Goeie en snelle service

Zie titel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede service en producten

De bestelde producten komen ook op de dag zoals beloofd

Snelle en goede service

Top altijd op tijd

Op tijd bezorgd en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke website, fijne aanbiedingen, snelle levering

Coolblue heeft een duidelijke website, af en toe hele fijne aanbieding, aanbod van prodcten is groot en levering is heel snel en goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service en snelle levering

Ik bestel regelmatig bij Coolblue. Snel en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goeie service maar niet goedkoop

De service van Coolblue is top. Hit is super makkelijk dingen te vergelijken, te vinden of om dingen te leren. Ik heb hier een fototoestel gekocht. Qua prijs maakte dit niet veel uit waar ik hem kocht. Maar ik wou ook een sd kaart. Dezelfde sd jaar kon ik elders voor 20€ goedkopen vinden (van 60 naar 40)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op sommige vlakken een scherpere prijs

Top bedrijf!

Tot op heden alleen nog maar goeie ervaringen met Cool Blue. Fijn bedrijf, snelle levering door de leveranciers en altijd is alles duidelijk, ook in de app. Top!

Snelle bezorging, goede kwaliteit

De kwaliteit van de producten zijn zeer goed. Alles is netjes ingepakt en niet beschadigd. Het bezorgen is echt het toppunt van coolblue want die ie zo ontzettend snel en dat is super fijn!

Ineens extra kosten reparatie

4 weken geleden niets vermoedend een tablet opgestuurd ter reparatie, hij laadde enkel niet meer op. Nu wordt deze gebruikt op een kantoor voor ontwikkeling en ligt deze eigenlijk alleen maar in de kast. Tablet was (behalve misschien een beetje stof van het nagenoeg niet gebruiken) in perfecte staat verder Nu krijgen we bericht dat het vanwege waterschade er kosten verbonden zitten aan de reparatie (2x de aanschafwaarde). Er zouden namelijk schade zijn aan het scherm, cover, behuizing, moederbord en usb-aansluiting. Retourcode: 5309931 Nu heb ik het apparaat zelf opgestuurd en was er niets mis mee behalve dat deze niet kon worden opgeladen. Na een aantal keer bellen naar Coolblue (eerste keer werd er na 15 minuten in de wacht te staan opgehangen) eigenlijk gezegd dat zij daar niets aan kunnen veranderen. Ondanks dat ik lang moest wachten werd ik wel vriendelijk te woord gestaan. Enige probleem is dat er geen foto's bij zitten of anderszins iets van bewijslast van deze waterschade. Coolblue kan hierin ook niets betekenen geven ze aan. Dat vind ik wel erg gek, we zouden nooit iets opsturen als we wisten dat er schade aan was vanuit onze kant en waterschade is misschien wel het laatste wat ik als mogelijkheid zie. Desondanks wil ik dat best geloven alleen om dit enkel op een mailtje zonder enige foto te baseren vind ik wat ver gaan. Ondanks dat Coolblue vaak wat duurder uitvalt echt een topwinkel en al vaker een positieve review geschreven maar dit doen ze naar mijn idee echt verkeerd. Let er dus even op met retouren, dat duurt hier lang en je krijgt hem niet terug tenzij je betaald (als hun een mankement vaststellen).

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Garanties verbeteren

snelle service, goede prijs

Liebherr vriezer werd correct geleverd en geinstalleerd, met inachtname va de Covid regels

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals gewoonlijk goeie snelle service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue doet wat ze beloven!

Snelle levering, klantgericht en goede prijs/kwaliteit.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super service, snel, en klantgericht

Ik beveel coolblue zeker aan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, ik krijg bij de ingang zelfs een mondkapje.

Super snelle levering!

Bestellen was een makkie, en de levering super snel! Goede verpakking en we worden niet overladen met mail iedere keer. Toppie!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Sorry... Nee.

Uitzoeken, bestellen, betalen, op tijd krijgen, product is precies wat ik ervan verwachtte en voor de laagste prijs die ik online kon vinden. Helemaal super dus!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

gode site en snel bezorgen

Bij een bestelling van Nespresso Vertuo apparaat op zondag de volgende maandag voor 12.00 uur geleverd in perfekte staat

• Heb je nog tips of verbeterpunten? misscien wat kleinere verpakkingsdoos

X

X

Klasse

Goede service makkelijk betalen goed product en op tijd geleverd via eenvoudige website

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee alles oke

Uitstekende service en betrouwbaar

Na het plaatsen van mijn bestelling via Coolblue keek ik ernaar uit om mijn bestelling te ontvangen! Met een uitzonderlijke service van avondbezorging tegen een meerprijs van €0,99 kon ik de bestelling ‘s avonds in ontvangst nemen. Erg blij me de ontvangen producten en de informatie per mail. Zelfs de instructie over hoe ik het apparaat moet instellen. Uitstekende service en betrouwbaar, ik bestel altijd via Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De bestelde printer werd overdag bezorgd terwijl we daar niet over geïnformeerd werden.

Super prijzen Snelle levering

Prima service en assortiment

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

het komt in de bus dat klopt.iedereen blij

op tijd bezorgd en het werkt meteen . Dus Goed Zo !

Super goede service

Goede service, en heel vriendelijk geholpen. Het was gewoon Top!

Over Coolblue