uitstekend

makkelijk bestellen,betalen,en het wordt correct en op tijd geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima levering, prima service!

Mijn spullen moesten ergens anders vandaan komen en dat is soort geregeld geweest, toen 1 onderdeel er niet op tijd was, is dat de volgende dag aan huis afgeleverd! Heel blij mee!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en nette prijzen.

Mijn bestelde product was snel binnen en coolblue was de goedkoopste. Ook was de levering op zondag wel fijn aangezien ik doordeweeks niet thuis ben.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue de beste firma voor you

Ruime keuze, op tijd geleverd, prijs kwaliteit verhouding is prima. En je krijgt ook nog uitgebreide uitleg, over het geen je gekocht hebt, in de winkel of online. Super store

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik bestel. Ik betaal. Volgens afspraak geleverd door een aardige jonge man met een bakfiets Nou meer verwacht ik niet. Dus prima in orde

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

's avonds besteld volgende ochtend in huis zoals beloofd

Lekker makkelijk bestellen, geen enkel probleem tijdens het bestellen en zoals beloofd de volgende dag in huis.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering, product zoals omschreven.

Tweede kans product voldoet aan de verwachtingen. Zeer snel geleverd. Prima prijs kwaliteit verhouding.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zaterdagavond besteld en zondag in huis :-)

Tot nu toe goede ervaring met leveringen en service op producten. Wasmachine storing was dezelfde dag al verholpen omdat de monteur toch al in de buurt was.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima winkel vriendelijke hulpvaardige mensen.

levering prima geregeld toppie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? gewoon zo doorgaan.

Blij mee

Prima aankoop blij mee onderweg op groot scherm kijken zonder satelite schotel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Je kan alleen maar ja en nee zeggen er zijn meer antwoorden mogelijk

Top bedrijf!

Je krijgt 15 minuten van tevoren een Sms'je dat ze over 15 minuten bij je voor de deur staan. En het is nog echt zo. Ik kon het niet geloven. Ook kreeg ik mijn product in een zak en niet in een doos. Bespaart voor het milieu en voor ons. Ook blijf de bezorger op 1,5 afstand en was hij heel vriendelijk

Prima levering

Helaas niet de volgende dag bezorgd, maar wel op Zondag!!

Service

Altijd goede service en er wordt nooit moeilijk gedaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Vrolijk shoppen op een duidelijke website

Ik heb van hetgeen ik bij Coolblue heb gekocht nog geen seconde spijt gehad. Snelle levering en juiste artikel dat ik had besteld werd geleverd. Assortiment is dusdanig groot dat je er de deur niet voor uit hoeft.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door

Snelle levering, juiste product

zie boven

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en correcte levering.

Op zondag afgeleverd op de afgesproken tijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Snelle levering en levering tot op de plek

Snelle levering, Neergezet op de juiste plek. Stekker er in en klaar. Doet het goed en handig in gebruik.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, efficient en uitermate tech. Informatief.

Goed geregelde webwinkel, met net dat stukje extra technologie info voor degene die dat nodig hebben.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en persoonlijke levering!

Zaterdagavond in de fijne app besteld en zondagochtend door een fietscourier bezorgd! Top

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Top service en zeer snelle levering, op zondag NB!!

Op tijd

Waren zelfs 10 minuten vroeger dan was door geven .top.

Super snel

De site is super overzichtelijk en je krijgt het allemaal voor de juiste prijs!

Levering binnen 1 dag, echter wel 3 uur later

Helaas kon ik mijn pakketje niet binnen 1 dag ontvangen omdat de leveringstijd een paar keer verschoof en ik weg moest. Dat was jammer, product voldoet helemaal aan de verwachting.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op dit moment niet

Zoals altijd: snelle correcte levering, dat tovert een glimlach op mijn gezicht!

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Helemaal super! Ga nog wel eens naar een concurrent, maar die kan deze service kennelijk niet leveren, dus ik houd het bij Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Vooral doorgaan zo!

About Coolblue

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement