Tevreden!

Mooi hoesje. Nette en snelle levering.

uiteindelijk resultaat in orde.

Hoesje was 3 dagen langer onderweg dan "beloofd" dat was jammer.

Heb voor de tweede keer een bestelling geplaatst en ben zeer tevreden over de service en afhandeling

gewoon goed

Gewoon goed

Voordelig met super service

Grote keus tegen voordelige prijzen. Snelle levering en prima service.

eenvoudig, vlot en snel

In een muisklik had ik de juiste hoesjes gevonden. Besteld en de dag nadien thuis geleverd, makkelijker kan toch niet?

Superrrrrr

Goed product en snelle levering

Gewoom goed

Verzenden duurde langer door Black Friday, wat begrijpelijk is. Contact hierover opgenomen met de klantenservice wat ook soepel verliep.

Stipt en transparant

Goede ervaring want: transparante communicatie in het leveringsproces met stipte bezorging.

Snelle levering. Hoesje is van een goede kwaliteit. Heel blij mee.

Gekregen wat ik wou.

Leuk hoesje zoals op foto ook vlot geleverd gekregen.

Ik ben zeer tevreden.

Doet aan mijn verwachting.

Besteld tijdens de black friday week.volgende dag al in huis en wat ik besteld had paste perfect.ook veel keuze.

Snelle levering telefoonhoesje

Snelle levering telefoonhoesje Goed ingepakt Precies zoals de foto liets zien

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering. Super

Verkeerd geleverd

De screenprotecror doe er bij zit is niet voor Samsung s10

Zeer te vreden

Had een verkeerd iPhone hoesje besteld per omgaande kreeg de opdracht hoe het te retourneren ,

Correcte en snelle levering

Snel, voordelig en prima kwaliteit

zoals genoemd

Beter kan niet

Eerste ervaring met deze webwinkel. Gemakkelijk bestellen & betalen. Snelle levering en top informatie over de voortgang van de bestelling. Artikel exact zoals te zien op de website en van topkwaliteit.

Goede communicatie, snelle levering

X

Heel mooi hoesje, heel goede afwerking

Heel mooi hoesje

Duidelijke website, snelle levering

Snelle levering, mooie kwaliteit, niet duur

Zeer tevreden. 22.55 uur besteld, vlak voor black friday en toch al keurig de volgende dag in huis. Top!

Kwaliteit prima ziet er goed uit en zeer snel geleverd

Over Shop4hoesjes.nl

Shop4hoesjes.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.