Een aantal keer iets besteld. Altijd de volgende dag in huis. Vaak ook nog in een leuke verpakking, vind ik leuk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service en zeer vriendelijke bezorger

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue is voor mij al een aantal jaren de zaak waar ik mijn spullen bestel. Duidelijke site, veel keuze met prima uitleg. Nu een keer geen 5 sterren, maar dat komt door post.nl Vorige week vrijdag mijn iPad besteld, en door drukte bij post.nl vandaag, maandag, ontvangen. Stond trouwens wel op de site, dat het druk is, maar bij het bestellen wordt er wel aangegeven dat het product gewoon een dag later in huis is.

Geweldige service, TOP!

Behalve dat het procuct dat we wilden hebben "gewoon" op voorraad was, leverden ze hem ook al de volgende dag. En niet gewoon leveren: ook installeren en gedetailleerde uitleg met veel geduld over het product met in achtname van corona. Ondanks het vroege tijdstip en op een dag waarop de meesten het weekend hebben ingezet, zeer vriendelijke medewerkers!

Goede service en klantvriendelijk

De wasmachine is netjes afgeleverd en de oude weer meegenomen. Vriendelijke bezorgers

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Mijn laptop werd bijzonder snel geleverd en hij is ook nog supersnel. Bedankt Coolblue.

Fast

I am very impulsive. I wanted to learn to play the piano impulsively. Like i wanted to play it right now or i was gonna die. But i didn't have a piano. So i decided to buy one. But it was Friday night. No one delivers pianos at that late night. But Coolblue did. I got my piano the next day. Thanks to Coolblue's fast delivery, I played the piano over the whole weekend. I am so happy with my piano and Coolblueeeeeee. So coooool.

Altijd topservice

Wat je ook koopt bij Coolblue je krijgt altijd goed advies ook over hoe je op een leuke manier de pakketjesbezorgen kunt verwelkomen . Daarnaast is de service daarna ook top en blijven ze voor je klaar staan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Hele fijne en snelle service

Ik had mijn telefoon ‘s avonds laat besteld en hij kwam de volgende dag. Alles goed geleverd en fijne updates van de status van de bestelling! Fijne site!

Snel en goed!

Onwijs snelle service, overzichtelijke site.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Misschien het assortiment iets proberen uit te breiden, waar mogelijk ! (Third party Apple Accessories )

Helemaal top!

Snelle levering in 1ste instantie was het product niet op leverbaar maar dmv hou mij op de hoogte van voorraad snel een bericht dat het weer leverbaar was.

fantastisch

Mijn ervaring. *Goede duidelijke site met uitstekende service! *Vriendelijk en deskundig personeel. *Duidelijke omschrijving van producten met vaak ook video`s van het product en hoe het in zijn werk gaat. Voor goede service en goede prijs kwaliteit verhouding, raad ik Coolblue zeker aan! Er zijn veel goede en positieve dingen die ik hier kan schijven . maar ik zou zeggen ontdek het zelf bij Coolblue! ;)

Makkelijk en duidelijk besteld

Topservice

De slogan: ‘vandaag besteld morgen in huis’ klopt gewoon altijd bij Coolblue. Duidelijke spelregels en goede levering

Snelle en accurate service

De bezorger installeerde en bevestgde de TV rustig en goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer snelle levering! Artikelen heel goed verpakt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Super service bij Coolblue!

Wonderbaarlijk dat je 's avonds een diepvries bestelt en hem de volgende dag al in huis hebt. Ideaal dat oude apparatuur wordt meegenomen en dat je een goede indicatie krijgt van wanneer de bezorgers komen. Ook wordt je nog een kwartier voor tijd gebeld door de chauffeur. Op alle fronten super service!

Super snel

Easy order, super fast delivery and so far a great product. Very pleased.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel, vriendelijk en ik krijg wat ik heb besteld.

Snel, vriendelijk en ik krijg wat ik heb besteld.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? tot nu alles in orde

vakkundige medewerkers, snelle levering

Goede sortering, snelle levering, vakkundige, vriendelijke medewerkers

Geweldige service!

Snelle levering door enthousiaste bezorgers. Top service!

Netjes en betrouwbaar

Onze vriezer ging kapot dus snelle vervanging was geboden. Volgende dag vroeg geleverd met goede communicatie over het leveringsmoment. Netjes uitgepakt en de oude weer meegenomen. Prima dus!!1

Ondanks Corona heel snel gekregen

Ik ben super blij dat ik op tijd te horen kreeg dat het pakketje later bezorgd werd. Dit kreeg ik gelijk te horen en dat vond ik erg netjes. Ik weet hoe druk het met Corona is en vind het daarom knap dat ze het zsm mijn kant op hebben gestuurd. Daarnaast is het heel en zonder schade bezorgd en ben ik heel tevreden. Ook vond ik de site heel duidelijk. Alles over het product stond er duidelijk en de recensies maken de aankoop makkelijker. Daarnaast heel fijn dat je lang kan nadenken of ik het product wil houden of niet. En dat er een schadeverzekering op deze producten kan komen is erg goed. Het is niet te duur en zorgt ervoor dat je product veilig blijft. Blijf zo door gaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee ik heb geen tips of verbeterpunten, ben heel tevreden.

Wij zijn 72 jaar en nog steeds tevreden over Coolblue!

Belofte wordt ingevuld!

Over Coolblue