Heel goede ervaring met de kwaliteit van het product en de snelle levering.

Heel betrouwbare leverancier, Pantoffelshoppen.nl heeft snel geleverd en de prijs - kwaliteit verhouding is heel goed. Ik kocht Shepherd sloffen, ze waren niet goedkoop maar absoluut het geld waard. Warm en mooi en precies zoals op de omschrijving en foto aangegeven. Ik ben zeer tevreden.

Slecht

Voor 22.00uur besteld volgende dag in huis? Het heeft ruim een week geduurd, terwijl op de site werd aangegeven dat de sokjes op voorraad waren.

Niet makkelijk retourneren...

Sloffen te klein.... (gewone maat besteld). Retourneren is porto zelf betalen. Duidelijker bestelinformatie (advies maat groter te bestellen) zou dat kunnen voorkomen...

Erg goed!

Ben erg tevreden, snelle levering, leuk verpakt en goede kwaliteit!

Kwaliteitsartikelen op de afgesproken tijd geleverd.

Overzichtelijke site om te zoeken. Goede kwaliteit artikelen. Op tijd afgeleverd. Bestelproces duidelijk te volgen. Zelfs als het een brievenbusbestelling is. Pluspunt: geen te ruime verpakking, maar stevige enveloppe die in de brievenbus past.

Kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne winkel

Uitgebreide collectie, in alle prijsklassen. Goede service en snelle verzending. Altijd een handgeschreven kaartje bij de bestelling, maakt het persoonlijk. Wordt netjes en luxe verpakt en verzending in verschillende soorten verpakking (ook discreet) is mogelijk. Mijn favoriete winkel voor beenmode!

Makkelijk, snel èn goed!

Makkelijk te bestellen, snelle levering en product goed!

Bestelt en volgende dag afgeleverd zoals aangegeven op site

Mooi en zorgvuldig verpakt incl. een groet op persoonlijk geschreven kaartje

Al vaker besteld bij deze webshop. Goed geregeld, niets op aan te merken.

Snelle levering en grote keuze

Netjes verpakt, snel geleverd en fijne sokken.

Goed, snel, correct.

Ik beveel deze webshop aan.

Mooie collectie en snelle levering

Grote keus aan leuke pantoffels. Snelle levering! Het zou fijn zijn om te weten of de maat normaal/klein/groot valt. En de doos iets beter dichtplakken. De doos was onder het plakband open, gelukkig zaten de 2 schoenendozen klem en kon er niets uit.

Zéér tevreden!

De service van beenmode is héél goed! Ben over hen erg tevreden!

Alle andere keren ging het heel goed met bestellen en ontvangen. Nu had ik besteld maar hetgeen ik kocht was even niet leverbaar. Verder niks en na een paar dagen maar even contact gezocht, kreeg bericht dat het vervelend was maar de kleur was er niet meer. Ging ook uit de selectie zei men. Toen terug gemaild dat het goed was. Daarna nog weer een tijdje gewacht. Waardoor weer een mailtje nodig was. Uiteindelijk zijn panty’s bezorgd,maar duurde mij echt te lang. Verder vriendelijke mensen ,dus klantenservice is goed. Wordt ook netjes bezorgd. Maar in dit geval ga ik liever naar site van Wolford om mijn panty’s te bestellen, ipv een tussenpersoon.

goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Pantoffels zijn erg duur geworden.

Omdat de pantoffels te klein waren heb ik ze moeten omruilen. Terug sturen koste € 7,25 dit zie je pas als als je de link aanklikt. Zou dus nooit meer bij u kopen

2 keer iets besteld prima en keurig afgeleverd

Uitstekende service en informatie

Fijne website met veel keuze

Veel keuze en een snelle en correcte levering.

Fijne winkel

Fijne (online)winkel, mooie spullen, goed contact, vragen snel beantwoord, goede service.

Mooie panty’s, snel in huis!

Mooie panty’s en vallen mooi lang en dat is voor mij (1.86m) heel prettig!

Snelle levering, heel mooi ingepakt

Service!

Voor een spoed aankoop heel snelle en vriendelijke hulp gekregen.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!