Altyd top in informatie en levering

In een woord top

Teleurstellend

Het dwuurt te lang. Het probleem wordt niet door coolblue opgelost maar ik moet er zelf achteraan. Dan wordt bij een nieuwe levering het adres verkeerd ingevuld. Tijdens het bellen valt de lijn weg. Je wordt weer niet terug gebeld. In totaal een 65 minuten in de wacht gestaan. Ik ken betere manieren om klanten te helpen. Ben teleurgesteld!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ontevreden over afhandeling bezorging.

In verband met de voorzorgen rond Covid-19, worden wit-, en bruingoed door het bedrijf niet verder dan de voordeur gebracht, en derhalve niet geplaatst c.q. geinstalleerd. In een mail met link naar de website van coolblue werd een en ander uitgelegd over het in gebruik nemen van een wasmachine. Dit bleek onvoldoende, want tijdens een "proefwas" liep de trommel letterlijk over van het water. De huismeester heeft vervolgens bij de benedenburen de waterzuiger moeten inzetten, en de schade loopt in de duizenden euro's. Ik begrijp dat er in deze tijden sprake kan zijn van overmacht, maar als men besluit om op deze wijze de winkel te besturen, komt dat onverantwoord over. (To say the least.)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Jammer, geen aankoop bewijs, niet kunnen deelnemen aan cash back actie

Product bevalt tot nog toe goed, bij levering zei chauffeur dat ik nog een bon / aankoopbewijs zou krijgen ( lijkt me voor de garantie ook noodzakelijk), maar reed vervolgens weg. Gemiste kans ?!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? betere informatie

Whirlpool met roest zonder garantie

In mei 2019 kreeg mijn Whirlpool wasmachine die toen net buiten 2 jaar garantie zat roest gelijk gebeld en mail gekregen dat tot reparatie zou worden overgegaan. Naar heel veel bellen beloftes en mailtjes over en weer is 3 weken terug mijn machine opgehaald die volgens jongens Coolblue gelijk naar afvalverwerking in Tilburg zou gaan en Coolblue zelf zegt staat bij hun in magazijn waar hij word bekeken op dinsdag door monteur Whirlpool die eigenlijk helemaal niet willen repareren. Nu zit ik morgen 25-03-2020 3 weken zonder machine moet voor wassen 10 km rijden naar tankstation. Waar blijft Coolblue met hun mooie praatjes wat in praktijk alleen maar gebaseerd is op praatjes van zeer jonge callcenter medewerkers die zichzelf als specialisten uitgeven??? Conclusie Coolblue neemt geen verantwoording en laat je gewoon in de kou staan of liever zonder wasmachine staan met allemaal leuke praatjes en beloftes en ondertussen allemaal naar elkaar wijzen. Leuk zolang je produkt in garantie zit maar 1 dag erbuiten en Coolblue geeft niet meer thuis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Coolblue moet eens echte specialisten aan telefoon zetten

vervelende ervaring

Begin januari een laptop gekocht van ongeveer€1500 euro. In het begin voldeed de laptop goed, maar sinds drie weken begint hij kuren te krijgen: hij begint vast te lopen met de melding 'no bootable device.' Nu heb ik inmiddels contact gehad met de helpdesk van cool blue en het probleem uitgelegd met daarop een response dat de laptop wel gerepareerd kan worden, maar dat het wel 2~3 weken kan duren. Aangezien we nu vanuit huis moeten werken, kan ik de laptop geen 2 weken, laat staan 3 weken missen. Dus mijn vraag was of ik misschien een vervangende laptop kon gebruiken of dat er een andere optie is, zodat ik wel door kan werken. Hierop de reactie dat dit niet mogelijk was, ik kon wel een nieuwe laptop bestellen (aanschaffen) en deze binnen 30 dagen retourneren zodat ik het geld weer terug krijg, maar daarbij wel zelf het risico loop, dat als er een beschadiging op komt, dat ik het niet meer terug kan sturen, of dat de reparatie langer duurt dan die 30 dagen, dan zit ik met een extra laptop in de maag.... Ik vind het gewoon belachelijk dat je een laptop koopt van bijna € 1500, welke na 2,5 maand na de aankoop datum, kuren begint te krijgen er geen andere optie is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? een optie aan bieden om een leen toestel te kunnen gebruiken

slecht ervaring

ik heb vrijdag 20 maart een hometrainer bestel en het zou de volgende dag zaterdag 21 maart bezorgd worden maar door drukte door de corona virus zou het maandag 23 maart bezorgd worden ,de hele dag thuis gezeten maar geen bezorging geweest,na tel onderhoud met cool bleu was het door drukte bij DHL verlaat, maar na bij DHL ge informeert te hebben is mijn bestelling niet aangekomen . Ik zou graag willen weten hoe het nu allemaal zit.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima op het afleveren na...

Vond het jammer dat ik bij afleveren mn geboortedatum moest geven. Dat wordt door verschillende organisaties gebruikt ter identificatie. Nu moet ik het hardop zeggen op 2 meter afstand. Ik begrijp het maar vindt t echt niet handig. Advies, stuur een email waarin gevraagd wordt om bevestiging bij het aan nemen. Dat email adres hebben jullie toch al. Als it bedrijf zou dat niet moeilijk te regelen zijn.

5 sterren - doen wat je zegt en niet minder

Meerdere keren iets besteld. Er wordt altijd gedaan watwordt gezegd / beloofd en dat net humor. Eigenlijk, kan het niet beter. Maar “het kan altijd beter”? Ja, vind ik niet. De voorselectie in items is perfect, geen overkill aan aantallen.

Goede Services en correcte levering

Zeker in deze tijd..is uitzonderlijk goed afgehandeld..bedankt en blijf gezond!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen opmerking

Betrouwbaar en snel

Snelle levering van stofzuiger. Betrouwbare leverancier. Duidelijke website.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik vind Coolblue een fijne zaak in veel opzichten!

Ik heb een nieuwe laptop uitgezocht. De vergelijking tussen een aantal apparaten was duidelijk en zeer volledig. 's avonds besteld, volgende dag in huis. Daarnaast spreekt mij de bedrijfsfilosofie van Coolblue aan, met veel persoonlijke aandacht voor zowel klant als eigen personeel. Dat laatste heeft ook effect op de klant!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Onwijs goed product en snelle levering

Mijn ervaring is altijd uitstekend met coolblue. Alle electronika bestel ik via coolblue

grote klasse

top ervaring, probleemloos

Snelle levering conform afspraak

Goede koelkast voor een goede prijs.

Goed en snel

Mijn pakket is ondanks de drukte door het virus super snel geleverd erg blij mee

na bestelling van 2e kans de dag erna al het bestelde pakket ontvangen

In een woord Goed.

De site is helder duidelijk voor een ieder vind ik, en de service is top.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super tevreden met mijn aankopen, alleen ....

Ik ontving een kabel, waarvan ik niet wist dat ik die besteld had. Blijkbaar een extra bij 1 van 2 artikelen die heb besteld. Heb helemaal geen behoefte aan deze kabel. Het zal ongetwijfeld mijn fout zijn, maar geeft wel aan dat de website niet helemaal transparant is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet onnodig extra artikel aanbieden...

Vriendelijke bezorgers en een zeer snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede info op de site en snel geleverd.

Ik vond goede info op de CoolBlue site, die mij hielp om een nieuwe NAS te selecteren. De koop process was makkelijk en snel te regelen. En het was snel in huis, zodat ik het kon gaan gebruiken.

Komt belofte bijna na!

Vandaag bestellen, morgen in huis ging niet helemaal op. Als excuus werd gezegd dat het door de drukte kwam. Drukte is bekend dus belofte mogelijk aanpassen naar binnen 3 dagen. Dan hadden we er vrede mee. Nu kleine teleurstelling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie advies.

Prima bedrijf

Snelle, correcte bezorging, zeer vriendelijk aan de telefoon

Afspraak is afspraak

Heb een bestelling in de ochtend geplaatst en werd de zelfde dag nog geleverd volgens afspraak, top dus!

Goed geholpen

Printer was er binnen 1 dag