Nieuwe was-droogcombinatie

Hier onze nieuwe whirlpool was-droogcombinatie gekocht. De machine is keurig volgens afspraak geleverd en aangesloten. Twee vlotte bezorgers die hem zo boven hadden staan. Alles dus keurig gegaan en dat voor hele goede prijs.

Uitermate tevreden

Na vele wasmachines te vergelijken, kwam ik toch weer bij Paulissen Witgoed uit, de beste service en nette prijzen vind ik altijd wel weer hier. Ik heb de wasmachine nu bijna 2 weken naar volle tevredenheid. Met name de ruime capaciteit, ideaal voor een groot gezin. Dit scheelt in het aantal wasbeurten dat we wekelijks draaien. Gezien de prijs is dit echt een aanrader. Onze dank aan alle medewerkers, vriendelijke bezorgers en levering op tijd. Alles ging vlot en ik Blijf hier gewoon vaste klant.

Oplossingsgerichte adviezen

Oplossingsgerichte adviezen op basis van je klantwensen. Als klant heb je een ruime keus en er wordt je niets opgedrongen. Voelt heel betrouwbaar. Ik kom er daarom graag.

Goed SMEG voorstel

Mooi voorstel gekregen van SMEG retro koelkast en fornuis. Na akkoord orderbevestiging ontvangen en betaallink om mijn bestelling te voldoen. Levertijd werd afgestemd en het inductie fornuis is op krachtstroom aangesloten. Bedrijf met verstand van zaken. Levering is netjes gegaan. Ik bedank ze vriendelijk voor de mooie deal en ik kan andere dit adres van harte aanbevelen.

Miele bovenlader

Netjes van te voren bellen wanneer ze komen, en geheel volgens afspraak de wasautomaat plaatsen en aansluiten. De oude wasautomaat netjes weer mee genomen.

Siemens koelkast

Vriendelijke bezorgers/installateurs. Duidelijke communicatie en afspraken.

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Snelle service. Ik had de volgende dag al mijn Beko wasmachine op zijn plek staan. Kundig en vriendelijk personeel.

Goede kennis van zaken

Vriendelijke verkoper met veel vakkennis die op eigen initiatief ging bellen of ik wel het juiste model had uitgezocht. Bleek ook nog eens volgende dag geleverd te kunnen worden i.p.v. de 2 a 3 werkdagen die op de website werd vermeld. Goed geregeld!

Goede prijzen

Goede prijzen Snelle levering op afspraak Vriendelijk telefooncontact Tot op heden een dikke 9 van 10 van mij!

Nieuwe vaatwasser

Goed assortiment, prettige service en duidelijke communicatie.

Vriendelijk bedrijf

Vriendelijk bedrijf, goed assortiment en goede bezorging wat betreft service en behulpzaamheid.

SMEG fornuis

Vriendelijk te woord gestaan. Heel fijn de juiste informatie gekregen na telefoontje. Nieuw SMEG fornuis geleverd, zoals was afgesproken dus ben ik zeer tevreden met het eindresultaat. Wat mij betreft een aanbeveling waard.

Vlot aankoopproces

Prima aankoopproces, snel geleverd, koelkast is zoals beschreven. Uitstekend

Blij met de winkel!

Heel blij met jullie!! Blij met de service, levering, plaatsing door 2 fantastische bezorgers! En bovenal blij met mijn nieuwe Bosch wasmachine! Groot fan van jullie winkel.

Blij met de winkel!

Duidelijke website

Duidelijke website, goede service en vriendelijke medewerkers

Goede en snelle service als altijd!!

Nieuwe Bosch vaatwasser

Onlangs hoer een nieuwe Bosch vaatwasser besteld. Zij hadden het beste aanbod en de levering was keurig op tijd met een kort belletje van te voren om te melden dat ze er bijna waren. Twee nette bezorgers.

Correcte behandeling

Alles is goed verlopen, van bestelling tot levering. Ze komen betrouwbaar over vanwege alle informatie die je krijgt. Heel correct en punctueel.

Alles gewoon goed

Eigenlijk alles: goede communicatie, bereikbaarheid, de bezorgers die wasmachine kwamen brengen, de service. Dit is de eerste keer dat ik zo positief ben over een bedrijf ben.

Smeg Amerikaanse koelkast

Afgelopen week een SMEG Amerikaanse koelkast besteld. Afgelopen zaterdag door een vriendelijke bezorger geplaatst en aangesloten op waterleiding. Vandaag hebben we hem aangezet omdat hij even eerst moest acclimatiseren volgens bezorger. Wat een fijne aankoop zeg, mooie strakke koelkast met heel, heel veel ruimte. Ideaal voor ons gezin met 3 pubers. De levering is goed verlopen, de koelkast is netjes volgens afspraak geleverd. Duidelijke website met veel SMEG apparatuur die verkrijgbaar is. Wij zijn blij met deze aankoop.

Keurige levering

De wasautomaat is keurig afgeleverd en aangesloten. Vlotte levering Behulpzame en vriendelijke jongens die kwamen bezorgen. Niets op aan te merken. Thanks!

Fijne winkel

Kom hier al jaren voor mijn witgoed. Afgelopen week nieuwe Bosch wasmachine hier gekocht. Nu ruim weekje in bezit en al verschillende wasjes mee gedaan. De machine werkt zoals verkoopster had gezegd. Makkelijk te bedienen en goed wasresultaat. Kan niet meer zeggen dat dit gewoon erg fijne winkel is.

AEG was-droogset

We hadden een wasmachine en een wasdroger besteld, snelle levering en de machines zijn op zolder geplaatst en aangesloten. Tevens hebben ze de oude wasmachine meegenomen. Correcte bezorgers.

Volgens afspraak

Bezorging was super. Goed communicatie en afspraken worden nagekomen. Klasse gedaan.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.