Waardeloos

Wij hadden op 30 januari een koelkast besteld. Op de website stond aangegeven dat de levertijd 1-4 dagen zou zijn én het product was op voorraad. Tot heden nog steeds niks ontvangen. Gisteren een mail gestuurd en dan komen ze aankakken met “het wordt morgen bij ons geleverd, we bellen je dus morgen voor een leveringsafspraak”. Niet eens een sorry. Ook ondertussen proberen te bellen: geen reactie. Als wij geen mail hadden gestuurd zaten we sowieso nog steeds te wachten. Lesje klantvriendelijkheid is hier zeker nodig, gratis en voor niks bij mij. Het geld terug gevraagd, dus hopelijk zijn ze hier wél vlot in.

Waardeloos bedrijf

Koel-vrieskist bestelt met levering 1- 4 dagen, 2 maanden verder had ik nog niks, en ook geen bericht van hun kant..je krijgtook heel moeilijk contact met het bedrijf,als je belt pakken ze 9 van de 10 keer niet op, of reageren op een mailtje pas dagen later! En de eigenaar zelf houd ervan om een spelletje met je te spelen, heel bizar, nog nooit zoiets meegemaakt.de koelvrieskist heeft al die tijd in de nog in de aanbieding gestaan ook nog, met 1-4 dagen levertijd!en ze kunnen het niet eens leveren.uiteindelijk geld maar teruggevraagt, waardeloos bedrijf.

Kom hier graag

Gewoon fantastische zaak met uitstekende service

Correcte service

Een zeer correcte service en heel fijne monteurs! Nets negatiefs te vermelden

Goede service, vriendelijke monteur die kennis van zaken heeft Wasmachine kapot. Monteur is geweest en kon niet meer gerepareerd worden. Nadat ik goede uitleg had gekregen van de vriendelijke monteur een nieuwe wasmachine gekocht.

Nieuwe afwasautonaat

Afwasautomaat gekocht en in laten bouwen. Fijne service snelle service en monteur heeft echt met me mee gedacht top!

Prima zaak

Prima zaak: snelle service, goede communicatie en vakkundige afhandeling.

SMEG fornuis

Ons nieuwe SMEG fornuis hier besteld. De levertijd was in verband met coronacrisis iets langer dan verwacht. We hadden hoer begrip voor. Het fornuis is netjes geleverd door kundige bezorgers. Contact was prettig. Erg tevreden.

Goed!

Gewoon goed en betrouwbaar

Uitstekende zaak

Prima zaak: snelle service, goede communicatie en vakkundige afhandeling

Alles is goed gegaan bezorgers zeer vriendelijke en attent bestelling doet aan alle verwachtingen is een aanrader als ik nog wat nodig hebt bestel ik weer bij deze toppers!

Slecht!

Onlangs een koelkast gekocht via de site. Netjes na 3 dagen leverd maar dit bleek de verkeerde te zijn. Was een goedkopere met ander typenummer. Gelijk gebeld, gaven ze aan dat je voor online bestellingen moet mailen. Dus ik netjes een mail gestuurd dezelfde dag. 2 dagen later een mailtje dag ze de volgende ochtend contact op zouden nemen. De volgende ochtend niks gehoord. Weer gemaild. 2 dagen later een mail excuses voor het ongemak we nemen zsm contact met u op om hem om te ruilen. Nu 5 dagen na de laatste mail en in de tussentijd nog mails gestuurd te hebben niks meer gehoord. Ik ga hier nooit meer iets bestellen.

Goed contact.

Prima service en prettig contact. Uitermate goed bedrijf!

Uitstekende producten

Uitstekend product en levering geheel volgens afspraak.

Wasmachine besteld en deze is volgens verwachting geleverd en geïnstalleerd. Top service.

Goede snelle levering wel kleine verwarring

Mijn koelkast was gesneuveld dus ik moest snel een nieuwe na wat zoekwerk uitgekomen op een mooie everglades. Alles snel geleverd (3 werkdagen) helemaal top maar bij levering bleek er ineens een Edy te staan ipv een everglades. Even gegoogled en blijkbaar is dit dezelfde fabriek en exact hetzelfde apparaat. (Dit is achteraf ook nog bevestigd door Paulissen witgoed) Ik had het al kunnen zien op de leverbon die een dag eerder was gestuurd maar daar had ik niet zo goed op gekeken en ook geen melding gehad dat de everglades niet leverbaar was en daarom een identieke Edy opgestuurd werd. Al met al tevreden met de snelle service beetje jammer van de verwarring daarom 4/5

Beetje verwarde aflevering van het product. Uiteindelijk toch goed gekomen

Vrieskast gekocht. Bij aflevering ontstond er enige verwarring omtrent het plaatsen. De chauffeur heeft het toch goed afgehandeld, ook al had hij weinig tijd. Zelf had ik wat problemen met de aansluiting en het goed functioneren, van de vrieskast. Heb de volgende morgen mailcontact gehad met Marc. Hij heeft me geweldig geholpen. De vrieskast werkt goed en ik was heel blij met zijn hulp.

Slechte levering én service!!!

Ik heb laatst een wasmachine-droog combinatie besteld bij Paulissen Witgoed maar ik ben absoluut niet tevreden over het afleveren van mijn product en de bijbehorende service. Door Covid-19 werd de afleverdatum al vier keer eerder uitgesteld (collega's ziek) wat natuurlijk kan gebeuren, maar dit werd erg kortdag gemeld, terwijl je er de hele dag voor thuis blijft. Toen ze eenmaal wél langs konden komen hebben ze hardhandig het product afgeleverd en schade achtergelaten. De vloer waar het product op moest staan bestond uit zeil. Nu denk je, de "vakmannen in kwestie" hebben wel het verstand ervan wat ze hier wel en niet mee kunnen doen. Verkeerd gedacht, de mannen hebben hardhandig mijn wasdroogcombinatie er op lopen schuiven (lees; drukken!!) waardoor er gelijk een zichtbaar gat was ontstaan. Naar hun zeggen hebben zij dit niet gemaakt en zat dat daar al en kon ineens de wasmachine ook niet helemaal onder mijn aanrecht staan. De "vakmannen" hebben dan ook het product half uitstekend onder het aanrecht neergezet. Belachelijk. Maar omdat ik natuurlijk graag na 2 weken ein-de-lijk wel eens mijn was wilde doen ben ik hier mee akkoord gegaan. Een dag later heb ik met een vriend de wasdroog-combinatie onder het aanrecht weggehaald, om te kijken of wij het dan wel zelf zorgvuldig onder het aanrecht konden krijgen. Hierbij werd duidelijk dat het zeil grote schade heeft opgelopen onder de wasmachine door de slechte kwaliteit aan kennis van de mannen die het product hebben afgeleverd. Je kunt niet zomaar een product gaan schuiven op zeil... Deze schade was ook alleen maar zichtbaar toen eenmaal de wasdroog- combinatie was verplaatst. Hierover heb ik gemaild naar de klantenservice van Paulissen Witgoed en als reactie heb ik alleen maar de afgetekende pakbon teruggekregen. Een excuses was al te veel gevraagd van hun kant. Schande! Voor ieder ander die daar dan ook een bestelling laat leveren, wees er zeker van dat er echt geen schade is aangebracht!!!!

Uitstekend!

Eenvoudig bestellen en vlot een afspraak gemaakt voor levering. De jongens van verzorging hebben wasmachine zo op zolder staan. Oude ging direct nee retour. Uitermate tevreden over dit bedrijf.

In en in slecht

Het is dat ik een ster moet geven. 1 ster is al teveel. Waardeloos bedrijf. Laat klanten in de kou staan. Koelkast gekocht en netjes afgeleverd. Na aflevering toch schade ontdekt. Schade die zeer zeker al voor levering ontstaan is. Contact opgenomen en dan begint de ellende. Ze reageren niet. telefonisch onbereikbaar. Elke keer een bandje. Na herhaaldelijk mailen en korte reactie dat ze niets konden betekenen. Hoezo. Neem even contact op om het te bespreken. Niets niets niets. Na mailen beloven ze de volgende dag iets te laten horen. Wederom niets. Dit bedrijf neemt niet eens de moeite om de klant te bellen om te overleggen. Ik hoef geen nieuwe koelkast of geld terug. Samen zoeken naar een oplossing is het minste wat een bedrijf kan doen. Klantvriendelijkheid komt bij hen niet voor. Ik ben zeer teleurgesteld in dit bedrijf en wil iedereen afraden om ook maar iets bij hen te kopen. Wees gewaarschuwd.

Goed contact.

Prachtige SMEG koelkast gekocht. Paar dagen later geleverd. Goed contact onderhouden

Goede wasmachine grkocht

Heb hier een goed aangeschreven wasmachine volgens de consumentenbond gekocht voor een goed prijs. De mensen bij de klantenservice zijn behulpzaam en reageren snel op je vragen. Kan iedereen deze webshop aanbevelen

Ik kom zeker terug

Ik heb online een koelkast besteld, deze werd snel geleverd en de oude werd meegenomen. Ik ben zeer tevreden en zal mijn volgende witgoed zeker weer hier bestellen

tevreden

Goed gecommuniceerd. En netjes bezorgd binnen de tijd. Juiste prijs voor het juiste product.

Nieuwe wasmachine

Nieuwe wasmachine besteld. Eenvoudige te bestellen. Afspraak voor levering werd snel gemaakt. Vandaag eerste wasjes gedaan. Tevreden over de nieuwe machine. Bezorgers hebben machine aangesloten en oude meegenomen voor recycling.

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.