Systeem fout? Klant de dupe

Vanochtend wakker geworden met een telefoon waarvan de oplader was vastgesmolten in m'n telefoon. Telefonisch kon de klantenservice niks doen omdat ik mijn bon niet bij de hand had. Ben de moeilijkste niet, met bank afschrift naar de winkel waar ik het had gekocht. Heel lief geholpen en veel gezocht op datum en tijd van de transactie, die was niet te vinden. In mijn afschrift geen kenmerk gekregen wat de medewerker ook raar vond. Ze konden verder niks betekenen en ik werd gestuurd naar de klantenservice wéér. Klantenservice bellen die zeggen dat ik moet mailen, geen mailadres meegegeven ik dacht ik kan het vinden op de site, maar nee. Ik ga nog niet opgeven, maar wordt er schijtziek van. Telefoon in april gekocht, bewijs van betaling bij de hand en ik zou garantie moeten krijgen. Het past niet in het systeem, dus wordt weggestuurd met gevaarlijke telefoon die dus oververhit, niet cool coolblue. Eigenlijk best wel stom

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kijk naar mensen en werk vanuit daar niet je doorsturen op een systeem

Good

Wel goed

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Twee keer mis gegrepen bij een tweede kans, terwijl ik wel een orderbevestiging had ontvangen. Na contact met Coolblue een nieuwe opgestuurd gekregen met een tweedekans prijs en excuses ontvangen voor de foutieve orderbevestigingen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Tweedekans geclaimd bij ontvangst orderbevestiging.

De artikel is volgens afspraak op tijd geleverd. Over de levering en tijd enkele keren op de hoogte gesteld, Dat was zeker prettig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Helaas , alles was ook correct.

Ik heb m'n pakketje nog niet

Mijn pakketje is er nog niet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel geleverd en hele vriendelijke nette bezorger!

Zeker voor herhaling vatbaar .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Makkelijk bestellen, zo in huis of opgehaald.

Makkelijk bestellen, zo in huis of opgehaald. Altijd lekker om goede deals te shoppen bij CoolBlue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

2e kans laptop waarbij de gegevens van de vorige klant nog in de doos zat...

2e kans laptop besteld, waarbij bij aflevering de stekker uiteinden door de doos heenstaken. Het rma formulier van de vorige klant zat nog in de doos. Hierop stond defect scherm als reden..... Oftewel niet eens gecontroleerd door cb na retourzending. Uiteindelijk na 3 uur vloeken het probleem zelf opgelost. De drivers waren in onjuiste volgorde geïnstalleerd. Dus de vorige klant had ook gewoon geholpen kunnen worden. Laptop zat ook onder de vette vingers. Oftewel jullie krijgen een zending rma en doen er gewoon niets mee. Dit is nu al mijn 4e bestelling op rij met gezeik. Tevens mijn laatste bestelling want het lijkt jullie niet zo veel te schelen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Regel je zaken eens een keer fatsoenlijk. Dit is al de 4e keer dat jullie slecht met mij zijn omgegaan. Ik voel mij nu slecht omdat ik jullie een nieuwe kans gaf...

Snel en simpel

Dus ook nu absoluut ook weer met een glimlach!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik kan niks verzinnen

Op zaterdag besteld, en op zondag al binnen! Gegaan voor de tweede kans van mijn bestelde product, kwam netjes binnen in de originele doos. Beter dan ik had verwacht!

Goede snelle service

Pakket was snel binnen. Prijs was goed.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als de bezorgauto defect is, graag even melden op de dag zelf.

wat lange wctijd in het begin,

met drie verschillende bestelingen duurt ht opzoeken in d ewinkel lang, beter is eenopen wifi te bieden dan eentje waar je j eeerst aan moet melden de medeerkers hebben me ondanks de blackfriday drukte erg goed geholpen en de floormanager/manager is perfect - weet precies of ze een uitzonder moest maken

Kiezen met Coolblue is eenvoudiger

Kortgeleden een smartwatch uitgekozen. Dankzij de vergelijkingsfunctie van Coolblue is het eenvoudiger om te kiezen. Muziek offline, een groot horlogekast en intervaltraining waren de belangrijkste criteria. Verder vind ik de mogelijkheid om tweede kans te kiezen ook prettig als optie.

Klantservice is supergoed

Had wat mailverkeer gekregen over het leveren van mijn producten. Maar 2x supergoed en vriendelijk geholpen door beide personen van de klantenservice. En ook gelukkig kunnen kiezen voor optie zonder wachtmuziek en de mogelijkheid voor terugbellen zodat je niet de hele tijd aan de telefoon hoeft te wachten

Prettig en kundig personeel

Op tijd, kundig en prettig geplastst

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Coolblue was ooit servicegericht, maar niet meer.

Winkelmedewerkers van Coolblue Utrecht zeggen dat ze service willen bieden bij een derde zelfde product dat kapot gaat en dat ik het op moet sturen. Als ik dat doe, krijg ik een onbeschofte e-mail waarin zonder relevante uitleg letterlijk staat dat ze er bij Coolblue niets mee willen doen en dat ze dus niets voor me kunnen betekenen.

Service met een smile

Wat een toppers zijn jullie. Komen altijd de afspraken na en de bezorgers zijn uitermate vriendelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga vooral zo door

Super snel geleverd en goede kwaliteit

Slecht.

Pakket niet bezorgt pakket weg

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een dag later bestelling in huis! Heel snel gegaan en het proces positief en prettig ervaren.

Zeer snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service. De droger werd geïnstalleerd. Goede uitleg over de droger. Droger doet aan onze verwachtingen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Beter kan niet zelfs bezorging op zondag

Heel blij met snelle levering !! .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede en fijne ervaring met coolblue en de pakketjes

Coolblue is een fijne website, waarbij je makkelijk spullen kun vergelijken. De site is erg overzichtelijk en je kunt er fijn via bestellen. Ben erg tevreden over de producten die ik geleverd heb gekregen. Al de Apple producten die ik in mijn bezit heb, komen van coolblue af. Top dit, geen nare ervaringen mee gehad :)

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Laatste tijd iets wat vaak ontbreekt; goede service. Ik betaal liever iets meer en ontvang goede service dan goedkoper en geen service.

Over Coolblue