• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

super op tijd geleverd op afgesproken tijd

Wordt zelf gebeld voordat ze aankwamen om te leveren. Goede uitleg en netjes thuis bezorgd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Alles volgens afspraak en op tijd met zeer vriendelijke bezorger

Prima op tijd en vriendelijke bezorger.

slechte bezorging

Donderdag online besteld, het zou vrijdag bezorgd worden. Aangezien ik toen al wist dat ik vrijdag overdag en zaterdag overdag niet thuis zou zijn, heb ik aangegeven dat ik het vrijdagavond bezorgd wilde hebben, Ik moest daar wel extra voor betalen maar doordat ik dan zeker zou zijn dat ik het in het weekend zou hebben, was het mij dat wel waard. Vrijdag zouden ze tussen 19:00 uur en 22:00 uur komen. Kreeg om 17:00 uur de notificatie dat het niet lukte om te komen en dat het zaterdagmiddag bezorgd zou worden. Zaterdag overdag was ik dus niet thuis wat ik al wist en kon het toen gelukkig de bezorgtijd veranderen. Mijn optie was zondag en maandag, zondag was ik thuis dus koos daarvoor. Zondag stond nog steeds in mijn postnl app dat ze zouden komen tussen 14:15 uur en 16:45 uur. Boven uit mijn raam zag ik een busje van postnl stoppen bij de buren. Tot mijn verbazing reed die ook weer weg. Om 16:45 uur kreeg ik de melding dat ze vertraagd waren en hun best deden mijn pakket nog te bezorgen. 19:00 uur kreeg ik de melding dat het niet meer lukte en mijn track en trace code in de gaten moest houden. In eerste instantie kreeg ik maandagochtend de melding dat ze tussen 10:00 uur en 12:00 uur zouden komen die dag. 5 minuten later kreeg ik weel een melding dat het veranderd was na morgen (dinsdag) na 15:00 uur. Vanochtend (dinsdag) kreeg ik de melding dat ze tussen 17:30 uur en 19:30 uur komen. Ik heb late dienst vanavond ben dus niet thuis. Aangezien ik om een reden gekozen heb om het niet bij de buren te laten bezorgen zal ik dus waarschijnlijk woensdag mijn pakketje om moeten halen bij een postnl punt, waar ik dus ook extra voor betaald heb. Waardeloos!! heb er geen probleem mee om 5 dagen te wachten op mijn pakket maar gaat er mij om hoe het weer moet gaan. We zullen afwachten wanneer die komt

• Heb je nog tips of verbeterpunten? andere bezorgdienst

Vrijdag besteld zatrrdag al in huis snelle service bedankt

Snel geleverd, goed geprijst

Setje WF-1000XM4 oortjes besteld bij black friday en ook nog tweede kans, werken perfect. Zeer tevreden met de snelheid van de levering en de informatie voorziening.

Klantgericht

Coolblie is klantgericht, blijkt uit de site, bestelmethode en snelle levering. Apple spullen zijn duur, maar functioneren goed. Zo niet, dan is er de garantie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel de volgende dag bezorgd

Met black friday mooie aanbieding op een Xiaomi note 10 pro voor mijn dochter gekocht

Was wel goed

Het systeem met tablet was beetje verwarrend eerst maar daarna ging het wel snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Tablet dichterbij servicebalie zetten

Snelle service, goed product.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Alleen jammer dat het apparaat een dag NA black vryday €15,01 goedkoper is dan op black vryday zelf. Dit is niet fijn voor de klant. Een compensatie zou zeker jullie sieren.

Product zoals beschreven. Snelle levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Prima productinfo, goede prijs en snelle levering

Coolblue

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heel vriendelijk en snel geholpen!

Ik werd heel snel en vriendelijk geholpen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Heldere communicatie en betrouwbare levering

Ik heb altijd zeer goede ervaringen gehad met Coolblue. Leveringen komen netjes op tijd en ze geven goed advies over de producten op hun website. Ook de mogelijkheden voor filtering en zoeken naar producten zijn uitstekend.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

gewoon betrouwbaar en sympathiek bedrijf

lekker makkelijke website, supersnel geleverd. Geen gezeur.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

goede preis en geen stress als er iets is

nooit een probleem

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Altijd goede service, super snel thuisbezorgd!

Wanneer je iets besteld bij Coolblue weet je altijd dat je je pakket snel in huis hebt. De kwaliteit is goed. Er is uitgebreide productinformatie wat het online shoppen op hun site erg prettig maakt. Mocht er iets zijn met je product wordt je altijd erg vriendelijk geholpen en bieden ze goede service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en duidelijke informatie op de site.

Goede service voor 12e. Besteld volgende dag geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne manier van winkelen.

Een fijne manier van winkelen. Goede op de website omschreven, levering conform afspraak, prijs kwaliteit top (en de goedkoopste). Al met al een super goede ervaring met Coolblue.

Uitstekende en snelle levering

Snelle levering en goede informatie over het levermoment

Fijne service

Goed aanbod en snelle levering

Altijd leveren volgens afspraak

De keuze en daarbij de vergelijktools zijn uitermate handig. Daarnaast is de levering altijd snel en volgens afspraak. Alleen jammer dat ze bijna nooit op de fiets komen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Meer leveren met de fiets

Erg snelle service!

Het bestellen ging makkelijk en mijn bestelling is de volgende dag al bezorgd. Top service.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Op zaterdagavond omstreeks 19.30 werd mijn pakketje bezorgd. Dit pakketje had ik pas op vrijdagmiddag besteld, erg snelle service (top!). De bezorger was een erg aardig meisje en mijn inziens nog een vrij jong meisje. Ik vind het goed dat Coolblue zich bewust is van milieuvriendelijke maatregelen en daarom er voor kiest deels met de fiets te bezorgen. Echter woon ik erg achteraf in het buitengebied van Veldhoven. Hier zijn geen lantaarnpalen langs de weg en er staan beperkt huizen. Ik heb me zorgen gemaakt over de terugreis van de bezorgster. Mijn dochter mag deze weg in het donker absoluut niet alleen fietsen. Ben zuinig op je medewerkers, zeker in deze tijd :). Verder geen tips.

Product is goed, maar levertijd is waardeloos

Nog steeds mijn pakket niet ontvangen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? zorg voor betere levertijden

Over Coolblue