Filters

8

Supersnelle service

Snelle service zoals altijd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Goed geholpen.

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Formidabel! Vanaf bestelling t/m levering.

Refurbished iPhone besteld bij Coolblue. Gelukkig supersnelle levering; ik had 'm snel nodig voor het uitlezen van mijn glucose... van de oude mobile ging de NFC chip kapot. Complimenten Coolblue!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Topervaring met SAM bij Coolblue Alkmaar!

We zijn ontzettend goed geholpen door Sam (of SAM). Vanaf het eerste moment nam hij uitgebreid de tijd voor ons. Wat erg fijn was, is dat hij totaal niet opdringerig was. Hij spreekt je als klant op een heel rustige, prettige toon aan, waardoor je je meteen op je gemak voelt. Kortom: het was een zeer fijne ervaring. Grote klasse, Sam!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

De deskundigheid droop er van af

Kwam om een smartwatch voor iemand 9000 km verder te kopen. Ik kreeg alle tijd om alle gegevens via whatsappvideo uit te zoeken aan de andere kant van de wereld. Leuke ervaring, ook voor de verkoper zelf.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Uitzoeken hoe het zit met satelietabonnementen, klant wil tenslotte weten wat hem te wachten staat bij zo’n kostbare aankoop
9

Goede kwaliteit en service

Zelfde als hier boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door
10

Super service

De service en het vertrouwen wat Coolblue en zijn medewerkers geeft doet dat wij graag Coolblue trouw zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
1

Alles voor een glimlach????

Alles voor een glimlach???? Eind november een vaatwasser gekocht. Apparaat heeft nooit goed gewerkt. Vaat komt er zeiknat uit. Onderste sproeikop raakt áltijd het bestekbakje. Maar bovenal: 1/3 van de vaat blijft vies. Wij gebruiken alleen maar het 70 graden programma wat 3:30 uur (!!) duurt en de vaat blijft vies. Op 5 juni 2026 voor het eerst contact gelegd met klantenservice. We zouden binnen twee dagen gebeld worden: dit is gebeurd, maar ik kon niet opnemen. Hier begint het gelazer: sindsdien meerdere keren gebeld, meerdere keren gemaild, iedere keer de belofte om “binnen 48 uur” teruggebeld te worden om een afspraak in te plannen voor reparatie. Op vrijdag 19 juni voor het eerst een capabele medewerkster gesproken. Echter, het lijkt in het CoolBlue DNA te zitten, WEER niet aan de afspraak gehouden: want niet terug gebeld en/of gemaild. Tegen de afspraak in. Na wekenlang proberen contact te krijgen met jullie repatieafdeling het volgende voorstel: stuur afdeling “retour” maar en neem het onding mee terug en stort ons geld a.u.b. terug! CoolBlue je was ooit een fijn en betrouwbaar bedrijf, maar helaas is dit de laatste keer dat ik klant ben!

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? WEG MET AI IN KLANTENSERVICE
8

Snel en correct

Snel besteld, de dag erop gele erd en pakket voldoet aan alle verwachtingen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Prima service

Teveel bestelde spullen teruggebracht. Meteen bij de lngang geholpen. Geen gezeur en binnen twee dagen had ik mijn geld terug

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

leuk en correct

maar het zal leuk zijn als ik ook een bon zal ontvangen. klein foutje maar jullie hebben mijn email.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven
10

Snel, betrouwbaar, gemakkelijk en niet duur

Je zoekt, je vergelijkt, je vindt, je bestelt en binnen no-time heb je het in huis. En dat voor een zeer schappelijke prijs.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Top

Goede communicatie via de mail. Goed verpakt en op tijd geleverd. Verder niets te melden. Het kan niet beter!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Uitstekenr

Alles ging heel goed. Van bestellen tot aflevering. Professionele man die de nieuwe wasmachine afgelevered heeft.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
9

Doet wat het belooft

Snelle levering en correcte informatie

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Geweldig

Een powerbank besteld bij bovengenoemd bedrijf. De powerbank was boven verwachting net als de snelle service.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt
1

Zeer slechte service

Zeer teleurstellende service. Ik heb een Sage Nespresso koffiemachine bij Coolblue gekocht. Al na ongeveer 1,5 maand begon de machine water te lekken. De machine is vervolgens voor reparatie opgestuurd, maar weken later was er nog steeds niets mee gedaan. In de tussentijd heb ik meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice. Elke keer kreeg ik een ander verhaal en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd. Eerst lag het aan drukte bij de reparateur, later bleek dat de machine door een interne fout van Coolblue niet eens op tijd naar het reparatiecentrum was verstuurd. Ook de klachtenafdeling kon niets voor mij betekenen, omdat alles via een onbereikbare backoffice loopt. Mijn verzoek om ontbinding van de koopovereenkomst werd niet inhoudelijk behandeld; in plaats daarvan moest ik opnieuw afwachten. Ik ben mijn koffiemachine inmiddels langer kwijt dan dat ik hem heb kunnen gebruiken. Dat vind ik onacceptabel voor een apparaat dat al na anderhalve maand defect raakte. Van Coolblue had ik veel betere service verwacht. Helaas is mijn ervaring dat problemen niet worden opgelost, maar vooral worden doorgeschoven. Erg teleurstellend.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter klantenservice medewerkers die je klacht serieus nemen
10

Besteld,dag erna opgehaald i d winkel,snelle service

Perfect geregeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
1

Misleidende bezorging

Er staat duidelijk voor 23.59 besteld morgen thuis geleverd. Dus niet het word woensdag, omdat ik cadeaubonnen al besteld had kon ik helaas niet meer terug. Vind dit zeer misleidend en slechte zaak. Hopend dat mijn bestelling beter uitpakt

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter informeren
9

Top

Prima winkel

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
9

Apparaat werkt goed.

Snelle bezorging van goed werkend apparaat. Goede comminicatie van afhandeling bestelling. Is voor mij erg duidelijk en verhelderend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Klantvriendelijke en professioneel

Prima geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
1

wat een slechte service

Bestel en betaal , heb na 5 dagen niks ontvangen. Is het pakket wel verzonden? ze wachten tot dat het terug is???? dan pas geld terug je kunt bij postnl zien dat het nooit geleverd is

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? alles
10

Just very good as usual.

As usual. IN time. Good price.

  • Would you recommend us? Yes
  • Nee
1

Vandaag besteld, wordt niet morgen geleverd, maar is al 6 dagen onderweg..

Zaterdag 13 juni besteld. Zou zondag 14 juni geleverd worden. Zondag werd maandag. Maandag geen bericht. Zelf in de chat gestapt op de coolblue website. ‘Sorry iets verkeerd gegaan, we zetten hem opnieuw in de bestelling voor morgen levering’. Dinsdag niets gehoord. Opnieuw navraag gedaan via de chat. ‘Sorry konden niet leveren want het is druk in het magazijn’. Dinsdag werd woensdag en woensdag werd.. je voelt het al aan. Donderdag 18 juni heb ik nog steeds geen bezorgmoment. Wel heb ik inmiddels 12 mailtjes met het bericht dat het vertraagd is én morgen wordt geleverd. We gaan het meemaken. Prima als het druk is en Coolblue de drukte niet aankan. Maar geef dan niet de optie voor ‘morgen’ levering. Desnoods zet je in de banner op de website dat het momenteel druk is en verwacht is dat je pakket langer onderweg is. Snelle levering was immers de reden dat ik bij Coolblue had besteld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Prima als het druk is en Coolblue de drukte niet aankan. Maar geef dan niet de optie voor ‘morgen’ levering. Desnoods zet je in de banner op de website dat het momenteel druk is en verwacht is dat je pakket langer onderweg is. Snelle levering was immers de reden dat ik bij Coolblue had besteld.

Company details

64 Weena

Rotterdam 3012 CN

010-7988999

[email protected]

Kiyoh Bewertungen

• Jeder kann eine Bewertung abgeben, solange die Allgemeinen Geschäftsbedingungen und die Datenschutzbestimmungen eingehalten werden
• Wir führen automatisierte und manuelle Überprüfungen durch, um falsche Bewertungen so weit wie möglich zu vermeiden
• Auf eigene Initiative verfasste Bewertungen werden sofort online angezeigt und innerhalb von 72 Stunden überprüft.