Filters

9

Super snel geleverd

Camera besteld deze werd de dag erna al geleverd Prima verpakt en werkt als een tierelier Makkelijk aan te sluiten

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Moeiteloos bestellen en ophalen.

Ik zocht een laptop voor persoonlijk gebruik. Het was erg makkelijk om op de website een selectie te maken en die met elkaar te vergelijken. Ze hadden een goede deal voor mijn beste optie. Het bestellen ging vlot. Ik koos voor ophalen en betalen in de winkel, vroeg de volgende morgen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben uiterst tevreden met de bestel- en ophaalprocedure, en de laptop zelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Makkelijk en leuk en supergoed geregeld met de bezorgtijd

Heldere website en altijd een gezellige ervaring met de bezorgers en het systeem met bezorgen en duidelijke tijden inclusief ook niet te vergeten het belletje vooraf

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
3

Bestelling niet ontvangen

In winkel Utrecht soundbar besteld.Heb deze tot nu toe niet ontvangen.Wel HDMI kabel

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet zeggen dat iets bezorgd is terwijl dat niet zo is
6

Te laat bezorgd

Wij hebben 2 ventilatoren besteld. Deze zouden de volgende dag bezorgd worden. Dat is ook de reden dat wij bij jullie besteld hebben. Nu hebben we 1 ventilator een dag later ontvangen en de 2e nog steeds niet. Dit zijn geen afspraken als je ze niet kan nakomen!

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Doen wat je beloofd
1

niet best

Ik heb nog steeds niks ontvangen en kan nergens achterhalen waar mijn pakket is????

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? ja zorg voor beter bezorging
10

Very warm service

Kevin was really enthusiastic and kind. Really great service!

  • Would you recommend us? Yes
  • N/A
10

Probleemloos

Coolblue is inmiddels de standaard winkel geworden vanwege de probleemloosheid.

  • Would you recommend us? Yes
  • Voeg een optie aan de Filters toe dat je alleen spullen wil die die op voorraad of leverbaar zijn! ! !
4

Vrijdagmiddag besteld omdat ik het product uiterlijk einde weekend in huis wilde hebben, maar na mee

Ik heb vrijdagmiddag besteld, juist omdat ik het product dit weekend nodig had. Eerst kreeg ik bericht dat Coolblue mijn bestelling door drukte niet op tijd kon inpakken en dat de levering een dag later zou komen. Daarna kreeg ik opnieuw bericht dat DHL het pakket helaas nog een dag later levert. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, maar de communicatie voelt vooral standaard en biedt geen echte oplossing. Ik heb het product hierdoor niet kunnen gebruiken op het moment waarvoor ik het besteld had en moet nu maar afwachten of het vanavond nog wordt geleverd. Voor mij past dit niet bij de verwachting die je hebt bij een bestelling waarbij snelle levering belangrijk is.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Wees duidelijker over hoe zeker de beloofde leverdatum is, zeker bij bestellingen vlak voor het weekend. Als een bestelling meerdere keren vertraagd is, bied dan actief een oplossing aan, bijvoorbeeld ophalen in een winkel, een alternatief product met snellere levering, gratis annuleren of een passende compensatie.
2

4 maanden bezig geweest met jullie over een tv reparatie

Tv opgestuurd omdat deze een intern defect had. Krijg ik de tv terug met fysieke schade. Kapot scherm en barsten. Hierna anderhalf maand tot 2 maanden niks van jullie gehoord over de tv nadat ik hem had opgestuurd. 20x moeten bellen met jullie en aan het lijntje worden gehouden dat ik binnen 5 dagen een antwoord zou krijgen van de back office en een belletje. Slechte service dus. Heb 4 maanden zonder tv gezeten. Had normaal goeie ervaringen met jullie.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Al genoeg gezegd
6

Cool luw is top, bezorging is slecht

Ik vraag om een aflevering bij mij om de hoek en krijg gaat een richt dat ik 6 km veroo het pakket kan ophalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Afleveren volgens afspraak
1

Niet alleen €185 kwijt, maar ook mijn vertrouwen!

Ik bestelde een Apple TV én een HDMI-kabel. Bij ontvangst bleek alleen de HDMI-kabel in de verpakking te zitten. Dat was al een vervelende verrassing, zeker omdat het om een bedrag van €185 gaat, maar wat mij vooral heeft geraakt is de manier waarop mijn melding werd behandeld. Ik had sterk het gevoel dat ik moest bewijzen dat ik de waarheid sprak, alsof er werd getwijfeld aan mijn verhaal. Als klant voelde ik mij niet serieus genomen en moest ik steeds opnieuw aantonen dat ik de Apple TV daadwerkelijk niet had ontvangen. Dat gaf mij een groot gevoel van onrecht. Fouten kunnen overal gebeuren, ook in een magazijn of tijdens het verzendproces. Juist daarom verwacht je dat een bedrijf luistert naar een trouwe klant en samen naar een oplossing zoekt. Helaas heb ik dat niet zo ervaren. Het gaat niet alleen om de ontbrekende Apple TV en het feit dat ik €185 kwijt ben, maar vooral om het gebrek aan vertrouwen en de manier waarop ik als klant ben behandeld. Uiteindelijk heb ik geen Apple TV ontvangen, ben ik €185 kwijt en is ook mijn vertrouwen in Coolblue verdwenen. Dat is een uitkomst die ik als trouwe klant nooit had verwacht.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Service naar trouwe klanten
10

Snel, goede prijs en betrouwbaar zoals altijd.

Snel, goede prijs en betrouwbaar zoals altijd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
2

4

Jullie komen je beloftes niet na, vandaag bestellen en morgen in huis. De excuus dat het niet ingepakt om te bezorgen, is de meest domme excuus die je kan geven als zo een grote organisatie als CoopBlue. Wij hebben de bestelling gedaan op een donderdag met het verzoek dat het vrijdagavond geleverd moet worden. Vrijdagochtend geven jullie via email door dat het niet geleverd kan worden omdat het niet ingepakt is. Uiteindelijk wordt het maandagavond geleverd. De hele planning om een afzuigkap in het weekend te installeren mag je helemaal opnieuw organiseren. Dank je wel hoor FoolBlue!

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Snel en goed

Snel en goed op de hoogte gehouden

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
6

De bestelling is nog niet binnen

Het zal een algemene ervaring op dit moment zijn dat we veel langer dan gebruikelijk op onze producten moeten wachten. "uw bestelling morgen na 3en bezorgt", dient dan ook echt aangepast te worden. De 5de dag heb ik nog niets ontvangen en zit een product review er op dit moment nog niet in, helaas

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? pas de levertijden aan, die worden niet gehaald
2

Jammer van het vaderdagcadeau

Helaas werd het bestelde artikel zonder verpakking er omheen bezorgd. Mijn man nam het aan de deur aan, waardoor hij meteen zijn vaderdagcadeau in hadden had.. Dag verrassing...

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Top

Zeer snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
4

De planning veranderde meerdere keren

Op de web site staat volgende dag heeft u de wasmachine in huis. Het werd dus een week later. Afspraak op 17 juni vanaf 7.30 u. Om 12 u een bericht, hij wordt morgen 18 juni geleverd. Ben gewoon oprecht over de levertijd.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Ben gewoon oprecht over de levertijd
10

Goede ervaring, snel geleverd.

Gezellige berzorger, kwam zingend de straat in fietsen en ging zingend weer opweg.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
1

Bestelling niet geleverd door verzendpartner

Nog altijd in afwachting tot DHL mijn pakket ontvangt/sorteert. Coolbleu heeft het pakket wel op dezelfde dag verstuurd. Flauw om Coolblue dit aan te rekenen want altijd zeer tevreden. Helaas straalt het proces van DHL af op deze beoordeling. Helaas betekend dit wel dat ik minimaal 5 dagen moet wachten of het pakket nog komt voor er überhaupt gekeken word naar een oplossing. (klantenservice Coolblue gebeld) Dit terwijl overal stond voor 23:59 besteld morgen bezorgd. Blijkbaar is dat niet helemaal waar en dat staat nergens.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Moge duidelijk zijn
10

Dit is voortaan mijn winkel.

Ik heb al heel lang niet meer zulk vriendelijk en klantvriendelijk personeel mee gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

nette prijs en snel geleverd

nette prijs en snel geleverd

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Helemaal top

Goede communicatie, goed product, levering conform afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Prima en op tijd bezorgd!

Zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Weena 64

3012 CN Rotterdam

010-7988999

[email protected]

Over Coolblue

Bij Coolblue doen wij alles voor een glimlach. Daarom hebben we 2 doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken we per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten wij onze productreizen in.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.