Blij met mijn gasfornhuis

Bezorgers waren erg vriendelijk en netjes op tijd. super blij

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet op de site zetten dat jullie het volgende dag kunnen bezorgen. want ik heb 2 dagen moeten wachten

Het gehele proces van bestellen tot ontvangen is door coolblue leuk gemaakt. Goed gedaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Top product voor hele goede prijs!

Top product voor hele goede prijs!

Voordelig en snel

Vakkundig en behulpzaam personeel. Snelle levering en het goedkoopst!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een betrouwbaar, met goed spul, netjes op tijd leverende winkel !!!!!!

Een internet - winkel waar ik als rolstoeler goed en correct behandeld ben. Een winkel waar je wel moet slagen.

Betrouwbare en snelle service

Ik vind het fijn dat er verschillende bezorgopties zijn. Hierdoor is mijn keuze voor coolblue snel gemaakt. Daarnaast is er een ruim aanbod met veel aanvullende informatie dat er voor zorgt dat je goed geholpen wordt in het maken van een keuze in het ruime aanbod.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel in huis, product was goed.

Product erg snel in huis. Reviews op de site boden inzicht in het product en aan de hand daarvan kon ik een goede keuze maken. Fijn dat het 's ochtends al bezorgd werd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eerder een mailtje met wanneer jullie komen. Verder niks te verbeteren!

Altijd super snel en goede producten

Of je nu iets online besteld, of naar de winkel gaat, je wordt altijd van goede informatie voorzien. Uiterst tevreden over de aankopen die ik de afgelopen jaren al via coolblue heb gedaan.

Top bedrijf

Altijd wat ik zoek hebben ze op voorraad, misschien iets duurder maar wel n superservice. Ook als het even tegenzit, dan wordt het goed opgelost zodat beide partijen tevreden zijn en blijven. Zelfs spoed leveringen zijn geen probleem. In één woord top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goed product

Product was precies hoe coolblue omschreef. Tevens super snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fantastische producten en super service!

Had een Powerbank uitgezocht, supersnel bezorgd en contact met klantenservice was ondanks hun waarschuwing dat ze het buitengewoon druk hadden toch best snel een helpende reactie van ze. Was minimaal probleempje maar toch, goed gedaan Coolblue; zoals het hoort! En dat zie je niet zo heel vaak.

Snel en duidelijk

Mijn ervaring met Coolblue is uitstekend. Alles wordt geleverd wanneer afgesproken en er wordt duidelijk aan gegeven wanneer ze komen, zowel via post NL al via hun eigen bezorgers. Ik zal toekomstige producten ook bij jullie bestellen! Bedankt voor de Service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Een mogelijkheid om de bon in pdf te downloaden.

snelle levering. gevraagde product voldoet aan mijn wensen.

The best there is!

kan goed kopen

je kan er lekker winkelen en heeft goede prijzen en is ook snel in het leveren van de bestelling .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Eigenlijk gewoon waar voor jullie staan

op tijd en voor een redelijke prijs

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Betrouwbaar en zoals altijd snel geleverd!

Met spoed een SSD nodig voor een laptop en bij Coolblue op voorraad. 's Avonds om 23:00 uur besteld en de volgende (zondag) dag al in huis. Misschien 2 euro duurder dan de goedkoopste aanbieder, maar niemand levert zo snel en betrouwbaar dus de keuze was snel gemaakt!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb voor het eerst iets besteld bij jullie omdat ik veel goede berichten over jullie had gehoord. Betrouwbaarheid, goede service (van horen zeggen) genoeg keuze op de site aan producten en voor mij zeer belangrijk de klantvriendelijkheid ook via de mail. In de mail werd gevraagd of ik de postbezorger de hartelijke groeten wilde doen, heb ik gedaan en hij keek verbaasd maar vond het erg leuk, bijdeze groeten terug.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Na deze bestelling niet

Geweldige service en klantvriendelijkheid

In een woord:GEWELDIG

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Geweldige uitstraling beleeft personeel in het overal correct

Stimulerend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service vriendelijke verkopers goede uitleg gehad 👍👍👍

Nette service

Ondanks dat alles met de levering niet helemaal goed ging heeft coolbleu dit netjes en snel opgelost. Wij zijn heel blij en tevreden.

Goed!!

Fijne service en als er iets iets wordt het altijd goed geregeld

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De bestelling is snel en optijd!!

Snelle levering goede kwaliteit

Product snel geleverd en zeer tevreden

Over Coolblue