Snelle goede klantenservice

Helaas hadden ze een bepaald product niet meer op voorraad, kreeg gelijk de volgende dag na bestelling een berichtje met een aantal opties. Toch helaas geannuleerd want kon die tijd niet wachten, maar zeer goed en snel contact gehad.

Pure madness

Binnen 24 geleverd. Werkelijk gestoord snel. Ook goed verpakt, perfe te staat. Tevreden van het product.

Vriendelijk en gepassioneerd

Adequate reactie op langere levering en geboden oplossing.

Lange levertijd voor een bepaald product maar wel top kwaliteit.

Normaliter altijd uitermate snel geleverd, jammer genoeg dit keer wat langer over bepaalde producten. Wel altijd top kwaliteit.

Prima site! Snelle levering

Goed voor elkaar! De bouldergrepen moeten we nog bevestigen, dus over die kwaliteit kan ik nog niks zeggen

Mijn eerste ervaring met de Klimwinkel is goed

ik heb de erste ervaring met de Klimwinkel als goed ervaren. Mijn bestelling was niet direct compleet leverbaar maar ik werd goed op de hoogte gehouden van de voortgang betreffende de ontbrekende materialen. het cijfer moet gezien worden als een dikke acht maar dat kan ik helaas niet aangeven

Altijd goed!

Goede spullen voor een scherpe prijs en een snelle levering!

Gezellige winkel en goed advies

Goeie winkel met veel verschillende soorten spullen voor klimmen. Goed advies en vriendelijk personeel.

prima service

snel en vriendelijk geholpen

Hartstikke goed

Deze week heb ik een klettersteigset besteld. Die kwam lekker snel aan en voldoet aan de verwachtingen. Alleen jammer dat er geen hoesje/tasje bij zit om hem mee te nemen in een rugzak bijvoorbeeld. Verder prima materiaal.

Goede communicatie, snel geleverd

Zoals de titel aangeeft, heb ik alleen goede ervaringen gehad over meerdere bestellingen bij Klimwinkel.nl

Product voldeed aan verwachtingen

Gewoon goed

Diverse spullen hier gekocht. Gezien de prijs en beschikbare voorraad was de keuze snel gemaakt.

Product niet op voorraad, toch sneller geleverd dan verwacht.

Product niet op voorraad, toch sneller geleverd dan verwacht. Communicatie rondom levering was helder en duidelijk. Daarnaast goede selectie tegen nette prijs. Zeer tevreden.

Mooi assortiment, snelle verzending

Mooi assortiment, snelle verzending. Vlot contact met de klantenservice. Ik ben wel geschrokken van hoe duur het is om iets terug te sturen wanneer je per vergissing een verkeerd product besteld.

Klimwinkel is een mooie overzichtelijk webshop.

Ik was op zoek naar cams, nieuwe gordel etc.. Heel mijn lijstje is snel geleverd m.u.v. de gordel, welke helaas niet snel genoeg voor mij leverbaar was. Klimwinkels heeft contact gezocht en een alternatief geboden. prima service

Heel fijne ervaring en snelle levering

Leuke winkel, duidelijke webshop, goede apparatuur, snelle levering

Snelle levering en korting als NKBV lid

Binnen 1 werkdag keurig verpakt geleverd en vergelijkbaar geprijst met concurrentie.

Zeer correcte service

Mijn bestelling werd geleverd zoals gevraagd. Bij extra vragen kreeg ik onmiddellijk reactie.

Helemaal goed

Mooi assortiment, prima prijzen en vlotte en vriendelijke communicatie met de klantenservice.

Weer een goed product snel geleverd!

Derde keer dat ik een pofzak bestel bij de Klimwinkel (is een leuk kado!). Assortiment is goed en ook kwaliteit en levering uitstekend. Vriend helemaal blij met zijn pofzak! Wel jammer dat de Re:White chalk niet in het assortiment zit.

Altijd vlotte en snelle levering!

Altijd vlotte en snelle levering!

Snelle en persoonlijke reactie, flexibel!

Makkelijk bestellen, duidelijke en accurate info op website. Ik kreeg direct na bestellen een mail dat niet alles op voorraad was en of ik deellevering wilde of alles ineens. De spullen die ik eerder al nodig had heb ik direct kunnen laten bezorgen en volgende dag al in huis! Zeer tevreden!

Snelheid zonder poespas

Ik had een stevig - en betrouwbaar touw nodig. Na lang gezocht te hebben, kwam ik uit bij de klimwinkel. De nodige meters besteld en hun verzocht om het bestelde touw netjes in twee stukken te snijden. Zoals gevraagd ontving ik het touw netjes afgewerkt in twee stukken in de doos. Deze kleine extra service is waardevol.

Quick delivery, high quality products

Very good products, and very quick delivery. Strongly recommend that.

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!