Goed!

Goede communicatie over de bestelling en levering

Excellent

Zeer overzichtelijke site met een efficient zoek en order proces. Geen verrassingen na bestellen over produkten die niet op voorraad zijn. Zeer flexible leverdata en levering volgens afspraak. De vriendelijke bezorgers hebben de wasmachine en droger keurig maar boven gebracht, geinstalleerd en wat handige tips gegeven. Dat zorgt inderdaad voor een grote glimlach.

prima site/overzichtelijk.

Super goede service

Ik werdt vriendelijk ontvangen in de winkel met een lekker bakje koffie. Daarna perfect geholpen en van advies voorzien. Gelukkig denken de medewerkers echt met de klant mee

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snelle levering en afvoeren oude/defecte apparatn

verschillende apparatuur geleverd waaronder wasmachine en een wasdroger een printer alles top.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Product voldoet absoluut aan de verwachting

Door keuzes op de website (afmetingen e.d) kom je tot de juiste keuze!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Al vele jaren een top bedrijf. Mocht er onverhoopt iets fout zijn gegaan wordt het altijd in volle tevredenheid opgelost

Goede en snelle service

Snelle service en levering, zeer tevreden

Zeer goede services

Snelle service en vriendelijke bezorger

Goede service en goed advies

Goede service en goed advies

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Coolblue scoort! FIFA23 op de lanceerdatum ontvangen!

Topscore(r) voor Coolblue! Heb FIFA23 besteld en deze kwam precies op tijd, op de dag van lancering, bij mij in de brievenbus. Extra handig want ik hoefde dus ook niet thuis te zijn.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service met een glimlach

Altijd een feestje om hier te bestellen. Prima service, en goed nagedacht over de logistiek. Desnoods komen ze je bestelling met de bakfiets afleveren.

Goede uitleg

De website van Coolblue geeft goede uitleg over de producten. Bijvoorbeeld hoeveel uur film er op een SD kaart past. Dat is handig bij het maken van een keuze.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja als je op sd kaartlezer zoekt, krijg je ook lezers te zien die geen sd kaartlezer zijn…

Snel en probleemloos

Makkelijk kiezen, helder verhaal en afspraken worden nagekomen.

Zie bericht hieronder

Ondanks beloftes per mail van Post NL dat ik vandaag mijn bestelling kon ophalen heb ik mijn twee pakketten nog steeds niet ontvangen. Blijkbaar dacht Post NL dat het bezorgadres in Oegstgeest (en dus niet in Leiden) vandaag op 3 oktober niet bereikbaar was. (Leiden viert vandaag Leidens Ontzet en dan zijn winkels dicht. Maar dat is dus niet het geval in Oegstgeest. ) Ik kwam dus voor niks bij het afhaalpunt in de Kempenaerstraat. De medewerker daar zei dat hij de hele dag vanaf vanmorgen aanwezig was geweest. Hopelijk heb ik morgen meer succes. Ik kan dus nog niet oordelen over het gekochte product. Bij de track en trace stond vermeld: “Bezorgadres onbereikbaar. Nieuwe poging volgt”. Die onbereikbaarheid sloeg dus nergens op!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een dag later als gevraagd!

Helaas levering een dag later als aangegeven. Echter wel alles goed doorgegeven vanuit Coolblue. De reden van vertraging.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn nieuwe tv (55inch) werd zelfs voor mij de trap op gebracht. Super goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Fijne website met veel informatie. Snellere levering en duidelijke communicatie hierover

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super aardige bezorger en behulpzaam

Wasmachine van Siemens gekocht super blij mee en voldoet aan alle eisen.

Snel bezorgd en betrouwbaar

Snel geleverd en producten voldoenden aan verwachtingen

Snel geleverd en producten voldoenden aan verwachtingen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel geregeld en een snelle bezorging

Prima winkel

Het is druk in de winkel, dat is betekend dat Coolblue een succesformule is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed en bij vorige aankoop ook nog een kaartje met grppige tekst erg leuk!

Over Coolblue