Duidelijke website, snelle levering met een persoonlijke touch door een handgeschreven kaartje.

Vlotte levering

Altijd vlug en netjes geleverd. En super mooi ingepakt.

Keurig netjes en snel

Ik had de bestelling snel in huis en keurig netjes .

Correcte en snelle levering

Het bestelde wordt snel en correct geleverd. Indien nodig, wordt er contact opgenomen.

Prima product en snelle levering !

snelle levering en prima product !

Snelle en goede service

Alle bestellingen op tijd in huis

Slechte panty's

Hele slechte panty's en dat voor 8 euro. Nooit meer. Service top

Snel en netjes verpakt thuis gekregen

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Snelle levering goed verpakt

Rohde pantoffels altijd goed

De sokken zitten goed.

Super snelle en nette service

'S middags besteld en de volgende ochtend in huis. En dat terwijl veel leveringen vertraging hebben op dit moment. Was ook keurig netjes verpakt. Ik ben zeer tevreden!

Zit perfect

Super goede service

Echt super goed geholpen. Ik had iets besteld wat ik retour wilde sturen, maar wist niet precies hoe en awat. Uiteindelijk met hulp van controlefashion gelukt. Kom ik er later achter dat ik vergeten ben om afzender in of op het pakket te vermelden, maar zelfs dat is geen probleem. Nogmaals superservice!!!!

Uitstekende snelle levering

Gespecialiseerd in pantoffels en eenvoudig uitzoeken welke je wilt hebben Daarna levering binnen een dag

Zoals gebruikelijk perfecte service.

Nette snelle levering

Mijn bestelling werd binnen twee dagen netjes verpakt bezorgd.

Goed geholpen

Een panty was er niet meer in XL. Ik kreeg advies over een vergelijkbare. En die was idd vergelijkbaar. Blij mee

Duidelijke uitleg van de producten daardoor een prachtig paar off white sokjes voor onder haar communie jurk. Snel binnen en de keuze uit milieu vriendelijke verpakkingen iserg fijn. Wij zijn tevrden

Persoonlijk betrokken

Wat betreft levering en service kan ik beenmode een 9 geven. Een 10 verdienen ze omdat ze mij het gevoel van persoonlijke service geven door de handgeschreven kaartjes die bij de leveringen zitten. Het is een kleinigheidje, maar het geeft een prettig gevoel.

zeer goed

Het kiezen en kopen van de pantoffels was eenvoudig. Kwaliteit is uit ervaring goed.

Slecht

Deed de panty met panty handschoentjes aan. Helaas halverwege kwam er al een ladder in. De maat was zeker niet te klein. Jammer van het geld.

Super snel geleverd!

Veel keus, snelle levering

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!