Ik bestelde en het kwam volgens de afgesproken verwachting. Perfect.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geweldig, snelle en goede levering

Makkelijk en snel besteld, ondanks black friday een snelle levering. Blijven de gratis wireless oplader erbij. Zeer tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heel goeie ervaringen tot nu toe!

Alleen ik lees het zelfs hiernaast:"Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag." Dat is helaas niet altijd waar. Laatste keer op donderdag besteld voor 21.00 uur en het kwam helaas pas zaterdag! Wel heel blij met de stofzuiger!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als je adverteert met leveren in een dag dan moet je dat ook waarmaken!

Kijken, zoeken, kopen

Goede website, snel vergelijken, veel info, supersnelle levering.

Prettig

Levering was super gaaf vlot verlopen. Daar ben ik heel blij en dankbaar om.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Jammer dat aanbieding al op was. Gepastere verpakking ...of lucht 'kussen' erin. Mogelijkheid om nota en of pakbon electronisch te geven.

Snelle levering voor goede prijs

‘ tweede kans’ item besteld... mooie korting... item zonder beschadigingen zoals vermeld. Super tevreden.

Snel en vriendelijk

Ik wilde graag een muziekbox bestellen en deze kon ik na aankoop op dezelfde dag ophalen bij de dichtstbijzijnde vestiging. Tijdens het ophalen van het pakket was alles goed geregeld rondom de maatregelen. Ook was het personeel erg vriendelijk.

Zeer positief

Klantvriendelijk en zeer behulpzaam.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen.

Fantastisch!

Zelfs met BlackFriday binnen 1 dag geleverd! :)

Uitmuntend

Leveren een zeer goede service, doen er alles aan de klant te helpen. Product retour geen probleem.

Helemaal top.

Zeer correcte jongemannen die zeer netjes en keurig je vertellen wat er moet gebeuren,uitleggen en wat zegaan doen. Ze hebben duidelijk en rustig uitgelegd wat we moesten doen na het plaatsen van de koel-vrieskast.

Uitstekend!

Snelle en persoonlijke service, geheel volgens afspraak!

Gewoon goed!

Snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel en eenvoudig te monteren

Super snelle levering en super eenvoudig te monteren zeker een aanrader me tv hangt terug en kaarsrecht aan de muur

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ruim assortiment tegen juiste prijs

Goede en vriendelijke sevice in de winkels. Online makkelijke zoekfuncties in een ruim assortiment.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Uitzoeken, bestellen gemakkelijk. Razend snel bezorgd.

Vanwege covid niet op pad gegaan op Black Friday maar een HP Pavilion laptop besteld. Milieuvriendelijke verpakking zonder overbodig plastic en belofte van snelle bezorging ingelost. 10 sterren. Positief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Supervriendelijk en fijn dat je gebeld wordt door hele aardige bezorgers!

Persoonlijk en zeer vriendelijk. Zelfs mijn zoon van 14 was onder de indruk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee... ga vooral zo door!!

Snel en gemakkelijk bestellen

Goed navigeerbare website, ik kon makkelijk vinden wat ik zocht. Duidelijke productinformatie en uiteindelijk gemakkelijk bestellen en een snelle bezorging, heel fijn!

de beloofde glimlach

De overzichtelijkheid van de website, de snelle levertijd en alle e-mails tijdens het gehele traject, incl. de nazorg tovert een glimlach op mijn gezicht! Ik ben heel blij met Coolblue en raad het anderen zeker aan om bij deze fijne winkel te bestellen.

Snelle service en super marketing. Gotta love Coolblue

Super ervaring!

Behulpzame en vriendelijke bezorgers!!

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk, bezorgtijd goed aangegeven top service!

Een van de betere Webwinkels

Altijd een fijne ervaring gehad als ik hier wat bestel, aardige en behulpzame medewerkers 7 dagen per week. als je er even niet uit komt of hebt nog vragen over bepaalde zaken wordt er alle tijd voor je genomen om je te helpen tot dat je tevreden bent.En nog wel belangrijker mocht er wat fout gaan dan wordt er niet zoals bij sommige webwinkels gedaan of ze niet thuis zijn er wordt gekeken naar een oplossing waar iedereen tevreden mee is. ook als je het product al langer in bezit hebt. nooit het gevoel gehad dat niet geholpen werd als ik dat nodig zou hebben.

Prima service!

Positief

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Ruime keuze tegen goede prijs en snelle levering zoals beloofd.

Zeer goed toegankelijke website en overzichtelijk. Goede aanbiedingen en de beloofde snelheid van bezorging wordt telkens gehaald. Ook de uitleg van producten op de site wordt erg gewaardeerd.

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement