Tegoed? Niet betrouwbaar.

Afgelopen augustus grasmaaier kapot buiten garantie, dus zou voor reparatie naar Coolblue. Zou binnen 2 weken zijn opgelost. Fijn, want het gras blijft lekker groeien. Werd pas 5 dagen later opgehaald. Dag 12: Grasmaaier is buiten garantie. Of ik er een prijsopgave wil. Jazeker, zo was het afgesproken. Het gras bleef lekker groeien. Dag 14: Bevestiging dat mijn keuze zal worden doorgegeven. Dag 18, Grasmaaier wordt doorgestuurd naar reparateur. Dag 22: ik ontvang een email dat er nog niks is bekend. Aha. Dag 26: ik ontvang een prijsopgave: 30% van de waarde van de grasmaaier.. Ik betaal meteen. Want, het gras blijft maar groeien in de zomer. Dag 32: Mijn grasmaaier komt er aan! Morgen alvast!!! Dag 33: Nou, toch niet. Sorry, vertraagd. Hm. Het gras kan inmiddels een hele kudde koeien voeden. Dag 38. Hoe zit het nu? Dag 39: Sorry, bezorgprobleem. Terwijl zit ik alvast op de eerste vorst te wachten. Tegelijk een bevestiging dat ik mijn product naar Coolblue mag sturen!! Dag 40: Hij komt er aan!!! Morgen alvast!!! Dag 41: Hij is er!!! Eindelijk!!!! Dag 43: JE KRIJGT JE GELD TERUG!!!! Zonder reden, gewoon, je krijgt je geld terug! Oh fijn!!!Ja wat lief, want ik zat echt lang te wachten, namelijk 6 weken in plaats van max 2, dus vind ik het heel fijn dat ik tegoed van jullie ontvang samen met mijn grasmaaier, hartstikke bedankt!! Wat een toffe webwinkel! Dag 71: Volgende bestelling, een laptop, dus EXPRES bij Coolblue, ook al is het wat duurder, maar echt een fijne webwinkel. Dag 72: METEEN nadat ik de laptop heb ontvangen en voor het eerst uitgepakt, ontvang ik een bericht dat ik nog een openstaand bedrag moet voldoen. Het tegoed was niet terecht zeggen ze. NU PAS!!!!!!! Jullie hadden 30 dagen de tijd om dit recht te zetten!! En PAS nadat ik een nieuwe bestelling doe komen jullie met een tweede factuur! En ik heb NOOIT een sorry gehad, ook nu, op dag 150 nog niet!! Had vroeger veel besteld, maar NOOIT MEER COOLBLUE!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Medewerkers beter opleiden, vooraf betere controle van tegoeden die aan klanten worden gegeven. Betere communicatie binnen de afdelingen.

perfect

Snel en prima assortiment

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Goede levering en apparaten voldoen in eerste instantie aan verwachting

Goede levering en apparaten voldoen in eerste instantie aan verwachting. Nu even afwachten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk besteld en snel geleverd

Goed op de hoogte gehouden van het bestelproces

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Slechte levering door coolblue/ postnl

Ik ben totaal niet tevreden over de levering van coolblue. Besteld op zondagmorgen een playseat en stuurtje, levering maandag avond. Track a trace van PostNL gevolgd pakket is onderweg nog 2 adressen dan zijn we bij u en ik zit thuis op de bank te wachten ja hoor mail van post nl u bent niet thuis??????? Ik zit op de bank. Post nl bellen ongeveer een uur wachten dinsdag zijn we bij u. Dinsdag avond zelfde verhaal coolblue bellen weer uur aan de telefoon Nee meneer morgen is hij er. Woensdagavond weer zelfde verhaal weer coolblue bellen( een uur) ja meneer u kunt hem morgen ophalen bij post nl punt. Donderdag pakket ophalen van 23 kg bij PostNL punt he he. Kortom coolblue en PostNL mega slechte service. 3 avonden wachten 3 uur bellen zelf pakket ophalen word beloond met tegoed bonnetje van 25 euro. Voor mij nooit meer coolblue mede dank aan PostNL

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zoek een andere bezorg dienst of los het zelf op

Snel en correct!!

Snel en correct!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zou het niet weten!!

………..

Om ongeregeldheden in de reviewdata te voorkomen, staan we geen emoticons toe.

Prima kwaliteit/prijs/service

Vaker besteld. Nooit Iets vervelends meegemaakt. Service is heel fijn.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Komt afspraken na

Fijn dat de bezorgtijd (fietskoerier) zo nauwkeurig is. Ik vind de website ook prettig, overzichtelijk en voldoende info.

Topkwaliteit en snelle bezorging

Ik had printinkt besteld en het was de volgende dag al geleverd door een vriendelijke bezorger. Fijn ervaring en inkt van topkwaliteit!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snelle levering van mooie producten

Handig zo'n winkel waar je goede informatie vindt en de producten snel geleverd krijgt!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? uitbreiden van het assortiment

Prima bedrijf

Ruime aanbod, snelle levering en een correcte afhandeling bij klachten. Alles wat je van een bonafide bedrijf mag verwachten.

Fantastisch!

Super veel aanbod in mooie producten. Geweldige klantenservice en je blijft op de hoogte van je bestelling. Je wordt zelfs gebeld door Coolblue wanneer je product wordt geleverd. Super tevreden gewoon!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en goed geïnformeerd over levering

Alleen maar goede ervaringen

Goeie en snelle service.

Heb altijd goeie ervaring met Coolblue, veel keus en snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed en snel een omruil geregeld

Na een 2de keer een monteur te moeten laten komen voor mijn 2 mnd oude amerikaanse koelkast was een omruil naar een andere zo geregeld. Ophalen en nieuwe neergezet, top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle afhandeling!

Goeie prijs en zeer snel geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Overzichtelijke productinfo en snelle levering.

De productinformatie bij Coolblue is vollediger en overzichtelijker dan de andere aanbieders van dezelfde laptop. Ook de verzendmogelijkheden zijn erg prettig. En de tips die ik per email kreeg zijn ook nuttig.

Perfecte webwinkel

Al jarenlang tevreden klant voor aanschaf van van alles en nogwat. Meermalen gebruik gemaakt van garantie en ook daarmee ben ik top geholpen.

SNELLE TEL RESPONS EN hULP

Betaling van een product ging in een software loop, werd direct aangepast in een persoonlijk verzoek viA E-MAIL EN SMS. produkt netjes om 9.15 de volgende dag in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? neen

goede service

Zaterdagavond de bestelling gedaan zondag in huis,vriendelijke bezorger.

super service

mijn ervaring met coolblue is uitstekend , Ik heb mijn telefoon naar coolblue opgestuurd om na te laten kijken i.v.m accu/batterij ! bij het opsturen van coolblue naar de reparateur is het scherm gebarsten ! ik kreeg een mailtje van die firma met de mededeling ,,,, het kost u 299 euro voor het plaatsen van een nieuw scherm ! ik heb gemeld bij coolblue dat mijn scherm heel was bij het opsturen , coolblue heeft bevestigd dat die informatie klopt , meteen kreeg ik een mailtje terug met de bevestiging , U krijgt een tegoedbon t.w.v uw telefoon ! ZEER nette service ! ik ga dat zeker vermelden bij vrienden en familie

goede en overzichtelijke site

goed en overzichtelijke site, prettig om doorheen te scrollen 's avonds om 22u besteld de volgende dag in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en volgens verwachting

Product was zoals omschreven en voldoet. Levering snel en volgens planning

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Makkelijk te doen via de website snelle en nette levering

Snelle en nette aflevering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kunnen we bv een vvv bon ofzo inleveren

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement