Om 17uur besteld en de volgende dag al in huis. Hoesje voldoet aan mijn verwachtingen

snelle levering en goed

Snelle levering.

Snelle levering en overzichtelijke site

Uitmuntend

Overzichtelijke webshop, veel keus en alles geregeld zoals beloofd!

Goede ondersteuning toen het eerste hoesje niet paste. Hoesje dat ik vandaag ontvangen heb, is prima.

Levering dagje later dan gezegd, kleuren van hoesje vielen beetje tegen

Het felgekleurde hoesje op de site bleek bij levering behoorlijk minder felgekleurd, jammer. Bij navraag hierover kreeg ik geen duidelijk antwoord. Wel werd mij een nieuw hoesje aangeboden, vond ik keurig. Heb alleen nog steeds geen antwoord op mijn vraag waarom de kleur van mijn hoesje zo vervaagd is.

prima en heel snel geleverd !

simpel te bestellen en snel geleverd, zelfs in deze bijzondere tijd

Alles in orde

Alles was oké

Perfect!!

Snelle levering, goede berichtgeving over de komende levering en moment van daadwerkelijk leveren.

Prima, wel met vertraging maar dat was te verwachten in deze tijd

Verzending was wat verlaat maar het is nu ook een drukke tijd i.v.m. de crisis

Redelijk goed.

Bij ontvangst van mijn artikel bleek de sluiting eigenlijk aan de verkeerde kant te zitten. Bijzonder onhandig want volgens mij zijn alle andere artikelen voor andere telefoons (pockets) normaal gemaakt. Mijn relatief nieuwe telefoon (Oppo Reno) wijkt dus blijkbaar af ? Uiteindelijk neem ik het artikel wel in gebruik aangezien er geen alternatieven voor zijn op dit moment. Kwalitatief is het artikel in orde.

alles naar wens

Snel geleverd, goede service

Makkelijke gebruik van telefoon en pasjes

de telefoon zit magnetisch vast in het hoesje en zodoende makkelijk los te maken, er is genoeg bergruimte voor o.a. pasjes e.d.

Snelle levering ,goed artikel!!!

Geweldig !

Duidelijke webshop veel keuze en gemakkelijk te vinden wat ik zocht , snelle levering van het artikel alsook stevig ingepakt in een speciale verpakking om beschadigingen te voorkomen. Top !

Jammer

Het hoesje past niet. Krijg helaas geen antwoord op mail.

Beste Hedy, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh! Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Ik zie dat je ons afgelopen zaterdag gemaild hebt, maar helaas valt dat buiten de openingstijden. Als het goed is heb je hier ook een automatische mail over gehad, klopt dat? Wij zijn in ieder geval van maandag tot en met vrijdag van 09:00 tot 17:00 te bereiken en helpen iedereen dan graag verder. Ik begrijp uit je mail dat de hoes niet goed om je toestel bleek te passen, vervelend! Dit wil ik natuurlijk graag voor je oplossen. Hier heb ik je zojuist dan ook een mail over gestuurd. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4

Bij het ruilen van mijn artikel werd er snel gereageerd en werd er mee gedacht. Mijn geruilde product de volgende dag al in huis.

Goed en snelle levering

2e keer een bestelling gedaan en zeer tevreden.

Precies gegaan zoals ze bij het bestellen doorgaven.

Uitstekende service, leuke en stevige verpakking. Fijn dat er van te voren aangegeven was dat je nog 1 dag extra geduld moest hebben als het niet de volgende dag geleverd werd. En precies zo ging het! Mooi hoesje. Hoop er lang plezier van te hebben.

Prima en snel

Prima en snel

Een hele fijne winkel

Ik had het verkeerde hoesje besteld. Totaal geen probleem. Was de volgende dag opgelost. Grote klasse.

Ik had een bestelling geplaatst via de site. Ik kwam er achter dat ik de verkeerde had besteld. Na telefonisch overleg kon ik nog op tijd mijn bestelling veranderen. Ik vertelde dat het een verjaardsgscadeau was voor mijn zoon en wat een service, ik kreeg mijn bestelling gratis mooi ingepakt thuis gestuurd.. dat is toch top!!!!!

Echt heel fijn en geweldig.

Heel fijn. Volgende dag al bezorgd zoals beloofd. Ook tussen de beloofde tijd bezorgd. Fijn product. Foto op de site heel realistisch.

Het hoesje is heel mooi precies zoals ik het me voorstelde

Het is een mooi hoesje ben zeer tevreden

de volgende dag al binnen

en een goed product!

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.