Betrouwbaar, eerlijk en duidelijk.

Er was een paar sokken die ik bestelde niet in mijn maat. Er werd gebeld en een paar dagen later krijg ik een alternatief. Super gedaan.

Servicegericht en klantvriendelijk

Al vele malen panty's en kousen via deze site besteld. Ruime keuze en normale prijzen. Mocht er contact nodig zijn dan altijd goede oplossing en goed bereikbaar.

Altijd mooie keuze en super service

Al een paar jaar bestellen wij zo nu en dan de holdups die ze hier aanbieden. Er is ruime keus en vaak ook wat bijzonders. Leuk is ook het persoonlijke tintje dmv het kaartje wat er altijd bij zit, zo voel je je toch net even meer gewaardeerd, ga vooral zo door top top top

Goede kwaliteit, veel keuze, ook grote maten.

uitstekend

Goede afbeelding op de site,met aandacht verpakt en snel verstuurd. Hartelijk dank.

Hele snelle levering en een top kwaliteit panty. Zomerpanty, dus ideaal voor de bruiloft waar ik deze voor bestelde. Wel voorzichtig aantrekken maar dat is logisch met zo’n dunne panty. Erg blij mee!

Goede kwaliteit snelle bezorging.

Geduld kwestie, nu voor de tweede keer!

Nu voor de tweede keer weken moeten wachten op mijn bestelling. Vier panty’s besteld, 1 geleverd. A weken wachten kwam er nog een panty. Twee panty’s waren niet meer leverbaar. Dat was bij mijn vorige bestelling ook het geval. Het lijkt me beter dat het bedrijf panty’s die niet meer leverbaar zijn van de site afhaalt. Ik ben eerlijk gezegd niet meer geneigd om nogmaals bij uw bedrijf te bestellen. Het teveel betaalde bedrag stond wel snel op mijn rekening teruggestort, dat regelen jullie op een prettige manier.

Alles naar wens

Items prachtig, zorgzaam ingepakt met attent persoonlijk berichtje erbij, snel verstuurd. Alles naar wens!

Mooie producten en goede levering en service

Mooie producten en snelle levering

Fraai verpakt en snel geleverd.

Mooie kniekousen, fraai verpakt en binnen enkele dagen, voorzien van een persoonlijk kaartje, ontvangen.

Prima en aardige service online, maar vooral met de winkel in Amsterdam! Goed geadviseerd.

Heel klantvriendelijk

Heel vriendelijk en behulpzaam.

Mooie overzichtelijke site

Mooi product, snelle levering, duidelijke en overzichtelijke levering

Altijd tot in de puntjes verzorgd

Ik bestel al jaren mijn sokken ed bij Beenmode.nl en atijd dik in orde zowel de spullen als de bestelling/levering.

Super goed

Goede bestelling afhandeling en snelle levering

Levering was snel. Het pakketje was wel gedeukt, maar dat lang volgens mij aan de bezorgdienst. Inhoud was in ieder geval onbeschadigd.

Prima afhandeling.

Logistieke proces liep een dag vertraging op, maar dat werd gecommuniceerd. Verder prima.

Snel en vriendelijk

Altijd als ik iets bestel, of telefonisch contact heb valt het mij op hoe professioneel en vriendelijk het contact is. Ik word er blij van !

Snelle en goede service

Het bestelde product ontvingen wij snel en netjes verpakt met een persoonlijk bericht erbij. Daar is duidelijk aandacht aan besteed?

Fijne service

Zoals altijd heel goed geholpen.

Alles top en dik in orde.

Voor bestelling was goede informatie en (vaak veel) foto's van de artikelen te op de site te vinden. In het overzicht van alle artikelen per categorie waren de beschikbare kleuren per artikel direct te zien. Dit is zeer klantvriendelijk en tijdbesparend. Hoedje af daarvoor. Het bestelproces verliep goed. De bestelde artikelen werden snel en mooi verpakt in een brievenbusdoos verzonden met tijdige track &trace gegevens. Samenvattend: alles top en goed in orde.

Goede kwaliteit sokken, goede service, snelle bezorging

Zeer goede ervaring

Wat ze beloven komen ze na.

snelle goede levering en een mooi product

Snel geleverd, goed verpakt, en een mooi product

Best beoordeeld uit 5 leden

- Controlfashion.nl | 9.6

- Pantyshoppen.nl | 9.5

- Beenmode.nl | 9.4

- Pantoffelshoppen.nl | 9.3

- Sokshop.nl | 8.8

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!