Service met een grote S!

Perfecte service, keurige bezorgers die mijn Amerikaanse koelkast netjes naar binnenbrachten en aansloten op elctra en water! Goede keuze keuze, eerlijk advies en goede prijzen! Service met een grote S!

Uitstekend bedrijf

Fijn bedrijf om je aankopen te doen. Ik ben niet voor niets al heel lang klant!

Professioneel

Professioneel, snel, kundig en eerlijke prijzen!

5 sterren

Uitermate tevreden. 5 sterren zijn dik verdiend!

Nieuwe wasmachine

Ouderwets klantvriendelijk ,en service. Misschien net iets duurder als een winkelketen als mediamarkt of bcc, maar een niet in geld uit te drukken klantgerichtheid.

Klantvriendelijk

Service staat zeer hoog in het vaandel. Goed en uitermate klantvriendelijk.

Wederom uitstekend

Wasdroger besteld. Naar 2 hoog gebracht door 2 sterke mannen die met het apparaat net zo makkelijk naar boven liepen met het apparaat als ik zonder. Netjes neergezet een aangesloten. Aan de telefoon advies gevraagd, waardoor ik nu een betere droger heb dan ik zelf had uitgekozen. Heb aantal jaren geleden ook al wasmachine bij ze besteld. Tevreden!

Vaatwasser besteld

Vaatwasser online gekocht. Netjes op afgesproken dag geleverd. Werd half uur voor levering gebeld. Bezorgers stelde zich voor. En brachten de vaatwasser op aangegeven plek. Ik kon bij aflevering met de PIN betalen.

Prima bedrijf

Prima bedrijf, klantvriendelijk en betrouwbaar. Aan te bevelen voor iedereen

Was-droogcombinatie

We hebben deze shop gekozen omdat: Ze vlot konden leveren, met goede voorwaarden. Het was-droogcombinatie voldoet aan de opgegeven criteria van goede prijs-kwaliteit voldoen aan onze eisen. Leveren werd goed en vakkundig uitgevoerd. Klasse.

Fantastisch geholpen

Fantastisch geholpen, goede monteur die alle keurig heeft geïnstalleerd. Alles netjes opgeruimd.

Dikke 5 sterren!

Dikke 5 sterren! Bestelling van vaatwasser ging prettig, snel een bevestiging in de mail. Ging iets mis met mijn iDEAL betaling en binnen een uur een nieuwe link binnen om te betalen! Werd daarna gelijk weer een bevestiging gestuurd dat betaling binnen was, top! Werd goed op de hoogte gehouden wanneer er geleverd zou worden. Bezorgers kwamen netjes binnen afgestemde tijdsvenster en waren zeer vriendelijk en handelde alles snel en correct af! Ik kan maar één ding over dit bedrijf zeggen: Doen! Wij komen zeker nog eens terug!

Heel professionele winkel en vriendelijke bezorgers. Miele wasmachine goed geleverd en werkt perfect. Ook competitieve prijs ten opzichte van anderen! Top.

Aanrader

Via de website offerte aangevraagd voor Amerikaanse koelkast van SMEG. Via e-mail het hele proces afgerond. Duidelijke afspraken die uitstekend worden nagekomen. Hoewel het fornuis besteld moest worden was de levering, op zelf geplande datum, binnen 1 week. Prijs zeer concurrerend! Werkelijk een bedrijf om aan te raden.

Tevreden!

Zeer tevreden klant

Uitstekende service, vriendelijke benadering, deskundig advies.

Tevreden nieuwe klant!

Fijn, deskundig en eerlijk advies. En een hele vlotte levering. Aanbevolen door een vrienden kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over de geboden service. Vrij snel achter elkaar gingen er bij ons in huis enkele apparaten stuk, bij reparatie werd eerlijk advies gegeven. Info over vervangende apparatuur in vergelijking met reparatie verstrekt en bij aanschaf goed geadviseerd en tenslotte geleverd. Ik ben een tevreden nieuwe klant!

Goed bedrijf

Ben uitermate tevreden hoe ik hier geholpen ben met aanschaf van nieuwe vaatwasser. Levering in goed gelopen. Niets negatiefs op aan te merken.

Nieuwe wasmachine

De monteur adviseert om nieuwe wasmachine te kopen en kan ook merk en type adviseren. In de winkel wordt dat bevestigd. De plaatsing is prima verlopen.

Goede voorlichting

Goede voorlichting en vlotte service. Vakmensen die reparatie verzorgen en of nieuwe apparatuur inbouwen. Met daarbij gedegen advies waar je wat aan hebt.

SMEG fornuis

Nieuws SMEG inductiefornuis hier besteld. Na overleg is fornuis voorbereid om direct aangesloten te kunnen worden tegen kleine vergoeding werd fornuis voorzien van snoer en speciale stekker met 5 pennen. Bezorgers Hebben fornuis netjes op plek gezet en aansluiten was fluitje van een cent. Erg tevreden over service.

Geweldige service

Geweldige service. Niet eerder zulke service meegemaakt, terwijl we niet eens klant waren. Vanaf nu wel! Veel dank aan servicemonteur, ter zake, deskundig en vriendelijk. Alle complementen!

Goed!

Gewoon keurig geholpen

Goede aanbiedingen nette service goed advies vriendelijke medewerkers. Zeer tevreden

Vriendelijk!

Wederom heel vriendelijk, netjes geïnformeerd! Concurrerende prijs!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.