Never had an issue

Items always arrive on time and in good condition. Never had an issue since I started ordering here. Great discounts too from time to time.

Eenvoudige bestelling met afhaalmogelijkheid

Poduct online bestet, betaalt en opgehaald in winkel waar het snel gepakt werd.

vakkundige en vriendelijke hulp bij het uitzoeken van klimschoenen. Ben er erg blij mee!

Snelle levering en artikel netjes verpakt

Deskundig advies en passende oplossingen voor m'n vraag

Deskundig advies en passende oplossingen voor m'n vraag

netjes geholpen

Kleine tegenslag in de levertijd van een product, maar ze gaven me de optie om een ander product te kiezen. Ik was nog goedkoper uit ook :)

Snelle en correcte levering.

Onlangs klimschoenen gehaald en ze fitten perfect

Vriendelijk geholpen door ene Justin. Geadviseerd om tóch voor de sol il torque te gaan. Ze zaten als gegoten. Bleek de eerste aankoop van Europa. Groetjes

Alle bestelde materialen snel geleverd. Het fijne is dat alles een zeer recente productie datum heeft wat bij klim materialen erg belangrijk is.

Snelle service en mooie kwaliteit

Ik heb online een product besteld wat er goed uitziet en snel geleverd is

Alles vlot verlopen en naar wens.

Groot assortiment en altijd snel geleverd

Groot assortiment en altijd snel geleverd

Goed advies, snelle levering, fijne winkel!

Alles in orde!

Goede ervaring, zowel bij de bestelling als levering. Product (eddy) was niet op voorraad, mail ontvangen om mij op de hoogte te houden!

Goede producten voor een concurrerende prijs

Mooi assortiment

Snel geleverd ook al waren spullen niet op voorraad.

Super snelle levering!

Op korte termijn iets besteld, was snel de volgende dag in huis!

Al een paar keer besteld en altijd zeer tevreden. Goede prijzen, vriendelijke hulp.

Super chill

Super chille service

Fijne winkel en snelle service

Fijne winkel en snelle service

Heel volledige winkel met klimspullen

Hele goede winkel als je klimspullen gaat kopen met een heel volledig assortiment. Het is fijn dat er keuzehulpen zijn en de plus- en minpunten overzichtelijk worden gemaakt. Het is alleen jammer dat er hoge kosten aan verbonden zijn als je iets terug wilt sturen. Retourneren in de winkel zelf is moeilijker aangezien er maar 1 locatie is.

Had ik wat ik zocht

Na wat te hebben rondgekeken wilde ik graag een specifiek iets bestellen. Hiervoor rond gaan zoeken naar een gunstige prijs. Ik kwam uit bij Klimwinkel.nl. De informatie op de site was prima, ik kon vinden wat ik nodig had. De verzending daarna was snel, het product prima verpakt en de communicatie over de verzending was duidelijk. Ik zou hier opnieuw iets bestellen, mocht de situatie ontstaan.

Vrij vlotte levering.

Er liep iets mis met de levering, maar dat werd snel helemaal goed gemaakt. Product helemaal zoals verwacht!

Ruime keuze professioneel materiaal, dat zeer snel aan jouw voordeur staat

Veel keuze aan materiaal van verschillende merken, dat zeer snel aan jouw veurdeur staat

Goed assortiment en snelle levering, erg tevreden

Goed assortiment en snelle levering, erg tevreden :)

Arduinstraat 20

4827 HK Breda

+31(0)85-0653688

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!