Goede kwaliteit in breed assortiment

Zocht een type pantoffel met immers ook van Giesswein in maar 44, die elders moeilijk te vinden was en dan nog iets duurder.

keurige en vlotte verkoop

Prima tevreden

Mooie beenmode van een goed merk

Falke is vertrouwd. Goede kwaliteit. Levering keurigverpakt

Super service en als kado waren de sloffen ingepakt! :)

Veel keuze, goeie service en snelle verzending

duidelijke website met veel keuze , goede service en snelle verzending

Nooit meer uit

In 1x het hele lichaam warm zodra deze sloffen aan zijn. Beste aankoop van het jaar. Aldus mijn man die nooit eerder sloffen droeg :-)

Snelle levering, goede kwaliteit

Wij bestellen altijd knie kousen van Bonnie Doon voor onze dochter, goede kwaliteit, gaan lang mee bij dagelijks gebruik. En lekker weinig last van het naadje. De levering is snel en adequaat. Nooit problemen gehad!

Uitstekend, geen aanmerkingen

Prima pantoffels, vlot geleverd.

Goeie en snelle service

Snelle en zorgvuldige levering. Prettig dat je er van op aan kunt.

Goeie communicatie en ruime keuze, geweldig

De 2 bestelde maillots werden zeer snel verzonden en waren erg mooi verpakt. Ik was erdoor verrast.

TOP PRODUCT

REEDS MIJN DERDE PAAR DUS ZEER TEVREDEN.

Hele goede ervaring!

Een hele goede ervaring. Veel keuze, snelle bezorging en goed verpakt.

Keurig verpakt en snel bezorgd. Mooie kwaliteit en prachtige kleuren!!

Fijne produkten

Ivm een botbreuk in mijn been antislip kousen en pantoffels aangeschaft. Fijne kousen en erg comfortabel.

Hele proces van bestellen tot levering verliep zoals toegezegd.

In hoeverre de pantoffels voldoet kan ik nog niet zeggen. Het is een kerstcadeau voor iemand anders.

heel goed ingepakt en snelle service

heel snel en goed ingepakt

Duidelijke communicatie over een nazending

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit panty’s, levering zou wat sneller mogen.

Ik ben blij en tevreden

Ik keek bij diverse sites en vond de panty naar mijn zin . Bestellen ging eenvoudig en correct. Levering ivm Sint iets vertraagd.

Altijd goede en snelle service!

Ik bestel al tijden sokken voor mijn kids en ben altijd tevreden met de goede en snelle service!

goede service

snelle levering, helaas niet de kleur zoals afgebeeld op de site. Maar Beenmode.nl nam na een opmerking meteen contact op om het op te lossen. Klasse!

Uitstekende service, mooie collectie

Super, snel, altijd aardig kaartje erbij. Leuk!

Mijn favoriet

Blij met grote maten,goede prijs en kwaliteit .

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!