Mooie sloffen en op tijd geleverd.

Zie boven, maar vooral leuk; een persoonlijk berichtje op schrift in de doos. Een mooie ervaring!

De bestelling was super snel binnen met nog een persoonlijke noot ook!

altijd een perfecte service en snel geleverd

echt een betrouwbaar bedrijf en super blij dat ze zulke mooie kousen en panty's hebben echt heel mooi

Super snelle

Heb Giesswein pantoffels besteld die zeer zijn aan te bevelen voor de koude winter dagen. En ze waren super snel geleverd,evenals de Head sokken kortom een super site. Aan bevelings waardig..!

Snel, makkelijk, perfect!

Vandaag voor 17u besteld, morgen in huis. En ook nog goedkoper dan bij de webshop van de fabrikant. Dikke duim!

Prima panty

En een persoonlijk hand geschreven kaartje erbij Heel attent

Relatief kleine bestelling maar super service!

2 paar mooie sokken kocht ik. Een persoonlijk briefje en binnen een dag in de bus, wat wil je nog meer!?!

Snelle verzending, leuk persoonlijk bericht

Elke keer weer snel verzonden, goede kwaliteit panty's en kousen. Leuk persoonlijk bericht erbij

Prima service alleen de bestelde sokken waren niet op voorraad

Ze werden snel nageleverd

Snel en adequaat. Meedenkend bij persoonlijk contact

Snel en adequaat. Meedenkend

Prima service.

Ben zeer tevreden , mooie producten, ik bestel bijna altijd via de telefoon, dat vind ik gemakkelijker, dan kun je uitleggen wat je wilt,

Ruime keuze/ uitgebreid assortiment

Snelle levering en prima kwaliteit sokken

Snelle levering en een lief kaartje erbij

Ruime keuze en keurige levering

persoonlijk

ik was zeer tevreden over de bestelde goederen en de snelle levering, het leukste was echter het persoonlijke berichtje bij de zending. wat ontzettend leuk.

Vriendelijke service

De service was vriendelijk en heeft snel gereageerd. Het bedrijf is open voor suggesties en doet hier ook daadwerkelijk wat mee, dat was heel erg fijn om te zien!

Prima club!

Alles klopt!

Snelle en verzorgde service

Bestelling wordt snel en netjes verzonden

Uitstekende online winkel

Mooi panty’s gekocht voor mijn vrouw, ze zitten erg lekker zegt ze. En ook de prijs valt mee voor de Wolford panty’s 3 voor 2.

Nette vlotte bezorging leuk n kaartje in pakketje

Fijn contact!

Zeer snelle reactie en enorm klantvriendelijk!

Mooie kwaliteit en snelle levering

Fijne pantoffels!!

OK

Alles ging 100% OK.

Top Service!

Zeer klantvriendelijk, mooi assortiment! Ik kom graag terug, ga zo door!

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.