Snelle levering en goede service !!!

Heel tevreden over de producten van spanx . Snelle levering en goede ervaring met persoonlijk contact.

Prachtige uitgebreide collectie en zeer goede service

De collectie is zeer uitgebreid en bevat geweldige merken, de service is erg goed en de artikelen worden keurig verpakt verzonden.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Mijn bestelling heb ik nog niet ontvangen dus ik kan nog geen beoordeling achter laten. Wel vind ik het jammer dat ik niet geïnformeerd ben dat de bestelling vertraagd is.

Super goed geholpen!

Prima sevice

Actieve benadering tijdens telefonisch contact vooraf aan bestelling. Levering, vlot en correct.

Produkt perfect !! Zeer snelle levering

Goede ervaring!!! Snel en goed, mooi verpakt! Kon door de brievenbus heel fijn!!

top service

aan te bevelen dit bedrijf

Ik bestel niks meer

Ik heb voor de eerste keer wat besteld bij jullie De maat XXL zou maat 44/46 moeten zijn Mijn normale broek maat is 42/44. Van broek Deze Shape wear briek kreeg ik niet verder dan net boven mijn knie. Wat ik echt super vervelend vind is dat ik €7.25 moest betalen om het pakje te retourneren naar jullie. Maar dat ik dan ook nog €4.99 minder ontvang van jullie!! Ik vraag me af waarom??? Met andere woorden!! Ik ben €7.25 plus €4,99 is €12,25 wat ik kwijt ben heb niks,heel verdrietig word ik hier van. De 1e en de laatste keer

Sok ok. Maar stop toch eens om steeds weer naar ‘ervaringen’ te vragen.

Zelfs nog met ‘verplichte velden’ ☹️ Je weet toch zo langzamerhand wel hoe je service is. Al deze geautomatiseerde ervaring-mailtjes zijn een kwaal van de huidige tijd. En blijkbaar vind elk bedrijf dat ze er aan mee moeten doen. Stoppen aub ! Graag een persoonlijke reactie terug !

Mooi producten, snel verzonden

Echt tevreden met mijn artikelen, duidelijk omschreven en snel en mooi verpakt.

Snel en vriendelijk

Ik maakte een vergissing bij mijn bestelling en werd gebeld zodat ik deze vergissing kon herstellen. Dat is nog eens klantenservice!!

top geregeld en snel ontvangen

Gewoon snel en op tijd geleverd en mooie artikelen zit echt top en voel mij op en top vrouw met deze mooie kousen en panty's

Overzichtelijke website. Snelle levering.

Helemaal naar wens!!!!!

Ik heb mijn bestelling netjes verpakt op tijd binnen gekregen.

Fantastisch. Makkelijk bestellen. Snelle levering

Klantgerichtheid en klantvriendelijkheid springen er voor mij uit

Vanwege de kleur van de te bestellen sokken zowel per e-mail als telefonisch contact gehad met de klantenservice en beide contacten heb ik als zeer positief ervaren. Helaas week de kleur van de uiteindelijk bestelde sokken erg af van de kleur op de site. De ruiling verliep echter probleemloos. Jammer dat Post Nl er ruim drie dagen overdeed om mijn retourzending af te leveren.

Top webwinkel met top klantenservice

Nadat ik mijn vragen aangegeven had, kreeg ik daags erna al een compleet antwoord. Op basis daarvan heb ik een bestelling gedaan en het artikel past perfect en sluit aan op mijn wensen. Ook levering was snel en zeer zorgvuldig verpakt.

Geweldig snel geleverd keurig verpakt zelfs een retour bon er bij had ik gelukkig niet nodig.

Super fijn!

Mooie verpakt komt de bestelling binnen. Ik wilde 1 broekje ruilen, ik woon in de buurt dus kon dat bij het bedrijf komen doen. Top geregeld, het verschil werd terug gestort. Netjes!

Heel erg tevreden

Goede web site, duidelijke afspraken , goede levering

Heel goed.

Advies omtrent mijn maat gevraagd bij de klantenservice. Goed advies gehad artikel paste perfect.

Erg leuk en schattig dat ik een handgeschreven kaartje bij mijn bestelling kreeg! De panty's waren mooi en ook van goede kwaliteit. Eén van de panty's heeft de avond niet overleefd maar ik moet eerlijk toegeven dat ik me ook niet meer kan herinneren wat ik er allemaal in heb gedaan, ik gok dat de schuld bij mezelf en de open bar ligt :)

Altijd snel en goede service

De beste service die je als consument kan krijgen!

Ik bestel al jaren mijn panties bij Beenmode.nl Bij mijn laatste bestelling vertoonden de panties echter een mankement, De een na de ander...deze klacht is fantastisch opgepakt. Ik kreeg het aantal panties met (waarschijnlijk) een fabricagefout kosteloos opnieuw toegestuurd. Met begeleiding van excuses en een zeer aardige en persoonlijke correspondentie. Super!! Een trouwe en blijvende klant van Beenmode.nl

Een uitgebreide webwinkel met mooie produkten

Nadat de bestelling geplaatst was, bleek er 1 product niet op voorraad te zijn. Deze werd keurig nagestuurd toe hij weer op voorraad was. Aanrader wat mij betreft.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!