Super snel

Super snel geleverd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Zaterdag besteld en zondag in huis gewoon goed

Altijd blij met coolblue

Snelle levering. Duidelijke communicatie en altijd vrolijk.

Weergaloos goed en snel

Kan niet anders zeggen dan weergaloos snelle en goede ervaring weer met Coolblue.

super fijne webwinkel

deskundig, goede uitleg, goede prijs en veel joie de vivre!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zaterdag bestellen, zondag binnen. Super!

Goed verpakt en altijd dezelfde of volgende dag binnen. Super.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Makkelijk bestellen en snelle en goede levering.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Keurig op maandag geleverd.

Toen ik bestelling deed werd aangegeven dat het op zaterdag geleverd zou worden. Dat bleek niet haalbaar. Gelukkig werd het niet op zondag geleverd want dat zou ik heel vervelend gevonden hebben want zondag is onze rustdag.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Stop met leveringen op zondag en geniet een dag van rust.

Besteld en binnen 15 uur in huis!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel simpel goed verpakt !

Alle producten snel in huis, duidelijke site en alles goed verpakt.

Goed product, goede service

Ik vind het zo fijn dat je bij coolblue altijd weet dat er professionele en in de omgang prettige bezorgers. Een fijn product dat zorgvuldig geïnstalleerd en opgehangen werd. We kregen vooraf genoeg informatie over de levertijd en na het ophangen en installeren nog goede informatie over hoe het allemaal werkt. En dat dus door vriendelijke en ervaren bezorgers. Wij hoeven dan dus niet anders te doen dan genieten van onze nieuwe tv en geluidsinstallatie.

Fijne levering

Snelle levering op zondag met de fiets! Tips al via de e-mail. Heel snel en goed!

Snelle service.

De nieuwe bestelde droger werd snel en netjes afgeleverd. Werden goed op de hoogte gehouden over wanneer de bestelling geleverd zou worden en de bezorgers belden netjes voor aankomst. Ook hielden zij zich prima aan de coronaregels. Prima geregeld bij Coolblue. Bedankt voor de goede service.

Super snelle actie!

Top: Hele overzichtelijke site qua functies van de producten en verschillende bijpassende opties. Veel beter dan andere sites. Super snelle levering echt top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Tip: Wat nog net iets specifieker zou kunnen bijvoorbeeld bij het product dat ik heb aangeschaft (een Kenwood keukenmachine), is niet alleen aangeven welk materiaal de behuizing heeft, maar ook uit welk materiaal de mix onderdelen (garde, klopper, deeghaak) bestaan. Ik hoopte op RVS en niet iets met een coating. Gelukkig bleken ze dat ook te zijn toen het product aankwam, maar dit kon ik niet specifiek vinden op de coolblue site.

Ruime productkeuze en snelle levering

Omdat reparatie niet mogelijk was kreeg ik een shoptegoed om een nieuw product uit te zoeken. De afhandeling van dit alles was zeer correct en snel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ga zo door!

Goede prijs en een snelle levering.

Heel positief.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Je krijgt een goed gevoel van Coolblue!

Goede prijzen, snelle levering, perfecte service (zowel online als in de winkel) en het belangrijkste: Coolblue tovert een glimlach op je gezicht. Door de reclames, de leuke verpakkingsdozen, heerlijk mailtjes, altijd vrolijke en goedlachse bezorgers. Top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Vooral zo doorgaan!

Niet naar wens

Inmiddels hebben wij meerdere malen bij Coolblue besteld en helaas geen goede ervaringen gehad. Van de wasmachine die wij hadden besteld was de stekker doorgesneden, de tv werd niet zoals beloofd de volgende dag bezorgt als je het vóór 23:59 uur bestelde en de koelkast kon ook pas drie dagen later bezorgd worden, deze hebben wij btw nog steeds niet ontvangen omdat eerst de verkeerde koelkast was ingeladen en toen werd de juiste koelkast op het verkeerde adres bezorgt. Gekker moet het niet worden. Vervolgens komen ze met het voorstel om de koelkast pas twee dagen later op de verkeerde locatie op te halen en hem dan pas bij ons te leveren. Inmiddels zijn we een week verder. We hebben het meerdere malen geprobeerd maar zijn er nu helaas echt klaar mee en hebben de bestelling gecanceld. Jammer dat dit zo moet gaan en klanten verkeerd worden voorgelicht met “Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis".

• Heb je nog tips of verbeterpunten? snellere en betere probleemoplossing bij een fout van jullie, laat de klant niet de dupe hiervan zijn

Snel besteld en snel bezorgd.

Snel besteld en snel bezorgd.

Super Service!

Ik kon voor mijn nieuwe huis alvast vooruit bestellen. He product werd geleverd en vervolgens ook door een top installateur geïnstalleerd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? De planning van de afspraak een betere lay-out geven.

uitstekend

snelle zorgvuldige afhandeling. vooral de afspraken en opvolging van de bezorging zijn subliem!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? geen

happy

snelle levering en uitstekende service. eerder een defect aan mijn drone onderkend, is keurig opgelost door een nieuwe te leveren in redelijk tijdsbestek. altijd meedenkend aan een oplossing.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering. Product zoals het was omschreven.

Excellent

Excellent

• N/A

Geweldige service en dezelfde dag nog geleverd!!

De bestelde laptop werd dezelfde dag nog geleverd, keurig op tijd. Daarna werd ik nog verrast met een gratis jaarabonnement op een viruswall van Norton.

Over Coolblue