Goede levering

Herbestelling gedaan van bekertjes! Erg goed bevallen en snel geleverd!

snelle bezorging

contact gehad met medewerkers. Heel vriendelijk en goede adviezen!

Fantastisch oplossend gericht

Er was een kink in de kabel gekomen bij levering van de koffiebekers. Dit werd fantastisch opgelost door Mirko. Volgende keer weer hier naar toe voor koffiebekers.

Vanachter het bureau

Een goede partner voor koffiebekers. Werkt perfect en super snel. Een serieuze aanrader.

Nette bekers en betaalbaar

snelle en correcte levering

Duidelijke site, makkelijke registratie, duidelijke facturering en correcte levering

Wederom snelle levering van een prima product

Ik heb inmiddels een aantal keer koffiebekers besteld en mijn klant is erg tevreden met het product. Via e-mail wordt er snel op mijn vragen gereageerd en het lijkt wel of men steeds sneller gaat leveren! Daar is iedereen erg blij mee natuurlijk!

Snelle service en prima kwaliteit.

Hulpvaardig,snelle oplossing bij vragen. Levering zeer snel en alles prima in orde. Kraft koffiebekers van prima kwaliteit. Topfirma!

Goede producten met een snelle levering

We hebben twee soorten koffiebekers besteld die we zelf wilden bedrukken. Het ontwerp was in eerste instantie korrelig en we kregen de netjes de kans om het opnieuw aan te leveren. De bestelling werd al snel bezorgd. Op de grote koffiebekers was een zwarte streep te zien. Na het bellen met de klantenservice is dit netjes opgepakt. De bekers zien er mooi uit, zijn stevig en een ware eyecatcher voor ons kantoor!

Binnen een dag geleverd.

Op maandag besteld, op Dinsdagochtend geleverd. Super.

naar ieders tevredenheid

Fijne club om mee te werken. Leveren suppersnel en correct. Graag zo doorgaan.

Kan beter.

Hallo, de bekers zijn op de verkeerde afdeling geleverd. Verder alles naar wens.

Mooi resultaat

Mooi resultaat, Erg leuk om dit aan klanten te kunnen geven.

goed en correct

Bekers besteld en netjes geleverd

Subliem

Prima site en snelle levering

goedkoop en snelle bezorging

vandaag besteld morgen in huis. beter kan het niet

Goede service!

Ik kreeg direct goed advies over mijn ontwerp. De bekers werden snel geleverd en het drukwerk is van hoge kwaliteit.

Super snelle levering.

Na bestelling kwam de zending lekker snel bij ons in het magazijn. Prima service!

Vlotte afhandeling

De eerste kennismaking met dit bedrijf was goed. Duidelijk op de website met het bestellen en wat er niet voorradig is.

Keurige verwerking van de bestelling

Snelle correcte afwikkeling van de bestelling

Besteld en de volgende dag in huis! Super, zoals gewoonlijk.

TOP

Snelle levering ! Niets op aan te merken,aanrader.

Snel, makkelijk en overzichtelijk

Door de overzichtelijke website een bestelling gedaan in no time!!

Goede en snelle levering!

Schumanpark 67 7336 AS Apeldoorn

Over KoffiebekerDirect.nl

Bedrukte koffiebekers nodig? KoffiebekerDirect.nl levert ze in verschillende inhoudsmaten, enkel- of dubbelwandig, voorzien van logo- of volledige bedrukking en al vanaf 250 stuks! Uiteraard vind je ook standaard koffiebekers en toebehoren terug in ons assortiment. Van de welbekende Scotty koffiebeker, PLA-koffiebekers en kraftbekers tot houten roerstaafjes en combisets; KoffiebekerDirect biedt het je. Ga voor een duurzaam alternatief en kies voor de biologisch afbreekbare BIO-koffiebeker of wat dacht je van onze reCUP koffiebeker, die na gebruik gewoon in de papierbak mag! Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100

Over PackagingDirect.NL

PackagingDirect.nl BV is het e-commerce bedrijf achter meerdere gespecialiseerde webshops in disposables en verpakkingen. No-nonsense, korte lijnen, snel schakelen en uiteraard de beste producten én service. Door onze klanten worden we op Kiyoh beoordeeld met een prachtige waardering van 9.0. Daar zijn we enorm trots op! Met webwinkels als KoffiebekerDirect en DisposableDirect behoren we inmiddels tot de grotere aanbieders in Nederland en België. We bedienen jaarlijks ruim 17.500 klanten. Bekijk snel ons aanbod! Er zit zeker iets voor je bij. Schumanpark 67 7336 AS APELDOORN Telefoon: 055 76 76 100