Duidelijk proces, prima producten

Coolblue verkoopt geen C-kwaliteit producten aan mij tot nu toe. Er lijkt goede voorselectie te zijn. Het bestel- en betaalproces is zeer eenvoudig. En je weet ook precies wat de status van bezorging is. Ook afhandeling achteraf werkt allemaal prima, mocht er toch iets mis zijn.

Uitstekende dienstverlening

Zeer nette afhandeling van mijn bestelling. Vragen die ik hierover had werden serieus genomen door een oprechte en bekwame medewerker. Zo zie je ze niet dagelijks bij bedrijven

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Computerscherm besteld en had het snel in huis. Netjes!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Na bestelling was het zeer snel geleverd!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Stipte bezorging met een glimlach.

Bezorgtijd keurig aangekondigd en bestelling vervolgens stipt op tijd afgegeven aan de deur, mèt een glimlach.

Onwijs goede service

Snelle levering, nemen oude apparatuur mee, keurige medewerkers geven tekst en uitleg en een goed bereikbare ‘No nonsens’ klantenservice. Zeer tevreden!

Super service !

Super snel ontvangen en heeeeel milieubewust bezorging aan de deur op coolBlue fiets

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen verbeter punten

Alles klopte , als afgesproken

Levering op tijd Netjes verpakt Goed geïnformeerd, tijdens transport

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service en nakomen van afspraken

Levering werd netjes en adequaat uitgevoerd en zeer profesioneel gecommuniceerd.

Ging wel goed

Niet echt iets speciaals gebeurd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer manieren om te sorteren

Goede service. Zonder uitzondering.

Als ik koop via coolblue dan weet ik waar ik aan toeben. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service en op de juiste tijd geleverd

De ruime keuze van aflevermomenten, waaronder de avondafleveringen, ervaar ik als zeer prettig. Zo kan je het aflevermoment geheel zelf bepalen, waarbij deze ook nog gratis is!

Erg tevreden!

Mijn oude Samsung Tab had het begeven. Gechat met een medewerker van Coolblue voor advies over 2 tablets. Die avond beslist en ik wou de nieuwe Samsung Tab bestellen. Helaas, Tab was online niet meer leverbaar en naar een Coolblue winkel was voor mij geen optie vanwege te grote afstand. Dan de volgende dag maar bellen dacht ik. Die morgen nogmaals op hun site gekeken en waarachtig, Tab was weer leverbaar en ook nog € 16,- goedkoper. Meteen besteld, volgende dag in huis. Tab werkt perfect. Helemaal top! Ik ben super tevreden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Graag een Coolblue winkel in Zeeland.

Snelle levering, goed service

Gelijk de volgende dag geleverd. Niet tot aan de drempel, zoal meerdere malen werd aangegeven, maar gewoon in de huiskamer. Vriendelijke bezorgers die bellen dat ze er bijna zijn. Ook tijdslot klopte.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Groot assortiment, heldere site en prachtige after sales

Vaste klant bij CoolBlue en niets dan lof. Groot aanbod en snel geleverd. Goeie groene initiatieven zoals fietsbezorging en minder kartonnen verpakkingen. Uitstekende after sales. Al meerdere malen wat geretourneerd of omgeruild gehad en altijd vlekkeloos geholpen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijn product, werkt zoals omschreven en de snelle levering is waargemaakt.

Op tijd geleverd,

Ik had een verkeerd huis nummer op gegeven, met een e mail de zaak recht gezet, een dag later op tijd gleverd, BRAVO

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bezorging per fiets; goed voor de leefbaarheid van de buurt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

snelle levering en veel keuzes !

apart de snelle levering en vele keuzes wat ze hebben , moeten we de vriendelijkheid van het personeel ook niet vergeten , heb je een probleem of een vraag, staan ze je snel en vriendelijk te woorden en wordt alles razendsnel opgelost ! in 2 woorden meestal is dat in 1 woord , maar ze verdienen meer ;) dus in 2 woorden TOP WINKEL ! !!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel ontvangen en precies zoals aangegeven

Ik heb samsung earbuds tweedekans besteld. Pakket zag er precies uit volgens beschrijving. Product zelf is ook top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima (web)winkel met goede service!

Producten die je bij Coolblue besteld worden supersnel geleverd. Ook de mogelijkheden voor bezorgen zijn goed! Retourneren doen ze ook niet moeilijk!

Gebruiksvriendelijk

In een handomdraai je huis binnen de kortste keren gestofzuigd, inclusief een flinke dosis kattenhaar. De stofzuiger is wendbaar, maakt wel wat herrie, maar de kracht waarmee het vuil verwijderd doet dat teniet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De stofzuiger past niet onder de bank of lagere stoelen en kastjes.

Onbegrip en slechte behandeling van een trouwe klant

Recentelijk een wasmachine aangeschaft die al naar 5 weken volledig stuk is. Coolblue weigert de machine om te ruilen omdat de 30 dagen regel verstreken is. Inmiddels 2, 5 week verder en nog steeds geen oplossing. De monteur is gekomen en geeft aan dat de materialen niet leverbaar zijn. Het kan nog wel een aantal weken duren. Coolblue en de monteur gebruiken mij als pion zonder oplossing, en verwijzen naar elkaar. Intussen zit ik al weken zonder wasmachine met een gezin van 5 personen. Ze laten je gewoon in de kou staan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klant belang centraal. Denk in oplossingen in plaats van 30 dagen regeltjes. Verplaats je in de klant. Alles voor een glimlach betekent niet dat coolblue zelf alleen hoeft te glimlachen als het geld binnen is.

Wauw ik ben ontzettend blij met deze stofzuiger . Ik kon niet wachten om te stofzuigen. Miep smetvrees (ik) is heel blij. Wat een zuigkracht en de kop die op de slang zit ook perfect voor de randjes bij de trap. Ook te gebruiken( zonder extra set) voor inde auto. Voor onze jaloezieën gebruiken wij de stofzuiger ook, ideaal met de zachte borstel. Helaas is de stofzuiger niet regelbaar maar als je voorzichtig te werk gaat komt t best goed. Waar voor z'n geld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Het regelen van de zuigkracht

Goed zoals altijd

Alles tip top in orde ontvangen.

Over Coolblue