Ik vraag om een aflevering bij mij om de hoek en krijg gaat een richt dat ik 6 km veroo het pakket kan ophalen
Ik bestelde een Apple TV én een HDMI-kabel. Bij ontvangst bleek alleen de HDMI-kabel in de verpakking te zitten. Dat was al een vervelende verrassing, zeker omdat het om een bedrag van €185 gaat, maar wat mij vooral heeft geraakt is de manier waarop mijn melding werd behandeld. Ik had sterk het gevoel dat ik moest bewijzen dat ik de waarheid sprak, alsof er werd getwijfeld aan mijn verhaal. Als klant voelde ik mij niet serieus genomen en moest ik steeds opnieuw aantonen dat ik de Apple TV daadwerkelijk niet had ontvangen. Dat gaf mij een groot gevoel van onrecht. Fouten kunnen overal gebeuren, ook in een magazijn of tijdens het verzendproces. Juist daarom verwacht je dat een bedrijf luistert naar een trouwe klant en samen naar een oplossing zoekt. Helaas heb ik dat niet zo ervaren. Het gaat niet alleen om de ontbrekende Apple TV en het feit dat ik €185 kwijt ben, maar vooral om het gebrek aan vertrouwen en de manier waarop ik als klant ben behandeld. Uiteindelijk heb ik geen Apple TV ontvangen, ben ik €185 kwijt en is ook mijn vertrouwen in Coolblue verdwenen. Dat is een uitkomst die ik als trouwe klant nooit had verwacht.
Snel, goede prijs en betrouwbaar zoals altijd.
Jullie komen je beloftes niet na, vandaag bestellen en morgen in huis. De excuus dat het niet ingepakt om te bezorgen, is de meest domme excuus die je kan geven als zo een grote organisatie als CoopBlue. Wij hebben de bestelling gedaan op een donderdag met het verzoek dat het vrijdagavond geleverd moet worden. Vrijdagochtend geven jullie via email door dat het niet geleverd kan worden omdat het niet ingepakt is. Uiteindelijk wordt het maandagavond geleverd. De hele planning om een afzuigkap in het weekend te installeren mag je helemaal opnieuw organiseren. Dank je wel hoor FoolBlue!
Snel en goed op de hoogte gehouden
Het zal een algemene ervaring op dit moment zijn dat we veel langer dan gebruikelijk op onze producten moeten wachten. "uw bestelling morgen na 3en bezorgt", dient dan ook echt aangepast te worden. De 5de dag heb ik nog niets ontvangen en zit een product review er op dit moment nog niet in, helaas
Helaas werd het bestelde artikel zonder verpakking er omheen bezorgd. Mijn man nam het aan de deur aan, waardoor hij meteen zijn vaderdagcadeau in hadden had.. Dag verrassing...
Zeer snel geleverd
Op de web site staat volgende dag heeft u de wasmachine in huis. Het werd dus een week later. Afspraak op 17 juni vanaf 7.30 u. Om 12 u een bericht, hij wordt morgen 18 juni geleverd. Ben gewoon oprecht over de levertijd.
Gezellige berzorger, kwam zingend de straat in fietsen en ging zingend weer opweg.
Nog altijd in afwachting tot DHL mijn pakket ontvangt/sorteert. Coolbleu heeft het pakket wel op dezelfde dag verstuurd. Flauw om Coolblue dit aan te rekenen want altijd zeer tevreden. Helaas straalt het proces van DHL af op deze beoordeling. Helaas betekend dit wel dat ik minimaal 5 dagen moet wachten of het pakket nog komt voor er überhaupt gekeken word naar een oplossing. (klantenservice Coolblue gebeld) Dit terwijl overal stond voor 23:59 besteld morgen bezorgd. Blijkbaar is dat niet helemaal waar en dat staat nergens.
Ik heb al heel lang niet meer zulk vriendelijk en klantvriendelijk personeel mee gemaakt.
nette prijs en snel geleverd
Goede communicatie, goed product, levering conform afspraak
Zie boven
nee heb mijn bestelling nog STEEDS NIET SUPERSLECHT ZOWEL JULLIE ALS POST NL DAG VADERDAGKADO!!!!!!
Ik bestelde in alle haast op het laatste moment voor 24 uur een stofzuiger omdat ik die de volgende avond nodig zou hebben voor een klus. Jammer dat de belofte niet werd nagekomen dat de stofzuiger ook daadwerkelijk de volgende dag geleverd zou worden. Hierdoor moest ik alsnog een stofzuiger lenen.
Goede service en kwaliteit van artikelen
iPhone is zeer snel geleverd na een makkelijk bestelproces
Teleurstellend vanwege ontbrekende handleiding. Downloaden via qr code etc is niet fijn
Vriendelijke behulpzame mensen. Veel gelukkig en aardig
Snelle service zoals altijd!
Goed
Refurbished iPhone besteld bij Coolblue. Gelukkig supersnelle levering; ik had 'm snel nodig voor het uitlezen van mijn glucose... van de oude mobile ging de NFC chip kapot. Complimenten Coolblue!
We zijn ontzettend goed geholpen door Sam (of SAM). Vanaf het eerste moment nam hij uitgebreid de tijd voor ons. Wat erg fijn was, is dat hij totaal niet opdringerig was. Hij spreekt je als klant op een heel rustige, prettige toon aan, waardoor je je meteen op je gemak voelt. Kortom: het was een zeer fijne ervaring. Grote klasse, Sam!
64 Weena
Rotterdam 3012 CN
Please click here to check out Thuiswinkel Reviews certificate
• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.