goede service en kwaliteit en ook nog gericht op glimlach op je gezicht!

Meer dan tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heel netjes geholpen , door de jongens die dr koelkast brachten!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede service en snelle levering!

Zoals beloofd snel geleverd

Fijne service! Goed geregeld

Alle beloftes zijn nagekomen, netjes en snel

Altijd goede service

Ben al jaren klant, naar volle tevredenheid. Goede vergelijkingen, reviews, service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue is uitstekend goed bedrijf.

Ik bestel een product om 23.40 en ik heb pakket volgende dag om 12 uur. Cool blue heeft snel bezorg. Alles is goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Top !

Coolblue zal altijd trachten beter te zijn om goed te blijven

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Blijf minimaal zoals jullie zijn!

Snelle en goede service. Je wordt van te voren gebeld door aardige medewerkers.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

snelle en goede bezorging

keurig en netjes verpakt

Doen wat ze beloven

Makkelijk te bestellen en te betalen goede info over het verloop van het hele proces vanaf bestellen en leveren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Lekker snel geleverd en goede communicatie

Ik vond het bestellen erg makkelijk gaan en de prijzen zijn goed. Ook fijn dat je een bezorgmoment kunt kiezen. Communicatie met de klantenservice via WhatsApp is erg fijn en duidelijk. Voor het bestellen van mijn telefoons heb ik een vraag gesteld over een cashback actie en toen hier later een probleem mee was werd ik goed geholpen en dachten ze mee aan een oplossing.

Helemaal tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Coolblue is top!..

Ze houden je goed op de hoogte over de status van de bestelling, snelle levering, goed bereikbaar bij eventuele vragen en hebben vriendelijke bezorgers.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Cool blue gedeelte top, bezorging niet goed

De aankoop is erg makkelijk en gaat snel , bezorging ook echter elke keer weer geeft PostNL een tijd aan en elke keer weer komen ze eerder. Bellen niet aan maar stoppen direct een briefje in de brievenbus dat je zelf het pakketje kunt ophalen bij een afhaal punt. Dit is niet de eerste keer. Dit schaad CoolBlue zelf, erg jammer

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Betere afspraken met postNL

Goede telefonische informatie

Deskundig en informatief

Snelle complete levering

S'avonds besteld en de volgende morgen al in huis. Makkelijk te installeren.

Zij doen wat ze beloven

Ik werd goed op de hoogte gehouden en alles klopte. Ook nog een vriendelijke bezorger.

Een moderne weegschaal

Als persoon die bezig is met een healthy lifestyle wilde ik graag mijn gewicht weten maar ook spiermassa, vetpercentage etc. Normaal kon ik mij eens per maand wegen in de sportschool. Nu deze dicht zijn besloot ik definitief een eigen weegschaal van Tanita aan te schaffen. Het apparaat is heel makkelijk in gebruik en betrouwbaar. De handleiding is eenvoudig en het extra boekje met uitleg over de verschillende af te lezen gegevens en bijbehorende tabellen is waardevol.

Heel correcte Leveringsinformatie. Snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Doe zo verder

Erg fijne website en snelle bezorging

Snel bezorgd, de volgende dag al. Het was wel wat vertraagd, wat niet de schuld van Coolblue is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Op de site kon ik snel een printer vinden die bij me paste. Hij werd snel geleverd. Ook kreeg ik extra instructies per email. Printen gaat super. We lopen nu met een grote glimlach door het huis. Zelfs de katten kijken vrolijker uit hun ogen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alles klopt bij deze webwinkel

Dit bedrijf heeft begrepen dat je niets bent zonder klanten dus behandelen alsof het je beste vrienden zijn dus niet zeuren maar gewoon doen wat je zegt.

Goede service!

Duidelijke website met goede omschrijving en technische specificaties bij het product. Prompte afhandeling per email. De aflevering was ruim binnen het genoemde tijdsframe. De verpakking van het gekochte was stevig en shockproof.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Conform de afspraken alles verlopen

een en ander is prima conform de afspraken verlopen. Zelfs de melding dat, door drukte, de chauffeur later zou komen. Zeer tevreden klant.

Over Coolblue