Goede informatie omtrent het aflevertijdstip en ook stipte aflevering. Keurig bezorgd en verpakking mee terug genomen. Bestelling via site loopt ook prima.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Volhouden zo

Kon bestelling snel ophalen op Black Friday

Nespresso machine besteld op Black Friday. Ik kon hem dezelfde ochtend nog ophalen bij vestiging Utrecht. Voor afhaalklanten was een speciaal afhaalpunt gebouwd, zodat die snel geholpen konden worden; ideaal!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik wil die 100 euro bon Winnen..!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee jullie zijn top

Ze luisteren en vragen door

Ze luisteren en vragen door zowel via de telefoon als in de winkel

Snel bezorgd, goede service

Ik had mijn pakket binnen 2 dagen en het werd bezorgd door een fietser wat ik sowieso al een dikke plus vind. Daarnaast was het een tweedehands product wat eigenlijk in prima staat was waar ik flinke korting op heb gekregen. Al met al een goede aankoop met snelle service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering, product zoals omschreven

Levering ging snel, ondanks de feestdagen. Product is zoals omschreven op de site.

Product met schade ontvangen

Beeldscherm met schade ontvangen op het scherm. Helaas weer retour moeten sturen en afwachten op een ander exemplaar. Thuiswerken zonder scherm blijft lastig... en voor 23:59 besteld was ook niet de volgende dag in huis

Perfecte afhandeling

Alles gedaan volgens afspraak - perfect

snel en duidelijk

het gewenste product is makkelijk te vinden. de in een aparte mail gezonden gebruikerstips zijn helder de bezorging is er op de aangegeven dag en tijd. kortom: we hebben zeker geen spijt!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle service aardige bezorger!

Gemak dient de mens

Ik kan niet anders zeggen, dat ik coolblue gebruik omdat het zo makkelijk , overzichtelijke, en een helpende hand is... ook al is het online. Asl je geen verstand van een prodcut hebt, zoals ik van alles at technisch is... is er coolblue's keuze dat je weer iets op weg helpt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Het enige wat ik jammer vind is dat je niet altijd kunt bestellen als iets niet op voorraad is ... waarom niet gewoon in bestelling dan ga ik ook niet naar een ander

Supersnel geleverd. TOP!

Weer supersnel geleverd. TOP!

Fijne en duidelijke winkel

Erg fijne winkel zowel online als fysiek.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Kies nooit meer voor avondbezorging

Zou di avond pakket al krijgen maar nog steeds niet mogen ontvangen! Ik kies nooit meer voor avondbezorging wat een gedoe.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja avond bezorging afschaffen

Netjes en snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Neen

Bestelling is allemaal goed verlopen. Product voldoet aan verwachting.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals je verwacht dat het hoort te gaan

Fijne, overzichtelijke site met duidelijke uitleg. Daarnaast is coolblue altijd beschikbaar, zelfs via whatsapp waarbij ik goed en vriendelijk geholpen ben met de vragen die ik had. Goede levering ook!

Snelle levering!

Goede en snelle service

Ik heb een acer chromebook gekocht en ondanks deze drukke tijd had ik hem de volgende dag in huis!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede vooraf communicatie en komen de afspraken na

Vooraf word je goed geïnformeerd over de status van wat je bestelling. Je wordt verder in het proces goed op de hoogte gehouden wat de status is. En mocht je vragen hebben worden die altijd snel opgelost. Daar kan menig bedrijf nog aan tippen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

quick delivery and good price

good price, quick delivery, product not damaged, however not tested yet

• Heb je nog tips of verbeterpunten? not

Helemaal goed

Fijne website met goede vergelijkingsmogelijkheden. Goede aanbiedingen en levering op de dag van keuze. Helemaal niets op aan te merken.

Gewoon goed.

Bestelling ging makkelijk en kwam snel binnen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Veel artikelen moeten terugsturen voor reparatie maar altijd een goede service van Coolblue

Al een aantal jaren koop ik producten bij Coolblue, helaas heb ik de pech gehad dat er een hoop dingen kapot zijn gegaan (electronica) binnen de garantie termijn. De reactie van Coolblue was altijd erg meedenkend en heeft ervoor gezorgd dat ik fijn geholpen werd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Kwaliteit van producten?

Klantvriendelijk

Ben blij met snelle levering. Duurzaam verpakt en geleverd. (Geen doos maar zak en op de fiets gebracht). Ook in achtneming met afstand. In verband met het corona virus. Vriendelijke benadering. Top!

Over Coolblue