Goede website. Snel geleverd. Fijne kniekousen.

Prima service. Snelle levering. Heldere website. Fijne kniekousen.

Veel keuze. Snelle bestelling. Goede kwaliteit.

Buitengewoon goede service!

Bij het bestellen had ik abusievelijk een fout gemaakt in de maatvoering. Gelukkig was er een wakkere medewerker die mij hierop attendeerde. Zodoende kon een foutieve bestelling worden voorkomen! Dus helemaal top!

Alles dik in orde!!

Geen op of aanmerkingen. Snelle levering. Leuke persoonlijk kaartje in pakket.

Na plaatsen van bestelling, melding dat er een product niet op voorraad is. Na telefonisch contact met helpdesk, advies gekregen over gelijkwaardig product. Dit werd binnen 2 dagen geleverd zonder extra port kosten. Goed advies en goede service.

Alles heel erg netjes

Alles heel erg netjes verzorgd

Goed kwaliteit en goed price en vriendelijk service snel bereikbaar

Ervaring goed en positief , gevarieerd collectie ,

Snel, foutloos en vriendelijk

Snelle levering, eenvoudig omruilen

Geweldige service

Prima product en snelle levering

Duidelijkheid op de site van de producten. Snelle afhandeling en levering.

mooie lingerie en hulpvaardige mensen aan de telefoon

Altijd een lief kaartje bij de bestelling!

Snel en zeer correct.

Vandaag besteld en morgen in huis,

Zelfs na niet het juiste aantal te hebben kunnen leveren, werd het geld wat teveel was betaald terug gestort op je rekening.

Super geholpen door vriendelijke begrijpende meneer, hart. dank, Wil.

Super, word nauwelijks nog zo fijn geholpen!

Supersnelle levering!

Vandaag bestellen is morgen in huis! Mooi verpakt en kan in de brievenbus

betrouwbaar

overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen en snelle levering.

Prettige webshop en goede service

De webshop is overzichtelijk en duidelijk. Telefonisch contact gehad en dat was helemaal top; vriendelijke dame en erg behulpzaam en kundig.

Snel bezorgd, netjes verpakt (keurig en een passend formaat doos) voor een keurige prijs

Goede ervaring

Goede ervaring

Heel fijn!

Goede product keuze en snelle service!

Altijd fijn om bij beenmode te shoppen, ruim assortiment, goede producten en snel geleverd!

Snelle service!

Brievenbuspakketje binnen 24 uur. Een kaartje bij je aankoop met een persoonlijke tekst. Top!

goed en fijne producten

Goed en een fijne kwaliteit sokken

Keurig verzorgd en geleverd.

De pantoffels lopen heerlijk, alleen ze zijn te smal voor mijn brede voeten en steunzolen. Dus liggen ze nu in de kast en ik weet niet of ik ze kan laten oprekken zonder te beschadigen.

Net als eerdere bestellingen snel geleverd en ik had een verkeerde kleur sokken besteld en na een mailtje is dit direct veranderd super behandeld

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.