Al jaren mijn vertrouwd adres!

Prima service, goede communicatie en goed assortiment.

bestelling goed geregeld

bestelling goed geregeld

Behulpzaam

Heb regelmatig contact met jullie en jullie kunnen mij altijd heel goed helpen. En vaak de volgende dag al geleverd. En heel duidelijke voorraad informatie. Werk graag met jullie.

Service top

Had iets fout gedaan. Samen met een vriendelijke telefoniste alles prima hersteld en opgelost en geregeld zoals het moest zijn.

Wauw

Het gaf echt een wauw effect echt super geweldig en het was zo fijne stof zat goed echt lekker

Telefonisch goed bereikbaar en is er een probleem dan wordt dat zo goed mogelijk opgelost

De legging werd snel bezorgd, maar paste niet! Ik heb hem aan mijn dochter gegeven.

Helaas lang moeten wachten

Twee dezelfde panty’s besteld. 1 snel binnen gekregen op de ander paar weken moeten wachten terwijl er stond dat ze op voorraad waren. Gelukkig uiteindelijk net op tijd binnen gekregen. De klanten gemaild nav de levering wel snel antwoord.

Onduidelijk

Jammer dat er bij de bestelling niet vermeld wordt dat het in 2x geleverd wordt.

De beste in Beenmode

Wij hadden een klein klacht over de laatste zending en kregen dezelfde dag nog antwoord op onze klacht. Geweldig goed behandeld. Nog nooit bij een zaak zo meegemaakt dat er zo resoluut en attent is gereageerd. Top klasse voor Beenmoode. Dank jullie wel.

Snelle levering, netjes verpakt en een leuk persoonlijke kaart erbij!! En het zijn gewoon prachtige panty’s Ik ben fan

Bestelling geplaatst en binnen de gestelde leveringstermijn sokjes geleverd! En de kwaliteit van de sokjes is fantastisch!

Betrouwbaar

Ik heb meerdere malen sokken besteld. De sokken zijn van goede kwaliteit en het assortiment is enorm. Fijn dat er zo veel kleuren verkrijgbaar zijn. De website is betrouwbaar en houd je goed op de hoogte.

Vriendelijke en meedenkende klantenservice.

Ik had een mail ontvangen met de melding dat de levering van een artikel vertraagd was. Contact opgenomen met de klantenservice, omdat ik het artikel met spoed nodig had. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en er werd prettig meegedacht. Artikel uiteindelijk omgewisseld voor een ander artikel en een dag later had ik het in huis!

Top assortiment, voordelig en snel.

Heldere, bondige communicatie na mijn bestelling en snel bezorgd - absoluut voor herhaling vatbaar.

prima, snel en goed geleverd

Mooie kousen, snel geleverd

Goede, snelle en persoonlijke service

Naast goed en tijdige levering van de bestelling was het aangenaam om een persoonlijk handgeschreven kaartje aan te treffen, heel attent!

Prima ontvangen

Had een tiental panty's besteld zijn prima verzorgd ontvangen

Uitgebreid assortiment,snelle levering!

Meerdere malen bestellingen gedaan.Altijd zeer snelle correcte levering.Vooral de keus en diversiteit aan merken maken dat ik bij Beenmode een tevreden klant blijft!

Super goede webshop met merk producten

Snelle levering,veel keuze en klanten service is toppie. Ben altijd zeer tevreden met de sokken/kousen.

Snelle levering en een goede kwaliteit. Veel keuze.

Kan niet beter!

Sinds ik beenmode heb ontdekt ben k zeer enthousiast over de website, het assortiment en de klantenservice. Hoewel ik zelf voornamelijk panty's bestel, is ook het aanbod shapewear zeker aantrekkelijk. Bij twijfel kun je gewoon bellen of mailen en je krijgt deskundig antwoord. Gewoon top dus.

Prettige webshop

Fijn en goed te bestellen. Vlotte levering.

Wat een super shop! Heb nog nooit zo'n toffe eerlijke winkel ervaring gehad online. Ga zo door.

Snelle en nette bezorging Geweldig mooie panties! Ik blijf fan!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!