Super snelle levering. Oordopjes zitten lekker in de oren. Geweldig product!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Klantenservice en shopervaring zijn top!

Bij Coolblue werken sympathieke en deskundige medewerkers waarbij ik als klant het gevoel heb dat ze hun werk met plezier doen. Is mooi! Ook bezorging en eventuele retouren worden goed en snel geregeld. Thx Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Top service en behulpzaam en vriendelijk personeel

Goede service. Bestelling ligt altijd op tijd klaar. Vriendelijk personeel.

Greenpan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede producten op een overzichtelijke manier met voldoende ondersteuning

De site van coolblue is zeer overzichtelijk wat fijn is als je wilt kiezen tussen verschillende merken die veel op elkaar lijken. Verder zit er voldoende garantie op de producten bij normaal gebruik en na de aanschaf werden er nog tips nagezonden voor het gebruik. Al met al prima ervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestellen en retourneren zoals je nergens anders ziet

Het is erg prettig surfen op de website. Uitgebreide info en reviews waarop je je keuze weloverwogen kunt bepalen. Vervolgens heb je het product razendsnel met de bakfiets aan de deur. Wanneer het product niet helemaal naar wens is, is de klantenservice van een ongekend hoog niveau: geen gezoek naar aankoopbewijzen, ordernummers etc. Serieuze aandacht om je probleem op te lossen en geen halfbakken voorstellen. Gewoon een nieuw apparaat. En als je dezelfde minder prettige ervaring hebt mag je ook deze gewoon retour sturen. De volgende dag een mail dat mijn retour al is ontvangen maar mijn product helaas niet op voorraad. Ik kan op de website een ander uitzoeken en dmv een reply de link van mijn keuze terugsturen en het wordt in orde gemaakt. Super simpel en heerlijk proactief van Coolblue.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Wat mij betreft kan het niet beter. In ieder geval niet naar aanleiding van mijn meest recente ervaring.

Prima screenprotector

Makkelijk aan te brengen, bijna onzichtbaar

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Aardige behulpzame jongens, super, tot de volgende keer.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Kwam nooit van een koude kermis thuis!

Snel, behulpzaam met de juiste kennis, namen tijd om met mij mee te denken wat bij mij past. Dilwijls heel verrassend. Vriendelijk vanaf het binnenkomen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Blijf dit aub in uw vaandel houden!

de aangegeven te koelen ruimte van 80m3 haalt dit apparaat niet.

Te weinig capaciteit om ruimte te koelen circa 20m2 / 65m3.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? beter testen

besteld - geleverd - tevreden

Snelle levering van product

Gebruiksvriendelijk website, goede verpakking en snel bezorgd. Hier word ik blij van :-)

Teleurstelling

Op maandag zie ik dat de telefoon aanbieding waar ik al wegen op wacht in de winkel nog te krijgen is voor de aanbiedingsprijs 159 en als ik die dinsdag kom halen is er prijs 182,50. Ja zegt de verkoper, er waren er nog maar 2, dus…. Dan knap ik dus af.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eerlijkheid

Shopping zoals het zou moeten zijn

Netjes website, snelle levering, goede prijzen, top aftersales

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Snelle bezorging op de fiets

Duurzaam en klantgericht!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede service met een glimlach

Al vaker dingen besteld bij Coolblue. Wordt altijd op tijd geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van het proces. Nog geen ervaring met defecten of garantie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestelling snel binnen Verpakking goed Aan de helpdesk goed geholpen. Helemaal blij

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Voor de wasmachine die ik had besteld kon ik alleen aanvinken om hem te bezorgen en oude meenemen. Ik heb gebeld of ze ook de wasmachine konden aansluiten. Mijn wasmachine was al bij transport dus kon dit niet meer ingepland worden maar de man die ik sprak zei dat ik het aan de mensen die mijn wasmachine kwamen brengen kon vragen als ze belden wanneer ze kwamen. Ik heb dat gedaan en ze waren heel vriendelijk en zeiden daar wel tijd voor te hebben. Ik zou alleen een rekening nog achteraf krijgen voor het aansluiten zei de bezorger. Ze hebben toen mijn nieuwe wasmachine aangesloten maar ook nog mijn droger op de wasmachine gezet. Ik ben ze daar zo dankbaar voor. Rekening 's avonds via mail gekregen en betaald. Echt super service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee ben al heel blij met de service

Makkelijk, snel, goed advies en makkelijk vergelijken

Hele goede webwinkel, met veel verschillende producten.. Coolblue adviseert je daarbij en je kan makkelijk vergelijken. Bovendien erg scherpe prijzen en supersnelle bezorging.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Zeer slechte nazorg t.a.v. terugbetaling

Ik heb jarenlang naar tevredenheid gebruik gemaakt van Coolblue. Maar wat me nu overkomt heeft sterke gelijkenis met de toeslagen affaire bij de belastingdienst. Ik heb op 29-04-2021 een vooruitbetaling gedaan onder garantie. Ik heb duidelijk aangegeven via Whatsapp op welke naam en rekening het bedrag teruggestort moest worden. Er is een nu bij elkaar al een gespreksgeachiedenis van een aantal pagina's lang, waarbij ik elke keer als klant zelf de status moest opvragen, want vanuit Coolblue bleef en blijft het angstvallig stil. Uiteindelijk heb ik op 01-06-2021 een email ontvangen waaruit blijkt dat ze pas op 17-05-2021 (19 dagen later!!) het geld terug gestort hadden. Fijn zal je denken, maar het geld hadden ze overgemaakt naar een oude rekening die sinds november 2020 afgesloten was. Ten eerste had ik niet betaald via die rekening en ten tweede had ik op 29-04-2021 nog duidelijk aangegeven naar welke rekening het geld terug gestort moest worden! Als klap op de vuurpijl wordt ik door een fout bij Coolblue in de communicatie bij de administratie verzocht om zelf bij mijn oude bank e.e.a. te rectificeren. (Iets wat m.i. niet mogelijk is bij een afgesloten rekening) Nu meer dan een maand later -na bijna iedereen van de afdeling klantenservice gehad te hebben incl. alle standaard antwoorden dat men bijv. binnen 3 dagen zal reageren- heb ik nog steeds geen bericht van Coolblue uit, laat staan het geldbedrag terug mogen ontvangen. Dozen schuiven gaat dit bedrijf meer dan uitstekend af, maar als je als klant echt hulp nodig hebt dan is de slogan "alles voor een glimlach" mijlen ver te zoeken! Een zeeeeeer teleurgestelde klant.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Afspraken nakomen, stoppen met klanten aan het lijntje houden

Snelle levering prima product voor een 2 kans prijs. Blij mee

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed geinformeerd over bezorgtijd en die klopte ook.

Product was goed, goede levering op de tijd zoals aangekondigd. Prima.

altijd goed, uitstekende service

Wij zijn al jaren fan van Coolblue en bestellen regelmatig. Ze zijn tot nu toe altijd hun beloften nagekomen. Qua bezorgdatum, qua glimlach. En als we hulp nodig hebben met een bestelling kan je alles gewoon regelen, tot een met het bestellen! Ze zijn niet altijd de goedkoopste, maar dat maakt de snelheid en betrouwbaarheid meer dan waard.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering van bestelde product

Het bestelde product werd snel en op aangegeven tijd zorgvuldig en goed geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Bezorgtijd mail kan misschien voor de nacht van bezorging misschien wat vroeger verzonden worden, indien mogelijk dan.

Over Coolblue