Het pakket is goed aangekomen

Het pakket is goed aangekomen

Top geregeld!

Top! Snelle en goede service, aardige bezorgers en keurige levering. Niks op aan te merken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alles verloopt soepel, heel snel en probleemloos

idem

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

prima geregeld

zeer goede service!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? geef de jongens die bezorgen meer tijd, kunnen ze een keer een kop koffie drinken met een klant. Ze doen het fantastisch

Duidelijke informatie, snelle levering

Snel gevonden wat ik zocht, gemakkelijk bestellen, volgende dag in huis. Toppie!

Goede bezorging

Mijn bestelling zou op geleverd worden tussen 18.00 en 22.00 uur, maar hij was er al voor die tijd.

Prima, snelle service

We hadden ruim een jaar geleden een Fitbit horloge gekocht bij coolblue. deze begon echter mankementen te vertonen. Opgegeven voor reparatie en op maandag opgestuurd. op woensdag werd er al een nieuw horloge bezorgd door postnl. Dat is wat men noemt snelle service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

het juiste artikel snel bezorgd

en ook een complimentje voor Mo en zijn team van Hillie's Schoenmakerijen in de Javastraat voor het in ontvangst nemen en aan mij overhandigen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service, en snel geleverd, en super leuk personeel.

ze doen wat ze beloven

goede service en het ging netjes en snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Altijd houden Ze zich aan hun woord !

Je krijgt wat je besteld op de tijd dat ze aangeven, met de kwaliteit die ze beloven!😀

conform verwachting

ik zocht en vond en goede soundbar tegen een goede prijs en coolblue hield zich ( samen met Post nl) ook keurig aan de afgesproken levertijd

Goede producten, snelle levering

Coolblue biedt goede producten tegen concurrerende prijzen. Het assortiment is ook veel breder dan bijvoorbeeld bij Bol.com. Ook is de afhandeling duidelijker en overzichtelijker. Veel beter dan met die rare financiële overzichten die Bol nu stuurt; dat maakt het er niet duidelijker op. Coolblue is veel helderder! En dat is prettig. Cool!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

netjes optijd en goede kwaliteit

Snelle en goede service

Ik heb helaas de pech gehad dat een product (smartwatch) tot twee maal toe kapot ging, vanwege eigen falen. Via de website kon in eenvoudig een retour aanmaken en heb in beide gevallen de volgende dag een nieuw product opgestuurd gekregen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Super snelle en nette levering

Perfect!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Makkelijk bestellen snel geleverd

Fijne web site en een prima prijs

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering, goede kwaliteit product

Prima product en aflevering

Vlotte levering; goed product, tevens een goede beschrijving met productspecificaties op de website en een zeer correcte bezorgdienst.

Gewoon 0 fout

Alles geheel volgens verwachting en afspraak en natuurlijk super vlotte en vriendelijke bezorgers.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Alles voor een glimlach en terecht

40 klant bij BCC en door slecht service en prijs in vergelijking met Coolblue bij dezen overgestapt naar Coolblue! Heb het wasdroger nog niet aangaat, maar ik heb alle vertrouwen dat alles goed is! In iedere geval zeer blij met de service van Coolblue! PS: Ik heb nooit de 100.00 euro "kans te winnen" gewonen, mischien dit keer!! Hahaha!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Erg snel , en duidelijke communicatie

Ik was verbaasd over de snelheid

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Alles snel geregeld en afgeleverd. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer tevreden met de Henry stofzuiger

Bestelling in goede orde ontvangen. Had echter niet in de gaten dat er een ‘ bijpassend artikel’ automatisch in de winkelwagen werd geplaatst. Geen ramp maar niet zo handig. !

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie opmerking

Over Coolblue