Savonds besteld, smorgens bezorgt. Top

top!

altijd op tijd en netjes ingepakt!

Handige website om sokken te kopen die je in de grote webshops niet vindt.

Hoewel een bepaalde kleur sokken niet meer leverbaar was, snel gereageerd en opgelost.

Levering heel correct.

Grote keuze en snelle nalevering

Prachtige panty, de maat was de maat (Marcs Marcs) snelle levering

Helemaal blij

Mooie producten, veel keuze en een snelle levering (ook in tijden van corona). Dank voor het persoonlijke kaartje bij mijn bestelling - heel attent!

Snel . De geleverde producten zijn prima.

Prima ervaring!

De website was duidelijk, bestelling verliep probleemloos. De bezorging van het pakket was (zeker voor Corona-tijd) supersnel.

Snelle levering, goed verpakt. Wel jammer, als de maat niet goed blijkt te zijn, dat je op eigen kosten terug moet zenden. Maar terugstorting van het retourartikel na 3 dagen weer terug op mijn rekening. Netjes afgewerkt.

Prima website met veel keuzes, ben blij dat ik via uw website toch mijn vertrouwde aankopen heb kunnen doen, die ik normaal bij de winkel Beenmode in Helmond al jaren met veel plezier doe

Prachtig product en goed geregeld!

Mooie pantoffels en snel bezorgd.

geweldig.

snelle oplossing voor mijn probleem, binnen een week inclusief de retourzending, opgelost!

Goed, mn het handgeschreven briefje maakte indruk

Was echt een cadeautje dat binnenkwam en vervolgens zat er ook nog een handgeschreven briefje bij. Erg attent, zeker in deze tijd dat daar de moeite nog voor wordt genomen.

Jullie doen wat je hebt beloofd. En mijn man is blij met zijn warme pantoffels.

Prima product en levering

Maatvoeringstabel werkt goed, aangezien er voor verschillende producten, (lees merken, type schoen/pantoffel/laars etc. Er vaak verschillende maten worden gehanteerd, is het fijn dat een fabrikant dit bij hen producten zet. Scheelt heen en weer sturen en extra kosten. Dit werkte goed. Verder snelle levering, lees aanmelding bij vervoerder, en duidelijk website met goede foto's.

Prima informatie, super snelle service!

Zeker een bedrijf waar je iets kunt bestellen. Betrouwbaar en snel, aanrader!

Makkelijk, snel, netjes

De 3 woorden zijn genoeg!

Overzichtelijke bestelling

Ruim assortiment en makkelijk te bestellen

Helemaal top

Zeer fijne ervaring. Mooie kousen en goed verpakt aangekomen

Snelle levering en een goede klantenservice

Een heel fijn mailtje terug van de klantenservice. Persoonlijk en snel. Door deze klantenservice zou ik hier zeker nogmaals bestellen.

Prima service,

Gemakkelijk te bestellen.Goed verzorgde verzending.

Heel goed en zorgvuldig

ondanks de drukte met pakketjes bezorgen had ik de pantoffels meteen de volgende dag in huis!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!