Kluis groter dan verwacht dus helemaal top en hele snelle levering

• Levertijd

Snelle service en goed product helemaal tevreden.

Snelle service en goed product helemaal tevreden.

Goed en snel

Prima product tegen een redelijke prijs en snel bezorgd

• Levertijd

Perfect geholpen, internet en telefonisch

Verkeerd slot gekocht Snel gecrediteerd En hulp gehad met nieuwe bestelling

• Prijs N.v.t.

Onbetrouwbaar, onverantwoordelijk en onvriendelijk

Ik heb een kluis besteld, deze zou de week erop moeten zijn bezorgd. Eerste poging werd het in Ridderkerk ipv Rotterdam bezorgd. Ik bellen, vervolgens zou het vrijdag met voorrang worden geleverd, niet gebeurd. Maandag weer gebeld, in de eerste instantie naar het bedrijf zelf om te kijken wat de status was, kon hij me niet vertellen en hij zou me laten weten. Hierna heb ik met de bezorgdienst gebeld, zonder te weten dat het dezelfde bedrijf was en vervolgens in eenbrutale toon verteld "mevrouw, je hebt volgens mij net met mijn collega gesproken, en je zou wel iedere halfuurtje kunnen bellen maar dat helpt ons niet met het sneller oplossen hiervan. Vervolgens probeerde ik hem uit te leggen dat ik niet wist dat het dezelfde bedrijf was, maar dat wou hij dus niet horen, praatte steeds door me heen en vervolgend een fijne dag toegewenst en de telefoon opgehangen. Goed, dinsdag aangekomen, ik weer bellen om te kijken hoe het zit met de levering, geen antwoord kunnen krijgen en daarna vervolgens wel verteld dat het nog die dag zou worden geleverd, dus ook niet gebeurd. Eindelijk op de woensdag ochtend gebeld door een hele vriendelijke chauffeur die wel wist hoe met mensen gecommuniceerd moest worden, en netjes bij mij afgeleverd zonder enige moeite. Over het algemeen heb ik gewoon een hele slechte ervaring gehad met het bedrijf, die geen afspraken nakomen en niet weet hoe met mensen te commmuniceren. Ik heb een kluis besteld voor een reden, dus ik liep de hele tijd risico vanwege een ontverantwoordelijke bedrijf. Behalve de vriendelijke chauffeur van vanochtend, zou ik dit bedrijf echt niet aanbevelen.

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd

Beste Alyssa, Dank voor uw beoordeling. Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over onze service. We waarderen uw feedback enorm en nemen uw opmerkingen zeer serieus. Wij streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden en uw feedback is daarbij van onschatbare waarde. Onze welgemeende excuses voor de negatieve ervaring. Met vriendelijke groet, Michel | Team KluisStore.nl

Niet werkende kluis ontvangen. Retour onmogelijk

Kluis gekocht, getracht deze in gebruik te nemen. Deze bleef storingen geven en de codes werkten niet. Contact gezocht Kluisstore hoe nu verder, geen reactie gehad. Daarna aangemeld dat ik deze wilde retourneren en kreeg binnen een dag het antwoord dat dat niet kon omdat ik hem uit de verpakking had gehaald. Eindstand; 2 weken later zit ik met een niet werkende kluis, waarbij ze verwijzen naar de fabrikant of een update via de app. De kluis nier kunnen gebruiken waarvoor ik hem nodig had en Kluisstore trekt hun handen eraf.

• Levertijd

Beste Thijs, Dank voor uw beoordeling. Afgelopen week heb ik met u contact gehad met betrekking tot dit probleem. Wij waren niet op de hoogte van de storingen die plaats vonden in de app. Ik heb een aantal dagen terug geïnformeerd dat ik met de fabrikant in overleg ben om dit probleem op te lossen, hiervoor ben ik afhankelijk van de reactie van de fabrikant. Omdat u in uw retouraanvraag heeft aangegeven dat u de kluis niet meer nodig heeft, zal ik een credit voor u aanmaken. Dit zal binnen een aantal dagen weer terug zijn gestort op uw rekening. Met vriendelijke groet, Michel | Team KluisStore.nl

Ik heb nog geen ervaring met de kluis. Maar het was duidelijk aangegeven ,hoe het werkt.

Supergoede service!

Ik had een sleutelkluis besteld zonder op de maten te letten en kreeg een enorm grote thuisgestuurd. Oei, dat was niet de bedoeling. Dus een mailtje gestuurd aan KluisStore,nl met het verzoek om deze om te mogen ruilen tegen een kleinere uitvoering. Geen enkel probleem, deze werd toegestuurd. Wel moest ik de eerste retour zenden op eigen kosten. Maar dat is logisch, had ik maar beter op moeten letten ... Het kleinere kluisje was eenvoudig te bevestigen en te bedienen. Heel blij mee, want ik kan mezelf nu niet meer buitensluiten!

• Levertijd

duur, lange levertijd, betaald retourzenden

Omdat de levertijd 3 weken bleek te zijn, heb ik het zelfde product voor de helft van de prijs elders besteld en snel ontvangen. Vervolgens moest ik de retourzending zelf financieren. Slechte service!

• Levertijd

Geachte Sigrid, Dank voor uw beoordeling. Jammer om te lezen dat u ontevreden bent over onze service, mijn excuses hiervoor. Uw commentaar en input nemen wij mee om onze procedures en service verbeteren. Met vriendelijke groet, Michel | KluisStore.nl

Degelijke kluis, snelle levering

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet te koop bij een gewone bouwmarkt.

Prima kluis

Kluis en levering zijn precies wat je verwacht

• Levertijd

Duidelijke site. Snelle levering en deugdelijk verpakt

• Levertijd

Goede communicatie en snelle levering

Netjes per koerier afgeleverd binnen afgesproken termijn Mooie stevige kluis

slechte service

Een Kruse 70 SKG kluis gekocht bij KluisStore, prima kluis en goed geleverd. Maar helaas heeft de kluis 1 zwak puntje namelijk het handvat, dat is helaas van plastic en is door onzorgvuldig gebruik afgebroken. Gemeld bij KluisStore die zeiden dat ze hierin niets konden betekenen en hebben mij op geen enkele manier geholpen. Zelf contact met Kruse opgenomen en die stuurden geheel gratis de volgende dag al een nieuw handvat. ZO KAN HET DUS OOK.

• Levertijd

Bestellen ging soepel ook nog contact gehad en de medewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan

• Levertijd

Snelle levering, website had iets makkelijker gemogen m.b.t. spullen die je evt ook nog erbij nodig zou kunnen hebben. Goede ruime keuze

Prima kluisje snelle levering

Zeer snelle levering en goede kluisjes. Ik heb er in de afgelopen tijd meerdere exemplaren gekocht.

Snel geleverd.

Product voldoet aan mijn verwachtingen.

• Levertijd

Website duidelijk en levering top

Duidelijk website en product super snel en discreet aanfekomen.

• Levertijd

Voldeed ruimschoots aan mijn verwachtingen. Keurig op tijd ontvangen.Prima verpakking. In een woord,zoals je het wenst.

• Levertijd

Goede kluis tegen een scherpe prijs

Goede kluis tegen een scherpe prijs. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Levertijd

Prima product voor nette prijs

In onze zoektocht naar één plek om verschillende documenten op te bergen, kwamen we bij Kluisstore. Daar het juiste product gevonden voor een goede prijs. Snelle, juiste levering.. Helemaal prima.

Volledig tevreden

Mijn ervaring met mijn aankoop bij KluisStore.nl is naar volle tevredenheid. Vlot, keurig verpakt en snel verzonden tegen een goede prijs.

Kapittelweg 12A

4827 HG Breda