Alles goed geleverd

Hij was defekt

Apparaat wilde slecht aan 1x gebruikt daarna defekt. Via klantenservice bedrijfsnaam nieuw exemplaar toegezegd. Vandaag ontvangen.

Snelle service.

Netjes op tijd krijg je bericht hoe laat het pakket er is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

alles was/is goed verlopen zoals afgesproken

Tweede keer dat ik iets bij coolblue heb gekocht en beide keren is het prima geregeld

Product was zoals omschreven en werd op tijd en netjes bezorgd

Product was zoals omschreven en werd op tijd en netjes bezorgd

doen wat ze beloven

Goed verpakt, op tijd besteld

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel en voor je t weet staan jullie aan de bel

s’avonds laat besteld, s’morgens vroeg vóór 9:00 uur geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, duidelijk en gebruik-vriendelijk.

De site is duidelijk en makkelijk te gebruiken. Producten zijn efficiënt en snel te vinden, alles is duidelijk weergeven en zijn geen irritaties bij het complete proces van een bestelling, top site!

Super snel

Een cadeau voor me vader gekocht en die was de volgende dag binnen. Hij heeft de gardena tuinhaspel gemonteerd en al gebruikt en is er super blij mee! :) Bedankt coolblue voor de snelle service :)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue komt zijn afspraken na tegen een goede prijs

Ik heb voor de 2e keer in een jaar een stofzuiger besteld. Vandaag bestellen, morgen leveren op de tijd die je zelf aangeeft en dan tegen een scherpe prijs. Beter kan eigenlijk niet. En bovendien vind ik de reclames wel grappig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Laten brengen of halen bij coolbleu is het nooit balen

gewoonweg zo als het hoort zonder poespas

Smart tv

Bestelling netjes volgende dag op tijd en in goede orde ontvangen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn eerste ervaring met Coolblue: Correct, verzorgd, en snel.

Na deze ervaring zal ik zeker opnieuw gebruik maken van uw firma.

Levering snel en correct

Iets bestellen bij Coolblue is eenvoudig en snel. Ik kon iets zelfs laten bezorgen op zondag, wat erg prettig is.

Snel en goed geleverd

Dinsdag avond besteld en woensdagochtend om 11:45 geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niks veranderen en doorgaan zoals nu

Snel levering goede service

Snel levering, op tijd Zoals afgesproken

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle levering, keurig gebeld dat ze er bijna waren, aardige bezorgers.

Veel keuze, snelle levering, aardige bezorgers. Ik ben blij!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel lage prijs veel keus goede service

Bij mij op nr 1 op betrouwbare aankopen en service en altijd snel op tijd geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik kan die zin niet maken, dat deden de mannen van Coolblue!

Zie hierboven.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik kon ze niet bedenken (helaas).

Service met de grootste glimlach

Ik kan geen enkel bedrijf bedenken met zulke goeie service, daar blijf ik bewust voor terugkomen!

Prima opgelost

Coolblue heeft meegedacht hoe ik het beste twee beeldschermen kon aansluiten, en het werkt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? In de productomschrijving nog iets duidelijker zijn

samen uitzoeken hoe een nieuwe gadget werkt. Nog een collega er bij en dan verder zoeken. Uiteindelijk hebben we het gevonden. Top service die ik nergens anders krijg. Vandaar dat ik steeds weer terug kom. PS Jammer dat jullie je zo strikt houden aan die kut corona maatregelen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja! Corona maatregelen simpel naleven en geen paniek voetbal

Heel goed!

Kon het product online reserveren en meteen al in de winkel afhalen. snelle en vriendelijke service!

Snelheid, vriendelijk

‘s Avonds laat een nieuwe vrieskist bestel, welke de volgende dag door twee vriendelijke heren werd afgeleverd tot over de drempel. Extra service dat het oude apparaat werd meegenomen waarderen wij zeer, scheelt ons weer een ritje naar de stortplaats. Kortom zeer tevreden over zowel Coolblue als het product.

Betrouwbare (web)winkel voor consumenten elektronica

Coolblue combineert een toegankelijke website met goede zoekfuncties en vakkundig advies. Goede communicatie, goede levering en ruime keuze.

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement