Prijsverschil compenseren

Prachtig product, 35 dgn later een prijsverschil van €400. Vriendelijke dame verteld telefonisch dat er een tegoed gegeven kan worden van, houvast, €10. En dat terwijl er in nov en dec ruim 3500 is gekocht. Kom op Coolblue dat kan anders!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Opnieuw contact met mij als KLANT opnemen

Hi Bob, We snappen dat je hiervan baalt. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Slechte service

Wasdroger besteld via de website en extra betaald voor avondlevering. 3 min voor de levering werd ik gebeld dat de verkeerde wasdroger in de vrachtwagen lag. Na direct bellen met de klantenservice werd ik niet geholpen, moest later nog maar eens proberen. De volgende dag kreeg ik mijn geld terug gestort en verdere reactie bleef uit. Wat een service zeg! Geen enkele reden meer om vanwege de 'goede service' bij Coolblue te besteden. Dan geef ik mijn geld liever ergens anders uit.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hi Richard, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Wat is dit een kut zaak geworden zeg

Ik had een eufy camera gekocht maar die laden niet meer op dus opgestuurd. Krijg ik te horen dat zij het kabeltje nodig hebben?? Voor een reparatie. Nou goed ik die opgestuurd. Kunnen ze niet vinden ze gaan over een week wel eens zoeken. Vervolgens ik weer bellen of die al gevonden is maar nee. Dus heb ik het hele ding terug laten sturen er een 2e kabeltje bij gedaan en afgegeven in de winkel. Vervolgens krijg ik de volgende dag het ding weer retour gestuurd met de melding: Het product is getest door de camera op te laden, er kwam een blauw lampje. Volgens de website betekend dit dat de camera aan het opladen is. De klacht van de klant is onjuist> RTC. Dus ik weer gebeld want dat ding laad helemaal niet op. Nu moet ik deze weer opnieuw gaan opsturen voor de derde keer. De 4e keer gaan wij met EUFY overleggen wordt er gezegd! Nu vraag ik je! DAt ding is helemaal nooit bij eufy geweest. Ongeloofelijk, zo veel al gekocht daar maar voortaan maar weer naar MEDIAMARKT.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hi Frans, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Glimlach weg

Ik heb bij Coolblue online een soundbar besteld. Dat was op 29-12-2023. Ik zou hem de volgende dag ontvangen via PostNL op het pakketpunt bij mij in de buurt. ‘s Morgens kreeg ik echter een bericht dat de levering niet die dag kon plaatsvinden ivm de drukte van de feestdagen. ‘s Middags kreeg ik echter een berichtje van PostNL dat de soundbar was geleverd bij mij thuis. We waren thuis, hebben niets ontvangen (ook niet bij de buren) en er is door een onbekend iemand getekend. Daarop heb ik PostNL gebeld. Die verwezen me door naar Coolblue omdat zij de betalende opdrachtgever zijn en opdracht konden geven voor een onderzoek. Dat heb ik vervolgens gedaan op 02-01-2024. Alle begrip, maar ik heb nu nog steeds geen duidelijkheid. Geld weg en geen soundbar. Belachelijk dat ik als klant van Coolblue de dupe wordt van een fout van hun vervoerder. Stort het geld terug en zoek het lekker uit met PostNL. Nu ook mijn glimlach weg. Terwijl ik dacht dat ze daar álles voor deden?

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Klant niet aan het lijntje houden

Hi Jan, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Slechste klantenservice ooit

In november een iphone voor 1000 euro gekocht, nooit geleverd. Coolblue erkent dit, maar na 2 maanden nog steeds niet mijn geld terug ontvangen. Ik heb al meer dan 20 emails gestuurd, en ik word voortdurend aan het lijntje gehouden, geen antwoord, mag niemand spreken in de backoffice , en boven alles geen actie van Coolblue. Ik ga morgen een juridische procedure starten en al mijn kosten verhalen... zou toch niet op deze manier moeten gaan zou je zeggen. Ik ben klant af, ik adviseer een ieder hetzelfde!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hi Gerwin, Wat enorm balen om te lezen hoe deze situatie is gegaan. We snappen dat je graag een oplossing wilt. We hebben meteen jouw geld teruggestort. Dit krijg je binnen 5 werkdagen op het rekeningnummer waarmee je de originele bestelling hebt betaald. Voor het ongemak hebben we een voucher op je account gezet. Onze welgemeende excuses! Met vriendelijke groet, Coolblue

Onbetrouwbaar bedrijf

Ik kreeg recentelijk een tegoed bon. Maar na een paar dagen werd dat tot mijn stomme verbazing terug gedraaid. Ongelukje aldus Coolblue. Daar moest ik mee doen. Ik vertrouw het bedrijf dan ook niet meer, als je zo gemakkelijk zaken kan afdoen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Staan voor wat je zegt

Hi Herman, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Tweedekans producten bij Coolblue zijn niet te vertrouwen

Coolblue komt de toezeggingen op de site niet na. Een tweedekans product ('alleen de verpakking is beschadigd' ) blijkt een incomplete printer te zijn en naar mijn mening is deze eerder gebruikt met gebruikssporen en mogelijk al opgelopen schade (inkt in de printer terwijl de doos niet recht is gehouden door de bezorger). Ik heb vouchers voor de aankoop van dit product ingezet die ik juist voor dit product via mijn werkgever heb aangeschaft. Ik sta met de rug tegen de muur om dan maar bij Coolblue een nieuw product aan te schaffen terwijl die prijs inmiddels hoger is geworden in vergelijking met het moment van aankoop. Bij Bol.com is dezelfde printer €30 goedkoper. Ik krijg wel de helft van de meerprijs vergoed, maar het verschil met de meerprijs en de prijs van Bol.com is toch €50; een fors bedrag. De medewerkster van klantenservice geeft aan dat er meer problemen zijn met tweedekans producten en dat deze volledig gecontroleerd zouden moeten zijn. En omdat de controle niet volledig is ben ik nu de dupe en zwaar teleurgesteld in Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Koop geen tweedekans product bij Coolblue

Hi Naja, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Top Service en supersnelle levering.

Gisteravond om 22.30 een nieuwe droger besteld, vandaag om 10.30 al geleverd. Het deurtje was ook al van draairichting veranderd. Wat een super snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

KOOP NOOIT MEER BIJ COOLBLUE!

Na voorheen jaren lang bij Coolblue duizenden euro's te hebben besteed, koop ik NOOIT meer bij Coolblue! Aantal jaren terug was hun service uitstekend, maar vandaag de dag laat het veel te wensen over. Een oplader besteld. Deze zou op tijd voor mijn vakantie geleverd worden. Vervolgens werd zonder reden niet geleverd. Helaas werd er niet meer voor mijn vakantie geleverd, dus zat zonder oplader. Vervolgens helemaal niks meer gehoord van Coolblue. Heb hen gebeld, waarna ik te horen kreeg dat er een nieuwe levering zou worden ingepland. De volgende dag kreeg ik een automatisch bericht dat het product rond 13 - 14uur geleverd zal worden. Dus thuis gebleven om het product in ontvangst te nemen. Vervolgens kreeg ik een automatisch bericht dat het product toch niet geleverd zal worden vanwege een sorteerfout. Terwijl mijn account op Coolblue nog steeds aangaf dat het product wel geleverd zal worden. Enorm verwarrend dus. Wederom Coolblue gebeld om te vragen wat nu precies aan de hand was en wanneer ik eindelijk mijn product kan verwachten. De medewerker gaf toe dat er ontzettend veel mis gegaan was en adviseerde een geheel nieuwe order aan te maken die dan de dag erop geleverd zou worden. Ik vroeg voor de zekerheid, hebben jullie het product dan wel op voorraad. Dit moest ze uitzoeken, dus ik werd in de wacht gezet. Na lang wachten kreeg ik te horen dat het product toch niet op voorraad was, maar dat ze voor mij een oplossing had omdat het product zogenaamd nog wel in de winkel in A'dam op voorraad was. Ze zou er voor zorgen dat er een nieuwe order aangemaakt wordt waarna ik het product direct kon ophalen in de winkel. Het lag klaar. Vervolgens ben ik helemaal naar de winkel gereden om eindelijk mijn product op te halen. Daar aankomend, moest ik eerst even wachten, waarna ik geholpen werd. Ik gaf aan dat ik mijn product kwam ophalen. De medewerker ging kijken in het pakket/magazijn. Na lang zoeken kwam hij terug met de melding dat ze het product niet op voorraad hebben!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hi C, Wij hebben zojuist op een andere review van jou gereageerd. Voor de volledigheid zetten wij die hier ook neer: ''Hi C, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]?'' Met vriendelijke groet, Coolblue

Vreselijk vals bedrijf

Wanneer je een spelcomputer koopt met spel en dit vervolgens volledig retour doet ,precies zoals het hoort, geseald spel en spelcomputer niet eens uit de doos gehaald, krijg je het geld niet terug. Nee wat je krijgt is een ongeseald spel retour opgestuurd. Belachelijk! Coolblue doet vervolgens alsof jij dit spel al had opengemaakt en ze geen uitzonderingen kunnen maken. Dus je word ook nog een als leugenaar neergezet. IK ZOU HIER NOOIT MEER IETS BESTELLEN

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ja genoeg

Hi Sietske, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Personeel met kennis van zaken!

Coolblue heeft alles goed op orde, ik bel op maandag ochtend 9:10 en ik krijg binnen 1 minuut een medewerker aan de lijn! Dat blijkt Mohammed te zijn, en hij heeft kennis van zaken, ik zit momenteel in een verhuizing maar het huis waar ik naartoe ga wordt nog verbouwd dus dit was geen makkelijke voor Mohammed maar hij heeft mij heel goed geadviseerd en heeft alles netjes geregeld voor mij, nu kan ik rustig verder met de verbouwing, bedankt!

Koop nooit meer bij Coolblue

Denk goed na voordat je iets gaat kopen bij de Coolblue! Zowel online als offline. Klant is geen koning bij CB. Wij hebben een tv. gekocht waar volgens medewerkers van Coolblue alexandrium een GRATIS soundbar (ter waarde van €349,-) bij zou zitten. Nou niets gratis! Je kan een cashback via Sony krijgen. Maar dat wisten ze niet in de winkel toen wij de tv aanschaften. En als je de soundbar alsnog wilt dan werkt niemand mee. Nee, het is een ons probleem, want dan had je zelf moeten onderzoeken of het wel klopt wat er gezegd wordt. En als je 3 keer teruggaat naar de winkel dan is het jouw keuze om dat te doen! Wie wilt er nou niet een soundbar van €349,-? Tuurlijk ga ik er voor terug! Nee het is weer een jou probleem. Lekker makkelijk alles afschuiven. En het advies? Nou, dan geef je de spullen toch weer terug?? En nee, typ of schrijffouten gaat niet op. Want het is ons mondeling medegedeeld door een werknemer van CB alexandrium. Dus ons advies aan iedereen die nadenkt om zaken te doen met CB denk na en als je het toch doe zorg ervoor dat je met al je beloofde producten de winkel uitloopt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Beloof niet iets wat je niet kan waarmaken. En wees klantvriendelijker. En veeg het probleem niet van je bord, maar wees klachtgerichter.

Beste Martijn, Onze excuses voor het ongemak. Als je dit in de winkel is toegezegd, dan dienen we daar inderdaad niet moeilijk over te doen. We kijken dit dan ook graag voor je na. Kan je de bestelgegevens doorsturen naar [email protected] samen met tekst en uitleg uit je review? Hopelijk kunnen wij dit snel verder voor je in behandeling nemen. Alvast bedankt voor je hulp! Met vriendelijk groet, Coolblue

Slecht ervaring levering te laat

1. op de site overal levering binnen 1 dag, maar dit gaat vaak niet goed. maar er dan 1-2 dagen van. 2. Besteld op de NL site, geleverd in Belgie. Retoursturen kan dan alleen op eigen kosten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? verander levertijden

Bij Cool Blue kopen bezorgt een glimlach vanaf bestellen tot afleveren en installeren. Goede service en vriendelijk personeel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Lang in de wachtrij bij telefonisch contact klantenservice. Eenmaal contact, goede en vriendelijke servicemedewerker.

Zoals gebruikelijk was alles top geregeld

Besteld en de volgende dag in huis wat een service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Top website, top klantenservice en bezorgen altijd een glimlach!

Lijkt op deze manier bijna alsof ik ingehuurd ben een goede review te schrijven maar ik bestel al jaren bij Cool Blue en heb altijd een topervaring er mee gehad. Dus gewoon een goed verdiende 5 sterren.

Om te huilen.

Bij Coolblue een stofzuiger en een doos met stofzuigerzakken gekocht. Op de dag van bezorging krijg ik alleen de doos met zakken en later een email met de mededeling dat het aankoopbedrag van de stofzuiger wordt teruggestort. Als ik de klantenservice bel hoor ik dat de stofzuiger niet meer leverbaar is. Als ik de volgende dag de fysieke winkel bezoek blijkt dat ik de betreffende stofzuiger gewoon opnieuw kan kopen. Dat heb ik niet gedaan.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Hi Hans, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

2e hands als nieuw verkocht

Twee nieuwe koffiezetapparaten gekocht binnen 1 week. Beide komen binnen met karton al beschadigt, krassen op het apparaat, plakzooi in de zetgroep (duidelijk 2e hands). En zelfs haren in de zetgroep bij het laatste apparaat. Echt van de zotten.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Stop met oplichting

Hi Jeroen, Wat vervelend dat je jouw twee nieuwe koffiezetapparaten op deze manier hebt ontvangen. Hier balen wij van. We zijn natuurlijk erg benieuwd of je dit al met onze klantenservice hebt gedeeld. Zo niet, zou je dit kunnen doen? Ook met de aanvullende foto's erbij? Neem vooral contact met ons op: [email protected]! Graag kijken we dan mee naar een oplossing. Met vriendelijke groet, Coolblue

Bestelling wordt niet geleverd, totaal geen communicatie!

10 december besteld en gedeeltelijk besteld met kadobon Mail ontvangen met bevesting bestelling 20 december nog niets ontvangen terwijl gewoon voorradig, kadobon bleek niet goed gegaan, nrs telefonisch doorgegeven, zou goed komen 2 januari, wacht nog tevergeefs, geen mail geen belletje geen product, weer gebeld, kan ik weer kadobon nrs gaan opzoeken, totaal geen excuus, om moedeloos van te worden! Antwoord: we gaan het uitzoeken(2 weken al!), het ligt bij de administratie, kan niets voor u doen verder!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Communiceer met je klant als er iets mis gaat!

Hi Rem, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Coolblue komt afspraken na. Nadat mijn vaatwasser was geïnstalleerd is een lekkage ontstaan, welke door Coolblue ook goed wordt opgelost. Ik zou Coolblue dus zeker aanbevelen: Vlotte bezorging, vriendelijke installateurs en een goede afhandeling als het toch anders loopt dan verwacht.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Het zou fijn zijn als je iets eerder een exact tijdstip krijgt in plaats van 's nachts.

Na een maand nog steeds niets ontvangen

Met black friday een keukenmachine besteld, nog steeds niks ontvangen. Klantenservice geeft steeds aan dat ik maar moet wachten. Waardeloos.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Los het op.

Hi Tom, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Correcte levering

Artikel was niet op voorraad maar met de herinnering dat het artikel weer op voorraad was kon ik deze gelijk bestellen.

GEEN Glimlach!

Je bestelt een vrieskast, mag meteen betalen, neemt een dag vrij, ruimt de oude kast uit en maakt deze netjes schoon. De dag van bezorging prima communicatie. Dan staan de mannen van Coolblue aan de deur dus je maakt blij de deur open om dan te horen. Goede dag, Welke verdieping woont u? Eh de tweede verdieping, hoezo? Nou.. wij mogen tot 110 kg tillen en deze kast weegt 115 kg dus dat gaan we niet doen! Ja maar, ja maar tijdens het hele bestelproces is hier niet over gerept ?!! Ja sorry daar kunnen wij niets aan doen. Tuurlijk mannen daar kunnen jullie niets aan doen, begrijp ik helemaal. Wel jammer natuurlijk van mijn vrije dag en werk vriezer, maar okay We bellen met de "Alles voor een glimlach" klantenservice. Tja ik zie het, Wilt u een nieuwe bestelling plaatsen? Nee? Okay.... Oftewel totale desinteresse. Geen klantvriendelijkheid!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Controleer dit soort zaken tijdens het bestelproces of geef dat duidelijk aan!

Hi Hariët, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Alles ging helemaal goed

Ongelofelijk slechte ervaring

Eerste levering afwasmachine met inbouw service: 8 uur lang gewacht voor niks. Zou volgende dag gebracht worden: weer voor niks gewacht. Daarna bericht dat er iets met de afwasmachine was (ja sorry, u had ingelicht moeten worden) en er moet een nieuwe komen, die kost wel 70 extra. Maar door de ellende (sorry he) hoeft u maar 20 bij te betalen. Helaas kan de bezorging pas over 10 dagen omdat u installatie nodig heeft. Vervolgens kreeg ik een email dat ik de bestelling gecanceld zou hebben (beter voor jullie interne score?). Zijn ze er vanochtend: dit is enkel een drempel levering, geen inbouwservice. En ja, dat komt vaak voor wordt me verteld. Nou, ze mogen hem houden. Wat een ongelofelijk trieste logistiek bij Coolblue. En waardeloze klantenservice. Ik zou het dus echt niet doen, bestellen bij Coolblue. Date of experience: December 29, 2023

• Heb je nog tips of verbeterpunten? logistiek en klantenservice

Hi Miem, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.