Snel verzonden , met handgeschreven kaartje!

Keurig verpakt , snel geverd met een handgeschreven kaartje! Waar zie je dat nog?

Duidelijk en snel!

Duidelijke site, makkelijk te bestellen. Zeer snel verzonden en ontvangen (volgende dag) keurig verpakt.

Very quick delivery

Perfect product and quick delivery, thanks.

Al jaren mijn huisleverancier voor beenmode

Fijne website met veel keuze. Helder en snel bestelproces. Klantenservice eigenlijk nog nooit nodig gehad. We altijd een persoonlijk geschreven briefje bij mijn snel geleverde bestelling. Ik koop er al jaren al mijn sokken, kousen, panty's en kousjes en beveel ze bij iedereen aan.

Leuk assortiment

Uitgebreide keuze en snelle levering

Snel geleverd en goed verpakt

De bestelling was snel geleverd en ik vind het leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zat.

Snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit.

Blij met de legging, mooie kwaliteit en kleur.

Top service en het persoonlijke kaartje erbij vind ik erg leuk.

Afspraak qua levering wordt altijd nageleefd. Verstuurd zodat het door de brievenbus past. Ben zeer tevreden over beenmode.

Goed en vlotte bezorging

Fijne Website met ruime keuze. Levering was correct en snel, heel fijn dat men er een brievenbus pakketje van heeft gemaakt , dus geen grote doos waarvoor je dan weer een dag thuis zit te wachten.

Geweldig.

Ze doen precies wat ze schrijven.

goede kwaliteit en pasvorm zit prettig

Geweldige service

Bij vragen over sokken en panty’s kan ik altijd bellen. Je word goed geholpen en leveringen zijn heel snel. Ook leuk met een persoonlijk kaartje, dat maakt deze webshop echt uniek!

Snelle service met een persoonlijk tintje

Groot en gevarieerd assortiment. Snelle levering of deellevering als niet alles op voorraad is.

goede keus, snelle levering

Ik zocht een bh zonder beugel, zeker met deze hitte. Had meer besteld voor keuze. Eén top zat het best, de andere twee teruggestuurd en na twee dagen mjn geld al terug. Top.

Snelle levering!

Super goed

Super goed en snel

snelle en goede levering

goed verpakt,snel geleverd en gevraagde kwaliteit

Duidelijke en vlotte ervaring

Een goede site en Makkelijk bedienbaar. Snelle service en alles mooi ingepakt met een persoonlijke boodschap erbij erg leuk.

Super fijne lingerie!!!!!!

Zie voorgaande!

goed bevallen

voor de 1e keer besteld, snel geleverd en de kleuren zijn zoals ik had verwacht.

Duidelijke website, snelle levering met een persoonlijke touch door een handgeschreven kaartje.

Vlotte levering

Altijd vlug en netjes geleverd. En super mooi ingepakt.

Keurig netjes en snel

Ik had de bestelling snel in huis en keurig netjes .

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!