Ik had een printer besteld en kreeg hem de volgende dag gratis geleverd. Goede prijs, heel makkelijk instellen.

En of ik blij ben!

Altijd als ik iets bij Coolblue bestel, weet ik dat ze hun uiterste best doen het zo snel mogelijk en zo netjes mogelijk af te leveren. Ik heb een mooie tv besteld, om 9 uur 's avonds. De bestelbus zat helaas vol voor de volgende dag, dus ik kreeg hem pas (! haha!) een dag later. Niet erg hoor, alleen... ik kon niet echt uitslapen want om 6 uur 's morgens kreeg ik de sms dat Bas met de bestelling om 14 uur voor de deur zou staan. Hmmm, dat had van mij ook om 7.30u. verteld mogen worden, maar ja ik kan elke dag uitslapen en heel veel anderen natuurlijk niet, die staan om 6 uur fris en fruitig naast hun bed. Oké ik heb me lekker weer omgedraaid in bed, heb nog even lekker geslapen met het idee dat ik over een paar uur de tv in huis zou hebben!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk vergelijken, snel bestellen en super snelle levering binnen een tijdvak naar keuze!

Eerste bestelling bij Coolblue, zeer tevreden over het gemak vd website, eenvoudige bestelwijze en puntuele levering met keuze uit een dagdeel + mail vooraf met meer specifieke levertijd én 15 minuten van tevoren telefoontje dat ze onderweg zijn, top!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kosten bezorging specifiek tijdvak zijn prijzig.

Nette bezorger ‘s

Ik ben netjes op de hoogte gehouden ... waren keurig op tijd.. en gaven duidelijke uitleg ..

Fantastische bezorgers super service

Hele nette vriendelijke bezorgers hulpvaardig en verstand van zaken Na twee dagen een kaartje in de bus van coolbleu Of alles verder gelukt was Met een vriendelijke boodschap van de bezorgers Top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Top, gewoon wat je wil verwachten.

Keurig op tijd en volgens afspraak

goede service

goeie service met uitstekende garantie,kwaliteit,uitleg van producten.

Goed geregeld

Snel, goed en goedkoop.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

product voldoet geheel aan de verwachting

product voldoet geheel aan de verwachting , niet te duur en snelle levering

Snelle levering, prima prijs

Uitstekende informatie op de website. Gewoon goed.

Snelle levering zoals altijd

Fantastisch Coolblue! Veel informatie bij het orienteren naar een nieuwe printer, zodat ik de goed keuze kon maken. Snelle levering en een e-mail met installatietips!

Coolblue is coolgood

Beste ervaring ooit

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nope

Stipt en goede kwaliteit

Ook fijn dat pakket bij buren afgegeven wordt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik wil wel kiezen voor langere bezorgtijd om nachtwerk voor medewerkers te verminderen

Duidelijke site met handig keuze menu voor de bestelling

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

goed product, snelle service, nette bezorging

Coolblue communiceert duidelijk over de levering, jongens die komen bezorgen zijn correct en vriendelijk. Oude droger wordt zonder commentaar keurig retour genomen en de nieuwe netjes op de goede plek gezet en aangesloten. Heb dit bij andere bedrijven helaas anders mee gemaakt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? neem ook het plastic afval vd zakjes mee

Bestelling, levering en plaatsing van mijn nieuwe wasmachine snel en goed!

Prima service en product

Goed en snel

Wat beloofd wordt komt men na

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De bezorgers wilden de loopband in de gang zetten, maar op de bestelbon stond tot 4hoog afgeleverd.Dit laten zien en toen hebben ze de doos met de loopband naar zolder gebracht.

Tweede kans product, fijn dat het bestaat.

Ik wilde een veel te duur product, dus daar moest ik wel even flink voor sparen en hopen dat er een mooie aanbieding voorbij zou komen. Helaas kwam die niet maar zag ik via Coolblue dat dit artikel ook een tweede kans optie had en daardoor de prijs toch net iets lager kwam. Verder is het gewoon een nieuw artikel wat vermoedelijk door de eerste koper is teruggestuurd. In ieder geval zat alles in de originele verpakking, deze was alleen een keer geopend, maar verder zag ik geen gebruikssporen. Dus toch fijn dat op deze manier de geretourneerde artikelen wat voordeliger aangeboden kunnen worden, ik ben er blij mee.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? het verschil met de nieuwprijs is er, maar niet enorm groot, dat zou wel iets groter mogen zijn, omdat de nieuwprijs bij andere leveranciers voor dit product al even wat lager lagen.

Goeie service

Een zeer goede ervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Juiste product voor goede prijs

Een tweede kans product gekocht. Toevallig net product wat ik zocht. Helemaal niets mis mee, ziet er nieuw uit, werkt goed en wel goedkoper ;-) Zeer snelle levering in efficiënte verpakking.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Duidelijk aangeven wat er wel en niet bij zit (zoals adapter in dit geval)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede Service en lekker vlot geleverd

Ik had de warmtepomp droger in de middag besteld. Kreeg savonds een mailtje dat ze hem de volgende morgen tussen 9 en 10 uur zouden leveren. De bezorgers belde om kwart voor 9 en 9 uur reden ze de straat in. Ze kwamen achterom met droger al uit gepakt de tuin in. Een kwartier later hadden ze de droger geïnstalleerd en aangesloten op de afvoer en oude droger mee retour. Zeer vriendelijke jonge mannen. Al met al, uitstekende service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet zo sjoemelen met de prijs, want de ene dag is het apparaat duurder als de andere dag.

Vrolijke service!

Vrolijke en fijne service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet vergeten van jullie gereedschap ;)

zoals altijd GEWELDIG

makkelijke opzoekhulp, snel besteld, makkelijk afgerekend, volgende dag in huis.... ;))

Over Coolblue