Super aardige en gezellige bezorger. Daar worden we blij van!

Coolblue levert keurig volgens afspraak.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Razendsnelle topservice met goede informatieverstrekking tussendoor!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Waar maken wat wordt beloofd.

Snelle levering en een goede prijs.

Goed geregeld Coolblue!

Gewenste Songs spulletjes goed intypen. Druk op de knop en het komt binnen. Coolblue onderscheidt zich pas als het misgaat. Daar heb ik Coolblue van leren kennen. Vandaar toch alvast 5 sterren!

omruiling geen probleem

Het was zeer gemakkelijk om een adapter die niet goed meer werkte binnen de garantietijd om te ruilen. Binnen een paar dagen had ik een nieuwe.

super

Ik zelf verkeerde koelkast besteld binnen 1 dag een andere in huis zonder extra kosten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

SUPER!

Top product Snelle en vakkundige levering door de CB bezorgers!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Fijne levering

Goed product netjes verpakt en verzorg

• Heb je nog tips of verbeterpunten? .

Coolblue belooft

Coolblue keuze stofzuiger gekocht op zaterdag en waarempel 's anderendaags op zondagmiddag (gratis) geleverd (met PostNL) mèt live berichtgeving over bezorgmoment zodat ik niet gegijzeld wordt voor ontvangst van goederen. en Als bonus handige cashback in samenwerking met Coolblue en ***

Correcte en snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden wanneer en hoe laat het product bezorgd wordt. Nette en vriendelijke bezorger.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Nilfisk hoge druk reiniger besteld

Nilfisk 180 bar hogedruk reiniger. Gekocht .was bij meerdere even duur .maar koop wel meer bij cool blue en de volgende dag in huis .en krijg nog €40 terug van nilfisk.echt een geweldige machine .dit is een aan rader.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee geen.

Een snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Reparatieverzoek en afhandeling is zeer goed

EXELLENT !!!

Alles netje op tijd ontvangen , SSD schijf werkt naar behoren . Goede service , wat wil ik nog meer !!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn ervaring is zeer positief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Geen klachten over de snelle levering

Wat ik zocht en de vorige keer ook heb besteld schijnt uitverkocht en niet meer geleverd te worden. Daarna mocht ik het alternatief zelf maar uitzoeken. De kleur cartridges heb ik na 10 min. kunnen vinden naar de zwarte cartridge niet dus ook maar niet besteld maar heb het wel nodig. Kortom: ik wilde even snel mijn vorige bestelling opnieuw bestellen en dat ging dus niet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Als een product uit het aanbod wordt gehaald er direct goede en juiste alternieven bij vermelden.

Great and Trustworthy Shop

Coolblue is always my favorite shop for tech products. I am happy with the professional advice, quality of the product, and quick delivery. Recommended!

• N/A

Netjes verpakt en verzorgt

was allemaal netjes op tijd geleverd, en verpakt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Chauffeur gaat lomp met de spullen om

Geef de chauffeur training hoe ga ik met ander mans spullen om

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Chauffeur training geven

Levering later dan opgegeven en verkeerde film bij mijn koffer

De bestelling was snel gedaan. Daarna kreeg ik bericht dat bestelling de volgende dag tussen ongeveer 13.00 en 15.00 uur bezorgd zou worden. Dus een afspraak verzet naar de middag. Later op de dag weer een nieuw bericht dat mijn bestelling bezorgd zal worden tussen 18.00 uur en 22.00 uur. Dus een hele dag thuis gezeten want het betrof een groot pakket en dat heb ik liever thuis bezorgd dan ophalen bij een afhaalpunt. Koffer eindelijk ontvangen en bekijk het filmpje over het instellen van het slot. Verkeerde film dus bij mijn koffer. Daar baal je toch van. Dit ben ik ook niet gewend van Coolblue. Geen goede beurt. Jammer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geef meteen de goede bezorgtijd aan, dat voorkomt veel ergernis

Epic!

De DJI Avata 2 was net uit en Coolblue was de enige die de fly more combo nog in stock had. 's Avonds om 8 uur besteld. De volgende dag al mee gevlogen. Dat is super snel en de prijs was de zelfde als bij alle andere aanbieders.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bezorging met PostNl is echt verschrikkelijk

Meerdere malen dat pakketjes niet correct bezorgd worden met ‘exclusieve inhoud’.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? PostNL aanspreken

Zeer snel geleverd

Ruime keuze tegen concurrende prijs. Snelle levering ondanks late bestelling door zeer vriendelijke dame op de fiets.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals gewend een top service!

Makkelijke site, snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering met extra tips via email.

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.