slechte service

Een Kruse 70 SKG kluis gekocht bij KluisStore, prima kluis en goed geleverd. Maar helaas heeft de kluis 1 zwak puntje namelijk het handvat, dat is helaas van plastic en is door onzorgvuldig gebruik afgebroken. Gemeld bij KluisStore die zeiden dat ze hierin niets konden betekenen en hebben mij op geen enkele manier geholpen. Zelf contact met Kruse opgenomen en die stuurden geheel gratis de volgende dag al een nieuw handvat. ZO KAN HET DUS OOK.

• Levertijd

Bestellen ging soepel ook nog contact gehad en de medewerker heeft mij vriendelijk te woord gestaan

• Levertijd

Snelle levering, website had iets makkelijker gemogen m.b.t. spullen die je evt ook nog erbij nodig zou kunnen hebben. Goede ruime keuze

Prima kluisje snelle levering

Zeer snelle levering en goede kluisjes. Ik heb er in de afgelopen tijd meerdere exemplaren gekocht.

Snel geleverd.

Product voldoet aan mijn verwachtingen.

• Levertijd

Website duidelijk en levering top

Duidelijk website en product super snel en discreet aanfekomen.

• Levertijd

Voldeed ruimschoots aan mijn verwachtingen. Keurig op tijd ontvangen.Prima verpakking. In een woord,zoals je het wenst.

• Levertijd

Goede kluis tegen een scherpe prijs

Goede kluis tegen een scherpe prijs. Makkelijk te bestellen en snel geleverd.

• Levertijd

Prima product voor nette prijs

In onze zoektocht naar één plek om verschillende documenten op te bergen, kwamen we bij Kluisstore. Daar het juiste product gevonden voor een goede prijs. Snelle, juiste levering.. Helemaal prima.

Volledig tevreden

Mijn ervaring met mijn aankoop bij KluisStore.nl is naar volle tevredenheid. Vlot, keurig verpakt en snel verzonden tegen een goede prijs.

• Levertijd

Supergoede deal met de eigenaar gemaakt

We zochten een speciaal type kluis, de eigenaar wist precies wat we bedoelden. Kwam met een hele mooie oplossing voor een nette prijs

• Levertijd

Goede kluis en snelle levering.

vlot geleverd

Precies het artikel dat ik zocht met makkelijke montage

• Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.

Zeer sterke behuizing, maar fragiel mechanisme. Onduidelijke instructies.

Getracht de sleutelkluis in te stellen middels de kleine plastic knopjes. De meeste hiervan waren glad aan de bovenkant zodat niet duidelijk was welke kant er omgedraaid moest worden. Instellen van de code was hierdoor onmogelijk. Bij retourneren van de kluis kreeg ik de bitse reactie van Martijn dat ik het ding moedwillig vernield had. Uit zogenoemde coulance kreeg ik een klein bedragje retour. Erg slechte service voor een inferieur apparaat. Jammer en slechte reclame. Marlous

• Levertijd

Geachte, Dank voor uw beoordeling. Spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Uw commentaar en input nemen wij mee om onze procedures en service verbeteren. Het volledige aankoopbedrag is reeds aan u terugbetaald. Met vriendelijke groet. Martijn van KluisStore.nl

Prima, snelle levering

Zware kluis gekocht en volgende dag in huis. Ik ben heel erg tevreden ermee

Alles is goed. Bedankt

simple, makkelijk te bedienen

• Levertijd

Levering van vervangend product, bij defect na enige tijd, was erg snel!

• Levertijd

Klantgerichte oplossingen bij disfunctioneren.

N.a.v. een klacht is er in een schikkelijke oplossing voorzien. Betrouwbaarheid is van belang zeker als het gaat om waardevolle zaken.

• Levertijd

Geachte, Dank voor uw beoordeling. Erg vervelend allemaal en het laatste wat wij willen zijn ontevreden klanten. Uit coulance zal ik u kosteloos een nieuw kluisje sturen. Met vriendelijke groet. Martijn van KluisStore.nl

Mooie kluis ziet er stevig en degelijk uit.

Is waar, duidelijk en mooi sleutels mogen wat 'breder'.

Goede stevige sleutel kluis

Kluis is van goede kwaliteit maar het plastic deksel is van minder kwaliteit erg slap

zorgvuldig, betrouwbaar

duidelijk deskundig advies

Product voldoet aan verwachting

Product voldoet aan verwachting en is op tijd volgens afspraak geleverd.

• Levertijd

ik heb nog geen nederlandse gebruiksaanwijzing

ik heb hem nog niet opgehangen, omdat we nog samen zijn, dus dat komt later

Bedrijfsgegevens

Kapittelweg 12A

4827 HG Breda

085 201 4094

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.