Ben heel tevreden met de aankoop.

Wil er waarschijnlijk nog een paar bijkopen. Top!

Fijn contact.

Denkt mee in juiste maat-keuzes.

Super snel geleverd

Met zorg ingepakt.

Ruime keuze en snelle levering.

Ruime keuze, prettig geprijsd en snelle levering.

Top bedrijf

Hele snelle levering! Keurig netjes verpakt.

Goede duidelijke keus snel bezorgd

Vertrouwde keus ga zo door

Netjes, snel

Netjes, snelle verzening

Bestelling geplaatst, dezelfde dag bericht over de verzending. De volgende dag in huis, prima verpakt!

Goede die mooie producten

Shoppen bij beenmode is een waar feestje. Ik zal er zeker terugkomen.

Snelle service en lief persoonlijk berichtje

De bestelling werd snel bezorgd en heel leuk dat er een persoonlijk berichtje in de doos zat

Friendly service

The shop usually has everything i am looking for. Last purchase they helped me promptly to solve my issue (i mistakenly ordered wrong size, i informed them - it was late in the evening - the day after i got delivered correct size!).

Geweldig goede service

Koude werden na 2 dagen keurig verpakt geleverd

Altijd prima, dit keer niet

2x Kunert fly&care 40 pantykous besteld én betaald, maar slechts 1 paar ontvangen. Bestelnummer 537149 Klantnummer 215807

Niets op aan te merken. Prima service. Snelle levering. Geweldig.

Zeer goed als de producten op voorraad zijn.

Bestellen en leveren gaat goed en snel. Maar als een product niet op voorraad is of niet meer leverbaar is de klantenservice wat traag met reageren maar ze lossen het wel zeer goed op.

Only supplier of sold out item (size)

Could find item my size in stock anywhere else. Fast dispatch only let down by PostNL but the service desk was really reassuring. The item was carefully and minimally packed.

Vriendelijk personeel Top services

Goed te bereiken. Snel reactie

Afhandeling verzending snel efficiënt

Prima ervaring

Super snel en goed

Super snel en goed

Positief

Goede en correcte communicatie tussen afnemer en verkoper.

Bestelling 21 april gedaan, hele bestelling nog steeds niet ontvangen.

Bestelling gedaan van twee panties op 21 april, nu is het 12 mei en heb er nog maar 1 (na ruim 2 weken) ontvangen, op de tweede panty wacht ik nog. Hetgeen waar ik niet tevreden over ben is de communicatie. Op de website wordt niet aangegeven dat de producten niet op voorraad zijn en dit wordt ook niet gecommuniceerd naar de klant. Ik heb geen idee wanneer ik (wacht al 4weken) mijn bestelling krijg. Een proactieve houding was fijn geweest en als er op de website had gestaan dat er 4weken (of meer) levertijd was had ik de bestelling niet gedaan. Een compensatie was ook fijn geweest. Ik bestel hier nooit meer. Geen vertrouwen in het proces.

Beste Annemarie, Het spijt ons dat u zo lang moest wachten op uw bestelling want dat is natuurlijk nooit onze bedoeling. Onze excuses voor het ongemak en de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We streven ernaar om onze klanten altijd tijdig en duidelijk te informeren over de status van hun bestellingen, inclusief eventuele vertragingen. Het is duidelijk dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan, en we zullen onze interne procedures herzien om dit in de toekomst te voorkomen. We nemen ook nog even contact met u op om alles samen keurig in orde te maken want daar doen we altijd graag ons uiterste best voor. Nogmaals onze excuses, en we hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen en u weer als gewaardeerde klant te mogen verwelkomen.

vriendelijk en meedenkend aan de telefoon

Ik moest bellen om erachter te komen waar mijn bestelling was. Na een telefoontje werd alles opgelost, en de volgende dag had ik het product in de brievenbus. Prima. een kleine tip: vermeld de reden van een eventuele vertraging, in mijn geval was de gevraagde maat L niet beschikbaar.

Fijne produkten, snelle levering

Ik koop al enkele jaren bij jullie, altijd goed. Een vertrouwd adres.

Goed bereikbare klantenservice en zeer vriendelijk. Wordt, indien het kan, brievenbuszending. Ideaal! :-)

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.