Correct, goede kwaliteit en vlug geleverd

Alles in orde

Bestellen was heel makkelijk door de duidelijke website; afhandeling en levering keurig en snel.

Ik kocht een cadeaubon voor mijn kleinzoon, die helemaal in de ban van het klimmen is, en ben zeer tevreden over de afhandeling. Hij zal blij zijn!

Snelle levering goed assortiment

Ze hadden wat ik nodig had en het was snel geleverd. Netjes en niet overbodig verpakt. Ook fijn dat dingen in verschillende kleuren beschikbaar zijn; zo maak je makkelijk een setje wat in een oogopslag duidelijk bij elkaar hoort.

Ruim aanbod maar het zou handiger zijn te verzenden wat ik besteld heb.

Zoals gezegd, ruim aanbod, goede prijzen. Op een deel van mijn bestelling zat levertijd; dat stond ook aangegeven op de website. Fijn dat ik het deel dat meteen leverbaar was meteen kon ontvangen. Helaas ontbrak er één dingetje: mijn verzoek dat mee te sturen met de nalevering is gehonoreerd. In de nalevering is echter iets geleverd dat ik niet besteld heb, en iets anders niet geleverd dat ik wel besteld en betaald heb. Onhandig. Nu moet ik wederom contact opnemen, terug sturen wat ik niet besteld heb, en wederom wachten op de rest. Van een klimmaat hoorde ik ook al dat er iets aan ontbrak, en helaas mocht zij rekenen op minder coulance. Op deze manier kan ik deze winkel helaas niet adviseren.

goede snelle levering, volgens verwachting

De klimtas was precies volgens de beschrijving en helemaal wat ik zocht. Netjes geleverd in een doos met extra vulling erin. Helemaal tevreden.

Excellent

The website is easy to browse through but not much review on the shoes available. The shipping was fast. Shoes are in good condition, even though there are a little bit scratches on them.

Prettig shoppen

Prima !

Goede producten en snelle verzending

Bestellen was makkelijk en duidelijk, alles was snel en netjes verzonden.

Goeie webshop, minder goede klantenservice

De webshop is goed te gebruiken, duidelijk en heeft veel aanbod. Topwinkel om te bestellen. Minpunt wat ik heb is dat het terug sturen / omruilen niet even goed werkt. Vrijwel geen communicatie over wat de status is van je pakket. Daarnaast vind ik het een beetje jammer dat klimschoenen, die bekend staan om hoe moeilijk het is om de juiste maat te vinden, terug sturen mij als consument geld kost. Ik weet dat er een wet ingevoerd wordt waarbij je als klant niet meer 2 paar kan bestellen en standaard 1 terug stuurt (wat een goede wet is). Maar klimschoenen vind ik zelf een ander verhaal als je ze online bestelt, help de klant meer met de juiste keus maken daarin of maak een uitzondering op schoenen kosteloos terugsturen.

Beste Sean, Dankjewel voor je review. We vinden het jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Inmiddels hebben we je retour ontvangen en verwerkt. Dit betekend dat je omgeruilde artikel vandaag meegestuurd is met de post. Over het retourneren van onze producten: Door de retourkosten voor de klant te laten zijn, willen we ervoor zorgen dat onze klanten bewust kiezen voor hun producten. We verkopen veiligheidsmaterialen en willen al onze klanten kunnen garanderen dat als ze bij ons een product kopen, dat deze ook daadwerkelijk ongebruikt is. Daarnaast gaan we zo bewust als mogelijk om met het milieu door onze pakketen zo min mogelijk heen en weer te sturen. Meer kun je hierover lezen in ons retourbeleid op onze website. https://www.klimwinkel.nl/over-klimwinkel/verzendkosten-en-retourneren Als je nog vragen hebt, zijn we telefonisch of per mail bereikbaar. Sportieve groet, Team Klimwinkel

Vriendelijk personeel, snelle service!

Wij worden altijd heel aardig en uitgebreid geholpen ondanks dat we vaak kleine aankopen doen. Superfijn!

Vlotte naverkoop service

Positief

Fijne ervaring

Pofzak Alex besteld. Deze pofzak had een iets langere levertijd. Contact gezocht met klimwinkel. Snel een reactie gekregen. Alles was mogelijk, maar uiteindelijk gewacht op mijn pakketje!

Kan het nog makkelijker dan makkelijk?

Een heel mooie overzichtelijke website, met de nodige info per product. Kan het nog makkelijker om zo het juiste materiaal voor jezelf uit te kiezen? Zelfs de klimschoentjes passen als gegoten. En dan nog een supper snelle levering, zelfs in het weekend maakt dat ik een tevreden klant ben, Alles was netjes ingepakt, en vertoonde de kwaliteit en professionaliteit dat je verwacht. Kan het dus nog makkelijker?

okidoki

vlotte service, mooi aanbod nog even wachten of het goed komt met onvolledige bestelling

Prima webshop

Duidelijke site, handig dat plus- en minpunten van producten worden aangegeven.

TOP EQUIPEMENT

Om de Top te bereiken levert KlimwinkelTop equipement voor dal prijzen.

ik ben fysiotherapeut en heb gezien dat de handtrainers zeer geschikt zijn voor handpatienten

Quick delivery, great price

Great assortment of high quality goods, with great delivery service and price tags. Will definitely order again.

Levering is snel en goed advies

Ik kwam bij klimwinkel uit wegens de verleidelijke prijzen. Hiernaast heb ik goed advies gekregen en een snelle levering.

Mooie en goede website

Super website. Leuke en goede spullen. Snelle service. Helemaal tevreden. Ga zo door. Kwaliteit is goed. Top!

prima geregeld

Amazing and fast

Fast delivery, good quality and good service. They answer fast your questions.

Fijne persoonlijke service, maar de digitale winkel moet eigenlijk voorraad-inzicht geven

Jullie team is betrouwbaar, vlot, flexibel en goed bereikbaar, met een persoonlijke "touch". Helaas is het digitale platform niet meer van deze tijd, omdat pas na de bestelling blijkt of een product op voorraad is. Bij de afgelopen bestellingen bleken telkens een of meerdere producten veel langere levertijden te hebben (en dat is goed te verklaren wegens de verstoorde leveringsketens in alle bedrijfstakken). Jullie team lost dat goed op en het hoeft geen probleem te zijn, maar soms heb je een product dringend nodig voor een project. Beter is het om de verwachtingen te "managen" op het bestelmoment; scheelt weer stress voor alle partijen.

Alles was keurig

Alles was compleet en goed verpakt en snel verstuurd

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!