Laden reviews...
Laden reviews...
4,339 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overall, customers report fast delivery and reliable service. Many reviews praise smooth ordering and clear communication. Some experiences note occasional delays or stock issues, but the majority express satisfaction with value and the overall shopping experience.
Macbook besteld van 3000euro die geleverd zou worden door DHL.... niet geleverd. Klantenservice start een onderzoek, en dan is er stilte. Klantenservice bellen? da's een mooie uitdaging bij Coolblue! 25 minuten in de wacht gestaan op maandag, vandaag 30 minuten (en sta nog in de wacht...) Kansloos.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
24 June 2026
Brian
Haarlem
Er is niet veel meer over te zeggen dan dit: het online bestelde lag de volgende ochtend om openingstijd (10.00 uur) analoog voor me klaar in de winkel op (voor mij) fietsafstand. Dat kan dus niet efficiënter. En de man die het bestelde even ging pakken (ik meen 'Amir') was netjes en vriendelijk
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
24 June 2026
Henk
Den Haag
Je besteld een tv, tv muurbeugel en soundbar. In combinatie installatie en ophangen. Ze vergeten de tv muurbeugel door een sorteerfout. Kan gebeuren. Volgende dag komen ze hem leveren en alles installeren. Levering komt maar de man op de bakfiets levert hem alleen en weet niks over het installeren. Na 2 dagen maar is bellen en er zou iemand komen om het te maken. Vandaag de hele dag paraat omdat mevrouw aan de telefoon zij dat er iemand zou komen. Niemand geweest. Morgen maar weer is bellen..
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Daan
Montfoort
Ik stond kwart voor elf in de winkel. Sorry, uw bestelling is er niet. U hebt hierover een mail ontvangen. Wegens drukte in het magazijn. Vrijdag bevestiging van levering, zaterdag 10.54 mail over het niet kunnen leveren op die dag. Ik moest van Schalkhaar komen richting Hengelo. Balen! Oplossing ander vergelijkbaar labtop aangeraden of bestelde labtop laten bezorgen. Iets mindere labtop gekozen. Vriendelijke rustig gebleven medewerker, complimentje! Ik kreeg ter compensatie een kleine korting. Veel tijd kwijt voor het afhalen van een bestelling. Jammer!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Geen beloftes doen die je niet waarmaakt.
Beveelt niet aan
23 June 2026
Ben
Schalkhaar
makkelijk zoeken en kiezen (veel keus), makkelijk bestellen en de volgende dag geleverd zoals alle betstellingen eerder bij Coolblue ; prima !
Heb je nog tips of verbeterpunten?
de flauwe mailtjes (deal is rond, gelukkig nietvierkant) hoeven voor mij niet perse ;-)
Beveelt aan
23 June 2026
Leen Huijer
Ooltgensplaat
Heb al meerdere apparaten gekocht in de tijd. Nu overgegaan naar coolblue energie. En begonnen met nieuwe apparaten die wel wifi hebben ivm gratis stroom tussen 12 en 3 uur.. de eerste wissel is de vaatwasser en ook dat was een verrassing 100 euro korting “BLIJ MEE” .. nog een paar apparaten te gaan. Ook het helpen in de winkel vind ik heel prettig, ze nemen de tijd om je te adviseren Dikke duim.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Geen
Beveelt aan
23 June 2026
Jan
Rotterdam
Bij de soundbar stond dat het artikel 'morgen in huis' zou zijn. Op vaderdag. Ik kon het product niet eerder bestellen daarom koos ik ervoor om bij coolblue te bestellen want dan zou het de volgende dag in huis zijn. Nu zijn we 3 dagen verder en we hebben het nog steeds niet binnen helaas. Vind dat heel jammer. Beloven maar niet nakomen...
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Niet verkondigen dat het morgen in huis is
Beveelt niet aan
23 June 2026
Samantha
Spijkenisse
20/6 jl bestelling van koffiecupmachine met belofte morgen in huis. In ons geval op camping in Nederland, omdat ons apparaat oin onze camper stuk is gegaan. En zonder koffie zetten toch vervelend. Zondagmiddag bericht dat bezorger ons “gemist” heeft en maandag tussen 10 en 18 uur weer komt. Maandag bericht dat bezorging een paar dagen vertraagd is. Na een half uur in de wacht heeft medewerkster mij verzekerd dat het dinsdag absoluut bezorgd wordt. DHL bevestigt bezorging tussen 10 en 18 uur. Dinsdagmorgen wederom bericht dat bezorging enkele dagen verhinderd is. Opnieuw na 45 minuten wachten medewerkster gesproken en order geannuleerd. Zodra pakket terug is wordt mijn betaling terugbetaald. Conclusie is dat voorbouw ernstig moet overwegen om andere bezorgdienst in te schakelen in de toekomst. Over dr deskundigheid en vriendelijkheid van beide medewerksters niets dan waardering. Zal voortaan nog eens goed nadenken bij een evt bestelling bij jullie
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Andere bezorgdienst inschakelen
Beveelt niet aan
23 June 2026
Ad
Bennekom
Snelle levering, goede prijs kwaliteit verhouding. En de ventilator is echt muisstil.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
23 June 2026
Elly da Silva
Boskoop
De optie mijn product in de winkel op te halen, heb ik gebruikt en het is me goed bevallen. Op veel schermen in de zaak kun je zien of je al aan de beurt bent. Dat wachten kan wel eens langer duren omdat er geen ophaalmoment is gereserveerd en je in een wachtrij staat. Ondertussen kun je door de winkel andere producten bekijken. Ik werd geholpen door een medewerker die wist waar hij het over had en me dus ook goed kon helpen.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
de inpaktafel is handig, maar de plakband machine werkt niet, de rol vliegt er alsmaar uit.
Beveelt aan
23 June 2026
Willem
Arnhem
Heb de afgelopen week 2 keer iets besteld bij Coolblue waarbij de levering de volgende dag zou zijn (1 daarvan was afhalen bij een filiaal). Beide keren kregen we op de dag van afhalen/bezorgen te horen dat het met een dag vertraagd was i.v.m. drukte in het magazijn. Jammer want je houdt bewust rekening met een snelle levering.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Eerlijker over levertijd.
Beveelt aan
23 June 2026
Dennis
Eelde
Ik ervaar goede service
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
23 June 2026
Lajm Cornelisse
Leiden
Ik heb betaald voor een levering die niet zoals afgesproken plaatsvond. Het is al een tweede keer zo een puinhoop dit jaar, een derde keer komt niet voor.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
niets kopen, geen ergernis
Beveelt niet aan
23 June 2026
johan
Almere
De service is brak. Ze beloven vandaag besteld morgen geleverd als er product op voorraad is en dat is het maar ik heb het afgelopen dinsdag besteld en het product is nog steeds niet binnen. Ik heb al meerdere keren gebeld. Ze kunnen niet zeggen wanneer het wel wordt geleverd, want het product is zwaar en ze hebben heel veel drukte door EK deals als je iets niet kan waarmaken beloven dat niet op je site en zeg niet elke keer het wordt morgen geleverd, want dan blijf je thuis voor Jan met de bekende achternaam
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Beloftes nakomen
Beveelt niet aan
22 June 2026
Bas van den Dikkenberg
Houten
Camera besteld deze werd de dag erna al geleverd Prima verpakt en werkt als een tierelier Makkelijk aan te sluiten
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
22 June 2026
Frans
Maarheeze
Ik zocht een laptop voor persoonlijk gebruik. Het was erg makkelijk om op de website een selectie te maken en die met elkaar te vergelijken. Ze hadden een goede deal voor mijn beste optie. Het bestellen ging vlot. Ik koos voor ophalen en betalen in de winkel, vroeg de volgende morgen. De medewerkers zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Ik ben uiterst tevreden met de bestel- en ophaalprocedure, en de laptop zelf.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
22 June 2026
Monique
Rotterdam
Heldere website en altijd een gezellige ervaring met de bezorgers en het systeem met bezorgen en duidelijke tijden inclusief ook niet te vergeten het belletje vooraf
Heb je nog tips of verbeterpunten?
N.v.t.
Beveelt aan
22 June 2026
Robert
Amsterdam
In winkel Utrecht soundbar besteld.Heb deze tot nu toe niet ontvangen.Wel HDMI kabel
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Niet zeggen dat iets bezorgd is terwijl dat niet zo is
Beveelt niet aan
22 June 2026
Kees
Maarssen
Wij hebben 2 ventilatoren besteld. Deze zouden de volgende dag bezorgd worden. Dat is ook de reden dat wij bij jullie besteld hebben. Nu hebben we 1 ventilator een dag later ontvangen en de 2e nog steeds niet. Dit zijn geen afspraken als je ze niet kan nakomen!
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Doen wat je beloofd
Beveelt niet aan
22 June 2026
A. van Verseveld
Lienden
Ik heb nog steeds niks ontvangen en kan nergens achterhalen waar mijn pakket is????
Heb je nog tips of verbeterpunten?
ja zorg voor beter bezorging
Beveelt niet aan
22 June 2026
Caroline van der Zwet
Utrecht
Kevin was really enthusiastic and kind. Really great service!
N/A
Beveelt aan
22 June 2026
Priska
Utrecht
Coolblue is inmiddels de standaard winkel geworden vanwege de probleemloosheid.
Voeg een optie aan de Filters toe dat je alleen spullen wil die die op voorraad of leverbaar zijn! ! !
Beveelt aan
22 June 2026
Marcus
Amsterdam
Ik heb vrijdagmiddag besteld, juist omdat ik het product dit weekend nodig had. Eerst kreeg ik bericht dat Coolblue mijn bestelling door drukte niet op tijd kon inpakken en dat de levering een dag later zou komen. Daarna kreeg ik opnieuw bericht dat DHL het pakket helaas nog een dag later levert. Dat kan natuurlijk een keer gebeuren, maar de communicatie voelt vooral standaard en biedt geen echte oplossing. Ik heb het product hierdoor niet kunnen gebruiken op het moment waarvoor ik het besteld had en moet nu maar afwachten of het vanavond nog wordt geleverd. Voor mij past dit niet bij de verwachting die je hebt bij een bestelling waarbij snelle levering belangrijk is.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Wees duidelijker over hoe zeker de beloofde leverdatum is, zeker bij bestellingen vlak voor het weekend. Als een bestelling meerdere keren vertraagd is, bied dan actief een oplossing aan, bijvoorbeeld ophalen in een winkel, een alternatief product met snellere levering, gratis annuleren of een passende compensatie.
Beveelt niet aan
22 June 2026
Hendry
BREDA
Tv opgestuurd omdat deze een intern defect had. Krijg ik de tv terug met fysieke schade. Kapot scherm en barsten. Hierna anderhalf maand tot 2 maanden niks van jullie gehoord over de tv nadat ik hem had opgestuurd. 20x moeten bellen met jullie en aan het lijntje worden gehouden dat ik binnen 5 dagen een antwoord zou krijgen van de back office en een belletje. Slechte service dus. Heb 4 maanden zonder tv gezeten. Had normaal goeie ervaringen met jullie.
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Al genoeg gezegd
Beveelt niet aan
22 June 2026
Nils
IJsselstein
Ik vraag om een aflevering bij mij om de hoek en krijg gaat een richt dat ik 6 km veroo het pakket kan ophalen
Heb je nog tips of verbeterpunten?
Afleveren volgens afspraak
Beveelt aan
22 June 2026
Bart
Amsterdam
Weena 64
3012 CN Rotterdam
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumer products, Electronics
Other Companies