Uitermate tevreden

Wij hebben koelkast besteld van Beko. Eergisteren is deze keurig bezorgd door 2 leuke bezorgers. Vriendelijk en behulpzaam hebben ze koelkast geplaatst. Alles is naar behoren verlopen. Bedankt.

Levering op tijd en goede service

Koelkast besteld. Levering op tijd, goede service , en goede prijs. Telefonisch niet goed bereikbaar, maar prima per mail.

Koelkast besteld, prima verlopen

Ik had hier een koelkast besteld voordat ik alle negatieve reviews had gelezen. Ik vreesde dus het ergste..... De koelkast werd na 6 dagen bezorgd dus 2 dagen later als vermeld op de site. Dit vond ik niet heel raar omdat alles in deze tijd wel wat vertraging kan hebben. Keurig gebeld om te vertellen dat ie zaterdag 29 mei bezorgd zou worden en door de bezorger gebeld dat ie eraan kwam. De vriendelijke bezorger heeft m netjes uitgepakt, op de plek gezet en gesteld. Oude koelkast werd netjes meegenomen. Vanaf zaterdagavond koelt en vriest ie naar behoren. Ik kan me dus niet vinden in alle negatieve reviews.

Excellent service

Have ordered Asko washing machine and dryer via Paulissen Witgoed, and the washing machine turned out to be extremely heavy. The guys who delivered the order managed to get the items upstairs trough really narrow and steep stairway and installed everything in a perfect way. Couldn’t be better!

Prima service, Prima service en concurrerende prijzen. Volgende keer komen we zeker terug.

Erg tevreden

Ik sap dat het niet altijd goed kan gaan, maar ik heb hier een koel-vriescombinatie besteld van Everglades. Mooie prijs en snel geleverd. De bezorgers hebben hem op plaats gezet en alle verpakkingsmaterialen afgevoerd. Ook mijn oude koelkast namen ze mee. Allemaal keurig geregeld en tevreden.

Kom hier graag

Gewoon fantastische zaak met uitstekende service

Correcte service

Een zeer correcte service en heel fijne monteurs! Nets negatiefs te vermelden

Nieuwe afwasautonaat

Afwasautomaat gekocht en in laten bouwen. Fijne service snelle service en monteur heeft echt met me mee gedacht top!

Prima zaak

Prima zaak: snelle service, goede communicatie en vakkundige afhandeling.

Goed!

Gewoon goed en betrouwbaar

Alles is goed gegaan bezorgers zeer vriendelijke en attent bestelling doet aan alle verwachtingen is een aanrader als ik nog wat nodig hebt bestel ik weer bij deze toppers!

Goed contact.

Prima service en prettig contact. Uitermate goed bedrijf!

Uitstekende producten

Uitstekend product en levering geheel volgens afspraak.

Blij met koelkast

Na lang sparen eindelijk mijn favoriete SMEG koelkast aangeschaft. Wat een mooi product. Bestellen ging eenvoudig en ook levering is uitstekend verzorgd.

Goede service en vriendelijk personeel!

De koelkast en wasmachine zijn prima afgeleverd en geïnstalleerd, goede service. Diegene die de apparatuur kwam brengen was ook zeer aardig. Ik raad mensen dit bedrijf zeker aan, en vooral studenten.

Goed verlopen.

Ik heb geen medewerker voor bestellen gesproken. De bestelling ging via de webshop en was makkelijk uit te voeren. Voor levering was er telefonisch contact op de levering met mij af te stemmen. De levering kon een dag later al, dus ook daarover ben ik zeer positief.

Geweldige full service levering

Mijn Liebherr koelkast werd snel geleverd. De full service aflevering die ze bieden is geweldig: de koelkast werd keurig op de eerste verdieping (trap op dus) geïnstalleerd. De kast is al volop in gebruik en voldoet uitstekend.

Perfect geregeld

perfect geregeld. Een Bosch koel-vriescombinatie gekocht en laten installeren Netjes en snel gedaan en goede informatie van de verkoper gekregen Ik kan dit bedrijf aanraden als betrouwbaar en vriendelijk.

Reparatie wasmachine

Snelle en klantvriendelijke service. Zowel telefonisch als monteur uitstekend geholpen

Heel goed tevreden over verkoop en aflevering. Een 10 als beoordeling, goede informatie over de vaatwasser en goede tips van de bezorgers voor de installatie.

Vlot geleverd

Fijn zoeken naar nieuwe koelkast op website. Keuze uiteindelijk gemaakt en besteld. De levering en het plaatsen verliep vlot en deskundig. Goede witgoedzaak die anno 2020 helemaal bij de tijd is. Ga zo door.

Vriendelijk

Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Specialist van witgoed

Super personeel in de winkel, vriendelijk en verstand van zaken. Denken goed mee en proberen waar ze kunnen mee te denken. Heerlijk zo een specialist van witgoed in je eigen woonplaats. Aanrader kan niet anders zeggen. Goede producten voor een nette prijs en super service en aftersales.

Vlot geleverd

Prima service. Vlot geleverd. Goed geïnstalleerd. Blij dat er nog zulke bedrijven bestaan!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.