Topppppp

• Levertijd

Werkt prima en op tijd geleverd en een duidelijke beschrijving erbij

Top kluis

Hele mooi en sterke kluis

• Levertijd

Zeer snelle levering van de sleutelkluis. Mooi kluisje.

• Levertijd

Goed service, snelle afhandeling en goed product

Zie boven

Kwaliteitsproduct en uitstekende service

Bij aankoop gebeld met Kluisstore. Goed te woord gestaan met duidelijke informatie. De kluis werd bezorgd door twee vriendelijke en bekwame heren. Ze hebben de kluis op de juiste locatie geplaatst en uitleg gegeven over het product. Werd na gebeld met de vraag of alles naar wens was verlopen. Erg tevreden, aanrader!

prima ervaring

Goed telefonisch bereikbaar en houden zich aan alle afspraken omtrent bestelling

Goede oplossing

Heel fijn geholpen en perfect uitgevoerd. Zeer snelle levering van een opmaat gemaakte brandkast

Perfect!

Perfecte service en snelle levering! Super geholpen

Alles is goed

Product wat ik heb besteld is super .

• Levertijd

Prima, alles geleverd op tijd en volgens afspraak

Super goed verlopen.

Alles keurig netjes geleverd.

• Levertijd

Heb telefonisch om hulp gevraagd maar wordt niet geholpen of teruggebeld

Ik wil het item bevestigen, telefonisch kan ik niet geholpen worden. Ik zou worden teruggebeld maar dat gebeurd maar niet.

• Levertijd

Dank voor uw beoordeling. Spijtig dat u ons zo laag beoordeeld en graag nemen wij uw ontevredenheid weg. Ondertussen hebben wij 4x telefonisch contact met u gezocht en meerdere emails gestuurd. Helaas hebben wij elkaar nog niet kunnen spreken. Wilt u contact met onze klantenservice opnemen zodat wij u verder van dienst kunnen zijn? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisStore

goede site en snelle levering

snel geleverd en goede kwaliteit precies de kluis de ik zocht

Goede keuze. Duidelijke omschrijving producten

Overzichtelijk en snel

Prima, snel geleverd en handige website.

snel verzonden

• Levertijd

Dank voor uw beoordeling en erg spijtig dat u ontevreden bent over onze after sales service. Direct nadat u contact met ons heeft opgenomen hebben wij uitgezocht wat er is misgegaan. Vervolgens heeft de fabrikant ons 2 ontbrekende verankeringsbouten geleverd, welke wij direct aan u hebben doorgestuurd. Ook de handleiding is direct per email doorgestuurd. Dit alles binnen een tijdsbestek van 48 uur en ons is het derhalve niet duidelijk waarom u toch zo ontevreden bent. Desondanks zullen wij onze procedures kritisch tegen het licht houden en waar mogelijk verbeteren. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisStore.nl

een top bedrijf goede service

hele goede ervaring

• Levertijd

goede service en snelle bezorging.

Ik mis Nederlandse beschrijving

Ik mies Nederlandse beschrijving.

Snelle levering, prima service

Wapenkluis was helaas beschadigd afgeleverd. Contact opgenomen, snel afgehandeld. Prima service.

zeer behulpzaam

Er werd goed geluisterd naar wat ik nodig had.

prima service

Er was dringend een kluisje nodig voor een invalide dame en het werd nog dezelfde dag verstuurd. De volgende dag in huis, top service!

Super geholpen

Goed geholpen.