Niet alles voor een glimlach

Zie de door mij ingediende klacht, vind het echt jammer hoe het is gelopen aangezien ik verder altijd goede ervaringen met jullie heb gehad!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Creatief meedenken in een oplossing en niet de klant de dupe laten zijn van een fout van Coolblue.

Betrouwbaar, informatief, klantvriendelijk, goede en fijne service

Op tijd geïnformeerd , altijd behulpzaam en correct. Denken in wat wel mogelijk is, zal jullie zeker aan bevelen bij anderen Kennis v zaken Bestelling bij bezorgen degelijk en goed verpakt

Super snel geleverd!

Ondanks drukte bij de post, super snel geleverd. En dochterlief super blij met haar cadeau!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super product maar niet op tijd

Super tevreden met mijn bestelling, maar als je geen garantie kan geven dat het de volgende dag echt wordt bezorgd moet je dat ook niet zeggen...

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorging

Makkelijk te bestellen, over het algemeen volgende dag thuis. En erg fijn, een bezorg voorkeursdag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Goede en eerlijke omschrijving van de producten. Alles wordt snel geleverd en is goed verpakt.

Snel en vriendelijk

Snelle en vriendelijke service, en ondanks de feestdagen nog steeds volgende dag in huis

Alles volgens afspraak

Afgeleverd op geplande datum en tijdstip.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De bestelling goed en snel geregeld

Heel vriendelijke bezorgers! Tijdstip van bezorging klopte! Diepvries prima neergezet!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee alles was prima!

Met de bezorging bij mijn dochter bij mijn dochter.

Ik wist na goede bezorging bij dochter. We gelijk hebben besloten hebben we wat van apparatuur nodig gaan we bestellen bij cool blue. En ja hoor de bezorging was keurig en vriendelijke jongens.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue blijft doen wat ze beloofd, ook in drukke tijden.

En mocht er een kink in de logistieke kabel zitten dan is de communicatie tijdig en volledig.

Verrassend

Bij binnenkomst duidelijke instructies mbt de coronamaatregelen. Prettig! Boven aangekomen benaderd door een vriendelijke jongeman. Hij maakte mij idd aan het lachen hahaha! Ik had hem beloofd een positieve revieuw te geven, bij deze!

Beter zelf kunnen doen

Wij hebben zondag een wasmachine besteld. Tot onze teleurstelling kon die pas dinsdag bezorgd worden. Dus niet de volgende dag in huis. Omdat wij het gemak van installeren prettig vinden hebben wij € 19,95 extra betaald. Hiervoor wordt ie op de plek neergezet waar je hem wilt en wordt ie aangesloten. Heel handig toch? Nou, wij hadden het beter zelf kunnen doen. Je mag er niet bij zijn ivm Corona dus bleef ik beneden staan. Op de eerste verdieping hoorde ik goede geluiden. Een van de jongens zei dat ie de wasmachine aan had gezet om schoon te wassen. Nou prima. Toen ze de deur uit waren ging ik kijken naar de nieuwe machine omdat ik vond dat ie wel een raar geluid maakte. Bleek de kraan niet open te staan. De machine kreeg geen water. Ik zette de kraan open en er spoot water uit de slang die niet aan de wasmachine was gedraaid maar nog leuk met de opening naar boven aan de wasmachine hing. Ik draaide snel de kraan dicht maar er was wel wat water uitgekomen. Ze hadden zelfs een foto van de achterkant gemaakt. Ik belde het nummer waarmee ik gebeld werd om te zeggen dat ze eraan kwamen. Ik veredelde wat er was gebeurd. En adviseerde ze om bij de volgende maar de slang aan te sluiten. Die € 19,95 vond ik in dit geval niet de moeite waard.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie mijn verhaal

Supersnelle levering

Hoofdtelefoon besteld om 19:31, de volgende dag om 15:37 geleverd (met bpost!)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kan zo direct niets bedenken

Snelle levering, prima service, vriendelijk personeel.

Voldaan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Die snappen wat je als besteller wilt

Echte dienstverlening, het straalt in alles door. De emails, de site, de bezorger die naar boven komt. Ik ben fan.

kreeg product met fabrieksfout, binnen 24 uur opgelost

Ik had een nieuwe koptelefoon gekocht, en die had een defect. Ben terug naar de winkel gegaan, snel opgelost en stond binnen 5 minuutjes weer buiten met een nieuw product. Top coolblue!

Alles oké.

Bestellen, verwerking en ontvangst pico bello. Compliment.

Helemaal top

Bestelling is top gegaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Netjes op de hoogte gehouden

Heel tevreden

Super op tijd. en keurige mensen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super ook in deze drukte word het binnen 1 dag bezorgd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima website en snelle verzending

Ondanks de corona en sinterklaasdrukte, snelle en correcte 24 uurs levering. Top.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

prettig om iets te bestellen

even zoeken op internet, prijzen vergelijken en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

breed assortiment, goede prijs en snelle levering.

Coolblue heeft een breed assortiment, ook zijn de producten goed geprijsd en de erg snelle levering is zeker een groot pluspunt.

Über Coolblue

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden