Prima website, heldere omschrijvingen bij artikelen en een prima lever service binnen de afgesproken termijn.

Morgen leveren.....ECHT NIET

Volop promotie bij wasmachine...vandaag bestellen, morgen leveren. Misleiding!!! Vandaag 1 augustus bestellen, eerste lever mogelijkeid is pas 4 augustus. Mooie belofte, maar in de praktijk....

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kom je promotie na!!!!

onduidelijke communicatie en er wordt niet meegedacht.

Ervaring al meerdere malen ruim toegelicht. het verbaasd mij dan ook dat er weer naar gevraagd wordt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? communiceer helder

duidelijke site om keuzes te maken en snelle levering

Dit is de derde laptop die we gehaald hebben. Duidelijke keuzes en niet duur.We hebben het uitgezocht ;)

prima service

De koelkast kwam eerder dan afgesproken ,zodat de oude koelkast nog niet was verwijderd ,maar die werd keurig de volgende dag alsnog gratis opgehaald. Hulde

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Supersnel en goed geleverd. Uitpakken blijft een feestje!

Supersnel en goed geleverd. Uitpakken blijft een feestje!

Razendsnel en gratis bezorging

Als boven. Ook voorheen vanuit mijn professie veel met Coolblue te maken gehad. Goede service.

Goede levering lekker snel

Alles perfect verlopen

Goedkoopste Makkelijke site Snel in huis

Snelle levering zoals altijd

Zoals altijd worden de spullen snel geleverd en wordt je goed op de hoogte gehouden van status van je bestelling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super blij met onze mooie telefoon

Zeer goede ervaring mooi op tijd binnen wat je besteld en precies tussen de tijd dat het bezorgd moest worden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

makkelijke overzichtelijke website, snel ontvangen zonder problemen.

Goed makkelijk en duidelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Mailtje als pakket afgeleverd is

Levering hopeloos

Het lijkt alsof Coolbleu zelf bezorgd en je maakt de afspraak wanneer je tv wordt bezorgd. Bewuste dag geen tv. Volgende dag klantenservice gebeld en daar pas gehoord dat tv's niet zelf bezorgd worden maar daar Postnl. Uiteindelijk inpl van woensdag avond pas vrijdag avond levering. Spijt dat ik deze tv niet bij de Mediamarkt heb gekocht zelfde tv zelfde prijs dan hadden we hem direct gehad. Zoon beveelde Coolbleu aan vanwege de goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? laat dit tevoren weten

Ziet en lijkt goed, ben zeer tevreden , ook over de bezorgers!!!

zie bovenstaand

Super goed !!

Makkelijk bestellen, duidelijke afspraak met leveren en op tijd !!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd, goed verpakt.

Het was een tweede kans product. Leuke korting.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Goede service!

Overzichtelijke site, heb mijn product makkelijk kunnen vinden voor een scherpe prijs. De levering was supersnel, had het product de dag erna in huis. Al met al een goede ervaring

Goede, snelle service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wederom goede en snelle levering.

Overzichtelijke website; degelijk product advies; snelle levering en een goede service. De prijs is niet altijd de laagste maar meestal wel scherp.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

nog nooit zo'n goede koop gedaan

Wist niet dat er zoveel geluid uit dit kleine boxje kon komen net of ik in de bioscoop zit

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Geen fout te ontdekken bij Coolblue

Coolblue is een van die bedrijven die álles goed lijkt te doen. Een groot aanbod, mooie prijzen, toffe opties (Tweedekansjes etc.) en een legendarische klantenservice. Coolblue lijkt zichzelf elke keer weer te overtreffen op het gebied van marketing en service. Bestellingen zijn altijd op tijd, en goed ingepakt aangekomen. Zeer, maar dan ook zéér, tevreden met Coolblue!

perfect gedaan

prima geleverd, aardig aan de telefoon en geweldig leuke reclame!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede kwaliteit en snelle service

Altijd snelle levering en goede producten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Omdenken

In plaats van het gevoel dat ik een dure telefoon heb gekocht, heb ik het gevoel dat Ik een cadeau heb gekregen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee. Ik ben helemaal blij.

Over Coolblue