Geweldig, goeie service!

Snelle levering. Product goed ontvangen en erg tevreden over. Service is goed. Leuk persoonlijk handgeschreven kaartje.

Snel,goed,en netjes

Voldaan aan mijn verwachtingen

Mooie sokken en een hele vlotte levering. Helemaal top.

Mooie sok en vlotte bezorging

Snelle en goede service!

Een super bedrijf die met de klant mee denk!

Toppie

De inpakservice is echt prima! Je kunt het meteen als cadeau aanbieden

Altijd super

Al een paar keer wat besteld. Altijd alles compleet en netjes verpakt. Soms een lief kaartje er bij.

Heel goed.

Fantastische service.Zo hoort het.

Great service

Items arrived quickly and as ordered.

Netjes verpakt

goede terugkoppeling netjes verpakt goede waar top!

Snelle levering en retour ook prima gegaan

Goede service als een artikel van slechte kwaliteit is

Ik had een corrigerende string besteld die ging rafelen. Ik kreeg er een van een ander merk zonder bijbetaling toegestuurd. Fijne oplossing en goede service.

Veel keus

Veel keus en snelle levering.

Zeer tevreden.

Goed verzorgd en persoonlijke noot

Prima geregeld, persoonlijk berichtje bij pakket. Goede en snelle service.

Snelle levering met persoonlijke noot

Ik heb al meerdere aankopen gedaan bij deze winkel. Ze hebben een ruim assortiment en goede merken. Ze verpakken het ook zo, dat het bij niet al te grote aankopen door de brievenbus past . Ook hebben ze eco-verpakkingen. Er zit altijd een handgeschreven kaartje bij met een vriendelijke notitie.

Goede producten, snelle service!

Goede producten, snelle service!

Geweldige service ,goed geregeld.

Ik moest helaas de pantoffels retouneren maar ook dat was prima en snel geregeld .

Fantastisch! Snelle levering, keurig verzorgd. Leuke persoonlijke reactie erbij. Zeer tevreden.

Zie bovenstaande aanbeveling

Volledig volgens verwachting

Volgende dag geleverd wat bestelt was. Keurig verpakt.

Snelle levering product is helemaal naar wens!

Prettig bedrijf, goede service!

snelle levering. goede kwaliteit

ondanks de vertraging bij de post toch snel geleverd. prima

helemaal goed

Snelle levering, goed produkt.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!