Prima geregeld

• Levertijd

Bestelling vlot uitgevoerd, prima product

Waarom toch maar een ruim voldoende dan? Om het product aan te melden wordt je verwezen naar de website. Daar is echter niets te vinden over aanmelden van het product. Op een gestuurde e-mail is na een week nog geen antwoord gekomen

Snelle levering,

Snelle levering, goede service.

Uitstekend inclusief telefonische hulp

3x contact gehad met vragen en uitstekend advies gekregen. Kluis besteld en alles op tijd en goed. Complimenten!

Goed geleverd!

Gewoon wat je mag verwachten. Betaalbaar, kwaliteit en mooi op tijd geleverd.

• Levertijd

Mooi product en snel geleverd.

snelle en goede service

----

Snelle levering goede service

Goede en snelle levering

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig

Snel en betrouwbaar

Alles volgens verwachting. Op tijd geleverd. Ruim assortiment om uit te kiezen Alleen de doos waarin het pakket geleverd werd was veel te groot.

Ondermaatse service

Drie kluizen besteld, website vermeld levering uit voorraad. Nog contact gehad met verkoper daarmee deal gesloten. Na betaling blijkt levering weken te gaan duren, zelfs nog niet met zekerheid te zeggen dat het dan lukt. Levering in delen wil men niet ivm kosten. Naar alternatieve optie geïnformeerd, geholpen hiermee door verkoper en een geschikt model gevonden. Iets duurder alternatief wel overheen te komen voor mij. Dan blijkt vervolgens dat kluisstore deze niet wil leveren. Omzetten order is te veel werk en wil men niet. Enige geboden optie is wachten op mijn bestelling. Wat een teleurstellende service.

• Levertijd

Bedankt voor uw reactie. Erg vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze service. U mag van ons alle medewerking verwachten en wij denken graag met u mee. Wij zijn bereid om alternatieven te bieden echter in onze ogen was het in dit geval niet mogelijk om de reeds geboden aanbieding te evenaren. Ondanks alles wensen wij u toch heel veel plezier en profijt van uw aankoop en zijn wij u in geval van voorkomende vragen en opmerkingen graag van dienst. Mvg, Jan Kluisstore.nl

Buitengewoon positief

Goed meedenkend en geen flauwekul

Prima winkel

Prima winkel, mooie prijs en top bezorging

In één woord 'uitstekend'

product afgehaald in Breda en te woord gestaan en geholpen door vriendelijk en vakkundig personeel. Gekochte product bleek toch niet aanwezig op de vestiging maar dit is uiterst correct en snel opgelost.

Stevige solide sleutelkluisje

Handig en solide en veilig.

• Levertijd

Zeer snelle en prima service!

Wanneer wij voor onze VvE snel een kluisje nodig hebben voor een van onze bewoners dan is dat binnen 1 dag geregeld. Prima service!

• Levertijd

Snelle en goede levering tegen een goede prijs!

Ga zo door.

Vlot geregeld, discreet verpakt

• Levertijd

Wij hebben een sleutelkluis aangeschaft via KluisStore. Ze reageerden snel op onze aanvraag en de kluis is binnen 2 weken geplaatst. Goede service en opvolging!

• Levertijd

Netjes neutraal verpakt en op tijd geleverd.

Netjes neutraal verpakt en op de afgesproken datum binnen het tijdvenster geleverd. Op de doos stond een ander type vermeld als besteld en als op de paklijst stond. Dit gemeld vis chat. Na onderzoek bleek de verkeerde sticker(s) op de verpakking stond. Dit was snel opgepakt en ik had binnen korte tijd een antwoord. Netjes gedaan !

Echt degelijk

Mijn ervaring met deze kluis, Zeer simpel om de code in te stellen. En ziet er heel degelijk uit. En makkelijk in gebruik Top kluisje

• Levertijd

Uitstekende en snelle levering Mooi product

• Levertijd

Snelle levering, makkelijk te bevestigen

Zie boven.