Kwaliteits producten die makkelijk te bestellen zijn

Kwaliteits producten die ik makkelijk kan bestellen en bij vragen word ik klantgericht en vriendelijk geholpen.

Snelle levering en waar voor je geld.

En ondanks, dat overal alles duurder wordt, is mijn bestelling nog steeds dezelfde prijs, als 2 jaar eerder.

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Snelle levering.

snelle levering!

snelle levering en naar telefonisch advies vraag naar kleur, fijn geholpen! Top!

Veel keus en fijn dat het als brievenbus pakje werd verzonden

Sokken die in de stad waren uitverkocht, kon ik hier nog bestellen

Zoals altijd heel goed. Alleen jammer dat er tegenwoordig artikelen en maten op de website staan die niet voorradig zijn en dan worden nagezonden. Dit is op zich geen probleem maar is extra verpakking, ritten etc. Misschien de mogelijkheid aangeven dat alles verzonden wordt als bestelling compleet is? Waarschijnlijk hebben sommige klanten daar geen bezwaar tegen.

Altijd uitstekend

Uitgebreide overzichtelijke website. Snelle kwvering. Ben altijd zeer tevreden.

Een snelle en goede levering

Snelle en correcte levering

duidelijke website, mooie producten, snelle verzending.

Ik shop hier altijd met veel plezier. Ruime keuze en kwalitatief goede panty's en pantykousjes in veel kleuren, die ook duidelijk zichtbaar zijn voor de juiste kleurkeuze.

Goede panty en perfecte maatvoering

Ze zitten perfect en ik loop er goed op

Keuze is reuze, levering is snel

Genoeg om te kiezen, betaalbaar! Snelle levering en goed verpakt!

Erg blij mee!

Prima en snelle service!

Zeer snel in huis, hartstikke fijn

Smorgens 9 uur besteld En savonds al binnen gekomen

Was snel geleverd super leuke sokjes maat is ook prima

Uitstekende persoonlijke en hartelijke service

Ik was op zoek naar Ocean blauwe kramsach giesswein sloffen die vrijwel overal uitverkocht waren en zag op de website van beenmode dat de in de juiste maat beschikbaar leken. De dame van beenmode die mij telefonisch te woord stond was werkelijk uitstekend. Ze kon mij direct de voorraad bevestigen en liet meteen de verschillende maten sloffen fysiek opmeten om te vergelijken met mijn zelf opgenomen voetlengte om me van maatadvies te voorzien, welk advies goed bleek te kloppen na ontvangst. Daarnaast was ze ook nog eens ongelooflijk vriendelijk en hartelijk. Ouderwets goede service als in een fysieke winkel, maar dan via de telefoon. Heel erg tevreden.

Ontvangen wat ik besteld heb in heel goede staat, want zorgvuldig verpakt. Dank voor uw goede service!

Goede voorraad, goede kwaliteit, snelle levering

Allemaal plussen! Fijn assortiment van panty's van de fijnste merken. Ook in grote maten. Heel fijn.

Nadat de gehele levering moeizaam verliep heb ik telefonisch contact met Karin. Zij heeft alles keurig opgelost, persoonlijke service! Wees zuinig op zulke medewerkers!!!

Snelle levering, goede kwaliteit

Dit is geen spannende review. Ik koop al 40 jaar dezelfde schoenen en ook pantoffels en klompen, zelfde merk, zelfde kwaliteit en voor de pantoffels van Rohde kom ik nu hier.

Snelle en correcte levering.

Zondag besteld , dinsdag in huis.

Snelle levering!

Een bijzonder snelle levering, goede communicatie, goed bereikbaar en zeer vriendelijk! Ik ben zeer tevreden!

Alles vlot verlopen

Van bestelling tot bezorging. Zelfs binnen 1 dag met de huidige verlate postbezorging.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!