Prima, altijd vertrouwd om te bestellen

Let wel beter op de aangegeven levertijden. Nu enkele malen voorgekomen dat de aangegeven tijd toch niet gehaald kan worden!

Product online gekocht. Scherp geprijsd en erg snel geleverd. Goed verpakt en product in goede conditie. Zeer tevreden.

Snelle service, marktconforme prijs

Snelle service, dag erop binnen. marktconforme prijs

Gemakkelijk, overzichtelijk en veel keuze.

Alles verliep vlot. Ik vond wat ik nodig had en in no time had ik mijn pakketje. Goede service, een aanrader.

Doen wat wordt belooft en dat snel en netjes.

'S Avonds na 17 besteld, twee dagen later zoals aangegeven op de webshop netjes afgeleverd. Producten netjes verpakt en in goede staat aangekomen. Duidelijke communicatie over de mail over het proces.

Super snel, efficiënt en fijne klantenservice.

Ik heb een hangboard beastmaker 1000 gekocht. Ik kreeg hem de volgende dag al!

Duidelijke website, goede produkten en snelle levering

De produkten die ik bestel zijn altijd van hoge kwaliteit. De website werkt probleemloos en de levering is snel. Ik ben zeer tevreden!

Goed contact met klantenservice, onderdeel van bestelling niet leverbaar.

Goede ervaring met de klantenservice, bestelling snel thuis geleverd.

Goede producten, correcte levering en service na verkoop.

Positief

Goede en overzichtelijk website.

Goede service en een snelle levering van de bestelde artikelen.

Snel zonder problem

Kort en krachtig precies wat je wilt in een webshop

Prettige website, breed aanbod met gunstige prijzen en snelle levering.

Mijn ervaringen tot nu toe konden niet beter

De klantenservice nam snel contact met mij op toen een product later geleverd zou worden en gaf mij duidelijke opties. Op mijn reactie werd snel gereageerd. Het personeel kwam vriendelijk over. De levertijden zijn lekker vlot en de pakketjes waren goed ingepakt met genoeg padding.

Weinig te melden. Product volgens beschrijving en levering dag erna. Gewoon goed dus.

Goed. Snelle levering

correct bediend

mijn hubba hubba tentje werd correct en op tijd geleverd jammer dat de footprint ontbrak. Ik werd echter niet aan het lijntje gehouden en kreeg direct de keuze om backorder open te laten of af te sluiten. ik koos voor de laatste optie en kreeg gelijk de waarde van de footprint teruggestort. das service

Snelle levering, goed advies

De bestelde artikelen werden vlot geleverd. Bij passen twijfelden we aan de juiste maat. Toch maar even langsgereden. Daar ruim de tijd gekregen om de juiste keuze te maken.

Het Klimwinkel team is schappelijk, behulpzaam en duidelijk!

Ik heb stijgijzers bij Klimwinkel besteld die niet op voorraad waren. Dit werd meteen goed gecommuniceerd en een verwachtte leverdatum werd doorgegeven. Dit vond ik erg fijn want zo kon ik een afweging maken afhankelijk van wanneer ik ze nodig had waar ik ze zou bestellen. Het contact met de klantenservice was attent en prettig.

Snelle afhandeling

Makkelijke site en een snelle levering van de bestelde artikelen

super fast delivery

I needed some gear for a last-minute climbing trip, and the competitive price and (lightning) fast delivery left me very satisfied with the whole experience. I'll be back!

Quick and efficient!

Great ervice, easy to find what you need and delivers quickly.

Ook bij retour goed geholpen.

Perfect!

Duidelijke informatie op de website, goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering met track and tracé. En kreeg er zelfs nog een aantal stickers bij ;p

Snelle en goede service. Ook eerlijke afloop wanneer een product niet voorradig of beschadigd is.

Ik heb nog maar 2 maal iets bij klimwinkel besteld. De eerste keer verliep vlekkeloos. De tweede maal bestelde ik een daisy chain van een bepaald merk en ook 3 schroefmusketons. De daisy chain bleek niet in voorraad en aanvankelijk zou dit binnen de 2 weken verholpen zijn. Daarnaast bleek een van de 3 musketons niet goed te functioneren. In beide gevallen kon "klimwinkel.nl" hiervoor niet direct verantwoordelijk worden gesteld. Nu, het heeft even geduurd maar uiteindelijk kreeg ik een gratis musketon en gezien de gevraagde daisy chain niet meer bleek te worden geleverd, kreeg ik een duurder exemplaar zonder het verschil te moeten bijleggen. Een erg correcte oplossing dus. Ik bestel zeker nog bij klimwinkel.nl

Op Tijd bezorgd en goede kwaliteit

Over Klimwinkel.nl

Klimmen begint bij Klimwinkel. Dé winkel voor sportklimmers, alpinisten en boulderaars!