Volgende keer bestel ik hier weer

Prima service. De Bosch wasmachine en wasdroger zijn gebracht op de dag waarop we het hadden afgesproken en alles is mooi op zijn plaats gezet en aangesloten. De oude machines zijn meegenomen ondanks dat dit een zwaar oude machines waren, echt top. De volgende bestel ik hier zeker weer.

Heel tevreden

Heel tevreden. Ze namen gelijk contact op om een afspraak in te plannen, snel geleverd en goed geïnstalleerd.

Service met een HOOFDLETTERS

Service met een HOOFDLETTERS. Alles dik in orde en een persoonlijke, menselijke benadering.

Prima geregeld allemaal. Keurig op tijd en super netjes afgeleverd. De oude koelkast ook meegenomen.

Goed bedrijf

Mijn Miele wasmachine hier besteld. Goed geholpen en telefonisch nog kleine korting gekregen. Dat is altijd meegenomen. Levering is uitstekend verlopen. Machine is op zolder geplaatst en aangesloten. De eerste wasjes staan nu te draaien.

Tevreden klant

Overzichtelijke webshop. Ben hier voor nette prijs geslaagd. Alles geleverd zoals besproken. Tevreden.

Perfecte snelle levering en plaatsing ! Prima prijs, goedkoper dan de grote ketens. Ze zijn zeer vriendelijk en zeer snel in hun advies en reacties. Een aanrader dus!

Goede website en informatie

Prima informatie op website en zeer goede service. Wij hebben altijd goede informatie gekregen over de levering en apparaten. Nette bezorging en goede en betrouwbare dienstverlening. Wij komen hier vast vaker terug

Maximale waardering

Plezierige en vakbekwame technicus die ons uitstekend heeft geholpen, vandaar onze hoge beoordeling.

Gratis wastips!

Fijn bedrijf met vriendelijke en kundige monteurs. Kundig bedrijf zowel in de winkel met goed personeel maar ook de monteurs zijn vakbekwaam en geven altijd tips hoe je dingen kunt doen.

Fijn personeel en behulpzaam. 5 sterren wat ons betreft

Goed verlopen

Betrouwbare leverancier met aandacht voor de klant.

Prettig contact

Goede en snelle service. Prettig contact en goede en snelle service.

100% tevreden!

Prima service, prma hulp en advies, prima monteur. 100% tevreden!

Fijn kopen hier

Fijne en snelle service en goed advies. Ze zijn deskundig en snel. Ze hebben ook goede adviezen gegeven over het gebruik van de wasmachine, waarmee wellicht problemen in de toekomst kunnen worden voorkomen.

Zeer tevreden!

Zeer tevreden, geleverd zoals verwacht.

Smeg fornuis

Nette en snelle service.

Deskundig

Prima zaak met grote deskundigheid en zeer goede service.

Kennis is key

Goede service en weten waar ze over praten in de winkel

Behulpzaam

Behulpzaam, meedenkend en kundig

Betrouwbaar

Een heel goed betrouwbaar bedrijf. Heb hier al meerdere malen iets aangeschaft. Altijd persoonlijk contact over je bestelling en eerlijk advies.

Service

Service is het belangrijkste, daarom kopen wij hier.

Prettige bezorgdienst

Goede service en eerlijk advies. Zeer tevreden over de prettige bezorgdienst.

Bosch wasmachine

Super in alles! Een bedrijf die in alle opzichten 5 sterren verdiend

Black friday deal

Goede deal en snelle levering.

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.