Mooi op tijd geleverd, vriendelijke, hulpvaardige bezorgers
Wat opvalt bij Coolblue is waarmee je door de medewerkers op een klantvriendelijke en deskundige manier geholpen wordt. Vanaf de aankoop tot aan het bezorgen wat supersnel gebeurd laat Coolblue zien dat ze daarmee mijlenver op de concurrent(en) voor liggen. Als ik iets van elektronica nodig heb kijk ik eerst bij Coolblue of zij het hebben voordat ik verder kijk. Wat ik tot nu toe bij Coolblue heb gekocht heb ik met recht met een grote glimlach gedaan.
We bought an iPhone and the person helping us went above and beyond to make sure we select the right product and also we get our tax free back at the customs
Met garantie nooit problemen gehad. Altijd meedenkend in oplossingen. Snelle verzending en updates.
Goed product en perfecte levering
Levering duidelijk en snel.
Als een verjaardagscadeau had ik een baardtrimmer nodig. Een beetje op de valreep besteld maar het product was de volgende dag al bezorgd. Wij weten dat het een goed product is want mijn man precies dezelfde.
Makkelijk besteld en snel afgeleverd. Hoe makkelijk een strijkplank... een onding om zelf in een winkel te kopen en er mee te moeten slepen. Helaas blijkt er iets fout te zijn met de brabantia strijkplank.. een montage-fout. Maw de strijkplank moet terug.....dichtstbijzijnde coolblue winkel in leiden lijkt geen parkeerplaats dichtbij te hebben. 6 kg zware strijkplank voor vrouw 65+ over straat mee te slepen niet echt handig. Nu moet die naar een NL Postpakket service punt met parkeerplek. Ook weer lastig te vinden. Waarom kunnen jullie dit soort toch ook redelijk grote pakketten ook niet op komen halen? Gemak dient de mens... maar nu even niet...
Hoi Paula, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat zonde dat het retourneren van de strijkplank moeizaam verloopt. We hopen dat dit inmiddels is gelukt. Helaas is het voor ons niet mogelijk om alle grote pakketten op te halen. Om onze service zo goed mogelijk te houden, moeten we daarin keuzes maken. Onze capaciteit laat het niet toe om grotere pakketten op te halen. Toch is het heel goed voor te stellen dat een strijkplank moeilijk weg te brengen is. We proberen het iedere dag weer een beter te doen dan de vorige dag. Jouw feedback helpt daarbij. Hopelijk is alles inmiddels gelukt. Mochten er nog vragen zijn, neem dan contact op via onze contactpagina op onze website of bel 010-7988999. We helpen je dan graag verder. Met een glimlach, Coolblue
Goed afgeleverd door een aardige bezorger.
appreciate the follow-up, but unfortunately, I haven't been able to enjoy my purchase yet. There was an issue with the delivery at the FitCity pick up location and my package is missing. An investigation is already ongoing, and I am kindly waiting for a resolution regarding my refund. I hope we can settle this soon so I can remain a happy Coolblue customer. Thank you!"
Hello, We're sorry that you weren't able to pick up your order yet. Our apologies for the inconvenience. We see that an investigation was started with PostNL on May 7 to find out what happened to your package. You can expect feedback by May 20 at the latest. Kind regards, Coolblue.
Nvt
Product is 4 dagen na bestelling nog niet binnen, ondanks dat volgende dag bezorgd zou worden
Hallo, Wat jammer om te horen dat je pakket vertraging heeft opgelopen. Onze excuses voor het ongemak. Ter compensatie heb ik een tegoedbon van 20 euro aan je account toegevoegd. Groetjes Coolblue.
Belofte voor 23.59 volgende dag in huis wordt niet waargemaakt voor de nieuwe printer met een pak papier en het papier is de verpakking open grscheurd
Hallo, Wat jammer om te horen dat je je pakketje te laat en opgescheurd toe kreeg. Mocht je bestelling hierdoor niet meer volledig zijn, neem dan zeker contact met ons op. Voor het ongemak van je levering hebben we een tegoedbon van 10 euro aan je account toegevoegd voor een volgende aankoop. Hopelijk kan je hier wat leuks mee doen. Groetjes Coolblue.
Op tijd bevestigd , gecommuniceerd en geleverd door attente medewerker
Snel, correct, goed product
Gisteren besteld, vandaag in huis. Geweldige communicatie. Gaan zeker vaker bestellen.
Prima product, alleen jammer dat Cool Blue niet goed gecheckt heeft of alles er wel bij zat. De stroomkabel ontbrak. Nu hadden we die nog liggen dus niet zo'n probleem.
I ordered a Lonovo laptop, and what was delivered had a different keyboard than what was pictured. I know the photos are not guaranteed, but in this age, it is fair to expect them to be accurate. After a couple days of trying with the wrong keyboard, and decided to take it in and exchange for exactly what I ordered. The only option with the correct keyboard was an upmarket version 2K eur more expensive. I therefore just took a refund and am now without a computer and unable to work. The only reason for the second star is that the associate in the store was very helpful and tried to find a solution. This is all a shame because I have ordered many times from Coolblue in the past with quite good results.
Hi Aaron, Thank you for sharing your experience with us. We sincerely regret to read that the laptop you received did not match what you expected and that this ultimately resulted in a refund while you urgently needed a device to work. We fully understand how frustrating and disruptive this must have been. The fact that the only available option with the correct keyboard was a significantly more expensive model makes it even more disappointing. Our apologies for the inconvenience and disappointment caused. We are glad to hear that you were well assisted in the store by our colleague ,we will make sure to pass this on internally. Once again, our sincere apologies for the situation, and thank you for taking the time to share your feedback with us. Kind regards, Coolblue
Laat in de avond besteld en toch de volgende dag al bezorgd, heel fijn!
S avonds besteld dag erna geleverd,prima
Order pick up at store - and it is such a simple and easy process. Love Coolblue
Snelle levering. Fijne bezorging. Prima, betrouwbaar bedrijf.
Ik bestel bij jullie omdat ik het: 1. Snel het product nodig heb; 2, Gekozen dat het aan huis bezorgd zou worden. Ben de hele dag thuis gebleven om de chauffeur op te wachten, maar krijg een mailtje dat ik ‘niet thuis’ was. Niet waar. Vervolgens gaan er nog eens 2 dagen overheen, voordat mij Coolblue product ergens op een distributie punt klaarligt. Waar ik naar toe moet rijden, om het op te halen. De volgende keer dat ik weer wat nodig heb, stap ik direct in de auto, en ga maar meteen rijden naar een winkel waar ik direct het product kan meenemen. Het voordeel van Coolblue is in onderhavige situatie niet aanwezig gebleken
Beste klant, Bedankt voor je bericht en excuses voor de vervelende ervaring met de levering. We begrijpen heel goed dat het frustrerend is om thuis te blijven en vervolgens te lezen dat je “niet thuis” zou zijn geweest, terwijl dat wel het geval was. Dat is niet de service die je van ons mag verwachten. We hopen dat je het ondertussen toch al hebt kunnen ophalen? Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt om dit met ons te delen. Vriendelijke groet, Coolblue
Het personeel was aardig en behulpzaam; het artikel werd zeer snel geleverd.
Of je nu in de winkel bent of online besteld, de dienstverlening is top.
• Anyone can post a review, however all reviews will need to comply with our terms of use and the privacy policy
• We perform automated and manual checks to prevent false reviews as much as possible
• Reviews written on your own initiative are immediately shown online and verified within 72 hours