Prima alles goed geregeld

Bestelling ging goed op de afgesproken tijd vriezer geleverd en de oude meegenomen

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

‘s Avonds om 22.00 uur bestelling doen en volgende dag al geleverd. Duidelijke afspraken, alles zeer netjes verzorgd. Aanrader.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestelproces verliep soepel, alleen was er een onduidelijkheid met betalen, maar na 1 telefoontje was het duidelijk. De volgende dag had ik het artikel in huis en kon ik het gebruiken. Kortom heel tevreden

Prima artikel, goede prijs

En milieuvriendelijke bezorging per bakfiets

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zoals gewoonlijk, snel en goed!

2e bestelling in een paar dagen. Beide prima afgehandeld en beide de dag erna bezorgd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

goed bereikbaar en super snel

Om 23.35u werd een betalingsprobleem snel opgelost. 'sMorgens om 9.30u was de bestelling al binnen !!!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snelle levering en correcte communicatie

‘s middags besteld, volgende dag levering voor een nette prijs, gewoon top!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bestellen om in de winkel af te halen duurt lang.

In de ochtend een Chormecast besteld en betaald om hem later in de avond in de winkel in Breda af te halen. Je zou denken dat het daardoor klaar ligt en de afhandeling versnelt. Dat is dus niet zo. Het duurt 10-15 minuten voordat je de winkel uitloopt. Wellicht strategie om je de winkel door te laten lopen en nog iets anders aan te schaffen. Het voordeel is dat je het dezelfde dag in huis hebt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Ophaal procedure versnellen.

Onze televisie is kapot gegaan. Deze werd onder garantie kosteloos vervangen.

Dubbelzinnige omschrijving

Printer ontvangen, gekozen voor een bedrade aansluiting, bleek dit om USB te gaan en niet om een UTP aansluiting. Erg dubbelzinnig omschreven, was wel een domper, wilde eigenlijke een printer met een UTP aansluiting. Printer dringend nodig, dus toch maar in gebruik genomen. Omschrijving van bedrade aansluiting kan beter/duidelijker. Printer op zich nog niet gebruikt (nog bezig met installatie), maar HP, dus dat zal wel goed zitten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Betere en duidelijkere omschrijving

Hi Maarten, Wat balen om te vernemen dat de printer die je hebt gekozen uiteindelijk niet de printer was die je wilde hebben. Je kan jouw printer binnen de 30 dagen Tevredenheidsgarantie natuurlijk retourneren. Mocht je toch op zoek zijn naar een andere printer dan kan je binnen de 30 dagen Tevredenheidsgarantie de printer ook omruilen voor een andere printer. Hiervoor raden we je aan om contact op te nemen met onze klantenservice. Die helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Coolblue

Gedeelte niet geleverd

Ik zou 3 pakketten ontvangen .post.nl heeft maar 2 pakjes ontvangen. Geen bericht van Cool-blue waarom 3e pakje niet verstuurd is. Wel betaald natuurlijk

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Beter communiceren

Hi Martin, We balen erg dat je jouw bestelling niet volledig ontvangen lijkt te hebben. We doen daar alles aan. Onze excuses hiervoor! Is het nog steeds niet duidelijk wanneer alle delen van jouw bestelling bezorgd worden? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar [email protected]. Onze collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit. Met vriendelijke groet, Coolblue

gezellige en tijdige bezorging

We weerden keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de bezorging; de bezorger was attent en gezellig en het product was prima verpakt. Hulde

• Heb je nog tips of verbeterpunten? nee

Heel fijn gevoel

Excellent, van te voren een bericht gekregen, 15 min voor aankomst gebeld en precies op tijd aangekomen. Heel vriendelijke mr die heel goeie service gaf. Beste ervaring

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik kom er nog wel op terug het is allemaal nog zo nieuw

Goede dag , prima product ik ben er nog mee bezig om hem te leren gebruiken , het is wel lastig dat er geen uitgebreide gebruiks aanwijzing bij zit in het Nederlands

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De koptelefoon was stuk. Binnen garantietijd opgestuurd en binnen een week kregen we een nieuwe opgestuurd omdat de oude niet meer gemaakt kon worden

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goede ervaring.

Mooie TV vriendelijke monteur heeft alles netjes en correct uitgelegd.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee alles was perfect.

Bestelling niet op tijd geleverd

Doordat Coolblue de game die ik bestelde pas de dag van relaease aanbied aan de post heb ik 5 dagen moeten wachten . Bied zoiets gewoon eerder aan de bezorger zodat ie op tijd binnenkant zijn. Een game wil je spelen op dag van release. Niet 5 dagen later. Ik heb m trouwens nog niet binnen.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Eerder opsturen

Hi Peter, We balen erg dat we je bestelling niet op tijd konden afleveren. We doen daar alles aan. Onze excuses hiervoor! Is het nog steeds niet duidelijk wanneer jouw bestelling bezorgd wordt? Stuur dan graag je ordernummer en deze review naar [email protected]. Onze collega's op de klantenservice zoeken het dan graag voor je uit. Met vriendelijke groet, Coolblue

Top klantenservice

Twee Tandenborstels gingen binnen de garantie periode kapot. Twee keer razendsnel een nieuwe gekregen. Top service!

Zeer snelle levering

‘S-avonds bestellen, volgende morgen in huis. Dat is geweldig! 20 min. Voor bezorging een telefoontje. Dat is prettig. Nette bezorger die ook het eea mededeelt.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee

Goeie service!

Goeie nette levering en goede service.

Alles gaat fout!

Product naar verkeerd adres gestuurd voor de 3e keer. Ik zou een retour storting krijgen van het bedrag. Zelfs dat naar een verkeerd rekeningnummer overgemaakt en nu naar 2 weken nog geen geld gezien.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Focus!

Hi Valerie, Dit is natuurlijk niet verlopen hoe we het beiden willen. We zoeken het graag nog een beetje verder voor je uit. Wil je je ordernummer samen met deze review mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Coolblue

super , netjes en snel

Vanaf het eerste contact tot en met de bezorging alleen maar lof .

Prima service & vlotte levering

Ik had een dab+ radio besteld. Goede kwaliteit & vanuit Coolblue ook een vlotte levering met een mail na afloop met installatie- en onderhoud tips voor de radio

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Bezorging heel goed geregeld, ook de berichtgeving daarvoor. Duidelijke website en ook heel plezierig dat er instructies te vinden zijn over het artikel.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Ik had een laptop besteld. Deze werd snel geleverd en werkt erg goed!

Oostplein 97 3011 KW Rotterdam

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.