Blij met Cool Blue

Ik zit met een kapotte inbouwkoelkast en wist niet hoe op te meten, Vera van de klantenservice heeft me vakkundig geholpen en uit de zorgen gehaald. Volgende week laat ik 'm komen! Erg blij met goed advies!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Niet waargemaakte beloftes, onterechte bijbetaling waar geen concurrent om vraagt en slecht contact

"Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag" ' 20 euro voor plaatsing 90 cm van drempel! Klantenservice rommeltje, steeds andere medewerker en ze weten niet val elkaar wat ze schreven. Telefonisch lange wachttijd. Wel steeds vriendelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed advies en snelle levering

Artikelen goed te vinden en te vergelijken, met waardevol advies over welke te kiezen. Ook de recensies helpen. Levering de volgende dag, zelfs al was het zondag. Hele goede aankoop gedaan!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel in huis, maar verpakken kan beter

Had mijn bestelling snel in huis, maar de totale bestelling had makkelijk in 1 doos, gepast, nu kwam het in 4 dozen, beetje verspilling van verpakkingsmateriaal.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Pas de verpakking aan bij het te leveren artikel(en)

Snel en makkelijk

Supergoede service en vriendelijke en behulpzame bezorgers

Gewoon goed

Bestellen en levering verliepen zonder problemen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

vlotte levering, netjes verzorgt.

zoals boven reeds vermeld

Supersnel tuus,thanks

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Al een paar bestellingen geplaatst en zoals afgesproken: volgende dag in huis. Goede service, zonder extra kosten ruilen bij verkeerde bestelling. Reden voor net geen vijf sterren: sommige dingen staan er niet op of staan snel op "nooit meer leverbaar".

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijk, makkelijk, super snel geleverd

De longhi koffieautomaat, uitgezocht op de site, besteld, volgende dag in huis. Een mens kan toch geen dag zonder koffie!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Duidelijk,snel en gemakkelijk

Zo besteld en de volgende dag in huis. Prima oordoppen die goed blijven zitten en goed klinken.

redelijk

Twee opmerkingen voor verbetering: 1. We zijn door uw medewerker bij aankoop van een nieuwe Motorola edge 20 lite niet gewezen op de mogelijkheid dat het overzetten van de gegevens van de oude telefoon naar de nieuwe telefoon door uw service afdeling gratis is als je de oude telefoon inlevert. Bij de tweede aankoop van hetzelfde type telefoon bij een andere medewerker werd dat wel gemeld en hebben we dat wel gedaan. 2. De acoustiek in de winkel in Groningen is wat mij betreft slecht. Het is er onaangenaam lawaaiig en het stoort het gesprek met uw medewerker.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie boven

Naar verwachting prima!

Levering was op tijd. Hoewel er iets mis was met het 2dekans product uiteindelijk met een kundige medewerker tot een keurige oplossing gekomen. Ook terugbetaling van het oorspronkelijke aankoopbedrag was snel gedaan. Tevreden dus.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Snellere reacties op contactverzoeken aan klantenservice zouden vast gewaardeerd worden.

Snel

Snel en goed, zelfs op zondag zonder extra kosten echt super

Prijs, levering en service 100%

Koop al vele jaren bij Coolblue. Alleen maar goede ervaringen. Groot assortiment, prettige prijzen, snelle levering en prima after-sales.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? gewoon zo doorgaan

Gewoon Perfectie

Er valt niks te verbeteren.

Heel snel

Op zondag bezorgd door een heel leuk knulletje, pakket goed verpakt Ik ben altijd blij met de verpakkingen van Coolblue… de teksten!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Gewoon goed en snel geleverd !

Altijd lekker als je spullen goed en snel geleverd worden , je word goed op de hoogte gehouden van je pakket ,:)

Goede service. Vriendelijke personeel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Meeste gemakkelijke en snelle aanbieder

Bij Coolblue vind je gemakkelijk wat je zoekt, en door de uitgebreide productvergelijkingen en reviews is je keuze makkelijk te maken. Vooral de snelle levering maakt me enorm blij :)

Goed! Snel geleverd

Volgende dag in huis! Correct informatie over afleveren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Website wanneer je aan het vergelijken je niet direct het artikel kan bestellen die je graag wilt hebben

Good work

Everything went well. The staff was really kind and transport all staff to where I wanted it. Thank you Coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? No

Gewoon top bedrijf

Een bedrijf die doet waar ze voor staan.

snelle en nette levering

Snelle levering, keurig op tijd. netjes verpakt. Heel tevreden.

Ik werd prima geholpen

Ik werd prima geholpen