Het plezier begint al bij het bestellen

Op de site goede en betrouwbare informatie en de volgende dag je bestelling al in huis?

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Super geregeld

Goede prijs en bijzonder snelle levering. Ook in het weekend!

Afspraken niet nagekomen.

10 euro extra betaald om mijn bestelde koelkast uit te laten pakken, op de gewenste plek te laten plaatsen en de koelkast waterpas te zetten. Bezorger was hier niet van op de hoogte en was in de veronderstelling dat hij alleen tot de deur hoefde te leveren. Uiteindelijk heeft hij de koelkast wel naar boven gebracht, maar de doos niet uitgepakt en de koelkast niet op de juiste plek gezet of waterpas gezet. Koelkast doet het verder prima.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Communiceer naar bezorgers toe dat een klant heeft betaald voor de optie ''Neerzetten op de gewenste plek''. Als dit niet kan in deze tijd, dan is dat ook begrijpelijk, maar verwijder deze optie dan van de site. Want nu betaal je tien euro voor niks. Dat is onacceptabel en geeft mij weinig vertrouwen in Coolblue.

Super service, had gelijk 's avonds de mobiele airco in huis!

Ik heb een kleine week geleden de airco Fuave ACB09K01 aangeschaft en had hem dezelfde dag nog in huis. Perfecte service. Airco doet het naar behoren maar ik vond de handleiding niet erg duidelijk die er bij zat. Heb zelf geen ervaring met mobiele airco's dus het kan ook daar aan liggen. Toch ben ik erg tevreden en sta achter mijn keus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? duidelijkere handleiding

Goede service en snelle levering

Ondanks de drukte was mijn laptop super snel geleverd door een vriendelijke jongen op de fiets. Gelijk een ontvangstbewijs gekregen. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Top webshop

Zeer tevreden over deze webshop. Volgende dag in huis en netjes op de hoogte gehouden over voortgang pakket.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee is top zo.

Ik twijfelde over een laptop en door jullie vergelijker en coolblues keuze heb ik dan eindelijk de keuze kunnen maken. Jullie service is fijn en jullie mails!! Geweldig met de wachttherapie. Jullie maken er echt wat leuks van!! Keep on going !!!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Oudere mensen krijgen hun wasmachine niet aangesloten

Heb met hulp van een buur de wasmachine kunnen aansluiten anders een probleem

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Help ouderen en invaliden uit de brand

zeer goed

prettig, snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nvt

Snelle levering, beste prijs

Zoals ze beloven: zondag besteld, maandag debestelling in huis. Duidelijke website. Bij contact met klantenservice vriendelijk en snel geholpen. Goede aanbiedingen en niet onbelangrijk een degelijke verpakking. Track&trace en levering via PostNL die qua levertijd en service een stuk beter zijn dan andere bezorgers. Wederom een goede ervaring en genoeg reden om bij een volgende bestelling als eerste bij Coolblue langs te gaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Groter productaabod van Eufy aanbieden

Snel en simpel

Product simpel besteld en supersnel geleverd waar andere verkopers 5 dagen over zouden doen of uitverkocht waren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Gewoon zo doorgaan..

Er wordt gedaan, wat er gezegd is

Ik had nog nooit hier besteld, maar ik doe het zeker vaker. Goed, netjes en duidelijkheid

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De winkel ervaring was zeer goed. Een ruime keuze en een duidelijk overzicht van de verschillende pr

De gehele ervaring van het zoeken naar het gewenste product tot het thuis geleverd krijgen van het bestelde product is een zeer makkelijk en overzichtelijke belevenis. De service die wordt geboden wordt door de klantenservice is top! Ze hebben mij heel erg goed geholpen met uit zoeken van het juiste product die exact aan mijn wensen voldoet. De bezoring was ook helemaal top! Vriendelijke en bezorgers die weten wat ze doen! Ze willlen zelf een stapje extra voor je doen zelfs in deze periode met het Corona virus Dit alles wel met alle genomen maatregelen als leidraad!

erg goed

Snel en vertrouwbaar

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee Gaat zo door

Ik ben blij dat ik Coolblue heb gekozen en ik ben Blij Met jullie Top Service

Nou de Bezorgers waren vriendelijk En dat jullie onbeschadicht ht onze Vaatwasser hebt Bezorgt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Altijd snel bezorgd en goede beschrijving.

Mijn ervaring is gewoon......GOED.

Geweldige service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke website, goede keuze hulp bij het zoeken naar een wasmachine. Duidelijke leveringservice, handig met tijdsblokken en 15 min. vantevoren bellen, ideaal. Vriendelijke bezorgers. Aanrader.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede website prima snelle bezorging

Prima website goede informatie makkelijke bestelmethode snelle levering TOP

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Helemaal top!

Snel en goede service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door!

Professioneel en vriendelijke behandeling

Prima levering en goede communicatie voorafgaand aan de aflevering van mijn bestelling. Vriendelijke bezorgers !! Grt Bert

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk besteld, snel in huis en goede prijs!

De bestelling was makkelijk en snel geplaatst. Volgende dag werd het pakketje per fiets de volgende dag afgeleverd. Het product was goed geprijsd, gelijk of lager dan de concurrentie!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue: wat ze beliven is true!

Prima service, zelfs op zondag geleverd!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke beschrijfing en duidelijke fotos snel verzonden met duidelijke tekst en uitleg.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Zeer snelle levering

Levering heel netjes correcte jongens ik ben tevreden

Over Coolblue