Toestel prima; ontbreken van een handleiding een groot bezwaar

De monteurs hebben mij na de plaatsing heel kort wat verteld over de bediening. Maar toch meer dan je in zo'n korte tijd kunt verwerken. IK vond dat op dat moment geen bezwaar in de veronderstelling dat er bij de paperassen die ik kreeg meegeleverd een goede handleiding zou zitten om alles nog een rustig na te lezen. Dat bleek niet het geval. Ik zit nu al dagen te prullen om het apparaat aan de praat te krijgen. Dat moet toch niet hoeven!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zie bovenstaande toelichting

Gewoon goede service

Precies wat je verwacht. Service, uitleg, vriendelijk, snel en goede communicatie :) super tevreden zoals altijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het pakket werd op de afgesproken tijd bezorgd.

Helaas is afgeleverde pakket door iemand anders ''meegenomen'' cq ontvreemd. Daardoor heb ik de bestelde artikelen helaas niet uitpakken en controleren en ook niet kunnen uitproberen.n

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vlot kunnen bestellen en ontvangen

Zie hiervoor

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ben geen adviseur of winkelier

Fijne webshop. Goede prijs- kwaliteitsverhouding en supersnelle levering.

Een webshop zoals je ze graag ziet. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee, niet nodig.

Geweldige service

Na een laptop gekocht te hebben waar de batterijduur véél lager lag dan de specificaties is er een deal gesloten met een korting voor een betere laptop. In de winkel goed onderlegde uitleg voor de nieuwe. Bedankt CoolBlue!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee hoor....

Prettige support medewerkers en goed advies.

Online chat contact met Coolblue gehad om mijn oude laptop een nieuw leven in te blazen. Dus op zoek naar een SSD storage oplossing. Duidelijke adviezen en meedenken zit deze support medewerkers in hun DNA. Blij met de SSD oplossing en weer een snellere laptop. Dank!

Niks

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

snelle en nette levering. goed verpakt

positief en voor herhaling vatbaar

Supersnelle levering!

Eind van de middag een steelstofzuiger gekocht en de volgende dag geleverd.

Supersnel!

Vandaag besteld, morgen in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ga zo door!

Vlotte service

Op de website snel gevonden wat ik zocht en de volgende dag reeds in huis. Factuur en link naar de bezorging in de mail. Snelle en vlotte service.

Vlotte en nette bezorging

Dag van te voren besteld en dus snel in huis. Vriendelijke bezorger.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Site is zeer onoverzichtelijk.

Het werken met packs maak het allemaal zeer onoverzichtelijk. Zo erg dat bij een product tussen 2x8 en 8x2 €22 verschil zat. Ook een combinatie van aanbieding en bundelvoordeel voor eenzelfde pack is niet te volgen. Geen pagina met duo, 3, 4, 5....enz. packs maar een scroltabel naast de enkele product afbeelding. Voorkomt vele doorlinkingen die soms verbroken raken. Toch weer even gekeken nu naar rookmelders. Weer het bomen en bos gedoe. Wordt weer maanden wachten voordat ik het weer probeer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie boven

Prima grasmaaier. Voldoet aan de verwachting

Dat ik geen hogere waardering geef ligt aan de onduidelijke handleiding op het punt van de veiligheid sleutel. Na uur zoeken gevonden waar en hoe geplaatst moet worden.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? duidelijker handleiding

voordeliger dan de rest en nog sneller ook

Gewoon vanuit de app bestellen en een dag erna heb je het in huis. Betere prijs dan de concurrentie daarbovenop maakt coolblue mijn favoriete winkel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn ervaring in een zin? Uitstekend.

Ik kom al vanaf het allereerste begin bij Coolblue. Nog nooit teleurgesteld. Niet in de kwaliteit van het product en zeker niet in de service. Een aanrader voor iedereen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne ervaring en goede service.

Je wordt nettjes geïnformeerd wanneer product beschikbaar is en wanneer de levering plaats vindt.

Goede en snelle levering

Product wat ik wou was weer aanwezig. Coolblue stuurde netjes een e-mail, zodat ik het kon bestellen. Volgende dag had ik het al in huis!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Dè betrouwbaarste webshop webshop qua product, prijs, levering, informatie en service

Wanneer ik online een product zoek, ga ik meestal direct naar Coolblue. De prijzen zijn goed, ik kan heel veel informatie vinden over het product (waaronder ook vergelijkingen), de webshop werkt prettig en is overzichtelijk. De webshop geeft eveneens voldoende inzicht in eventuele alternatieven. En de levering inclusief service is geweldig. Ik heb zowel mijn wasmachine, koelkast en gasfornuis laten leveren door Coolblue. Mijn wasmachine heb ik laten plaatsen en afstellen en ik heb er spijt van gehad dat ik dat niet bij de koelkast en het gasfornuis heb laten doen. Ook alle multimedia producten bestel ik eigenlijk bij Coolblue. Simpel, het voelt vertrouwt en er is geen shop die daar tegenop kan. De branding is goed, herkenbaar en humorist... Klopt, bus - ik kan er nog om lachen wetende dat mijn kinderen precies dàt zouden zeggen: Kijk mam, een bus. Ik ben fan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijke site, en goede bezorging met de fiets

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Supersnelle service, tweede kans is product top!

Fijn dat er tweede kans producten worden aangeboden. Duurzaam. Product en verpakking was zoals omschreven. Top!

Alles gegaan zoals beloofd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Lekker zo doorgaan

precies binnen de tijd van track en trace zodat ik er rekening mee kon houden. Aardige man die het bracht.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee gaat prima zo

Top !

Prima levering op tijd en prima product !

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement