Makkelijk bestelling, prima afhandeling.

Bestelling via internet, volgende dag echt in huis, makkelijker kan het niet.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

netjes geholpen en mooi op tijd.

Verontrusting

Ik kreeg pas na anderhalfe dag een bestel bevestiging en dacht dat ik getackeld was. Bezorging de volgende dag werd 3 dagen. Een lagere prijs voor één tweede kans is dan wel weer prettig en aan het product mankeerde niets!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Het bestel proces voor tweede kans producten verbeteren.

Deskundig personeel!

De mensen van Coolbue zijn deskundig en kunnen je daarom goed adviseren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

I would not use your service again

Your delivery time was incorrect. the adjusted time was also incorrect.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? deliver on time like you said you would

snel geleverd

Product besteld en de volgende dag al bij het afleveradres. Super

Great staff

Great staff and support

• N/A

Maakt veel lawaai

Ik betaal graag wat meer voor Coolbleu omdat jullie bedrijf het imago heeft producten die jullie verkopen kritisch bekijken vanuit het oogpunt van de consument. Wat me bevalt zijn de compacte afmetingen van de machine. Ook de kwaliteit van het geproduceerde ijs is goed. De machine maakt veel lawaai. Veel meer dan de oude machine. Uit de reviews kon ik opmaken dat hij juist stil was. Wanneer ik dit had geweten had ik hem nooit gekocht. Wat is er aan de hand? Heb ik een verkeerd exemplaar of is elke machine zo lawaaierig?

• De machine maakt veel lawaai.

Aanschaf dji mini4. Goed geholpen, artikel was ineens 40 euro duurder in computer dan het was geprijsd in de winkel. Uiteraard hier niet mee eens en de manager kwam erbij en de prijs werd geregeld naar de oude prijs, die 30 minuten daarvoor was verhoogd. De verkoper was super hoor en er werden nabestellingen gedaan die de volgende ochtend zeer bijtijds door post nl werden bezorgd

Gewoon goed !

Gewoon goed!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet direct

relaxt

Probleemloos, soepeltjes en snel/op tijd. Fijne webshop.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Daarom bestel ik er ook graag

Het is bijna altijd prima geregeld. En als het een keer niet in orde is, dan zijn we er gelukkig nog wel uitgekomen. Heb wel eens een flinke discussie gehad over een artikel wat kapot is geleverd, maar uiteindelijk hebben ze dit toch netjes opgelost. Bij de laatste bestelling was het dik in orde in ieder geval.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klantenservice iets flexibeler.

Aanlevering was ondermaats

De ontvangen 2e kans kookplaat kwam aan in een uit elkaar vallende en zwaar beschadigde provisorisch geplakte kartonnen doos. Een van de tempex beschermkappen was kapot. De kookplaat heeft een klein tikje op de hoek opgelopen, echter onopvallend. De bezorger vroeg aan de klant: wat zit er eigenlijk in de doos? Dit vervoer is door coolblue verzorgd en dus eigenlijk erg beschamend.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Verzorg inpak 2e-kansproduct ook goed

Snel en goed bezorgd

De volgende dag netjes en op tijd geleverd. Goed via de mail op de hoogte gehouden van de bezorgtijd

Lekker snelle levering

Sneelle en correcte levering.

Good customer service

Product broke within warranty. It was easy easy to find info about returning the broken item. Within acceptable time the product was replaced.

• Only improvement would be to respond even faster.

Altijd vriendelijk en goed advies

Wij gaan graag naar Cool Blue in Leiden, waar we vriendelijk geholpen worden en goed advies krijgen. Heb je achteraf nog vragen, dan kun je ook terecht. Ook op de website van Cool Blue is veel informatie te vinden. Eigenlijk willen we voor elektronische spullen niet meer naar een andere winkel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, eigenlijk niet.

Geweldige service, lange wachttijd als je belt

Ik kan niet anders zeggen, de service is geweldig! 's Avonds laat wasmachine en droger besteld, volgende dag 10 uur binnen. Kreeg zelfs een leuk kaartje nagestuurd van de bezorger. Jammer dat het zo lang duurt om de klantenservice te bereiken. Ik kreeg geen link doorgestuurd om te betalen. Dat kostte me 30 min aan de telefoon. Daarna snel opgelost!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bereikbaarheid klantenservice

Top, e-mails hele goede.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

… wordt altijd afgeleverd op de afgesproken datum.

bij het doen van een bestelling, weet je al van tevoren, dat alles vlekkeloos gaat verlopen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

IJsmachine was al een keer gebruikt

Op de doos en bijgaande boekjes zaten kleverige vlekken, ijsmachine was nat en kleverig aan de randen en karton in de machine was nat. Klantenservice gaf me wel de optie om te retourneren voor een nieuw ijsmachine maar dat kon pas als zij mijn geretourneerde product hadden ontvangen, waar veel tijd overheen ging. En nu blijkt dat ze geen nieuw exemplaar meer hebben en ik alsnog mijn geld terug krijg.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nooit een gebruikt product voor nieuw naar een klant sturen!

1 uur gewacht op een pakketje ophalen.

Misschien beter voor jullie medewerkers zorgen bij Coolblue Rotterdam? Elke coolblue medewerker was ‘t zat daar en ik zag zelfs iemand ontslag nemen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter voor je medewerkers zorgen

Geweldig, snel geleverd

Goed verpakt en snel geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

snelle, op tijd levering, voor de beste prijs

Laptop uitgezocht, vergeleken en besteld voor een goede prijs. Deze is volgens afspraak geleverd. Prima

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Goed geregeld bij Coolblue

Ik zocht een nieuwe laptop, geen bijzondere maar gewoon 1 voor huis-tuin en keuken gebruik. Ik had mij eerst georiënteerd op de site van Coolblue. Toch maar even naar de winkel voor wat toelichting. Heel fijn geholpen. Wel met dezelfde informatie die ik al van de site had afgehaald. Ik dacht dat de laptop op voorraad zou zijn zoals de site vermeld had. Bleek niet het geval te zijn. In de winkel betaald, de volgende ochtend al per bakfiets bezocht. Ik kom regelmatig bij Coolblue. Alles met een glimlach, echt, iedere medewerker is vrolijk en staat je uitstekend te woord. Dat alleen al is een prestatie op zich.

Oostplein 97

3011 KW Rotterdam

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.