Goed verlopen.

Ik heb geen medewerker voor bestellen gesproken. De bestelling ging via de webshop en was makkelijk uit te voeren. Voor levering was er telefonisch contact op de levering met mij af te stemmen. De levering kon een dag later al, dus ook daarover ben ik zeer positief.

Makkelijk te bestellen

Via de website zijn de producten gemakkelijk te vinden en te bestellen. Ik ben al bekend met het product en is daarom naar verwachting

Eenvoudig te bestellen!

Vlotte communicatie en levering.

Volgens boekje

Alles volgens het boekje " hoe moet een webshop zijn"

Mooie koelkast

Mooie koelkast snelle levering. netjes verpakt

Keurig

Keurig snelle en zelfs in corona tijd accurate levertijd!

Voorbereidende communicatie verliep correct, levering volgens afspraak en op tijd, (eerste) indruk product ook goed.

Geweldige full service levering

Mijn Liebherr koelkast werd snel geleverd. De full service aflevering die ze bieden is geweldig: de koelkast werd keurig op de eerste verdieping (trap op dus) geïnstalleerd. De kast is al volop in gebruik en voldoet uitstekend.

Bedrijf niet telefonisch bereikbaar. Komen afspraken niet na

Bestelling gedaan, betaald. Geen contact meer. Uiteindelijk langs gegaan. Art. niet meer leverbaar. Krijg vervangend art. Op dag van bezorging, géén contact mogelijk. Verbinding wordt verbroken. Nog nooit zo’n slecht bedrijf mee gemaakt.

Beste Lola, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Kunt u aangeven om welke bestelling het gaat? Is het een bestelling die u in onze winkel of online heeft geplaatst? Ik hoor graag van u zodat ik het voor u na kan kijken. Het is momenteel erg druk, u krijgt dan een melding te horen met vraag of u ons een mail kunt sturen zodat wij het voor u uit kunnen zoeken. Ik hoor graag van u. Bart Klantenservice *** UPDATE 15-8-2020 **** Beste Lola, Wij hebben u hier en ook per email op mbmzakelijk@gmail.com proberen te bereiken. Om zo te kunnen achterhalen om welke bestelling het gaat. Uw hier gebruikte naam kunnen wij niet in ons systeem terug vinden. Bart Klantenservice

Tevreden klant

Prima, perfect bedrijf met goede adviezen en prettig personeel. — Zeer goed

Perfect geregeld

perfect geregeld. Een Bosch koel-vriescombinatie gekocht en laten installeren Netjes en snel gedaan en goede informatie van de verkoper gekregen Ik kan dit bedrijf aanraden als betrouwbaar en vriendelijk.

Reparatie wasmachine

Snelle en klantvriendelijke service. Zowel telefonisch als monteur uitstekend geholpen

Vertrouwd adres

Zeer goede service, eerlijk advies en vertrouwd.

Heel goed tevreden over verkoop en aflevering. Een 10 als beoordeling, goede informatie over de vaatwasser en goede tips van de bezorgers voor de installatie.

Eerste keer hier online besteld. Goed assortiment en keuze gemaakt voor mooie retro koelkast. De levering is netjes verlopen en contact was prettig.

Vlot geleverd

Fijn zoeken naar nieuwe koelkast op website. Keuze uiteindelijk gemaakt en besteld. De levering en het plaatsen verliep vlot en deskundig. Goede witgoedzaak die anno 2020 helemaal bij de tijd is. Ga zo door.

Heel tevreden

Ik ben heel erg tevreden over deze webshop. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en reageren snel op email. Ze hebben een geweldige service. En als je problemen hebt staan ze voor je klaar met deskundige mensen.

Overzichtelijk webshop

Dit is een mooie - overzichtelijk webshop - goede informatie - vriendelijk personeel aan de telefoon.

Vriendelijk

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Specialist van witgoed

Super personeel in de winkel, vriendelijk en verstand van zaken. Denken goed mee en proberen waar ze kunnen mee te denken. Heerlijk zo een specialist van witgoed in je eigen woonplaats. Aanrader kan niet anders zeggen. Goede producten voor een nette prijs en super service en aftersales.

Zeer plezierig! Goede service!!

Vlot geleverd

Prima service. Vlot geleverd. Goed geïnstalleerd. Blij dat er nog zulke bedrijven bestaan!

Je wordt hier zeer prettig geholpen en er wordt de beste oplossing voor je gezocht.

Deskundig advies

Deskundig advies, aflevering volgens opgave. Vriendelijke en duidelijke uitleg van geleverde producten.

Betrouwbaar witgoedbedrijf

Prima advies. Uitstekende service. Zeer snelle levering en deskundige installatie. Gewoon betrouwbaar en klantgericht, kan niet beter!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissen Witgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissen Witgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed.nl heeft een showroom in Tilburg waar zes dagen per week ons team voor u klaar staat. En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Wij bieden u verder alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.