Goede en snelle service!

Duidelijke website en een zeer ruim aanbod. Bestelling en nalevering vlot ontvangen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, juiste levering en goede communicatie over de bestelling

Ik had een bestelling geplaatst waarbij niet alle artikelen op voorraad waren. Ik kreeg de keuze alvast het deel wat er wel was te ontvangen en te wachten op de rest. Ik heb zelf gekozen langer te wachten op de gehele bestelling en alles is netjes binnen gekomen, zorgvuldig ingepakt en compleet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed en snel

Snelle levering, goede communicatie en uitgebreid assortiment met leuke / goede producten. Erg tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijk, snel en behulpzaam bij rest vragen

Overzichtelijk, snel en behulpzaam bij restvragen.

Uitstekend!!

Reeds meerdere malen een order geplaatst, altijd op tijd geleverd en van uitstekende kwaliteit!!.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, producten leuk gepresenteerd

Ik heb een voor een mooie prijs een slaapmatje bij Klimwinkel gekocht en de bestelling verliep helemaal goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Meerdere malen besteld. Altijd goede service.

Reeds meerdere malen een bestelling geplaatst. Altijd snelle levering. Als een artikel niet op voorraad is, neemt de Klimwinkel altijd zelf contact op met informatie over de verwachte levertijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, gemakkelijk en zeer tevreden

Ik kocht een klimgordel en 4 karabiniers voor mijn 22e verjaardag. De producten verschenen binnen 24 uur bij mij thuis, allemaal in nette staat. Ik ga ze zo snel mogelijk gebruiken, bedankt voor de service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede complete website met snelle levering

Goede producten en snelle levering. Top bedrijf!

Snelle levering, goed product

Product is snel geleverd! Goede service. Ben erg blij met mijn Boot Bananas.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Er goed geholpen bij het magazijn

Bij het terug brengen van en artikel in het magazijn vervolgens erg goed geholpen en klim materiaal kunnen passen. Alle aandacht en zeer goed advies gekregen. Later op de website in alle rust de bestellingen afgerond obv het advies.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, goede prijs en meegedacht bij telefonisch contact. Uitstekende service.

Correcte snelle service!!

Ik heb hier een klimbeveiliging gekocht en alles is verlopen zoals gewenst.

Snelle afhandeling

Overzichtelijk leveringsprogramma, breed assortiment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en ruim assortiment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige service en klantgericht!

Ik vond het prettig dat ik werd geïnformeerd dat een artikel niet leverbaar was terwijl ik dat op jullie website had kunnen zien. Daarnaast vond ik het fijn dat mij een alternatief geboden werd, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfecte service en een mooi assortiment

Super fijne en aardige service, groot assortiment met veel keuze uit kwaliteit en prijzen.

Topservice!

Ik had een product besteld die niet in voorraad was. Foutje was er ingeslopen dat deze nog op de site stond. Ik werd telefonisch ingeseind, besloten werd om betaling terug te storten.. topservice toch! Later alsnog een bestelling geplaatst!:)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima! Makkelijk besteld en snel in huis!

Leuk om jullie winkel te hebben ontdekt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service met veel aandacht voor de klant

Bestellingen zijn altijd vlot binnen, en bij vragen of onduidelijkheden over het product nemen ze uitgebreid de tijd om alle vragen te beantwoorden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijk bestellen, informatie is goed en prijs zeer scherp.

Duidelijk en helder. Positief en betrouwbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle service en uitgebreid aanbod

Bestel er vaak, nooit klachten, altijd goede en snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Makkelijke site , breed assortiment top site!

Heel gemakkelijk en goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Overzichtelijke webwinkel met een geweldige kwaliteit/prijs verhouding

Voor vrijwel al mijn klim gerelateerde aankopen kijk ik altijd als eerste bij klimwinkel.nl, de prijs is altijd goed, het assortiment is zeer uitgebreid en er zijn altijd fijne aanbiedingen. Het afhandelen gaat zeer vlot, de spullen zijn over het algemeen de volgende dag al in huis! Een absolute aanrader voor iedereen die zijn klimuitrusting een upgrade wil geven :)

Over Klimwinkel.nl

Filter op Taal