Ik bestel om 17:00 uur een Imac 27 inc. De volgende dag om 11:30 uur wordt deze afgeleverd. Binnen 24 uur keurig in een anonieme doos geleverd. Onvoorstelbaar! Zo snel in deze drukke tijden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

snelle levering, goed advies

De duidelijke omschrijving en beoordeling van het product (een betrouwbare memory stick) maakte mijn keuze een stuk gemakkelijker. Ik blij met mijn aankoop, precies wat ik zocht.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

zeer betrouwbaar en snelle levering

Verder goede informatie op de site en app. Goed georganiseerd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Maakt verwachting weer ruimschoots waar!

Bestelt en ontvangen op de vooraf afgesproken plaats en afgesproken tijdstip. Het klinkt zo simpel maar blijkt in de uitvoering toch wel moeilijk te verwezenlijken ...lang niet iedereen kan het.. oke, ik geef toe, ik liet mij even verleiden door een natuurgebied in zuid Amerika.. maar ben na een kort avontuur weer terug...

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering van de wasmachine (de volgende dag werd hij bezorgd, op een zondag) en goeie communicatie rond de levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Motto Coolblue: wie wat beloofd komt het ook na

Helemaal zoals beloofd is mijn besteld artikel geleverd op zondag door een vriendelijke jongeman. Super

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle vlotte probleemloze service!

Prima service en product.

I love Coolblue!

Ik koop bijna alles van electronica bij Coolblue. Snelle service en goede prijzen. I love Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

In deze drukke online tijd is het met cool blue echt vandaag bestellen morgen bezorgd. Zelfs op zondag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

gewoon geweldig zoals het hoort

lekker snel overzicht en zeer snel geleverd daar kun je op rekenen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Suuuuuper chille service en vrolijke bezorger

Ik ben heel blij met mijn aankoop via Coolblue. De bezorgers zijn altijd vrolijk en levering snel. Ik vind het fijn om hier te bestellen!

Klant centraal

Geweldige service. Bezorging op zondag, van te voren duidelijk hoe laat. Een belletje vlak voordat ze er zijn. Vriendelijk, vrolijk, voorzichtig en netjes op zolder afgeleverd. Werkend opgeleverd. Gewoon helemaal af! Chapeau.

Slechte levering

Zaterdag 9 jan.2020 besteld bij Cool Blue,zou zondag geleverd worden nu al 3x uitgesteld. Pakket nog niet ontvangen!!

Heerlijk

Ga zo door. Ivm.corona zijn de winkels.dicht, maar via de tel.ben ik.uitstekend geholpen echt Tof!!!!!

Aanbevelingswaardig

Zaterdag besteld zondag geleverd Precies op tijd. Vriendelijke man.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldig dat de thermostaat op zondag werd geleverd.

Zaterdags nieuwe ketel gehangen, thermostaat werkte niet op deze moderne ketel. Zaterdagavond nieuwe thermostaat besteld. Zondagmiddag 12.00 uur geleverd helemaal toppie.

Duidelijk en snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geef iets eerder aan als je niet op de afgesproken dag kan bezorgen

Prima geregeld

Makkelijk te bestellen en keurig bezorgd. Uitstekende service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Geweldig en snel

Snelle levering met veel keuze, en word duidelijk aangegeven wanneer de levering is. Is makkelijk en snel

Gewoon goed!

Snelle levering, goede producten

Prima ervaring

Samsung Galaxy Active 2 gekocht. Iets duurder dan goedkoopste webshop, maar wel officieel Samsung verkoper waardoor ik een Adidas voucher kreeg en supersnelle levering.

Fijne snelle bezorging

Voor ons geen grote "mediagigant". Wij gaan al jaren voor Cool Blue. Snelle bezorging, fijne bezorgers, snel telefonisch contact en heel prettig geprijsd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nope

Mijn ervaring is dat de service van Coolblue uitmuntend is. En als er een probleem is, wordt dat snel en probleemloos opgelost. Zo dagsbezorging is ook erg fijn :)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Aardige bezorgers en komen op tijd. Bestelling vlot gegaan en makkelijk

tof

Über Coolblue

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden