Helps in decision making

There are many online websited which sell lot of house appliances, but CoolBlue provides an extra edge by helping customer to decide which appliance to buy with their help options, so many product specific related filters. For exampe with was machine or dryer they give you many filters, options and comparision options. Also delivery times are very fast even in Corona times and very friendly staff. English version of the website also available which is sometimes helpful.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? na

Mooie laptop voldoet aan verwachtingen

De prijs-kwaliteit is is goed

Vriendelijk

Op tijd bezorgd en 2 vriendelijke jonge mannen hebben met een smile mijn nieuwe tv 2 verdiepingen hoog afgeleverd. Top service en top kwaliteit

Supersnelle levering!

Besteld, betaald en supersnelle levering! Echt helemaal niets op aan te merken. Keurig geregeld, aankoop email, keuze wanneer geleverd en een trach and trace, compleet pakketje dus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een goede en snelle service.

Het was enorm fijn dat ik de volgende dag mijn nieuwe mobiel in ontvangst kon nemen, zeker in deze tijd is het fijn dat je niet te lang hoeft te wachten. Wel heb ik contact opgenomen met de klantendienst na dat ik een foutje had opgemerkt op jullie website over het gekochte toestel. Jullie gaven aan dat de voorcamera 16MP was, terwijl ik na verder onderzoek er achterkwam dat deze maar 6MP was. Ik heb dit doorgeven en het zou aangepast worden.

Altijd goed!!!

Coolblue is goed bezig, altijd goede service, ze nemen de tijd voor je en altijd vriendelijk!! Ook met thuisbezorgen altijd aardige jongens.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zó klantgericht met bericht hoe laat ze komen, kwartier voor aflevering nog even een extra bericht. En duurzaam, want de vriendelijke bezorger kwam op de fiets. Het product ziet er ook prima uit. Ik ben fan van Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door!

Beste online winkel!

Ik ben al jaren een trouwe klant van CoolBlue. De service is altijd op het hoogste niveau, het personeel is vriendelijk en altijd in contact, de bestelling komt erg snel, de kwaliteit van producten en verpakking is op het hoogste niveau. Mijn eerste aankoop was een fotorugzak, toen ik die thuis probeerde, realiseerde ik dat hij te groot voor me was. Ik verruilde het voor een ander en was tevreden. Later bestelde ik koptelefoons, sporthorloges en andere apparaten voor in huis. Ik ben onlangs verhuisd van Nederland naar Duitsland en tot mijn grote vreugde kon ik doorgaan met online bestellen via de Duitse CoolBlue-website. Mijn laatste aankoop was een stofzuiger van Philips. Ik ben erg blij met de aankoop en weet zeker dat ik , indien nodig, gebruik kan maken van de uitstekende garantieservice. Bedankt CoolBlue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Is erg duidelijk, en snele goed service.

Super goede service

Ik had 'n belletje gedaan en werd zeer goed geholpen. We zijn erg blij met onze aankoop. Nogmaals bedankt voor de goede service

Snel en netjes

Nette prijs, snel geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima product en snelle service en levering

Ruim assortiment en goede aanbiedingen. Snelle en goede levering keurig volgens afspraak Aardige behulpzame chauffeurs.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Keus van coolblue gekocht. Bevalt goed. De levering en t instaleren ging goed. Heel prettig en vriendelijk personeel. Ook heel fijn is dat t levermoment zo goed duidelijk is.

Goede website, snelle levering

Wij zijn zeer tevreden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Ik ben altijd heel blij met CoolBlue

Bezorging is top, bezorgers zijn vriendelijk. CoolBlue geeft een gevoel van zekerheid.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle goede service en mooie website

Snelle levering Op website duidelijke adviezen om je keus op te baseren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Duidelijke producten en snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, betrouwbaar en goed geïnformeerd over aflevermoment!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Ruime keuze en snelle levering!

Gewoon een dikke prima

Altijd een goede service en er wordt altijd tijd voor de klant genomen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

In deze bijzondere tijd enige manier om aankopen te doen. Bovendien ook makkelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service, juiste prijs, snelle levering

Snelle levering, goede service en juiste prijs

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Alles snel en correct uitgevoerd!

Ik heb een labelprinter gekocht en dat via de site Coolblue besteld. Alles is binnen één dag geleverd! Ik ben daarover zeer tevreden! Grtn Jos

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service en enorm snelle levering.!

Laat in de middag besteld, volgende ochtend vroeg al in huis. Uitstekend!

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement