Helemaal super!

Fijne ervaring met het bestellen. Duidelijk en behulpzaam waar nodig. Super met bezorgen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle service, soepele website, wij zijn tevreden

Positief

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed en makkelijk product uitzoeken met fijne informatie. Ook heel erg snel thuis bezorgt. Heel erg fijn allemaal.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Besteld, de volgende dag keurig in de aangegeven tijdzone geleverd!

Op vrijdag een Philips Wake-Up Light besteld en op zaterdagmorgen heel netjes door de Coolblue Fietsbezorger voor de deur afgeleverd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zelfs in tijden van lockdown de volgende dag het product al in huis. Goede service!

Goed overzichtelijke webshop.

Ik kon vinden wat ik zocht; een HDMI kabel. En de betaling ging ook soepel!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Fijne service. Sturen op tijd een mail als het langer duurt voor verzending.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vandaag besteld,morgen in huis.

Op vrijdag ging mijn oven stuk,op de site van coolbleu de beste keuze van coolbleu besteld,volgende dag geleverd. Bezorging verliep volgens verwachting,helemaal top.

uitstekende service

doen wat ze zeggen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en goede nazorg!

De volgende dag in huis. Tevens heb ik producttips mogen ontvangen over de aangeschafte producten. Super goed.

Super snelle leveringen

Gewoon goed

Hele fijne service

Gister een telefoon besteld. vandaag om kwart over 9 staat de bezorger al op de stoep. En super vriendelijk ook. Heel fijn.

Snelle zeer goede service

Vrijdag besteld, zaterdag per fiets geleverd. Gunstige prijs met duidelijke informatie.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Je weet zeker dat coolblue met een extra laag service klaarstaat, wat voor product je ook koopt.

toppie!

De ene dag besteld en de volgende dag in huis

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en goede info verstrekking over de levertijd.

prima service en levering

Snel en adequaat proces voor bestellen en leveren

In één woord prima

Dikke 10

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Vlotte en goede levering.

Pan besteld voor inductiekookplaat. Duidelijk omschreven op de website welke ik het beste kon kopen, dag later in huis!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Op tijd en volgens afspraak

Alles was compleet maar jammer dat het in 2 pakketten moest

Topservice!

Snel en gemakkelijk!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

erg tevreden

Heb het artikel besteld en was de volgende dag gelijk binnen, was netjes verpakt en alles was aanwezig.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goede cervice, super blij met het product

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Duidelijke informatie op coolblue.nl Goede bezorgopties

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Gewoon goed, tijdig en bereikbaar!

Je krijgt wat je wilt. Vergeleken bij Bol.com is dit zo heerlijk! Als ik iets wil vragen of wil weten krijg je iemand aan de lijn die wél Nederlands spreekt en weet wat hij of zij zegt. Brengt het met de coolblue bus op de tijd zoals aangegeven! Vriendelijk man ook. Enfin, was voorheen altijd op zoek naar koopjes, nu kies ik gewoon voor coolblue, je wordt er een beter mens van! :-)

Over Coolblue