Mooie prijs, perfecte levering, product zoals verwacht

Prima bestelprocedure, netjes op tijd geleverd.

Goede opvolging

Goede opvolging

Ruime keuze. Duidelijke website. Makkelijk zoeken met combinaties. Snelle bezorging. En ze lopen en zitten heerlijk.

Snel geleverd en sokken zijn prachtig.

Ik heb reeds eerder een bestelling geplaatst bij Beenmode. Opnieuw heb ik ervaren wat een goed service dit bedrijf biedt. Snelle levering, keurige verpakking, kortom alles prima

Goede service en ben heel blij met de panty en ga zeker vaker bestellen zit goed vooral de brede band aan de bovenkant en een mooie zachte kwaliteit.

Super webwinkel met groot assortiment en goede service.

Voor de zoveelste keer kniekousen besteld. Snel geleverd met goede communicatie over nalevering van 1 artikel. Goed dat er nu ook aandacht is voor een duurzame verpakking.

Heerlijk om zo aankopen te doen en te ontvangen!

Ondanks de webshop heb je het idee dat je met iemand zaken doet. Snelle en aardige reacties op mailtjes met vragen, persoonlijke notitie in het pakketje en ook een hele fijne aftersales.

Duidelijke website, snelle levering

Helemaal tevreden over de levering van mijn bestelling

Goede service en goede producten en een stilte aflevering g van de bestelling.

Makkelijk, compleet, snel

Site is duidelijk, keuze goed en snel geleverd

uitstekend

klant vriendelijk , de kleuren van de panty,s komen goed overeen met de wepshop . En de kwaliteit is prima

Snel en verzorgd verzonden.

Zal zeker weer bij deze firma bestellen wanneer ik weer wat nodig heb.

Snelle en goede service, grote collectie

Persoonlijk goeie snelle service. Grote collectie, erg blij mee tijdens corona,

Kwaliteit

Sneller bezorgt dan gedacht

Snelle verzending

Goede UGG producten. Snelle verzending.

Prima afwerking van de bestelling

Het is wat ik zocht en ook vond.

Ik was op zoek naar warme voeten en kreeg deze bij Pantoffelshoppen.

Prima sevice

Mijn artikel gevonden op een duidelijke website. Levering op tijd. Duidelijke informatie.

Het is even wachten door vertraging bij Post NL

Helaas liet de aflevering wat langer op zich wachten, dan dat ik van beenmode.nl gewend ben. Vrijdagavond besteld, woensdag geleverd. Verder alles prima in orde.

Perfecte service

Precies geleverd zoals geadverteerd

Altijd snelle en correcte afwikkeling van de bestelling

Omdat niet alle bestelde items tegelijkertijd beschikbaar waren werd de bestelling op 3 verschillende momenten bezorgd. Heel servicegericht maar uit oogpunt van kosten niet nodig. Misschien keuzemogelijkheid geven om bij latere levering van 1 van de items alles in 1 keer te bezorgen

Prima site en zeer snelle service

De levering kwam zelfs een paar dagen eerder dan aangegeven.

Snelle service, goede spullen

Alles wat ik heb besteld wat mooi en kwam snel. Het zit ook in een mooie verpakking... Het enige minpuntje is dat je zelf voor de retour-verzendkosten opdraait als je iets wilt ruilen.

Perfect!

Goede en snelle levering, goede kwaliteit en mooi verpakt!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!