Toppertje

Met 1 breezer ananas

• Heb je nog tips of verbeterpunten? No

zie onder!

De eerste keer, maar niet de laatste keer...volgende bestelling zeker weer!!

snelle service

coolblue heeft een goede website en een goede klantenservice

• Heb je nog tips of verbeterpunten? neen

Terrible Return Handling

I returned an item back to Coolblue following the instructions they gave, PostNL delivered it within two days but Coolblue now lost my package in their warehouse. They say they can't find my package even though I shared the track and trace code with them and it seems the package was delivered. They say it is my responsibility until they find the package and they refuse to refund my money back for 2 weeks already. They keep asking more and more time to complete the investigation, but they already postponed it 3 times... They are trying to gain time and breaching the consumer's law. Never Coolblue again!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Start taking responsibilities for your mistakes

Zeer slecht en geen goede communicatie

We hebben een koelkast besteld en naleving bleek de koelkast niet de kleur wat op de site staat gemeld en na bellen wilde we omruilen voor een andere eerst geen probleem komt goed en tevens is het ook goedkoper. We hebben tevens geen mail ontvangen van bevestiging dan weer bellen kregen we te horen is allemaal in orde en staat gepland om te leveren en op dag van levering weer geen mail ontvangen en na bellen blijkt nu de koelkast niet meer op voorraad. Wat een communicatie bij coolblue . Waarom 2x bevestigen via de telefoon is allemaal in orde terwijl het niet zo is. We hebben nu al een week geen koelkast?? Enige wat we te horen krijgen is dat misschien volgende week de koelkast op voorraad is??? Voor mij betreft nooit meer bij coolblue. En hun slogan vandaag besteld en morgen leveren kunnen ze helemaal niet waar maken..is gewoon een bagger bedrijf. Qua communicatie kunnen ze nog heel veel van leren. Ik ga vanaf nu maar weer bij mediamarkt bestellen want die hebben tenminste goede communicatie. Ik raad niemand aan om iets te bestellen bij Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Communicatie cursus volgen

zoals altijd top

Zoals altijd alles top geregeld.

nette prijs en snelle en correcte levering

nette prijs en snelle en correcte levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee, gewoon houden zo

komt afspraken na en informeert zeer goed

komt afspraken na en informeert zeer goed

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Cool blue fixt alles for you!

Zeer positief. Jaren geleden droger besteld bij Cool blue en nu was ik op zoek naar een flatscreen tv voor op de slaapkamer. Zag door de bomen het bos niet meer online, zo ik besloot telefonisch contact op te nemen met Cool blue. Zeer deskundig te woord gestaan en slim, er werd me gevraagd of ik ook wilde Netflixen, dan werd Smart tv me aangeraden. De telefoniste gaf me serienummers, dus zo kon ik tijdens het telefoongesprek meekijken online. Alsof je in de winkel bent en bij modellen langsgaat. Kortom, na duidelijke informatie tot koop overgegaan. Werd de volgende dag geleverd. Goed verpakt. Het retourneren van de wandsteun die ik toch niet nodig bleek te hebben was zeer eenvoudig. En omdat ik niet tevreden was over het geluid van de tv (Persoonlijke smaak) (Instellen tv zeer eenvoudig, het beeld is super! en bediening menu ook) belde ik vandaag met Cool blue. Wederom een deskundige medewerker aan de lijn en vlot na info een soundbar besteld. Die wordt morgen bezorgd. Kortom: Cool blue, blij met jullie!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

luisterend oor en begrip vol

goed geholpen en vriendelijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Een goede en snelle service

Ze kwamen een wasmachine leveren en aansluiten. Dit ging heel snel en was binnen 5 minuten gedaan. Ook al gelijk een testprogramma ingesteld en toen ik vroeg of ze er een waterstop op wilden monteren, was dat geen enkel probleem. Helaas was mijn wasrekje beschadigd tijdens het transport, maar na één telefoontje naar de klantenservice kreeg ik direct een retourverzendlabel om deze om te ruilen. Super service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk te bestellen. Snelle service. Keurige bezorging! Ik ben blij!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service, snel geleverd.

Ze komen na wat ze beloven, precies op de aangegeven tijd geleverd. Perfect.

Zoals verwacht

Ik ging voor een tweede keus en perfect. Was zoals omschreven als nieuw. Op tijd bezorgd top echt de service van Coolblue.

Super geregeld.

Dit was mijn eerste bestelling via Coolblue. Ik kan alleen maar zeggen, dat ik vind dat alles prima is geregeld. De ene dag om 16.15 uur besteld en de andere ochtend om 9.45 uur in huis. Mijn complimenten hiervoor, super geregeld, vriendelijke bezorgers, dit is zeker een aanrader.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Telkens weer onder de indruk

Breed assortiment, tegen goede prijs, snelle levering en zeer informatief vwb de aangeboden producten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en duidelijke website

Zeer tevreden met snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snel en pijnloos

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nope

Goed product, snelle levering

Veel keuze uit electrische tandenborstels, goede prijs/kwaliteitverhouding.

Doen wat ze beloven .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Had ik eerder moeten doen, had een hoop ergenis gescheeld .

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service, voldoet aan verwachting

Snel, vriendelijk en beleefd

Goede specs keuze op de website, makkelijk bestellen. Je weet waar je aan toe. Tijdslot loopt nog punctueler dan het tijdschema van NS

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel geleverd en origineel Apple product

Prima geregeld

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee