Prima assortiment en leuke aanbiedingen

Veel keuzemogelijkheden en snelle levering.

Helemaal top!

Alles verloopt op rolletjes: het bestellen, de communicatie, de verzending van de artikelen, de zorgvuldige verpakking en de uitstekende kwaliteit van de producten.

Super, doen alle moeite voor je.

Zie hier boven, super bedrijf, doen echt alle moeite voor je om aan de juiste sokken te komen.

Vlot besteld en vlot bezorgd

Netjes geleverd

Werd zelfs gebeld omdat het een iets ander stiksel was dan op de foto Goede service

Super service!

Goede service en een persoonlijk briefje bovendien!! Erg leuk ;)

Mooie producten, snelle verzending

Tevreden met producten en service!

Prima service, snelle verzending

Al een aantal jaar een zeer tevreden klant bij Beenmode. Ook inmiddels mijn dochter en moeder! Mooie producten !

Ik heb sokken gevonden in de kleur van mijn schoenen. Eerst 2 paar. Ze blijken zo mooi en goed te zijn dat ik nog 3 paar heb besteld

Ik ben heel blij met jullie, snelle levering en anders word er bij besteld bedank voor alles kan niet beter. Groetjes een tevreden klant.

Mooie spullen, goede serice!

Er was een stiksel los, gemeld en binnen 1 dag het voorstel om een nieuw product te sturen, super!

Goed maar levering duurde iets langer het product was niet op voorraad

Goed product en service

Had in eerste instantie verkeerde product besteld. Per telefoon het kunnen omruilen. Goede, vriendelijke en snelle service!

Snelle levering, mooie kwaliteit

Prachtig badpak. Heel blij mee!

Snelle levering.

Prima website! Niets op aan te merken.

prima service en een fijn product.

snel bericht van nalevering en alles verliep prima!

Koop al enkele jaren mijn sokken op deze site en ben 100% tevreden omdat bijv, ik soms vergeet de maàt in te vullen en dan door hen gebeld wordt om dit te melden.

Teleurstellend - bestelling pas na 2 maanden ontvangen

Ik heb onderbroeken voor kerst besteld en pas half februari ontvangen. Ook geen communicatie tussentijds. Maar beter laat dan nooit ;-)

Snelle en correcte levering

Levering volgens afspraak en de vragen die ik vooraf had, zijn keurig en snel beantwoord.

Snelle levering , vieze kapotte verpakking

Snelle levering Jammer van de slechte verpakking

Veel keus en snelle bezorging die door de brievenbus past.

Veel keus en snelle bezorging die door de brievenbus past.

Snelle levering, kleine prijzen.

Voor de tweede keer hier Spanx besteld. Hebben de leukste kortingen en aanbiedingen. Snelle levering. Deze shop is aan te bevelen.

Super vriendelijk geholpen

In plaats van 2 panty's maar 1 panty ontvangen. Even gebeld. Werd meteen geholpen door een super vriendelijke dame die alles meteen even heeft uitgezocht en ervoor zorgt dat de tweede panty zo snel mogelijk mijn kant op komt! Echt heel erg vriendelijk geholpen. Volgende keer bestel ik hier zeker weer.

Over yunders.com

yunders is de verzamelnaam achter de vijf grootste online beenmode, shapewear en pantoffel webshops van Nederland en België: Beenmode.nl, Controlfashion.nl, Sokshop.nl, Pantyshoppen.nl en Pantoffelshoppen.nl. Iedere webshop is uniek in haar service, expertise, kwaliteit, collecties en daarmee ook haar klanten. Dagelijks zorgen wij ervoor dat alle producten met de nodige zorg worden geselecteerd, ingekocht en verzonden. Wij geven professioneel en individueel advies op maat en garanderen de beste kwaliteit, zodat u er op tijd van kunt genieten!