Vlotte afhandeling.

Mega goed

Milieuvriendelijk

Snel geleverd in compacte en milieuvriendelijke verpakking, die ook nog door de brievenbus kon. De sokken kende ik al, vandaar dat ik ze opnieuw besteld had ;) Kunert wool care. Zitten heerlijk, gaan niet stinken en kunnen tegen intensief gebruik (ook lange wandelingen!)

fijne en zeer goede kwliteit sokken.

Prima kwaliteit sokken. Groot en zeer ruim assortiment. Prima levering en correcte afhandeling.

Precies naar wens

Precies naar wens

heel fijn dat ik kon kiezen voor een duurzame verpakking

Ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling

Snelle bezorgd

De kousjes werden snel bezorgd. Vooraf eerst opgebeld ivm informatie .

snelle service

Mijn bestelling kwam binnen 2 dagen door de brievenbus, netjes verpakt! top!

Voortreffelijk

De eerste keer hadden we telefonisch contact omdat ik t verkeerde had besteld. Prima opgelost! Bij mijn 2e bestelling kreeg ik een persoonlijk, handgeschreven kaartje! Zo aardig!

Altijd snel in stevige brievenbusdoos geleverd, TOP !

Veel keuze, snelle levering en meestal door de brievenbus aangeleverd, Dat maakt het makkelijk om bij beenmode te blijven.

Goede kwaluteit snelle levering

Geen problemen

Mooie keus aan panty’s. Goede prijs en snelle levering zonder gedoe.

Niet wat ik zocht

We waren op zoek naar een mooie leren pantoffel (zoal we die voorheen hadden met een zachte leren zool). Wat we nu hebben gekocht heeft een harde onderkant en klinkt heel hard op de vloer. Jammer.

Beste Mw E , Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het plaatsen van een review. Uiteraard vinden we het heel vervelend dat de zolen een te harde onderkant hebben voor uw vloer. We willen u laten weten dat u gerust contact met ons had mogen opnemen om samen te bekijken naar wat voor soort pantoffel u op zoek was, want we denken uiteraard graag met u mee om de juiste te vinden. In de toekomst zijn we u graag nog eens van dienst. Vriendelijke groet, Team Pantoffelshoppen.nl

Fijne webshop

Goed assortiment!

Fijne UGG pantoffels

Ik had UGG pantoffels nodig, omdat ik vaker thuis werk en koude voeten kreeg. Had een paar instappers gevonden en direct besteld. Wow alles was de dag erna al in huis in een super nette verpakking. Dit had ik niet verwacht. Ga nu ook een paar voor m’n vriendin bestellen!

Fijne artikelen en goede service.

Goede klantenservice. Ze belde, omdat ik per ongeluk een artikel in een andere maat had besteld. Erg goed dat ze dit gezien hadden, want anders had ik het moeten retourneren.

Goede shop!

Ik was op zoek naar een nieuw paar Giesswein pantoffels. Had ze snel gevonden, maar twijfelde over de maat en de klantenservice heeft mij perfect geholpen na het opmeten van mijn voeten met een liniaal. Super vriendelijk en goede service!

Super pantoffels van zacht leer.

Ik heb een paar Shepherd pantoffels besteld, omdat ik snel koude voeten heb. Deze pantoffels zijn echt top en zien er luxe uit voor het bedrag! Super draagcomfort en ideaal voor het thuis werken.

Super geholpen met advies!

Ik ben super geholpen met advies voor een huidskleur panty! Had alles snel in huis en direct aan gedaan. Nogmaals dank en ik ga jullie zeker aanbevelen.

Zeer goede party's & maillots's

Ik vind de kwaliteit en maillots zeer goed van kwaliteit en ik zal het zeker aan bevelen bij andere mensen

Heel tevreden

Snelle service en bezorging

Goede service en kwaliteit

Panty’s gekocht en kwamen op tijd binnen. Bestel nu regelmatig, top kwaliteit!

Snelle levering!

Veel keuze. Goede kwaliteit. Fan van Giesswein. Bovendien snelle bezorging. Ik heb ga van deze pantoffels heel veel plezier hebben ; - )!

Soms verkeerde maat geleverd

Prima. Alleen wordt soms een verkeerde maat geleverd.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!