Snelle levering goede kwaliteit

Heb de kalk ballen besteld ook wel magnesium balls. Geen klachten, gebruik ze tijdens fitness zoals voor de dead-lift en pull-ups.

Zeer ruim aanbod met duidelijke gegevens op de website. Snelle levering.

Great and fast service

Definitely buying here again!

Snelle service, al zou een beter bevstiging van ontvangst beter zijn

zie korte samenvatting

Deskundig en gericht op de klant

Benadering zoals hij zou moeten zijn; eerst vragen wat de klant nodig heeft daarna met suggesties komen. Goeie ruimte om klant te ontvangen.

Goed en snel

duidelijke website, snelle levering. Scherpe prijs. Helemaal goed

Zeer goed geholpen, snelle levering

Erg fijne ervaring met bestellen. Snelle levering en goede service.

Snelle levering, prima prijs

Duidelijke site met goede uitleg. De prijs van het product was ook concurrerend. Binnen een uur was het artikel al verzonden. Ben al met al zeer tevreden en zal zeker nog eens bestellen hier.

Snelle verzending, goede webshop

Het product werd snel verzonden en ik werd goed op de hoogte gehouden van mijn pakket. De website vond ik overzichtelijk.

prima webshop voor je klim spullen.

goed geprijsd, website heeft ruimte voor verbetering

De artikelen zijn scherp geprijsd met goede uitleg. Echter zit er wel een vervelende bug in de website. In de lijst met artikelen staat vaak dat een artikel op voorraad is, wanneer men echter op het artikel klikt kan er vervolgens staan dat het artikel toch niet op voorraad is. Daardoor kwam mijn bestelling ruim een week later aan als dat ik verwacht had. Dat was in mijn geval gelukkig niet zo'n probleem, maar in andere gevallen kan dit wel ongemak veroorzaken.

Goede prijs, snelle levering, duidelijke communicatie. Bedankt klimwinkel.nl Ik ga in de toekomst wss vaker iets bij jullie bestellen.

gewoon perfect, niets op aan te merken

- binnen 24h geleverd - scherpe prijzen - goede informatie (maten e.d.) - nkbv korting werkte direct top

Altijd goed

Ik bestel mijn klimspullen eigenlijk altijd wel hier. Nog nooit problemen met klimwinkel gehad. Wel jammer dat het klimschoentjes aanbod niet heel groot is. Voor mijn klimschoentjes moet ik bij Duitse websites bestellen en dat vind ik toch minder prettig van een Nederlandse site.

Top.

Top.

Top site, kom zeker terug voor meer artikelen

De artikelen werden snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling, Ruime keuze van artikelen en met de juiste informatie en nodige filmje erbij Helaas niet alle filmpjes in het Nederlands of Engels

Deftig klimmateriaal!

Alle trainingsmaterialen zijn van giede kwaliteit!

Waardeloos

Had materiaal besteld wat op de web staat. Betaald, bleek dat er geen voorraad was misschien eerst vermelden voor dat je ietskan bestelling. Toen geld bijbetaald voor iets anders. Moest zelf contact maken waar de bestelling bleef. Ja is onderweg half juli het werd eind juli. Zit gewoon op dit materiaal te wachten jammer. Was de laatste bestelling bij dit bedrijf.

Goeie kwaliteit en snelle bezorging

Prima kwaliteit en snelle levering

Goede service zeer breed aanbod en gunstige prijsstelling

Zeer uitgebreid assortiment, goede adviezen, snelle levering en duidelijke communicatie. Klantenservice is top.

Makelijk te regelen en snel geleverd!

Reeds vaak besteld bij Klimwinkel, steeds tevreden

Pakje werd correct en snel geleverd. Kwaliteitsvolle producten.

Niemand begint een klim bij de top.

Prima, snel, netjes.

Ik ben zeer tevreden met zowel de producten als de service

Hoge klasse

Ik ben zeer te vreden met mijn levering... alles was tiptop in orde

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!