Top!!

Vriendelijke mensen, problemen die er zijn worden goed opgelost door personeel/Klantenservice. Echt een aanrader!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Snelle levertijd, alle handelingen waren gemakkelijk en duidelijk.

snel, goedkoop, goede kwaliteit

Heb op tijd besteld, waardoor het de volgende dag al binnen zou zijn. Ook werd het met de fiets gebracht, zelfs wel 5 uur eerder dan verwacht, waardoor ik snel kon beginnen met gamen. Het fietskoerier initiatief vind ik ook een goed iets, want het is beter voor het milieu en makkelijker in de binnenstad.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle service, duidelijke online informatie

Altijd snelle levering en voordat je je aankoop doet, krijg je (heel) veel informatie om je keuze te kunnen bepalen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een betrouwbare zending en goed product ontvangen

Netjes ingepakt, goede voorlichting op de site en beloftes kloppen, want het is een top product

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoonlief bleef maar lachen...

Na lang te moeten wachten op een nieuwe telefoon was zoonlief blij verrast met de super-snelle levering van Coolblue.En die nieuwe telefoon mocht ik niet aanraken. Wij zijn fan van Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Doen wat je mag verwachten.

Wat ze beloven komen ze na. Makkelijker kan niet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Altijd alles benaderend met een lach

Coolblue gaat net ietsjes verder dan de internetwinkels die we al kennen. En dan altijd met een knipoog, zonder afbreuk aan kwaliteit.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Keurig en op tijd geleverd

Niet altijd de goedkoopste maar wel altijd keurig en op tijd geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Prijs

zorgeloos snel bezorgd met gebruikstips via de mail

Ik heb een laptop besteld, beste koop volgens Cool blue, de dag erna is deze al bezorgd. Mijn verrassing was dat ik via de mail (terwijl ik geen account heb) ook tips kreeg, met filmpje voor het gebruiksklaar maken van de laptop. Ongevraagd weliswaar maar toch heel attent.

Service

Jongens bellen van te voren dat ze met 10 minuten voor de deur staan. Ze zijn snel vriendelijk en geven een uitleg over de wasmachine. Personeel waar je blij van wordt. uitzonderlijk goed.

The order came on time

They kept their cometment.

Perfecte service

Super en heldere hulp bij verkeerde bestelling, snel geholpen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle afhandeling van de aankoop en geweldige service met retourmogelijkheid binnen 30 dagen.

Zeer snelle levering bij aankopen. En de mogelijkheid van retourneren binnen 30 dagen is een topservice.

Precies zoals beloofd

Overzichtelijke site, met mogelijkheid tot vergelijken van producten. Snelle levering

Dien wat ze beloven

Degelijk, betaalbaar, klantvriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Aanbod vergroten

Goed product

Goed product voor niet al teveel geld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Is gewoon top. Nooit gezeik gehad met spullen terug brengen.

Super klant vriendelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee.

De belofte maakt Coolblue zekers waar. Snel geleverd, prima product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Prima, geleverd volgens afspraak.

Snelle nette levering, goed ingepakt. Je wordt op de hoogte gehouden van leveringstijd. Vriendelijke aflevering.

Snel en goed!

“Voor 23 uur besteld, de volgende dag geleverd” staat op de site. Ik heb om 22:56 uur besteld en om 8:30 de volgende ochtend nam ik het pakket in ontvangst. Alles keurig verpakt. De reden dat ik hier heb besteld is ivm met de aankoop van een sporthorloge waar ik veel problemen mee heb gehad. Dit werd elke keer snel en keurig opgelost!! Persoonlijk word ik ook wel vrolijk van de marketing van jullie. Alles voor een glimlach, het is gelukt....

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Mooi geluid en zien er lekker. Super blij ermee.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en een duidelijke informatieve website.

Zeer positief. Bestel regelmatig en tot nu toe altijd tevreden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ontzettend snel geleverd, super!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niks op aan te merken

Balen

Wel de toebehoren, maar niet de hogedrukspuit ontvangen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Belofte waarmaken

Over Coolblue