brievenbus te stoppen. Ligt ook aan mijn brievenbus :)

fantastisch

zorgvuldig ingepakt en verzonden, zeer snel geleverd.

uitstekende service

Snel ontvangen wat ik hadbesteld

Mooie panty’s

Mooie panty’s en ruime keuze

Snel en correct

De bestelling binnen 3 dagen in huis!

Zeer snelle levering

Uitstekend!

De dag naar het plaatsen van de bestelling het pakket al in huis!

Mijn pantys werden snel geleverd, en ook de nalevering heeft niet lang op zich laten wachten.

Top zoo in huis!

Geen account aanmaken !! Pfff gelukkig

Snelle en goede service

Snelle, correcte levering.

Bestelling snel en goed afgeleverd. Alleen mijn normale maat bleek voor de bestelde pantoffels te groot. Nu hoop ik dat de retourzending en nieuw aangegeven maat even goed wordt geleverd.

Prima keuze en levering

Er is heel veel keuze en de zoekopdrachten die ik kon invoeren, maakten het me makkelijk

Fijne website

Makkelijk te bestellen en snel levering

Topverkoper

Super snelle levering en je word goed op de hoogte gehouden

Uitgebreide keuze, snelle service

Snelle, goede levering van alle producten

Snel besteld, snel geleverd, ook als cadeau!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!