Voor herhaling vatbaar

Snelle en vlotte levering, voor correcte prijs.

Feestje om te krijgen

Super kwaliteit en een feestje om het pakket te krijgen. Hier is echt zorg en aandacht aan besteed.

Ik had de verkeerde kleur besteld, heb daarover gemaild en kreeg vrij snel een mail terug

Jammer dat retouren gefrankeerd moeten worden

Gezien de prijs van de producten zou je je verwachten dat als service retouren gratis kunnen worden teruggestuurd.

Keurig ingepakt

Jarenlang goede service en goede kwaliteit

Uitstekende website met snelle service

Website zeer duidelijk en orrect. Als ze de aantallen niet kunnen leveren krijg je direct een melding hierover En na de bestelling wordt je goed op de hoogte gehouden en dit was ook de dag erna zoals ze aangeven op hun website.

is zeer goed

word snel geleverd

Goede service, snel bezorgd.

Volledig naar wens heb ik de gewenste pantoffels in mijn maat gevonden, terwijl mijn maat elders uitverkocht was. Snel de verzending ontvangen en uiteraard meteen gebruik van gemaakt. In een woord tevreden!

goede omschrijving snelle levering

Alles liep gesmeerd en snel.

Snell,nette levering,

Mooie artikelen, vlot geleverd

Overzichtelijke website, snelle levering en netjes verpakt.

Fantastische service

Persoonlijk contact gehad, waarin ik goed werd geholpen en er zelfs met mij mee werd gedacht wat het beste product zou zijn voor onder mijn jurk. Heel vriendelijk en klantgericht bedrijf. Waren alle shops maar zo!!

Vanaf nu mijn sokken/ pantoffelwebsite !

Zeer klantvriendelijk, deskundig, meedenkend met de klant en snelle bezorging. Telefonisch ook heel goed benaderbaar

Geweldig produkt en supersnelle levering

Ik had in de december tijd niet verwacht dat ik de bestelde pantoffels de volgende dag al had! En ze zijn heerlijk warm, super product.

Prima geregeld! Snelle verzending

Alles volgens afspraak geleverd en snel.

Snelle levering in een mooi klein pakketje

Mijn bestelling werd snel geleverd en was fijn klein verpakt. Zo paste het pakje door de brievenbus en hoefde ik er niet voor thuis te blijven. In het pakketje zaten netjes alle bestelde sokken en er zat een leuk persoonlijk kaartje bij. Helemaal goed!

zeer goed

Levering op tijd en netjes verpakt, kwaliteit artikel zeer goed. Zeer tevreden!

mooie pantoffels

fijne pantoffels; ik had er al eerder een paar van gehad een tijd geleden.

Keurige afhandeling van de bestelling, factuur en levering. Top!! Blijf de website ontwikkelen, dat is in het voordeel van de klant en van jullie als onderneming

Veel keuze, ook in grote maten

Voor panty's van een goede kwaliteit en in een grote maat is het vaak zoeken. Daarom was het een fijne ervaring om een site te vinden met veel keuze naar mijn voorkeur.

Gemakkelijk te bestellen, snel bezorgd.

Geweldige service, snelle levering

Maatje te klein ging retour (was snel geleverd), maatje groter zou wat langer duren stond vermeld maar dat hadden we geaccepteerd. Enkele dagen later bericht van de shop dat het nog even kon duren maar andere kleuren in de goede maat wel op voorraad waren. Dat is nou service…. Alternatief aandragen, keuze aan de klant, top!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!