Zie bericht hieronder

Ondanks beloftes per mail van Post NL dat ik vandaag mijn bestelling kon ophalen heb ik mijn twee pakketten nog steeds niet ontvangen. Blijkbaar dacht Post NL dat het bezorgadres in Oegstgeest (en dus niet in Leiden) vandaag op 3 oktober niet bereikbaar was. (Leiden viert vandaag Leidens Ontzet en dan zijn winkels dicht. Maar dat is dus niet het geval in Oegstgeest. ) Ik kwam dus voor niks bij het afhaalpunt in de Kempenaerstraat. De medewerker daar zei dat hij de hele dag vanaf vanmorgen aanwezig was geweest. Hopelijk heb ik morgen meer succes. Ik kan dus nog niet oordelen over het gekochte product. Bij de track en trace stond vermeld: “Bezorgadres onbereikbaar. Nieuwe poging volgt”. Die onbereikbaarheid sloeg dus nergens op!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Een dag later als gevraagd!

Helaas levering een dag later als aangegeven. Echter wel alles goed doorgegeven vanuit Coolblue. De reden van vertraging.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mijn nieuwe tv (55inch) werd zelfs voor mij de trap op gebracht. Super goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Fijne website met veel informatie. Snellere levering en duidelijke communicatie hierover

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super aardige bezorger en behulpzaam

Wasmachine van Siemens gekocht super blij mee en voldoet aan alle eisen.

Snel bezorgd en betrouwbaar

Snel geleverd en producten voldoenden aan verwachtingen

Snel geleverd en producten voldoenden aan verwachtingen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super snel geregeld en een snelle bezorging

Prima winkel

Het is druk in de winkel, dat is betekend dat Coolblue een succesformule is.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed en bij vorige aankoop ook nog een kaartje met grppige tekst erg leuk!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

mijn telefoon werd meteen geleverd met een heldere en goede service.

Goede en snelle service

De bestelling heb ik geplaatst aan het einde van de dag en het werd keurig op tijd de volgende dag bezorgd. Helaas dat DHL het ergens in ons kantorenpand heeft gezet en niet eens de moeite heeft genomen om aan te bellen, maar daar kan Coolblue in deze situatie niets aan doen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Snelle professionele service

Product besteld via site en dezelfde dag nog oogehaald in de winkel! Snelle service. Tevreden klant

heel goed

Altijd op tijd.. Goede informatie over bezorging en goedemorgen service

Een blij cadeau!

Wat fantastisch hoe jullie op de fiets de pakjes bezorgen! En de spiegel is de beste aankoop 2022! Mooi, stevig en de vergroting en verlichting is perfect om mijn lenzen bij in te doen.

Uitstekende service !!

Mijn Philips tandenborstel ging stuk, maandag via de app van Coolblue aangemeld, dinsdags verstuurd, vrijdags bericht dat de aanschafprijs in bij mijn account bijgeschreven was, !s middags nieuwe besteld en zaterdags geleverd. Zo’n geweldige service maak je zelden mee. Coolblue, nog heel erg bedankt voor jullie service !!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Alles ging perfect

Wordt niet beter dan dit

E-commerce en fysieke winkel zijn gewoon top of the notch. Altijd vriendelijke mensen en altijd (99%) op tijd de spullen in huis. Daarbij doen ze nooit moeilijk als je een probleem hebt met je apparaten.

Snel, overzichtelijk, transparant

Toppie

Snelle en prompte service

Binnen 24 uur geleverd wat ik hebben wilde. Goede track and trace

Snelle service, keurig bezorgd

Ideaal die Coolblue winkel

Strijkijzer stopte halverwege de strijk. Meteen een nieuw strijkijzer besteld en in de winkel opgehaald . Kan niet beter !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima service en zeer snelle levering

Na de zeer snelle levering dacht men mee om het optimale uit mijn aankoop te halen door het opsturen van een aantal suggesties.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel gevonden wat ik zocht, volgende dag op tijd afgeleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hierbij wil ik mij ervaring alsvolgt beschrijven coolbleu is een bedrijf dat snelle leveringen heeft en ook nog eens een service met glimlach heeft en ook nog eens meehelpt in keuze o.a welke wifi versterker je moet nemen coolbleus beste keuze deal heet het nou ik kan je garanderen dat het ook echt de beste keuze is ik heb overal sterke signaal wifi ik ga vaker mijn spullen bij coolbleu bestellen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Supergoed dat jullie ook beschadigde spullen aanbieden

Wat een verrassing dat een wokpan die wij zochten, door jullie aangeboden werd voor een zacht prijsje omdat er een lichte beschadiging aan zat, wat voor ons peanuts was. Ga zo door! Zero waste! Verder: supersnelle service, volgende dag in huis

Over Coolblue