Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke site en tijd is tijd!

Middels zoekfunctie naar een TV uitgezocht. De informatie die bij de specificaties van de TV staat heeft ons geholpen om een goede keuze te maken. De tijd van levering was exact zoals beloofd. Coolblue is voor ons een topper!

Super snelle levering

Zaterdag besteld, zondag bezorgd zodat ik maandag weer gewoon met mijn laptop aan het werk kon in Corona tijd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Na een hele makkelijke bestelling ben ik goed op de hoogte gehouden wanneer mijn bestelling zou worden geleverd. Ook voordat mijn bestelling werd bezorgd netjes een berichtje dat mijn bestelling binnen een kwartier er zou zijn en dat was zo. De bezorger was erg netjes en vroeg zelfs of ik nog vragen had, heel erg attent. Dus al en al een hele goede ervaring.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Hou dit zo vol met de goede service

Ben blij met Coolblue, het gaat zoals het hoort. Je besteld, krijgt bevestiging en word geleverd. Tot op heden nog nooit teleurgesteld en heb al redelijk wat bestellingen geplaatst Hou dit vol.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel gevonden wat ik zocht( Samsung 43inch TV) , bestellen ging eenvoudig. Levering prima op afgesproken tijdstip (zondag).

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Helemaal tevreden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede service en vriendelijke bezorging

Compressor besteld tegen een aantrekkelijke prijs en netjes bezorgd op de aangegeven dag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Prijzig om op een specifiek dagdeel te laten bezorgen

een snelle en goede aflevering binnen 24 uur

lekker snel geregeld

Zaterdag in de loop van de dag besteld; zondagavond in huis. Het was wel een vreemde gewaarwording om zondag overdag diverse wagens van coolblue her en der te zien leveren terwijl wij tot de avond moesten wachten op PostNL. En het was geen brievenbus-post.

Komen afspraken na.

Gewoon goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zaterdag ochtend begaf mijn groomer het na een heftige trimsessie, toen een nieuwe besteld bij CoolBlue en zondag middag (!!!) had ik mijn nieuwe prieeltje binnen. Wat een top service.

Geweldige service

-Goede service -Vriendelijke bezorgers -Optijd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Gemakkelijk, snel en foutloos!

Prima bestelstraat op de wegsite, gemakkelijk en helder. snelle bezorging de volgende dag en het juiste product. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Dankzij de duidelijke website van coolblue kon ik goed producten vergelijken en tot een goede keus komen. Zeer tevreden!

Snel en duidelijk

Duidelijk, snel, gewoon perfect

Ik heb afgelopen zaterdagavond een laptop besteld. De productinformatie over deze laptop was duidelijk, overzichtelijk. Ik kreeg een eerlijk beeld over de laptop waardoor ik een goede keuze kon maken. Er zijn geen reviews verwijderd. Zondagmiddag is de laptop al bezorgd. Hele snelle bezorging en dat in deze tijden! Dank hiervoor!

Lekker makkelijk

Zaterdagmiddag zei de stofzuiger na 15 jaar trouwe dienst ineens "Doe het zelf maar!". Dus, ff internetten, en dan kom je al snel uit bij Coolblue. Gelet op eerdere ervaringen geen moeilijke keuze. En zondagmiddag kon de zuigklus worden afgemaakt!

Goeie service en levering

Meestal komen mijn bestellingen de volgende dag thuis. Ben zeer tevreden met Coolblue

Superfijn

De surfers was top

Netjes

Top geleverd en vriendelijk. Minpuntje is de wachttijd bij de telefonische klantenservice!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Minder lange wachttijd bij klantenservice aan telefoon

Uitstekend afgehandeld

Correcte order afhandeling

Helemaal top

Duidelijke info op website als kieshulp, omdenken wat betreft het wachten en supersnelle bezorging (milieuvriendelijk op de fiets) de volgende dag, op zondag :)) in een van te voren aangegeven tijdvak van 2 uur. Apparaat werkte ook top. Helemaal tevreden hier. Enige wat opviel was uiteindelijke aankondigings-sms ipv 15minuten vooraf, een paar uur later kwam nadat het bestelde apparaat al vol in gebruik was.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zaterdag verjaardag, zondag cadeau!

Ik kreeg een geldbedrag voor mijn verjaardag op zaterdag, kocht er een mooi stuk gereedschap van. Die werd gewoon op zondag geleverd! ik hoef dan niet in de kerk te zitten dus dat kwam mooi uit, kon ik gewoon een gat in de muur zagen.

weer een toplevering!

Altijd goed en accuraat

• Heb je nog tips of verbeterpunten? ga zo door met jullie vrolijke service

Super snelle service!

Mijn product werkt goed! Goed en snel geleverd.

Over Coolblue