Goede service, goed product

In eerste instantie een andere sleutelkluis gekocht maar thuisbezorgd en na nog eens op de site gekeken te hebben wilde ik graag ruilen voor een ander type. Telefonisch contact gehad, goed advies gekregen en ruilen was geen probleem.

• Levertijd

Goede en duidelijk website met veel alternatieven. Snel besteld en snel geleverd.

Snelle en goede service

Zeer snelle uitvoering van opdracht en goede klantenservice met snelle reactie met nazending originele sleutel

• Levertijd

Snel geleverd. Goed product.

Snel geleverd. Goed product.

duidelijk en goed

snel antwoord op mijn vragen, redelijk snel geleverd

Stevige sleutelkluis

Stevige sleutelkluis, en gemakkelijk in gebruik

Topproduct en snelle levering

Via website geïnformeerd over verschillende producten. Keuze gemaakt en snelle levering.

• Levertijd

Artikel is snel te vinden op de website, savonds besteld en de volgende dag al in huis.

• Levertijd

Goed materiaal , en snel geleverd.

Goed en degelijk product

De sleutelkluis is degelijk, eenvoudig te monteren en in te stellen. Bediening is simpel.

• Levertijd

Duidelijke website, goede levering en goede producten

Duidelijke website, snelle levering en goed product

• Levertijd

Goede producten, persoonlijke service!

Goede producten, persoonlijke service!

• Levertijd

goed kluis, vlot geleverd.

• Levertijd

Ik heb enkele dagen terug al gereageerd.

Een fijne kluis met een opmerking. De schroefgaten zitten op de rug te laag, je zou de kluis nooit recht en stevig kunnen bevestigen. Ik heb bij deze twee gaten nog eens twee gaten naar boven bij moeten boren om er zeker van te zijn dat de kluis stevig aan de muur zit. Aanbevelen, Ja als de bevestiging is of wordt verbetert.

• Levertijd

Dank voor uw beoordeling. Zoals telefonisch aangegeven is een kluis ontworpen om op de grond te plaatsen en niet aan een muur te hangen. Wij raden af om een kluis op te hangen omdat er op een eenvoudige wijze een grote kracht kan worden uitgeoefend waardoor deze van de muur kan uitbreken. Uiteraard mag u hiervan afwijken, maar u moet er rekening houden dat dit extra risico's met zich mee brengt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Martijn van KluisStore.nl

Prijs goed snel bezorgd

• Levertijd

Goed maar een matige handleiding.

Goede informatie en service

Prima geadviseerd, tevreden met kluisje en service is uitstekend

• Levertijd

Goeie website, degelijk product, snelle en adequate levering.

Probleem werd snel opgelost

Er was iets niet in orde met de kluis. Dit probleem werd snel opgelost. Zeer goede service!

• Levertijd

Wij hadden een kleine miscommunicatie, vervolgens heeft de kluisstore een goede oplossing aangeboden. Zeker een aanrader.

Snel en uitstekend advies

Er werd geluisterd naar mijn vraag en doel om daaraan een passend advies te koppelen, dat ook direct kon worden uitgevoerd.

• Levertijd

Product voldoet aan mijn wensen

• Levertijd

Snelle levering en goed product

Conform advertentie

• Levertijd

De afspraak was snel gemaakt Zat wat tegen met het openen maar is uiteindelijk toch goed gekomen

Dien hun uiterste best