Perfect met een persoonlijke touch

Ik shop hier graag als ik weer eens panty’s nodig heb. Ze hebben alle soorten, maten, merken en kleuren. Mijn bestelling wordt met zorg verpakt en altijd voorzien van een handgeschreven groet! Ik hou van deze persoonlijke aandacht, daar word ik blij van!

Slecht

Geen stevigheid , geen comfort, net zo goed geen bh dragen zelfde effect

Goede sercice

Veel keus , netjes verpakt. En snel bezorgd

Ik kreeg snel, dat wat mij beloofd was.

Ik kreeg snel dat wat me beloofd was op de site.

overzichtelijk, en snelle leverig

Was op zoek naar goede warme, hoge sloffen en kwam op deze site Pantoffelshoppen.nl alles duidelijk weergegeven, martiaal, pasvorm, maten.Bestellen en de volgende dag in huis.

Reeds een aantal keren besteld. Iedere keer een snelle levering. Echt super

Positief

Snel

Zeer goed!

Service goed. Adequate opvolging.

Zeer vlotte levering!

De levering was ruim binnen een dag, super snel. En zeer goed verzorgd.

snelle levering en een prima produkt voor een goede prijs.

Prima product voor een prima prijs. Kleur en kwaliteit van de bestelde panty's voldeden prima en de prijs was zeer redelijk . Voor herhaling vatbaar.

Goeie service

Een keer besteld snelle levering

Snelle service met een persoonlijk berichtje!

Ik had grijze kniekousen nodig voor mijn carnavalspakje. Direct besteld, de dag erna was het binnen. Fijn dat ik kon kiezen tussen de verpakkingen. (milieubewust gekozen!) Ik zou in de toekomst zeker nog eens bestellen via deze site!

Snelle levering met persoonlijke aandacht, goede service!

Ik bestel mijn kousen altijd, en dat is met regelmaat, bij Beenmode.nl. Door de snelle levering met persoonlijke aandacht en goede service ben ik inmiddels "trouwe klant". Fijne winkel!

Geen slagzin maar een feit, beenmode heeft kwaliteit!

Al jaren ben ik als trouwe klant bij Beenmode, en altijd zeer naar wens. Perfecte afhandeling met een persoonlijk geschreven kaartje ik als heel belangrijk ervaar!

Snelle bezorging, goede kwaliteit kniekouzen.

Top service!

Super fijne webshop. Ik vind altijd precies wat ik zoek en vaak ook nog een leuke aanbieding erbij! Alles wordt snel bezorgd met een leuk persoonlijk detail. Ik blijf zeker klant en raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen in de webshop, er is in elke prijsklasse wel iets te vinden.

Kwaliteit is oke

Twee prima panty's voor een goede prijs.

Snelle levering, degelijk verpakt en met handgeschreven kaartje

Heldere productinfo op de website, goed assortiment kwaliteitsmerken, veel kleuren, snelle levering, goed verpakt en met een persoonlijke handgeschreven groet.

Snelle levering, goed verpakt, goede kwaliteit sokken

Snelle levering had het binnen 1 dag in huis. Goede kwaliteit van de sokken

Leuke sokken en goede service

Wat een leuke collectie. Mijn dochter van vier is super blij met de acht paar sokken die ik had besteld. Ze passen uitstekend, zijn erg vrolijk en de prijs kwaliteit is ook goed. De volgende keer weet ik waar ik zijn moet voor leuke sokken voor ons hele gezin.

Denken mee en zijn flexibel

Ik had per ongeluk de verkeerde maat sokken besteld en t kaartje al losgeknipt. Was geen probleem, ze ruilden gewoon om want ‘aan een verkeerde maat heb je niks’. Super!

Goede prijs voor kwaliteit. Top service!

Gewoon perfect !!

Precies wat je van een on-line shop mag verwachten. Snel bevestiging van je bestelling, levering volgende dag, geheel volgens toezegging en te volgen via track en trace. Erg prettig!

Supersnel supergoed

De service was erg snel. De dag erna had ik de bestelde panty al in huis. Het zag er net zo uit als op de afbeelding. Super goed!

Prima service, snel en mooi ingepakt!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!