Fantastisch!

Snelle levering en een uitstekend product ontvangen!

Goed gesorteerde winkel

Snelle en goede levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Service website is top, prijs kan beter

CoolBlue heeft een uitstekende website, helder overzichtelijk en goede informatie. Klantenservice is uitstekend maar prijs is wat aan hoge kant vergeleken met veel aanbieders.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Scherpere prijs

Zeer goede service

Had problemen voor de 2x en kreeg een tegoedbon om wat anders te kopen, prima .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke website en snelle levering

Alles op de website staat duidelijk beschreven. Daarnaast was de bezorging snel, milieuvriendelijk en was het personeel zeer netjes.

Super slechte klantenservice.

Mijn telefoon is kapot gegaan door waterschade. Nadat ik de klantenservice op bel wordt er mij verteld dat ik de telefoon gewoon op mocht sturen en dat dit een productie fout is. Dit werd mij verteld door een vrouw die werkt bij de klantenservice van Coolblue. Zelf had mevrouw hetzelfde meegemaakt want zij doucht blijkbaar altijd met haar mobiel en toen gebeurde het zelfde. ze vertelde dat ze hem gewoon opgestuurd had en dat dit gewoon vergoed wordt. Ik mijn mobiel opgestuurd krijg ik een rekening van €487,09 om de telefoon te maken of €40 euro aan onderzoek kosten en dan gebeurd er niks. mevrouw heeft nooit überhaupt verteld dat er onderzoekkosten waren. Ook zegt Coolblue: "Hoe ontzettend vervelend ik het ook vind, dit is niet van één ongelukje, maar is in de tijd gaan ontstaan". Dit is regelrechte onzin om jou gewoon te naaien, de telefoon is nooit eerder nat geweest of in super vochtige ruimtes geweest. Tevens heeft de iphone 11 waar het ook om gaat een Ip 68 keurmerk, dit staat op de Coolblue site over IP68: Volledig beschermd tegen stof - Beschermd tegen langere tijd onderdompelen tot een bepaalde waterdruk. Nou niet dus. Ook wil Coolblue nog wel is opeens veranderen van medewerker, je hebt een aantal weken contact met 1 persoon waarmee je een oplossing zoekt en dan opeens wordt er niet meer gereageerd, je belt Coolblue op en opeens kunnen ze geen één mail van jou meer vinden dus dan mag je weer lekker helemaal opnieuw puur om jou te laten opgeven. Heb nu intotaal wel 5 verschillende medewerkers/sters gesproken en gemaild, intotaal nu al wel 14 mails gestuurd in een tijdsbestek van een maand waar nog niks gebeurd is. Koop niks bij Coolblue tenzij je genaaid wilt worden!

Prettig en snel

Ik heb de rugtas voor mijn kleinzoon afgehaald in de winkel in Almere. Daar werd ik veilig, prettig en snel geholpen. Bedankt daarvoor.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mooie aanbiedingen. En snel thuis bezorgd

Snelle levering, goed advies

De site was erg duidelijk over welke powerbank het beste bij mijn wensen zou passen. Dit maakte de aanschaf erg gemakkelijk. Het product werd snel geleverd met de fiets, met een net sms’je een kwartier van tevoren. Erg tevreden!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De bestelling was makkelijk te maken

Devklantenservice is zeer klantvriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heel erg tevreden over mijn aankoop en de service.

Horloge zoals omschreven op de site.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vlotte afwikkeling, fijn product.

Super snelle service

Altijd snel bezorgd.

Altijd perfecte service

Bij alle vragen krijg ik het beste advies

Uitestekend

De ene dag bestelt, de volgende dag geleverd. Uitstekend! En het product voldoet volledig aan de verwachtingen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Altijd de beste keuze

Ik bestel regelmatig bij Coolblue en kan het anderen alleen maar aanbevelen. Coolblue heeft een mooie prijs kwaliteitsverhouding, ze communiceren duidelijk en leveren razendsnel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestelling bezorgd op afgesproken tijd

Weer netjes geleverd. Prima service!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

keurig op tijd geleverd

1ste x tevreden

Goed product, snel geleverd

Coolblue maakt waar wat ze beloven. Vandaag besteld morgen in huis. Product defect? Via hun site makkelijk retour melden en je wordt op de hoogte gehouden van de status mbt reparatie. Ik bestel er graag en kies bewust voor coolblue. Goede service die zijn garantie waar maakt!

Perfecte service

Aardige bezorgers, mooi op tijd, goede uitleg

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heel fijn aankopen te doen. Makkelijk benaderbaar, schakelen en denken mee! Retour gemakkelijk geregeld. Echt heel klant gericht <3

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zo houden!

Helemaal goed

Geweldige service. Tijdens telefonisch contact heel goede info en zeker geen opdringerig advies. Bezorging zeer correct en op de aangegeven tijd aanwezig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee hoor.

Ruime keuze en snelle levering

Ruime keuze en snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel en goede kwaliteit

Ik ben een zeer blij mens

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima toch, niks meer aan doen.

Je zoekt, je klikt, je bent klaar. Simpel en snel bestellen maar. Even wachten in goed humeur. Dagje later, pakje aan de deur. Maak het open, grote blij. Prima spul voor jouw en mij !

Over Coolblue