Een winkel met goede service, snelle levering en humor!

Wij zijn altijd tevreden bij CoolBlue. In de winkel of bij bezorging! Je wordt altijd goed geholpen en hebben een goede klantenservice. Ook leuk bedacht jullie wachttherapie!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel en fijne klantbeleving!

De juiste producten snell gevonden, goede prijs, fijne en heldere communicatie. Levering top door 2 jongens. Oude apparatuur meer, nieuwe aangesloten. Fijne klantbeleving, echt een aanrader!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goeie ervaring, zeer professioneel en klant vriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Veel keuze en super service

Onze wasmachine kregen we plotseling helemaal niet meer aan. Aangezien een gezinsleven zonder wasmachine ondoenlijk is zaten we even met een probleem. Doordat ikzelf het slachtoffer ben geworden van een verkeersongeval, kan ik geen wasmachine en droger meer plaatsen en aansluiten. Dit werd in korte tijd op vakkundige wijze uitgevoerd, er werd zelfs nog een Y-stuk geplaatst, zodat we de wasmachine en droger allebei op de afvoer konden aansluiten. Hiervoor wordt wel €15,- in rekening gebracht, vertelden ze ons. Nou voor die €15,- willen wij niet steeds het vocht weg schudden. Kort gezegd: van deze goede en snelle service ga je snel vanuit een "probleem" weer lachen.

Heerlijk shoppen bij Coolblue

Coolblue is snel, heeft een goede service en een prettige website/app met goede filters zodat je je perfecte product kunt vinden. Coolblues keuze helpt daarbij ook

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Geweldige service

Besteld en de volgende dag op de exacte aangegeven tijd in huis.

Nooit een probleem

Coolblue is niet goedkoop, maar snel en met goede service. Als er iets is wordt het snel en zonder sputteren opgelost.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zo doorgaan

zeer vriendelijke klantenservice..

Ik ben geholpen aan telefoon door begripvolle en erg meeluisterende klantenservice medewerker. Ik had een vraag over een downloadprogramma,.. ik wilde mijn zware computer al voor 2e keer naar winkel mee sjouwen, maar dankzij zijn advies en tips hoefte dat niet meer. Mijn programma op comp waar ik speciefiek een vraag over had, werkt nu weer optimaal en helemaal naar wens. De klantenservice weet dus overal, ook voor losse speciefieke programma's op windows, wel een oplossing voor. Ben zeer tevreden !!

Lekker gewerkt pik

Aangezien de bezorgers een lekke band hadden namen collega's het van hun over. Hierdoor waren ze later dan normaal. Maar dit gaven ze netjes door per telefoon. Was een drempel levering, maar de jongens waren toch zo lief om het naar de 2e verdieping te brengen. Vriezer werkt verder top, maar ik koop bij Coolblue vanwege de service. Die is altijd tiptop in orde. 5 jaar garantie betekend 5 jaar zekerheid, aangezien Coolblue nooit moeilijk doet

Supersnel geleverd

Snel en netjes verpakt

perfect

perfect

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee,alles goed

snel en goed en gemakkelijk

idem

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

slechte service

wasmachine kapot binnen garantie, nieuwe besteld na contact met klantenservice, defecte mee terug genomen. Nu wacht ik al ruim 2 weken op mijn retourbetaling, terwijl op 28 september reeds in een mail bevetigd heb gekregen dat de retour betaling binnen enkele dagen op de rekening zou staan. Als reden wordt aangegeven dat er intern uitgezocht moet worden wat er fout is gegaan bij interne procedures, terwijl mij bevestigd is dat de defecte wasmachinre vergoed zou worden. Het lijkt me niet dat ik als klant wat te maken heb met interne procedures. Had ik dit geweten had ik de nieuwe machine ergens anders gekocht. Kortom de glimlach mbt de service van coolblue is bij mij wel verdwenen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zorg dat je doet wat je beloofd

Jammer van de slechte klantenservice

1. Pakket zou worden bezorgd via coolblue fiets tussen 14:45-15:15 uur , om 18;00 uur gebeld waar het pakket blijft via tracktrace stond de status onhold 2 de volgende dag weer nieuwe poging van coolblue , wederom op de aangegeven tijdstip niks ontvangen , zelf maar na 5 uur gebeld waar het pakket blijft en wederom weer on hold , de derde dag wel succes vol , helaas geen enkele reactie vanuit coolblue omtrend de status van het pakket , je moet maar zelf bellen , ook enig excuus hoef je niet te verwachten . Echt slechte klant vriendelijk heid , je kan beter coolblue fietst afschaffen en alleen door de postnl laten bezorgen dan gaat alles wel korrect

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie hierboven

Mijn bestelling werd per fiets gebracht en zelfs op een regenachtige dag. Bezorger was zeer vriendelijk hij vroeg of ik misschien nog klein wit goed had of batterijen die hij dan mee kon nemen echt top Cool Bleu. Voor mij een 10 plus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ga zo door

Vriendelijk

Altijd snelle service en vriendelijk personeel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn ervaring is prima. Wel een klein puntje van kritiek: de verpakking was stuk. Kan uiteraard ook bij PostNL gebeurd zijn, maar het is natuurlijk niet de bedoeling. Met het artikel was niets mis, dus verder niks aan het handje!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De bezorgdiensten ook alert houden dat voorzichtigheid geboden is met het vervoer van de artikelen.

Inderdaad vandaag besteld morgen in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Prima en snel

Makkelijk en snel. Bij telefonisch contact ook voortreffelijk geholpen

Snel en gemakkelijk

Plezierig

Makkelijk, snelle levering,

Vandaag besteld morgen in huis, goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? kleinere dozen

Onvolledige informatie

bij sommige producten wordt niet vermeld dat het niet compleet is, lees: wat je koopt kan niet gebruikt worden zonder aanvullende aankoop. Als je dat dan meldt in de review wordt de review niet geplaatst. Maw: ze kiezen er bewust voor klanten niet goed voor te lichten. Kwalijke zaak.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? eerlijke voorlichting, eerlijke reviews, betere prijzen

geleverd op verkeerd adres

ik kreeg om 14.00 een mail waarin stond dat het product geleverd was ,ik ben heel de dag thuis geweest maar niemand gehoord of gezien , bleek achteraf dat het product geleverd was op 109 in plaats van 1-09 dat is een 300 meter verder, of ik het even zelf op kan halen ,ik ben 80 en slecht ter been, heb het met veel moeite gedaan om dat ik het nodig had.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snelle levering en goede info bij de artikelen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Prima product en snelle levering

Wij hebben het product nog niet gebruikt, de naam zegt genoeg. Wij hadden het zaterdagavond besteld en de volgende ochtend/ middag werd het al bij ons bezorgd. In 1 woord fantastisch

Over Coolblue