tevreden

Snelle levering. Over de kwaliteit van de kousen is geen discussie. De verpakking past niet in mijn brievenbus, al eens opgemerkt en ook al eens een flexibele verpakking gehad, zodat levering wel door brievenbus gaat.

alles prima

snel geleverd en artikel zoals verwacht

Alles fantastisch: website gemakkelijk te bestellen snelle levering producten keurig met zorg verpakt

Controlfashion denkt mee!

Contact gehad over een product maar wat ik wenste was niet meer in het assortiment. Maar mevr aan de telefoon was zo aardig om voor mij dingen op de ma te zetten als alternatief. Superaardig en klantvriendelijk!

Prima producten koop je hier.

Kwaliteit is uitstekend. En als er iets is, en dat kan natuurlijk altijd, dan wordt dat heel goed geregeld. Kortom de sevice is uitstekend. Rest mij nog te vertellen het persoonlijke contact met een aardig kaartje en vriendelijke groet. Johannes

Geweldige service!

Ik had een paar Shepherd pantoffels waarvan 1 de naad was losgelaten. Hier een mail over gestuurd en ik kon ze terugsturen. Ik dacht dat het gemaakt zou worden maar kreeg binnen 3 dagen een paar nieuwe. Super snel geregeld.

excellent..!

bij beenmode.nl staat de klant centraal en wordt alles in het werk gesteld om ervoor te zorgen dat shoppen hier een zeer positieve ervaring is en blijft... een artikel is plotseling niet meer leverbaar? er wordt meegedacht en een oplossing wordt gevonden, perfect..!

snel, perfecte service

supersnelle levering en mooi gepersonaliseerde verpakking. Heel fijn!

Precies op tijd geleverd en erg leuk en netjes verpakt. Artikel ziet er super mooi uit. Precies als op de foto.

Heel correct

Alles verliep heel vlot, snel, keurig verzorgd

Fijn

Ben tevreden dst alles goed is verlopen

snel geleverd

snel geleverd, goed verpakt, kortom ik ben zeer tevreden, van mij mogen het 5 hele sterren zijn

GE-WEL-DIG!!

Hele fijne website met de allermooiste items. Ook de klantenservice verdiend een pluim!

pantoffels geweldig

De pantoffels kwamen snel en zijn helemaal wat ik zocht! Met een persoonlijk briefje erbij is helemaal geweldig!

Makkelijk site en een prima en uitgebreide collectie.

Makkelijk te vinden wat ik zocht. Ik ben gesteld op bepaalde merken en die waren gemakkelijker te vinden. Keurig en snel geleverd. Een aanrader.

Snelle levering, prima producten

Mijn favoriete site voor kousen etc. Goede kwaliteit, veel verschillende keuzes.

Uiterst prettige thuiswinkel

Sokshop heeft een enorm assortiment met ook precies de goede sokken die je nergens anders kunt krijgen. De levering is heel snel en past door de brievenbus, zodat je voor het pakje niet hoeft thuis te blijven. Ik koop ze voor mijn hele gezin.

Snelle levering en goede producten

Snelle levering en goede productomschrijving waardoor je goed weet wat je koopt.

Mijn broekjes waren snel geleverd

Snel , accuraat en vriendelijk

Niets op aan te merken, alles volgens verwachting

Super service, snelle levering

Snelle levering, mooie producten. Ook perfecte retour service, vlot geregeld en een goede communicatie!

Ruim en snel

Ik bestel regelmatig sokken voor mij dochter. Sokshop heeft een ruime keuze en wordt snel bezorgd. Makkelijk in de brievenbus.

Netjes en correct

Ik heb de juiste informatie over de bestelling en het afleveren gekregen. Vooral het niet thuis hoeven zijn om het pakket te ontvangen vond ik erg prettig. De verpakking was prima en de inhoud nog beter!

Mooie spullen snelle levering

Helemaal goed.

Geweldige sokken super mooi verpakt!

BeenMode heeft een zeer ruime keuze. Snel bezorgd en super mooi verpakt.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!