Heerlijke sloffen, snel geleverd!

Fijne sloffen. Maat is goed.

Gevarieerde keuze

Veel keuze. Normalitair levert het zoeken naar pantoffels veel saaiheid op. Hier kijk je met plezier rond. M.b.t. De juiste maat mag wel wat betere voorlichting gegeven worden!

Ontzettend blij!!

Wat een fijne mensen achter deze webshop! Niets is te veel en ze denken graag met je mee, erg fijn. Naar mijn mening kom je zulke service niet vaak meer tegen!

Goede kwaliteit en prima levering

Heb ontvangen wat ik besteld had. Het zat goed verpakt en prima kwaliteit onze zoon kan weer even vooruit

Zeer vriendelijk

Prettig

Ik ben helemaal tevreden

Mooie pantoffels gekocht. Ik ben erg blij met de maattanel op de website. Dat maakt het zoveel gemakkelijker. De bezorging was stipt en het product is erg mooi.

Goede website en snelle bezorging!

De website is heel overzichtelijk en het bestelde product was er super snel!

Levering veel later dan aangegeven en retourneringskosten.

De levering was dagen later dan aangegeven. Het telefonisch contact daarover was wel prettig. 1 paar (van de 2 bestelde) was te klein en niet helemaal naar smaak. Retourneren daarvan kost mij 6,75 euro. Om die reden zou ik niet meer bij Pantoffelshoppen bestellen.

Makkelijk bestellen , vlotte levering

Prima webwinkel.

Ruim aanbod van sokken en voor ons gevoel tegen een prachtige prijs. Ook een snelle levering. Heel fijn!

Goed assortiment (ruime keuze op favoriete sokken van Marc Marcs) en snelle service.

Zit heerlijk goede pasvorm voel als tweede huid Een Aanrader

heel goede ervaring met jullie service

Mijn levering kwam in twee delen en ik was wat ongerust over het tweede gedeelte, omdat ik dacht dat het misschien niet bij jullie in beeld was en ik die kousen niet zou ontvangen. het duurde wat langer dan normaal en ik heb er twee keer een mail over gestuurd en die werden keurig en heel snel steeds beantwoord en ik was daarover heel tevreden. top service en heel goede kousen ook

Nog steeds geen levering

Heb 10 dagen geleden besteld én betaald, nog steeds geen levering. Laatste bericht 6 dagen geleden.

Op tijd, goed verpakt en een foutje netjes hersteld!

Mooie kwaliteit ontvangen en prima service verleend op mijn bestelling.

Pakje werd, zoals doorgegeven, netjes bij de deur geplaatst. Pakketje is ook binnen de afgesproken tijd bezorgd

Goede kwaliteit

Snel en zorgvuldig

Snel en zorgvuldig ingepakt

U heeft de goederen met enige vertraging geleverd

U heeft met vertraging maar wel secuur geleverd

Beste Harriet, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven. Het klopt inderdaad dat we niet alles van uw bestelling direct op voorraad hadden, dit wordt vermeld in het winkelmandje tijdens het bestelproces. Dat neemt natuurlijk niet weg dat we het vervelend vinden voor u dat het dan wat langer duurt. Wel zijn we blij om te horen dat u verder tevreden bent en wensen u veel draagplezier toe. Hartelijke groet, Team Sokshop.nl

Zeer goede service

Zeer behulpzame medewerkers!

Goed materiaal ,snelle bediening nog geen enkele klacht , m vr gr Annelies Hoorn

Super service en snelle afhandeling

Direct antwoord van de klantenservice. 20% korting nieuwe aankoop netjes geregeld.

Zending redelijk op tijd

Mijn kpusen, hold ups, zakken af bij het dragen, heel vervelend. 30 den is zo te zien en voelen veel minder dan 30 den.

Goede service en snel geleverd

Ik ben zeer tevreden met mijn artikelen. Altijd snel geleverd. Bedankt beenmode!

Veel mooie pantoffels

Veel mooie pantoffels. Ik heb wel weken op mijn bestelling moeten wachten. Het was niet meteen duidelijk dat het niet op voorraad was. Na 2 weken de klantenservice gemaild. Daarna kwamen af en toe berichtjes. Ben wel blij met de wollen pantoffels!

Beste M. den Draak, Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Het klopt inderdaad dat u langer op de pantoffels heeft moeten wachten dan dit normaal het geval is. Ook hadden we u eerder op de hoogte moeten brengen hiervan, onze oprechte excuses dat dit niet niet op tijd is gebeurd. We moeten hiervoor het boetekleed aantrekken.. Wel zijn we ontzettend blij te horen dat u blij bent met de pantoffels. We wensen u veel draagplezier en warme voetjes toe. Een volgende keer zijn we u graag weer van dienst. Hartelijke groet, Team Pantoffelshoppen.nl

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!