Alles perfect van begin tot eind.

Was zo maar elke webshop, makkelijk bestellen op overzichtelijke site snel leveren en geen verzendkosten.

mooie knpaae hoofdband

ik ga deze hoofdband gebruiken voor mijn Petzl Noa hoofdlamp waarvan de hoofdband beschadigd was. Deze is beter dan die van Petzl !

Geweldige service door producten los uit een serie aan te bieden.

Alles ideal

Snelle, correcte levering

Gratis geleverd. Top!

all good

fast delivery

nog maar even gebruikt

te weinig ervaring mee om goed te oordelen,

Gewoon goed.

Snel geleverd, alleen de verzend verpakking had een stuk kleiner gekund. Product was zo dun dat het gemakkelijk door de brievenbus kan.

Vlot en goed geleverd.

Uitstekend product

Zeer vlotte levering.

Binnen 1 dag was de bestelling binnen. Was maar een bevestigingsbeugel dus daar kan niet heel veel mis mee zijn. Dus zeer tevreden met de service.

Goede prijs en snelle gratis verzending

Prima product, ruime keuze, goed geprijsd

zeer snel geleverd

verzorgde verpakking

Snelle en correcte levering.

No comment.

Snelle levering en artikelen mooi verpakt

Artikelen werden snel bezorgd en waren mooi verpakt in een beschermzak.

Goede communicatie, vlugge levering, top

Klantendienst werkt zoals het hoort!

Samengeraapt zooitje

Ik heb een koffer met accessoires voor actioncams besteld. Het is een samengeraapt zooitje. Geleverde spullen passen niet in de koffer. Er zitten overal random uitsparingen in het foam, waar geen van de geleverde accessoires in past. Belachelijk product.

Beste Ron, Bedankt voor je beoordeling! Jammer om te horen dat de bestelling niet aan je verwachtingen voldoet. Om tot een oplossing te komen heb ik je hierover zojuist gemaild. Ik hoor via die weg graag van je, alvast bedankt! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Goed spul, op tijd bezorgd

Prima spullen, nog wat extra's toe en helemaal op tijd.

Helemaal prima

Goede service, doen wat men belooft

Super snel geleverd, zonder poespas!

Overzichtelijke webshop. S’avonds besteld. De volgende dag al in huis. Netjes verpakt met als bonus een mooi tasje (gratis) om het bestelde in te bewaren!

Beste Wim, Wat leuk om te lezen dat je blij bent met onze producten en service! Fijn! Ik hoop dat je veel plezier hebt van je bestelling. Mochten we verder nog iets voor je kunnen betekenen, dan kan je altijd contact met ons opnemen. Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Levert als wat werd verwacht!

Bovendien keurig volgens schema en tegen een leuke prijs!

Beste Leopold, Wat fijn om te horen dat je bestelling naar verwachting is en op tijd bij je geleverd is. Dat vinden we leuk om te horen! We hopen je in de toekomst net zo tevreden te kunnen stellen! Met vriendelijke groeten, Meghan van Shop4.nl

Supersnelle levering

Levering binnen 1 dag. Helemaal super. Mooi dat beloftes ook waargemaakt worden.

Zeer snelle levering en goede kwaliteit!

Mijn bestelling was er zeer snel! Ik vind ze ook heel goed van kwaliteit en prijs.

Beste Jante, Goed om te horen dat je zo blij met je bestelling bent. Ik wens je nog veel plezier van actioncam accessoires! Groet, Kelly van Shop4

Bestelde producten snel geleverd. Ook restitutie van één artikel snel en vlekkeloos verlopen

Kerkenbos 1063 6546BB Nijmegen

Over Shop4actioncams.nl

Shop4actioncams.nl is onderdeel van Shop4.nl, de organisatie waar je alle accessoires voor je consumentenelektronica kunt vinden. Via onze specialistische webshops bieden we een enorm breed assortiment aan accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch aan.

Over Shop4

We helpen je graag met onze accessoires voor je telefoon, tablet, laptop, e-reader, actioncam en smartwatch. Al die accessoires voor consumentenelektronica bieden we via onze specialistische webshops aan, waarbij we het je zo gemakkelijk mogelijk maken. Binnen ons brede assortiment kun je eenvoudig alle accessoires bekijken die geschikt zijn voor jouw apparaat en heb je altijd de mogelijkheid om precies aan te geven wat je zoekt.