Goed geregeld, soepel. Duidelijke richtlijnen omtrent COVID

^^ Zie titel ^^ PS: Omschrijving zou geen verplicht veld moeten zijn

Op tijd en een glimlach

Televisie snel geleverd en met een glimlach bezorgd. Toppie

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op de app wordt aangegeven hoeveel aflever punten de truck heeft voordat hij aankomt. Dat is niet duidelijk omdat er geen legenda is.

Perfect!

Mijn bestelling is wederom prima en vlot geleverd. Site is duidelijk en de keus is meer dan ruim.

Goede en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle verzending altijd en goede beschrijvingen ben er zeer blij mee!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle service en netjes verpakt!!

Product besteld s’avonds en volgende dag al in huis, gelijk uitgepakt en geïnstalleerd!! Als zeer goed ervaren!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Service is sneller dan het mail verkeer ;)

Snel en betrouwbaar

Duidelijke website met goede aanbevelingen door Coolblue. Ik kan daardoor makkelijk een keus maken. Het bestel en bezorg proces verloopt altijd perfect.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede verkoop, ruime keus. Slechte nazorg

Al regelmatig iets bij coolblue gekocht. In april onze eerste wasmachine daar gekocht. Helaas kon het apparaat toen niet op zijn plek gebracht worden door Covid-19. Was van te voren niet gemeld trouwens. Namen het oude apparaat ook niet mee. Jammer, maar helaas. Overmacht! Nu is onze wasmachine stuk. Nu koeten we bijna anderhalve week wachten op reparatie. Dit kan echt niet is onze mening. Dus als je iets koopt, hopen dat het apparaat het blijft doen!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Alleen kleine apparaten kopen.

Zeer klantvriendelijk, snelle levering

Coolblue is zeer klantvriendelijk. Foutje gemaakt in het afleveradres, maar 1 telefoontje was genoeg, zo geregeld en een vriendelijke dame aan de telefoon en ondanks foutje in het afleveradres werd het toch de volgende dag geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede voorlichting, vlotte toon van communiceren en snelle levering

Betrouwbaar adres. Goede uitstraling Dus cool

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Maken waar wat ze zeggen top

Makkelijk te bestellen , en vriendelijke bezorging

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Vertrouwd

Altijd snelle levering en goeie reviews.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en super product

Netjes

Op tijd geleverd en goed uitgelegd over het product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Levering en producten zijn top

Goed advies wat geleid heeft tot mijn aankoop, producten ontvangen en verwachtingen waargemaakt, zeer tevreden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd, goed product, voldoende keus

Al vaker bij Coolblue besteld. Altijd snel geleverd, voldoende keus ook als iets niet op voorraad is, genoeg alternatief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en uitstekende after-sales

Overzichtelijke Website waar je goed in kan filteren op wat je zoekt. Het product wordt vlot geleverd en als er een keer iets niet goed is met het product, kan je deze via je bestelling vrij makkelijk aanmelden voor reparatie en heb je het product ( of een nieuwe) snel terug. Dit stukje service achteraf is net zo belangrijk als service bij de bestelling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en goed geinformeerd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

‘s Avonds laat besteld, volgende dag in huis. Er wordt waargemaakt wat ze zeggen. En ook gedurende de dag updates en tips. Ik been zeer tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel mijn nieuwe laptop ontvangen

Ik zocht naar een goede laptop om vooral voor fotografie te gebruiken. De laptop vond ik bij coolblue en de volgende dag had ik hem thuis. Super snelle service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed op tijd netjea afgeleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Krijg dat ding niet geinstalleerd.

Ben al 3 dagen bezig om het apparaat te instaleren, steeds als ik de installatie compleet heb en de volgende keer de tv in samenwerking met het apparaat wil afspelen moet ik heb weer opnieuw installeren. dat is erg vervelend. Ik overweeg dan ook om het apparaat weer terug te brengen.

Snel en goed....

....als altijd. Erg fijn zaken te doen met een online business welke betrouwbaar is. Aanrader.

Altijd top service!

Ik probeer producten altijd bij Coolblue te bestellen ipv bij een andere webshop. Dit ivm hun goede levering en meer dan uitstekende klantenservice. Ze staan altijd voor je klaar en helpen je gemakkelijk verder. Mijn ervaring is dat ze ook met retourneren en kapotte producten erg goede service leveren, waarbij je gemakkelijk je geld terug krijgt, een nieuw product krijgt, of een shoptegoed. Altijd heel tevreden geweest en daarom trouwe klant bij Coolblue! Ik zou het iedereen aanraden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ruim assortiment, goede informatie, handige video-referentie en zeer snel geleverd!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter aangeven op de website wat oude en nieuwe modellen zijn

Über Coolblue

Kiyoh Bewertungen

• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um Fehlprüfungen so weit wie möglich zu vermeiden