Uitstekende communicatie

Levering en communicatie uitstekend. Severin Retro koelkast ziet er goed uit en werkt geweldig.

Nieuwe wasmachine

Geweldig, nieuwe wasmachine, goede levering op tijd netjes alles aangesloten, vriendelijk envrolijke bezorgers. Top!

Ben een tevreden klant

Prima service en het product is correct.

Betrouwbaar adres

Ik ben kort: Prima, betrouwbaar en aflevering zoals toegezegd.

Fijne was-droogcombinatie gekocht

Had meerdere sites bezocht, maar kon de Whirlpool was-droogcombinatie nergens goedkoper vinden. Tevens zeer snelle levering.

Weer erg tevreden

Wij hebben al jaren veel plezier van diversen apparatuur van ze. Nu eens een keer online nieuwe Bosch warmtepompwasdroger besteld. Afgelopen week bezorgd en de eerste droogbeurten zitten er op. Ideale dag om te testen, bijna hele dag regen gehad hier. Na kort gebruik kan ik al wel zeggen blij te zijn met de aankoop. Bestellen ging eenvoudig en een afspraak werd snel gemaakt aan de hand van vriendelijk telefoontje. Kon leverdatum zo met ze afstemmen dat ik er geen speciale dag voor thuis hoefde te blijven. Flexibel geleverd wanneer mij beste uitkwam. Perfect! Leuke bezorger die alle verpakkingsspullen weer meenam en droger voor me aansloot. Zoek je nieuwe Beko machine dan is dit een adres wat ik met vertrouwen durf aan te bevelen.

Goede service!

Goede en snelle service. Duidelijke telefonisch afspraak over levering. Sluiten netjes de wasmachine aan en laten geen verpakkingsafval achter. Ze werken dus heel netjes.

Indesit wasmachine

Nieuwe wasmachine gekocht. Levering ging vlot en mensen hier zijn behulpzaam met advies.

Uitstekend geholpen!

Ken dit bedrijf ook van zijn winkel in Tilburg. Maar laatste twee aankopen online hier gedaan. En dat gaat ook uitstekend. De service uit de winkel trekken ze op deze manier mooi door. Klasse! Ik kan iedereen deze winkel aanraden.

Nieuwe Siemens afwasmachine

Gisteren is bij ons een nieuwe Siemens afwasmachine bezorgd en ingebouwd door hele vriendelijke en nette monteur. Hij heeft zelfs een ander keukenkastje als service afgesteld. Uiterst behulpzaam en vakkundig. Oude machine en verpakking mee retour.Kortom wij zijn zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nieuwe wasmachine, snel in huis

Eenvoudig nieuwe wasautomaat besteld, snel geleverd voor een voordelige prijs. Nette afhandeling van de bezorgers.

Whirlpool was-droogcombinatie

Ik vond het een makkelijk te gebruiken website. Duidelijke informatie. Vooral prettig dat de chauffeur ongeveer 30 minuten vóór aankomst even belde om te checken of ik thuis was en aan te geven dat ze eraan kwamen. De bestelde Whirlpool was-droogcombinatie doet het ook geweldig. Heerlijke eenvoudig te bedienen machine. Kortom: Een fijn adres, die ik andere met een gerust hart kan aanraden.

Smeg koelkast besteld

Vanaf het eerste contact over mijn SMEG koelkast verliep alles soepel. Vriendelijke mensen aan de telefoon en idem de transporteur. Snelle aflevering en alles keurig in overleg.

Alles netjes volgens afspraak

Alles volgens afspraak verlopen na telefonisch contact. Ze nemen oude apparaat mee. Vriendelijke bezorgers

Nette en duidelijke website

Nette en duidelijke website, makkelijk om er te bestellen, duidelijk qua betaling en levering. Correcte levering, keurig op tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service - Foutje is snel hersteld!

Ik had even foutje gemaakt tijdens bestelling en verkeerde type per ongeluk besteld. Na mailtje hebben ze het aangepast. Het bedrag dat ik te veel had betaald stond na twee dagen alweer op mijn rekening. De machine is inmiddels keurig afgeleverd en aangesloten. Snelle levering vriendelijke jongens niets op aan te merken. Tot op heden gewoon fijne aankoop. Succes!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service bij aankoop van Miele was-droogcombinatie

Ik vond het een makkelijk te gebruiken website. Duidelijke informatie. Vooral prettig dat de chauffeur ongeveer 30 minuten vóór aankomst even belde om te checken of ik thuis was en aan te geven dat ze eraan kwamen. De bestelde Miele was-droogcombinatie doet het trouwens ook geweldig. Fijn adres, die ik andere met een gerust hart kan aanraden.]

Snelle en goede service

Ik had een droger nodig, maar kon door de bomen het bos niet meer zien. Gelukkig ben ik door een medewerker goed geïnformeerd over de verschillende opties en heb ik een goede keuze kunnen maken. En dat allen voor een fijne prijs. De bezorging was snel en de service vriendelijk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dikke pluim voor de bezorgers!

Van het moment van bestellen tot en met de bezorging, alles is boven verwachting goed gegaan. Dit verdient een zeer groot compliment. En extra pluim voor de correcte en vrolijke bezorgers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Hele nette offerte en aanbieding van ze ontvangen. Mooie Miele apparatuur voor goede prijs. Levering en installatie gegaan zoals je mag verwachten. Ouderwetse service en persoonlijk contact.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gewoon goede site. Voldoende productinformatie. Prima communicatie over de levering en goede service van de twee bezorgers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wij zijn erg tevreden over de bezorgers. Deze gingen erg voorzichtig om met wasmachine en onze vloer. Nette beleefde jongens. Wasmachine werk uitstekend. Maar dat mag je van Miele ook wel verwachten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service, fijn geholpen en te woord gestaan met goed advies. Alle lof!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tevredenheid over mijn aankoop en hoe ik bij ze ben geholpen, dat is wat bij mij te binnen schiet tijdens het schrijven van deze review. Gewoon nog een ouderwets gespecialiseerd witgoedbedrijf met mooie producten en een goede service. Onze hier aangeschafte Bosch Exclusiv wasmachine is een topper. We doen alweer ruim twee weekjes onze was naar alle tevredenheid. Wat een fijn apparaat. Bedankt voor jullie advies en nette levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

We hebben een Smeg fornuis aangeschaft via Paulissen Witgoed en zijn uitermate tevreden zij bieden een goede service, garantie en kwaliteit. Zij zijn er daadwerkelijk voor je als klant. Ik beveel ze dan ook van harte aan.

Nee!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.

Filter op Taal