Fantastisch goede service

Hier kunnen veel bedrijven wat van leren!!

Verstand van zaken

• Heb je nog tips of verbeterpunten? MeerCoolblue

Snel in huis

Prijs van het artikel was prima.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Goed advies met verstand van zaken + snelle levering

Tijdens het bouwen van mijn pc helaas een verkeerd onderdeel besteld. De firma waar ik al mijn onderdelen had besteld had geen klantenservice. Dus ik probeerde coolblue. Na gebeld te hebben met de klantenservice werd mij 2 onderdelen voorgesteld. Dag erna had ik mijn pc lopende. Erg blij met de hulp van de klantenservice. Ik ben nog nooit zo snel geholpen als bij coolblue.

Prima geholpen!

Nieuwe desktop gekocht, prima advies gekregen.

goede service

vriendelijke goede bezorging en mooi website

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Zeer tevreden, zoals altijd !

Service, ontvangst, assortiment, winkel, personeel, allemaal top.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nog iets scherpere prijzen

Alles conform afspraak verlopen.

Alles conform afspraak verlopen.

Alweer tevreden

Wasmachine werd de volgende dag keurig geleverd, oude machine meegenomen alsook de verpakking. Wat een beetje een jammer was, is dat hij niet werd aangesloten. Achteraf bleek dat dat apart besteld moet worden, maar niet echt duidelijk aangegeven tijdens het bestelproces. Anders waren 5 sterren zeker verdiend

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Zie bovenstaande tekst

Snelle levering en sympathieke bezorger.

Wasmachine vrijdag besteld en zaterdag in huis. Bezorger was een vriendelijke jongeman die ook nog wat uitleg gaf. Hoe de wasmachine uiteindelijk gaat bevallen, moet worden afgewacht.

Gewoon top!

Snel, duidelijk, betrouwbaar

Afspraken keurig nagekomen

Afspraken keurig nagekomen. Leuke aanbieding!

Komt zijn woorden na

Bestellen en de volgende dag volgens afspraak bezorgd

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Nvt

Gewoon zoals verwacht

online iets besteld, daarna opgehaald, keurig geholpen door een medewerker.

mooi product

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Toen onze tweede kans televisie meer gebruikerssporen bleek te hebben dan verwacht, was omruilen zo gepiept. Fijn en persoonlijk gesprek met de klantenservice, dag later werd de boel omgeruild voor een nieuwe. Fijn gevoel, dank!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Nog geen product ontvangen.

Vrijdag was gepland dat ik mijn bestelling zou ontvangen door Post NL. Ben de hele Vrijdag op kantoor geweest, omdat deze bestelling belangrijk was. Dan krijg je van Post NL een mail dat je het bij hun af moet gaan halen. Terwijl afspraak was op kantoor afleveren. Ik denk dat jullie met Post NL toch betere afspraken moeten maken voor jullie Business klanten. Nu moet er iemand weer Extra uitzoeken op welk PostNL punt dit ligt en er heen rijden om het op te halen kan dan ook meestal pas vanaf 9:00 terwijl mijn monteurs al om 7:00 naar de klant vertrekt om het op het project te verwerken. Je voelt hem al dan moet de gene die bij PostNL het spul ophaalt nog eens 130km op en neer rijden om dit naar het project te brengen. Jullie waren geselecteerd omdat jullie het op tijd zouden afleveren. Zijn we weer lekker GROEN bezig! Dus we zijn er niet gelukkig mee. Graag liever bezorgers die wel op kantoor afleveren.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Goede Bezorgers selecteren, die hun afspraken nakomen.

Hi Frans, We begrijpen je teleurstelling over de gang van zaken. Wanneer je het pakketje op kantoor verwacht is het natuurlijk allesbehalve netjes om het bij een pakketpunt af te leveren. Via de track & trace zien wij dat PostNL op 10 mei om 13:39 het pakket geprobeerd te hebben leveren. We vernemen graag of er op dat tijdstip iemand aanwezig was op het afleveradres zodat we dit kunnen terugkoppelen aan PostNL. Je reactie hierop kun je sturen naar [email protected] onder vermelding van je ordernummer en de context. Ook zullen we kijken hoe we je verder kunnen helpen in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Coolblue

Super klantvriendelijk, fijne producten tegen een concurrerende prijs

Geeft me altijd weer een goed gevoel als ik in de Coolblue winkel ben geweest. Keep up the good work guys and gals!

Beloofde bestelling niet ontvangen

Uitgebreid rapport van post nl, maar aflevering zoals omschreven niet ontvangen.!

• Heb je nog tips of verbeterpunten? Niet iets beloven en toch niet doen

Hi Hans, We begrijpen je teleurstelling over de gang van zaken. Uit je review halen we op dat de levering niet zoals afgesproken is verlopen. Om hierachter aan te gaan ontvangen we graag je ordernummer en de context per mail. Dit kun je sturen naar [email protected]. We zullen dan uitzoeken waar het mis is gegaan en hoe we dit voor je gaan oplossen. Met vriendelijke groet, Coolblue

Goede duidelijke site, veel keus en info. Snelle levering

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

De laptop is prima kwaliteit, voor zover ik kan zien. Wat ik persoonlijk wel jammer vind is dat er al veel te veel is ingeprogrammeerd, terwijl de meer ervaren gebruikers dat wellicht niet willen

Snelle levering, goede prijs

Snelle levering, goede prijs, goede kwaliteit producten

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Mooie koelkast en snel geleverd bij aankomst was hij beschadigd na dat gemeld te hebben kregen we een nieuwe de oude werd gelijk meegenomen geen probleem dus top bedrijf

• Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.

Snel en op tijd geleverd

plezierig

Ik werd al heel gezellig ontvangen aan de deur, kreeg daarna goede hulp bij mijn keuze. De bezorging verliep volgens de belofte. Ik heb een goed gevoel over gehouden aan mijn bezoek aan jullie bedrijf in Breda.

• Heb je nog tips of verbeterpunten? neen het was prima

Oostplein 97

3011 KW Rotterdam

Over Coolblue

Voor 23.59 uur besteld, morgen gratis in huis. Zelfs op zondag. Bij Coolblue kies je uit ruim 60.000 producten, van tablets tot stofzuigers. Je krijgt altijd persoonlijk en specialistisch advies in onze 300+ shops. Voor vragen kun je 7 dagen per week tot 23:59 bij onze klantenservice terecht. Via de telefoon, maar ook via social media. Je kunt 30 dagen nadenken over je aankoop. Toch niet helemaal tevreden na je aankoop? Geen probleem.. Mocht u een goede ervaring met ons hebben dan stellen we het op prijs als u deze wilt delen in een beoordeling of recensie. Een minder goede ervaring of klacht vernemen we ook graag waarbij we er alles aan zullen doen om deze naar tevredenheid op te lossen.