Leuke ontvangst en geweldige service! Mijn nieuwe screenprotector is geplaatst, was niet zo makkelijk want het duurde best even en daarom zo blij dat het voor mij gedaan werd!!!

Uitstekend service

Ik word altijd goed geholpen

Supersnel en goed!

Snelle bezorging

Duidelijke omschrijvingen op de website. Heel snelle bezorging met een fiets! Prima.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

altijd fijn als de fiets verschijnt

goede spullen, snel geleverd en met een slimme, vriendelijke aanpak die blijft boeien en bij mij goed (en humeurverhogend) werkt!

Top als altijd

Supersnelle levering, zelfs op zondag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Scherpe prijs, zeer vlotte levering

Coolblue maakt waar wat ze beloven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee. Betere dienstverlening nauwelijks mogelijk.

Fijn, snel, gevoel voor humor

Altijd fijne producten, snelle leveringen en goede klantenservice. Ook lekkere humor op de website, busjes en verpakkingen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik vind m’n ervaring tot nu toe bij coolblue altijd erg prettig en ik ben toch wel van mening dat jullie een van de beste klantenservice hebben. Vriendelijke en toegankelijke medewerkers is tot nu toe wat ik ervaren heb, continue like this

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Om 21 uur besteld en de volgende dag om 11.45 uur thuis. Over het product zelf kan ik og geen oordeel geven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering door vriendelijke verzorger

De bestelling werd snel en efficiënt geleverd. Helemaal niks op aan te merken.

Bureaucratie ten top

Mechanisch defect aan linker toets. Krijg maar gedeelte vergoed (geen reparatie en ook geen nieuwe muis) daar het kabeltje en de dongel niet mee retour is gestuurd. Ze zeggen dat het “product” niet compleet is om te kunnen testen? Ze verwijzen ook naar de site dat er geen defecte “onderdelen” maar het gehele product retour moet, staat niets van accessoires…. Helaas win je dit niet, laatste bestelling bij deze club geweest!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Werk aan jullie service dozen schuiven kan iedereen

Supersnelle levering !

In de avond besteld en de volgende morgen ca. 13 uur later in huis. Superrrrrrrrrr

Alles naar wens

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, veel info, gewoon excellent.

Complete winkel

Complete website, af en toe duurder dan andere opties. Perfecte bezorgservice en goede klantenservice!

Altijd tevreden

Liggend op de bank besteld om 22.00 uur en de volgende dag om 10.30 in de bus...geweldig toch!? Dat is waar we met z'n allen toch naar toe willen! Jammer dat de ruime meerderheid van de webshops nog lang niet zo ver zijn.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Voor 23.59 besteld, is ook echt de volgende dag geleverd.

Slecht

Heb een Samsung S21 gekocht kan nu op de website gratis oortlefoontjes bestellen. Maar nergens te vinden hoe dit moet!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven

Besteld en snel geleverd! Goede service en vriendelijke jongemannen. Ga zo door!

Service zoals het hoort!

Inmiddels mijn zoveelste aankoop via Coolblue. Net zoals de vorige aankopen, volledig naar mijn zin en verwachtingen. Vlak voor een aankoop, struin ik vaak eerst wat rond op internet. Vrijwel altijd kom ik dan een verwijzing naar Coolblue tegen. En dan kom je op de Coolblue site: - Heldere beschrijvingen - tips - en ze doen wat ze beloven. Altijd snelle en keurige levering. Het viel me bij deze laatste bestelling nog op dat, toen ik de bezorgtijd ging aanpassen naar de avond, de extra kosten voor die avond bezorging ook nog door Coolblue werden betaal. #Top

Snel en groen geleverd

Fijne app, snel geleverd en ook nog eens op de fiets.

Goed!

Alles klopte, zoals aangegeven op de website. Dat zouden er meer moeten doen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldige website en service.

Coolblue heeft een van de beste website en service. Zeer tevreden zowel prive als zakelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Alles is perfect

Er was een uitgebreide beschrijving op de site en een snelle levering.

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement