Om 22.00 uur besteld dag erna om 10.30 in huis!!

Snelle en goede service, gamestoel werd netjes en zeer snel geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

ik heb een aantal dagen geleden een Texas Instruments rekenmachine gekocht voor school en het is gelijk de dag erna bezorgd bij mij thuis. Overal ervaring met cooblue is altijd goed geweest mijn laptop en telefoon aangeschaft bij coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Vlotte levering en betrouwbaar

Koop al jaren bij coolblue. Duidelijke site.

Keurig op tijd , netjes bezorgd , vanaf nu alles via CoolBlue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niets

Geweldig dat er ook op zondag geleverd wordt!

Zaterdag besteld en zondagmiddag al in huis!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service. Alles klopt!

Prima service, niet goed, wordt het opgehaald en heb je snel je geld terug! Ga zo door, cool blue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Oude droger vervangen door gloednieuwe aeg

Ivm het volzijn van bepaalde dagen de bezorgers op vrijdag laten komen snel aangesloten en gedemonstreerd blij mee

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik heb de bestelling nog niet ontvangen

Zorg nou eerst dat je levert voordat je om mijn ervaring vraagt. Of beter, zorg dat je op de hoogte bent van t feit dat je je belofte niet na komt en probeer schade te beperken. Waar denk je dat ik de hele week (ipv een dag!) met mijn was naartoe ga??? Een wasserette service was fijn geweest

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja eerst leveren en dan vragen naar ervaringen!

Altijd zo tevreden geweest

Zojuist in de winkel mijn 9maanden nieuwe stofzuiger aangeboden ter reparatie voor een defect in de telescoopbuis. Omdat ik gedurende de 2 tot 3 weken reparatietijd niet zonder stofzuiger kan ivm allergie werd mij in de winkel toegezegd middels de klantenservice een tijdelijk tweedekans leenapparaat aan te schaffen welke na reparatie van mijn eigen apparaat weer retour mocht. Dus verheugd contact opgenomen met de service; 'Nee meneer, een soortgelijk apparaat van hetzelfde merk hebben wij momenteel niet op voorraad en aangezien het produkt niet op onze lijst van essentiele produkten staat waar men niet lang zonder kan' moet ik u van een koude kermis naar huis sturen en dient u 2 tot 3 weken zonder stofzuiger uw allergie het hoofd te bieden! Vooral jammer dat ik altijd zo'n goed gevoel bij Coolblue had maar dat dat nu geheel weg is. Ik heb zojuist een telescoopbuis zelf elders besteld. Tot zover de garantie, 'we doen niet moeilijk' en de service. Ik trek mijn conclusie, jammer.

Geweldige service

Ik vind dat je echt heel goed geholpen wordt in de winkel. En de bezorging is in een woord geweldig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Levering zelf kiezen

Ruime keuze en je kunt zelf de tijd van leveren kiezen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Maken waar wat ze beloven

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Reds volgende dag om 10:00uur geleverd.

Nvt

CoolBlue is the best

Altijd in voor goede service en oplossingen. Winkel deugd zeer goed

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen, ga zo door

Helemaal Top!

Altijd prima sevice!!

Snel en goede humor

Cool Blue heeft een breed assortiment met eerlijke reviews. En de levering is erg snel. Super toch? Ik ben dol op hun humor en hoe ze met woorden spelen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Samsung telefoon besteld die niet geleverd kon worden

Via de website op donderdag samsung besteld. Deze zou vrijdag worden geleverd, kreeg mail op vrijdag dat het zaterdag werd. Geen probleem, echter zaterdagmiddag nog niets gehoord, gebeld. Ruim 20 minuten in de wacht gestaan. Bestelling werd gereset en zou zondag worden geleverd. Zondag geen bericht, weer gebeld, weer 20 minuten in de wacht. Werd er gezegd dat de telefoon niet leverbaar was en de komende weken ook niet. Wel tegoed van 10 euro ontvangen, maar super slecht dat ik iets kan bestellen, dat er blijkbaar niet is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie bovenstaand

TOP

Behalve de vriendelijkheid en ervaring van de bezorgers is de communicatie fantastisch!! Je wordt uitstekend op de hoogte gehouden van de tijd van bezorging, én zelfs wie je pakket held is! Ik heb al vaker spullen via coolblue besteld en blijf dit ook zeker doen!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Vooral op deze voet blijven doorgaan!!

Goede prijs-kwaliteit

Coolblue doet wat je verwacht en ook nog eens voor een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. In het geval van (zeldzame) klachten worden deze ook netjes opgelost.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle en correcte levering.

Ik vind de handelswijze van Coolblue in veel gevallen onderscheidend t.o.v. sommige concurrenten. Qua voorraad grijp je bijna nooit mis en daarna is het ook nog zeer snel en onbeschadigd afgeleverd. Ik houd van Coolblue want je kunt van ze op aan! Prijs/kwaliteit verhouding is ook zeer OK.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Helemaal blij met mijn producten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snel

Product kwam volgende dag binnen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Onderscheidend door toevoegen van tips voor installatie

Coolblue weet zich te onderscheiden van andere leveranciers door o.a. tips toe te voegen hoe je het apparaat kunt instellen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Levering is volgens afspraak, maar op de site staat wel voor 23:59 besteld, morgen gratis in huis. Bij het bestellen van dit product was de keuze voor de bezorging voor morgen niet aanwezig, alleen vanaf overmorgen. Als dit door de grote drukte niet mogelijk is (welke geheel begrijpelijk is), haal dan deze belofte van de site.

Alles vlot En Met een glimlach!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Juiste prijs, snelle levering en duidelijke website

Over Coolblue