Beschrijving product prima, echter levering zou volgende dag zijn. Speciaal daarom CoolBlue gekozen. Levering duurde langer.
Goede prijs, kwaliteit. Snel geleverd
Coolblue site is fantastisch en heel gemakkelijk om te bestellen. Je wordt perfect op de hoogte gehouden met mail. De bezorger belt je ruim van tevoren zodat je niet de hele dag voor Jan Jaffa zit te wachten. Ik geef Coolbue een 10.
Zondagavond vond ik al bijzonder dat Coolblue stellig beweerde op maandag te leveren. Maandagavond werd de planning dan ook bijgesteld naar woensdag. Onhandig want dan is niemand thuis. En zeker in combinatie met DHL weten we hier dan al dat er iets niet gaat kloppen. Deze maal werd het apparaat gewoon zo voor de deur gelegd. Gelukkig regende het niet, want ook dan doet DHL dat hier zo. Ga aub over naar een betere bezorger. DHL heeft hier in het dorp de naam dat het nooit goed gaat (in veel gevallen legge. Ze het ergens in de straat voor een deur, via de buurtapp kan je dan op zoek).
Ik had een "onbeschadigd" tweedekans racestuur (logitech G29) besteld. Toen deze aankwam was het product alleen in originele doos verstuurd. Deze doos is veel te zwak en dun voor verzending, en het is niet reëel om te verwachten dat dit onbeschadigd zou aankomen. Dit was dan ook meteen duidelijk aan de enorme scheur die in de doos zat, waar waarschijnlijk de twee missende onderdelen uit zijn gevallen (de stroomtoevoer voor het stuur en de schakelpoot). Dit product wordt normaal gesproken om precies deze redenen met een omdoos verstuurd. Je kunt zeggen dat de pakketdienst ruig is omgegaan met de doos, maar deze doos was simpelweg niet geschikt voor versturen.
Keurig steeds op de hoogte gehouden hoe laat de bezorger kwam. Helemaal top
Snelle correcte afhandeling
super bezorging
Goedemiddag Ik ging er vanuit dat onze droger netjes geplaatst zou worden. Helaas. Vermeld dit dan beter. Wat zouden jullie doen bij een alleenstaande moeder? Klantvriendelijk is dit echt niet en er ook nog geld voor durven te vragen als het wel geplaatst wordt
Koop geen 'tweede kans'. Het product zou alleen licht beschadigd zijn, verder als nieuw. Met een mooie korting is iemand zoals ik, met een kleine portemonnee, al snel tevreden en ik dacht: het is ook zonde als zo'n apparaat wordt weggegooid. Het product zou opnieuw zijn nagekeken en getest. Nou, doe dat dan ook, CoolBlue! Want dat is duidelijk niet gebeurd: het apparaat bleek kapot. Ook al is ruilen geen probleem: het kost toch een hoop tijd, moeite en extra onnodige ellende. Niet alleen voor mij (weer bellen, wachten en weer een dag kwijt), het kost ook extra ritten en sjouwen voor de trouwe opgewekte bezorgers. Dit kan voorkomen worden door zorgvuldiger de staat van het product te checken, lijkt mij.
Snel, duidelijk
Totaal niet blij mee Lag ook niet aan postnl maar aan t feit dat jullie t gewoon niet ingepajt hadden
Super ervaring bij het afhalen van mijn bestelde product. Meteen verwelkomt door een aardige super behulpzame Coolblue medewerker. Ik werd meteen, nogal warm buiten, een verkoelend glaasje water aangeboden. Zeer attent! Snel geholpen en de aangeschafte ventilator maakt nu overuren!
Komen bezorgafspraak na.
Great service though!
Prijs bij meerdere winkels gelijk. Coolblue geeft aan het snelst te leveren. Uiteindelijk wordt het alsnog een dag later en dus te laat geleverd. Niet door pakketdienst, maar omdat coolblue het pakket niet bij pakketdienst aanlevert.
Een duidelijke en informatieve website, goede klantenservice en prettige communicatie
Top employees
Bestellen gaat altijd makkelijk en de bezorger was hartstikke gezellig.
Macbook besteld van 3000euro die geleverd zou worden door DHL.... niet geleverd. Klantenservice start een onderzoek, en dan is er stilte. Klantenservice bellen? da's een mooie uitdaging bij Coolblue! 25 minuten in de wacht gestaan op maandag, vandaag 30 minuten (en sta nog in de wacht...) Kansloos.
Er is niet veel meer over te zeggen dan dit: het online bestelde lag de volgende ochtend om openingstijd (10.00 uur) analoog voor me klaar in de winkel op (voor mij) fietsafstand. Dat kan dus niet efficiënter. En de man die het bestelde even ging pakken (ik meen 'Amir') was netjes en vriendelijk
Je besteld een tv, tv muurbeugel en soundbar. In combinatie installatie en ophangen. Ze vergeten de tv muurbeugel door een sorteerfout. Kan gebeuren. Volgende dag komen ze hem leveren en alles installeren. Levering komt maar de man op de bakfiets levert hem alleen en weet niks over het installeren. Na 2 dagen maar is bellen en er zou iemand komen om het te maken. Vandaag de hele dag paraat omdat mevrouw aan de telefoon zij dat er iemand zou komen. Niemand geweest. Morgen maar weer is bellen..
Ik stond kwart voor elf in de winkel. Sorry, uw bestelling is er niet. U hebt hierover een mail ontvangen. Wegens drukte in het magazijn. Vrijdag bevestiging van levering, zaterdag 10.54 mail over het niet kunnen leveren op die dag. Ik moest van Schalkhaar komen richting Hengelo. Balen! Oplossing ander vergelijkbaar labtop aangeraden of bestelde labtop laten bezorgen. Iets mindere labtop gekozen. Vriendelijke rustig gebleven medewerker, complimentje! Ik kreeg ter compensatie een kleine korting. Veel tijd kwijt voor het afhalen van een bestelling. Jammer!
makkelijk zoeken en kiezen (veel keus), makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd zoals alle betstellingen eerder bij Coolblue ; prima !
Heb al meerdere apparaten gekocht in de tijd. Nu overgegaan naar coolblue energie. En begonnen met nieuwe apparaten die wel wifi hebben ivm gratis stroom tussen 12 en 3 uur.. de eerste wissel is de vaatwasser en ook dat was een verrassing 100 euro korting “BLIJ MEE” .. nog een paar apparaten te gaan. Ook het helpen in de winkel vind ik heel prettig, ze nemen de tijd om je te adviseren Dikke duim.
64 Weena
Rotterdam 3012 CN
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.