Product prima, echter bezorging slecht

Product werkt goed en is niets op aan te merken, echter was bezorging erg slecht. Het product is relatief prijzig, waarbij het in mijn ogen niet zomaar afgeleverd kan worden in de brievenbus! De coolblue-box waarin het product inzat, was open.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorging moet beter

Dag te laat

Er wordt beloofd de volgende dag in huis. Bleek niet te kloppen. Zou ik graag tevoren willen weten omdat ik er nu twee keer voor vrij moest nemen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nauwkeurig aangeven wanneer wordt bezorgd.

Goede service maar niet de wasmachine

Wasmachine gekocht tweede kans op internet gaf men aan dat er beschadigingen op zitten deze heb ik geaccepteerd maar bij in gebruik name was de wasmachine ook gebruikt ik haalde uit het rubber van de deur afval zoals steengruis en een knop kortom voel me eigenlijk belazerd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wasmachine in zijn geheel nakijken

Alles ging goed

Prima voor elkaar. Volgens verwachting

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Service met een glimlach!

Onze nieuwe “Amerikaanse koel-vrieskast eer binnen 1 dag geleverd. Dat was fijn omdat de oude stuk ging en het bevroren vlees nu nog goed bleef. Doe oude werd keurig meegenomen. Kortom zeer tevreden..

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle bezorging, klantvriendelijk en prima product geleverd.

Online bestellen heel makkelijk, duidelijk en overzichtelijke site. Bij vragen over een gratis mee te leveren artikel, vriendelijk te woord gestaan en heel duidelijke uitleg gehad. Kortom, zeer tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, alles was naar wens

Snel transparant

Heel blij met mijn aankoop

Duidelijk ! Bijzonder snel

Het bestelde was supersnel en netjes verpakt!

Zeer prettig .

Goedkoper dan elders en een snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De bezorging hoe het zou moeten

Erg fijn geregeld bij CoolBlue. S'nachts een mail met de planning, voor aankomst een mail en telefoontje en zo voor de deur. Aangesloten gecontroleerd en een kleine uitleg. Wat wil je nog meer :) Helemaal tevreden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kleine tips waarvoor bepaalde extra opties zijn (voor beginners, zoals trekschakaar)

Helemaal top

Levering conform afspraak de volgende dag en alles voormekaar

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

wel blij met de bezorging

Heb schade aan nieuw geschilderde trapmuur, de bezorger heeft foto's gemaakt en gezegd dat het binnenkort wordt opgelost. Snel neergezet en verder beleefde service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Snellere afhandeling schademelding zou fijn zijn

Nvt

Super op tijd

Fijn bedrijf

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

goede service

korte wacht tijden aan de telefoon, vriendelijk en behulpzaam personeel. Ik betaal liever iets meer en een goede service dan goedkoop en een hoop ergernis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bezorging is super snel!!

Gewelding, super snelle bezorging

Topproducten en topservice

Zeer prettige manier van communiceren. Je weet precies wanneer ze komen en dat doen ze nog snel ook. Gratis thuisgebracht, geplaatst en aangesloten waar vind je dat nog? Ook de oude (was)machine werd meegenomen.

Helemaal blij mee!

Snelle levering, goede verpakking, mooi product voor een goede prijs

Gesmeerd

Eén woord. Gesmeerd.

Perfect service

Speciaal bij Coolblue een nieuwe wasmachine en droger aangeschaft, vanwege hun service. Beloftes zijn meer dan waar gemaakt; vooraf wordt je geïnformeerd door een mail met daarin een tijdvak van een uur en bij aanvang nog een telefoontje dat ze er bijna waren. Nieuwe machines werden naar zolder gebracht, aangesloten en de oude werden weer meegenomen... Zondag besteld en maandag in huis, helemaal top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vriendelijke mannen, netjes op tijd, goed geplaatst, alles volgens afspraak.

Duidelijke website, goede voorlichting om wasmachine uit te kiezen, keurige track and trace, zodat je weet wanneer de bestelling komt. Zelfs op zondag open, hoe krijgen ze het bij Cool blue voor elkaar. Op zondagmiddag besteld, volgende morgen kon ik al weer de was doen. En de oude machine is meegenomen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee dik tevreden

Zeer snelle levering

De bestelling werd zeer snel en correct afgeleverd. Heel tevreden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Duidelijke site en snelle levering

Snel artikelen te vinden op de site en snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Satisfied, but delivery men damaged property

I would love to give the highest score if I could because we literally received a fridge in less than 24 hours and super early in the morning. Also, the replacement and removal of the old fridge were super quick and efficient. Unfortunately, the three guys in charge that morning were laughing and having fun while carrying the old fridge, which resulted in them dropping it and damaging our floor... now we have 4 holes in the floor and we'll have our landlord to answer to. Apart from that, the service was really fast and efficient.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? We think we deserve a refound for the damaged property

Over Coolblue