Snel, duidelijk en goede kwaliteit

Online makkelijk uitgezocht met de filter, bestellen gaat simpel en vervolgens de volgende dag op zondag al bezorgd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Er zater geen voorbehoudsmiddelen bij...

Super cool

Prettig

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik word hier zo blij van

Gistermiddag ssd en sata-kabeltje besteld. Deze werden vanmorgen met de coolblue bakfiets bezorgd. Aan het eind van de ochtend was de harde schijf van mijn Acer laptop gecloned en vervangen door de ssd! De laptop draait weer snel als een tierelier.

Gewoon top

Vandaag besteld morgen in huis dus ook op zondag bezorging fantastisch

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Blijf deze service houden

Makkelijk besteld en op tijd geleverd, niks te klagen!

top service super snel

zoals altijd bij Coolblue zaterdag middag Accu boormachine besteld en zondagmiddag geleverd geweldig gedaan Ga zo door

Positiviteit bovenaan de vaandel

Fijne communicatie, goede uitleg. Nog betere hulp bij een gemaakte fout, die ze in no time herstellen. Mentaliteit van..Ik help u zoals ik zelf ook graag geholpen wil worden, geweldig

Super snelle levering

Zeer goede ervaring met Coolblue. Alles volgens afspraak. Ze maken hun beweringen helemaal waar. Ook de monteurs die de levering deden waren zeer vriendelijk.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee.

heb hem nog niet aan het werken gekregen

Uren bezig geweest met laptop en vervolgens met smart phone omdat het via de laptop niet lukte (vreselijk langzaam en geheugen overbelast). Krijg m.b.v. smartphone wel een serie stilstaande beelden op de tv van de chromecast maar geen youtube filmpje b.v. Kan ook niet met de afstandsbediening de tv op de juiste manier instellen voor chromecast.

Altijd snel en goed.

Ik wordt altijd blij van Coolblue. Gewoon de beste voor alles met een stekker.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Laptop terug gestuurd voor reparatie, 1 jaar en 8 maanden garantie.

Mijn HP pavilion laptop van halfjaar oud die ik dagelijks gebruikte voor school. Ging van de ene op de andere dag niet meer aan het aan knopje bleef branden en het caps Lock knopje ging knipperen en dan viel hij weer uit. Ik werd netjes aan de telefoon geholpen en kon hem heel eenvoudig retoursturen. Aan de telefoon dachten ze dat het misschien om de ventilatie ging dat dat misschien verstopt zit na aanleiding van mijn verhaal. Ik kon hem volgen via "mijn coolblue" volgens de site was hij bij de reparateur. Dus na 2 weken dacht ik ga eens bellen hoe het er mee voorstaat aangezien ik hem weer zo snel mogelijk nodig heb. Toen kon die gene aan de telefoon niet vertellen wanneer ik hem weer terug zou krijgen ze zei je zal 1 deze dagen wel een mail krijgen. Ik belde op donderdag en zaterdag krijg een mail. Ik was helemaal blij want ik dacht hij is nu waarschijnlijk retour gestuurd. Nee ik kreeg een prijs opgave toegestuurd. Want volgens hun zou er water in de laptop zijn gekomen door drinken, condens, vochtige omgeving etc.. de de moederbord zou kapot zijn. Er is geen drinken of iets op mijn laptop gekomen. ik ben juist voorzichtig met mijn laptop heb hem altijd in een hoes als ik hem niet gebruik of mee neem. Mijn laptop kosten 600 euro de reparatie zou mij 890,67,- kosten. Ik vind het schandalig. De manier hoe dit gegaan is en waar is de garantie dan voor? en hoe kan het dat er water in zit terwijl hij nooit in contact is geweest met vocht. Dit is mijn woord tegen Coolblue of tegen de reparateur. dag 600 euro..

• Heb je nog tips of verbeterpunten? iemand niet zo lang laten wachten. En doen als of het binnen de garantie valt. Misschien de garantie lijst mee geven bij de producten wat wel niet onder de garantie valt.

Geweldige webwinkel!!!

Bestelde producten altijd keurig optijd en retour producten ook snel behandeld en geld direct terug!! Grote klasse!!!

Gebruiksvriendelijk bestellen, jammer van PostNL

Bij Coolblue is het bestellen altijd makkelijk, gebruiksvriendelijk en snel. Duidelijke overzichten van producten, selectiecriteria, filters en sorteermogelijkheden. Dit keer alleen jammer dat door een fout bij PostNL de levering van mijn nieuwe Fitbit was vertraagd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede prijs en supersnelle bezorging

Alles is goed aan Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle levering, vriendelijke bezorger!

Leuke bezorgers

Sluiten alles aan testen de machine voordat ze weg gaan

Na 1 dag bezorgd en zelfs op zondag

Perfecte service!

Altijd goede service. Super snelle levertijd

Grote klasse

Besteld en keurig netjes bezorgd Helemaal goed

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen ga zo door

Fantastich

Het gemak van bestellen, de uiterst correcte aflevering door zeer vriendelijk personeel. Kortom TOP

Gewoon goed

Spreekt voor zich,

Prima voor elkaar

Simpel, duidelijk en snel. Dat is toch wat je wilt? Van bestellen tot aan de levering helder gecommuniceerd en volgens afspraak.

Heel tevreden

Snel besteld, snel geleverd zelfs op zondag!

Snelheid, kwaliteit top.

Alleen maar goede ervaringen met Coolblue.

Ontsmettend snel en behulpzaam

Ervaring bij coolblue was heel goed, werd gelijk te woord gestaan door de medewerker zelfs iets te drinken aangeboden gekregen. Daarna snel mijn aangekocht product in ontvangst genomen en vertrokken. Heel blij mee.

Over Coolblue