Goede service en kwaliteit

Beste prijs kwaliteitverhouding en 1 van de weinige bedrijven die nog zelf bezorgt. Ditmaal ook weer goede en vriendelijke service.

NIET AAN TE RADEN!

Droger kapot na eerste gebruik, daarna 3 weken erover te doen om het om te ruilen en krijg dan een gebruikt/showroom model product!!! Hier laten we het zeker niet bij zitten maar ondertussen 2 Maanden verder vanaf bestelling tot leveringen en nu nog juridisch de 2 weken afwachten tot ontbinden van de overeenkomst krijgen ze hun gekraste droger fijn terug!!! Bespaar jezelf deze gezeik en bestel bij een grote winkelketen als media markt, deze Paulissen willen geld krijgen zonder enkele service te verlenen!!

Topservice

Afgelopen maand heb ik een een gasfornuis bij Paulissen besteld. Na een paar dagen werd ik gebeld door een heel vriendelijke meneer om een afspraak in te plannen. Het gasfornuis kon de volgende dag al thuisbezorgd worden, terwijl ik in Noord-Holland woon! De monteur belde op tijd van te voren en heeft hem netjes aangesloten. Opnieuw een erg aardige meneer. De service was top en ik ben erg blij met het apparaat, dank!

goed prijs en snel bezorgen en goed service

Uitstekende prijs en super vlotte communicatie

Op Cyber Monday bestelden wij een wasdroger bij Paulussen witgoed. Deze bood het toestel aan tegen een sterke prijs zonder extra kosten voor levering/aansluiting op 2e verdieping. Achteraf bleek dat het enkele weken zou duren voor het toestel geleverd zou kunnen worden. Paulussen witgoed stelde voor om zonder meerprijs een duurdere wasdroger van hetzelfde merk te leveren. De communicatie liep verder erg vlot en ze waren erg behulpzaam. Hun leveringspartner deed ook een snelle en vriendelijke levering. Alleen maar lof over deze verkoper!

Goede service , goede prijzen , aanbevolen !

Persoonlijke aandacht van bestelling tot levering voor een scherpe prijs

BEKO B5T68247C0 8 kilo warmtepompdroger besteld, voor de zekerheid nog na gebeld voor de levertijd (2-3 dagen). Geen wachtrij, direct geholpen. Droger is volgens afspraak geleverd met een belletje vooraf. Netjes aangesloten op de afvoer en verpakking + oude machine mee retour. Blij met deze mooie machine, helaas niet zo (heel) stil als verwacht. Firma Paulissen maakt z'n belofte waar, die van BEKO gaan we nog ervaren.

Zeer positief

Goed product voor goede prijs, netjes bezorgd en op de plaats gezet en oude apparaat mee retour genomen, snelle levering

Prima bedrijf

Ik heb iets besteld maar later moest ik het annuleren dat ging prima zonder probleem, en mijn mails waren snel beantwoord En mijn geld was heel snel terug gestort Dus mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon goed verlopen sommige mensen schrijven iets anders over paulissen witgoed Maar ik zal nog een keer hier iets bestellen hoor Ja dus mijn reactie is gewoon heel positief ik zou zeggen ga zo door S.Maduro

Na de koop sta je in de kou

4 jaar geleden nieuwe apparatuur gekocht voor de nieuwe keuken( 5 jaar garantie). Na 2 weken gaven ze al niet thuis toen er iets kapot was ("bel de fabrikant maar" was hun reactie) na veel moeite hebben ze toch iets gedaan. Nu is er weer iets kapot. Of ik wil mailen ipv telefonisch doorgeven. Gedaan en krijg als reactie " bestel het zelf maar bij handyman" ik kan niet meer reageren omdat sindsdien mijn mail niet meer aankomt (ik ben geblokkeerd) . Echt waardeloos bedrijf.

Hele slechte service voor een vast klant

Al jaren koop ik witgoed producten bij Paulissen. Deze keer een nieuwe vaatwasser, nu blijkt de afvoerbuis lek te zijn (een gaatje). Nou nog geen moeite doen om het op te lossen. Ze zouden mij ook terug bellen, dat is niet gebeurd. Ik kon er zelf weer achteraan. En uiteindelijk kon ik het zelf maar uitzoeken geen oplossing. In ding is zeker ik kom hier niet meer terug. Een beetje in oplossingen denken is er hier niet bij.

Fijne service, vriendelijk personeel.

Fijne service, vriendelijk personeel.

Mijn tweede beoordeling. Prima service. Een paar keer gemaild met vragen over het product die ik heb gekregen. Snel en goed gereageerd door Paulissen.

Vriendelijk, goede service en op tijd geregeld

9 Goede ervaring. Levering Amerikaan koelkast was binnen een week. Netjes afgehandeld. Een tevreden klant. Utrecht- Navabi

Als diverse producten gekocht, met zeer goede ervaring.

Als diverse producten gekocht, met zeer goede ervaring.

Levering en montage perfect, aftershave sales minder.

Vriendelijke vakkundige monteur die de vaatwasser zo gemonteerd had. Omdat ik tegen wat instellingen aan liep heb ik even contact gehad via mijn account via " mijn ticket". Het advies dat ik daar kreeg staat haaks op de instructie van de fabrikant. Ook wordt er niet meer geantwoord en staat dat ticket nog steeds open. Dat valt me erg tegen. Te meer omdat ik een fout inn de NL handleiding heb ontdekt en heb verzocht dit aan de fabrikant door te geven!

mooie machine ,doch ik moet het nog leren, andere handelingen dan bij mijn vorige SIEMENSS

heb de machine al 3x gebruikt ,resultaat was goed!

Goeie ervaring

Goede ervaring. Levering wasmachine was binnen een week. Netjes afgehandeld. Een tevreden klant.

Heeft wat tijd geduurd tot mijn wasmachine er was, maar ik heb een tijdelijke leen machine gekregen , dus prima. Netjes bezorgd en aangesloten op de 1e etage, helemaal gratis . Niet vanzelfsprekend !

Helemaal top, heel snel geleverd en nog goede tips gratis gekregen. Was niet de eerste keer dat we wat gekocht hebben en zeker ook niet de laatste keer.

Alles werkt goed goede service!! meteen het oude ook meegenomen

Maar ik heb me verkeken op de inhoud ,daar ik vaak een 2.00 bij 240 Dekbed moet wassen, is de trommel en de deur te klein 9 kilo En net daarvoor had ik een nieuwe machine nodig. Het is de whirlpool Machine is er een mogelijkheid dat ik die omruil voor 10 kilo. De rest is perfect .

Geweldige service!

Telefonisch eerst gevraagd of het product beschikbaar was, toen gelijk via de website besteld en betaald. Volgende dag geleverd en op de 1e verdieping geïnstalleerd en het oude apparaat meegenomen. Vandaag kreeg ik de factuur toegestuurd ivm garantie. Ik kan dit top bedrijf echt aanbevelen!

Spontaan alternatief aangeboden

De door ons bestelde koelkast was niet meer in voorraad. Ik heb een andere (duurdere) koelkast gekregen voor dezelfde prijs. Natuurlijk wel na ons akkoord. Ook de bezorgservice was heel netjes en attent! Zeker voor herhaling vatbaar.

Niet op tijd geleverd, verder prima

Oven besteld, levertijd was 1 tot 5 werkdagen. Na 3 weken wel goed bezorgd. Geen communicatie vanuit het bedrijf rondom de vertraging. Wel telefonisch en per mail goed bereikbaar.

Fijne en snelle dienstverlening

Goed geregeld, snelle service en de terugkoppeling is prima verlopen. Vervolgafspraak ook snel ingepland!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.