Waardeloos

Ik heb 2 jaar geleden een keramische kookplaat gekocht en nu is er een defect aan terwijl ik er een garantie certificaat bij heb van 5 jaar maar nu blijkt het garantie certificaat van een vaatwasser te zijn die ik niet eens heb van Beko maar dat doet er niet toe maar het nummer op hun zelf geschreven bon is niet van een Beko kookplaat ?????????????? Nou schiet mij maar lek maar ik schrijf die bonnen niet uit dat doen ze toch echt zelf. Dus nu met een "Tip"naar huis om de stekker eruit te halen dan reset hopelijk de kookplaat zich maar helaas niet dus. Nou dit was de laatste keer dat ik hier ooit wat heb gekocht waardeloos hun maken fouten met een bon uitschrijven en de klant is de dupe.

Slechte klantenservice

Koelkast besteld die weken later kwam. Wat blijkt groentela zit barst in. Ik word van kastje naar de muur gestuurd. Meneer Marc paulissen beloofd je terug te berichten maar na 1 week nog niks... Ik geef ze nog even en ga het dan hogerop zieken.. Koelkast was een kado vandaar dat ik het zo lullig vind

Prima product, slechte service

De bestelde koelkast is naar wens, echter waarschijnlijk met het bezorgen door bezorger een deuk in de koelkast. Gemaild naar Paulissen Witgoed maar tot op heden geen reactie ontvangen.

Helemaaaaaaal klote

Ik heb een koelkast besteld 1 juli. Ik heb weken gewacht… na meermaals contact wat niet werd beantwoordt heb ik eindelijk iemand aan de lijn gekregen die mij eerst een aantal x garandeerde dat de koelkast eraan zou komen. Niks natuurlijk…. Eind augustus nog steeds geen koelkast… Hij zou na een week wel komen… maar wederom geen koelkast. Er werd niet opgenomen en niet op mails gereageerd. Ik wilde de koelkast annuleren. Dit gedaan eind augustus, per telefoon was de medewerker Marc akkoord. Het zal zo snel mogelijk in orde gemaakt worden. Reactie per mail; hij wilde mijn rekening nummer hebben om terug te kunnen storten. Wederom geen geld en geen contact. Na twee weken wachten weer gebeld; geen gehoor, ze zijn niet bereikbaar. Wederom maar weer gemaild. Ik ben bang mijn geld niet meer terug te zien. Waaaaaardeloze zaak. Failliet? Oplichting?

Eerlijk advies

Ik overwoog, omdat mijn een schakelaar van de wasdroger lam was, deze droger en de wasmachine te vervangen door duurzame apparaten (+++). De monteur kon mij adviseren over deze eventuele deal. Hij adviseerde om de schakelaar te vervangen en voorlopig nog met mijn bestaande machines door te gaan. De besparing aan elektriciteit maakte de afschrijving op de oude apparaten niet goed, vertelde hij, Hij zou bij andere reparaties in de toekomst aangeven wanneer de tijd rijp was beide machines te vervangen. Ik ben bij Paulussen al meer dan twintig jaar klant. Ben altijd keurig geadviseerd en geholpen. Ook nu weer. De reparatie was in een kwartier gepiept. En een advies om voorlopig even te wachten met vervanging kan alleen maar 100% eerlijk zijn!

Totaal onbereikbaar na betaling en bestelling!

Ik heb een koelkast besteld (waarbij vermeld stond dat deze op voorraad was) en direct betaald. Via de mail bevestiging en ordernummer binnen maar daarna niets meer vernomen en zijn ze compleet onbereikbaar zowel telefonisch als via mail en contactformulier.

in ons geval slechte service

koelkast besteld op 4 augustus, 16 augustus nog steeds niet geleverd, geen bericht ontvangen, geen telefoon ...

slechtse service ooit

online een koelkast gekocht, volgens de site leverbaar binnen enkele dagen. Dit werd 1 maand. Talloze keren gebeld, bedrijf is telefonisch niet bereikbaar. het product terugnemen? een gebed zonder end met de vreemdste argumenten.

Paulissen komt haar eigen voorwaarden van het garantieplan niet na

Paulissen komt haar eigen voorwaarden van het garantieplan niet na en komt hiervoor met oneigenlijke argumenten. De reactie komt hiermee niet alleen oneigenlijk maar ook zeer onprofessioneel over. Ik heb Paulissen tweemaal in de gelegenheid gesteld hierop te reageren en het op te lossen. Helaas is nu een formele klacht en ingebrekestelling nodig. Dat had ook anders gekund. Ik hoop dat eea nog wordt opgelost. Dan kan de ervaring wellicht nog positief worden bijgesteld.

slechte service en contact

Voor mijn nieuwbouwwoning heb ik 14 dagen van te voren een koelkast besteld en betaald. De dag voor levering heb ik telefonisch geen contact kunnen krijgen over het tijdstip van leveren. Uiteindelijk een mail gestuurd die de volgende dag pas om 11 uur beantwoord werd. Mijn oude koelkast was inmiddels al opgehaald en Paulissen Witgoed deelde mij toen pas mee dat de koelkast niet geleverd zou worden. "Hij wordt besteld en komt volgende week pas binnen. Excuses voor de vertraging en hopelijk kan ik wachten......." Nee dus! Niet als ik het pas hoor als ik op de bezorger zit te wachten. Mijn boodschappen uit de koelbox kon ik weg gooien en ik zit dus zeker een week zonder koelkast. Er is mij een vergoeding toe gezegd van 50 euro, dit dekt nauwelijks de waarde van mijn boodschappen en ik heb het ook nog niet ontvangen. Op mijn laatste vraag of ik er zeker van kan zijn dat de koelkast volgende week geleverd wordt heb ik geen antwoord meer gekregen.

Geld binnen minuut geïncasseerd, daarna nada reactie

Vorige week bestelling geplaatst. Automatische incasso en rekening meteen ontvangen. Daarna geen enkele informatie over de aanlevering en via de telefoon onbereikbaar, via email loze beloften dat ze voor je zullen informeren. Je vraagt je af of dit bedrijf nog wel bestaat. Berichten op social media houden overal halverwege 2019 op. Gelukkig lees ik hier nog een aantal recentere (slechte) reviews. Had ik inderdaad ook vooraf moeten bekijken. Ik wilde niet bij een van de grote webshops bestellen om een kleiner Nederlands bedrijf te steunen. Maar die goede bedoelingen pakken nu slecht uit.

Siemens wasmachine

Via google hier uitgekomen en de wasmachine gevonden die ik zocht. De levering duurde iets langer dan gepland, maar per mail hiervan netjes op de hoogte gebracht. Inmiddels draait alles naar wens en is alles keurig geïnstalleerd. Wij zijn tevreden.

Uitermate tevreden

Wij hebben koelkast besteld van Beko. Eergisteren is deze keurig bezorgd door 2 leuke bezorgers. Vriendelijk en behulpzaam hebben ze koelkast geplaatst. Alles is naar behoren verlopen. Bedankt.

Waardeloos

KOOP HIER NIET! Ik zou zo graag de reviews van dit bedrijf hebben willen lezen voordat ik hier besteld had. Dozenduwers zonder enig respect voor de klant of het consumentenrecht. De levertijden op de site kloppen niet, na weken wachten kun je vervolgens zelf achter je bestelling aan want ze doen zelf helemaal niets om je als klant goed te informeren. Een simpele terugbetaling vanwege een niet passende magnetron duurt nu al vele weken. Bellen heeft geen enkele zin want je krijgt een bandje dat het te druk is en dan verbreekt de verbinding, op elk uur van de dag, op elke dag van de week. Op mailtjes krijg je soms reactie, loze excuses of zoethoudertjes dat het geregeld wordt maar er gebeurd helemaal niets! Nu de rechtsbijstand er op gezet en een klacht bij de ACM ingediend, hoop dat een flinke tik op de vingers dit bedrijf eindelijk eens een verbeterslag laat maken of dat ze er gewoon maar mee stoppen, is voor iedereen beter.

Slechte communicatie

Maken niet waar waar ze mee adverteren. 2 weken moeten wachten op levering terwijl er 1-4 dagen levering zou zijn. Wel na 1 dag al track and tracé code. Maar de levering kwam maar niet. Zelf maar eens gebeld. Artikel bleek niet op voorraad. Dit werd niet gecommuniceerd. Raar en wel het doen alsof het verstuurd is. Volgens website wordt er trouwens een telefonische afspraak gemaakt voor levering. Zodat het grote zware product niet onverwacht op de stoep staat. Helaas het stond onverwacht op de stoep. Gedropt voor de deur door PostNL. Chauffeur zat al weer in de bus!!

Waardeloos en onbereikbaar

Stort gewoon het bedrag terug, want jullie zijn onbereikbaar en reageren niet op mails. Dit zullen jullie ook niet lezen en gebeurt er dus ook niks. Maar wat is dit waardeloos. Je hebt nu meerdere malen mijn mailadres dus laat gewoon wat horen!!

Levering op tijd en goede service

Koelkast besteld. Levering op tijd, goede service , en goede prijs. Telefonisch niet goed bereikbaar, maar prima per mail.

Product voldoet niet, koelkast deur sluit niet

Meerdere keren proberen te bereiken, geen gehoor bij de klantenservice. E-mails worden ook niet op gereageerd.

Koelkast besteld, prima verlopen

Ik had hier een koelkast besteld voordat ik alle negatieve reviews had gelezen. Ik vreesde dus het ergste..... De koelkast werd na 6 dagen bezorgd dus 2 dagen later als vermeld op de site. Dit vond ik niet heel raar omdat alles in deze tijd wel wat vertraging kan hebben. Keurig gebeld om te vertellen dat ie zaterdag 29 mei bezorgd zou worden en door de bezorger gebeld dat ie eraan kwam. De vriendelijke bezorger heeft m netjes uitgepakt, op de plek gezet en gesteld. Oude koelkast werd netjes meegenomen. Vanaf zaterdagavond koelt en vriest ie naar behoren. Ik kan me dus niet vinden in alle negatieve reviews.

Begin er niet aan..

Na meer dan 1 maand geen vaatwasser. Rare krommunicatie. Als je belt krijg je te horen "te druk" en de lijn wordt verbroken. Onduidelijk wanneer je je vaatwasser binnenkomt. Je moet er zelf achter aan. Begin er niet aan want als je een apparaat hebt die stuk is kun je nergens terecht. Geld terug gekregen maar wat een waardeloos bedrijf en meer dan een maand geen meter opgeschoten. Belachelijk!

Excellent service

Have ordered Asko washing machine and dryer via Paulissen Witgoed, and the washing machine turned out to be extremely heavy. The guys who delivered the order managed to get the items upstairs trough really narrow and steep stairway and installed everything in a perfect way. Couldn’t be better!

Prima service, Prima service en concurrerende prijzen. Volgende keer komen we zeker terug.

Wij kopen hier al jaren naar alle tevredenheid. Ook tijdens COVID-19 netjes geholpen met nieuwe wasmachine.

Smeg retro

Na lang sparen mijn eerste SMEG retro koelkast gekocht. Lang getwijfeld tussen twee kleuren maar de beslissing genomen voor de versie in pastelblauw. Wat een prachtige koelkast. Moest wel even wachten in verband met de hoge vraag tijdens de coronacrisis. Maar het wachten is beloond. De levering is vlekkeloos verlopen, twee vriendelijke en behulpzame bezorgers hebben de koelkast netjes in mijn keuken geplaatst. Oude ging met ze mee. Goede service en bedankt!

Erg tevreden

Ik sap dat het niet altijd goed kan gaan, maar ik heb hier een koel-vriescombinatie besteld van Everglades. Mooie prijs en snel geleverd. De bezorgers hebben hem op plaats gezet en alle verpakkingsmaterialen afgevoerd. Ook mijn oude koelkast namen ze mee. Allemaal keurig geregeld en tevreden.

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.