Goed geholpen

Enorm vriendelijk

Er ging iets mis bij de levering via PostNL. Coolblue gebeld, en ben echt enorm goed en snel geholpen. Precies de reden waarom ik bij Coolblue koop. Hoe je bij PostNL 38 wachtende voor je hebt bij de klantenservice, spreek je binnen 2 minuten iemand bij Coolblue. Ze namen het probleem serieus, en kwamen gelijk met opties om het probleem op te lossen, of in ieder geval beter te maken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Precies wat je kon verwachten

Bezorging op tijd, product precies wat ik verwachtte.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer tevreden, je word goed op de hoogte gehouden door mail en sms. Wat ze melden komen ze ook exact na. En n hele vriendelijke bezorger.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goed en snel

Simpel te bestellen en na 1 dag geleverd

Philips koffiemachine

Ervaringen maar vooral storingen van deze machine niet in de beoordeling opgenomen. Juist de betrouwbaarheid is in deze prijsklasse belangrijk. Over de smaak valt niet te twisten, overigens is deze dans behoorlijk uit de mode...... Fijn dat de klantenservice zo soepel schakelde op onze vraag over de cashback actie. Philips maakt deelname nou niet echt eenvoudig en snel. Meerdere bruggetjes en nu maar hopen dat ze zorgvuldig met mijn persoonsgegevens omgaan. Tijd voor een kopje koffie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Revieuws wegen best zwaar.

Prima ervaring, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering

Prima ervaring, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb eigelijk altijd goede ervaring met cool blue

Waanzinnig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk bestellen en vlotte levering

Coolblue heeft een overzichtelijke site waarmee het makkelijk bestellen is en het bestelde werd keurg zoals beloofd afgeleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Voorlopig nog steeds niks ontvangen via post nl

Voorlopig nog steeds niks ontvangen via post nl. Al twee keer vertraagd en nog niet eens een nieuwe datum tijd of de mogelijkheid de order te annuleren of ergens anders te afleveren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja

Hi Andre, We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Onze excuses hiervoor! Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar [email protected]. Onze collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit. Met vriendelijke groet, Coolblue

Zeer positief: vlotte levering, en uitestkende klanten service

Had een stofzuiger besteld, en hoewel al 1 dag gebruikt en de klantenservice van Coolblue daarover geïnformeerd, mocht deze toch terug gestuurd worden om om te ruilen of geld terug te krijgen. Dat vind ik en geweldige service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, zou niet weten wat.

Klantvriendelijk, servicegericht, attent, denken met je mee.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee geen enkel verbeterpunt

Jammer! Zéker niet volgende dag in huis.

Bestelling wordt door PostNL verzorgd. Treurig! Pakjes door drukte vertraagd. " Aflevering uitgesteld i.v.m. gesloten verklaring ". Schiet mij maar lek met deze uitleg. Ik ben beter gewend van Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Neem een andere bezorgdienst!

Hi Frits, We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Onze excuses hiervoor! Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar [email protected]. Onze collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit. Met vriendelijke groet, Coolblue

Snelle levering, goede service

Groot assortiment, snelle levering, duidelijke mail wanneer er geleverd wordt. Super tevreden.

Fijn, alles top geregeld

Bv

10/10 had niet anders verwacht van Cool Blue

Ik heb een PS5 besteld en uit veiligheid bij een PostNL punt laten afleveren. Alles ging goed, product werkt naar behoren en de verzekeringspolis ontvangen. Super goede en snelle service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle levering, alleen ik had wat extra informatie over de gratis accessoire wel fijn gevonden, zoals wat het precies is en hoe ik dat dan kan bestellen. Er was niets van deze informatie op de site, ook niet in mijn pakket.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja, extra informatie toevoegen over hoe de gratis accessoire verkregen kan worden. Nu kon ik dat zelf uitzoeken.

Perfecte kwaliteit en service

Zoals altijd weer dik tevreden

Coolblue spammed me

Hoi namen, Je hebt iets besteld bij Coolblue en dat vinden we leuk! We zijn blij met jou als klant. Ben je net zo blij met ons? Deel je ervaring Met een glimlach, Annemijn Baas Klantervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Stop spamming

Probleemloos

Slecht

Heb niks ontvangen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wel het product leveren

Hi Nienke, We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Onze excuses hiervoor! Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar [email protected]. Onze collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit. Met vriendelijke groet, Coolblue

Duidelijke communicatie, afspraken worden nagekomen en nette aflevering door chauffeur.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service ongemakkelijk en traag systeem in de winkel zie onder

Boris is een aardige en goed geïnformeerde medewerker. Hij nam alle tijd voor me om me te helpen. Het systeem van ontvangst bij de deur en het oproepsysteem werkt klantonvriendelijkheid en traag. Bij het ophalen van bestellingen was het druk met te weinig medewerkers terwijl drie medewerkers elders eindeloos stonden te kletsen. En dat op een verder zeer rustige zondag morgen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie boven. Klantvriendelijker systeem invoeren.

gewoon prima

gewoon prima goed

Oostplein 97 3011 KW Rotterdam

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.