Goed contact.

Prachtige SMEG koelkast gekocht. Paar dagen later geleverd. Goed contact onderhouden

Goede wasmachine grkocht

Heb hier een goed aangeschreven wasmachine volgens de consumentenbond gekocht voor een goed prijs. De mensen bij de klantenservice zijn behulpzaam en reageren snel op je vragen. Kan iedereen deze webshop aanbevelen

Ik kom zeker terug

Ik heb online een koelkast besteld, deze werd snel geleverd en de oude werd meegenomen. Ik ben zeer tevreden en zal mijn volgende witgoed zeker weer hier bestellen

tevreden

Goed gecommuniceerd. En netjes bezorgd binnen de tijd. Juiste prijs voor het juiste product.

Nieuwe wasmachine

Nieuwe wasmachine besteld. Eenvoudige te bestellen. Afspraak voor levering werd snel gemaakt. Vandaag eerste wasjes gedaan. Tevreden over de nieuwe machine. Bezorgers hebben machine aangesloten en oude meegenomen voor recycling.

Open en hulpvaardig

Open en hulpvaardig. Geduld en leggen alles goed uit. Advies wat wij kregen bij de aankoop van de wasmachine komt zeer prettig over. Een leuk team van medewerkers en bezorgers. Zijn de 4,5 sterren zeker waard.

Weer uitstekende ervaring

Vriendelijk, goede service. Wij zijn zeer tevreden

Goed bedrijf

Super goede dienstverlening en prijs

GOED!

Blij met koelkast

Na lang sparen eindelijk mijn favoriete SMEG koelkast aangeschaft. Wat een mooi product. Bestellen ging eenvoudig en ook levering is uitstekend verzorgd.

Voorraad webshop niet up to date

Voor je online iets wilt gaan bestellen in de webshop van dit bedrijf neem dan vooraf contact op met dit bedrijf om te checken of het product wat je wenst te bestellen daadwerkelijk op voorraad is! 18 Augustus had ik via de webshop een diepvrieskast besteld de GRUNDIG GFN13820. Deze stond en staat nog steeds op leverbaar binnen 1-4 dagen. Het bleef na mijn bestelling stil. 48 uur later kreeg ik een mail van de eigenaar van de zaak. De door mij bestelde diepvrieskast werd pas 30 september binnen verwacht en dan niet de diepvrieskast die ik had besteld maar een nieuw model. Kortom de GRUNDIG GFN13820 is gewoon niet leverbaar! Aangezien de vreemde gang van zaken, had ik geen zin om verder met dit bedrijf in zee te gaan en ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn geld 21 augustus terug ontvangen. Het bijzondere is dat deze diepvrieskast de GRUNDIG GFN13820 op 26 augustus nog steeds te koop wordt aangeboden in de webshop en leverbaar is binnen 1-4 dagen....

Goede service en vriendelijk personeel!

De koelkast en wasmachine zijn prima afgeleverd en geïnstalleerd, goede service. Diegene die de apparatuur kwam brengen was ook zeer aardig. Ik raad mensen dit bedrijf zeker aan, en vooral studenten.

Koelkast besteld, dag later telefonisch contact omtrent de levering. Twee dagen later kon ik al gebruik maken van mijn nieuwe koelkast. Netjes geplaatst in keuken. Verpakkingsmaterialen en oude koelkast mee retour. Top!

Goed verlopen.

Ik heb geen medewerker voor bestellen gesproken. De bestelling ging via de webshop en was makkelijk uit te voeren. Voor levering was er telefonisch contact op de levering met mij af te stemmen. De levering kon een dag later al, dus ook daarover ben ik zeer positief.

Makkelijk te bestellen

Via de website zijn de producten gemakkelijk te vinden en te bestellen. Ik ben al bekend met het product en is daarom naar verwachting

Eenvoudig te bestellen!

Vlotte communicatie en levering.

Volgens boekje

Alles volgens het boekje " hoe moet een webshop zijn"

Mooie koelkast

Mooie koelkast snelle levering. netjes verpakt

Keurig

Keurig snelle en zelfs in corona tijd accurate levertijd!

Voorbereidende communicatie verliep correct, levering volgens afspraak en op tijd, (eerste) indruk product ook goed.

Geweldige full service levering

Mijn Liebherr koelkast werd snel geleverd. De full service aflevering die ze bieden is geweldig: de koelkast werd keurig op de eerste verdieping (trap op dus) geïnstalleerd. De kast is al volop in gebruik en voldoet uitstekend.

Bedrijf niet telefonisch bereikbaar. Komen afspraken niet na

Bestelling gedaan, betaald. Geen contact meer. Uiteindelijk langs gegaan. Art. niet meer leverbaar. Krijg vervangend art. Op dag van bezorging, géén contact mogelijk. Verbinding wordt verbroken. Nog nooit zo’n slecht bedrijf mee gemaakt.

Beste Lola, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u aangeven om welke bestelling het gaat? Is het een bestelling die u in onze winkel of online heeft geplaatst? Ik hoor graag van u zodat ik het voor u na kan kijken. Het is momenteel erg druk, u krijgt dan een melding te horen met vraag of u ons een mail kunt sturen zodat wij het voor u uit kunnen zoeken. Ik hoor graag van u. Bart Klantenservice *** UPDATE 15-8-2020 **** Beste Lola, Wij hebben u hier en ook per email op mbmzakelijk@gmail.com proberen te bereiken. Om zo te kunnen achterhalen om welke bestelling het gaat. Uw hier gebruikte naam kunnen wij niet in ons systeem terug vinden. Bart Klantenservice

Tevreden klant

Prima, perfect bedrijf met goede adviezen en prettig personeel. — Zeer goed

Perfect geregeld

perfect geregeld. Een Bosch koel-vriescombinatie gekocht en laten installeren Netjes en snel gedaan en goede informatie van de verkoper gekregen Ik kan dit bedrijf aanraden als betrouwbaar en vriendelijk.

Reparatie wasmachine

Snelle en klantvriendelijke service. Zowel telefonisch als monteur uitstekend geholpen

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.