Sie haben 136.238 Bewertungen mit einer Gesamtbewertung von 9,1.
Review overzicht
Positief sentiment77%
Insgesamt berichten Kunden von schneller Lieferung und gutem Kundenservice. Positive Bewertungen heben oft eine gute Preis-Leistung und reibungslose Bestellungen hervor. Einige Erfahrungen berichten über gelegentliche Lieferverzögerungen oder Problemen, aber die Mehrheit zeigt Zufriedenheit mit dem Einkaufserlebnis.
Sterke punten
Schnelle Lieferung
Guter Kundenservice
Guter Preis
Gebaseerd op 120 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
2
Reparatie via Coolblue slecht
Mijn artikel is na het ter reparatie sturen zoekgeraakt. Dat werd niet meteen doorgegeven maar er werd eerst 3 keer (!) een ander artikel teruggestuurd. Ook werd bij het ophalen van dit verkeerde artikel het op het verkeerde adres (oud adres) opgehaald (ook na extra aandachtspunt de laatste keer!) terwijl het wel op het juiste adres was bezorgd (ook originele artikel al 2 jaar eerder). Na ruim 3 maanden heb ik mijn geld terug gekregen maar ben wel mijn artikel kwijt.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Reparatie artikel beter tracken en uitzoeken hoe het komt dat ophalen op oude adressen gepland kunnen worden.
Beveelt niet aan
21 October 2026
Bernard
Den Hoorn
10
Snel
Prima service
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Nvt
Beveelt aan
21 October 2026
Dennis
Monnickendam
1
Verkeerde informatie van product op website
Ik heb afgelopen week een wasmachine en droger besteld. Op de site stond als specificatie van de wasmachine, draairichting deur naar rechts. Hier heb ik specifiek de wasmachine op gekocht in een winkel met een medewerker van Coolblue.
Bij levering bleek dat de draairichting naar links was.
Meermaals met de klantenservice gebeld, in eerste instantie zou de machine omgewisseld worden. Na zelf speurwerk erachter gekomen dat de wasmachine niet bestaat met draaideur naar rechts. Dus retour aanmelding geannuleerd. Nogmaals een medewerker gesproken die ging uitzoeken wat het bedrag was dat ik als tegoed zou krijgen. Zie ik dus later op het account een tegoed van €30.
Volgende dag nogmaals gebeld omdat ik met dit bedrag niet akkoord ga.
De oplossing die ik voorstelde zou voor Coolblue ongeveer €40 meer hebben gekost. Dit werd niet geaccepteerd door Coolblue, omdat ik al een tegoed van €30 heb gekregen.
Klantenservice medewerker vertelde mij dat het een les voor de volgende keer is als ik iets bestel ik naar het plaatje moet kijken, en niet naar de specificaties. Volgens mij is dat de omgekeerde wereld?!
Uit principe gaan beide nu voor retour en koop ik dit ergens anders.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Zorgen dat specificaties die op de site gemeld staan ook daadwerkelijk kloppen.
En als klanten met een voorstel komen kijken of hierin mee te denken.
Beveelt niet aan
21 October 2026
Jamie
Barendrecht
2
Lack of information
I ordered a product on sunday which was supposed to come next day but it didnt. It is not clear if it is coolblues fault or DHL fault.
Since you asked me right now for my experience and keep on sending me emails like this if I ignore this message I decided to fill this out and give you one star in this particular request of feedback.
N/A
Beveelt aan
21 October 2026
Bert
Eindhoven
10
Gewoon goed
Mooi op tijd geleverd en makkelijk aan te sluiten!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Nee
Beveelt aan
21 October 2026
Henny
Son en Breugel
5
Aanvankelijk goed en daarna chaotisch ;-(
Goed geholpen voor iPhone Pro Max zaterdag jl, maar bleek een verkeerde gekregen te hebben nl iPhone Pro ..terug gegaan en veranderd, maar op nieuw formulier stond nog steeds iPhone Pro... weer terug...in de pc stond het goed, maar in de print fout werd er gezegd . IK zou de mobiel op zondag vanaf 10 uur op kunnen halen , kreeg een mail day dat maandag werd...wilde maandag net naar Leiden gaan om op te halen en kreeg mail dat het dinsdag zou worden.... daarna geen bevestiging mail meer.... gebeld 20 minutende wacht..... Hij stond nog steeds " als nog te leveren . Vandaag nog geen mail en zou weer 20 minuten in de wacht moeten.....rommelig en erg moeilijk bereikbaar ....Ik zal zo maar weer van Rijnsburg naar Leiden gaan , naar jullie winkel...Kost me weer 1 11/2 uur plus parkeergeld etc. Niet blij..mvg Eric
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
21 October 2026
Eric
Rijnsburg
3
pakket niet ontvangen, al weken geen bericht
Ereader besteld die door DHL afgeleverd zou zijn terwijl we niet thuis waren. Overal gekeken, bij de buren nagevraagd, niet te vinden. Gemeld bij Coolblue (pakketonderzoek order 100360565), die het eerst zeggen te gaan uitzoeken bij DHL. Begrijpelijk maar waarom dat anderhalve week moet duren snap ik niet. Reactie DHL (via Coolblue): pakket is afgeleverd. Verder niks. Weer gezegd dat het er gewoon niet is. We zijn inmiddels al weer anderhalve week verder en nog steeds geen reactie.
We hebben nooit een bezorger gezien, niets voor ontvangst getekend. We hebben duidelijke instructies achtergelaten op een speciaal gemaakt plaatje waar het pakket moet worden neergelegd (20 stappen vanaf de deur). Als DHL zegt dat ze geweest zijn dan moeten ze toch kunnen zeggen waar het pakket is achtergelaten? Als de bezorger daadwerkelijk geweest is dan is mijn enige verklaring dat hij het gewoon voor de deur heeft gepleurd, zoals wel vaker gebeurt (vandaar dat we dat bordje met duidelijke instructies hebben gemaakt). En dan is het misschien door iemand gestolen.
Nu gezged dat ik de ereader graag alsnog wil hebben en verzocht zsm een nieuwe op te sturen. Afleveren bij een bezorgpunt lijkt me een veiligere optie deze keer. Benieuwd naar de reactie. Ik bestel nooit bij Coolblue, maar nu hadden ze een goede aanbieding. Denk dat ik dat niet nog eens ga doen!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Sneller reageren en fouten herstellen!
Beveelt niet aan
21 October 2026
Martin Heynen
Huizen
10
Snel en goed
De bestelling is de dag erna al bezorgd
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Ga zo door
Beveelt aan
21 October 2026
Ron
Rotterdam
10
binnen 12 uur bezorgd, super!!!
Ben al heel erg lang klant bij Coolblue en in ??? jaar nog nooit teleurgesteld in levertijd en service. Ook de site is gewoon prima als je een artikel zoekt.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
vooral zo doorgaan
Beveelt aan
20 October 2026
Peter
Nieuwkuijk
10
Perfect.. !
Snel besteld. En zoals altijd bij Coolblue, zelfs op zondag een goed geplande aflevering met tijdsbestek en altijd door 2 vriendelijke knappe jongens. Dankjewel Coolblue tot de volgende keer!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Nee het is gewoon top !
Beveelt aan
20 October 2026
Nikki Peters
Weert
9
Spot on
Bam
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
20 October 2026
Nick
Almere
10
Brilliant as usual
I buy all of my electrical goods from CB because of the customer experience. The lad who served me was above and beyond helpful. I have one small complaint in that I was waiting a long time to be helped. I went at a quiet time of day and there were many staff around doing other things and chatting, but I counted only two people on the shop floor who were looking after customers.
Shorter waiting time
Beveelt aan
20 October 2026
ALAN EVANS
DEN HAAG
9
snel en goed artikel tegen goede prijs
nee
N/A
Beveelt aan
20 October 2026
Frans
Purmerend,
9
Fijne winkel met nog fijner personeel!
"Makkelijk online besteld en twee uur later al opgehaald bij de winkel aan het Anna van Buerenplein (Den Haag). Het scannen van de QR-code werkte perfect en we waren binnen een paar minuten aan de beurt. We werden fantastisch en met veel geduld geholpen door een zeer vriendelijke medewerker. Topservice!"
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
20 October 2026
ChrisB
Den Haag
10
Makkelijk bestellen en snel afhalen
Draadloze oplader besteld, ging heel makkelijk. Nog mooier was dat we het direct op konden halen. In de winkel aangemeld, was wel druk maar ja het was een zondag dus veel winkelend publiek. Konden rustig zittend wachten. Je kan op de grote schermen zien of je bijna aan de beurt bent. Hele vriendelijke medewerker die de lader uit het magazijn ophaalde. En binnen 3 kwartier weer thuis met een opgeladen telefoon
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
20 October 2026
Loraine
Maarssen
7
Voldoende
Meestal goed geholpen
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Ja personeel beter voorlichten betreffende
inleveren kapotte apparaten.
Beveelt aan
20 October 2026
Theo
Alkmaar
8
Matig
Hier kunnen jullie iets aan foen door van koerier te veranderen. Jullie adverteren met levering binnnen 24 uur en de koerier maakt er 48 uur van. Dit is niet waarom ik bij coolblue bestel. Je komt in feite de afspraak niet na (binnen 24 uur geleverd)
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Andere koerier
Beveelt aan
19 October 2026
John mannen Groenewoud
Noordwijk
10
Goed advies en snelle service
Goed advies en snelle service
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
19 October 2026
Joop
Groningen
10
Goed
Ik was eerst bij Mediamarkt wezen kijken,maar er werd de zelfde soundbar aangeboden.Was een demo.Ik moest nog meer betalen dan een nieuwe bij Coolblue.Dus daar kom ik niet meer.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Zou het niet weten
Beveelt aan
19 October 2026
Marcel Jansen
Krimpen a/d IJssel
10
Prima afhaalpunt
Ik had een koptelefoon besteld om de volgende dag af te halen. Even pin invoeren en kastje opende gelijk.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
19 October 2026
Berry EJ Merts
ARNHEM
10
snel geleverd !!
Snel geleverd !!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
19 October 2026
Frank
Ede
5
Levering te laat
Kado gekocht voor verjaardag. Zou volgende dag voor 15:00 uur geleverd worden. Helaas is niet gelukt. Jammer naar verjaardag zonder kado.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Kom na wat je belooft
Beveelt niet aan
19 October 2026
Nicolette
Almere
8
Goed
Levering zoals het moet doos heel geen schade aan product dus top
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Geen
Beveelt aan
19 October 2026
Leon
Kornhorn
2
Slegt
Display is flink bekrast
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
19 October 2026
Bas Rebergen
Veenendaal
9
Eenvoudig, duidelijk
Het bestellen was snel en makkelijk, een omruiling aanmelden was zo gepiept.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
19 October 2026
Marijn
Assen
Review overzicht
Positief sentiment77%
Insgesamt berichten Kunden von schneller Lieferung und gutem Kundenservice. Positive Bewertungen heben oft eine gute Preis-Leistung und reibungslose Bestellungen hervor. Einige Erfahrungen berichten über gelegentliche Lieferverzögerungen oder Problemen, aber die Mehrheit zeigt Zufriedenheit mit dem Einkaufserlebnis.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.