Kwaliteit prijs verhouding is wel goed maar ik heb liever een betere kwaliteit

Beste, Zoals aangegeven is het hoesje al kapot helaas. Ik wil graag weer een nieuwe bestellen. Kunt u een vergelijkbare maar betere kwaliteit aanbevelen ? Gr. Chrit

Snelle goede service

Snelle bezorging en duidelijk contact

Betrouwbaar en goedkoop

Als betrouwbaar, snel en goedkoop

Goede kwaliteit en snelle levering

Snelle levering en een degelijk en stevig hoesje, veel steviger als orgineel.

Top, de volgende dag in de bus

Slechter dan slecht

Product past voor geen meter!! En ik moest maar een nieuwe bestellen. Maar ze hebben alleen voor de telefoon de zelfde product. Dus wat schiet je daarmee op niks. Echt zeer slechten winkel. Service bagger. En probleem nog niet opgelost. Dus mensen bestel hier niet. Want je krijgt iets wat niet past. En je kan fluiten naar je geld. Zeer en zeer slecht!!! Een gewaarschuwd mens telt voor 2!

Top en super snelle levering.

Super mooi telefoonhoesje Mooie kleur en goedkoop!!! Aanbieding.

Snel, duidelijk, betrouwbaar

Erg blij met de snelheid van reageren en snelle verzending en met het product en de prijs , weliswaar was er helaas weinig keus .

Supersnelle levering , goedkoop en past perfekt

Het was goed ge bezorgd

uitstekend

uitstekend

Op tijd geleverd,en het juiste formaat hoesjes voor mijn telefoon !!

Goed in orde

Ben happy met mijn mooie product. En niet duur.

Snelle levering. Prijs kwaliteit verhouding is uitstekend.

Kwaliteit en prijs zijn in zeer goede verhoudingen.

Goede duidelijke website,nauwkeurige product omschrijvingen.

Snelle verzending

Duidelijke site en snelle levering

snel en goed

Leuke wallet hoes, en dat voor nog geen 5 euro! Snelle levering, binnen 24 uur ontvangen, en ook zonder verzendkosten!!! Ik raad het aan andere personen in mijn omgeving aan!

Fijne en leuke hoesjes!

Goede kwaliteit!

Snel en goede kwaliteit

Makkelijk te bestellen, mooie prijs en snelle levering. Wel jammer dat de magneet van het telefoonhoesje niet meer werkt als er maar 2 pasjes inzitten.

slechte levering

In mijn vorige reactie schreef ik dat ik niet tevreden was omdat het onbreekbare glas dat ik had besteld kapot was. ze antwoordden me heel snel en zeiden dat het ze spijt en ze zullen meteen een nieuwe sturen. Dit is echt heel fijn, ik feliciteer u oprecht met het feit dat u rekening houdt met opmerkingen van klanten en oplossingsgericht handelt.

Beste Fazli, Wat vervelend dat de screenprotector kapot bij jou is bezorgd, mijn excuses voor het ongemak. Ik heb je een mailtje gestuurd om dit samen op te kunnen lossen. Ik hoop van je te horen! Met vriendelijke groetjes, Anouk van Shop4 Klantenservice.

Heel tevreden

Snelle levering, mooi hoesje aan lage prijs.

Netjes verstuurd mooi artikel

Netjes verstuurd en mooi artikel

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.