Snel en gewoon zoals afgesproken

Bestelling was in orde en op tijd geleverd.

Refuses credit cards

+Excellent customer service +Helpful, friendly delivery team +Delivered on time +Best price --Delivery time email did not arrive until 03.00 --Coolblue does not take credit cards from banks outside the Netherlands nor Apple Pay based on those cards

• Would you recommend us? No
  • Allow use of credit cards from outside of the Netherlands

Bestellen, leveren de andere dag, perfecte service!

Amazing!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snelle levering en prima kwaliteit!

Uitstekende

Tevreden met aankoop

Erg tevreden met Coolblue, webshop is ook rustig genoeg voor het oog, zo veel beter dan diverse anderen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Perfect de volgende dag afgeleverd.

Na vele (zelf) reparaties aan mijn Saeco machine was ik er nu wel klaar mee. Ik heb nu gekozen voor een Jura na verschillende recensies gelezen te hebben in de hoop een goede en robuustere koffiezetautomaat aan te schaffen. Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met de Jura E6. Geeft een heerlijk bakkie troost en is simpel schoon te houden. Hopelijk voor een aantal jaren volop genieten zonder storingen.

Zo als altijd perfect!!

Zie boven

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Daar krijg je echt een glimlach van op je gezicht

Er is werkelijk niets op Coolblue aan te merken. Je wordt top behandeld, er zijn super duidelijke sites die je helpen een keuze te maken die bij jou past. Als je dan je keuze binnen de afgesproken tijd geleverd krijgt (met een glimlach erbij!) dan heb je ook al een email ontvangen hoe je dit het makkelijkste instaleerd en waar je om moet denken. Nou daar wordt ik dus SUPER BLIJ van. Heel hartelijk bedankt weer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Negatieve ervaring met Coolblue en reparatie van mijn MSI-laptop

Ik wil graag mijn recente ervaring met Coolblue en de reparatie van mijn MSI-laptop delen, en helaas kan ik niet zeggen dat dit een positieve ervaring was. Ongeveer een maand geleden, toen mijn laptop net geen 2 maanden oud was, ontstonden er technische problemen waardoor ik mijn laptop ter reparatie naar Coolblue moest sturen. Helaas verliep de reparatieprocedure allesbehalve soepel. Bijna een maand lang werd er nauwelijks vooruitgang geboekt in het reparatieproces. Ondanks meerdere follow-ups van mijn kant bleef mijn laptop ongerepareerd, en tot mijn grote ontsteltenis werd mij ook verteld dat de reparatie mogelijk extra kosten met zich mee zou brengen, ondanks eerdere beloften van Coolblue. Teleurgesteld door Coolblue en het feit dat zij mijn recht op fabrieksgarantie niet hebben gehonoreerd, besloot ik uiteindelijk om zelf contact op te nemen met MSI, de fabrikant van mijn laptop. Gelukkig werd mijn situatie snel opgepakt door MSI en werd mijn laptop buiten Coolblue om gerepareerd, waarbij ik zonder enig probleem gebruik kon maken van mijn recht op fabrieksgarantie. Het is zeer teleurstellend dat ik bijna een maand lang zonder mijn laptop moest doen, terwijl deze nog steeds niet gerepareerd was door Coolblue. Bovendien vind ik het onacceptabel dat Coolblue mijn recht op fabrieksgarantie niet heeft erkend. Gelukkig werd het probleem opgelost toen ik direct contact opnam met MSI. Ik ben echter teleurgesteld over het gebrek aan voortgang en de noodzaak om buiten Coolblue om actie te ondernemen om mijn probleem op te lossen. Het is ook verontrustend dat mijn recht op fabrieksgarantie niet via de verkoper, zoals wettelijk geregeld, werd afgehandeld en dat ik hier extra werk aan heb gehad. Ik wil anderen waarschuwen om voorzichtig te zijn bij het kiezen van Coolblue als leverancier. Hun gebrek aan efficiënte reparaties en het niet naleven van de wettelijke garantievereisten maken het een onbetrouwbare keuze.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? wettelijke verantwoordelijkheden nakomen

Super levering en communicatie

Product snel ontvangen en goede communicatie over de levering

Snel

Goede service alleen bezorgdienst kan beter, pakket was geopend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Pakket was bij aankomst geopend(PTT)

snel en goed geleverd.

zaterdag besteld, maandagmorgen geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? bij aflevering werd de oven op ons verzoek provisorisch neergezet, maar dat was wel op de ovendeur. Best riskant.

Helemaal prima

Zeer slecht

Bestelling voor 24.00 uur besteld morgen in huis is alleen voor kleine producten. Wasmachines e.d. verschuiven al gauw 4 dagen op. Dan heb je besteld wasmachine, koelkast en vriezer met bezorging 4 dagen later, krijg je ‘s morgens een tijdvak door en prompt een half uur later mail dat de order niet doorgaat met niet leverbaar. Gebeld maar geen praten aan gemaakt was verkeerd depot en ging niet door. Dag snipperdag. Baal ontzettend en heb het ook niet opnieuw besteld. Service was rond uit slecht.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Controleren en site aanpassen niet binnen 24 uur in huis

Eindelijk een bedrijf waar je snel een persoon aan de lijn krijgt

Ik had een foutje gemaakt in de bestelling. Telefonisch heel snel kunnen corrigeren. Te veel betaald geld keurig teruggestort. Top!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Levering was snel en op tijd.

Verder is mijn ervaring met Coolblue altijd goed!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Een bedrijf die leveringsafspraken op tijd nakomt.

Eindelijk een bedrijf waarbij je on-line artikelen besteld die ook leveren op de in de mail aangegeven tijdsperiode. Iets waat Post.Nl, DHL en DPG nog van kunnen leren

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en volgens afspraak geleverd

Heldere website, snel en volgens afspraak geleverd.

All ok

I'm not a frequent customer, but when I need smthg I always receice everything quick and in good order.

• N/A

Slechte levering

De bezorgen heeft het nieuwe apparaat niet geplaatst op de afgesproken plek (op de begane grond met steekwagen bereikbaar).het het oude apparaat na veel overtuiging wel meegenomen maar het nieuwe apparaat in de woonkamer neergezet en is weer vertrokken.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Duidelijke instructies voor bezorgers

Nieuwe combi oven nodig en gebeld of de afmetingen klopte. Keurig geholpen! Het was een 2e kans product, de verpakking was beschadigd. Bij aflevering bleek het bakrooster te ontbreken. Ook dit was geen probleem en is keurig opgelost! Ik ben enorm tevreden!!

Zeer goede aankoop

Op een zaterdag na veel nadenken eindelijk mijn nieuwe black basterd complete large besteld , voor de laagste prijs uiteraard en deze op maandagochtend al in ontvangst mogen nemen , duidelijk wanneer ze kwamen en vooraf ook nog gebeld door de bezorger Met 1 woord geweldig en zeer tevreden

Alles prima geregeld

Koffieapparaat was niet op voorraad in de winkel maar keurig de volgende dag bezorgd.

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.