Kan iedereen dit bedrijf adviseren

Top! Goede service. Stuur iedereen naar dit bedrijf. Super tevreden.

Betrouwbaar

Zeer correct, snelle analyse, goed adviserd. Prima inbouwmonteur, kundig en zeer vriendelijk. Wekt vertrouwen.

2 koelkasten besteld

Twee inbouwkoelkasten telefonisch besteld. Medewerker denkt prima prima en komt met goede adviezen. Ook qua levering komen ze alle afspraken na. Uitermate content met dit bedrijf

Comform afspraak

Alles conform afspraak geleverd en goed geïnformeerd door verkoper.

Een dikke 10!

Geweldige service geleverd door Bezorger dikke 10! Veel bedrijven kunnen wat leren van de service die ze hier bieden!

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf, goede producten en altijd een goed geprijsd. Gewoon uitstekend en nooit vervelend om hier te winkelen.

Goed!

Altijd prima service, groot witgoed assortiment, concurrerende prijzen maar dan met de service van een lokaal bedrijf. Perfect

5 sterren!

Ik wil jullie graag bedanken voor jullie optimale service die bovendien ook nog heel betaalbaar is. — Geef jullie een 5 sterren. Ben zeer tevreden.

Prettige aankoop.

Prettige aankoopervaring zonder iets negatiefs te melden.

Uitstekend geholpen. Fijne witgoedzaak met ruim assortiment en personeel met verstand van zaken. Aanrader!

Prettige bedrijf

Paulissen witgoed is een prettig bedrijf om te kopen, je krijg een goede prijs, snelle service, mails worden per snel beantwoord en online bestellen eenvoudig. De stappen die men zet zijn logisch en afspraken over levering worden persoonlijk met je gemaakt. Erg prettig allemaal.

Nu een droger gekocht

Altijd goede en snelle service. Hadden eerst een wasmachine besteld en nu een warmtepompdroger en beide gevallen vlot en keurig geleverd.

Nu een droger gekocht

Alles verliep goed

Snelle levering en prachtig op de hoogte gehouden wanneer ze het product brachten

Bosch wasmachine gekocht

Wasmachine is werd geleverd en op zijn plaats gezet. Vriendelijke mannen die hem kwam brengen. Toppie.

Duidelijke uitleg

Wasmachine en droger besteld. Nette en snelle levering. Apparatuur aangesloten en uitleg.

Correcte afhandeling van bestelling

correcte afhandeling, goede service, prettig contact

Volgens verwachting

Miele vaatwasser was aan vervanging toe. Bij Paulissen witgoed direct weer goed geslaagd en alles conform afspraak netjes geplaatst en verlopen.

in één woord TOP!. Geweldige service, klantvriendelijk en betrouwbaar.

Prettige behandeling

Alles goed geregeld, ze komen alle afspraken na en fijne behandeling. Goede ervaring en aan te raden.

Goed geregeld

alles goed geregeld. ze komen afspraken na en fijne behandeling.

Goede voorlichting

Deskundig en goed geholpen. Alles was prima! De voorlichting en het bezorgen en installeren. Goede service vind je helaas niet meer overal.

Mensen zijn supervriendelijk en behulpzaam. Ook vandaag weer. Daarom blijf ik hier nog jaren klant. Bedankt!

Uitstekende service, heel tevreden

Ik heb een SMEG koelkast besteld. Tijdens het wachten op levering (vanwege Corona) werd ik door Bart goed op de hoogte gehouden. De bezorging zelf was ook uitstekend, alles netjes op de plek gezet en uitgepakt. Bedankt!

Super Bedrijf!!

In het coronatijdperk begaf mijn wasmachine het. Op zoek naar een ander apparaat en wel een was/droog combinatie. Gezocht en nog eens gezocht en kwam uit bij de firma Paulissen. Niet echt in de buurt van Zwijndrecht maar wel een super behandeling! Het type wat ik wilde bleek niet meer leverbaar en kwamen zij met een heel mooi alternatief. En dan ook nog gratis bezorgd, aangesloten en mijn beide oude apparaten mee retour genomen. Ge-wel-dig!!!

Over Paulissen Witgoed

Welkom op de beoordelingspagina van Paulissenwitgoed! Specialisatie is onze kracht, wij heten u welkom bij de witgoedspecialist van Nederland! Wij helpen u graag bij het vinden van de juiste apparaat, zodat wij er zeker van zijn dat u jaren kunt genieten van uw aankoop. Paulissenwitgoed is een team van mensen waar witgoed door de aderen stroomt. Paulissenwitgoed bied u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Meer weten? En heeft u de ideale machine gevonden dan bezorgen wij deze GRATIS bij u thuis. Bekijk dan onze website.

Over De Witgoed Groep

Welkom op de beoordelingspagina van De Witgoed Groep! De witgoed Groep is een collectief van specialisten met een nadrukkelijke focus op keukenapparatuur en witgoed. Onze visie is dat je alleen kan exceleren in service en kwaliteit door specialisatie. Met verstand van witgoedzaken geven onze specialisten gestalte aan deze visie en doen ze dat waar ze goed in zijn, namelijk de verkoop witgoed- en keukenapparatuur. Onze websites bieden u alle voordelen op het gebied van veilig betalen, garantie, bezorging en het retourneren van producten. Wilt u meer over ons weten? Bekijk dan snel onze website of bezoek één van onze (online) winkels.