Filters

10

Topervaring

Eerste keer dat ik via Coolblue een groot huishoudtoestel kocht en ik ben verbaasd van de uitstekende service. Eenvoudig om te bestellen, heldere communicatie en 2 uitermate vriendelijke mannen voor de levering. Ik kan alleen maar hopen dat mijn toestel even goed is als de service. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Geen
10

Als was optijd en vriendelijk

Heel goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee is best goed wat jullie doen
8

vertrouwd adres voor bestellingen

nvt

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Super snelle top service

Het ging snel en makkelijk zo alles bij de hand

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Geweldige service

Mijn tv kwam aan zonder soundbar. Één telefoontje en gelijk de volgende dag geleverd. Prachtige spullen en heel mooi geluid. We zijn er blij mee

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

Super goede service

Product gekocht, uitgeprobeerd maar bevalt niet. Met een simpele handeling product kunnen omruilen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Goed Gedaan

Goed Gedaan

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
4

Zeer teleurgesteld in Coolblue

Ik heb hier een Meta Quest 2 gekocht die als tweedekans op de site stond. Die wat ik heb gekocht kostte 400 euro, en stond als zo goed als nieuw vermeld. Zo'n twee uur eerder stond een andere tweedekans te koop, die zonder kabel en met enige vlekken zou worden geleverd. Deze kostte toen 336 euro. Bij ontvangst moest ik helaas constateren dat ik blijkbaar 400 euro heb betaald voor de tweedekans van 336 euro, want er zat eveneens geen kabel bij, en er zaten duidelijke vlekken op de controllers, kleine vlekken op de voorkant van de bril en een verkleuring op de hoofdband. Natuurlijk heb ik contact opgenomen met Coolblue, en ze boden me een voucher van 40 euro om het goed te maken. Dit zouden ze "meteen" in orde maken. Het was bij lange na niet de 64 euro die het volgens mij goedkoper had moeten zijn, en ik kreeg ze niet op mijn rekening maar als voucher (dus tegoedbon) maar om er vanaf te zijn wilde ik wel akkoord gaan. Uren later had ik nog geen mail van ze, bleek het ineens "uiterlijk de volgende dag" te worden. Dat is wat mij betreft een zeer ongewone interpretatie van het woord "meteen". De medewerker ging vervolgens de discussie aan op een wat mij betreft onvriendelijke manier, en reageerde geenszins op het feit dat het 64 euro korting had moeten zijn op mijn rekening, en geen voucher van 40 euro. Natuurlijk ben ik akkoord gegaan met die voucher, maar wel in de veronderstelling dat ik die gelijk zou ontvangen. Al met al zeer ontevreden over deze ervaring. In het verleden had ik wel vaker goede ervaringen met Coolblue, en ze staan bekend als vriendelijke en grappige klantenservice, maar dit vond ik alles behalve grappig.

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
7

Premium service en kwaliteit

Bij Coolblue shop ik altijd met een gerust hart. Mocht er iets zijn, dan weet ik dat dit altijd naar volle tevredenheid zal worden opgelost.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Humor, maar wel serieus met preizen en verzendtijden!

Prijzen zijn hier altijd wel laag en de verzendtijd is ook echt super. De verpakking is altijd versierd met grapjes, leuke toevoeging :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Ik kreeg een telefoonhoesje in een gigantische doos, had ook in een brievenbuspakketje gekund!
1

Voor 23.59 besteld....vier dagen later misschien eens in huis!!!

Dinsdag een telefoon besteld. Deze is op voorraad en wordt netjes bevestigd op levering woensdag. Woensdagochtend een mail dat hij in een middag tijdvak word bezorg. Woensdag om 13.41 uur een sms onze bezorger zit op de fiets onderweg naar jou. We verwachten binnen 15 minuten bij je te zijn..... Om 15.40 uur een email uw zending heeft vertraging opgelopen. Door problemen onderweg gaat levering vandaag niet lukken. Nieuwe bezorgdag donderdag. Wederom in de ochtend een tijdblok met levering tussen 15.00 en 16.00 uur. Nou dagje later kan gebeuren ook al is het vreemd dat je een kwartier van te voren een bericht krijgt dat hij onderweg is en uren later een bericht krijgt dat het niet gelukt is. Maar exact dezelfde mail volgt dus donderdag ook weer einde dag. Weer niet gelukt. De bezorger alweer blijkbaar een lekke band. Nieuwe bezorgdag niet de volgende dag maar 2 dagen later....op een zaterdag.....op een industrieterrein. Kortom al 4 dagen later...en wat denk je zelf...die bezorger gaat echt niet op zaterdag op een godsverlaten industrieterrein met zn bakfiets rondrijden. En al doet hij dat wel.... wij zijn gesloten. Kortom de eerstvolgende mogelijkheid is maandag. Dan zijn we een week verder. Webshop of winkel....winkel 10 minuten webshop een week! Ik weet wel wat ik de volgende keer ga doen. Oja....inmiddels probeer ik de klantenservice te bereiken. Inmiddels 23 minuten in de wacht. Coolbleu...het laat ze blijkbaar koud!

  • Aanbevelen? Nee
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Mag duidelijk zijn toch?
8

Keurig op tijd geleverd en goede kwaliteit koelkast.

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Gewoon uitstekend

Altijd op tijd netjes en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

Duidelijke site en prima afhandeling

De paar keer dat wij iets besteld hebben bij Cool Bleu zijn de afhandeling zeer correct en volgens afspraak verlopen. De laatste bestelling, gebracht door een uiterst nette, vriendelijke biker liep weer heel prettig met een berichtje voor aankomst. Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Doen wat ze zeggen...

Je wordt continue op de hoogte gehouden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Vriendelijk en vakkundig

Eerder deze week op een avond een mobiele telefoon gekocht via de Coolblue website. Ik kon deze telefoon 10 minuten later al ophalen in de dichtstbijzijnde winkel waar ik prima werd geholpen. Snel, vriendelijk en vakkundig!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Nee
10

Komt afspraken na

Duidelijke website, snelle levering. Komt na wat er beloofd is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Goed &​ stevig ingepakt.

Bestelling compleet, Verpakking goed stevig ingepakt. Snelle levering met track en trace.Bedankt!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Perfecte levering

Perfecte levering binnen de afgesproken tijd na de bestelling zoals je mag verwachten van Coolblue.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
9

prima

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Prima. Zoals je het verwacht.

Prima. Zo als je het verwacht. Niets op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? Neen
9

Stipte levering en erg behulpzaam

De bezorger was erg behulpzaam en ,elf na een telefoontje voor het aangegeven tijdsvak

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

Wat is het toch makkelijk bestellen bij Coolblue!

De site is heel overzichtelijk en met de gerichte vragen kom je snel tot de juiste keuze voor je aankoop. De bevestiging, informatie bezorging is allemaal heel duidelijk. En super snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
10

prima

snelle levering en prima product !!

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? N.v.t.
8

Snelle persoonlijke service

Het pakketje werd snel bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden van wanneer het pakketje zou komen. Toen ik niet thuis kon zijn op het moment van bezorgen, werd ik gebeld met de vraag waar ze het pakketje konden afgeven. Al met al een fijne bezorging

  • Aanbevelen? Ja
  • Heb je nog tips of verbeterpunten? De optie geven om op een andere locatie of bij een bezorgpunt af te laten geven in de mail. Ik wist dat ik niet bij de bezorging aanwezig kon zijn, maar kan dit niet wijzigen

Bedrijfsgegevens

Weena 64

3012 CN Rotterdam

010-7988999

[email protected]

Over Coolblue

Bij Coolblue doen wij alles voor een glimlach. Daarom hebben we 2 doelen voor ogen: een voorbeeldbedrijf zijn op het gebied van klantgericht ondernemen en waarde toevoegen. Om deze doelen te halen, kijken we per producttype waar klanten behoefte aan hebben en op basis daarvan richten wij onze productreizen in.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.