Heel goed !

Artikel is moeilijk nog in de winkel te koop in onze regio. Bestel daarom bij Beenmode en heb het meestal al de volgende dag in huis. Snelle levering.

de kwaliteit is uitstekend en dat is je bestaansrecht

De eerste ervaring was 2 jaar geleden en die is zo goed bevallen dus deze bestelling is ook prima gegaan.

Mooi product

De kousen waren uitstekend en waren goed verpakt met een vriendelijke groet erbij. Daar werd ik blij van

Erg snel en netjes, goede prijs

Netjes verzorgd snelle levering

Alles verliep soepel. Producten waren van goede kwaliteit!

Goede klantenservice, supersnelle levering en leveren wat ze op de webshop aangeven. Naast de keuze, voor ieder wat wil en ook voor ieder budget. Ik ben zeer tevreden, koop mijn nylons ook alleen maar hier.

goede persoonlijke service en bereikbaar

Zeer tevreden.

Netjes verpakt, mooie producten.

Leuk zo”n persoonlijk briefje. Klein verbeterpunt als de bestelling in twee delen komt. Laat dan even weten wanneer het 2e deel komt. Scheelt voor beide mailtjes sturen.

Na klachtmelding, zeer goede service.

Na een melding over een klacht met een dure slip die in het kruisje losliet, werd er per post direct een nieuwe opgestuurd. Wat een goede service. Top!!

Matig

Ik kreeg na de bevestiging van mijn bestelling geen verdere berichten over de bezorging en heb hier zelf over gebeld.

Snelle correcte levering, duidelijke site, persoonlijk kaartje is een leuke toevoeging.

Beste beentje

Veel keuze, goed verpakt en snelle levering.

Aanrader

Snel geleverd, goed product.

Prachtige sloffen snel geleverd

Pantoffels zeer snel geleverd. Lekker warm. Helaas geen factuur toegestuurd gekregen via de mail.

Altijd betrouwbaar en levering op tijd!

Ik heb alleen maar profijt van Yunders, want ik ben altijd verzekerd van passende panties!

Eenvoudig om te bestellen, snelle levering, helemaal tevreden!

Perfecte levering snel en compleet

Bestelling werd zeer geleverd goed verpakt en mooie kwaliteit

Snelle service en duidelijke website

De bruine kniekousen van Oroblu zijn moeilijk te krijgen. Beenmode.nl had het product in de webshop en ik had het pakje binnen een dag in huis. Top!

Snelle levering en heel mooi ingepakt gewoon een kadootje

Snelle verzending en een goede kwaliteit maillot. Top!

Veel keus en goede service

Ik kende de site niet maar ben blij dat ik hem nu gevonden heb. er is veel te kiezen en de levering is snel.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!