Snelle levering en top producten!

Alles voor zowel de beginnende- als de gevorderde klimmer is te vinden bij deze winkel!

Top service!

Bij niet op voorraad zijn van een artikel, direct contact opnemen en komend met een prima alternatief. Goede communicatie, een snelle levering en derhalve een top service!!

Duidelijke shop, scherp geprijst

Netjes op de hoogte gehouden over het verloop van mijn orden en geleverd op het opgegeven tijdstip.

Snelle verzending, kwaliteitsmateriaal

Ik had via ferrara handschoenen voor de vakantie nodig en kwam hier 2 dagen voor vertrek achter. Toen ik Klimwinkel.nl belde kreeg ik een vriendelijke dame aan de telefoon die voor mij de voorraad handmatig wilde controleren. Verder kon mijn bestelling dezelfde dag nog worden verstuurd. Een dag later viel het pakketje op de mat en pasten de handschoenen perfect. Sterk materiaal en goede pasvorm. Ik ben heel tevreden!

Makkelijk en snel

Snel een bestelling kunnen doen en zoals beloofd: de volgende dag in huis.

snelle reacties en goed meedenken

snelle reacties en goed meedenken

Tot de volgende keer ;-)

Ruim assortiment, scherpe prijzen., betrouwbare en snelle levering

Topservice

Product wat we besteld hadden was langere tijd niet leverbaar. Werden hiervan op de hoogte gesteld en kwamen met een vergelijkend product. Levering was volgende dag. Keurig afgehandeld.

Helemaal goed

Precies zoals aangegeven, goed product en goed ontvangen.

Goed contact

Het zekeringsapparaat was niet voorraadig in de bestelde kleur. Klimwinkel nam contact op met een alternatieve kleur die we meteen de volgende dag geleverd kon worden. Super!

Goede instappers voor een beginneling, rap geleverd

Deze week ging ik voor de tweede keer boulderen. Ik wilde niet weer schoenen huren, dus ik zocht naar een goed paar schoenen voor een beginner en heb ze bij Klimwinkel gevonden: La Sportiva Tarantula's in mijn maat, de juiste pasvorm, in mijn lievelingskleur en voor een vriendelijke prijs. Laat in de middag besteld en al een dag daarna, anderhalf uur voordat ik ging boulderen, ontvangen. Eerst gepast: ze zaten als gegoten, alsof het sokken waren. Ik kon ze gelijk testen en ze bevielen me uitstekend! Ben er erg blij mee, top!

Altijd goed assortiment en goede service

Ik bestel hier best vaal, en het is altijd goed! Producten zijn goed, assortiment is goed, levering is snel en goed. Helemaal niets mis mee!

Goede spullen maar slecht ingepakt

Zie boven

Mooiste klimgordel ooit hier gekocht!

Snelle verzending en vriendelijk klantcontact

Mijn eerste bestelling werd niet helemaal correct geleverd (verkeerde kleur klimhelm ontvangen), maar na vriendelijk telefonisch contact werd nog dezelfde dag het juiste model mijn kant opgestuurd. Ongecompliceerde oplossing, heel netjes.

Degelijk, snel, no nonsense

Ze hadden wat ik wilde hebben tegen een redelijke prijs en geen verzendkosten, dus de keuze was snel gemaakt. De bezorging was spoedig en alles is puntgaaf aangekomen.

top service, nette producten!

Polite and friendly

Good and friendly service, and a lot of choices and discounts on climbing equipment.

Goede communicatie, en snelle levering!

Ben er blij met klimwanden! Goede communicatie en snelle levering, ook producten welke niet op de site staan kunnen geleverd worden! Goed bezig!

Snelle en nette levering

Goede keuze en veel informatie op de website. Nadat ik mijn keuze had gemaakt werd het artikel snel geleverd.

kwam iets later dan aanvankelijk gedacht maar verwachting direct aangepast door berichtje van de klimwinkel. daarna precies gegaan zo als beloofd

Klantvriendelijk en transparant

Overzichtelijke site met goed assortiment. Over artikelen die niet direct op voorraad zijn wordt je snel en duidelijk geïnformeerd. Goede klantenservice.

Prima geholpen, goede prijs/kwaliteit

Op een prettige manier geholpen in Oosterhout, goed advies gekregen.

Top winkel!

Goede service en snelle levering!!

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!