gewoon goed

op bestelling afgehaald

Alles naar wens gegaan

Heel makkelijk en alles zoals aangegeven was..

Heel Good!!!

Allen schon

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Allen schon

Wel een beetje

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Snel binnen en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Papieren beschrijving

Cool !!!

Internet en fysieke winkel. De site afstruinen naar coole dingen en vervolgen je winkelmand volgooien. Hoe cool is dat!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en mooi site

Nvt

Super snel en netjes !

Super netjes geregeld alles en heel netjes verstuurd. De mail is allemaal duidelijk en correct .

Top en fijne speaker!!

Snel geleverd, goeie service. Alles was top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Super alles goed geregeld en supersnel

Nooit problemen gehad duidelijke site en supersnelle service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk besteld en snel in huis!

Handig dat coolblue meedenkt in eventuele extra’s die je nodig kan hebben bij je product! Daarnaast keurig en snel geleverd.

Punctueel & snelle service

Goed! Snelle service, juiste leveruren, duurzame verpakking.

vlot en netjes afgeleverd

Netjes aan de deur afgegeven .

Coolblue communiceert duidelijk

Ondanks de reden (software probleem laptop) heeft Coolblue snel en duidelijk gereageerd. Erg fijn als je je laptop (mijn werk, mijn leven!) overlevert in hun handen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Het is snel besteld en in huis.

Ze zijn vlot met de bestelling en het leveren van de producten. De annulering van een product gaat ook snel. Wat niet zo snel gaat, is de terug betaling van het geannuleerde product. Dat geld had ik weer nodig voor de bestelling van een product die uitgebreider Is uitgevoerd. En dan zit je financieel uit te zoeken hoe je aan je betaling kan voldoen. En dat is dan wel lastig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eerder het bedrag terug betalen als je een product annuleert.

Snelle, goede levering en keurige prijs!

Coolblue heeft een reusachtig assortiment en een goede prijs. Ook over de aanwezige voorraad en snelheid van levering kan ik alleen enthousiast worden.

Geweldige service

Hele goede service vriendelijk personeel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Wouw, zaterdagmiddag bestellen, zondagmiddag ontvangen.

Wouw, zaterdagmiddag bestellen, zondagmiddag ontvangen.

prima service

prima contact , snelle levering

Prima afhandeling

Binnen 1 dag op zondag mijn dringend noodzakelijke bestelling ontvangen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Veel info via site, fijne winkel en heel goede klantenservice

zie hierboven

Makkelijk en snel

Bij Coolblue kun je makkelijk bestellen en de producten heb je snel in huis, heel fijn!

Top service!

Coolblue has a nice variety of products, never had issues with quality so far. I love it that they deliver even on Sundays and the emails with wachttherapie always make me smile. Keep up the good work!

Snel, overzichtelijk, goede levering

Voor het eerst besteld bij Coolblue: snelle aflevering op tijd, uitleg over de machine erbij, verpakking werd meegenomen, keurige jonge jongens! Alles bij elkaar een groot compliment. Heb ik weer wat nodig, zal ik zeker eerst bij Coolblue kijken!

Super goed

Op zaterdag avond nadat ik er lang over na had gedacht via de Coolblue hulp een mooie laptop besteld. Zondag om 14.30 was ie er!

Over Coolblue