Goede service en snelle levering

Is goed...

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Uitstekende service met een glimlach.

Twee vrolijke jongen mannen kwamen mijn nieuwe wasmachine halen en namen de oude kapotte mee. Dit deden zij met een glimlach op hun gezicht en waren uiterst vriendelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wanneer de bezorger eerder komt dan het aangegeven tijdvak, dit graag eerder aangeven.

Goed.

Het enige wat ik wat onhandig vond is de tijd. Ik Had voor mijn werk een droogtrommel besteld. En er werd aangegeven dat het tussen half 8 en 22 uur dinsdags geleverd werd. En dat ik de dag er voor tot 2 uur smacht. Een mail kon krijgen met ongeveer de tijd. Aangezien ik voor ik naar bed ging nog geen mail had. Moest ik heel vroeg op. Omdat het kon zijn dat ze om half 8 al kwamen. En ik een half uur moet rijden voor ik bij mijn werk ben. Achter af kwamen ze rond 18 uur. Dus was ik voor niets zo vroeg opgestaan. Dat ik het enige. Misschien zou de mail werden moeten komen! Maar de service was super. De jongens hebben netjes en snel gewerkt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie bericht hier boven.

Gewoon precies wat ik nodig heb en verwacht, helemaal goed.

Helemaal goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

In 1 woord geweldig "Cool"

Goede kwaliteit/prijs verhouding. Super snelle levering. Daar wordt je blij van. Super "Cool"

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op dit moment, nee!!!

Gemakkelijk procedure

Snel besteld en goede uitleg op de site

Vlot en netjes!

Heel fijn dat alle ‘obstakels’ bij het aanschaffen van een wasmachine worden weggenomen: twee trappen opgetild en aangesloten. Ook netjes verteld hoe de ingebruikname moet. Daarnaast wordt de oude machine meegenomen. Uitstekend !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering, op de fiets!

Levering een dag na de bestelling en dan ook nog milieubewust op de fiets!

is ok

geen ervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Top bedrijf, snelle levering, goede service en niet duur

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en in goede staat

Ik heb al meerdere bestellingen gedaan bij coolblue, en heb alleen maar hele goede ervaringen. Super! Houden zo!

Snelle aflevering

Goede website

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het is een plezier om iets te kopen bij Coolblue

Ik ga naar de fysieke winkel als ik advies wil. Dat is altijd een prettige ervaring: deskundige medewerkers die goed meedenken en er ook de tijd voor nemen om je echt te helpen. En ja, inderdaad ook ècht met een glimlach. Service is prima - als er iets is word je snel, prettig en goed geholpen (ook via de site, trouwens). En bestellen via de website is ook helemaal OK. Makkelijk, en snelle levering. Kortom: top!

Gewoon Goed

Coolblue blijft een topper. De nieuwe Philips airfryer XXL ook.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Duidelijke instructies, snelle service en prettige UX

Hier meerdere keren iets besteld, altijd goede ervaringen gehad.

Top geregeld

Keurig, netjes en vriendelijk. Zoals afgesproken.

Geweldige service

Bezorgers waren netjes op tijd belde ruim van tevoren en waren enorm vriendelijk!

Zeer slechte service

Betreft het kopen van een laptop voor de studie van mijn dochter van ca. € 550,00. Het bestellen en leveren van een product is geen probleem. Dat is gewoon goed geregeld. Maar de kwaliteit van een leverancier merk je pas op het moment van een klacht. We hadden een probleem met het toetsenbord. De eerste keer dat wij de laptop terug stuurden kon Coolblue niet ervaren wat het probleem was, dus binnen een week de laptop weer retour zonder dat er iets was gebeurd. Snap ik wel. De tweede keer heb ik een filmpje gemaakt en per mail gestuurd waarin duidelijk te zien was wat het probleem was. Eerst kijkt Coolblue er zelf na, maar op dezelfde dag is de laptop nog doorgestuurd naar een hersteller. Prima snel geregeld. Na twee weken werd het gemis van de laptop toch wel lastig op school, dus maar eens gebeld met de vraag wat de status van de reparatie was. Daar was niet over te zeggen en ik moest nog maar geduld hebben. Ze verwijzen vakkundig naar de regeltjes die ze hiervoor gebruiken. Dat vond ik te lang duren en toen de situatie van mijn dochter uitgelegd en naar een oplossing gevraagd. Nee meneer, u moet toch nog geduld hebben. Niet erg klantvriendelijk. Een oplossing zou een leen laptop kunnen zijn of een teruggave van het geld maar daar wilden ze op dat moment nog niet aan beginnen. Na drie weken een reactie dat het niet te repareren was en dat het geld teruggestort zou worden. De volgende dag inderdaad het geld op de rekening staan. Dat is ook goed geregeld. Maar de botheid waarmee je aan het lijntje wordt gehouden is erg slecht. De mensen van de "klantenservice" worden hier ongetwijfeld op getraind. Maar deze zgn. "poortwachtersfunctie" is erg frustrerend en onbeschoft voor de klant. Iemand spreken die wel bevoegd was om een beslissing te nemen kan ook niet. Ze willen gewoon niet met je meedenken. Beschamend. Na ontvangst van het geld heb ik dezelfde dag, in de stad, een nieuwe laptop besteld maar uiteraard niet meer bij deze club.... Wat een slechte service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie hierboven, anders bel me eens

Usually good, sometimes not.

I have been pleased with all of my purchases from Cool Blue except for the latest one. The item must have been a previous return as all the packaging was unsealed and some of the packaging as specified in the instruction manual was missing. It was also poorly packed in a very large box with no padding and at least 50cm of room for it to slide back and forth. The postman also dropped it heavily at the entrance to my building. I heard the loud thud from 2-stories up -- really not good for a poorly packaged electrical appliance! I'm surprised it wasn't broken. The manual even says not to use it if it has been dropped, so I really should have sent it back.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Better packaging. Resold returned items should be properly inspected first.

Aangename gebeurtenis.

Mijn evaring is goed

Tevreden Ja

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue doet gewoon wat ze afspreken.

Wasmachine stuk. Ok dan heb je een probleem!. Even online naar coolblue, advies bekijken, reviews controleren en bestellen maar. Mooie prijs, volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Gewoon goed fijn en ontzorgend.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Product naar wens en snelle bezorging top

Goede ervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering verzendkosten niet en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Eindelijk mijn Sonos playbase! In de ochtend besteld en om 19:45 werd hij bezorgd. Geweldig!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Over Coolblue