Website is top en ook nog snelle bezorging

De website is heel fijn, er is veel aanbod, een mogelijkheid om producten te vergelijken en veel beoordelingen van kopers. De bezorging is snel en op tijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik had savonds samsungs earbuds bestelt, en de volgende ochtend waren ze al thuis, vooral in deze corona tijd waren mij oude oordopjes kapot en nu kon ik ze best snel genieten van deze top service. Bedankt Coolblue

afspraken worden prompt uitgevoerd

Mijn defecte e-reader heb ik conform instructie teruggestuurd. Directe reactie was, dat ik het bijbehorende kabeltje niet meegestuurd had. Na dit gecorrigeerd te hebben kreeg ik vrijwel per omgaande een melding, dat het aankoopbedrag als tegoed was geboekt, en dat ik een nieuw exemplaar kon uitzoeken. Dit heb ik direct gedaan, en de volgende dag had ik een nieuwe e-reader ontvangen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ja: vermelden dat het kabeltje ook terug moet. De sleepcover moest wel thuisblijven. svp beter toelichten

goede prijs en snelle levering

Fijne webwinkel met scherpe prijzen en snelle levering van de producten.

Razend snelle levering.

Avond ervoor besteld, volgende ochtend voor 10en in huis. Heerlijk!

Even wachten nog.......

Op 23 januari een bestelling geplaatst, en zou dan de volgende dag bezorgd worden. Die datum bleef constant staan, pas op 25 januari kwam in de avond het bericht dat er op 26 januari bezorgd zou worden. Ik vind dat de slogan dus wel veranderd mag worden want Coolblue heeft de bezorging duidelijk niet in de hand. Gelukkig maakte het voor ons niet uit en daarom zijn we evengoed blij met Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet beweren dat de bezorging de volgende dag is.

Snelle levering. Alleen jammer dat er geen medewerker van Coolblue voor de deur stond terwijl enkele minuten ervoor de Coolblue bakfiets voorbij kwam.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Vooral zo door gaan.

Perfecte service

iPad, nergens te verkrijgen. Coolblue: binnen 24 uur geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Super snel en simpel.

Bestellen is zo gedaan en de bezorging is super snel. Zelden zo snel mijn pakket binnen gekregen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer (online) voorraad.

Goeie service, veel mogelijkheden, veel opties.

Positief over hoe service aangeboden word doen niet moeilijk, luisteren en denken mee.

Altijd goed en snel

Niets aan toe te voegen.

Heel goed..

Snelle service en prima producten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Levering zoals beloofd, laagste prijs

Goeie site, lekker goedkoop en makkelijk te bestellen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super service en kwaliteit, erg blij mee!

Mijn Dyson op zaterdagavond besteld en zondagmiddag al in huis! Goede service en binnen de afgesproken tijd geleverd, super!

Slecht

Een snijmachine besteld die die de volgende dag bezorgd zou worden. Een week lang berichten dat het zo druk was en daarom vertraagd. Na email zou het de volgende dag bezorgd worden. Niks! Weer email, zelfde verhaal. Geannuleerd en dan kan je 11 dagen wachten op je geld. Allemaal omdat het zgn zo druk is. Lijkt me een smoes, want dat duurt nooit zo lang. Bovendien telefonisch onbereikbaar. 2x 10 min in de wacht gestaan. Ze hebben de zaak niet op orde daar, bij BOL was het product de volgende dag binnen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Gewoon op tijd levereen

Geen product ontvangen.....geen zinvolle klantenservice!

Voor 29.59 besteld morgen in huis, behalve als we de belabberde postnl service gebruiken en deze meld dat het pakket bezorgt is maar dat fysiek niet gebeurt. Dan mag je als klant flink aan de bak! Een eeuwigheid aan de lijn hangen met een suïcidaal makend muziekje om vervolgens 5 dagen to mogen wachten op een zogenaamd onderzoek waarvan je geen enkele bevestiging ontvangt dat dit ook daadwerkelijk plaatsvindt. Kortom je blijft lekker in het ongewisse of je het bestelde nog ooit gaat ontvangen of dat je naar je centen kunt fluiten omdat een of andere domme bezorger heeft gemeld dat je pakket ontvangen moet zijn. Mooie service!! Nooit meer!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? A tot Z

Beste Rogier, Bedankt voor jouw review. Jammer dat het anders is gelopen dan verwacht. Inmiddels ligt jouw klacht ook bij ons management team. Je mag van hun een reactie verwachten. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Coolblue

Goede prijzen en snelle levering

Onze nieuwe laptop hebben we makkelijk en grondig kunnen uitzoeken en vergelijken op de website. Snel tot de voordeligste en beste optie kunnen komen Bestelling verliep soepel met snelle levering (de volgende dag voor 12u al)

Geinig bedrijf!

Geinig bedrijf

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet zo n lange wachttijd aan de telefoon en n muziek keuze organiseren

Dure tv gekocht ging na 45 dagen stuk!

Nieuwe Samsung tv gekocht. Ging opeens niet meer aan na 45 dagen. 30 dagen waren om dus viel de tv niet meer onder omruil garantie. Nu al 2 weken aan het wachten op een reparatie van Samsung met de vraag of die de tv kunnen maken. Waardeloze service vanuit cool blue wat wij niet gewend waren. Lange wachttijden als je belt om iemand te spreken en geen passende oplossingen. Wij komen NOOIT meer bij cool blue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Service verlenen aan klanten die zowel zakelijk als privé veel hebben gekocht.

Top bedrijf

Ik heb bij coolblue al meerdere producten besteld en nooit problemen mee gehad, erg tevreden en goede levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn bestelling werd op het juiste tijdstip bezorgd, met een hele grote glimlach en tevens werd gevraagd of ik nog lege batterijen of andere elektrische apparaten had die weg konden. En dat alles met een fijne glimlach, waardoor ik de dag extra fijn ben begonnen! Alleen al daarom ga ik weer bestellen :)

Geweldig presentatie

Het pakket kwam in een dag . Het was goed gepakt. Alles werkt en er is geen enkel probleem.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee, alles is goed

Altijd doen wat beloofd wordt.

Positief, goede uitleg, advies, service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Overzichtelijke website, snelle levering en goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en op de fiets bezorgd

Ik vond de communicatie per mail prima, bezorging uitstekend, vooral die fiets ben ik blij mee! Aardige bezorger ook.

Over Coolblue