mooi hoesje, passen weinig pasjes in.

Ik vind het hoesje erg mooi (valt wel meer roze uit dan gedacht) maar als je pasjes in de daartoe bestemde gleuven doet, dan gaat het hoesje niet meer dicht.

Beste Maaike, Bedankt voor je beoordeling op KiyOh! Fijn om te horen dat je de hoes mooi vind, maar natuurlijk ook jammer dat de hoes niet goed sluit wanneer deze meer dan één pas bevat en dat de kleur niet helemaal naar verwachting is! Ik help je hier graag mee verder en heb je hier gisteren dan ook een mail over gestuurd. Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4

snelle levering niet duur

teleurstellend

Het hoesje dat ik voor een Huawei P9 bestelde, bleek te groot voor mijn toestel,

Prima. Ik kom wel terug!

top!!!

ik was op zoek naar een apart hoesje en kwam terecht op shop4hoesje daar hadden ze precies wat ik wilde en nog betaalbaar ook nog.. super snelle servicd

Geweldig!!

Goede ervaring,ruime keuze in artikelen!

geweldig

Snelle en goede levering

Mooi telefoon hoesje, goede kwaliteid. Snel geleverd en gemakkelijk in de brievenbus.

Goed en snel

Site was goed veel keuze

Heel vlot om te bestellen en snelle levering

excellent

Product snel en correct ontvangen

Hoesje was de dag erna al in huis en past prima, mooi hoesje

Snel geleverd, mooi hoesje, helemaal top!

Levering was snel, werd via mail goed op de hoogte gehouden. Was netjes verpakt en hoesje was precies zoals op de site stond.

Ziet er kwaliteitsvol uit

Snel geleverd en ziet er goed uit.

Top product

Prettige website, snel bezorgd. Kwaliteit van het hoesje ziet er goed uit en is absoluut niet duur

Duidelijke site

Super snelle levering

Snelle levering, prima product!

Heel tevreden met snelle levering en het product voldoet aan alle verwachtingen.

Mijn ervaring: En alle levering en een geweldig hoesje en goede kwaliteit.

Snelle levering en mooi verpakt

Niks geleverd

Eerste keer niks geleverd. Na contact via whatsapp met een medewerker zou mij een tweede hoes worden toegestuurd. Volgens de medewerker zou het hoesje verdwaald zijn in het post sorteer centrum. Nu 3 weken later vrees ik dat het tweede hoesje ook verdwaald is.

Perfect hoesje alsook perfecte levering.

Perfect hoesje alsook perfecte levering.

Prima service!

Ik heb voor het eerst bij Shop4hoesjes besteld maar dat is zeker niet de laatste keer. Het hoesje is precies wat ik wilde, de betaling en de (snelle) levering gingen perfect, compliment!

Helemaal top!!!

Prima en snelle verzending. Prima kwaliteit.

Dag na mijn bestelling was mijn hoesje er al. Prima kwaliteit!

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.