Goede service en kwaliteit

Beste prijs kwaliteitverhouding en 1 van de weinige bedrijven die nog zelf bezorgt. Ditmaal ook weer goede en vriendelijke service.

Topservice

Afgelopen maand heb ik een een gasfornuis bij Paulissen besteld. Na een paar dagen werd ik gebeld door een heel vriendelijke meneer om een afspraak in te plannen. Het gasfornuis kon de volgende dag al thuisbezorgd worden, terwijl ik in Noord-Holland woon! De monteur belde op tijd van te voren en heeft hem netjes aangesloten. Opnieuw een erg aardige meneer. De service was top en ik ben erg blij met het apparaat, dank!

Uitstekende prijs en super vlotte communicatie

Op Cyber Monday bestelden wij een wasdroger bij Paulussen witgoed. Deze bood het toestel aan tegen een sterke prijs zonder extra kosten voor levering/aansluiting op 2e verdieping. Achteraf bleek dat het enkele weken zou duren voor het toestel geleverd zou kunnen worden. Paulussen witgoed stelde voor om zonder meerprijs een duurdere wasdroger van hetzelfde merk te leveren. De communicatie liep verder erg vlot en ze waren erg behulpzaam. Hun leveringspartner deed ook een snelle en vriendelijke levering. Alleen maar lof over deze verkoper!

Goede service , goede prijzen , aanbevolen !

Zeer positief

Goed product voor goede prijs, netjes bezorgd en op de plaats gezet en oude apparaat mee retour genomen, snelle levering

Prima bedrijf

Ik heb iets besteld maar later moest ik het annuleren dat ging prima zonder probleem, en mijn mails waren snel beantwoord En mijn geld was heel snel terug gestort Dus mijn ervaring met dit bedrijf is gewoon goed verlopen sommige mensen schrijven iets anders over paulissen witgoed Maar ik zal nog een keer hier iets bestellen hoor Ja dus mijn reactie is gewoon heel positief ik zou zeggen ga zo door S.Maduro

Fijne service, vriendelijk personeel.

Fijne service, vriendelijk personeel.

Mijn tweede beoordeling. Prima service. Een paar keer gemaild met vragen over het product die ik heb gekregen. Snel en goed gereageerd door Paulissen.

Heeft wat tijd geduurd tot mijn wasmachine er was, maar ik heb een tijdelijke leen machine gekregen , dus prima. Netjes bezorgd en aangesloten op de 1e etage, helemaal gratis . Niet vanzelfsprekend !

Alles werkt goed goede service!! meteen het oude ook meegenomen

Maar ik heb me verkeken op de inhoud ,daar ik vaak een 2.00 bij 240 Dekbed moet wassen, is de trommel en de deur te klein 9 kilo En net daarvoor had ik een nieuwe machine nodig. Het is de whirlpool Machine is er een mogelijkheid dat ik die omruil voor 10 kilo. De rest is perfect .

Geweldige service!

Telefonisch eerst gevraagd of het product beschikbaar was, toen gelijk via de website besteld en betaald. Volgende dag geleverd en op de 1e verdieping geïnstalleerd en het oude apparaat meegenomen. Vandaag kreeg ik de factuur toegestuurd ivm garantie. Ik kan dit top bedrijf echt aanbevelen!

Fijne en snelle dienstverlening

Goed geregeld, snelle service en de terugkoppeling is prima verlopen. Vervolgafspraak ook snel ingepland!

goede en snelle levering

fijne uitleg van Peter over de nieuwe Schulthess wasmachines

Topservice?????

prima service en prijs

prettig winkelen met mensen die er verstand van hebben en daarbij leveren van de apparatuur op tijd volgens afspraak.

Top service!!!

Product op tijd geleverd. Bij uitpakken bleek er een mechanisch defect aan product te zijn. Waarschijnlijk tijdens transport stuk gegeaan. Paulissen viel niets te verwijten. Één telefoontje naar Paulissen en binnen 4 dagen had ik vervangend onderdeel van fabrikant uit Italië.

Erg makkelijk n klant vriendelijk contact en servicegericht

Erg makkelijk n klant vriendelijk contact en servicegericht

Keurig volgens afspraak geleverd en alles ziet er top uit!

zeer goed geholpen

Na een klein software probleem met onze side-by-side koelkast, vriendelijk te woord gestaan en binnen 5 minuten was het probleem verholpen. Met vriendelijke dank!

Altijd top service

Bestel al jaren bij jullie en wordt altijd super geholpen. Levering ook snel en vriendelijk

Top bedrijf goed advies met een eerlijke prijs

Koelkast besteld en die kon nog dezelfde dag bezorgd worden. Wat wil een mens nog meer.

Tevreden klant

Zeer tevreden over recente aankoop van een retro koelkast. Goede duidelijk communicatie. Bedrijf Reageert snel op mails. Keurig thuis afgeleverd en vooraf werd datum ook netjes telefonisch aangekondigd. Kortom zeker aan te bevelen om hier te kopen.

fantastisch

erg vriendelijk en klant gericht

Toch goed gekomen

Na wat heen en weer mailen is mijn kapotte groente la toch netjes vervangen. Dus goede service en ik zal der zeker nog eens bestellen.. Dank je wel Marc paulissen.

• Bent u tevreden met het product? Ja
  • Bent u tevreden met de methode van, en de levering Ja

Eerlijk advies

Ik overwoog, omdat mijn een schakelaar van de wasdroger lam was, deze droger en de wasmachine te vervangen door duurzame apparaten (+++). De monteur kon mij adviseren over deze eventuele deal. Hij adviseerde om de schakelaar te vervangen en voorlopig nog met mijn bestaande machines door te gaan. De besparing aan elektriciteit maakte de afschrijving op de oude apparaten niet goed, vertelde hij, Hij zou bij andere reparaties in de toekomst aangeven wanneer de tijd rijp was beide machines te vervangen. Ik ben bij Paulussen al meer dan twintig jaar klant. Ben altijd keurig geadviseerd en geholpen. Ook nu weer. De reparatie was in een kwartier gepiept. En een advies om voorlopig even te wachten met vervanging kan alleen maar 100% eerlijk zijn!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.