Aija

great quality and fast delivery! great customer service!

Snel mooi .ik had jammer genoeg 1 kous waar klein gaatje in zat was zo na 10 min stuk denk fabrieks foutje .merk sissi.

Service is altijd fantastisch en snel :)

Compleet aanbod en snelle levering.

Zie boven

Volgens afspraak snel geleverd.

Ruime keus, snel geleverd.

Ik winkel met veel plezier bij beenmode.nl

Hele fijne webwinkel met een mooi aanbod en fantastische service.

Erg fijne site! Goede kwaliteit en een snelle verzending!

Keurig verzonden en erg snelle levering

Snel en zonder veel poespas

Ruime keus, zéker in mijn lievelingskleur

Fantastische sokken

Zowel mijn moeder als ik zijn zeer tevreden over de goed zittende en mooi blijvende sokken.

Mijn laatste ervaring

Slechte ervaring. Van de twee bestelde panty's bleef er een weg en werd veel later bezorgd.

Niet gratis retourneren

Nette levering, helaas niet de juiste maat. Blijkt dat retourneren niet gratis was en je dat zelf moet frankeren. In mijn geval was dat €7.25 voor een paar pantoffels.

Ruime keuze, snelle reactie op mails en goede service

Top !

Snelle levering Super leuk ingepakt icl attentie Uitgebreide info omtrent vesturen en aankomst pakket. Dank jullie wel Hoop vaker te bestellen !! Vriendelijke groet, Hennie Françoijs

Ruime keuze, snelle levering.

Mooie webshop met veel keuze. Snelle levering al met al erg tevreden.

Uitstekend!!

Hatelijk dank, voor de snelle levering van de kousen en panty top!!

TOP!!!

Netjes verpakt en meestal de volgende dag in huis. Ik had eens een verkeerde maat besteld, werd toen opgebeld of dit klopte. Wat een service. Hoop dat jullie nog lang mogen bestaan.

Mooie maillot en goede kwaliteit met wol erin.

Fijn dat het pakje door de brievenbus kon.

goede levering

snelle en complete levering netjes verpakt

Super snelle service

Voor mijn werk draag ik huidkleurige panty's. Deze zijn momenteel moeilijk verkrijgbaar. Beenmode heeft een ruime keuze en een zeer snelle service. Ik had de panty's de volgende dag al binnen

Een winkel om steeds bij terug te komen!

Fijne produkten, hele goede service. Aanrader!

Netjes op tijd en mooie producten

Correcte en snelle levering

Correcte en snelle levering.

goed en snel!

bestelling kwam snel en goed verpakt binnen

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!