Goed, snel en betrouwbaar

De website is duidelijk met veel keuze en een goede prijs. De bestelling ging soepel. De levering was snel. Prima!

vlot, duidelijk en behulpzaam

ik had verkeerde kluis besteld en zag dat pas bij aflevering. nadat ik ze heb gebeld was alles binnen 10 minuten geregeld waaronder ook een nieuwe kluis gekozen.

Duidelijke site met helder advies

Goede reviews door de verkoper op de site over de aangeboden producten. Voor- en nadelen zijn duidelijk besproken. Snelle levering en product zoals verwacht. Snelle reactie via de mail bij probleem met installatie.

Prima service, snel geleverd

Prima service, snel geleverd. Wel wat misverstanden op dag van plaatsingen. Maar kon makkelijk communiceren met de club.

prima info op de website, snelle bezorging

Bij plaatsing bleek dat Puck Safe een steekje heeft laten vallen: - de geleverde bouten waren te lang voor de muurankers - de muurankers zijn eigenlijk vloerankers en mindergeschikt voor muren. Ik heb de indruk dat puck safe nieuwe ankers meelevert. De hebben een kortere 'huls' waardoor de bouten niet voldoende diep kunnen worden ingedraaid. Slordig.

Dank voor uw beoordeling. De meegeleverde ankers zijn onderdeel van de SKG certificering en dit zijn zogenaamde hulsankers. Hulsankers zijn uitstekend geschikt voor verankering in een stenen muur. In Nederland is het waalformaat de meest gebruikte baksteen en deze is meer dan voldoende diep voor de ankers die met de Puck wordt meegeleverd. Zodra de bouten in de hulsankers worden gedraaid zal het anker in werking komen en zich vervolgens vastzetten in de muur. Voor zover wij op de hoogte zijn, zijn de ankers in alle versies van de Puck Keysafe onveranderd. Mocht u toch nog problemen ondervinden met de montage dan verzoeken wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisStore

Top bedrijf

Snelheid, prijsstelling en accuraat

Goede uitleg bij aankoop sleutelkluis

Gezocht naar compacte sleutelkluis met mogelijkheid om simpel van code te wisselen. Goede beschrijving hoe je te werk moet gaan met deze Safety First plus kluid. Snelle levering en het systeem werkt perfect.

Prima geregeld en product naar tevredenheid geleverd

Goede bestelmogelijkheid en product beschrijving, alleen wat ik mis is een boormal (papier) waarmee de plaats van de bijgeleverde keilbouten op de juiste plaats kan boren. De rest aflevering en aanverwante zaken prima geregeld.

goed advies, goede prijs, snelle en nette levering en vriendelijke mensen

gewoon zoals het hoort als je een klant bent! Adviseur neemt alle tijd. Stelt vragen waarom , waarvoor etc. Wij zijn er prima geholpen. Ze doen niet de levering dat gaat via Transmission..... helaas mogen die wel wat aan hun service doen! Ronduit slecht... niet de chauffeur die het kwam brengen die was heel netjes. Maar de mails over aflevering en dan niet komen is natuurlijk niet nodig en ook telefonisch niet bereikbaar!. Zouden op een dag komen, laten niets weten en komen dan de volgende dag. Je zit toch te wachten!

Professioneel bedrijf zeker aanrader !

Van de bestelling tot de installatie top verlopen zo als je van een goed bedrijf mag verwachten .

Komen afspraken na.

Ondanks problemen bij DPD, toch probleem snel aangepakt. Goede communicatie, steeds terugkoppeling over gemaakte afspraken. Kortom, zou weer gebruik maken van kluisstore.

Er ontbrak een onderdeel voor de bijbestelde legplank. Werd prompt nageleverd binnen een dag.

Gewoon goed zoals het hoort

Probleemloos

Vandaag besteld en morgen in huis gewéldig

Snel geleverd en makelijk in gebruik

Snel geleverd en de installatie is ook duidelijk. N

Zeer goede service, vriendelijk en vakkundig geholpen!

Vakkundig en snel geholpen. Goede informatie voorziening.

Snelle levering, ondanks de corona perikelen. Keurig verpakt, goede beschrijving erbij. Niets op aan te merken. Goed materiaal, solide. Wij zijn zeer tevreden.

Uitstekend!

Snel, duidelijk en goed. Niets op aan te merken.

Voor het eerst bij KluisStore iets gekocht. Mijn bestelling was snel binnen mede dankzij DPD. Ga zo door, mijn complimenten.

Bestelwijze etc. eenvoudig te regelen.

Goede site waar alles duidelijk wordt beschreven. Kon eenvoudig mijn keuze maken.

Te klein voor 2 sleutels

Voor een sleutelkluis te klein voor 2 sleutels is niet wat je verwacht

Dank voor uw beoordeling. De sleutelkluis die u heeft besteld is zeker voldoende groot voor 2 (standaard) sleutels. Uit de orderinformatie achterhaal ik dat de sleutelkluis op dag van uw bestelling is verstuurd en dat deze met 1 dag vertraging bij u is geleverd. Jammer dat u voor onze service zo’n lage beoordeling geeft. Bij ons krijgt iedere klant 30 dagen na levering een uitnodiging om een product beoordeling te geven. Wij stellen het bij voorbaat zeer op prijs als u uw ervaring wilt delen. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisStore

Precies het geen waar ik naar opzoek was!

Klein en compact. Fijne klus en geld achter slot en grendel.

prima service

snelle levering! zelfs in deze onzinnige corona tijd

Kluis is super

sleutel kluis is perfect en de levering geweldig snel zit nog steeds te wachten op mijn geld terug. Had per ongeluk nog een item besteld , veel mail verkeer credit nota nieuwe nota maar nog steeds geen geld terug. Zal maandag bellen