Binnen 24 uur geleverd in het weekend

Zaterdag besteed, zondag binnen. Ideaal!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een hele snelle, goede service en de medewerkers zijn oom nog eens aardig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee eigenlijk niet

Fijne communicatie, netjes afgeleverd.

Goede service, klein min puntje was dat het niet de volgende dag werd bezorgd maar 3 dagen later. Maar werd goed op de hoogte gehouden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

makkelijk oriënteren, makkelijk bestellen, makkelijk betalen

Geweldige winkel, makkelijk oriënteren, makkelijk bestellen, makkelijk betalen en de spullen heb je super snel in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Op zaterdag besteld zondag in huis

De titel zegt t al. Ik bestelde op zaterdag een printer en een airfryer. Ik was verbaasd dat de app zei dat t op zondag zou komen. En waarempel, het was er op zondag. Echt helemaal top!

Zeer klantvriendelijk.

Netjes en correct aan de telefoon, heb dit wel eens anders gezien met bezorgers die amper Nederlands kunnen. Erg prettig en meedenkend.

Ze maken de smile waar!

Heel fijn en prettig geholpen aan de telefoon. Bezorging verliep vlekkenloos. Geen enkel probleem om even met mij mee te kijken waar de koelkast het beste kon staan in mijn keuken. Echt heel hulpvaardig en super vriendelijk. De mensen die werken bij coolblue weten echt wat dienstverlening is.

als heel goed

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Later geleverd en beetje duur

Als er veel vraag is naar artikelen door omstandigheden (webcams voor thuiswerkers bijvoorbeeld) dan begrijp ik best dat je daar extra winst op wilt behalen. Een beetje dan. Maar mijn ventilator bleek minstens 30 euro duurder dan in een willekeurige bouwmarkt. Annuleren vond ik flauw maar ik had niet die glimlach die jullie me willen bezorgen. Daarbij kwam het apparaat ook een dag later. Zondag bleek toch niet het beste moment.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie boven. Maak geen misbruik van de situatie.

Levering super. Maar service zoek het maar uit

Snelle levering. Maar gaat het kapot dan mag je zelf onderhandelen met de fabriek. Die op hun beurt weer een of ander goedkoop bedrijf inhuurt bij jouw in de buurt, waar je vervolgens weken op kunt wachten. Dus over de service van Coolblue geen klachten, want ze doen niks aan service. Als je snel iets in huis wil hebben zonder garantie dan is dit de zaak voor jou. Kijk maar bij alle ander voorbarige beoordelingen, gaan alleen maar over de snelle levering. Zo kan ik ook een 9/10 scoren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zelf achter je garantie gaan staan

Belachelijke service omtrent mijn Nespresso machine

Een paar maanden na aankoop van mijn Nespresso machine begint hij gekke geluiden te maken, ik meld dit bij Coolblue en krijg de reactie dat ik 'm moet opsturen voor reparatie, dit doe ik. Hij komt terug van reparatie 1/2 weken later, maar maakt nog steeds de gekke geluiden en komt zelfs terug met een kapotte waterhouder waar voor het opsturen niks mis mee was. Ik moest hem maar opnieuw opsturen ter reparatie, dit doe ik wederom en krijg het apparaat weer terug na 1/2 weken. Helaas, nog steeds niet gerepareerd. Opnieuw melding gemaakt (overigens elke keer video's gestuurd van het probleem en uitgebreid uitgelegd zowel online als in de winkel), en ik moest 'm maar toch weer opsturen. Daarbij werd gezegd, na 3x niet gerepareerd, gaan we op zoek naar een andere oplossing. Na 3 weken komt het Nespresso apparaat terug, nog steeds met precies hetzelfde probleem als bij de eerste reparatiemelding. Maar nu krijg ik opeens te horen "Nee joh dit is geen probleem, het is doodnormaal dat hij dat geluid maakt, en we kunnen verder niks voor je betekenen, je kan 'm alleen opnieuw opsturen en dan kijken we er naar." Geen oplossing, belachelijke communicatie en service, en absoluut GEEN aanrader. Ik dacht dat Coolblue "alles voor zijn/haar klant" deed, niet dus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn pakketje is geleverd op tijd. Netjes ingepakt en een product wat ik graag wilde hebben!

Hoe de winkelervaring

De medewerkers die we hebben gesproken nemen echt de tijd en willen ook graag helpen. 1 product gekocht en nog advies gekregen over andere producten.

Een 10 waard.

Nooit geweten dat Cool Bleu zo snel was!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ze doen wat ze beloven, super!!

Alles wordt snel geregeld, duidelijk door mail, die ik kreeg. Keurig verpakt. Echt heel tevreden over deze winkel!! Zoals ik al zei, ze doen wat ze beloven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Zeer goede service

Zeer vriendelijk,goed advies en hulp Levering perfect op tijd ,zelfs op zondag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service en erg klantvriendelijk.

Zie boven.

Duidelijke uitleg

Gerichte vragen en advies aan de klant

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door

Jemig! Wat snel, zaterdag besteld, zondag geleverd. Poeh he

Heel positief, mooi pakketje. Tja, geen opmerkingen.

Levertjjd volgens website

Ruime keuze en uitstekend verpakt en geleverd volgens termijn die op website staat vermeld. Concurrerende prijzen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Onze combimagnetron ging op zaterdag kapot. Heb zaterdag bij Coolblue een nieuwe besteld, die zondag al geleverd werd. Geweldige service dus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede informatie vanaf bestelling tot levering

Mooie koelkast, goede levering en uitleg.

Laagdrempelig en snel

De site is makkelijk, duidelijk en overzichtelijk. Het bestellen gaat snel en de levering supersnel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Personeel was erg aardig en behulpzaam, we waren erg tevreden!

De mensen van de koelkast hebben de koelkast helemaal gebracht en wij vinden dit erg fijn. Ook waren de werknemers erg vriendelijk. We hadden verder geen problemen of moeite met dingen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

About Coolblue