Super !!!

Snelle service !Top

Makkelijk en snel

Makkelijk en snel, goeid prijs

zeer tevreden

Zeer te vreden en de keren dat ik heb gebeld heel vriendelijk geholpen!!

Voor de zoveelste keer dikke prima

Product goed vindbaar, correcte en snelle levering.

Ik had superhaast

En ze hebben t gelijk opgepikt zodat ik tijdig voor t event m’n koffiebekers had. Dank!

Goede service en snelle levering

Besteld en super snel geleverd topprijzen!!!

Goed en zeer snel geleverd

Goede website en in verhouding goedkoop

Prima bekers en snelle levering

Prima bekers en snelle levering.

gode evaring

snel levering

Snelle levering, super producten

Levering is echt super snel en goed verpakt geleverd. Mocht er iets niet goed zijn wordt het kosteloos omgewisseld of vervangen. Top service

goed geholpen en snel verstuurd.

Ik ben een nieuwe klant en had moeite met een account aanmaken. Prima geholpen door collega. En de bekers waren ook heel snel verstuurd en geleverd!

Beste Dirry, Fijn dat het gelukt is om je account aan te maken met de hulp van onze collega's! Hopelijk mogen we je snel weer ontvangen in onze webshop!

Snelle levering, goede kwaliteit

Hele snelle levering, goed verpakt en goede kwaliteit

Beste Yvonne, Bedankt voor je positieve review!

Nette prijs en snelle levering.

Beste Marko, Bedankt voor je review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

prima service

Ben altijd goed geholpen

Beste Marjon, Bedankt voor je positieve review! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn!

perfecte levering

goede kwaliteit snel geleverd

Beste Francis, Bedankt voor je positieve reactie! Hopelijk mogen we je snel weer van dienst zijn.

De afhandeling van bestelling tot bezorging loopt altijd prima. Top!

Beste Marianne, Bedankt voor je review! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent met onze service! Hopelijk mogen we je nog vaak van dienst zijn.

Late levering en in 2 delen

1 bestelling in 2 leveringen en 2e levering pas na 6 dagen.

Beste Gerard, Vervelend dat je de 2e levering pas na een aantal dagen hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling! Helaas zijn we afhankelijk van de vervoerders, waaronder PostNL, om jouw bestelling op de juiste manier op de juiste plaats te krijgen in het juiste tempo. Hopelijk zijn de artikelen volledig naar wens!

Je krijgt wat je vraagt

Heel snelle proefdruk, heel snelle termijn, heel interessante prijs en daarboven nog eens heel goeie kwaliteit. Ik ben alvast al een aantal jaar heel tevreden!

Beste Tine, Bedankt voor je positieve review! We hopen je in de toekomst nog heel vaak te mogen ontvangen!

Snel. Scherpe prijs

Hi Peter, Bedankt voor je positieve review! We wensen je veel plezier van je bestelling!

Ontzorgend

Via het web bestellen en asap geleverd.

Hi Pieter, Bedankt voor je positieve review! Veel plezier van je bestelling en hopelijk tot snel in onze shop!

Medewerkers heel vriendelijk

Wordt altijd goed geholpen

Hi Marjon, Fijn om te horen dat goed bevalt! Geniet van je bestelling!

Prima materiaal

In een woord TOP!!

Wij waren door de koffie heen en Kofffiebekerdirect.nl is goedkoop maar zeker ook de snelste wat betreft verzenden. Ik besteld in de avond en had het de volgende dag weer in huis. Ik hou van sites die doen wat ze schrijven op hun site Dit is de tweede keer dat wij hier koffie hebben besteld en de volgende keer gaan wij dat zeker weer doen!!

Goede levering

Herbestelling gedaan van bekertjes! Erg goed bevallen en snel geleverd!

snelle bezorging

contact gehad met medewerkers. Heel vriendelijk en goede adviezen!

Over KoffiebekerDirect.nl

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect.nl levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100