Een 100% tevreden klant

Een bedrijf die doet wat het belooft. Super

alles zoals het hoort

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Wasmachine stuk..... kleine ramp maar niet getreurd coolbleu brengt je de volgende dag een nieuwe en neemt de oude mee! Fijn op de hoogte gehouden wanneer ze komen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik had binnen een dag een magnetron nodig. Binnen 24 uur was het binnen. Op een zondag!! Aardige bezorgers, supermooie magnetron, ik blij!

De bestelling is overzichtelijk

Wat ik bestel krijg je ook op tijd dat vind ik dat het zo hoord sappo

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee ga zo door

Top bedrijf

Wasmachine besteld aan de hand van duidelijke informatie op de website, de volgende dag geleverd en aangesloten. Ze hebben de oude ook meegenomen zodat we zelf niet naar de stort hoeven. Een van de weinige bedrijven die gewoon levert in deze tijd en zich niet verschuilt achter corona.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

goed bedrijf met goede dienstverlening

nooit problemen en altijd goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bij cool blue ben ik altijd verzekerd van goed advies en een vriendelijke klantenservice.

Verrassend Blij met Coolblue

Voor het eerst iets besteld bij Coolblue. Spijt dat ik dat niet eerder heb gedaan. Alles klopt! Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen. Klantvriendelijk in hoofdletters!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Coolblue your store next door

Gemakkelijk, duidelijk, en perfecte levering.

Zeer snelle levering

Coolblue doet wat hij belooft

Redelijk prima

Ik heb de zending ontvangen via post.nl. De doos was beschadigd. Ik heb Coolblue gebeld. Ze hadden als optie de zending met kapotte doos terug te sturen en een nieuwe laten toesturen. Maar dit vind ik erg omslachtig. Ik had liever alleen een nieuwe doos zodat ik het apparaat na gebruik er weer in kan doen. Nu zit ik met een kapotte doos en moet zelf wat “regelen” Ze bieden een oplossing maar die vinden wij erg omslachtig en gedoe.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie bericht

Alles zoals afgesproken

Bestelling en levering gingen precies zoals aangekondigd. Blij verrast was ik met de tips, die ik na aflevering ook nog kreeg. Niet onbelangrijk, want het ging om een terrasverwarmer die, als je 'm in één keer op het volle vermogen aanzet, een piekbelasting geeft waardoor de zekering kan omslaan. Fijn om te weten, áls dat gebeurt. Nog fijner om te weten hoe je dat voorkomt....

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vriendelijke bezorgers helpen je graag geven ze goeie tips en komen op de afgesproken datum zelfs op zondag ik zeg super

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Erg goede en snelle service. Vriendelijke bezorger.

23:30 besteld, 13:30 in de brievenbus

Wat een aardige bezorgers

Heel vriendelijke, aardige bezorgers. Keurig op tijd, net telefoontje een kwartiertje van te voren. Onze nieuwe wasmachine is netjes geïnstalleerd. Oude wasmachine en inpakmateriaal weer retour. ( fijn apparaat ook!) Kortom, geen gedoe, lof!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

de bezorger was alleen en heeft toch mijn oude zeer zware oude tv twee trappen naar beneden gebracht

Complimenten voor deze bezorger zijn zeker op zijn plaats.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

De 2 artikelen die ik los van elkaar had besteld, werden keurig op tijd en gelijktijdig geleverd.

niet geod

Om laptop is levend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? verbeter uw shop

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen

Perfect, doen wat ze beloven en brengen wat ze omschrijven.

Perfect, doen wat ze beloven en brengen wat ze omschrijven. Daar komt de reële prijs / kwaliteits- verhouding overheen. Gewoon WEER goed. Tot de volgende keer!

30 euro voor 5 minuten werk

amerikaanse koelkast gekocht de extra optie genomen om de op zijn plek neer te zetten en af te stellen dat hij waterpas stond. de koelkast stond na 4 minuten op zijn plek er is niks aan het afstellen gedaan alleen foto van dat hij volgens hun waterpas stond aan 1 kant gemeten. kan nog wat onstabiel staan maar als je de koelkast vult is dat wel weg. ik heb een andere mening van afstellen met een waterpas. dan vind ik 30 euro hiervoor extra betalen zeer rijk betaald is een uur tarief 360 euro per uur.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? mensen zich niet bekocht laten voelen

Super service!

Om 23.45 uur besteld op dinsdag, en woensdag om 11.00 uur al geleverd! Super goed verpakt ook! Ga zeker vaker bestellen bij Coolblue!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Soepele bestelling en snelle keurige levering

Makkelijk besteld, snel en keurig op tijd geleverd door prettige bezorgers.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Mail met tijdstip van leveren mag eerder ipv 02.00

Over Coolblue