Had ik wat ik zocht

Na wat te hebben rondgekeken wilde ik graag een specifiek iets bestellen. Hiervoor rond gaan zoeken naar een gunstige prijs. Ik kwam uit bij Klimwinkel.nl. De informatie op de site was prima, ik kon vinden wat ik nodig had. De verzending daarna was snel, het product prima verpakt en de communicatie over de verzending was duidelijk. Ik zou hier opnieuw iets bestellen, mocht de situatie ontstaan.

Vrij vlotte levering.

Er liep iets mis met de levering, maar dat werd snel helemaal goed gemaakt. Product helemaal zoals verwacht!

Ruime keuze professioneel materiaal, dat zeer snel aan jouw voordeur staat

Veel keuze aan materiaal van verschillende merken, dat zeer snel aan jouw veurdeur staat

Goed assortiment en snelle levering, erg tevreden

Goed assortiment en snelle levering, erg tevreden :)

Expertise van de medewerker is geweldig. En er wordt mee gedacht met wat je nodig hebt en als het dan toch niet is wat je zocht komen ze met een andere passende oplossen. Zodat je vind wat je wilt hebben

Alles verliep soepel

Ik heb de Beastmaker 1000 besteld. De prijs was goed en het pakket werd dezelfde dag nog verstuurd. Kortom, alles verliep soepel en ik ben zeer tevreden.

Nette shop, nette levering

Ja, gewoon prima. Zou er zeker weer bestellen. Ik vind het fijn dat de website keuze heeft tussen goedkopere en duurdere opties.

Klantenservice is top! Levertijd is mwah.

De klantenservice leverde alles wat op voorraad was op verzoek meteen. Top. De rest in bestelling duurt eeeeeeeuwig.

Alles kwam de volgende dag al, en dat was heel fijn want ik had het snel nodig! Top service

Snelle service, goed contact

Altijd professioneel advies en via de webwinkel zijn artikelen snel in huis.

Snelle respons en steeds goeie service.

vaak de goedkoopste

Hier kom ik vaak goedkoper uit dan bij andere winkels. Nkbv korting is ook fijn.

goede producten, uitstekende service

eerdere ervaringen waren prima: materiaal en producten zijn bij aankopen tot nog toe prima / naar verwachting geweest, en ook levering probleemloos. nu ging de verzending niet helemaal goed. pakje niet ontvangen en wist even niet waar het was. uitstekend (snel & adequaat) op gereageerd door de klantenservice en pakje opgehaald bij ophaalpunt.

Beste Joris, Dankjewel voor je review. Volgens de track en trace gegevens is je pakketje bezorgd op een afhaalpunt. We zullen alle gegevens met je delen in een aparte mail. Met vriendelijke groet, Team Klimwinkel

Ik werd snel en goed geholpen

Goede winkel voor klimproducten

Binnen Nederland een van de meest uitgebreide winkels voor klimproducten. Producten worden in mijn ervaring altijd compleet en op tijd geleverd.

Mooi aanbod en super snelle levering!

Ik ben ontzettend blij met alle klimspullen die ik bij jullie heb gekocht! Door de snelle levering kan ik altijd gelijk weer door, wat super fijn is!

Excellent!

Everything according to my expectations: webshop is super easy to navigate, delivery is fast. Excellent.

Goede & snelle service

Snelle levering van goed materiaal

fantastisch

Dit is een winkel zoals je hem vandaag de dag verwacht. Goede service, fijn personeel, goed aanbod en goed advies!

Wat ik wilde, snel bezorgd

Makkelijk zoeken, groot aanbod, prima prijzen, snel verstuurd!

Niets op aan te merken!

Heb alles snel ontvangen en duidelijke communicatie

snelle service

Jammer dat de maillon niet beschikbaar was, maar goed dat met een simpel mailtje de bestelling snel is aan te passen waardoor de rest toch optijd ontvangen is.

Goede communicatie en informatie over levertijd pakket

Hele snelle levering

Mooie spullen op de website, ook leuk als cadeau. En zelfs in het paasweekend een dag later geleverd!

Bedrijfsgegevens

Denariusstraat 25

4903RC Oosterhout

+31(0)85-0653688

[email protected]

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.