Alles super gegaan

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Altijd stipt, helder en top service!

Op basis van mijn ervaringen met Cool Blue heb ik wederom gekozen om bij hen mijn nieuwe MacBook aan te schaffen. Ik ben dus niet gegaan voor de laagste prijs, maar voor het beste gevoel. Het oogt als een fris en goed georganiseerd bedrijf, waarbij de deze uitstraling telkens waarmaken!

Klasse

Goede site, goede vriendelijke bezorger, Alles super geregeld

Kwaliteit!!

Er is geen woord gelogen...middags besteld, dag erop bezorgd ( op zondag) kwalitatief sterk product, érg blij mee!!!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? doos mocht wel iets kleiner!!!!

Snelle levering, ook op zondag!

Mooi snel geleverd, ook op de zondag!

Goede snelle service

Excellente service

Cool Blue is gewoon de beste om online zaken mee te doen. Betrouwbaar, snel en vriendelijk. Nietsdan lof !!

Redelijk goede winkel

......

Geweldig.

Perfect verpakt en werkt uitstekend. Voor mij nooit meer een andere winkel. Go Coolblue.

Goede levering!

Snelle levering en product in orde!

Dit is gedweldig

Ik had een cpu cooler nodig want mijn oude was kapot. Dit bestelde ik op een zaterdag en zondag in de vroege middag was deze binnen en deed mijn pc het weer. GEWELDIG!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede site. Snelle levering. Goede service.

Altijd prettig. Met name nog veel dank aan de mannen die onze nieuwe Miele wasmachine naar de 2e verdieping hebben getild!

Gewoon GOED.

Gewoon GOED

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Overzichtelijke website en snelle bezorging!

Ik had een printer besteld en werd de volgende dag geleverd. Snelle levering + goed verpakt.

Goede en snelle service

Ik heb op zaterdag laat in de middag besteld en werd zondag al geleverd! Zeker in deze tijd heel erg snel

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede prijs en goede hulp bij vragen

Goede prijs, goede hulp en goede service

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nog goedkoper ;p

Snelle levering conform afspraak

Bestellen bij Coolblue gaat altijd makkelijk. Zodra je besteld hebt wordt je continu op de hoogte gehouden met betrekking tot de bezorging. In dit geval leverde Coolblue het artikel zelf, waarbij je 's morgens op de dag van de bezorging netjes een sms krijgt over het tijdslot waarin de bezorger(s) komen. Vervolgens wordt je 15 minuten van te voren gebeld dat ze eraan komen.

Een fantastische winkel

Altijd op tijd in huis Altijd aardig aan de deur

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee is gewoon perfect

helemaal prima

De eerste keer dat ik hier wat besteld heb. Heel vlot en goed verlopen.

Koelkast levering en installatie

Super snelle levering! Hoefde niets te doen met de koelkast installatie service, zelfs de plint werd gemaakt. Oja, alleen een kopje thee zetten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen verbeterpunten, was gewoon super

alles klopt, van bestelling tot levering

... en ook heel fijn dat jullie op de fiets bezorgen!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Cool blue zegt wat ze doet en doet wat ze zegt,

Cool. Blue zegt wat ze doet en doet wat ze zegt, Prima dussssss

snelle service, leuke helpdesk

Het is opvallend hoe de service-desk haar klanten te woord staat. Vrolijk en behulpzaam zorgen ze dat je antwoord krijgt op je vragen en zorgen voor een snelle en correcte afhandeling.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Zoals altijd zending netjes op tijd en compleet geleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Alles vlotjes en makkelijk geregeld

Alles was netjes te volgen via de app en werd door een fiets koerier bezorgt.

Over Coolblue