Gaat zoals het moet gaan.

Ik ben niet een gerouteerde onlineshopper en heb dus weinig ervaring. Met de website van Cool Blue ging het echter zonder problemen. Levering keurig op tijd. Prima bedrijf.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alles is loepzuiver en supersnel geregeld.

Zeer scherpe prijs, makkelijke bestelling, vandaag besteld, s'morgens om 08.30 uur aanwezig op het afhaalpunt, gewoon geweldig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wederom alles netjes en snel afgehandeld

Zoals altijd heb ik snel kunnen vinden wat io zocht en de laatste beslissing genomen adhv de reviews. Order plaatsen, afrekenen en de volgende dag keurig netjes op tijd in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service, prima prijs en prima mensrn

Via internet besteld, datum levering door mij gewijzigd en toch alles goed geleverd en perfect geïnstalleerd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Goede en snelle levering

Savond's besteld andere ochtend in huis top geregeld Coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede levering! Plus super tevreden!

Maandag een hoesje besteld en deze kwam woensdag binnen! Super blij mee! Zo kon ik snel mijn nieuwe telefoon gebruiken die ook woensdag binnenkwam. De site is duidelijk en je kunt goed selecteren op je wensen waardoor je makkelijk en snel het perfecte product vind! De service vind ik echt relaxt, snel en je weet duidelijk waar je aan toe bent! Coolblue vind ik zeker een aanrader!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed geholpen in de winkel en snelle bezorging

Snelle bezorging, in de winkel goed geholpenet de keuze van een laptop.

Zeer slechte bezorging!

Kleine vriezer gekocht. Site werkt goed en met de aankoop ben ik blij. De bezorging, iets waar Coolblue reclame mee maakt als bijzonder klantvriendelijk en goed was echt abominabel slecht. Alhoewel ik netjes volgens hun eigen richtlijnen een e-mail, SMS en Track&trace kreeg en ook nog netjes werd gebeld door de bezorger, ging het daarna erg slecht. Bezorger belde om 17:32u dat ze om 18:15u zouden arriveren. Uiteindelijk werd mijn vriezer pas om 19:30u bezorgd zonder dat ik van de bezorger ben gebeld dat het later zou worden dan de eerder afgesproken tijd. Alle begrip voor iets uitloop, maar uitloop van 5 kwartier na het oorspronkelijk aangegeven tijdstip en dat zonder bericht vanuit Coolblue is niet acceptabel! Ze maken dus niet waar wat ze beloven. Ik heb de bezorger er op aangesproken en ik kon genoegen nemen met de opmerking: ach, het is mensenwerk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Doen wat je belooft rondom de excellente klantenservice die jullie beweren te hebben

komt belofte niet na!

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. De werkelijkheid was: 4 dagen later in huis

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ja, belofte nakomen!

Good

Good

• N/A

Alles perfect verzorgd

Makkelijk bestellen en verder keurige levering

Prettig

Simpel,l en snel

in een woord TOP

Product besteld maar met foutief afleveradres. Het product zal al in de bestelbus om afgeleverd te worden. De medewerker, waarvan ik zijn naam helaas niet meer weet, heeft mij uitstekend geholpen en de aflevering stopgezet. Afhandeling van retour is supersnel gegaan evenals de terugbetaling. Dat noem ik KLANTENSERVICE met hoofdletters ;-)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door

Prima, aardige bezorgers hebben de wasmachine keurig aangesloten!

Prima geregeld, bezorgers hebben de wasmachine aangesloten. Aardige mensen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en altijd goede en duidelijke service!

Vlotte en correcte levering

Vlotte en snelle levering van de nieuwe vrieskast

Hele fijne service

Snelle en correcte afhandeling. Kreeg mijn bestelling de volgende dag en in een stevige verpakking.

Heerlijk

Wat is het een genot als je waterkoker beduidend minder herrie maakt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een feestje om te bestellen

Coolblue maakt in mijn beleving hun slogan “alles voor een glimlach” meer dan waar. Het is niet alleen leuk bedacht door de marketing-afdeling. Het is een mindset die is doorgevoerd in alle uitingen en klantcontacten. Ongeacht via welk kanaal. Medewerkers begrijpen wat service is, je wordt écht geholpen, er wordt écht met je meegedacht. Ook is Coolblue vaak supersnel. En heel belangrijk iets retourneren is ook een feestje én daar maak je als bedrijf het verschil. Want dat is bij veel andere bedrijven meer een worsteling. Heerlijk. Hier kunnen veel andere bedrijven in Nederland nog wat van leren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Erg klantvriendelijk en goede service

Erg goed en vriendelijk geholpen en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Perfect geluidloos

Super stofzuiger!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super spullen en super service

Uitgebreid assortiment en een geweldige service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? geen

uitstekend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima levering en snel in huis

product was snel en correct geleverd.

Over Coolblue